Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 476 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
23.4K Σχόλια
ILIAS
25 Ιούν. 2026 19:40
Καλησπέρα σε όλους και Συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα στον δημιουργό της. Η ερώτηση μου αφορά την αναγνώριση μέρος της 3ετίας προκειμένου να συμπληρωθεί η 35ετία και με την πλασματική 5ετία τα 40 έτη, ώστε να δικαιούμαι σύνταξη. Έχω υποβάλει την αίτηση στον ΕΦΚΑ και έχω λάβει αριθμό πρωτοκόλλου. Εάν υποβάλλω αίτηση παραίτησης πριν την 35ετία (πχ στα 33,5 έτη) και αποστρατευτώ στα 34 έτη, ποια διαδικασία ακολουθούμε (πως γίνεται η αναγνώριση του υπόλοιπου) προκειμένου να μου χορηγηθεί σύνταξη.
Επίσης με το εφάπαξ τι ισχύει. Λαμβάνεται κανονικά ή επιστρέφονται οι κρατήσεις που έχουν δοθεί στον ΕΛΟΑΣ? Κάπου είδα ότι θέλουν πράξη απονομής σύνταξης ώστε να δοθεί κανονικά το εφαπαξ βοήθημα και όχι επιστροφές.
Καλησπέρα το εφάπαξ λαμβάνεται ολόκληρο.Ζητουν την πράξη αναγνώρισης της τριετία όσος χρόνος απαιτείται,καθώς και την πράξη απονομής σύνταξης.Αν είσαι ΕΜΘ,και έχεις και τα ένσημα της πενταετίας πληρωμένα να έχεις τα αποδεικτικά πληρωμής εάν δεν τα έχεις πας στο ΕΦΚΑ της περιοχής σου και ζητάς αντιγραφα εξόφλησης.Κακυτετα σε έναν εργατολογο θα τα κάνει σωστά χωρίς λάθη.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γρηγόρης
24 Ιούν. 2026 22:54
Για όσους θέλουν να αναγνωρίσουν την τριετία, δεν είναι απαραίτητη η υποβολή της ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας στον ΕΦΚΑ. Η πράξη αναγνώρισης της τριετίας θα εκδοθεί όταν θα πάει το σύνολο της αλληλογραφίας σύνταξης από τον ΟΛΚΕΣ στον ΕΦΚΑ. Αυτά με ενημέρωσαν με μέϊλ από το τμήμα του ΕΦΚΑ που ασχολείται με τις συντάξεις ΣΞ.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
DIMITRIOS
23 Ιούν. 2026 11:50
Καλημέρα με το εφάπαξ ξέρουμε τι γίνεται και πότε (εισερχόμενη στις 22 Aυγ 2025 (Αρ. Πρωτ.: 3430) ακόμα δεν έχουμε κανένα νέο… βέβαια σε email που έστειλα πήρα μια καταπληκτική απάντηση όπως πάντα
βρίσκεται στο στάδιο της αναμονής επεξεργασίας για έγκρισή από την αρμόδια Διοικούσα Επιτροπή, με εκτιμώμενο χρόνο εξέτασης το Γ΄ τετράμηνο του 2026.
Η ημερομηνία εξέτασης της αίτησής σας δεν είναι εφικτό να προσδιοριστεί επακριβώς την παρούσα χρονική στιγμή, καθώς εξαρτάται από τις ημερομηνίες διενέργειας συνεδριάσεων, την πορεία ανάλωσης του προϋπολογισμού του ΕΛΟΑΣ και το ύψος των υποχρεώσεων του ΕΛΟΑΣ, ενώ ο υπολογισμός του δικαιούμενου ποσού θα πραγματοποιηθεί κατά το στάδιο της επεξεργασίας της για εισαγωγή στο αντίστοιχο Συμβούλιο.
Έτσι ξέρω και εγώ να απαντήσω αόριστα και καλά
Καλησπέρα Γιώργο, δεν πρόκειται να σε ενημερώσει κανένας. Μπες στο taxis και δες αν τράβηξαν φορολογική ενημερότητα. Στη δική μου περίπτωση με διαγραφή 30 Απρ 25 και ηλεκτρονική αποστολή των δικαιολογητικών στις 5 Μαϊου 25 ο ΕΛΟΑΣ τράβηξε σήμερα ενημερότητα.
Γιώργο τι βασικό είναι να δεις εάν ζητήθηκε φορολογική ενημερότητα ξεκινάμε από αυτό.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πέτρος
22 Ιούν. 2026 18:46
Μπορεί να μας πει κάποιος γιατί το Μ.Τ.Σ. δεν έχει βάλει το έκτακτο μέρισμα των Χριστουγέννων, σε αυτούς που πληρώθηκαν αναδρομικά τα μερίσματα από τον Σεπτέμβριο 2025????
Καλησπέρα σε όλους και Συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα στον δημιουργό της. Η ερώτηση μου αφορά την αναγνώριση μέρος της 3ετίας προκειμένου να συμπληρωθεί η 35ετία και με την πλασματική 5ετία τα 40 έτη, ώστε να δικαιούμαι σύνταξη. Έχω υποβάλει την αίτηση στον ΕΦΚΑ και έχω λάβει αριθμό πρωτοκόλλου. Εάν υποβάλλω αίτηση παραίτησης πριν την 35ετία (πχ στα 33,5 έτη) και αποστρατευτώ στα 34 έτη, ποια διαδικασία ακολουθούμε (πως γίνεται η αναγνώριση του υπόλοιπου) προκειμένου να μου χορηγηθεί σύνταξη.
