Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 49 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
GR
GR
16 Ιανουαρίου 2015 22:35

Λάθος ημερομηνία! Η σωστή είναι 27/1/2015

ixgb
ixgb
Απάντηση σε  GR
17 Ιανουαρίου 2015 09:11

Καλημέρα ευχαριστώ πολύ. Τα υπολόγιζες τόσα να δει και ο Αχιλλέας αν είναι σωστοί οι υπολογισμοί;

GR
GR
Απάντηση σε  ixgb
17 Ιανουαρίου 2015 10:48

Ναι.Τα ποσά που υπολογίζει ο Αχιλλέας είναι σωστά.

GR
GR
16 Ιανουαρίου 2015 22:32

Πάρε στο τηλέφωνο210 655 2650 ΟΛΚΕΣ με το ΑΜ είχες Ε/Ε και θα ενημερωθείς για το πληρωτέο ποσό που θα πάρεις στις 21/1/2015
Τα δικά μου για παράδειγμα ,Λγός με 25 χρόνια .
Διαγραφή 11/10/13 με τρίμηνες 11/1/14 σύνολο17 1|2 μήνες είναι 1.170,23€

ilias
ilias
16 Ιανουαρίου 2015 21:03

Ο ΟΛΚΕΣ αναρτησε τη μισθοδοσια Φεβ για τα εν ενεργεια στελέχη.Απο τηλεφωνο που ειχα κανει και των εν αποστρατεια ειναι ετοιμα αλλα δεν γνωριζω πως μπορουμε μα δουμε το φυλλο ,αν γνωριζει καποιος ας μας πει

tasos
tasos
16 Ιανουαρίου 2015 20:29

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΦΕ.ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕΣΑ ΦΛΕΒΑΡΗ.ΗΜΝΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ 27/1Ο/13 ΑΡ.ΠΡΩΤΟΚ. 15 ΝΟΕ 2013.

Ρούλα
Ρούλα
Απάντηση σε  tasos
16 Ιανουαρίου 2015 20:43

Kαλησπέρα Τάσο. Είσαι στο Στρατό Ξηράς ;

Ρούλα
Ρούλα
Απάντηση σε  Ρούλα
16 Ιανουαρίου 2015 20:46

Λάθος ερώτηση

Ρούλα
Ρούλα
Απάντηση σε  Ρούλα
16 Ιανουαρίου 2015 20:47

Είσουν μήπως ΕΜΘ ;

tasos
tasos
Απάντηση σε  Ρούλα
16 Ιανουαρίου 2015 21:54

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΞ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ.

γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  Ρούλα
16 Ιανουαρίου 2015 21:57

σε καλη μερια τασο.αντε να παιρνουμε και εμεις σειρα!

north eastern aigaio
north eastern aigaio
Απάντηση σε  Ρούλα
17 Ιανουαρίου 2015 13:42

Γνωριζεις τον αριθμο πρωτοκολλου?Τα δικαιολογητικα τα πηγες προσωπικα η υπηρεσιακα? Ευχαριστω .

north eastern aigaio
north eastern aigaio
Απάντηση σε  tasos
17 Ιανουαρίου 2015 13:40

Γνωριζεις τον αριθμο πρωτοκολλου?Τα δικαιολογητικα τα πηγες προσωπικα η υπηρεσιακα? Ευχαριστω .

tasos
tasos
Απάντηση σε  north eastern aigaio
17 Ιανουαρίου 2015 18:08

ΑΡ ΠΡΩΤ 5736.ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΗΓΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ.1 ΝΟΕ ΥΠΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗ ΓΕΣ/ΔΟΙ ΚΑΙ 15 ΝΟΕ ΠΗΡΑ ΑΡ.ΠΡΩΤΟΚ. ΑΠΟ ΕΛΟΑΣ.ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΓΕ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ ΠΗΡΕ ΑΡ.ΠΡΩΤ. ΣΤΙΣ 4 ΝΟΕ.

