Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 51 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
29 Ιανουαρίου 2015 07:33
Ο ρυθμός χορήγησης αναδρομικών για τα εφάπαξ της περιόδου αύγουστος 2012 και εντεύθεν, θα είναι ανάλογος της αρχικής σειράς χορήγησης (δηλ. του 1ου ποσού) και θα λάβει υπόψιν ΚΑΙ τις χορηγήσεις των τρεχουσών υποχρεώσεων του ταμείου,ήτοι συναδέλφους που αναμένουν τώρα. Θα δοθούν δηλ. τον φεβρουάριο και εφάπαξ σε αυτούς που είναι η σειρά τους (πχ διαγραφή 1/14) ΚΑΙ επιπλέον ποσό (αναδρομικά) στους πρώτους του 8/12 που το έλαβαν μειωμένο.
Μειωμενο εφαπαξ αρχισε το ΕΛΟΑΣ να χορηγει απο τον Νοεμβριο του 2012 και μετα,απο τοτε που ειχε βγει δηλαδη ο νομος για την μειωση των ΒΜ
nikos makk
28 Ιανουαρίου 2015 22:53
kαλησπερα σε ολους.θα μπορουσε να μου πει καποιος τι γινεταιμε το παρακατο.αποστρατευτικα για λογους υγειας ,ειμουν αλχιας και το ΦΕΚπου βγικε με προηγεγε σε ανθστη.μισθολογικα πληρονομουν σαν υπλγος με εχυ 48.τορα με την αποστρατεια τι υσχειη.αν γνοριεζει καποιος ας απαντισει.ευχαριστω.
Ο μισθολογικός βαθμός των ΕΜΘ και ΕΠΟΠ (ο βασικός μισθός δηλαδή) δεν έχει σχέση με το διοικητικό βαθμό που φέρουν αλλά μόνο με τα χρόνια υπηρεσίας.
Και Λοχίας να αποστρατευόσουν θα έπαιρνες τα ίδια που παίρνεις και ως Ανθυπασπιστής.
Τα χρονια που ειχα ειταν 23,7.τορα δηλαδη θα πλυρονομαι σαν ανθστης που ειναι ο διοικητικος καταληκτικος βαθμος η σαν υπλγος που πλυρονομουν σαν ενεργεια.ευχαριστω.
Για τον nikos makk: εφόσον ήδη έχεις πληρωθεί με τον βασικό μισθό του Υπλγού και ΕΧΥ 48%, με αυτόν θα συνεχίσεις και στην σύνταξη. Ούτε θα αυξηθεί αλλά ούτε θα μειωθεί λόγω της προαγωγής. Ανάλογα με το τυχόν ποσοστό αναπηρίας δικαιούσε επίδομα ανικανότητας. Εάν είναι από 80% ναι και άνω, απαλλαγή φόρου.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
28 Ιανουαρίου 2015 15:09
Όσο αφορά στα αναδρομικά ήδη χορηγημένων εφάπαξ (από αύγουστο 2012) υπολογισμένων με παλαιό συντελεστή, ήδη ειδοποιήθηκαν οι πρώτοι συνάδελφοι να προσκομίσουν φορολογική ενημερότητα. Η ενημέρωση προέρχεται από το ΕΛΟΑΣ και από συναδέλφους που τους ειδοποίησαν.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση! Υπάρχει κάποια πληροφορία για τον ρυθμό/αριθμό πληρωμών? Θα πληρώνουν με τον ίδιο ρυθμό όπως και τα ΕΦΑΠΑΞ ή γρηγορότερα δεδομένου ότι τα ποσά είναι μικρά?
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Ιανουαρίου 2015 08:46
ΒΑΣΗΛΗΣ ετσι ακριβως.Σε 36 μηνιαιες δοσεις θα τα λαβεις
ΒΑΣΗΛΗΣ
27 Ιανουαρίου 2015 19:41
Αποστρατευτηκα στισ 15/10/2014 και σημερα μου βαλανε 27 ευρο.τα αναδρομοικα που ειμουν σαν ενεργεια ποτε θα τα παρω?
Διαβασε καλα το ΦΕΚ με την κοινη υπ.αποφαση και θα δεις οτι γραφει πως οσοι φυγανε απο 1-7-14 και μετα θα τα λαβουν σε 36 μηνιαιες δοσεις.Αυτο σου γραφει και ο Κωστης πιο πανω.Τι δεν καταλαβες;
ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΣΧΥΕΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΑΛΛΟ? ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΖΑΛΕΙΖΩ ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΟΛΑ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΟΙΚΑ? ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΝ ΜΕΡΟΙΚΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΟΜΟΙΟΒΑΘΜΟΙ ΤΙ ΗΤΑΝ?
