Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 445 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

guest

23.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Π.Δ.
Π.Δ.
25 Αυγ. 2025 09:47

Καλήμέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής, ο γιος μου εργάσθηκε ως μισθωτός σε ιδιωτική εταιρία ως εκπαιδευόμενος φοιτητής και συμπλήρωσε κάποια μεροκάματα το 2025, και το σύστημα τον ασφάλισε αυτόματα στον ΕΦΚΑ. Τώρα φαίνεται διπλοεγγεγραμμένος στο σύστημα και από το ΓΕΣ μας ενημέρωσαν ότι πρέπει να μεταβούμε στο οικείο ΕΦΚΑ και να ζητήσουμε την διαγραφή από το ΕΦΚΑ για να μείνει στο ΥΠΕΘΑ, αλλιώς πρέπει να παραδώσει το βιβλιάριο, πλην όμως ο υπάλληλος στον ΕΦΚΑ μας ανέφερε ότι δεν μπορεί να τον διαγράψει γιατί υπερισχύσει η ασφάλιση στον ΕΦΚΑ μέχρι τον Φεβ 26. Τι ισχύει τελικά αφού ο γιος μου επιθυμεί να παραμείνει στο ΥΠΕΘΑ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μιχάλης
Μιχάλης
25 Αυγ. 2025 08:33

Καλημέρα ήθελα να ρωτήσω για την συνταξιοδοτικη πράξη από των ΕΦΚΑ πόσο καιρό κάνει να βγει, και αν υπάρχει άλλος τρόπος ποιο γρήγορος να την παραλάβω πέραν του ταχυδρομείου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντινος Κωστοπουλος
Κωνσταντινος Κωστοπουλος
24 Αυγ. 2025 18:38

Καλησπέρα .βγήκε η διαγραφή μου στις 31/8/25.τι γίνεται με μισθοδοσία μέχρι να βγει η σύνταξη ,,,γνωρίζει κάποιος ,,ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
24 Αυγ. 2025 20:53

Δεν υπάρχουν πλέον τρίμηνες αποδοχές ή προσωρινή σύνταξη. Τίποτα. Υπέβαλλε άμεσα τα δικαιολογητικά αμέσως μετά τη διαγραφή έτσι ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία και να πληρωθείς σύνταξη όσο γίνεται νωρίτερα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολης
Αποστολης
24 Αυγ. 2025 22:25

Καλησπέρα πιθανόν να πληρωθείς 26/8,αν γίνει αυτό αυτά θα στα κρατήσουν με την εκκαθάριση στο τελος

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Petros
Petros
24 Αυγ. 2025 23:35

Λογικά θα πληρωθείς κανονικά την 26/8 αφού δεν θα έχει γίνει η διαγραφή σου ακόμα, στέλνεις το γρηγορότερο δυνατό τα έγγραφα που απαιτούνται για την σύνταξη, τα μερίσματα και το εφάπαξ στην ΓΕΣ/ΔΟΙ και περίπου 3 με 4 μήνες από την παραλαβή τους θα πληρωθείς πρώτα την σύνταξη από τον ΕΦΚΑ και στην συνέχεια τα υπόλοιπα. Ο μισθός που θα σου δοθεί την 26/8 θα σου γίνει παρακράτηση στην πρώτη σύνταξη με τα αναδρομικά που θα λάβεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτριος
Δημήτριος
24 Αυγ. 2025 11:33

Καλημέρα σας , ο GEORGIOSSP αυτό που αναφέρει “Επομένως όσοι χρόνοι μετά την 1/1/2002 αναγνωριστούν θα επηρεάσουν και το ποσοστό αναπλήρωσης και των μέσο όρο των συντάξιμων αποδοχών.” τι εννοεί ακριβώς; Δηλαδή ποια ποσά προστίθενται στο μ.ο. των συντάξιμων αποδοχών; Τα ποσά των εισφορών αναγνώρισης κάθε εξαμήνου ή τα ποσά του επιδόματος; ή και τα 2; Ξεκάθαρα πάντως η εγκύκλιος δεν το γράφει…. Λέει “οι χρόνοι” , δεν λέει ποια ποσά… υ.γ. Αν διευκρινιστεί, θα ήταν τέλειο να έμπαινε και στην εφαρμογή του υπολογισμού των εξαμήνων για τον ΣΞ από 2002 έως 2016 , με πεδίο να μπορούμε να εισάγουμε εμείς τα ποσά επιδόματος και εισφορών αναγνώρισης ως πρόσθετα…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτριος
24 Αυγ. 2025 14:54