Επίσης με το εφάπαξ τι ισχύει. Λαμβάνεται κανονικά ή επιστρέφονται οι κρατήσεις που έχουν δοθεί στον ΕΛΟΑΣ? Κάπου είδα ότι θέλουν πράξη απονομής σύνταξης ώστε να δοθεί κανονικά το εφαπαξ βοήθημα και όχι επιστροφές.
Καλησπέρα το εφάπαξ λαμβάνεται ολόκληρο.Ζητουν την πράξη αναγνώρισης της τριετία όσος χρόνος απαιτείται,καθώς και την πράξη απονομής σύνταξης.Αν είσαι ΕΜΘ,και έχεις και τα ένσημα της πενταετίας πληρωμένα να έχεις τα αποδεικτικά πληρωμής εάν δεν τα έχεις πας στο ΕΦΚΑ της περιοχής σου και ζητάς αντιγραφα εξόφλησης.Κακυτετα σε έναν εργατολογο θα τα κάνει σωστά χωρίς λάθη.
Για όσους θέλουν να αναγνωρίσουν την τριετία, δεν είναι απαραίτητη η υποβολή της ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας στον ΕΦΚΑ. Η πράξη αναγνώρισης της τριετίας θα εκδοθεί όταν θα πάει το σύνολο της αλληλογραφίας σύνταξης από τον ΟΛΚΕΣ στον ΕΦΚΑ. Αυτά με ενημέρωσαν με μέϊλ από το τμήμα του ΕΦΚΑ που ασχολείται με τις συντάξεις ΣΞ.
Καλημέρα με το εφάπαξ ξέρουμε τι γίνεται και πότε (εισερχόμενη στις 22 Aυγ 2025 (Αρ. Πρωτ.: 3430) ακόμα δεν έχουμε κανένα νέο… βέβαια σε email που έστειλα πήρα μια καταπληκτική απάντηση όπως πάντα
βρίσκεται στο στάδιο της αναμονής επεξεργασίας για έγκρισή από την αρμόδια Διοικούσα Επιτροπή, με εκτιμώμενο χρόνο εξέτασης το Γ΄ τετράμηνο του 2026.
Η ημερομηνία εξέτασης της αίτησής σας δεν είναι εφικτό να προσδιοριστεί επακριβώς την παρούσα χρονική στιγμή, καθώς εξαρτάται από τις ημερομηνίες διενέργειας συνεδριάσεων, την πορεία ανάλωσης του προϋπολογισμού του ΕΛΟΑΣ και το ύψος των υποχρεώσεων του ΕΛΟΑΣ, ενώ ο υπολογισμός του δικαιούμενου ποσού θα πραγματοποιηθεί κατά το στάδιο της επεξεργασίας της για εισαγωγή στο αντίστοιχο Συμβούλιο.
Έτσι ξέρω και εγώ να απαντήσω αόριστα και καλά
Αν ζητηθεί από τον ΕΛΟΑΣ φορολογική ενημερότητα τότε είσαι σε καλό δρόμο.
Αριθμός πρωτοκόλλου 1901/9 Μάϊ 25
Για εφάπαξ και ακόμα δεν έχω κάποια ενημέρωση.
Καλησπέρα Γιώργο, δεν πρόκειται να σε ενημερώσει κανένας. Μπες στο taxis και δες αν τράβηξαν φορολογική ενημερότητα. Στη δική μου περίπτωση με διαγραφή 30 Απρ 25 και ηλεκτρονική αποστολή των δικαιολογητικών στις 5 Μαϊου 25 ο ΕΛΟΑΣ τράβηξε σήμερα ενημερότητα.
Καλησπέρα και εγώ 30 Απρ 25 διαγραφηκα. Πήρε ο ΕΛΟΑΣ αποδεικτικό ενημερότητας.
Καλημέρα σε εμένα ζητήθηκε φορολογική ενημερότητα χθες από τον ΕΛΟΑΣ, πότε θα βάλουν τα λεφτά;
Επειδή έχουν περάσει 12 μήνες γιατί δεν τους παίρνεις τηλέφωνο για να δεις ποτέ σε προγραμματίζουν?
Βαγγέλης καλησπέρα σε εμένα πήραν φορολογική ενημερότητα χθες το θέμα είναι πότε μας πληρώσουν….
Καλημέρα
Πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν για τέλη Ιουλίου.
Ιδωμεν!!!
Πάρε τηλέφωνο μήπως εκκρεμεί κάποιο έγγραφο
Γιώργο τι βασικό είναι να δεις εάν ζητήθηκε φορολογική ενημερότητα ξεκινάμε από αυτό.
Μπορεί να μας πει κάποιος γιατί το Μ.Τ.Σ. δεν έχει βάλει το έκτακτο μέρισμα των Χριστουγέννων, σε αυτούς που πληρώθηκαν αναδρομικά τα μερίσματα από τον Σεπτέμβριο 2025????