Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 43 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιώργος
30 Νοεμβρίου 2014 12:05
Μήπως θα μπορούσε κάποιος από τους κύριους Αξκούς ή Υπαξκούς που έχουν αποστρατευτεί να μου πει περίπου πόσο χρόνο βρίσκονταν σε αναμονή για το εφάπαξ , την σύνταξη και τα μερίσματα από ΜΤΣ. Ευχαριστώ.
με ημερομηνια διαγραφης 19/12/2013.με καταθεση χαρτιων στο ελοας 11/2/2014.πηρα την συνταξη τελος ιουνιου του 2014.ακομη περιμενω μερισματα κ εφαπαξ.μηπως ξερεις καποιος να μας πει τι γινεται?με το εφαπαξ?
Γιατί δεν έχεις πάρει ακόμη μερίσματα;
Εγώ διαγράφηκα τέλος Γενάρη, κατέθεσα τα χαρτιά περίπου την ίδια ημερομηνία με τη δική σου και τα μερίσματα τα λαμβάνω από το Σεπτέμβριο.
Το εφάπαξ θα μου βγει κάπου προς το Μάιο όπως με πληροφόρησαν τα παιδιά εκεί (έχω ΑΠ: 700).
Συνταξη 5-6 μηνες απο την ημ.διαγραφης,Μερισματα 12 μηνες και ανω,και εφαπαξ πλεον Αγνωστο(σιγουρα πλεον πανω απο 1 χρονο)
makis
30 Νοεμβρίου 2014 00:20
κ Καρασαββιδη θα ήθελα να σας ρωτήσω, αποστρατευτηκα τον Απρ 13 και έλαβα εφάπαξ τον Οκτ 13 ,θα υπάρξει αναπροσαρμογη του εφάπαξ σύμφωνα με τα καινούργια δεδομένα του ΣΤΕ?Εαν ναι τι ενέργειες πρέπει να γίνουν?Ευχαριστω
Το ΕΛΟΑΣ μας εχει ηδη απαντησει σε αιτήσεις μας!!Οτι μετά την νομοθετικη ρυθμιση(εγινε με το τελευταιο ΦΕΚ του νεου πλεον μισθολογιου)θα συνελθει το ΔΣ του για να αποφασίσει(πληροφοριες μου αναφέρουν την 15η Δεκεμβριου 2014)
χρηστος
29 Νοεμβρίου 2014 21:39
κ. Καρασαββίδη καλησπερα εχω υποβάλει αίτηση αποστρατείας τέλη Απριλιου. Εκτιμώ ότι θα διεγραφώ περι τα μέσα Ιανουαριου 2015. Είμαι από τους πρώτους που θα μου υπολογιστεί το ΕΦΑΠΑΞ με τον νεο τροπο υπολογισμού. Γνωρίζεται εσείς η κάποιος άλλος εαν θα υπάρξει μείωση του ποσού και σε τι ποσοστο? Εαν όχι πείτε μου τότε την εκτίμησή σας (31 χρόνια και 4 μήνες και 1/3Ταξχου). Ευχαριστώ
Οι νέες παράμετροι υπολογισμού του εφάπαξ αναφέρονται εδώ: http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/
και καθώς δεν έχουν εκπονηθεί καν αναλογιστικές μελέτες βιωσιμότητας από τα ταμεία, δεν έχει κανένα νόημα να αναφέρονται εντελώς αυθαίρετα νούμερα.
Πάντως δεν είσαι από τους πρώτους που θα πάρουν εφάπαξ με το νέο σύστημα, υπάρχουν συνάδελφοι που διαγράφηκαν τέλος Απριλίου 2014 (όταν εσύ υπέβαλες αίτηση αποστρατείας) και φυσικά προηγούνται κατά 8 μήνες!
Ο νέος τρόπος υπολογισμού ισχύει για αιτήσεις λήψης εφάπαξ μετά την 30-7-2014, δηλαδή σε περίπτωση αίτησης αποστρατείας ισχύει για διαγραφή εντός του Απριλίου 2014, αφού χρειάζονται και 3 μήνες περίπου για έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης.
Αχιλλέα αυτό ισχύει μόνο στην Αεροπορία, από όσο ξέρω. Στο ΣΞ η αίτηση για χορήγηση ΕΦΑΠΑΞ γίνεται με την αποστρατεία και η Συνταξιοδοτική Πράξη προστίθεται στα δικαιολογητικά στην πορεία.
Ναι, στην αεροπορία υποβάλλονταν τα υπόλοιπα δικαιολογητικά από το ΓΕΑ στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ, το ΜΤΑ τα επέστρεφε πίσω στον ενδιαφερόμενο (!) και ξαναυποβάλλονταν μαζί με τη συνταξιοδοτική πράξη (2~3 μήνες από τη διαγραφή).
Άρα όσον αφορά το στρατό ξηράς, στο νέο νόμο θα υπάγονται όσοι διαγράφηκαν περίπου από το τέλος Ιουνίου 2014 και μετά (όχι τέλος Απριλίου που ανέφερα πριν).
ΑΧΙΛΛΕΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ. Η ΑΙΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΓΕΣ/ΔΟΙ. ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 4-10 ΗΜΕΡΩΝ (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΛΚΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΦΔΜ), ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ (ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΜΕ ΚΛΗΤΗΡΑ). ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΛΟΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΕΙΤΑΙ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 2 ΜΑΙ 14
5 ΜΑΙ 2014: ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΓΕΣ/ΔΟΙ
14 ΜΑΙ 2014: ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΓΕΣ/ΔΟΙ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ
17 ΜΑΙ 14: ΛΗΨΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΠΟ ΕΛΟΑΣ 20…/17-05-2014, ΟΠΟΥ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ.
έτσι ακριβώς και μάλιστα αν τα πας ο ίδιος χέρι χέρι κερδίζεις και αυτές τις 10-15 μέρες…
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Νοεμβρίου 2014 10:25
Το ΜΤΣ με το υπ’ αριθμ. Φ.825.2/24851/Σ.3826/23-10-2014 έγγραφό του ζήτησε από την “ΗΔΙΚΑ ΑΕ” να συμμετέχει στην εφαρμογή εμφάνισης εκκαθάρισης περιόδου. Το αίτημά του ΜΤΣ έγινε αποδεκτό και από 1-1-2015 θα παρέχεται στους μερισματούχους του ΜΤΣ η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληροφόρησης επί του καταβαλλόμενου στον καθένα ατομικά μερίσματος και τις κρατήσεις επ’ αυτού.
Επίσης, κατόπιν σχετικού αιτήματος του ΜΤΣ (Φ.825.2/21589/ Σ.3267/11-9-2014), η “ΗΔΙΚΑ ΑΕ” θα προσφέρει στο ΜΤΣ την υπηρεσία εκτύπωσης των ετήσιων Φορολογικών Βεβαιώσεων των μερισματούχων από τη Χρήση 2014 και στο εξής.Ετσι λοιπον από 1-1-2015 θα παρέχεται στους μερισματούχους η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληροφόρησης επί του καταβαλλόμενου στον καθένα ατομικά του μερίσματος και τις κρατήσεις επ’ αυτού.
Πολύ σημαντική είδηση, το ΜΤΣ είναι το μόνο στρατιωτικό μετοχικό ταμείο που δεν παρέχει πληροφορίες για τη μηνιαία ανάλυση των μερισμάτων.
Τα τελευταία χρόνια με τις συνεχείς αναδρομικές μειώσεις μερισμάτων κανένας δεν γνωρίζει πως προκύπτει το πληρωτέο ποσό!
Αχιλλεα αυτο οφειλετε σε ενεργειες του προεδρου της ΠΟΣ του κ.Νικολόπουλου,τον οποιο οφείλω να συγχαρώ δημοσια για την προσπάθεια που κανει,σε αντιθεση με καποιους “θεσμικους”οι οποιοι σφυριζουν αδιαφορα οπως παντα.
lakantis
28 Νοεμβρίου 2014 09:21
Κύριε Αχιλλέα,οι απόστρατοι που λάβανε οδοιπορικά έξοδα τόπου οριστικής διαμονής το έτος 2013 δικαιούνται αναδρομικά λόγω αναπροσαρμογής?Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό?
Αυτό δεν το γνωρίζω και δεν το είχα καν σκεφτεί (το βλέπω δύσκολο αλλά όχι απίθανο)!
Σίγουρα όμως είναι θέμα των επιτελείων (ΓΕΣ/ΓΕΝ/ΓΕΑ κλπ), διότι αποτελεί δική τους παροχή και (λογικά) θα πρέπει να κυκλοφορήσει κάποια διαταγή. Βέβαια εάν κανένας απόστρατος δεν κάνει αίτηση προς την υπηρεσία για τη λήψη της διαφοράς δεν νομίζω να ασχοληθεί κανείς με το θέμα!
Κανονικά πρέπει να ζητήσουμε νέο αντίγραφο Φύλλου Μισθοδοσίας και να υποβάλουμε αναφορά στο φρουραρχείο του τόπου οριστικής διαμονής αν και θα έπρεπε οι ΔΟΙ/ΓΕΣ-ΓΕΝ-ΓΕΑ να είχαν ασχοληθεί και να είχαν εκδώσει κάποια Δγη, μετά από τόσο καιρό, γενικά περί του θέματος αναδρομικών
Λίγο δύσκολο να μας δοθούν αναδρομικά η διαφορά για τα οδοιπορικά έξοδα τόπου οριστικής διαμονής, επειδή θα υπάρξουν και αξιώσεις σε φύλλα πορείας μετάθεσης, κύησης, εξωτερικού κ.α. για την συγκεκριμένη περίοδο και από τους ε.ε. Κάτι θα σκαρφιστούν για να μην τα δώσουν.
Αν και πρακτικά είναι δύσκολο αφού θα πρέπει να ξανά κατατεθούν όλα τα δικαιολογητικά για να γίνει νέα εκκαθάριση, μιας και αυτά που είχαμε δώσει, μετά την πληρωμή προωθούνται στο ΕΛΔ και δεν υπάρχουν στην μονάδα που μας πλήρωσε.
Πολύ σωστά.
Εξάλλου ο “βασικός” νόμος που διέπει αυτούς που αποκαλούμε Δ.Υ. είναι ο NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3528/2007 με τίτλο
“Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.”
Όπως βλέπετε οι Δ.Υ. αποκαλούνται Δημόσιοι Πολιτικοί Υπάλληλοι.