γιωργος
γιωργος
16 Ιανουαρίου 2015 19:17

καλησπερα σας.θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση και αν μπορει καποιος να με βοηθησει.οταν πηγα να γυρισω τα βιβλιαρια νοσηλειας μας απο ενεργεια σε αποστρατος..μου ειπαν οτι επειδη η συζηγος μου εχει κτηματα στο ονομα της πρεπει να ασφαλιστει στο ογα.μεχρι να μου πει ο ογα τι θα γινει(που συνηθως τους υποχρεωνει να ασφαλιστουν)την ασφαλισαν προσωρινα στο δημοσιο.το ερωτημα μου ειναι αν εγω δεν θελω να ασφαλιστει στο ογα μπορει το δημοσιο να την ασφαλισει?οπως δηλ οταν ημουν εν ενεργεια?κ αυτο που μου ειπαν τωρα…οτι αν ασφαλιστει στο ογα σε περιπτωση που εγω παθω κατι..(χτυπα ξυλο)θα χασει την δικη μου την συνταξη.ξερετε αν ισχυει κατι τετοιο?κ που μπορω να απευθυνθω για να μαθω με σιγουριασας ευχαριστω

γιωργος
γιωργος
17 Ιανουαρίου 2015 13:37

σας ευχαριστω πολυ για την αμμεση απαντηση σας.δεν εχει εργαστει ποτε της.απλα τοτε την ασφαλισαν γιατι δεν ειχε κτηματα στο ονομα της!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  γιωργος
17 Ιανουαρίου 2015 22:11

παραδιδει ΚΑΠ μηπως;

γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
18 Ιανουαρίου 2015 15:14

καπ???

PANOS
PANOS
17 Ιανουαρίου 2015 15:51

Στα όσα σου είπε ο Αχιλλέας έχω να προσθέσω:
Πρόσωπα που υπάγονται στην ασφάλιση του ΟΓΑ
1. Οι αγρότες, οι απασχολούμενοι δηλ. προσωπικά ή με αυτεπιστασία, συστηματικά και κατά κύριο βιοποριστικό επάγγελμα στην αγροτική οικονομία (ιδιοκτήτες και εκμεταλλευτές αγροκτημάτων, κτηνοτρόφοι, πτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι κ.λ.π.).
2. Οι αγρεργάτες, δηλαδή οι απασχολούμενοι κατά κύριο βιοποριστικό επάγγελμα με ημερομίσθιο ή μισθό, σε είδος ή σε χρήμα, σε οποιαδήποτε παραγωγική αγροτική εργασία (εργάτες γης).
Και επιπρόσθετα θα πρέπει να έχει εγγραφή στα Μητρώα Ασφαλισμένων του ΟΓΑ.
Αν δεν συντρέχουν οι παραπάνω λόγοι, το κριτήριο ότι και μόνο έχει κτήματα στο όνομα της δεν λέει τίποτα.
Και που το είδε αυτή ότι έχει κτήματα στο όνομα της ? Σου ζήτησε Ε9 ?
Και αν ναι από πού προβλέπετε η προσκόμιση του Ε9 για έκδοση βιβλιαρίου ?

γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  PANOS
17 Ιανουαρίου 2015 20:57

μακαρι να ηξερα απο που προβλεπεται η προσκομιση του ε9 για εκδοση βιβλιαριου.μου ζητησε ε9 κ μολις ειδαν τα δυο κτηματα.μου ειπαν οτι εστω και 1 στρεμμα να εχει στο ονομα της πρεπει να γραφτει στο ογα.εκτος αν τα κτηματα τα γραψει η γυναικα μου στο ονομα μου.τοτε μπορω να την ασφαλισω.ετσι μου ειπαν.μου την ασφαλισαν προσωρινα μην μεινει ανασφαλιστει κ με αναγκαζουν να ασφαλιστει εκει για να πληρωνει να παρει δικη της συνταξη.κ να μην εχω μονο την δικη μου.αν γινει κατι τετοιο….δηλ να παει στον ογα.εγω τι χαρτια πρεπει να κανω κ που να απευθυνθω για να μην μου κρατανε λεφτα κ για την δικη της ασφαλεια?σας ευχαριστω πολυ!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  γιωργος
17 Ιανουαρίου 2015 22:14

μηπως παραδιδει ΚΑΠ ,εχει δηλαδη εισοδηματα απο αγροτικη καλιεργεια;Αυτο φαινεται στο Ε1 ,διοτι οπως σου ειπαν και πιο πανω Ε9 δεν αναγραφεται πουθενα να χρειαζεται για εκδοση βιβλιαριου υγειας της συζυγου

γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  γιωργος
18 Ιανουαρίου 2015 15:15

παιρνει 50ε καθε χρονο επιδοτηση λαδιου.κ 50ε επιδοτηση στρεμματος.μηπως αυτο λετε?

ΒΑΣΗΛΗΣ
ΒΑΣΗΛΗΣ
16 Ιανουαρίου 2015 12:57

ΟΤΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΧΙΑ ΣΕ ΑΝΘΣΤΗ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΟΣ Η ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ?