Νίκος
27 Ιανουαρίου 2015 15:04
Καλησπέρα. Κύριε Καρασαββίδη πείτε μου σας παρακαλώ ο υπολογισμός του ΕΦΑΠΑΞ ΣΞ της σελίδας σας ισχύει και για τους ΕΜΘ ;
Κ. Αχιλλέα
Καλησπέρα. Σχετικά με το προηγούμενο ερώτημά μου στις 23 Ιανουαρίου 2015 (15:20 μ.μ) για μέρισμα από ΕΚΟΕΜΣ( με μετοχική σχέση 25 έτη, 10 μήνες, 21 μέρες).
Σε ερώτησή μου-όπως μου υποδείξατε- προς το ΕΚΟΕΜΣ γιατί δεν αναγνωρίζει το 26 έτος, αυτό ισχυρίζεται πως ακολουθεί πιστά το ΜΤΣ. Τους ανέφερα τη σχετική διαταγή και μου αντέτειναν μια άλλη: Φ 951.1 /172/300656/Σχ. 5219 της 11ης Οκτ. 2001.
Σχετικά με την αναγνώριση στο ΕΚΟΕΜΣ και ΜΤΣ με τις δοκιμές στη σελίδα εμφανίζεται για αναγνώριση ενός έτους σπουδών κόστος 1850€ περίπου. Όφελος στο ΜΤΣ μηδενικό και στο ΕΚΟΕΜΣ +2,40€/ μήνα. Επίσης δεν εμφανίζει καμία μεταβολή στο ΒΟΕΑ των παιδιών(4). Αν είναι σωστά όσα αναφέρω τότε σαφώς είναι ασύμφορο.
Παρακαλώ αν έχετε κάτι επ’ αυτών αναφέρετέ το.
Ευχαριστώ
Εάν το ΕΚΟΕΜΣ εφαρμόζει αυτή την τακτική τότε θα αλλάξω τον τρόπο υπολογισμού στη σελίδα. Πάντως δεν έχω καταφέρει να βρω το έγγραφο που αναφέρεις στο διαδίκτυο, οπότε έχω επιφυλάξεις ως προς την ορθότητα της ακολουθούμενης πολιτικής του ΕΚΟΕΜΣ. Εξακολουθώ να θεωρώ ότι υπάρχει θέμα διότι: α. Το ενημερωτικό “ΓΕΣ – Αποδοχές στρ. προσωπικού” συντάχθηκε από το ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ – ∆ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ/4α το έτος 2004, άρα είναι πολύ μεταγενέστερο της απόφασης που επικαλούνται (2001). β. Ο πίνακας μερισμάτων που είναι αναρτημένος στη επίσημη σελίδα του ΕΚΟΕΜΣ: http://www.mts.gov.gr/index.php/ekoems έχει τίτλο “ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΚΟΕΜΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 01/07/14 – 31/12/14” και καθορίζει διαφορετικά μερίδια ανά έτος (25, 26, 27, 28, 29, 30 κλπ). Αφού το ΕΚΟΕΜΣ ακολουθεί το ΜΤΣ γιατί δεν αναφέρονται τα μερίδια μόνο ανά διετία όπως στον πίνακα μεριδίων ΜΤΣ; Πέραν των ανωτέρω το ΒΟΕΑ εξαρτάται μόνο από το ΜΤΣ 25 ετίας (όχι από το ΕΚΟΕΜΣ), οπότε υπάρχει κέρδος από την αναγνώριση μόνο όταν η μετοχική σχέση ΜΤΣ είναι μικρότερη των 25 ετών. Στην περίπτωσή σου επειδή ήδη έχεις 25ετία… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κύριε Αχιλλέα
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Μένω έκπληκτος από την προθυμία και τα «αντανακλαστικά» σας να εξυπηρετείτε. Μένω υπόχρεος. Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά.
Επί του προκειμένου συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Τα επιχειρήματα σας λογικά και ορθά. Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε αλλαγή στη σελίδα παρακαλώ να διασταυρώσετε εάν όντως είναι αυτή η τακτική του ΕΚΟΕΜΣ. Διατηρώ επιφυλάξεις. Η περίπτωση του λάθους όχι μόνο δεν μπορεί να αποκλειστεί αλλά φαντάζει πολύ πιθανή.
Σε κάθε περίπτωση το ΕΚΟΕΜΣ οφείλει να διευκρινίσει όσα ορθά επισημαίνετε : α) γιατί επικαλείται μια διαταγή προγενέστερη άρα και ξεπερασμένη και
β)γιατί εμφανίζει στους Πίνακές του διαφορετικά μερίδια ανά έτος και όχι ανά διετία
Και πάλι θερμότατες ευχαριστίες και ευχές
Tασος
27 Ιανουαρίου 2015 10:14
Καλημερα σε ολους.
Σημερα, ενας Ε.Α. συναδερφος, μου ειπε οτι επικοινωνησε με ΕΛΟΑΣ και του ειπαν οτι θα μας καταθεσουν αναδρομικα το υπολοιπο δικαιουμενο εφαπαξ κατα το μισο, οπως και με τους μισθους.
Θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας οπως πηραμε το εφαπαξ.
Όντως έτσι είναι Τάσο. Μόλις μίλησα στο τηλέφωνο με μια κυρία στον ΕΛΟΑΣ, και μου είπε ότι όταν θα έρθει η σειρά μου, θα μου ζητήσει ο αρμόδιος Λοχαγός Φορ. Ενημερότητα, για την κατάθεση του αναδρομικού ποσού. Και στην δικιά μου περίπτωση καινούριο τραπεζικό λογαριασμό, επειδή έχω κλήσει τον παλιό.
Προστέθηκε η πληροφορία στην τελευταία ανάρτηση της πρώτης σελίδας.
Γιαννης
27 Ιανουαρίου 2015 08:56
Να ρωτήσω τα αναδρομικα μετα τις 1-8-12 που μπηκαν σήμερα στην τραπεζα ειναι καθαρά ή μικτά ( δηλ μαζί με φορο)
ΘΑΝΑΣΗΣ
26 Ιανουαρίου 2015 18:00
Η σύζυγος μου παρουσιάστηκε ως ΕΜΘ τον Οκτώβριο του 1992. Είναι τρίτεκνη (το τρίτο παιδί γεννήθηκε τον Μάιο του 2012). Κλείνει τα είκοσι τρία (23) έτη πραγματικής υπηρεσίας τον Οκτώβριο του 2015 και σκοπεύει να καταθέσει για συνταξιοδότηση.
Κατοχύρωσε συνταξιοδοτικό δικαίωμα τον Οκτώβριο του 2012 ή θα κατοχυρώσει τον Οκτώβριο του 2015;
Θα συνταξιοδοτηθεί με το παλαιό καθεστώς υπολογισμού της σύνταξης ή με το νέο (από 1/1/2015);
Μπορεί να αναγνωρίσει πλασματικά έτη για υπηρεσία σε μονάδες εκστρατείας ή όχι (λόγω μη συμπλήρωσης 25ετούς πραγματικής υπηρεσίας);
Σε περίπτωση πιθανής αλλαγής του ασφαλιστικού – συνταξιοδοτικού νόμου (έως τον Οκτώβριο του 2015) την επηρεάζουν οποιεσδήποτε αλλαγές (κυρίως οι σχετικές με τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος);
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Κύριε Καρασαββίδη πολλά συγχαρητήρια για το έργο που προσφέρετε.
κ. Αχιλλέα θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστίες για τις πολύτιμες υπηρεσίες σας.
Με: ημερομηνία εγγραφής 09-01-1989,
ημερομηνία διαγραφής 01-09-2014 (έτη 25, μήνες 07, ημέρες 22)
έτη σπουδών 1 (έτη 26, μήνες 07, ημέρες 22)
πλασματικά έτη 5 (έτη 31, μήνες 07, ημέρες 22)
ημ/νία απονομής σύνταξης 01-12-2014
Η ενημέρωση τόσο από το ΜΤΣ όσο και από το ΕΚΟΕΜΣ είναι:
Μετοχική σχέση έτη 25, μήνες 10, ημέρες 21 και δικαιούμενο μέρισμα 25 ετών. Η σελίδα υπολογισμού με τα ίδια δεδομένα βγάζει για το ΜΤΣ μετοχική σχέση 25 ετών ενώ για το ΕΚΟΕΜΣ μετοχική σχέση 26 ετών. Παρακαλώ για τη βοήθειά σας.
Υ.Γ : Χρειάζεται και συμφέρει υπό τις παρούσες συνθήκες να γίνει κάποια αναγνώριση στο ΜΤΣ και το ΕΚΟΕΜΣ.
Ευχαριστώ
Ο υπολογισμός των μερισμάτων στη σελίδα γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο επίσημο έγγραφο “ΓΕΣ – Αποδοχές στρ. προσωπικού” που μπορείς να το κατεβάσεις από τη σελίδα “Έγγραφα”. Σύμφωνα με το εν λόγω έγγραφο, το μέρισμα ΜΤΣ λαμβάνει υπόψη μόνο διετίες, δηλαδή 25, 27, 29, 31 έτη κλπ (πίνακας σελ. 74~76). Το ΕΚΟΕΜΣ όμως λαμβάνει υπόψη κανονικά έτη, δηλαδή 25, 26, 27, 28, 29, 30 κλπ (πίνακας σελ. 77~81). Επίσης για το ΕΚΟΕΜΣ αναφέρεται στη σελίδα 64: “6. Χρόνος συντάξιµης υπηρεσίας µεγαλύτερος των 6 µηνών, θεωρείται ως ολόκληρο έτος, µικρότερος δε των 6 µηνών, δεν λαµβάνεται υπόψη.” Σύμφωνα με τα παραπάνω θεωρώ ότι υπολογίζονται σωστά τα μερίσματα στη σελίδα (25 έτη το ΜΤΣ και 26 έτη το ΕΚΟΕΜΣ). Το ΕΚΟΕΜΣ θα πρέπει να σου εξηγήσει γιατί δεν λαμβάνει υπόψη το 26ο έτος που εγώ θεωρώ ότι δικαιούσαι (αφού έχεις πάνω από 25 έτη και 6 μήνες). Το αν συμφέρει η αναγνώριση το αποφασίζεις μόνος σου, συγκρίνοντας στη σελίδα το κόστος των εισφορών σε σχέση με το κέρδος που θα έχεις… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΗΛΙΑΣ
21 Ιανουαρίου 2015 18:29
Αχιλλέα καλησπέρα μπορείς να μου εξήγησης στην σελίδα εφάπαξ με πιο επίδομα εξομάλυνσης να υπολογίσω το εφάπαξ ώς τριτεκνος; με 200€ που ήταν ο τελευταίος μου μισθός το 2013; Η με τον μεγαλύτερο 275€ που έχεις στην σελίδα ;Ευχαριστώ.