Αυτό το “πολιτικοί” τους διαφοροποιεί από εμας, τους στρατιωτικούς.
Ομοίως στον ΚΠΣΣ υπάρχει τμήμα Α “Πολιτικές συντάξεις” (άρθρα 1~24) και τμήμα Β “Στρατιωτικές συντάξεις” (άρθρα 25~52).
NIKOLAS
27 Νοεμβρίου 2014 01:26
Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τον κο. Καρασαββίδη διότι πρόσθεσε στον υπολογισμό της σύνταξης στην ενότητα παρατηρήσεις κουτάκι με ποσοστά αναπηρίας πάνω από 80% και επιδόματα δώρου-άδειας έτσι ώστε να έχουμε την δυνατότητα ακρίβειας στην πράξη.
Ο υπολογισμός στην σύνταξη που λαμβάνω είναι 100% σωστός.
Ευχαριστώ !!!
Θα πρέπει να τονιστεί ότι η προσθήκη αυτή κατέστη δυνατή επειδή μου έστειλες αναλυτικά στοιχεία (μαζί με τις ισχύουσες διατάξεις τις οποίες δεν γνώριζα) και αυτός είναι ο λόγος που επιτεύχθηκε ακρίβεια στους υπολογισμούς.
Γιώργος
26 Νοεμβρίου 2014 13:35
Θα ήθελα να ρωτήσω , τι γίνεται με τα ένσημα του ΙΚΑ όταν μαζί με αυτά στοιχειοθετείται το δικαίωμα σύνταξης(από το 2013). Δηλαδή θα αιτηθώ την αποστρατεία μου συνοδεύοντας τη από κάποιο χαρτί του ΙΚΑ; Θα αιτηθώ την αποστρατεία μου και σε δεύτερο χρόνο θα μου ζητηθούν να προσκομίσω ένσημα ή οτιδήποτε άλλο χαρτί από το ΙΚΑ; Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με ΓΕΣ/ΔΟΙ και ΓΕΣ/ΔΙΜΣΠΡΟ δεν γνώριζαν να μου απαντήσουν.
Από συνάδελφο της Π.Α. που γνωρίζω πριν αποστρατευτεί (3 χρόνια) είχε ζητήσει από το ΙΚΑ ανακεφαλαιοποίηση και του έδωσαν έγγραφο με πόσα ένσημα έχει (απάντηση από ΙΚΑ πήρε μετά από 14 μήνες) και με την αποστρατεία του το κατέθεσε και αυτό στο ΓΕΑ/ΟΛΚΑ μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα και το έστειλαν στο ΓΛΚ.
ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΦΑΠΑΞ (Σ.Ξ) ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΥΤΟΥ.
1. Μετά την οριστική διαγραφή σου στην επόμενη πληρωμή όπως πληρωνόσουν σαν ε.ε.
2. Θα πάρεις μαζεμένα τρεις μισθούς σαν ε.ε. εκτός και έχεις διαγραφεί προς το τέλος του μήνα και έχεις προλάβει να πληρωθείς (αφού προπληρωνόμαστε) όποτε θα πάρεις δυο μηνιάτικα.
|ΕΞΥ” ΜΗΝΕΣ.ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΦΤΑΜΗΝΕΣ.ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ ΠΟΙΝ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΤΕΡΑ ΚΛΠ.ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ
Γιώργος
24 Νοεμβρίου 2014 15:12
Αχιλλέα αν μπορείς να κοιτάξεις λίγο τα επικουρικά για Σ.Ξ. (ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ), έμενα προσωπικά που έφυγα με 25 έτη δίχως να αναγνωρίσω τη σχολή, η πράξη των μερισμάτων με τις μειώσεις είναι 110 το ΜΤΣ και 99 το ΕΚΟΕΜΣ, ενώ το πρόγραμμα βγάζει 105 ΜΤΣ και 95 ΕΚΟΕΜΣ.
Δεν αναφέρεις απολύτως κανένα στοιχείο (ημ/νίες, βαθμοί, σχολή, τέκνα ΒΟΕΑ κλπ), οπότε με τη σειρά μου δεν μπορώ να ελέγξω απολύτως τίποτα. Χρειάζονται σχεδόν όλα τα στοιχεία που συμπλήρωσες στη σελίδα (δεν τα έβαλα εκεί για να σας ταλαιπωρήσω).
Κατατάχθηκα 1-11-1988 στη ΣΜΥ και αποστρατεύτηκα 11-10-2013. Διοικητικό βαθμό Λγου και οικονομικό 2/3 Ανχη. 3 τέκνα για ΒΟΕΑ . Αυτή τη στιγμή το ΜΤΣ είναι110,10 καταλογιστέο και το ΕΚΟΕΜΣ 99,85, και στη σελίδα του προγράμματος σου μου εμφανίζει το ΜΤΣ 105,51 και το ΕΚΟΕΜΣ 95,65.
Η περίπτωσή σου επιβεβαιώνει την εμμονή μου να επισημαίνω συνέχεια ότι η ερώτηση “πότε μπορώ να φύγω” είναι λανθασμένη, ενώ η σωστή ερώτηση είναι “πότε συμφέρει να φύγω”.
Εσύ για 20 ημέρες έχασες 4% χρονοεπίδομα και μισθό πλήρη Ασμχου, από τη σύνταξη και (κυρίως) από το εφάπαξ (ερώτηση 1.5 παρ. 2 στις FAQ).