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ΒΑΣΗΛΗΣ
16 Ιανουαρίου 2015 13:09

Τι εννοείς “τυπικός”? Η προαγωγή είναι πάντα προαγωγή

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΗΛΗΣ
16 Ιανουαρίου 2015 14:27

Ολες οι αποδοχες,συνταξη ,εφαπαξ,μερισματα υπολογιζονται ΜΟΝΟ με τον Οικονομικο Βαθμο

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΗΛΗΣ
16 Ιανουαρίου 2015 15:05

Φίλε Βασίλη.
Δεν είναι καθόλου τυπικό, ο βαθμός αποστρατείας σε συνδυασμό με τα χρόνια υπηρεσίας, σε αρκετές περιπτώσεις επιφέρει την αύξηση του μισθολογικού βαθμού, και κατά συνέπεια στην σύνταξη.

ΒΑΣΗΛΗΣ
ΒΑΣΗΛΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
16 Ιανουαρίου 2015 16:22

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΥ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
16 Ιανουαρίου 2015 21:48

Τι λες τωρα βρε Γιαννη!!;Ο ανθρωπος ειναι ΕΜΘ και υπαρχει στανταρ χρονοδιαγραμμα οικονομικων προαγωγων οπως και στις υπολοιπες κατηγοριες!!!

ΒΑΣΗΛΗΣ
ΒΑΣΗΛΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
17 Ιανουαρίου 2015 10:15

ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΑΝΑΛΗΤΙΚΑ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
15 Ιανουαρίου 2015 20:49

ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ Σ.Ξ .ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΚΕΣ?

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
15 Ιανουαρίου 2015 21:14

https://bebeosis.army.gr/
Ή από το
http://www.army.gr/
και μετά πατάς στα δεξιά σου το ηλεκτρονική πύλη διαδικτυακών υπηρεσιών

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
15 Ιανουαρίου 2015 21:28

Εάν πάντως Τάσο εννοείς τις μηνιαίες καταβολές αναδρομικών (36 δόσεις) δεν θα φαίνονται κάπου. Απλά να ξέρεις ότι θα είναι ακριβώς το ίδιο ποσό κάθε μήνα. Π.χ. εάν στον παλιό λογαριασμό σου μισθοδοσίας εν ενεργεία πιστωθούν 35 ευρώ στις 27/1, αυτό το ποσό θα είναι ίδιο κάθε μήνα μέχρι το τέλος του 2017 !

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Κωστής
15 Ιανουαρίου 2015 23:23

Φίλε Κωστή αν εννοείς τα αναδρομικά σαν ε.ε. (Π.χ. εάν στον παλιό λογαριασμό σου μισθοδοσίας εν ενεργεία πιστωθούν 35 ευρώ στις 27/1, αυτό το ποσό θα είναι ίδιο κάθε μήνα μέχρι το τέλος του 2017 !)
Για αυτούς που από 1-8-12 έως 30-6-14 κατά ένα μέρος ήταν ε.ε. το ποσό που θα λάβουν θα είναι εφάπαξ στις 27-1-15.
Όσοι συνταξιοδοτήθηκαν μετά τις 1-7-14 τότε το ποσό που αφορά σαν ε.ε. θα είναι σε 36 δόσεις από τις 27-1-15 εφόσον το ποσό είναι πάνω από 250 ευρώ.
http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/20032

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  PANOS
16 Ιανουαρίου 2015 10:59

Καλημέρα Πάνο. Επειδή ο Τάσος ανέφερε ”ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΚΕΣ” υποθέτω ότι αποστρατεύτηκε μετά την 01/07/14 και γι’ αυτό ανέφερα μόνο την μία περίπτωση των 36 δόσεων και όχι της εφάπαξ καταβολής.

aero
aero
Contributor
16 Ιανουαρίου 2015 11:01

Έχετε άποψη για το τί ισχύει γι’ αυτούς που διαγράφηκαν λίγο πριν την 30-6-2014, αλλά πήραν τρίμηνες αποδοχές.
π.χ. διαγραφή 29-6-14, τρίμηνες έως 29-9-14.
Πάνε στην εφάπαξ καταβολή των αναδρομικών (27-1-2015) ή στις 36 δόσεις ;

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  aero
16 Ιανουαρίου 2015 11:18

Πολύ καλή ερώτηση aero !! Πιστεύω η απάντηση θα δοθεί στις 27/1 ! Πάντως στις αναλυτικές οδηγίες του Υπουργείου Οικονομικών καθορίζουν ”από όταν κατέστησαν συνταξιούχοι” και όχι διαγράφηκαν. Αυτό παίρνει πολλές ερμηνείες και ίσως κάποια Επιτελεία συμπεριλάβουν και τα τρίμηνα. Μακάρι όμως να μην υπάρχει διαφορετική καταβολή (εφάπαξ ή δόσεις) από επιτελείο σε επιτελείο…..