Καλησπέρα Δημήτριε. Ας το δούμε πιο αναλυτικά. Στην εγκύκλιο (σελίδα 11 την παρ. 1γ) λέει ξεκάθαρα ¨Δηλαδή ασφαλιστικές εισφορές που καταβάλλονται για την αναγνώριση χρόνου που πραγματοποιήθηκε το 2004 θα προσαυξήσουν τις συντάξιμες αποδοχές του έτους 2004……¨. α. Για την περίοδο από 1/1/2002 έως την 31/12/2016 τα επιδόματα κινδύνου ΔΕΝ ανήκαν στις τακτικές αποδοχές και δεν πληρωνόντουσαν εισφορές για σύνταξη. Αν κάποιος δεν αναγνωρίσει ως διπλάσιο χρόνο το 2004 θα πληρώσει εισφορές 6,67% των αποδοχών (χωρίς να ληφθούν υπόψιν τα επιδόματα κινδύνου) που είχε εκείνη την χρονιά. Αν αναγνωρίσει το 2004 ως διπλάσιο χρόνο θα πληρώσει διπλάσιες εισφορές, 2Χ6,67% των αποδοχών, πάλι χωρίς τα επιδόματα κινδύνου, και θα αυξηθεί το ποσοστό αναπλήρωσης αφού θα έχει πλέον +1 συντάξιμο έτος. Ταυτόχρονα σύμφωνα με την εγκύκλιο οι πρόσθετες εισφορές θα επηρεάσουν και τον μέσο όρο των αποδοχών με ίδιο τρόπο όπως αναλύεται στο άρθρο https://enstoloi.net/anagnorisi-pentaetias-prin-meta-2002/ . Όπως καταλαβαίνεις τα ποσά των επιδομάτων δεν επηρεάζουν σε τίποτα την αναγνώριση για την περίοδο αυτή και δεν υπάρχει λόγος να τα προσθέσεις στη εφαρμογή. β. Από 1/1/2017 τα επιδόματα κινδύνου ανήκουν πλέον στις τακτικές αποδοχές… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
d23
d23
22 Αυγ. 2025 16:55

Εξάμηνα για όσους είναι μετά το 1990. Εξάμηνα μέχρι 2002 επιδρούν μόνο ως προς το ποσοστό προσαύξησης επί της ανταποδοτικής σύνταξης. Εξάμηνα από 2002-2017 επιδρούν επι των συντάξιμων αποδοχών μόνο οι εισφορές που καταβλήθηκαν για την αναγνώριση και ανάγονται επι του έτους της αναγνώρισης. Εξάμηνα από το 2018 και μετά επιδρούν και οι εισφορές αναγνώρισης και τα επιδόματα επι των συντάξιμων αποδοχών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτριος
Δημήτριος
Απάντηση σε  d23
22 Αυγ. 2025 17:50

d23 τα εξηγείς ωραία. Γράψε όμως σε παρακαλώ ποιος Νόμος , διαταγή ή εγκύκλιος καθορίζει αυτό που περιγράφεις;;; Οι απόψεις είναι πολλές και διαφορετικές, γι’ αυτό εάν έχεις πληροφόρηση μοίρασε την και σε εμάς…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
d23
d23
Απάντηση σε  Δημήτριος
22 Αυγ. 2025 18:13

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ 8/06/2018 με θέμα “Συμπληρωματικές οδηγίες για τον προσδιορισμό των συντάξιμων αποδοχών και σχετικών κρατήσεων δημοσίων υπαλλήλων και λειτουργών”,ν. 4387/2016, ν.4670/2020, ΠΔ 169/2007 με τις τροποποιήσεις του

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτριος
Δημήτριος
Απάντηση σε  d23
22 Αυγ. 2025 21:25

Ωραία, σωστά και ξεκάθαρα, έχουν μελετηθεί πολλάκις. Από που προκύπτει η ερμηνεία “…Εξάμηνα από το 2018 και μετά επιδρούν και οι εισφορές αναγνώρισης και τα επιδόματα επι των συντάξιμων αποδοχών….” που το γράφει αυτό το κρίσιμο σημείο συνάδελφε ;;;;; Ευχαριστώ πολύ, βοηθήστε όσο μπορείτε, συγχαρητήρια και πάλι στη σελίδα !!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
d23
d23
Απάντηση σε  Δημήτριος
22 Αυγ. 2025 22:27