Όσον αφορά την ερώτησή σου, χωρίς τις ημ/νίες εισόδου – διαγραφής δεν θα βγάζαμε ποτέ άκρη!
Η διαφορά του υπολογιζόμενου μετοχικού χρόνου της σελίδας με το ΜΤΣ οφείλεται στο γεγονός ότι έλαβες τρίμηνες αποδοχές. Η σελίδα υπολόγιζε παλιά έτσι τα μερίσματα (πάντα άθροιζε τις τρίμηνες), αλλά λόγω ενός συναδέλφου που δεν ζήτησε τρίμηνες την άλλαξα: http://enstoloi.net/stratos/comment-page-29/#comment-10183
Εάν εισάγεις 17 “Μήνες στρατ. σχολής” το μέρισμα θα υπολογιστεί σωστά (23,53 έτη μετοχικής σχέσης ΜΤΣ που στρογγυλεύονται σε 24).
Μέχρι τώρα οι περιπτώσεις λάθους λόγω των τρίμηνων αποδοχών είναι 1-1 (με και χωρίς), εάν υπάρξει και άλλο λάθος θα επαναφέρω τον υπολογισμό όπως και πριν (λαμβάνοντας υπόψη τις τρίμηνες).
Στο ΕΚΟΕΜΣ η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη για να δικαιολογηθεί με αυτή τη μείωση. Επίσης διαφορές είχα και πριν τη μείωση (δε θυμάμαι ακριβή ποσά)
lakantis
23 Νοεμβρίου 2014 21:16
κ. Αχιλλέα, παρακαλώ εάν γνωριζετε απαντήστε μας τα παρακατω:
– Ισχύει ότι τα μετοχικά ταμεία μέχρι τέλος νοε πρέπει να έχουν κάνει αναλογιστικές μελέτες?
– Ισχύει ότι μεχρι τέλος 2014 πρέπει να μετατραπούν σε επαγγελματικά ταμεία ειδάλλως θα μπουν στο ΕΤΕΑ?
-Έχουν γίνει ενέργειες για τα παραπάνω?
– Ισχύει ότι το ΕΤΕΑ θα μπει στο ΙΚΑ & συνεπώς οι επικουρικές (μερίσματα) θα χορηγούνται απο αυτό? (το πολύ 10% της κύριας σύνταξης). Ευχαριστώ!
Πολύ καλές συζητήσεις και άψογη ενημέρωση από πλευράς των συναδέλφων μου από όλα τα Σώματα.Θα σας παρακολουθώ και θα σας κοινοποιώ!!!!!
stefanos arampatzis
23 Νοεμβρίου 2014 01:10
xerei kanenas paidia to ti ginete se periptosei apostrateias gia logo ygeias,karkinos.th syntaxei tha parw kai ti efapax.mpika epy 01-12-95 kai diagrafei 05-10-14.eyxaristw
Το να γράψεις στα ελληνικά σημαίνει απλά να πατήσεις το Alt + Shift στο πληκτρολόγιο, δεν νομίζω να είναι κόπος και δεν έχει σημασία πόσα ορθογραφικά λάθη θα κάνεις.
Δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά στον κόσμο άλλος λαός που να καταργεί ουσιαστικά τη γραφή της γλώσσας του χρησιμοποιώντας γράμματα ξένης χώρας.
Ειδικά όταν αυτός ο λαός υπερηφανεύεται σε κάθε ευκαιρία για τη γλώσσα των προγόνων του.
Κατά τα άλλα περιμένουμε να ακούσουμε κάθε βράδυ τις ειδήσεις για τον τάφο της Αμφίπολης !!!
Κατατέθηκε στη διαβούλευση νέο οικονομικό νομοσχέδιο με δύο άρθρα που επηρεάζουν το μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας: Αλλαγές στο μισθολόγιο από 1-1-2025
.
Ενημερώθηκε η εφαρμογή Μισθολόγιο 2025 με τις επικείμενες αλλαγές.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος από τους κύριους Αξκούς ή Υπαξκούς που έχουν αποστρατευτεί να μου πει περίπου πόσο χρόνο βρίσκονταν σε αναμονή για το εφάπαξ , την σύνταξη και τα μερίσματα από ΜΤΣ. Ευχαριστώ.
με ημερομηνια διαγραφης 19/12/2013.με καταθεση χαρτιων στο ελοας 11/2/2014.πηρα την συνταξη τελος ιουνιου του 2014.ακομη περιμενω μερισματα κ εφαπαξ.μηπως ξερεις καποιος να μας πει τι γινεται?με το εφαπαξ?
διαγραφη 11-10-13 ΕΛΟΑΣ 24-10-13 ΣΥΝΤΑΞΗ ΦΕΒ 14 ΕΦΑΠΑΞ ΝΟΕ 14
Γιατί δεν έχεις πάρει ακόμη μερίσματα;
Εγώ διαγράφηκα τέλος Γενάρη, κατέθεσα τα χαρτιά περίπου την ίδια ημερομηνία με τη δική σου και τα μερίσματα τα λαμβάνω από το Σεπτέμβριο.
Το εφάπαξ θα μου βγει κάπου προς το Μάιο όπως με πληροφόρησαν τα παιδιά εκεί (έχω ΑΠ: 700).
