Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 320 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΛΕΥΤΕΡΗΣ
4 Απριλίου 2022 17:17
Καλησπέρα, μήπως γνωρίζει κάποιος για τον ΣΞ , ΛΓΟΣ με 31 χρονια υπηρεσίας πληρωμένη 5ετία . μπορεί να κάνει να υποβάλει επίσης αίτηση αναγνωρισης 3ετίας και γονική άδεια ανευ αποδοχών 2ετών(πληρωμή εισφορών όπως την 3ετία, άρα λογίζεται συντάξιμα τα 2 αυτα χρόνια ) , μπορώ να υποβάλλω αίτηση αποστρατείας αφού συμπληρώνω 40 έτη?????
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
4 Απριλίου 2022 13:51
Καλησπέρα γνωρίζουμε πόσα είναι τα εξοδα μεταθεσεως από κιλκις αθηνα για έγγαμο με παιδί.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
4 Απριλίου 2022 12:08
Καλημέρα.Επανερχόμενος στο θέμα: https://enstoloi.net/stratos/comment-page-320/#comment-107243 και έπειτα από επικοινωνία μου με Δ’ Διεύθυνση Απονομής Σύνταξης για ΠΑ, μου είπαν ότι το ποσό για Υποσμηναγό από ΑΣΣΥ, έγγαμο και με 2 παιδιά, που υπέβαλε αίτηση αναγνώρισης 3ετίας στον ΕΦΚΑ για παράδειγμα πριν 1 μήνα (λαμβάνεται υπόψιν η τελευταία μισθοδοσία) και συγκεκριμένα το ποσό που βγαίνει σαν οφειλή είναι για 36 μήνες, είναι 16.560 ευρώ. Η δόση δηλαδή είναι στα 460 ευρώ το μήνα από την σύνταξη, αλλά αν ξεπερνάει το 1/4 της σύνταξης τότε την κάνουν περισσότερο από 36 μήνες.Το ποσό των 16.560 ευρώ αν πληρωθεί εφάπαξ, γίνεται έκπτωση από τον ΕΦΚΑ 2%, σε αντίθεση με το ΓΛΚ που σε όσους πρόλαβαν και υπέβαλαν το 2016 τους κάνει αυθαίρετα 10%. Εδώ τίθεται θέμα για μελλοντικές προσφυγές! Συνεπώς κάποιος που είναι τώρα Υποσμηναγός με σχεδόν 27 χρόνια, παντρεμένος με 2 παιδιά και έχει υποβάλει πρόσφατα αίτηση αναγνώρισης 3ετίας στον ΕΦΚΑ και έχει πάρει αριθμό πρωτοκόλλου, θα περιμένει την διαγραφή του πρώτα (άρα δεν θα είναι 36 μήνες η 3ετία αλλά λιγότεροι, παράδειγμα αν μπήκε Οκτώβριο 1995 και αποφασίσει να κάνει αίτηση αποστρατείας τον… Διαβάστε τη συνέχεια »
Επίσης, επειδή η ακαθάριστη σύνταξη (= α) για την παραπάνω περίπτωση αξκού είναι στα 32 και 1/2 περίπου χρόνια (μετά από διαγραφή του) 1452 ευρώ, δηλαδή η μηνιαία δόση = 460 ευρώ > 1/4 της α, πέφτει η δόση στα 363 για 45 περίπου μήνες.Το 363 και ας με διορθώσει ο κος Καρασαββίδης, μπορείτε να το βάλετε στο κουτάκι της σύνταξης (στη φόρμα εκεί που αναφέρει αναγνώριση (οφειλή)) και σε μένα συγκεκριμένα μου βγάζει μηνιαίο πληρωτέο σύνταξης = 1.141 ευρώ (για 45 μήνες).
.
Επίσης στα παραπάνω να αναφέρω ότι έχουν συνυπολογιστεί στη φόρμα μου και τα 5 έτη εκστρατείας (που έχω εξοφλήσει εφάπαξ = 3.675 ευρώ από 1997 – 2002).
Καλησπέρα. Μπάμπη μια ερώτηση εάν γνωριζεις: όταν λέμε ότι η δόση δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από το 1/4 της σύνταξης, ενοουμαι μόνο το καθαρό ποσό της σύνταξης ή μαζί με τα μερίσματα?
Καλησπέρα Βασίλη.Μιλάμε για την ακαθάριστη σύνταξη από τον ΕΦΚΑ.Μην μπερδεύεις μερίσματα κλπ.Κοιτάς στην φόρμα της σύνταξης το ποσό που λέει ακαθάριστη σύνταξη (εθνική + ανταποδοτική). Εμένα βγαίνει ακαθάριστη = 1.462 ευρώ.Άρα το 1/4 του 1.462 = 365 περίπου.Το ποσό μου το βγάλανε 16.680, οπότε αν / 36 = 460 που είναι > 365.
Μπάμπη 2 ερωτήματα
α.το ποσό των 16560 που σου είπαν έλαβαν υπόψη την τελευταία μισθοδοσία απ’ την επιβολή αίτησης αναγνώρισης της τριετίας ή την τελευταία μισθοδοσία με την συμπλήρωση των 32 ετών?
β.ειναι μεικτό το πόσο ή έχει αφαιρεθεί ο φόρος εισοδήματος?
Και ακόμη ένας προβληματισμος για μελλοντικες πρόσφυγες
α.πως ενώ δίνεται δικαίωμα χρήσης 36 μηνών να χάνονται έστω και αυτοί 5ή6 μήνες αυθαίρετα λόγω υπαιτιότητα του κράτους εφκα.ενω ο νόμος λέει ξεκάθαρα ότι ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κάνει χρήση της συγκεκριμένης τριετίας?θα μου πεις για λίγους μήνες κανείς έτσι?όχι αλλά νομίζω ότι είναι υποχρέωση τους να λύσουν ακόμη και τις μέρες μιας και κανένας ασφαλισμένος δεν μπορεί να φύγει σε καμμιά περίπτωση 5 ,6 μήνες νωρίτερα.ξαι αυτό ίσως είναι κλειδί για διεκδίκηση ας πούμε για μια κοινή αφετηρία για κρατήσεις δηλαδή κάτι ανάλογο με την πενταετία
Καλημέρα Αλέξανδρε.
Ξεκινάω από το 2ο.
Το ποσό υπολογίστηκε από τον ΕΦΚΑ επί των μικτών αποδοχών μου και βγήκε το ποσό των 16.560 ευρώ.Δεν έχει καμία σχέση με τον φόρο εισοδήματος.
Σε ότι αφορά το 1ο, έλαβαν υπόψη την τελευταία μισθοδοσία μου πριν κάνω την αίτηση.Και αυτό μας συμφέρει, όπως εξήγησα εδώ: https://enstoloi.net/stratos/#comment-107464.