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστής
16 Ιανουαρίου 2015 11:41

Λες να είναι τόσο άτυχος ο Μιχάλης !
http://enstoloi.net/comments/comment-page-43/#comment-12875

… και του έδωσα μιά χαρά ότι θα πάρει καλό πακέτο !

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Κωστής
16 Ιανουαρίου 2015 15:07

ε.ε. εισαι μεχρι την ημερομηνια οριστικης διαγραφης σου.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστής
16 Ιανουαρίου 2015 17:17

Σωστά !
Όμως πότε “καθίστασαι συνταξιούχος” ;

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Κωστής
17 Ιανουαρίου 2015 13:00

Δηλαδή αν δεν επιλέξεις την καταβολή των τρίμηνων αποδοχών θα ήσουν συνταξιούχος από την επομένη της διαγραφής σου ?
Ενώ αν επιλέξεις τις τρίμηνες αποδοχές θα ήσουν από την λήξη τους ?
Όπως καταλαβαίνεις φίλε aero δεν μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές ημερομηνίες που να λογίζεσαι συνταξιούχος.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
15 Ιανουαρίου 2015 18:44

Τριτεκνος έφυγα ανθστης Ε.Α Γιώργο.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
15 Ιανουαρίου 2015 20:48

ευχαριστω Ηλια

Γιώργος
Γιώργος
16 Ιανουαρίου 2015 10:44

ευχαριστω κυριε Καρασαββιδη

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
15 Ιανουαρίου 2015 12:58

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΔΕΚ 2014 Η΄ (ΔΙΑΖ) ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
15 Ιανουαρίου 2015 13:52

Αφορά την μηνιαία αύξηση.
Αν θες μπορείς να κάνεις εναλλαγή στα έτη (2011 πριν τις περικοπές, 2012 μετά τις περικοπές και 2015 μετά την αποκατάσταση κατά 50%) στο πάνω μέρος της σελίδας υπολογισμού για να δεις την διαφορά.

Γιάννης
Γιάννης
15 Ιανουαρίου 2015 01:35

Σχετικά με τα έτη Κονδύλη, που ίσως βοηθήσει.
ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ
(ΦΕΚ 210/31.08.2007) άρθρο 42 από παράγραφο 3
Και μια ερμηνεία του σχετικού άρθρου
http://www.elzoni.gr/html/ent/534/ent.16534.asp

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
14 Ιανουαρίου 2015 22:05

Γιώργο ήμουν ΕΜΘ έφυγα στα 21.6 έτη με βαθμό Ανθστης Και Μου έδωσαν του Κονδύλη.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
15 Ιανουαρίου 2015 10:02

Ηλία αν μπορείς να μου πεις πως έφυγες. Εννοώ σαν τρίτεκνος ή με διαδοχική ασφάλιση; Επίσης λες έφυγες σαν Ανθστης. Εννοείς προφανώς ε.α. Ανθστής. Ευχαριστώ.

Γιώργος
Γιώργος
15 Ιανουαρίου 2015 13:15

Κύριε Καρασαββίδη συγγνώμη επειδή δεν γνωρίζω την διαδικασία της αποστρατείας, ο Ηλίας και ο καθένας που αποστρατεύεται προάγεται(τον προάγουν) λίγο πρίν; Γιατί ο Ηλίας θα έπρεπε ως ΕΜΘ να λάβει τον βαθμό του Ανθστή στα 25 στρατιωτικά έτη.

Γιώργος
Γιώργος
14 Ιανουαρίου 2015 19:22

Καλησπέρα σας . Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.Είμαι ΕΜΘ Αρχιλοχίας και θέλω να συνταξιοδοτηθώ με διαδοχική ασφάλιση(23 έτη ΕΜΘ+20 μήνες θητεία+16 μήνες ΙΚΑ). Τα 3/35 του Κονδύλη θα μου αποδοθούν ή επειδή δεν θα αποστρατευθώ ως Ανθστής δεν τα δικαιούμαι; Ευχαριστώ.

villas
villas
Απάντηση σε  Γιώργος
14 Ιανουαρίου 2015 20:02

Καλησπερα .
Κατα δεν θα λαβετε αποστρατευτικο βαθμο ανθυπασπιστου?
Anyway .
Ο νομος λεει για ανθυπες και οπλιτες λογικα οπως το διαβαζω ισχυει και για υπαξ.
Καλο ειναι να ρωτησεις στο Γ.Λ.Κ
άρθρο 42 παράγραφος 3, …η σύνταξη των μόνιμων ανθυπασπιστών και οπλιτών των Ένοπλων Δυνάμεων, της Χωροφυλακής και του Λιμενικού Σώματος της Αστυνομίας Πόλεων, καθώς και αυτών που δεν εξομοιώνονται με ορισμένους βαθμοφόρους του στρατεύματος στρατιωτικών νοσοκόμων, προσαυξάνεται κατά 3/35 του μηνιαίου συντάξιμου μισθού τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει 20ετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία.

villas
villas
Απάντηση σε  villas
14 Ιανουαρίου 2015 20:05

οπως λεει και στο Policenet :
Την πλασματική 3/ετία του “ΚΟΝΔΥΛΗ” τη δικαιούνται αυτοί που ο υπολογισμός της σύνταξής τους γίνεται με 35/35.
Για τους αστ/κες, αρχ/κες και ανθ/μους η σύνταξη προσαυξάνεται κατά 3/35α , (ΝΟΜΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗ) μετά τη συμπλήρωση 20 ετών πραγματικής υπηρεσίας (αρθ.42 παρ.3 του Κ.Π.Σ.Σ. Π.Δ.169/2007)

Αρα για υπαξ ισχύει

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  villas
14 Ιανουαρίου 2015 22:08

Στους νόμους (περί προαγωγών , συνταξιοδοτικούς κ.τ.λ) όπου αναφέρεται ο όρος οπλίτης εννοείται ο υπαξιωματικός. Το ΝΔ445/1974 το οποίο ισχύει ακόμα και καθορίζει τα σχετικά με τις προαγωγές ανθστών και υπαξιωματικών έχει τίτλο ‘ΠΕΡΙ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΟΠΛΙΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ’ και στον Κώδικα πολιτικών και στρατιωτικών συντάξεων (ΠΔ169/2007) στο άρθρο 25 παρ 2 αναφέρει ‘Στρατιωτικός νοείται εκείνος που υπηρετεί στις ένοπλες Δυνάμεις, τη Χωροφυλακή και το Λιμενικό Σώμα και σε κάθε όπλο, σώμα ή κλάδο ή ειδικότητά τους ως αξιωματικός, ανθυπασπιστής ή οπλίτης, καθώς και εκείνος που αντιστοιχεί ή εξομοιώνεται με αυτούς από το νόμο’.

manos dim
manos dim
14 Ιανουαρίου 2015 17:54

Γεια σας ειμαι ΕΜΘ μπηκα το 93.κ στης 5 Δεκ 2014 η ΑΣΥΕ με αποστρατευσε για λογους υγειας. Θα ηθελα ν μου πειτε αν ξερετε που θα βρω τι δικαιολογιτικα χρειαζονται για να βγω στην συνταξη. Σας ευχαριστω πολυ

Ιωάννα
Ιωάννα
13 Ιανουαρίου 2015 10:28

Κύριε Καρασαββίδη καλημέρα .Ευχαριστώ για τον χρόνο σας .Ακόμη μία ερώτηση.Για τη συμπλήρωση 35 συντάξιμων ετών, για τα οποία δεν επιβάλλεται η κράτηση του 40% πάνω από τα 1.000 € φτάνουν τα 29 χρόνια 6 μήνες και 1 μέρα ή πρέπει να συμπληρώσω 30 χρόνια;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννα
13 Ιανουαρίου 2015 19:21

Φτάνουν !
Μπορείς να το επαληθεύσεις κάνοντας δοκιμές με δύο διαφορετικές ημερομηνίες.
Τις ημερομηνία που συμπληρώνεις 29,5 και 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.
Ενώ αν βάλεις την ημερομηνία που συμπληρώνεις 29 έτη και 5 μήνες, θα δεις πόσο αυξάνονται οι κρατήσεις (και μειώνεται η πληρωτέα σύνταξη).
Φυσικά θα πρέπει να έχεις τα 5 “πολεμικά”.

Γιώργος
Γιώργος
13 Ιανουαρίου 2015 06:13

καλημέρα έχει πρόβλημα η σελίδα του στρατού ξηράς(σύνταξη)