αποστολε εχεις φεκ 30 ιανουαριου 2014?το εφαπαξ θα παει τοσο πολυ?
Συνταξη 5-6 μηνες απο την ημ.διαγραφης,Μερισματα 12 μηνες και ανω,και εφαπαξ πλεον Αγνωστο(σιγουρα πλεον πανω απο 1 χρονο)
κ Καρασαββιδη θα ήθελα να σας ρωτήσω, αποστρατευτηκα τον Απρ 13 και έλαβα εφάπαξ τον Οκτ 13 ,θα υπάρξει αναπροσαρμογη του εφάπαξ σύμφωνα με τα καινούργια δεδομένα του ΣΤΕ?Εαν ναι τι ενέργειες πρέπει να γίνουν?Ευχαριστω
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-32/#comment-11215
κανονικα πρεπει.Στειλε μια αιτηση στο ΕΛΟΑΣ και ζητησε χορηγηση συμπληρωματικου εφάπαξ με σχετ. τον τελευταιο νομο
… και ενημέρωσέ μας για την απάντηση,
θα έχει πολύ ενδιαφέρον !
Το ΕΛΟΑΣ μας εχει ηδη απαντησει σε αιτήσεις μας!!Οτι μετά την νομοθετικη ρυθμιση(εγινε με το τελευταιο ΦΕΚ του νεου πλεον μισθολογιου)θα συνελθει το ΔΣ του για να αποφασίσει(πληροφοριες μου αναφέρουν την 15η Δεκεμβριου 2014)
κ. Καρασαββίδη καλησπερα εχω υποβάλει αίτηση αποστρατείας τέλη Απριλιου. Εκτιμώ ότι θα διεγραφώ περι τα μέσα Ιανουαριου 2015. Είμαι από τους πρώτους που θα μου υπολογιστεί το ΕΦΑΠΑΞ με τον νεο τροπο υπολογισμού. Γνωρίζεται εσείς η κάποιος άλλος εαν θα υπάρξει μείωση του ποσού και σε τι ποσοστο? Εαν όχι πείτε μου τότε την εκτίμησή σας (31 χρόνια και 4 μήνες και 1/3Ταξχου). Ευχαριστώ
Οι νέες παράμετροι υπολογισμού του εφάπαξ αναφέρονται εδώ: http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/
και καθώς δεν έχουν εκπονηθεί καν αναλογιστικές μελέτες βιωσιμότητας από τα ταμεία, δεν έχει κανένα νόημα να αναφέρονται εντελώς αυθαίρετα νούμερα.
Πάντως δεν είσαι από τους πρώτους που θα πάρουν εφάπαξ με το νέο σύστημα, υπάρχουν συνάδελφοι που διαγράφηκαν τέλος Απριλίου 2014 (όταν εσύ υπέβαλες αίτηση αποστρατείας) και φυσικά προηγούνται κατά 8 μήνες!
Ο νέος τρόπος υπολογισμού ισχύει για αιτήσεις λήψης εφάπαξ μετά την 30-7-2014, δηλαδή σε περίπτωση αίτησης αποστρατείας ισχύει για διαγραφή εντός του Απριλίου 2014, αφού χρειάζονται και 3 μήνες περίπου για έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης.
Αχιλλέα αυτό ισχύει μόνο στην Αεροπορία, από όσο ξέρω. Στο ΣΞ η αίτηση για χορήγηση ΕΦΑΠΑΞ γίνεται με την αποστρατεία και η Συνταξιοδοτική Πράξη προστίθεται στα δικαιολογητικά στην πορεία.
Ναι, στην αεροπορία υποβάλλονταν τα υπόλοιπα δικαιολογητικά από το ΓΕΑ στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ, το ΜΤΑ τα επέστρεφε πίσω στον ενδιαφερόμενο (!) και ξαναυποβάλλονταν μαζί με τη συνταξιοδοτική πράξη (2~3 μήνες από τη διαγραφή).
Αλλά και σε εσάς βλέπω μία ενδιάμεση κατάσταση, όπου λογίζεται ως χρόνος αίτησης στον ΕΛΟΑΣ το πρωτόκολλο του ΓΛΚ (περίπου ένα μήνα μετά τη διαγραφή) και όχι η ημ/νία διαγραφής:
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-19/#comment-6801
http://enstoloi.net/comments/comment-page-33/#comment-9181
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-33/#comment-11469
Άρα όσον αφορά το στρατό ξηράς, στο νέο νόμο θα υπάγονται όσοι διαγράφηκαν περίπου από το τέλος Ιουνίου 2014 και μετά (όχι τέλος Απριλίου που ανέφερα πριν).
ΑΧΙΛΛΕΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ. Η ΑΙΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΓΕΣ/ΔΟΙ. ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 4-10 ΗΜΕΡΩΝ (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΛΚΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΦΔΜ), ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ (ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΜΕ ΚΛΗΤΗΡΑ). ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΛΟΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΕΙΤΑΙ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 2 ΜΑΙ 14
5 ΜΑΙ 2014: ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΓΕΣ/ΔΟΙ
14 ΜΑΙ 2014: ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΓΕΣ/ΔΟΙ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ
17 ΜΑΙ 14: ΛΗΨΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΠΟ ΕΛΟΑΣ 20…/17-05-2014, ΟΠΟΥ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ.
έτσι ακριβώς και μάλιστα αν τα πας ο ίδιος χέρι χέρι κερδίζεις και αυτές τις 10-15 μέρες…
Το ΜΤΣ με το υπ’ αριθμ. Φ.825.2/24851/Σ.3826/23-10-2014 έγγραφό του ζήτησε από την “ΗΔΙΚΑ ΑΕ” να συμμετέχει στην εφαρμογή εμφάνισης εκκαθάρισης περιόδου. Το αίτημά του ΜΤΣ έγινε αποδεκτό και από 1-1-2015 θα παρέχεται στους μερισματούχους του ΜΤΣ η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληροφόρησης επί του καταβαλλόμενου στον καθένα ατομικά μερίσματος και τις κρατήσεις επ’ αυτού.
Επίσης, κατόπιν σχετικού αιτήματος του ΜΤΣ (Φ.825.2/21589/ Σ.3267/11-9-2014), η “ΗΔΙΚΑ ΑΕ” θα προσφέρει στο ΜΤΣ την υπηρεσία εκτύπωσης των ετήσιων Φορολογικών Βεβαιώσεων των μερισματούχων από τη Χρήση 2014 και στο εξής.Ετσι λοιπον από 1-1-2015 θα παρέχεται στους μερισματούχους η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληροφόρησης επί του καταβαλλόμενου στον καθένα ατομικά του μερίσματος και τις κρατήσεις επ’ αυτού.
Πολύ σημαντική είδηση, το ΜΤΣ είναι το μόνο στρατιωτικό μετοχικό ταμείο που δεν παρέχει πληροφορίες για τη μηνιαία ανάλυση των μερισμάτων.
Τα τελευταία χρόνια με τις συνεχείς αναδρομικές μειώσεις μερισμάτων κανένας δεν γνωρίζει πως προκύπτει το πληρωτέο ποσό!
Αχιλλεα αυτο οφειλετε σε ενεργειες του προεδρου της ΠΟΣ του κ.Νικολόπουλου,τον οποιο οφείλω να συγχαρώ δημοσια για την προσπάθεια που κανει,σε αντιθεση με καποιους “θεσμικους”οι οποιοι σφυριζουν αδιαφορα οπως παντα.
Κύριε Αχιλλέα,οι απόστρατοι που λάβανε οδοιπορικά έξοδα τόπου οριστικής διαμονής το έτος 2013 δικαιούνται αναδρομικά λόγω αναπροσαρμογής?Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό?
Αυτό δεν το γνωρίζω και δεν το είχα καν σκεφτεί (το βλέπω δύσκολο αλλά όχι απίθανο)!
Σίγουρα όμως είναι θέμα των επιτελείων (ΓΕΣ/ΓΕΝ/ΓΕΑ κλπ), διότι αποτελεί δική τους παροχή και (λογικά) θα πρέπει να κυκλοφορήσει κάποια διαταγή. Βέβαια εάν κανένας απόστρατος δεν κάνει αίτηση προς την υπηρεσία για τη λήψη της διαφοράς δεν νομίζω να ασχοληθεί κανείς με το θέμα!
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΟΥ
Κανονικά πρέπει να ζητήσουμε νέο αντίγραφο Φύλλου Μισθοδοσίας και να υποβάλουμε αναφορά στο φρουραρχείο του τόπου οριστικής διαμονής αν και θα έπρεπε οι ΔΟΙ/ΓΕΣ-ΓΕΝ-ΓΕΑ να είχαν ασχοληθεί και να είχαν εκδώσει κάποια Δγη, μετά από τόσο καιρό, γενικά περί του θέματος αναδρομικών
Λίγο δύσκολο να μας δοθούν αναδρομικά η διαφορά για τα οδοιπορικά έξοδα τόπου οριστικής διαμονής, επειδή θα υπάρξουν και αξιώσεις σε φύλλα πορείας μετάθεσης, κύησης, εξωτερικού κ.α. για την συγκεκριμένη περίοδο και από τους ε.ε. Κάτι θα σκαρφιστούν για να μην τα δώσουν.
Αν και πρακτικά είναι δύσκολο αφού θα πρέπει να ξανά κατατεθούν όλα τα δικαιολογητικά για να γίνει νέα εκκαθάριση, μιας και αυτά που είχαμε δώσει, μετά την πληρωμή προωθούνται στο ΕΛΔ και δεν υπάρχουν στην μονάδα που μας πλήρωσε.
λιγο τραβηγμενο αυτο,και δεν ξερω αν η διαφορα ειναι τετοια που να αξιζει το λογο.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Οι στρατιωτικοί ΔΕΝ είναι δημόσιοι υπάλληλοι (εάν ήταν θα δικαιούνταν σύνταξη σε ηλικία 65 ετών).
Πολύ σωστά.
Εξάλλου ο “βασικός” νόμος που διέπει αυτούς που αποκαλούμε Δ.Υ. είναι ο NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3528/2007 με τίτλο
“Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.”
Όπως βλέπετε οι Δ.Υ. αποκαλούνται Δημόσιοι Πολιτικοί Υπάλληλοι.
Αυτό το “πολιτικοί” τους διαφοροποιεί από εμας, τους στρατιωτικούς.
