Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 473 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

guest

23.4K Σχόλια
stratosm73
stratosm73
18 Μάι. 2026 18:18

Καλησπέρα! Πότε αναμένεται να αλλάξουν τα μερίσματα και το ΒΟΕΑ περίπου μέσα στο καλοκαίρι ή μετά τον Αύγουστο για να υπολογίσουν αυτοί που φεύγουν φέτος?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tόλης
Tόλης
18 Μάι. 2026 08:30

Καλημέρα.Με διαγραφή 31/5/2026 δεν έλαβα ακόμη εφάπαξ; Αργούν;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Tόλης
18 Μάι. 2026 15:25

Μπα σε καλό σου! Έτρωγα και με επνιξες. Με διαγραφή 31-5-26 υπολόγισε το εφάπαξ στην καλύτερη κάπου στον Αύγουστο του 2027 , εκτός και αν ήθελες να γράψεις διαγραφή 31/5/2025 όποτε σε τρεις μήνες περίπου θα το παρεις. Η υπομονη είναι μεγάλη αρετή αρκεί να μην εξαντληθεί. Σου εύχομαι υγεία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Tόλης
18 Μάι. 2026 16:43

Υποθέτω εννοείς 2025!
.
Εφαπαξ σε 12-15 μήνες σύμφωνα με:
.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-472/#comment-143320

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tόλης
Tόλης
Απάντηση σε  aero
18 Μάι. 2026 21:25

Ναι 2025. 31/5/2025 Διαγραφή

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Tόλης
19 Μάι. 2026 10:12

Και εγώ με διαγραφή 30-6-25. Τι πρωτόκολλο έχεις;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
16 Μάι. 2026 19:24

https://www.kranosgr.com/voea-mts-nea-timi-meridiou-tekna-stratiotikon-2026/?fbclid=IwY2xjawR1bYNleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEe5oJZFnx8mENS5KxyinlAjk4BLizph_eIoPt7HrTu_DlAD8ATJylMo03fS34_aem_TXdGDIyr_FNCmclTm2lTBg τι επιπτωσεις εχει αυτη η αλλαγη σε οσους εχουν παιδια που δεν εχουν ακομα λαβει το βοηθημα:

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημητρης
17 Μάι. 2026 09:25

Καλημέρα.
Δεν υπάρχει επίπτωση σε όσους έχουν παιδιά που δεν έχουν ακόμα λάβει το βοήθημα.
Με την απόφαση που αναφέρεται στο άρθρο καθορίστηκε η τιμή μεριδίου βάσει της οποίας θα υπολογίζεται το ΒΟΕΑ για το 2026.
Διάβασε την συζήτηση https://enstoloi.net/stratos/comment-page-318/#comment-106540 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
16 Μάι. 2026 14:30

https://www.kranosgr.com/voea-mts-nea-timi-meridiou-tekna-stratiotikon-2026/
Παρακαλώ εάν είναι δυνατό για σχολιασμό του υπόψη άρθρου το οποίο αφορά στο ΒΟΕΑ του ΜΤΣ,
ευχαριστώ…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποσ
Αποσ
15 Μάι. 2026 12:20

Γειά σας τελικά η 2η σειρά ΕΠΟΠ που δεν έχουν κάνει θητεία θα γίνουν αρχιλοχιες;Ρωτάω γιατί πως θα γίνετε να ακολουθούμε τον μισθολογικό πίνακα ΕΠΟΠ 2003 που έχει όλοι την σειρά μας αρχιλοχιες έχω έμεις θα είμαστε επιλοχίες;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποσ
Αποσ
Απάντηση σε  Αποσ
21 Μάι. 2026 01:26

Δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεωργιος Α.
Γεωργιος Α.
Απάντηση σε  Αποσ
30 Μάι. 2026 13:07

Μίλησα και μου είπαν ότι η δεύτερη σειρά θα προαχθεί κανονικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποσ
Αποσ
Απάντηση σε  Γεωργιος Α.
17 Ιούν. 2026 14:30