Άρα Μπάμπη, αν κατάλαβα καλά, δεν χρειάζεται να βιαστούμε για την 3τία, μιας και δεν θα κερδίσουμε από τυχόν μειωμένες εισφορές με τον τρέχον μισθό. Ο ΕΦΚΑ θα λάβει υπόψη αυτόν που θα χουμε στα 32 χρόνια. Έτσι δεν είναι? Μόνο μην τυχόν ανακληθεί ή καταργηθεί για να κατοχυρωθούμε.
Φίλε IT καλημέρα.
Χρειάζεται άμεσα να κάνεις αίτηση, γιατί λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του ποσού (για την εν λόγω αναγνώριση)
το τελευταίο φ.μισθοδοσίας που θα τους στείλεις με τις τρέχουσες αποδοχές και κρατήσεις σου, άρα γλιτώνεις μελλοντικά χρήματα (1.000 – 1.200 ευρώ) αν κάνεις την ίδια αίτηση 5 χρόνια αργότερα με υψηλότερες αποδοχές.Τέλος, ναι κατοχυρώνεις και ένα αριθμό πρωτοκ. αίτησης για κάθε νόμιμη χρήση.
.
Και μια διόρθωση…2.200 περίπου ευρώ είναι τελικά αυτά που γλυτώνεις αν κάνεις τώρα αίτηση με το βαθμό του Υπολοχαγού στα 27 χρόνια (16.560), σε αντίθεση με τα 32 χρόνια και Λοχαγός (18.720).
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης Σητ.
4 Απριλίου 2022 11:17
Καλημέρα. Θα ήθελα να μου απαντήσετε στο εξής ερώτημα. Σε περίπτωση αυτεπαγγελτης αποστρατειας και συγκεκριμένα λόγω συμβουλίου κρίσεων προαγωγών (παρέμεινα διατηρητεος στον βαθμό του Ανθυπολοχαγού επί 3 συνεχόμενες κρίσεις και το συμβούλιο με έκρινε αποστρατευτέο με τον βαθμό που φέρνω) δικαιούμαι άμεσα σύνταξη;
Κατεταγην στην ΣΜΥ τόν Μάϊο του 1993 οπότε έχω συμπληρώσει 29 έτη πραγματικής υπηρεσίας έχω αναγνωρίσει επιπλέον και την μάχιμη πενταετία. Σε ερώτηση που έκανα στην ΔΟΙ ΓΕΣ μου απάντησαν ότι λόγω ότι υπαγομαι στον νόμο Κατρουγκαλου διότι συμπληρώνω 24 και 6 μήνες από 2015 και μετά απαιτούνται 40 έτη υπηρεσίας (35 πραγματικά και 5 πλασματικά) και η αποστρατεία μου λαμβάνεται ως συνυπαιτιοτητα με την υπηρεσία επομένως έχω συνταξιοδοτικό δικαίωμα με την συμπλήρωση τού 60 έτους τής ηλικίας μου. Τι ισχύει;
Το σημείο κλειδί είναι η φράση “συνυπαιτιότητα με την υπηρεσία”, η οποία φαίνεται να υποδεικνύει ότι ο όρος “αποστρατευτέος” οδηγεί σε ένα τρίτο είδος αποστρατείας (λόγω συνυπαιτιότητας), που δεν είναι ούτε οικειοθελής (με αίτηση) ούτε αυτεπάγγελτη αποστρατεία (όρια ηλικίας, ανικανότητα, ευδοκίμως τερματίσας με τακτικές κρίσεις).
Στη θέση σου θα επικοινωνούσα και με τον ΕΦΚΑ για το θέμα και θα συμβουλευόμουν δικηγόρο για πιθανή προσφυγή επί της κρίσης ως “αποστρατευτέος”.
Πάντως δεν είναι σίγουρο ότι ο ΕΦΚΑ θα ακολουθήσει το σκεπτικό του ΓΕΣ/ΔΟΙ για το εάν δικαιούσαι σύνταξη ή όχι.
Πέραν των ανωτέρω, ακόμη και η αποστρατεία λόγω πειθαρχικού παραπτώματος θεωρείται αυτεπάγγελτη και βάσει του Ν.3865/10 δίνεται σύνταξη στα 35 έτη από την κατάταξη ασχέτως ηλικίας (ή στα 60 έτη), οπότε μου φαίνεται παράξενο η κρίση ως “αποστρατευτέος” να προκαλεί χειρότερα αποτελέσματα από το πειθαρχικό παράπτωμα.
Κοιτάξτε σύστημα : Με 30 πραγματικά (48 ετών) αποστρατεύεσαι λόγω πειθαρχικού και μπορείς να πάρεις σύνταξη στα 35 έτη ΑΝ όμως δηλώσεις παραίτηση στα 30 έτη θα πάς στα 60 κατά πολλού ή στα 67 όπως λέει ο κ. Αχιλλέας. ΑΡΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΒΙΑΣΤΑ Η ΣΚΕΨΗ: Δεν τα κάνω γης μαδιαμ να με διώξουν με πειθαρχικό και να το ευχαριστηθώ και κερδισμένος να βγω? Κ. Αχιλλέα έτσι είναι? μου διαφεύγει κάτι?
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
1 Απριλίου 2022 19:46
Καλησπέρα γνωρίζουμε πόσα είναι τα έξοδα μεταθεσεως από κιλκις για αθηνα για έγγαμο με παιδί
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
31 Μαρτίου 2022 14:22
κ καρασσαβιδη την προτιθετε να κανουν για τους εποπ ειμαι 47 που ειναι σε επεξεργασια το νομοσχεδιο δεν ειστε και μαγος αλλα σε γενικες γραμμες θα αυξησουν πολυ τα ηλικιακα ορια θα τα αφησουν ετσι την γνωμη σας δεν ειστε και ο νομοθετης αν φυσικα θελετε να την γραψετε
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΟΙΚ. ΒΑΣΙΛΗΣ
31 Μαρτίου 2022 07:46
https://www.omospondia.gr/2021/11/1990-95.html Με αφορμή όσα αναφέρει στο παραπάνω link η ΠΟΛ Λιμενικού Σώματος έχει συντελεστεί ένα εγκληματικό λάθος από πλευράς λογιστήριου του Κράτους. Δηλαδή σε αλλά στελέχη αναγνώριζει την 3ετια και σε άλλα στελέχη τα αποτρέπει λέγοντας εγραφος ότι πρέπει η 3ετια να αναγνωριστεί στο τέλος του εργατικού βοιου. Γι’αυτό όλα τα σωματεία των εργαζομένων Στις ένοπλες δυνάμεις σώματα ασφαλείας να προσφύγουν επί αυτού να τελειώσει η αδικία που συντελείται με την 3ετια.
Καλημερα σας ηθελα να ρωτησω οι ΕΜΘ Ανθυπολοχαγοι που εχουν συμπληρωσει την ηλικια των 53 ετων αποστρατευονται αυταπαγγελτα ή παραμενουν στις ΕΔ εως τη συμπληρωση 35 ετων υπηρεσιας?
Μετά την πρόσφατη αλλαγή στις διατάξεις του Ν2439/1996 το όριο ηλικίας των 53 ετών δεν ισχύει αν δεν έχουν συμπληρωθεί 35 χρόνια υπηρεσίας για όσους (λίγους) υπάγονται ακόμα σε αυτές. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/781658
Για όσους υπάγονται στις διατάξεις του Ν3883/2010 δεν υπάρχει όριο ηλικίας.
Στα 53 φευγεις, αλλα δεν περνεις ολοκληρη συνταξη πρεπει να εχεις συμπληρώσει 35 ετη για να την παρεις ολόκληρη .
Δεν σε διώχνω αν θες φεύγεις με αιτησή σου.
Παρ.8α Άρθρο 21 ΝΟΜΟΣ 2439/1996
8Α. Οι αξιωματικοί που δεν έχουν συμπληρώσει τριάντα πέντε (35) έτη
πραγματικής υπηρεσίας δεν καταλαμβάνονται από τα όρια ηλικίας του βαθμού
τους.
Όπως προστέθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 66 ΝΟΜΟΣ 4915/2022 με ισχύ την 24/03/2022
Ποιοι αραγε (εκτος εξαιρέσεων)να είναι οι Ανθλγοι στα 53 εκτός των ΕΜΘ?
35 χρόνια υπηρεσίας. Εκεί μπορούν εάν θέλουν να αιτηθούν να συνεχίσουν την εργασία τους ως ΕΟΘ, εάν και εφόσον το εγκρίνουν φυσικά. Στα 35 έτη όμως υπάρχει αυτεπάγγελτη αποστρατεία.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξανδρος
26 Μαρτίου 2022 21:34
Σε άρθρο του Ιανουαρίου 2022 με θέμα αλλαγή τρόπου εισαγωγής πρόσθετης τριετίας αναφέρεται ότι επειδή η δυνατότητα χρήσης της τριετίας έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις η σχετική αίτηση αναγνώρισης εξετάζεται από τον εφκα κατα την αποστρατεια και όχι πριν.
Συμφωνώ ότι κάποιος αιτήθηκε για παράδειγμα το 2016 να πρωτόκολληθει ότι θέλει να την αναγνωρισει με 6.67% αλλά με ποια μισθοδοσία εφόσον δεν έχει θεμελιώσει πως γίνεται και ξεκινούν οι κρατησεις?
Εδώ τίθεται το εξής ερώτημα αν εγώ κάνω αίτηση για παράδειγμα σήμερα αναγνώρισης της τριετίας που είναι στο 20 % ή μετά από 3,4,ή5 χρόνια επίσης στο 20% το ποσό θα είναι το ιδιο? Η λογική λέει όχι μιας και θα έχου ανέβει οι αποδοχές και οι εισφορές άρα αυτό που καταλαβαίνω με αυτή την τακτική ότι όποιος σκέπτεται να κάνει χρήση της συγκεκριμένης 3ετιας θα πρέπει ακόμη και σήμερα να κάνει αίτηση για να κερδίσει ότι μπορεί
Εάν είσαι 100% σίγουρος ότι θέλεις να φύγεις το συντομότερο δυνατόν τότε έχει λογική το σκεπτικό σου, αλλά υπάρχει ο αντίλογος στην παρ. Β.1 του άρθρου που διάβασες.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο αποφασίσεις στο μέλλον να καθυστερήσεις λίγο την αποστρατεία έστω για μερικούς μήνες μετά τα 37 έτη, τότε οι εισφορές τριετίας αυτών των μηνών θα χαθούν και ουσιαστικά δεν θα έχεις κερδίσει τίποτε.
Όποια και εάν είναι η επιλογή σου, το εάν θα κερδίσεις ή θα χάσεις από αυτήν την επιλογή θα αποδειχθεί στο μέλλον.
Συνάδελφε καλημέρα.
Εγώ μίλησα με τον ΕΦΚΑ πριν από λίγο καιρό και συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους και έκανα αίτηση αναγνώρισης 3ετίας,για να αναγνωρίσω με βάση την τρέχουσα μισθοδοσία και εισφορές μου,επειδή τώρα οι εισφορές είναι χαμηλότερες από ότι σε 5 χρόνια για παράδειγμα και μάλιστα μου είπαν να την στείλω και να πάρω αρ.πρωτ. και ας υπάρχει εκεί, όπως και έκανα.Δεν ξέρεις τι γίνεται αργότερα και επίσης αν γίνει κάτι κακό με την 3ετία μελλοντικά, είσαι κατοχυρωμένος να προσφύγεις σε Διοικητικό Δικαστήριο και να έχεις αξιώσεις.Εγώ συγκεκριμένα έχω 32 χρόνια το 2027και έχω ήδη αναγνωρίσει την 5ετία με 3700.Καλή συνέχεια.
Ευχαριστώ να συμπεράνω ότι μπήκες το 1995 δεν σε δεσμεύει αυτή η αίτηση έτσι δεν είναι? σου ειπαν ποσο είναι το κόστος?υπάρχει κάποιο υπόδειγμα της αιτησης που εστειλες
Έχω υπόδειγμα αίτησης να σου στείλω βεβαίως.Ναι είμαι 1995 ευτυχώς!Αυτή η αίτηση ενεργοποιείται μετά από την αίτηση αποστρατείας μου πρώτα ο Θεός το 2027 τον Οκτώβριο που μπήκα ΣΤΥΑ.Τον Σπύρο Λούη τον ξέρεις?Έτσι θα την κάνω!Ότι θες στείλε μου μήνυμα στο : charamasto@gmail.com
Καλησπέρα Μπάμπη. Γνωρίζεις ακριβώς το ποσό που κατοχύρωσες με την τρέχουσα μισθοδοσία; Γιατί η διαφορά με το 2027 δεν είναι μεγάλη. ΟΙ συνάδελφοι σε προηγούμενες αναρτήσεις είχαν κάνει αναφορές το 2016, 2017. Στα εργαλεία μισθολόγιο 2017 μπορείς να δεις με ακρίβεια τη διαφορά. Δε λέω ότι δεν υπάρχει αλλά τι 16000 ευρώ τι 17000 ευρώ. Η ζημιά είναι στο 20%.
Επειδή σκέφτομαι να υποβάλλω κι εγώ αναφορά για την αναγνώριση της 3ετιας, απ’ όσα διάβασα εδώ το μόνο που θα “εξασφαλισω” είναι ο υπολογισμός των εισφορών μου να γίνει με ποσοστό 20% αλλά με βάση τις τρέχουσες αποδοχες μου (Υπλγος ΣΜΥ κατάταξη 1995). Σωστά έχω καταλάβει; Υπάρχει κάποιο υπόδειγμα της αναφοράς που πρέπει να γίνει; Όποιος συνάδελφος την έχει και μπορεί, το email μου είναι nikos@tsihlis.gr. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Ύστερα από ενημέρωση του ΕΦΚΑ σε εμένα προσωπικά, αν υποβάλεις τώρα αίτηση (είναι για την περίπτωσή μου 16.560 ευρώ η εξόφληση 3ετίας για 36 μήνες –> Υποσμηναγός με έτος εισαγωγής 1995), αν την υποβάλεις το 2027 (στα 32 αν έχεις και τα 5 εκστρατείας) είναι 17.700 ευρώ.Γιατί να τους χαρίσεις άλλα 1.200 ευρώ?
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
26 Μαρτίου 2022 13:24
Καλησπέρα έχω 20 εξάμηνα αλεξιπτωτιστή και συμπληρώνω το επόμενο έτος την μάχιμη 5ετια. Μπορώ να αποχωρήσω μόλις συμπληρώσω 25 πραγματικά ή αλλάζουν όλα με το καινούργιο νομοσχέδιο??
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικόλαος
24 Μαρτίου 2022 19:38
Καλησπέρα σε όλους.
Και πάλι θερμές ευχαριστίες στον κ. Καρασαββίδη για το έργο του, αλλα και τους εξαίρετους συναδέλφους/συνεργάτες που απαντούν άμεσα.
Να είστε πάντα καλά !
Σήμερα παρέλαβα το αντιγραφο πληρωμης απο τον ΕΦΚΑ καθοσον ειμαι εν ενεργεία απο το 1993 .
Με πραξη, με ενημερώνει οτι αναγνωρίσω τα τρία ετη.
Ο μήνας είναι στο ποσό των 128,90€ για 3 έτη, διότι τόσο ήταν οι κρατησεις το 2016 που υπεβαλλα την αιτηση.
Το συνολικο ποσό ειναι στα 4650 € .
Αν πληρώσω ολα μαζι εχω εκπτωση 10%, ομως εχω αιτηθεί την μηνιαία καταβολή.
Τέλος δε, το κοινοποιεί αρμοδίως για ενημέρωση και τις κρατήσεις.
Με το καλό λοιπόν. Εγώ όμως θα ήθελα να ρωτήσω εάν οι επιπλέον μήνες που θα υπηρετήσεις μέχρι την διαγραφή σου θα προσμετρηθούν αναλογικά στην σύνταξη. Δηλαδή εάν π.χ το Σεπτέμβριο που κλείνεις 32 χρόνια, υποβάλεις την αναφορά και στη συνέχεια η διαγραφή σου γίνει μετά π.χ από 5 μήνες, αυτοί οι 5 μήνες δεν πλεονάζουν, καθώς η 3ετία δίνεται για την συμπλήρωση ακριβώς 40 ετών ?
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Έχεις δίκιο, δεν πρέπει να ξεκινήσει πολύ νωρίς η αποπληρωμή διότι θα πιαστούν από την τριετία μόνο όσα χρειάζεσαι. Οι επιπλέον εισφορές δεν επιστρέφονται. Αλλά δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα αυτό αφού οι συνάδελφοι πήραν το 6,67.
Νικόλαε καλημέρα, είναι εν εξελίξει η πληρωμή τής 3 ετιας μου,( 1993), 114,85 μου είχε πει ο ΕΦΚΑ, και η μηνιαία καταβολή μου ήρθε 77, ευρώ!! Λόγω μείωσης φόρου εισοδήματος, όποτε να υπολογίσεις δόση όχι πάνω από 85 ευρώ. Χρόνια πολλά.
Με το καλό..προχτές και εγώ επικοινώνησα με ΕΦΚΑ και θα ξεκινήσω την αποπληρωμή..είσοδος 1994 καθώς είχα υποβάλει αναφορά το 2018..από ότι μου είπαν κατοχύρωσα το 13%
Νίκο χρόνια πολλά
Σου έδωσε το δικαίωμα ο ΕΦΚΑ όταν ήρθε η εκκαθάριση να επιλέξεις εφάπαξ εξόφληση με 10% έκπτωση ή το δήλωσες από την αρχή που έκανες της αναφορά?
Ξέρεις αν το ίδιο συμβαίνει και στην εξαγορά της πενταετίας?
Νίκο καλημέρα.Επειδή μίλησα εχθές με ΕΦΚΑ, σχετικά με το 10% έκπτωση για την αποπληρωμή του ποσού εφάπαξ, που αφορά συναδέλφους που έκαναν αίτηση μέχρι 2016 στο ΓΛΚ, μου είπαν ότι τη διευκόλυνση αυτή την έκανε το ΓΛΚ, αλλά τώρα που είναι ΕΦΚΑ το δίνει για όλους με 2% και δεν ξέρει αν θα ισχύσει το 10%.
Ευχαριστώ πολύ. Είναι εξυπηρετικότατοι. Καλό θα είναι να εχουμε τον αριθμό πρωτοκόλλου του φακέλου από την υπηρεσία.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
22 Μαρτίου 2022 22:45
Προς ενημέρωση από τηλεφωνική επικοινωνία με ελοας πλέον προκαταβολή έναντι εφαπαξ βοηθήματος θα δίδεται με αυστηρά κριτήρια και μόνο για σοβαρούς λόγους ή αν έχεις ξαναπάρει δεν θα προκαταβάλουν πάλι.
Καλησπέρα, μήπως γνωρίζει κάποιος για τον ΣΞ , ΛΓΟΣ με 31 χρονια υπηρεσίας πληρωμένη 5ετία . μπορεί να κάνει να υποβάλει επίσης αίτηση αναγνωρισης 3ετίας και γονική άδεια ανευ αποδοχών 2ετών(πληρωμή εισφορών όπως την 3ετία, άρα λογίζεται συντάξιμα τα 2 αυτα χρόνια ) , μπορώ να υποβάλλω αίτηση αποστρατείας αφού συμπληρώνω 40 έτη?????
Καλησπέρα γνωρίζουμε πόσα είναι τα εξοδα μεταθεσεως από κιλκις αθηνα για έγγαμο με παιδί.
Καλημέρα.Επανερχόμενος στο θέμα: https://enstoloi.net/stratos/comment-page-320/#comment-107243 και έπειτα από επικοινωνία μου με Δ’ Διεύθυνση Απονομής Σύνταξης για ΠΑ, μου είπαν ότι το ποσό για Υποσμηναγό από ΑΣΣΥ, έγγαμο και με 2 παιδιά, που υπέβαλε αίτηση αναγνώρισης 3ετίας στον ΕΦΚΑ για παράδειγμα πριν 1 μήνα (λαμβάνεται υπόψιν η τελευταία μισθοδοσία) και συγκεκριμένα το ποσό που βγαίνει σαν οφειλή είναι για 36 μήνες, είναι 16.560 ευρώ. Η δόση δηλαδή είναι στα 460 ευρώ το μήνα από την σύνταξη, αλλά αν ξεπερνάει το 1/4 της σύνταξης τότε την κάνουν περισσότερο από 36 μήνες.Το ποσό των 16.560 ευρώ αν πληρωθεί εφάπαξ, γίνεται έκπτωση από τον ΕΦΚΑ 2%, σε αντίθεση με το ΓΛΚ που σε όσους πρόλαβαν και υπέβαλαν το 2016 τους κάνει αυθαίρετα 10%. Εδώ τίθεται θέμα για μελλοντικές προσφυγές! Συνεπώς κάποιος που είναι τώρα Υποσμηναγός με σχεδόν 27 χρόνια, παντρεμένος με 2 παιδιά και έχει υποβάλει πρόσφατα αίτηση αναγνώρισης 3ετίας στον ΕΦΚΑ και έχει πάρει αριθμό πρωτοκόλλου, θα περιμένει την διαγραφή του πρώτα (άρα δεν θα είναι 36 μήνες η 3ετία αλλά λιγότεροι, παράδειγμα αν μπήκε Οκτώβριο 1995 και αποφασίσει να κάνει αίτηση αποστρατείας τον… Διαβάστε τη συνέχεια »
Επίσης, επειδή η ακαθάριστη σύνταξη (= α) για την παραπάνω περίπτωση αξκού είναι στα 32 και 1/2 περίπου χρόνια (μετά από διαγραφή του) 1452 ευρώ, δηλαδή η μηνιαία δόση = 460 ευρώ > 1/4 της α, πέφτει η δόση στα 363 για 45 περίπου μήνες.Το 363 και ας με διορθώσει ο κος Καρασαββίδης, μπορείτε να το βάλετε στο κουτάκι της σύνταξης (στη φόρμα εκεί που αναφέρει αναγνώριση (οφειλή)) και σε μένα συγκεκριμένα μου βγάζει μηνιαίο πληρωτέο σύνταξης = 1.141 ευρώ (για 45 μήνες).
.
Επίσης στα παραπάνω να αναφέρω ότι έχουν συνυπολογιστεί στη φόρμα μου και τα 5 έτη εκστρατείας (που έχω εξοφλήσει εφάπαξ = 3.675 ευρώ από 1997 – 2002).
Συγχαρητήρια για την άψογη δουλειά κε Καρασσαβίδη, βάση φόρμας έχετε πέσει 100% μέσα για τα παρπάνω και βάση με ΕΦΚΑ.
Καλησπέρα. Μπάμπη μια ερώτηση εάν γνωριζεις: όταν λέμε ότι η δόση δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από το 1/4 της σύνταξης, ενοουμαι μόνο το καθαρό ποσό της σύνταξης ή μαζί με τα μερίσματα?
Καλησπέρα Βασίλη.Μιλάμε για την ακαθάριστη σύνταξη από τον ΕΦΚΑ.Μην μπερδεύεις μερίσματα κλπ.Κοιτάς στην φόρμα της σύνταξης το ποσό που λέει ακαθάριστη σύνταξη (εθνική + ανταποδοτική). Εμένα βγαίνει ακαθάριστη = 1.462 ευρώ.Άρα το 1/4 του 1.462 = 365 περίπου.Το ποσό μου το βγάλανε 16.680, οπότε αν / 36 = 460 που είναι > 365.
Ευχαριστώ.
Μπάμπη 2 ερωτήματα
α.το ποσό των 16560 που σου είπαν έλαβαν υπόψη την τελευταία μισθοδοσία απ’ την επιβολή αίτησης αναγνώρισης της τριετίας ή την τελευταία μισθοδοσία με την συμπλήρωση των 32 ετών?
β.ειναι μεικτό το πόσο ή έχει αφαιρεθεί ο φόρος εισοδήματος?
Και ακόμη ένας προβληματισμος για μελλοντικες πρόσφυγες
α.πως ενώ δίνεται δικαίωμα χρήσης 36 μηνών να χάνονται έστω και αυτοί 5ή6 μήνες αυθαίρετα λόγω υπαιτιότητα του κράτους εφκα.ενω ο νόμος λέει ξεκάθαρα ότι ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κάνει χρήση της συγκεκριμένης τριετίας?θα μου πεις για λίγους μήνες κανείς έτσι?όχι αλλά νομίζω ότι είναι υποχρέωση τους να λύσουν ακόμη και τις μέρες μιας και κανένας ασφαλισμένος δεν μπορεί να φύγει σε καμμιά περίπτωση 5 ,6 μήνες νωρίτερα.ξαι αυτό ίσως είναι κλειδί για διεκδίκηση ας πούμε για μια κοινή αφετηρία για κρατήσεις δηλαδή κάτι ανάλογο με την πενταετία
Καλημέρα Αλέξανδρε.
Ξεκινάω από το 2ο.
Το ποσό υπολογίστηκε από τον ΕΦΚΑ επί των μικτών αποδοχών μου και βγήκε το ποσό των 16.560 ευρώ.Δεν έχει καμία σχέση με τον φόρο εισοδήματος.
Σε ότι αφορά το 1ο, έλαβαν υπόψη την τελευταία μισθοδοσία μου πριν κάνω την αίτηση.Και αυτό μας συμφέρει, όπως εξήγησα εδώ: https://enstoloi.net/stratos/#comment-107464.
Άρα Μπάμπη, αν κατάλαβα καλά, δεν χρειάζεται να βιαστούμε για την 3τία, μιας και δεν θα κερδίσουμε από τυχόν μειωμένες εισφορές με τον τρέχον μισθό. Ο ΕΦΚΑ θα λάβει υπόψη αυτόν που θα χουμε στα 32 χρόνια. Έτσι δεν είναι? Μόνο μην τυχόν ανακληθεί ή καταργηθεί για να κατοχυρωθούμε.
Φίλε IT καλημέρα.
Χρειάζεται άμεσα να κάνεις αίτηση, γιατί λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του ποσού (για την εν λόγω αναγνώριση)
το τελευταίο φ.μισθοδοσίας που θα τους στείλεις με τις τρέχουσες αποδοχές και κρατήσεις σου, άρα γλιτώνεις μελλοντικά χρήματα (1.000 – 1.200 ευρώ) αν κάνεις την ίδια αίτηση 5 χρόνια αργότερα με υψηλότερες αποδοχές.Τέλος, ναι κατοχυρώνεις και ένα αριθμό πρωτοκ. αίτησης για κάθε νόμιμη χρήση.
.
Και μια διόρθωση…2.200 περίπου ευρώ είναι τελικά αυτά που γλυτώνεις αν κάνεις τώρα αίτηση με το βαθμό του Υπολοχαγού στα 27 χρόνια (16.560), σε αντίθεση με τα 32 χρόνια και Λοχαγός (18.720).
Καλημέρα. Θα ήθελα να μου απαντήσετε στο εξής ερώτημα. Σε περίπτωση αυτεπαγγελτης αποστρατειας και συγκεκριμένα λόγω συμβουλίου κρίσεων προαγωγών (παρέμεινα διατηρητεος στον βαθμό του Ανθυπολοχαγού επί 3 συνεχόμενες κρίσεις και το συμβούλιο με έκρινε αποστρατευτέο με τον βαθμό που φέρνω) δικαιούμαι άμεσα σύνταξη;
Κατεταγην στην ΣΜΥ τόν Μάϊο του 1993 οπότε έχω συμπληρώσει 29 έτη πραγματικής υπηρεσίας έχω αναγνωρίσει επιπλέον και την μάχιμη πενταετία. Σε ερώτηση που έκανα στην ΔΟΙ ΓΕΣ μου απάντησαν ότι λόγω ότι υπαγομαι στον νόμο Κατρουγκαλου διότι συμπληρώνω 24 και 6 μήνες από 2015 και μετά απαιτούνται 40 έτη υπηρεσίας (35 πραγματικά και 5 πλασματικά) και η αποστρατεία μου λαμβάνεται ως συνυπαιτιοτητα με την υπηρεσία επομένως έχω συνταξιοδοτικό δικαίωμα με την συμπλήρωση τού 60 έτους τής ηλικίας μου. Τι ισχύει;
Το σημείο κλειδί είναι η φράση “συνυπαιτιότητα με την υπηρεσία”, η οποία φαίνεται να υποδεικνύει ότι ο όρος “αποστρατευτέος” οδηγεί σε ένα τρίτο είδος αποστρατείας (λόγω συνυπαιτιότητας), που δεν είναι ούτε οικειοθελής (με αίτηση) ούτε αυτεπάγγελτη αποστρατεία (όρια ηλικίας, ανικανότητα, ευδοκίμως τερματίσας με τακτικές κρίσεις).
Στη θέση σου θα επικοινωνούσα και με τον ΕΦΚΑ για το θέμα και θα συμβουλευόμουν δικηγόρο για πιθανή προσφυγή επί της κρίσης ως “αποστρατευτέος”.
Πάντως δεν είναι σίγουρο ότι ο ΕΦΚΑ θα ακολουθήσει το σκεπτικό του ΓΕΣ/ΔΟΙ για το εάν δικαιούσαι σύνταξη ή όχι.
Πέραν των ανωτέρω, ακόμη και η αποστρατεία λόγω πειθαρχικού παραπτώματος θεωρείται αυτεπάγγελτη και βάσει του Ν.3865/10 δίνεται σύνταξη στα 35 έτη από την κατάταξη ασχέτως ηλικίας (ή στα 60 έτη), οπότε μου φαίνεται παράξενο η κρίση ως “αποστρατευτέος” να προκαλεί χειρότερα αποτελέσματα από το πειθαρχικό παράπτωμα.
Κοιτάξτε σύστημα : Με 30 πραγματικά (48 ετών) αποστρατεύεσαι λόγω πειθαρχικού και μπορείς να πάρεις σύνταξη στα 35 έτη ΑΝ όμως δηλώσεις παραίτηση στα 30 έτη θα πάς στα 60 κατά πολλού ή στα 67 όπως λέει ο κ. Αχιλλέας. ΑΡΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΒΙΑΣΤΑ Η ΣΚΕΨΗ: Δεν τα κάνω γης μαδιαμ να με διώξουν με πειθαρχικό και να το ευχαριστηθώ και κερδισμένος να βγω? Κ. Αχιλλέα έτσι είναι? μου διαφεύγει κάτι?
Καλησπέρα γνωρίζουμε πόσα είναι τα έξοδα μεταθεσεως από κιλκις για αθηνα για έγγαμο με παιδί
κ καρασσαβιδη την προτιθετε να κανουν για τους εποπ ειμαι 47 που ειναι σε επεξεργασια το νομοσχεδιο δεν ειστε και μαγος αλλα σε γενικες γραμμες θα αυξησουν πολυ τα ηλικιακα ορια θα τα αφησουν ετσι την γνωμη σας δεν ειστε και ο νομοθετης αν φυσικα θελετε να την γραψετε
https://www.omospondia.gr/2021/11/1990-95.html Με αφορμή όσα αναφέρει στο παραπάνω link η ΠΟΛ Λιμενικού Σώματος έχει συντελεστεί ένα εγκληματικό λάθος από πλευράς λογιστήριου του Κράτους. Δηλαδή σε αλλά στελέχη αναγνώριζει την 3ετια και σε άλλα στελέχη τα αποτρέπει λέγοντας εγραφος ότι πρέπει η 3ετια να αναγνωριστεί στο τέλος του εργατικού βοιου. Γι’αυτό όλα τα σωματεία των εργαζομένων Στις ένοπλες δυνάμεις σώματα ασφαλείας να προσφύγουν επί αυτού να τελειώσει η αδικία που συντελείται με την 3ετια.
Άσε που δεν είχαμε καν ενημερωθεί επίσημα από τις υπηρεσίες μας ότι υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Καλησπέρα από τους 23 μήνες θητείας μπορώ να αναγνωρίσω όσους μήνες θέλω ή υποχρεωτικά όλους?
Οσους θέλεις.
Καλημερα σας ηθελα να ρωτησω οι ΕΜΘ Ανθυπολοχαγοι που εχουν συμπληρωσει την ηλικια των 53 ετων αποστρατευονται αυταπαγγελτα ή παραμενουν στις ΕΔ εως τη συμπληρωση 35 ετων υπηρεσιας?
40 χρόνια υπηρεσίας Η 60 ετών
Μετά την πρόσφατη αλλαγή στις διατάξεις του Ν2439/1996 το όριο ηλικίας των 53 ετών δεν ισχύει αν δεν έχουν συμπληρωθεί 35 χρόνια υπηρεσίας για όσους (λίγους) υπάγονται ακόμα σε αυτές.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/781658
Για όσους υπάγονται στις διατάξεις του Ν3883/2010 δεν υπάρχει όριο ηλικίας.
Στα 53 φευγεις, αλλα δεν περνεις ολοκληρη συνταξη πρεπει να εχεις συμπληρώσει 35 ετη για να την παρεις ολόκληρη .
Δεν σε διώχνω αν θες φεύγεις με αιτησή σου.
Παρ.8α Άρθρο 21 ΝΟΜΟΣ 2439/1996
8Α. Οι αξιωματικοί που δεν έχουν συμπληρώσει τριάντα πέντε (35) έτη
πραγματικής υπηρεσίας δεν καταλαμβάνονται από τα όρια ηλικίας του βαθμού
τους.