Ομοίως στον ΚΠΣΣ υπάρχει τμήμα Α “Πολιτικές συντάξεις” (άρθρα 1~24) και τμήμα Β “Στρατιωτικές συντάξεις” (άρθρα 25~52).
Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τον κο. Καρασαββίδη διότι πρόσθεσε στον υπολογισμό της σύνταξης στην ενότητα παρατηρήσεις κουτάκι με ποσοστά αναπηρίας πάνω από 80% και επιδόματα δώρου-άδειας έτσι ώστε να έχουμε την δυνατότητα ακρίβειας στην πράξη.
Ο υπολογισμός στην σύνταξη που λαμβάνω είναι 100% σωστός.
Ευχαριστώ !!!
Θα πρέπει να τονιστεί ότι η προσθήκη αυτή κατέστη δυνατή επειδή μου έστειλες αναλυτικά στοιχεία (μαζί με τις ισχύουσες διατάξεις τις οποίες δεν γνώριζα) και αυτός είναι ο λόγος που επιτεύχθηκε ακρίβεια στους υπολογισμούς.
Θα ήθελα να ρωτήσω , τι γίνεται με τα ένσημα του ΙΚΑ όταν μαζί με αυτά στοιχειοθετείται το δικαίωμα σύνταξης(από το 2013). Δηλαδή θα αιτηθώ την αποστρατεία μου συνοδεύοντας τη από κάποιο χαρτί του ΙΚΑ; Θα αιτηθώ την αποστρατεία μου και σε δεύτερο χρόνο θα μου ζητηθούν να προσκομίσω ένσημα ή οτιδήποτε άλλο χαρτί από το ΙΚΑ; Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με ΓΕΣ/ΔΟΙ και ΓΕΣ/ΔΙΜΣΠΡΟ δεν γνώριζαν να μου απαντήσουν.
Στην ιστοσελίδα του ΓΛΚ που αφορά τις συντάξεις, στα αριστερά σου πάτα στα αντίστοιχα πεδία (προϋποθέσεις, διαδικασία, κλπ) και θα βρεις πληροφορίες.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis
Από συνάδελφο της Π.Α. που γνωρίζω πριν αποστρατευτεί (3 χρόνια) είχε ζητήσει από το ΙΚΑ ανακεφαλαιοποίηση και του έδωσαν έγγραφο με πόσα ένσημα έχει (απάντηση από ΙΚΑ πήρε μετά από 14 μήνες) και με την αποστρατεία του το κατέθεσε και αυτό στο ΓΕΑ/ΟΛΚΑ μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα και το έστειλαν στο ΓΛΚ.
G.G. ευχαριστώ.
Καλημερα,
Επιβεβαιωνω οτι στον υπολογισμο συνταξης Σ.Ξ υπολογιζονται λαθος τα μερισματα.
13/11/1987
05/04/2013
ΛΓΟΣ
ΑΝΧΗΣ
52%
1 ΤΕΚΝΟ
ΕΞ ΥΠΑΞ
ολα οκ.
λαθος υπολογισμος δικος μου
ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΦΑΠΑΞ (Σ.Ξ) ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΥΤΟΥ.
Ναι αλλα μηπως αλλαξει ο τροπος υπολογισμου του απο εδω και περα;
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΙΑΝΕΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ 31/7/14 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
κάτσε πρώτα να το δούμε “γραμμένο” και μετά βλέπουμε.
ΦΕΚ 160Α/8-8-14 άρθρο 220
Μην βιαστείς να ξοδέψεις τη διαφορά προτού την εισπράξεις!
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-32/#comment-11215
ΟΙ ΤΡΟΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΜΕ?
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΣΟ ΜΗΛΑΜΕ?
1. Μετά την οριστική διαγραφή σου στην επόμενη πληρωμή όπως πληρωνόσουν σαν ε.ε.
2. Θα πάρεις μαζεμένα τρεις μισθούς σαν ε.ε. εκτός και έχεις διαγραφεί προς το τέλος του μήνα και έχεις προλάβει να πληρωθείς (αφού προπληρωνόμαστε) όποτε θα πάρεις δυο μηνιάτικα.
ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΥ G.G
|ΕΞΥ” ΜΗΝΕΣ.ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΦΤΑΜΗΝΕΣ.ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ ΠΟΙΝ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΤΕΡΑ ΚΛΠ.ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ
Αχιλλέα αν μπορείς να κοιτάξεις λίγο τα επικουρικά για Σ.Ξ. (ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ), έμενα προσωπικά που έφυγα με 25 έτη δίχως να αναγνωρίσω τη σχολή, η πράξη των μερισμάτων με τις μειώσεις είναι 110 το ΜΤΣ και 99 το ΕΚΟΕΜΣ, ενώ το πρόγραμμα βγάζει 105 ΜΤΣ και 95 ΕΚΟΕΜΣ.
Δεν αναφέρεις απολύτως κανένα στοιχείο (ημ/νίες, βαθμοί, σχολή, τέκνα ΒΟΕΑ κλπ), οπότε με τη σειρά μου δεν μπορώ να ελέγξω απολύτως τίποτα. Χρειάζονται σχεδόν όλα τα στοιχεία που συμπλήρωσες στη σελίδα (δεν τα έβαλα εκεί για να σας ταλαιπωρήσω).