Με το 279 € που έχει η σελίδα, θα δεις ότι και με τα 2 μισθολόγια (2010 και 2012) το επίδομα εξομάλυνσης είναι ίδιο.
Επίσης θα σου κρατήσει ο ΕΛΟΑΣ τις εισφορές για τη διαφορά αυτή (δεν τις υπολογίζει η σελίδα), δηλαδή για τα χρόνια που ήσουν άγαμος ή χωρίς παιδιά και πλήρωνες εισφορές για το εφάπαξ υπολογισμένες με μικρότερο επίδομα εξομάλυνσης.
nikos makk
21 Ιανουαρίου 2015 13:35
Καλημερα κυριε Αχιλλεα.οταν αποστρατευεσαι για λογουσ υγειασ και τορα ειμαι αλχιασ και μισθολογικα πλιρονομαιμε το βαθμο του υπλγου με εχυ 48 και χρονια υπηρεσιας 23/7 και ημερομηνια διαγραφεις την 14 ιαν 2015 τι ισχιει για τον βαθμο αποστρατειας και τον μισθολογικο βαθμο για την συνταξη.Σας ευχαριστω εκ τον προτερον
Καλυσπερα κυριε Αχιλλεα.Το ΦΕΚ που βγηκε με προαγει σε ανθυπασπιστει σε αποστρατεια ,τελευταια πλυρωθηκα σαν υπλγος με δυοικιτικο βαθμο αλχια και εχω μπερδευθει.Σας παρακαλω αν μπορειται βοηθεισται να καταλαβω τι θα ισχισει.Ευχαριστω.
Αχιλλέας Καρασαββίδης
21 Ιανουαρίου 2015 12:35
Είναι γεγονός ότι μέχρι σήμερα όλοι οι συνάδελφοι σεβάστηκαν το χώρο και δεν υπήρχαν υπερβάσεις των “άγραφων” κανόνων ουδέτερης πολιτικής συμπεριφοράς (ίσως κάποια σχόλια να πλησίασαν τα όρια χωρίς όμως να τα υπερβούν).
Όμως πλησιάζοντας στις εκλογές είναι δικαιολογημένο να υπάρχουν όλο και περισσότερες αναφορές σε πολιτικές αποφάσεις, επιπτώσεις, προτάσεις, εισηγήσεις, διαφωνίες κλπ.
Για να προστατεύσω την ουδετερότητα του site χωρίς να χρειαστεί να προσφύγω σε λογοκρισία (που εκ των πραγμάτων θα ήταν υποκειμενική αφού είμαι μόνο ένα άτομο), αναστέλλεται προσωρινά η δυνατότητα υποβολής σχολίων μέχρι τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου.
Έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να υπάρχει κάποια τόσο σημαντική ερώτηση ή απορία που να μην μπορεί να περιμένει μερικές ημέρες για να απαντηθεί!
Κατατέθηκε στη διαβούλευση νέο οικονομικό νομοσχέδιο με δύο άρθρα που επηρεάζουν το μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας: Αλλαγές στο μισθολόγιο από 1-1-2025
.
Ενημερώθηκε η εφαρμογή Μισθολόγιο 2025 με τις επικείμενες αλλαγές.
Ο ρυθμός χορήγησης αναδρομικών για τα εφάπαξ της περιόδου αύγουστος 2012 και εντεύθεν, θα είναι ανάλογος της αρχικής σειράς χορήγησης (δηλ. του 1ου ποσού) και θα λάβει υπόψιν ΚΑΙ τις χορηγήσεις των τρεχουσών υποχρεώσεων του ταμείου,ήτοι συναδέλφους που αναμένουν τώρα. Θα δοθούν δηλ. τον φεβρουάριο και εφάπαξ σε αυτούς που είναι η σειρά τους (πχ διαγραφή 1/14) ΚΑΙ επιπλέον ποσό (αναδρομικά) στους πρώτους του 8/12 που το έλαβαν μειωμένο.