Όταν λες μίλησα, εννοείς υπηρεσιακά;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
GEORGE
14 Μάι. 2026 18:32

Διαγραφη 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025 σε σημερινη εποικοινωνια με ΜΤΣ μου ειπαν πως παμε για τελη ιουνιου Αν προλάβουν υπογραφες γιατι επεσαν πολλα!!! Αλλιως για τελη ιουλιου…
Τι στο καλο γινεται;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Alexandros
Alexandros
Απάντηση σε  GEORGE
15 Μάι. 2026 11:50

Καλημέρα μιλάς για το εφάπαξ ; Εγώ έχω ημερομηνία διαγραφής 30 Σεπτεμβρίου 25

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σοφια
Σοφια
Απάντηση σε  Alexandros
15 Μάι. 2026 20:11

Και εγώ διαγραφή 30 ΣΕΠ 25 αλλά λίγο δύσκολο να λέει για το ΕΦΑΠΑΞ μήπως δεν έχει πάρει τα μερίσματα?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
GEORGE
Απάντηση σε  Σοφια
15 Μάι. 2026 22:05

Σοφια εσυ τα πηρες τα μερισματα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
GEORGE
Απάντηση σε  Alexandros
15 Μάι. 2026 22:04

Για τα μερισματα αναφερομαι ,,
Ειδομεν

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σοφια
Σοφια
Απάντηση σε  GEORGE
18 Μάι. 2026 23:39

Ναι τα έχω πάρει τα Μερίσματα από το Μαρτιο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πατάτας
Πατάτας
Απάντηση σε  Alexandros
16 Μάι. 2026 12:18

Για ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ μιλαει … αφου αναφέρεται σε ΜΤΣ..Άμα ήταν για ΕΦΑΠΑΞ, θα αναφερονταν σε ΕΛΟΑΣ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikolaos
Nikolaos
13 Μάι. 2026 20:12

Καλησπέρα σας,
μετά από ακριβώς έναν χρόνο προσμονής (διαγραφή 30 Απρ 2025), ο ΕΛΟΑΣ επικοινώνησε μαζί μου προκειμένου να τους αποστείλω την Πράξη Κανονισμού Σύνταξης, καθώς παρέλαβαν την αίτησή μου για τη χορήγηση του εφάπαξ βοηθήματος.
Δυστυχώς, όσο κι αν έψαξα, δεν κατάφερα να τη βρω. Έχω ήδη αποστείλει email στον ΕΦΚΑ, αλλά αναρωτιέμαι μήπως κάποιος συνάδελφος έχει βρεθεί στην ίδια θέση και μπορεί να μου προτείνει κάποια άλλη ενέργεια ή λύση.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikolaos
Nikolaos
Απάντηση σε  Nikolaos
14 Μάι. 2026 12:23

Το πρόβλημα λύθηκε με ένα απλό τηλεφώνημα στο αρμόδιο τμήμα και μέσα σε 2 λεπτά είχα στο email μου την πράξη κανονισμού σύνταξης και την απόφαση για τις κρατήσεις της τριετίας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολης
Αποστολης
Απάντηση σε  Nikolaos
14 Μάι. 2026 16:26

Καλησπέρα την απόφαση για τις κρατήσεις τριετίας από που την αντλούμε;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikolaos
Nikolaos
Απάντηση σε  Αποστολης
14 Μάι. 2026 17:01

Απόστολε, στείλε ένα email στο [email protected] και ζήτησε να σου στείλουν την απόφαση για τις κρατήσεις τριετίας. Επίσης μπορείς να τηλεφωνήσεις στα νούμερα 2103275150 ή 2103275256 που ανήκουν στο ίδιο φορέα και να αιτηθείς το ίδιο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΑ
ΕΜΑ
Απάντηση σε  Nikolaos
16 Μάι. 2026 14:28

Σας ενημέρωσαν μήπως πότε θα γίνει η καταβολή του εφάπαξ για εσάς;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikolaos
Nikolaos
Απάντηση σε  ΕΜΑ
17 Μάι. 2026 15:37