Κατατάχθηκα 1-11-1988 στη ΣΜΥ και αποστρατεύτηκα 11-10-2013. Διοικητικό βαθμό Λγου και οικονομικό 2/3 Ανχη. 3 τέκνα για ΒΟΕΑ . Αυτή τη στιγμή το ΜΤΣ είναι110,10 καταλογιστέο και το ΕΚΟΕΜΣ 99,85, και στη σελίδα του προγράμματος σου μου εμφανίζει το ΜΤΣ 105,51 και το ΕΚΟΕΜΣ 95,65.
Η περίπτωσή σου επιβεβαιώνει την εμμονή μου να επισημαίνω συνέχεια ότι η ερώτηση “πότε μπορώ να φύγω” είναι λανθασμένη, ενώ η σωστή ερώτηση είναι “πότε συμφέρει να φύγω”.
Εσύ για 20 ημέρες έχασες 4% χρονοεπίδομα και μισθό πλήρη Ασμχου, από τη σύνταξη και (κυρίως) από το εφάπαξ (ερώτηση 1.5 παρ. 2 στις FAQ).
Όσον αφορά την ερώτησή σου, χωρίς τις ημ/νίες εισόδου – διαγραφής δεν θα βγάζαμε ποτέ άκρη!
Η διαφορά του υπολογιζόμενου μετοχικού χρόνου της σελίδας με το ΜΤΣ οφείλεται στο γεγονός ότι έλαβες τρίμηνες αποδοχές. Η σελίδα υπολόγιζε παλιά έτσι τα μερίσματα (πάντα άθροιζε τις τρίμηνες), αλλά λόγω ενός συναδέλφου που δεν ζήτησε τρίμηνες την άλλαξα: http://enstoloi.net/stratos/comment-page-29/#comment-10183
Εάν εισάγεις 17 “Μήνες στρατ. σχολής” το μέρισμα θα υπολογιστεί σωστά (23,53 έτη μετοχικής σχέσης ΜΤΣ που στρογγυλεύονται σε 24).
Μέχρι τώρα οι περιπτώσεις λάθους λόγω των τρίμηνων αποδοχών είναι 1-1 (με και χωρίς), εάν υπάρξει και άλλο λάθος θα επαναφέρω τον υπολογισμό όπως και πριν (λαμβάνοντας υπόψη τις τρίμηνες).
Αχιλλέα και τα δικά μου μερίσματα δε συμφωνούν. Από τη σελίδα πληρωτέα ΜΤΣ 72,5, ΕΚΟΕΜΣ 95,50 και από την….Τράπεζα ΜΤΣ 70,3 ΕΚΟΕΜΣ 76
http://enstoloi.net/miosi-timis-meridiou-mts-etous-2014/
Στο ΕΚΟΕΜΣ η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη για να δικαιολογηθεί με αυτή τη μείωση. Επίσης διαφορές είχα και πριν τη μείωση (δε θυμάμαι ακριβή ποσά)
κ. Αχιλλέα, παρακαλώ εάν γνωριζετε απαντήστε μας τα παρακατω:
– Ισχύει ότι τα μετοχικά ταμεία μέχρι τέλος νοε πρέπει να έχουν κάνει αναλογιστικές μελέτες?
– Ισχύει ότι μεχρι τέλος 2014 πρέπει να μετατραπούν σε επαγγελματικά ταμεία ειδάλλως θα μπουν στο ΕΤΕΑ?
-Έχουν γίνει ενέργειες για τα παραπάνω?
– Ισχύει ότι το ΕΤΕΑ θα μπει στο ΙΚΑ & συνεπώς οι επικουρικές (μερίσματα) θα χορηγούνται απο αυτό? (το πολύ 10% της κύριας σύνταξης). Ευχαριστώ!
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ΑΠΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ.
http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/
Πολύ καλές συζητήσεις και άψογη ενημέρωση από πλευράς των συναδέλφων μου από όλα τα Σώματα.Θα σας παρακολουθώ και θα σας κοινοποιώ!!!!!
xerei kanenas paidia to ti ginete se periptosei apostrateias gia logo ygeias,karkinos.th syntaxei tha parw kai ti efapax.mpika epy 01-12-95 kai diagrafei 05-10-14.eyxaristw
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-7/#comment-1986
ΣΥΜΦΩΝΩ. ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το να γράψεις στα ελληνικά σημαίνει απλά να πατήσεις το Alt + Shift στο πληκτρολόγιο, δεν νομίζω να είναι κόπος και δεν έχει σημασία πόσα ορθογραφικά λάθη θα κάνεις.
Δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά στον κόσμο άλλος λαός που να καταργεί ουσιαστικά τη γραφή της γλώσσας του χρησιμοποιώντας γράμματα ξένης χώρας.
Ειδικά όταν αυτός ο λαός υπερηφανεύεται σε κάθε ευκαιρία για τη γλώσσα των προγόνων του.
Κατά τα άλλα περιμένουμε να ακούσουμε κάθε βράδυ τις ειδήσεις για τον τάφο της Αμφίπολης !!!
ΣΥΜΦΩΝΩ
ρε φιλε η συνταξη σε ανυσυχει η η ασθενεια σου;Δες εκει να ξεπερασεις το προβλημα υγειας σου,και η συνταξη ,οτι ειναι ναπαρεις θα παρεις.Περαστικα σου