Σελίδα 10 και 11 της εγκυκλίου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτριος
Δημήτριος
Απάντηση σε  d23
22 Αυγ. 2025 22:42

και 100 φορές να διαβαστεί η σελίδα 10 και 11, τέτοια εξήγηση όπως το γράφεις παραπάνω, δεν προκύπτει από πουθενά… η φράση “Εξάμηνα από το 2018 και μετά επιδρούν και οι εισφορές αναγνώρισης και τα επιδόματα επι των συντάξιμων αποδοχών….” είναι αυθαίρετη ερμηνεία… εγώ συγγνώμη αλλά αυτό καταλαβαίνω και απολογούμαι για την επιμονή, αλλά πιστεύω για να είμαστε απόλυτοι σε κάτι πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη νομοθεσία, κατά γράμμα !

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  d23
23 Αυγ. 2025 01:13

Καλησπέρα. Όπως τα λέει ο d23. Με μια παρατήρηση. Τα επιδόματα μετράνε στον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών από 1/1/2017. α. Οι διπλάσιοι χρόνοι (πενταετία, επιδόματα επικινδυνότητας) που αναγνωρίζονται και αφορούν περιόδους μετά την 1/1/2002 προσαυξάνουν τις συντάξιμες αποδοχές. Βλ. στην εγκύκλιο, που αναφέρει ο d23, https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%91%CE%9B2465%CE%981%CE%A9-%CE%9146?inline=true στην σελίδα 11 την παρ. 1γ. Επομένως όσοι χρόνοι μετά την 1/1/2002 αναγνωριστούν θα επηρεάσουν και το ποσοστό αναπλήρωσης και των μέσο όρο των συντάξιμων αποδοχών. Το χρονικό όριο 1/1/2018 έχει σχέση μόνο με τον υπολογισμό των εισφορών. Οι χρόνοι μέχρι την 31/12/2017 όποτε και να αναγνωριστούν θα πληρωθούν με βάση τις αποδοχές που είχε ο ασφαλισμένος όταν πραγματοποίησε την υπηρεσία. Από 1/1/2018 η αναγνώριση είναι αυτεπάγγελτη με βάση τις αποδοχές του ασφαλισμένου. Αν ο ασφαλισμένος ζητήσει με αναφορά του να μην αναγνωρίζεται αυτεπάγγελτα ως διπλάσιος ο χρόνος και αργότερα με νεότερη αναφορά ζητήσει την αναγνώριση, αυτή θα γίνει με βάση τις αποδοχές που έχει κατά την ημερομηνία της αίτησης. Παράδειγμα. Σήμερα έχω δύο εξάμηνα που δεν έχω αναγνωρίσει. Το 2016α και το 2020α. Ζητάω την αναγνώριση των δύο εξαμήνων. Για το 2016α θα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Agathangelos
Agathangelos
22 Αυγ. 2025 13:46

Κε Καρασαββίδη μετά την ανάρτηση για τα εξάμηνα σας ενημερώνω ότι, με κατάταξη 1991 και εξάμηνα αναγνωρισμένα από 1995 έως και 2016 και μη αναγνωρισμένα από 1/1/2017 έως 31/5/2020 ο μέσος όρος αυξήθηκε μόνο γι αυτά από το 2017 .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ALEX
ALEX
21 Αυγ. 2025 20:05

Καλησπέρα,
Έχω να κάνω μια ερώτηση σε πρόσφατους συνταξιούχους που είχαν και εξάμηνα μετά το 2017.
Τα ποσό που πήρατε από τα εξάμηνα μετά το 2017 μετρήθηκε από τον εφκα και προστέθηκε μαζί με όλα τα άλλα και σας ανέβασε το μέσο όρο σύνταξης;
Αν γνωρίζετε ….γιατί με ενδιαφέρει
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ALEX
22 Αυγ. 2025 02:01

Ναι, ανέβασαν τον μέσο όρο των αποδοχών!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Κώστας
22 Αυγ. 2025 11:34

Είσαι σίγουρος ;έχω την αίσθηση ότι ο μέσος όρος αποδοχών ανεβαίνει και στη περίπτωση που δεν έχεις κάνει αναγνωρίση

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
22 Αυγ. 2025 13:28

Ότι αποδοχές έχουν κράτηση υπέρ εφκα, υπολογίζονται στον μέσο όρο! Η αναγνώριση έχει σχέση με το ποσοστό αναπλήρωσης!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγαθάγγελος
Αγαθάγγελος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
22 Αυγ. 2025 14:51

Ανεβαίνει ο μέσος όρος μόνο για εξάμηνα απο το 2017 και μετά (ανεξαρτήτως αναγνώρισης όπως σωστά λέει και ο χρήστης Κώστας, για τα εξάμηνα απο 2016 και πίσω δεν έχει πληρώσει κανείς κράτηση επί του πτητικου επιδόματος οπότε δεν προσμετρουνται στις αποδοχές.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
d23
d23
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
22 Αυγ. 2025 15:03

Για τα εξάμηνα έως 2002 ισχύει μόνο η προσαύξηση του ποσοστού στην ανταποδοτική. Από 2002 έως και 2017 προσαυξάνουν τις συντάξιμες αποδοχές μόνο οι εισφορές που έχουν πληρωθεί για την αναγνώριση και ανάγονται στο έτος της αναγνώρισης. Από 1-1-2018 και έπειτα μετράνε και τα επιδόματα και οι εισφορές αναγνωρίσης στις συντάξιμες αποδοχές.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
21 Αυγ. 2025 14:10

Καλησπέρα. Μόλις μου ήρθε η συνταξιοδοτική πράξη και η διαφορά στον υπολογισμό του ακαθάριστου ποσού ως προς την σελίδα Σύνταξη ΓΕΣ είναι 0,45 λιγότερα. Μπράβο στον κ. Αχιλλέα!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολης
Αποστολης
Απάντηση σε  Nikos
21 Αυγ. 2025 18:05

Καλησπέρα Nikos να α σε ρωτήσω,πως σε στάλθηκε η συνταξιοδοτική πράξη;με ποιο τρόπο την έλαβες;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Αποστολης
21 Αυγ. 2025 23:37

Έστειλα εμαιλ προ μίας εβδομάδας και μου απάντησαν. Από την εφαρμογή του ΕΦΚΑ δεν ήρθε τίποτε προς το παρόν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολης
Αποστολης
Απάντηση σε  Nikos
22 Αυγ. 2025 05:55

Καλημέρα Nikos με εμαιλ σου ήρθε η πράξη;έκανες αίτημα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Αποστολης
23 Αυγ. 2025 01:04

Ναι με εμαιλ έκανα το αίτημα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Θεόδωρος
Θεόδωρος
21 Αυγ. 2025 14:00

Καλησπέρα Κ. Καρασαββίδη. Έχετε υποψιν κάποιο σύνδεσμο για τα ενημερωτικά σημειώματα πριν του 2017;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
21 Αυγ. 2025 09:43

Καλημέρα. Πριν μπω στον στρατό ως ΕΠΥ είχα τρία χρόνια ένσημα ΙΚΑ βαρέα.
Από αυτά τα ένσημα δικαιούμαι αύξηση του μερίσματος από ΜΤΣ η κάτι αντίστοιχο από ΙΚΑ. Χρειάζεται να κάνω κάποιες ενέργειες; Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Κώστας
21 Αυγ. 2025 16:50

Καλησπερα Κωστα. Δεν διευκρινιζεις αν εισαι ε.ε. ή ε.α. Φυσικα και δικαιουσαι αυξηση του μερισματος. Οπως χρησιμοποιεται ως συνταξιοδοτικος χρονος ετσι χρησιμοποιεται και ως αυξηση των μερισματων αρκει να σου εχουν κανει κρατησεις για επικουρικη ασφαλιση(ΙΚΑ). Την καταμετρηση των ενσημων που θα σου εχουν κανει στο υποκαταστημα ΕΦΚΑ(πρωην ΙΚΑ) θα την στειλεις και στο ΜΤΣ . Αυτοι θα ανοιξουν υπηρεσιακη αλληλογραφια .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Γιωργος
22 Αυγ. 2025 08:42

Καλημέρα. Είμαι ε.α από 31/7.
Όλα τα δικαιολοητικα μαζί και με την απόφαση απο την κατάθεση ενσήμων μου στον ΕΦΚΑ τα έχω καταθέσει ΓΕΣ/ΔΟΙ όπου κατόπιν ελέγχου μου ηρθε ειδοποίηση μέσω ΕΛΤΑ ότι τα προωθήσαμε ΜΤΣ ΚΑΙ ΕΛΟΑΣ. Πήγα στο ΜΤΣ και μου είπανε ότι αφού δεν έχω πληρώσει εισφορές για ΜΤΣ δεν δικαιούμαι μέρισμα για αυτά τα χρόνια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Κώστας
24 Αυγ. 2025 14:22

Καλησπερα..αργησα να δω την αναρτηση σου. Γραφεις για αποφαση καταθεσης ενσημων στον ΕΦΚΑ. Για να μην υπαρχει παρανοηση……οταν καταθετουμε τα ”πολιτικα” μας ενσημα στον ΕΦΚΑ ζηταμε ανακεφαλαιωση και καταμετρηση. Συνηθως παιρνει κανα χρονο(αναλογα με το φορτο εργασιας που εχουν) να παρουμε αυτη την αποφαση-ανακεφαλαιωση-καταμετρηση στα χερια μας(προσωπικα μου πηρε 1 χρονο πριν 12 και βαλε χρονια). Αυτο το χαρτι το βγαζεις 2 φ/α και φευγουν(απο ΔΟΙ) ενα για ΕΦΚΑ (προσαυξηση στο συνταξιμο χρονο ) και ενα για ΜΤΣ(για αυξηση μερισματων). Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η……στα ενσημα σου εκτος απο κυρια ασφαλιση σου εχουν κανει κρατησεις και για επικουρικη; Αν οχι τοτε δεν δικαιουσαι προσαυξηση στα μερισματα ……αν ναι το χαρτι της ανακεφαλαιωσης-καταμετρησης το παιρνει το ΜΤΣ και αρχιζει υπηρεσιακη αλληλογραφια με το υποκαταστημα ΕΦΚΑ που σου εκανε την καταμετρηση ωστε τα χρηματα (αυτα τα λιγα) που δικαιουσαι απο την επικουρικη να δινονται μεσω ΜΤΣ(αυξηση μερισματων) . Δεν πληρωνεις τιποτα στο ΜΤΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Κώστας
25 Αυγ. 2025 08:52

Καλημέρα Γιώργο και σ ευχαριστώ για την βοήθεια σου.
Στην απόφαση του ΙΚΑ μου γράφει ότι αναμένονται συμπληρωματικά στοιχεία για την επικουρική σας ασφάλιση και δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να δω αν μου έχουν κάνει κρατήσεις για επικουρική.
Την ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ της έστειλα με email ΓΕΣ/ΔΟΙ.
Λογικά αυτοί ξέρουν τι θα στείλουν, και σε ποιο φορέα.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου δεν χρειάζεται να κάνω κάποια ενέργεια εγώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
21 Αυγ. 2025 08:01

κ.Αχιλλεα να δειτε ενα λαθος σε αλλαγη οικογενειακης καταστασης
Απο δυο παιδια σε ενα λογω αποφοιτησης απο σχολη του.

Αφαιρουνται σωστα τα 50 ευρω απο 120 σε 70 αλλα παραμενουν ιδιες οι κρατησεις που υπολογιζονται στο σαιτ
Ενω στο φυλλο μισθοδοσιας μειωθηκαν κατα 20 ευρω κ αρα ο μισθος επεσε πραγματικα κατα 30
Δειτε τι εννοω…
Με δυο παιδια 1966€ με ενα παιδι στο σαιτ 1917
Ενω στο φυλλο μισθοδοσιας πηρα 1935 κ φαινονται 20 ευρω λιγοτερε κρατησεις
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
20 Αυγ. 2025 08:11

Καλημέρα σας, διαβάζοντας έναν οδηγό (μη υπηρεσιακό) ενημέρωσης στελεχών επί ενεργειών που αφορούν συνταξιοδοτικά θέματα, μου δημιουργήθηκε η απορία γιατί προ της ημερομηνίας διαγραφής και μετά την προαγωγή στο βαθμό αποστρατείας, προτείνεται αίτηση προς ΓΕΣ/Β1 για έκδοση ΑΦΜ για οικονομικά που αφορούν το ΒΟΕΑ τέκνων, διότι όπως αναγράφεται, μετά την διαγραφή κλείνει η καρτέλα του εν ενεργεία στελέχους στο ΕΣΕΠ και είναι δύσκολη η ανάκτηση του.
Ισχύει ακόμα αυτή η ενέργεια ή όχι ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tόλης
Tόλης
19 Αυγ. 2025 13:27

Καλησπέρα παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος με την αποστρατεία μου το site army.gr για απόστρατους έχει ακυρωθεί; Ως συνταξιούχος κάνω άλλο λογαριασμό στο army.gr?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
D.M
D.M
19 Αυγ. 2025 09:49

Καλημέρα κύριε Καρασαββίδη.Ηθελα να ρωτήσω τα πεδία ετών ΙΚΑ και. ΟΑΕΕ της εφαρμογής αφορούν μόνο στα χρόνια πριν το στρατό η και εκείνα που διανύονται τώρα ως εργαζόμενοι συνταξιούχοι.Υπαρχει κάποια διαφορά? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
βαγγελης
βαγγελης
18 Αυγ. 2025 15:41

καλησπερα. θελω να ρωτησω αν ξερει καποιος με σιγουρια μονο. εχω τελειωσει ΣΜΥ εδω και 1 χρονο και κανονικα θελω 4 χρονια ακομα για να μην πληρώσω αποζημίωση. Αν θελω να παραιτηθώ τωρα ποιο ειναι το ποσο που πρεπει να καταβαλω;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολης
Αποστολης
Απάντηση σε  βαγγελης
19 Αυγ. 2025 07:22

Καλημέρα γιατί παραιτείσαι τόσο νωρίς;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Aggelos81
Aggelos81
Απάντηση σε  Αποστολης
19 Αυγ. 2025 18:15

Μου αρέσει που κάποιοι ρωτάτε τα αυτονόητα! Ο Βαγγέλης έχει τα κότσια και το κάνει, το 95% θέλει να φύγει!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tόλης
Tόλης
Απάντηση σε  Aggelos81
20 Αυγ. 2025 13:43

Σωστά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Yiannis
Yiannis
Απάντηση σε  βαγγελης
20 Αυγ. 2025 16:49

Αν παραιτηθείς πριν συμπληρώσεις τον απαιτούμενο χρόνο θα πληρώσεις τους μήνες που απομένουν επί την τωρινή μισθοδοσία σου. Υπολόγισε περίπου 40 χιλιάρικα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Αποστολης
Αποστολης
Απάντηση σε  Yiannis
20 Αυγ. 2025 17:22

Καλύτερα να συμπληρώσεις τα απαιτούμενα έτη προς αποφυγή του πέναλτι που ανέφερε ο φίλος Yannις δλδ τα 40000€,με αυτά αγοράζεις μια μικρή γκαρσονιέρα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  βαγγελης
20 Αυγ. 2025 21:28

Ίσως λέω….ίσως αν μπορείς να φύγεις για θέμα υγείας. .ψυχολογικά ας πούμε. Αν νιώθεις άσχημα και επισκεφτείς κάποιον στρατιωτικό ψυχιατρο.Απο αυτά που γράφεις φένεται ότι δεν σου αρέσει και ζορίζεσαι…αυτό τουλάχιστον κατάλαβα εγω.Εαν πράγματι νιώθεις έτσι και δεν κάνω εγώ λάθος τότε δεν έχεις τίποτα να χάσεις.Απο τι ξέρω αν σε αποστρατευτεί η υπηρεσία για θέμα υγείας τότε δεν πληρώνεις τίποτα.Το θέμα όμως είναι αν φύγεις για θέμα υγείας αν αργότερα μπορείς σαν πολίτης να δουλέψεις στον πολιτικό σου βίο μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα στο μέλλον έξω.Οποτε αν θέλεις τη συμβουλή μου ψαξτο έτσι.Εγω όταν είχα τα χρόνια σου δηλαδη είχα 3 χρόνια που ήμουνα στον Έβρο και μετά με πήγανε Ξάνθη έπρεπε να υπογράψω αν θέλω να μονιμοποιηθω η όχι και τότε ήτανε συν 9 χρόνια και όχι 5 όπως τώρα.Τηλεφωνησε ο πατέρας μου σε κάποιον γνωστή του θέματος και μας είπε ότι μόνο αν συντρέχει θέμα υγείας απομακρύνεται κάποιος από την υπηρεσία διαφορετικά πρέπει να πληρώσει αυτά που σου γράψε παραπανω ο συνάδελφος .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  βαγγελης
20 Αυγ. 2025 21:58

Και να σου πω και κάτι άλλο Βαγγέλη.Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με την περίπτωση σου αλλά το καλό θα ήτανε να κάνεις υπομονή και να μείνεις.Ξερω μπορεί να ζορίζεσαι ψυχικά η οικονομικά η δεν ξέρω τι άλλο.Παντως αν δεν έχεις να κάνεις τίποτα καλύτερο έξω που να το έχεις σίγουρο καλύτερα είναι να μείνεις.Και εγώ ακριβώς τα ίδια πράγματα με σένα ρωτούσα.Μην νομίζεις ότι και αλλού τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.Παντως όπως και να έχει σου εύχομαι καλή τύχη

ΣΩΜΑ:
Στρατός