Όπως προστέθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 66 ΝΟΜΟΣ 4915/2022 με ισχύ την 24/03/2022
Ποιοι αραγε (εκτος εξαιρέσεων)να είναι οι Ανθλγοι στα 53 εκτός των ΕΜΘ?
35 χρόνια υπηρεσίας. Εκεί μπορούν εάν θέλουν να αιτηθούν να συνεχίσουν την εργασία τους ως ΕΟΘ, εάν και εφόσον το εγκρίνουν φυσικά. Στα 35 έτη όμως υπάρχει αυτεπάγγελτη αποστρατεία.
Σε άρθρο του Ιανουαρίου 2022 με θέμα αλλαγή τρόπου εισαγωγής πρόσθετης τριετίας αναφέρεται ότι επειδή η δυνατότητα χρήσης της τριετίας έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις η σχετική αίτηση αναγνώρισης εξετάζεται από τον εφκα κατα την αποστρατεια και όχι πριν.
Συμφωνώ ότι κάποιος αιτήθηκε για παράδειγμα το 2016 να πρωτόκολληθει ότι θέλει να την αναγνωρισει με 6.67% αλλά με ποια μισθοδοσία εφόσον δεν έχει θεμελιώσει πως γίνεται και ξεκινούν οι κρατησεις?
Εδώ τίθεται το εξής ερώτημα αν εγώ κάνω αίτηση για παράδειγμα σήμερα αναγνώρισης της τριετίας που είναι στο 20 % ή μετά από 3,4,ή5 χρόνια επίσης στο 20% το ποσό θα είναι το ιδιο? Η λογική λέει όχι μιας και θα έχου ανέβει οι αποδοχές και οι εισφορές άρα αυτό που καταλαβαίνω με αυτή την τακτική ότι όποιος σκέπτεται να κάνει χρήση της συγκεκριμένης 3ετιας θα πρέπει ακόμη και σήμερα να κάνει αίτηση για να κερδίσει ότι μπορεί
https://www.omospondia.gr/2021/11/1990-95.html
Εάν είσαι 100% σίγουρος ότι θέλεις να φύγεις το συντομότερο δυνατόν τότε έχει λογική το σκεπτικό σου, αλλά υπάρχει ο αντίλογος στην παρ. Β.1 του άρθρου που διάβασες.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο αποφασίσεις στο μέλλον να καθυστερήσεις λίγο την αποστρατεία έστω για μερικούς μήνες μετά τα 37 έτη, τότε οι εισφορές τριετίας αυτών των μηνών θα χαθούν και ουσιαστικά δεν θα έχεις κερδίσει τίποτε.
Όποια και εάν είναι η επιλογή σου, το εάν θα κερδίσεις ή θα χάσεις από αυτήν την επιλογή θα αποδειχθεί στο μέλλον.
Συνάδελφε καλημέρα.
Εγώ μίλησα με τον ΕΦΚΑ πριν από λίγο καιρό και συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους και έκανα αίτηση αναγνώρισης 3ετίας,για να αναγνωρίσω με βάση την τρέχουσα μισθοδοσία και εισφορές μου,επειδή τώρα οι εισφορές είναι χαμηλότερες από ότι σε 5 χρόνια για παράδειγμα και μάλιστα μου είπαν να την στείλω και να πάρω αρ.πρωτ. και ας υπάρχει εκεί, όπως και έκανα.Δεν ξέρεις τι γίνεται αργότερα και επίσης αν γίνει κάτι κακό με την 3ετία μελλοντικά, είσαι κατοχυρωμένος να προσφύγεις σε Διοικητικό Δικαστήριο και να έχεις αξιώσεις.Εγώ συγκεκριμένα έχω 32 χρόνια το 2027και έχω ήδη αναγνωρίσει την 5ετία με 3700.Καλή συνέχεια.
Ευχαριστώ να συμπεράνω ότι μπήκες το 1995 δεν σε δεσμεύει αυτή η αίτηση έτσι δεν είναι? σου ειπαν ποσο είναι το κόστος?υπάρχει κάποιο υπόδειγμα της αιτησης που εστειλες
Έχω υπόδειγμα αίτησης να σου στείλω βεβαίως.Ναι είμαι 1995 ευτυχώς!Αυτή η αίτηση ενεργοποιείται μετά από την αίτηση αποστρατείας μου πρώτα ο Θεός το 2027 τον Οκτώβριο που μπήκα ΣΤΥΑ.Τον Σπύρο Λούη τον ξέρεις?Έτσι θα την κάνω!Ότι θες στείλε μου μήνυμα στο : charamasto@gmail.com
Καλησπέρα Μπάμπη. Γνωρίζεις ακριβώς το ποσό που κατοχύρωσες με την τρέχουσα μισθοδοσία; Γιατί η διαφορά με το 2027 δεν είναι μεγάλη. ΟΙ συνάδελφοι σε προηγούμενες αναρτήσεις είχαν κάνει αναφορές το 2016, 2017. Στα εργαλεία μισθολόγιο 2017 μπορείς να δεις με ακρίβεια τη διαφορά. Δε λέω ότι δεν υπάρχει αλλά τι 16000 ευρώ τι 17000 ευρώ. Η ζημιά είναι στο 20%.
Nik κάπου εκεί παίζει 16 με 17, αλλά επειδή εγώ λέω να την ρίξω 5 με 6 μήνες αργότερα θα είναι γύρω στα 13 με 14.
Πάντα εγώ μιλάω για υποσμηναγό από ΑΣΣΥ που προέρχομαι.
Περιμένω να μου πουν από τον ΕΦΚΑ το ακριβές ποσό.
Οκ. Τότε ξέρεις που βαδίζεις. Εύχομαι τη συμφέρουσα λύση για σένα.
Επειδή σκέφτομαι να υποβάλλω κι εγώ αναφορά για την αναγνώριση της 3ετιας, απ’ όσα διάβασα εδώ το μόνο που θα “εξασφαλισω” είναι ο υπολογισμός των εισφορών μου να γίνει με ποσοστό 20% αλλά με βάση τις τρέχουσες αποδοχες μου (Υπλγος ΣΜΥ κατάταξη 1995). Σωστά έχω καταλάβει; Υπάρχει κάποιο υπόδειγμα της αναφοράς που πρέπει να γίνει; Όποιος συνάδελφος την έχει και μπορεί, το email μου είναι nikos@tsihlis.gr. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Νίκο θα σου στείλω εγώ.
Ύστερα από ενημέρωση του ΕΦΚΑ σε εμένα προσωπικά, αν υποβάλεις τώρα αίτηση (είναι για την περίπτωσή μου 16.560 ευρώ η εξόφληση 3ετίας για 36 μήνες –> Υποσμηναγός με έτος εισαγωγής 1995), αν την υποβάλεις το 2027 (στα 32 αν έχεις και τα 5 εκστρατείας) είναι 17.700 ευρώ.Γιατί να τους χαρίσεις άλλα 1.200 ευρώ?