Να πω την αλήθεια τους έθεσα το ερώτημα και σε ξεχωριστό email πριν 2 μήνες περίπου και σε αυτό που έστειλα την συνταξιοδοτική πράξη, αλλα δυστυχώς για άκομα μια φορά απάντηση δεν πήρα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης θεοδοσιαδης
Γιάννης θεοδοσιαδης
13 Μάι. 2026 16:00

Σε περίπτωση απώλεια ενσήμων στρατού τι ενέργειες κανω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στρατης
Στρατης
14 Μάι. 2026 22:41

Νομιζω με ενα τηλ στο 1555 24ωρες το 24ωρο θα εχεις απαντησεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ
ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ
13 Μάι. 2026 11:27

Καλησπέρα σας! Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά! Το επίδομα διοίκησης ξέρουμε σε τι στάδιο βρίσκεται? Για διοικητή μονάδος πυροβολικού και διοικητή πυροβολικού σχηματισμού! Σας ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΑΣΤΑΣΊΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΊΟΣ
12 Μάι. 2026 18:41

Καλησπέρα κύριε Καρασαββίδη… Εξαιρετική η δουλειά σας…
Υπάρχει έντονη φημολογία ότι θα επεκταθεί η μάχιμη πενταετία σε εφταετια Ένοπλες Δυνάμεις Σώματα Ασφάλειας γνωρίζεται κάτι επί τους θέματος??? Αφορά πολλούς ένστολους… Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
15 Μάι. 2026 09:52

Αυτό είναι το σχετικό άρθρο που γράφει για την 7ετια και που αναπαράγεται και στο fb:
https://lawandorder.gr/machimi-pentaetia-osa-prepei-na-gnorizei-kathe-enstolos-simera-ofeli-nomothesia-kai-i-machi-gia-tin-epektasi-stin-eptaetia/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
17 Μάι. 2026 23:31

Καλησπέρα σας κ. Καρασαββίδη, Προτάθηκαν στον υπουργό κάποια πράγματα μαζί και αυτό της επέκτασης της 5 ετιας σε 7 έτη και την δυνατότητα αναγνώρισης έτη τέκνων όπως οι μετά του 2011 πράγμα που είναι δίκαιο άσχετα εάν ανοίκουν σε άλλο ασφαλιστικό καθεστώς.
Οι 1996-2011 δεν μπορούν πέραν την 5 ετιας να αναγνωρίσουν περισσότερα έτη πλην της θητείας που δεν έχουν οι περισσότεροι . Τώρα εάν εφαρμοστεί ψηφιστεί πραγματοποιηθεί είναι θέμα των αρμόδιων υπουργείων δεν βλέπω κάποια παραπληροφόρηση στο πώς ειπώθηκε.
Αυτή η κατηγορία είναι οι ποιο αδικημένοι, με άλλους νόμους κατατάχθηκαν και με άλλους νόμους κατέληξαν και για παράδειγμα όσοι μπήκαν από το 1-1-1993 έως 31-13-1995 ναι μεν εντάσσονται στους νέους ασφαλισμένους έχουν όμως δικαίωμα 3 ετιας και αυτό είναι άδικο για όλους από το 96 έως το 2011 και ποιο χειρότερο για τις τελευταίες σειρές ΕΜΘ συγχωρέστε με εάν κάνω κάποιο λάθος αλλά αυτό βλέπω εγώ και πόλοι άλλοι συνάδελφοί.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
12 Μάι. 2026 17:51

ΈΔΥΕΘΑ οκ λάθος μας ζαλισαν μια γινόμαστε μια δεν γινόμαστε να μην γράψω τίποτα χειρότερο μπορεί να απαγορεύεται και το σάιτ αυτό με έχει βοηθήσει σε πολλά πράγματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GAVRIIL
GAVRIIL
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
14 Μάι. 2026 15:33