Μειωμενο εφαπαξ αρχισε το ΕΛΟΑΣ να χορηγει απο τον Νοεμβριο του 2012 και μετα,απο τοτε που ειχε βγει δηλαδη ο νομος για την μειωση των ΒΜ
kαλησπερα σε ολους.θα μπορουσε να μου πει καποιος τι γινεταιμε το παρακατο.αποστρατευτικα για λογους υγειας ,ειμουν αλχιας και το ΦΕΚπου βγικε με προηγεγε σε ανθστη.μισθολογικα πληρονομουν σαν υπλγος με εχυ 48.τορα με την αποστρατεια τι υσχειη.αν γνοριεζει καποιος ας απαντισει.ευχαριστω.
Ο μισθολογικός βαθμός των ΕΜΘ και ΕΠΟΠ (ο βασικός μισθός δηλαδή) δεν έχει σχέση με το διοικητικό βαθμό που φέρουν αλλά μόνο με τα χρόνια υπηρεσίας.
Και Λοχίας να αποστρατευόσουν θα έπαιρνες τα ίδια που παίρνεις και ως Ανθυπασπιστής.
Τα χρονια που ειχα ειταν 23,7.τορα δηλαδη θα πλυρονομαι σαν ανθστης που ειναι ο διοικητικος καταληκτικος βαθμος η σαν υπλγος που πλυρονομουν σαν ενεργεια.ευχαριστω.
Η συνταξη και οι καθε ειδους παροχες υπολογιζονται με τον Οικονομικο βαθμο σου,οπως σου λεει ο Αχιλεας!!!
Ευχαριστω πολυ τον Νικολα και τον Δημητρη για την διευκρινισει.καλο μεσημερη σε ολους.
Για τον nikos makk: εφόσον ήδη έχεις πληρωθεί με τον βασικό μισθό του Υπλγού και ΕΧΥ 48%, με αυτόν θα συνεχίσεις και στην σύνταξη. Ούτε θα αυξηθεί αλλά ούτε θα μειωθεί λόγω της προαγωγής. Ανάλογα με το τυχόν ποσοστό αναπηρίας δικαιούσε επίδομα ανικανότητας. Εάν είναι από 80% ναι και άνω, απαλλαγή φόρου.
Όσο αφορά στα αναδρομικά ήδη χορηγημένων εφάπαξ (από αύγουστο 2012) υπολογισμένων με παλαιό συντελεστή, ήδη ειδοποιήθηκαν οι πρώτοι συνάδελφοι να προσκομίσουν φορολογική ενημερότητα. Η ενημέρωση προέρχεται από το ΕΛΟΑΣ και από συναδέλφους που τους ειδοποίησαν.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση! Υπάρχει κάποια πληροφορία για τον ρυθμό/αριθμό πληρωμών? Θα πληρώνουν με τον ίδιο ρυθμό όπως και τα ΕΦΑΠΑΞ ή γρηγορότερα δεδομένου ότι τα ποσά είναι μικρά?
ΒΑΣΗΛΗΣ ετσι ακριβως.Σε 36 μηνιαιες δοσεις θα τα λαβεις
Αποστρατευτηκα στισ 15/10/2014 και σημερα μου βαλανε 27 ευρο.τα αναδρομοικα που ειμουν σαν ενεργεια ποτε θα τα παρω?
Σου βάλανε την 1η δόση από τις 36 των αναδρομικών εν ενεργεία.
Αυτα που πειραν οι ενενεργεια μαζεμενα δεν τα δεικαιουμε?
Διαβασε καλα το ΦΕΚ με την κοινη υπ.αποφαση και θα δεις οτι γραφει πως οσοι φυγανε απο 1-7-14 και μετα θα τα λαβουν σε 36 μηνιαιες δοσεις.Αυτο σου γραφει και ο Κωστης πιο πανω.Τι δεν καταλαβες;
ΔΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΠΧ 150 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕ 36 ΔΟΣΕΙΣ? ΟΠΩΣ ΕΓΕΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝΕΝΕΡΓΕΙΑ
Δες το παρακάτω σχόλιο
http://enstoloi.net/comments/comment-page-43/#comment-12864
ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΣΧΥΕΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΑΛΛΟ? ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΖΑΛΕΙΖΩ ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΟΛΑ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΟΙΚΑ? ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΝ ΜΕΡΟΙΚΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΟΜΟΙΟΒΑΘΜΟΙ ΤΙ ΗΤΑΝ?
Καλησπέρα. Κύριε Καρασαββίδη πείτε μου σας παρακαλώ ο υπολογισμός του ΕΦΑΠΑΞ ΣΞ της σελίδας σας ισχύει και για τους ΕΜΘ ;
Ο υπολογισμός των εφάπαξ είναι ίδιος για όλους ανεξάρτητα από προέλευση, διότι όλοι πληρώνουν τις ίδιες εισφορές (ως ποσοστό επί των αποδοχών).
Όμως πλέον δεν ισχύει ο υπολογισμός (για κανέναν) εφόσον η αίτηση λήψης εφάπαξ έγινε μετά τις 31-7-2014:
http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/
Σας ευχαριστώ πολλή
Κ. Αχιλλέα
Καλησπέρα. Σχετικά με το προηγούμενο ερώτημά μου στις 23 Ιανουαρίου 2015 (15:20 μ.μ) για μέρισμα από ΕΚΟΕΜΣ( με μετοχική σχέση 25 έτη, 10 μήνες, 21 μέρες).
Σε ερώτησή μου-όπως μου υποδείξατε- προς το ΕΚΟΕΜΣ γιατί δεν αναγνωρίζει το 26 έτος, αυτό ισχυρίζεται πως ακολουθεί πιστά το ΜΤΣ. Τους ανέφερα τη σχετική διαταγή και μου αντέτειναν μια άλλη: Φ 951.1 /172/300656/Σχ. 5219 της 11ης Οκτ. 2001.
Σχετικά με την αναγνώριση στο ΕΚΟΕΜΣ και ΜΤΣ με τις δοκιμές στη σελίδα εμφανίζεται για αναγνώριση ενός έτους σπουδών κόστος 1850€ περίπου. Όφελος στο ΜΤΣ μηδενικό και στο ΕΚΟΕΜΣ +2,40€/ μήνα. Επίσης δεν εμφανίζει καμία μεταβολή στο ΒΟΕΑ των παιδιών(4). Αν είναι σωστά όσα αναφέρω τότε σαφώς είναι ασύμφορο.
Παρακαλώ αν έχετε κάτι επ’ αυτών αναφέρετέ το.
Ευχαριστώ
Εάν το ΕΚΟΕΜΣ εφαρμόζει αυτή την τακτική τότε θα αλλάξω τον τρόπο υπολογισμού στη σελίδα. Πάντως δεν έχω καταφέρει να βρω το έγγραφο που αναφέρεις στο διαδίκτυο, οπότε έχω επιφυλάξεις ως προς την ορθότητα της ακολουθούμενης πολιτικής του ΕΚΟΕΜΣ. Εξακολουθώ να θεωρώ ότι υπάρχει θέμα διότι: α. Το ενημερωτικό “ΓΕΣ – Αποδοχές στρ. προσωπικού” συντάχθηκε από το ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ – ∆ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ/4α το έτος 2004, άρα είναι πολύ μεταγενέστερο της απόφασης που επικαλούνται (2001). β. Ο πίνακας μερισμάτων που είναι αναρτημένος στη επίσημη σελίδα του ΕΚΟΕΜΣ: http://www.mts.gov.gr/index.php/ekoems έχει τίτλο “ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΚΟΕΜΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 01/07/14 – 31/12/14” και καθορίζει διαφορετικά μερίδια ανά έτος (25, 26, 27, 28, 29, 30 κλπ). Αφού το ΕΚΟΕΜΣ ακολουθεί το ΜΤΣ γιατί δεν αναφέρονται τα μερίδια μόνο ανά διετία όπως στον πίνακα μεριδίων ΜΤΣ; Πέραν των ανωτέρω το ΒΟΕΑ εξαρτάται μόνο από το ΜΤΣ 25 ετίας (όχι από το ΕΚΟΕΜΣ), οπότε υπάρχει κέρδος από την αναγνώριση μόνο όταν η μετοχική σχέση ΜΤΣ είναι μικρότερη των 25 ετών. Στην περίπτωσή σου επειδή ήδη έχεις 25ετία… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κύριε Αχιλλέα
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Μένω έκπληκτος από την προθυμία και τα «αντανακλαστικά» σας να εξυπηρετείτε. Μένω υπόχρεος. Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά.
Επί του προκειμένου συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Τα επιχειρήματα σας λογικά και ορθά. Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε αλλαγή στη σελίδα παρακαλώ να διασταυρώσετε εάν όντως είναι αυτή η τακτική του ΕΚΟΕΜΣ. Διατηρώ επιφυλάξεις. Η περίπτωση του λάθους όχι μόνο δεν μπορεί να αποκλειστεί αλλά φαντάζει πολύ πιθανή.
Σε κάθε περίπτωση το ΕΚΟΕΜΣ οφείλει να διευκρινίσει όσα ορθά επισημαίνετε : α) γιατί επικαλείται μια διαταγή προγενέστερη άρα και ξεπερασμένη και
β)γιατί εμφανίζει στους Πίνακές του διαφορετικά μερίδια ανά έτος και όχι ανά διετία
Και πάλι θερμότατες ευχαριστίες και ευχές
Καλημερα σε ολους.
Σημερα, ενας Ε.Α. συναδερφος, μου ειπε οτι επικοινωνησε με ΕΛΟΑΣ και του ειπαν οτι θα μας καταθεσουν αναδρομικα το υπολοιπο δικαιουμενο εφαπαξ κατα το μισο, οπως και με τους μισθους.
Θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας οπως πηραμε το εφαπαξ.
Ξερει κανεις κατι παραπανω;
Όντως έτσι είναι Τάσο. Μόλις μίλησα στο τηλέφωνο με μια κυρία στον ΕΛΟΑΣ, και μου είπε ότι όταν θα έρθει η σειρά μου, θα μου ζητήσει ο αρμόδιος Λοχαγός Φορ. Ενημερότητα, για την κατάθεση του αναδρομικού ποσού. Και στην δικιά μου περίπτωση καινούριο τραπεζικό λογαριασμό, επειδή έχω κλήσει τον παλιό.
Σημερα πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν ακριβως το ιδιο
Προστέθηκε η πληροφορία στην τελευταία ανάρτηση της πρώτης σελίδας.
Να ρωτήσω τα αναδρομικα μετα τις 1-8-12 που μπηκαν σήμερα στην τραπεζα ειναι καθαρά ή μικτά ( δηλ μαζί με φορο)
Η σύζυγος μου παρουσιάστηκε ως ΕΜΘ τον Οκτώβριο του 1992. Είναι τρίτεκνη (το τρίτο παιδί γεννήθηκε τον Μάιο του 2012). Κλείνει τα είκοσι τρία (23) έτη πραγματικής υπηρεσίας τον Οκτώβριο του 2015 και σκοπεύει να καταθέσει για συνταξιοδότηση.
Κατοχύρωσε συνταξιοδοτικό δικαίωμα τον Οκτώβριο του 2012 ή θα κατοχυρώσει τον Οκτώβριο του 2015;
Θα συνταξιοδοτηθεί με το παλαιό καθεστώς υπολογισμού της σύνταξης ή με το νέο (από 1/1/2015);
Μπορεί να αναγνωρίσει πλασματικά έτη για υπηρεσία σε μονάδες εκστρατείας ή όχι (λόγω μη συμπλήρωσης 25ετούς πραγματικής υπηρεσίας);
Σε περίπτωση πιθανής αλλαγής του ασφαλιστικού – συνταξιοδοτικού νόμου (έως τον Οκτώβριο του 2015) την επηρεάζουν οποιεσδήποτε αλλαγές (κυρίως οι σχετικές με τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος);
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Κύριε Καρασαββίδη πολλά συγχαρητήρια για το έργο που προσφέρετε.
Όλες οι ερωτήσεις σου απαντώνται στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” (τη συμπληρώνεις αφού διαβάσεις τις σχετικές οδηγίες).
σημερα, μου ειπαν απο τον ΕΛΟΑΣ οτι θα δοθει το συμπληρωματικο εφαπαξ, για οσους αποστρατευτηκαν μετα την 1/8/2012
Καλησπέρα. Ευχαριστούμε Αθανασία για την ευχάριστη πληροφορία αλλά μήπως σου είπαν αν θα χρειαστούν νέο ΦΔΜ απο το ΚΤΣ που ανήκαμε ή κάτι άλλο.
Αθανασια με ποιον μιλησες στον ΕΛΟΑΣ;
κ. Αχιλλέα θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστίες για τις πολύτιμες υπηρεσίες σας.
Με: ημερομηνία εγγραφής 09-01-1989,
ημερομηνία διαγραφής 01-09-2014 (έτη 25, μήνες 07, ημέρες 22)
έτη σπουδών 1 (έτη 26, μήνες 07, ημέρες 22)
πλασματικά έτη 5 (έτη 31, μήνες 07, ημέρες 22)
ημ/νία απονομής σύνταξης 01-12-2014
Η ενημέρωση τόσο από το ΜΤΣ όσο και από το ΕΚΟΕΜΣ είναι:
Μετοχική σχέση έτη 25, μήνες 10, ημέρες 21 και δικαιούμενο μέρισμα 25 ετών. Η σελίδα υπολογισμού με τα ίδια δεδομένα βγάζει για το ΜΤΣ μετοχική σχέση 25 ετών ενώ για το ΕΚΟΕΜΣ μετοχική σχέση 26 ετών. Παρακαλώ για τη βοήθειά σας.
Υ.Γ : Χρειάζεται και συμφέρει υπό τις παρούσες συνθήκες να γίνει κάποια αναγνώριση στο ΜΤΣ και το ΕΚΟΕΜΣ.
Ευχαριστώ
Ο υπολογισμός των μερισμάτων στη σελίδα γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο επίσημο έγγραφο “ΓΕΣ – Αποδοχές στρ. προσωπικού” που μπορείς να το κατεβάσεις από τη σελίδα “Έγγραφα”. Σύμφωνα με το εν λόγω έγγραφο, το μέρισμα ΜΤΣ λαμβάνει υπόψη μόνο διετίες, δηλαδή 25, 27, 29, 31 έτη κλπ (πίνακας σελ. 74~76). Το ΕΚΟΕΜΣ όμως λαμβάνει υπόψη κανονικά έτη, δηλαδή 25, 26, 27, 28, 29, 30 κλπ (πίνακας σελ. 77~81). Επίσης για το ΕΚΟΕΜΣ αναφέρεται στη σελίδα 64: “6. Χρόνος συντάξιµης υπηρεσίας µεγαλύτερος των 6 µηνών, θεωρείται ως ολόκληρο έτος, µικρότερος δε των 6 µηνών, δεν λαµβάνεται υπόψη.” Σύμφωνα με τα παραπάνω θεωρώ ότι υπολογίζονται σωστά τα μερίσματα στη σελίδα (25 έτη το ΜΤΣ και 26 έτη το ΕΚΟΕΜΣ). Το ΕΚΟΕΜΣ θα πρέπει να σου εξηγήσει γιατί δεν λαμβάνει υπόψη το 26ο έτος που εγώ θεωρώ ότι δικαιούσαι (αφού έχεις πάνω από 25 έτη και 6 μήνες). Το αν συμφέρει η αναγνώριση το αποφασίζεις μόνος σου, συγκρίνοντας στη σελίδα το κόστος των εισφορών σε σχέση με το κέρδος που θα έχεις… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα καλησπέρα μπορείς να μου εξήγησης στην σελίδα εφάπαξ με πιο επίδομα εξομάλυνσης να υπολογίσω το εφάπαξ ώς τριτεκνος; με 200€ που ήταν ο τελευταίος μου μισθός το 2013; Η με τον μεγαλύτερο 275€ που έχεις στην σελίδα ;Ευχαριστώ.
Με το 279 € που έχει η σελίδα, θα δεις ότι και με τα 2 μισθολόγια (2010 και 2012) το επίδομα εξομάλυνσης είναι ίδιο.
Επίσης θα σου κρατήσει ο ΕΛΟΑΣ τις εισφορές για τη διαφορά αυτή (δεν τις υπολογίζει η σελίδα), δηλαδή για τα χρόνια που ήσουν άγαμος ή χωρίς παιδιά και πλήρωνες εισφορές για το εφάπαξ υπολογισμένες με μικρότερο επίδομα εξομάλυνσης.
Καλημερα κυριε Αχιλλεα.οταν αποστρατευεσαι για λογουσ υγειασ και τορα ειμαι αλχιασ και μισθολογικα πλιρονομαιμε το βαθμο του υπλγου με εχυ 48 και χρονια υπηρεσιας 23/7 και ημερομηνια διαγραφεις την 14 ιαν 2015 τι ισχιει για τον βαθμο αποστρατειας και τον μισθολογικο βαθμο για την συνταξη.Σας ευχαριστω εκ τον προτερον
Ότι ισχύει για όλους (ότι αναγράφεται στο ΦΔΜ), όπως αναφέρεται στην ερώτηση 2.3 στις FAQ.
Καλυσπερα κυριε Αχιλλεα.Το ΦΕΚ που βγηκε με προαγει σε ανθυπασπιστει σε αποστρατεια ,τελευταια πλυρωθηκα σαν υπλγος με δυοικιτικο βαθμο αλχια και εχω μπερδευθει.Σας παρακαλω αν μπορειται βοηθεισται να καταλαβω τι θα ισχισει.Ευχαριστω.
Είναι γεγονός ότι μέχρι σήμερα όλοι οι συνάδελφοι σεβάστηκαν το χώρο και δεν υπήρχαν υπερβάσεις των “άγραφων” κανόνων ουδέτερης πολιτικής συμπεριφοράς (ίσως κάποια σχόλια να πλησίασαν τα όρια χωρίς όμως να τα υπερβούν).
Όμως πλησιάζοντας στις εκλογές είναι δικαιολογημένο να υπάρχουν όλο και περισσότερες αναφορές σε πολιτικές αποφάσεις, επιπτώσεις, προτάσεις, εισηγήσεις, διαφωνίες κλπ.
Για να προστατεύσω την ουδετερότητα του site χωρίς να χρειαστεί να προσφύγω σε λογοκρισία (που εκ των πραγμάτων θα ήταν υποκειμενική αφού είμαι μόνο ένα άτομο), αναστέλλεται προσωρινά η δυνατότητα υποβολής σχολίων μέχρι τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου.
Έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να υπάρχει κάποια τόσο σημαντική ερώτηση ή απορία που να μην μπορεί να περιμένει μερικές ημέρες για να απαντηθεί!
Καλημέρα, καλή εβδομάδα σε όλους.