Καλησπέρα έχω 20 εξάμηνα αλεξιπτωτιστή και συμπληρώνω το επόμενο έτος την μάχιμη 5ετια. Μπορώ να αποχωρήσω μόλις συμπληρώσω 25 πραγματικά ή αλλάζουν όλα με το καινούργιο νομοσχέδιο??
Διάβασε και το σχόλιο του Αχιλλέα https://enstoloi.net/stratos/comment-page-319/#comment-107096
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Καλησπέρα σε όλους.
Και πάλι θερμές ευχαριστίες στον κ. Καρασαββίδη για το έργο του, αλλα και τους εξαίρετους συναδέλφους/συνεργάτες που απαντούν άμεσα.
Να είστε πάντα καλά !
Θέμα : bonus 3ετια , άρθρο 22 παρ. 4 ν.3865/2010 .
Σήμερα παρέλαβα το αντιγραφο πληρωμης απο τον ΕΦΚΑ καθοσον ειμαι εν ενεργεία απο το 1993 .
Με πραξη, με ενημερώνει οτι αναγνωρίσω τα τρία ετη.
Ο μήνας είναι στο ποσό των 128,90€ για 3 έτη, διότι τόσο ήταν οι κρατησεις το 2016 που υπεβαλλα την αιτηση.
Το συνολικο ποσό ειναι στα 4650 € .
Αν πληρώσω ολα μαζι εχω εκπτωση 10%, ομως εχω αιτηθεί την μηνιαία καταβολή.
Τέλος δε, το κοινοποιεί αρμοδίως για ενημέρωση και τις κρατήσεις.
Εσύ δεν συμπλήρωσες 37 έτη συνταξιμα για να μπορέσεις να τα εξαγοράσεις.
Εγώ υπέβαλα πέρυσι αίτηση και μου είπαν να επανέλθω
Πληρώνω 8 χρόνια υπηρετώ 32 και υποβάλλω ανάφορά αποστρατειας
Με το καλό λοιπόν. Εγώ όμως θα ήθελα να ρωτήσω εάν οι επιπλέον μήνες που θα υπηρετήσεις μέχρι την διαγραφή σου θα προσμετρηθούν αναλογικά στην σύνταξη. Δηλαδή εάν π.χ το Σεπτέμβριο που κλείνεις 32 χρόνια, υποβάλεις την αναφορά και στη συνέχεια η διαγραφή σου γίνει μετά π.χ από 5 μήνες, αυτοί οι 5 μήνες δεν πλεονάζουν, καθώς η 3ετία δίνεται για την συμπλήρωση ακριβώς 40 ετών ?
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Έχεις δίκιο, δεν πρέπει να ξεκινήσει πολύ νωρίς η αποπληρωμή διότι θα πιαστούν από την τριετία μόνο όσα χρειάζεσαι. Οι επιπλέον εισφορές δεν επιστρέφονται. Αλλά δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα αυτό αφού οι συνάδελφοι πήραν το 6,67.
Δεν το ξέρω αυτό αλλά δεν πειράζει στην ουρά θα κολλήσουμε;;;;τόσα χρόνια φάγαμε
Νικόλαε καλημέρα, είναι εν εξελίξει η πληρωμή τής 3 ετιας μου,( 1993), 114,85 μου είχε πει ο ΕΦΚΑ, και η μηνιαία καταβολή μου ήρθε 77, ευρώ!! Λόγω μείωσης φόρου εισοδήματος, όποτε να υπολογίσεις δόση όχι πάνω από 85 ευρώ. Χρόνια πολλά.
Δεν το άκουσα αυτό που γράφεις.
Το Εmail μου στείλε το τηλέφωνο σου να μιλήσουμε Μήνα
dim4444nick@yahoo.gr
Με το καλό..προχτές και εγώ επικοινώνησα με ΕΦΚΑ και θα ξεκινήσω την αποπληρωμή..είσοδος 1994 καθώς είχα υποβάλει αναφορά το 2018..από ότι μου είπαν κατοχύρωσα το 13%
Ευχαριστώ καλή συνέχεια Γιώργο με υγεία
Νίκο χρόνια πολλά
Σου έδωσε το δικαίωμα ο ΕΦΚΑ όταν ήρθε η εκκαθάριση να επιλέξεις εφάπαξ εξόφληση με 10% έκπτωση ή το δήλωσες από την αρχή που έκανες της αναφορά?
Ξέρεις αν το ίδιο συμβαίνει και στην εξαγορά της πενταετίας?
Υποβάλλεις στον ΕΦΚΑ υπεύθυνη δήλωση πως θέλεις να αποπληρώσεις το ποσό. Μετρητοίς έχει 10% έκπτωση
Καλησπέρα συνάδελφε.Εμένα μου είπε μια κυρία υπεύθυνη στον ΕΦΚΑ εχθές ότι είναι 2% για εφάπαξ πληρωμή.Είσαι σίγουρος για το 10%?
Δηλαδή σου το έστειλαν από τον ΕΦΚΑ αυτό για 10%?Ευχαριστώ.
Αγαπητέ κε Καρασαββίδη καλησπέρα.Γνωρίζετε αν είναι 2% ή 10% η εφ[απαξ εξόφληση 3ετίας στον ΕΦΚΑ?Ευχαριστώ.
Νίκο καλημέρα.Επειδή μίλησα εχθές με ΕΦΚΑ, σχετικά με το 10% έκπτωση για την αποπληρωμή του ποσού εφάπαξ, που αφορά συναδέλφους που έκαναν αίτηση μέχρι 2016 στο ΓΛΚ, μου είπαν ότι τη διευκόλυνση αυτή την έκανε το ΓΛΚ, αλλά τώρα που είναι ΕΦΚΑ το δίνει για όλους με 2% και δεν ξέρει αν θα ισχύσει το 10%.
Συνάδελφε στο είπε ο ΕΦΚΑ επίσημα ότι είναι 10% επίσημα η εφάπαξ αποπληρωμή?Ευχαριστώ.
Υπάρχει τρόπος για να ενημερωθεί κάποιος για την πορεία της αίτησης συνταξιοδότησης από την ώρα που θα αποσταλούν τα δικαιολογητικά του στον ΕΦΚΑ;
2103329900 και σου δίνουν πληροφορία της πορείας
Ευχαριστώ πολύ. Είναι εξυπηρετικότατοι. Καλό θα είναι να εχουμε τον αριθμό πρωτοκόλλου του φακέλου από την υπηρεσία.
Προς ενημέρωση από τηλεφωνική επικοινωνία με ελοας πλέον προκαταβολή έναντι εφαπαξ βοηθήματος θα δίδεται με αυστηρά κριτήρια και μόνο για σοβαρούς λόγους ή αν έχεις ξαναπάρει δεν θα προκαταβάλουν πάλι.