Έχει βγει έγγραφο το 2026 το έχω ανεβάσει στα σχόλια (σελ 471).
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-471/#comment-143057
Δεν θα γίνουμε όλοι Αλχιες.
Θα γίνουν κάποιοι σύμφωνα με την ανάγκη οργανικών θέσεων.
Οι υπόλοιποι θα γίνουν σταδιακά σύμφωνα με την επετηρίδα.
Άγνωστο κριτήρια επετηρίδας μεταξύ ΕΠΟΠ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
12 Μάι. 2026 11:42

Έγινε κύρωση πινάκων αυτό είναι το χαρτί με όλα τα ονόματα που είχε η κρίση 6 οκτωμβριου 2025 και με τα λεγόμενα από αυτά που γνωρίζουν θεωρούν ότι έχουμε γίνει περιμένουμε την ΥΕΘΑ είναι όλοι μέσα και δεύτερη και τρίτη σειρά που υπηρέτησαν στρατιώτες αυτό συγνώμη αν σας ζαλισα ελληνική δημοκρατία υπουργείο Άμυνας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πατάτας
Πατάτας
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
12 Μάι. 2026 12:28

ΚΥΡΩΣΗ σημαινει απλα οτι οριστικοποιηθηκε κατασταση ποιοι θα κριθουν. Κρισεις (προαγωγη η οχι) θα γινουν μεσα στο ετος, σε καποιους μηνες. Και η ΕΔΥΕΘΑ (όχι ΥΕΘΑ), θα βγει αμεσως μετα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
11 Μάι. 2026 19:00

Είμαι Συνταξιούχος Σρατιωτικος του Στρατού Ξηράς πριν από 20 ημέρες απεβίωσε η συζυγος μου που ήταν έμμεσα ασφαλισμένη σε εμένα. Δικαιούμαι βοήθημα, επίδομα θανάτου .Εάν ναι που υποβάλλω τα δικαιολογητικά και ποια είναι αυτά. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
19 Μάι. 2026 23:30

Είμαι Συνταξιούχος Σρατιωτικος του Στρατού Ξηράς πριν από 20 ημέρες απεβίωσε η συζυγος μου που ήταν έμμεσα ασφαλισμένη σε εμένα. Δικαιούμαι βοήθημα, επίδομα θανάτου .Εάν ναι που υποβάλλω τα δικαιολογητικά και ποια είναι αυτά. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
11 Μάι. 2026 16:55

Υπάρχει χαρτί επίσημο το οποίο το είδα με είπαν να πάω στο πρώτο γραφείο 3 σειρά ΕΠΟΠ 27-1-2004 18 μήνες θητεία το είδα από την προεδρία της ελληνικής Δημοκρατίας αλήθεια είναι αυτό που λέω ο λοχαγός 1 πληκτρολόγησε το όνομα μου. Και βγήκε το όνομα μου και μου Γιάννη προάγεται στον βαθμό του αρχιλοχία μέσα στο 2026 σίγουρα λοχαγός σίγουρα για το χαρτί το άλλο που ανέβασε ο Carrl αυτό ακριβώς έλεγα και καταλαβενα ότι δεν προαγωμαστε και γράφει ακόμα ότι είμαστε η τελευταιοι το ανακοίνωσαν επίσημα στην αναφορά τάγματος ας περιμένουμε να μπει στην εφημερίδα λογικά και κάπου αλλού θα έχει πάει αυτό το χαρτί λογικά 2 σειρά χωρίς θητεία και 3 με θητεία γίναμε για καλό το γράφω μόνο ο Αχιλλέας ας απαντήσει αν φυσικά μπορεί πιστεύω ότι έχουμε γίνει οριστικά ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεωργιος Α.
Γεωργιος Α.
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
12 Μάι. 2026 13:57

Ποτε ήρθε το χαρτί και που ηρθε;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Υπλγός ε.α.
Υπλγός ε.α.
11 Μάι. 2026 11:26

Καλημέρα.
Το τελευταίο άρθρο σας είναι φοβερό, ενημερώνει και έχει και μία δόση χιούμορ. Ευχαριστούμε πάρα πολύ, απευθύνεστε σε ευρύ κοινό και έχετε καταφέρει να γίνονται κατανοητά τα περισσότερα πράγματα που αφορούν τους ένστολους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός