Δύο ερωτήματα: 1) Τα πλασματικά χρόνια δίνονται ανεξάρτητα των ένστολων ετών. Αρκεί να θεμελιώνεις συνταξιοδοτικό δικαίωμα;(π.χ. 22 έτη ΕΜΘ +Θητεία+ΙΚΑ=24,5 έτη) και 2)Το κόστος αναγνώρισης πλασματικών ετών + μήνες θητείας στο ΓΛΚ(για σύνταξη) και στο ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ(για μερίσματα) συμψηφίζεται με τα χρήματα που έχει να λαμβάνει το στέλεχος από το ΕΛΟΑΣ;
Τα πλασματικά με την ισχύουσα νομοθεσία (μέχρι και σήμερα) πρέπει πρώτα να τα έχεις (υπηρέτηση στις αντίστοιχες μονάδες και υπηρεσίες) και μετά να έχεις δικαίωμα αναγνώρισης ή όχι. Στην ενότητα http://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/ διάβασε το 4 (ασφαλιστικό) και πιστεύω θα σου λυθούν οι απορίες. Το ΕΛΟΑΣ είναι ξεχωριστό ταμείο και δεν συμψηφίζει εισφορές.
vagelis
18 Φεβρουαρίου 2015 15:38
καλησπέρα έχω ένα θέμα υγείας και ο γιατρός θα με στήλη ανωτατη για αποστρατεία. είμαι στα 18 χρονια περνώ σύνταξη λόγο ασθενειας και αν ποτε ? τώρα η μετά τα 65 ετών?
Για μας που είμαστε κάτω των 50 (αλλά και για όλους τους πολίτες) ισχύουν οι νόμοι, όχι το κάθε δημοσίευμα των blogs.
Γιώργος
18 Φεβρουαρίου 2015 11:18
Καλημέρα σας. Μήπως θα ήταν τεχνικά εφικτό ο υπολογισμός σύνταξης να δίνει αποτέλεσμα πληρωτέου ποσού και γι’ αυτούς που έχουν ημερομηνία εγγραφής μετά την 1/1/1993(νέος ασφαλισμένος) αλλά λόγω ασφάλισης στο ΙΚΑ και με θητεία αναγνωρισμένη μεταφέρονται στην κατηγορία των παλαιών ασφαλισμένων π.χ. ΕΠΥ που κατατάχθηκε την 28/11/1994 στην ΠΑ +[18 μήνες θητεία(9/1990-3/1992) + 36 μήνες ΙΚΑ(1987-1990)=4,5 χρόνια] θεμελιώνει σύνταξη την 28/11/ 2015(2015+1 χρόνος ποινής η απονομή της σύνταξης). Το πρόγραμμα υπολογισμού σύνταξης του site τον βλέπει ως νέο ασφαλισμένο ενώ υπάγεται στους παλιούς ,πράγμα που αποδεικνύεται βάζοντας τα στοιχεία -ημερομηνίες στην στήλη ”Δικαίωμα Σύνταξης”
Είναι τεχνικά εφικτός ο υπολογισμός της σύνταξης και ήδη γίνεται!
Έχεις δίκιο ότι η προειδοποίηση με κόκκινα γράμματα δεν ισχύει για τους παλιούς ασφαλισμένους λόγω ΙΚΑ (όπως εσύ), αλλά είναι μόνο αυτό – μια προειδοποίηση – οι υπολογισμοί ισχύουν κανονικά!
ΠΡΟΣΟΧΗ όμως, η θητεία δεν ισχύει στη διάκριση παλιού – νέου ασφαλισμένου (ερώτηση 4.9 στις FAQ).
Προτιμώ να ενημερώνεται σωστά το 95% που είναι νέοι ασφαλισμένοι (χωρίς ΙΚΑ πριν το 1992) και το υπόλοιπο 5% (παλιοί ασφαλισμένοι λόγω ΙΚΑ) απλά θα αγνοούν την προειδοποίηση, η οποία δεν επηρεάζει με κανένα τρόπο τους υπολογισμούς.
ΥΓ. Πλέον στη σελίδα υπολογίζεται και το (ευτελές) ποσό της σύνταξης ΙΚΑ που απομένει μετά τη μείωση λόγω ηλικίας.
Το έγραψαν κι άλλοι, το γράφω και εγώ μπας και το πιστέψω στο τέλος (διότι δεν τρώγεται με τίποτα): με μικτή αύξηση 181 (σε σχέση με 11/14) τα καθαρά είναι 6! Ξέρω ξέρω κάποιοι είδαν μείωση. Αιδώς Αργείοι (αφορά πρωθυπουργούς,υπουργούς,αρχηγούς, τους πρώην, τους νυν κλπ).
Δεν νομίζω ότι υπάρχει “επίδομα” παραμεθορίου, διότι οποιαδήποτε τροποποίηση του μισθολογίου μπορεί να γίνει μόνο με νόμο (και δεν έχει ψηφιστεί τίποτε μετά τις εκλογές).
Από ότι κατάλαβα δόθηκαν 4 ημέρες εκτός έδρας, ποσό το οποίο θεωρείται οδοιπορικά έξοδα, δεν λογίζεται ως εισόδημα, δεν φορολογείται και δεν υπολογίζονται οι κρατήσεις του πίνακα στο ποσό αυτό.
Οπότε όποιος είναι στην παραμεθόριο γνωρίζει ότι παίρνει περίπου 120 € παραπάνω, ανεξάρτητα από τον κανονικό μισθό του.
KONSTANTINOS
16 Φεβρουαρίου 2015 15:33
Συναδελφοι καλησπερα,
Στη συνταξη του Μαρτιου που αναρτηθηκε σημερα στο ΓΛΚ
εχει μειωση που αναφερεται ως ΑΧΡ.ΚΑΤΑΒΛ.ΠΡΟΚΑΤ.ΣΥΝΤ/ΑΠΟΔΟΧ.ΕΝΕΡΓ. γνωριζει καποιοσ να μου πει τι αφορα??
ευχαριστω
”Τυχόν διαφορές οφειλόμενες σε μεταβολές της συνταξιοδοτικής κατάστασης που επήλθαν κατά το διάστημα από 1-7-2014 έως 31-12-2014 θα εκκαθαριστούν εντός του α’ εξαμήνου 2015.”
Υποθετικά πάντα έτσι !…..αλλάξανε τα χιλιοστά σου λίγο προς τα κάτω (με την αλλαγή μισθολογίου), τα οποία δεν υπολογίστηκαν (”αναδρομικά”) και σου δώσανε ένα ποσό παραπάνω στην οφειλή των αναδρομικών σαν συνταξιούχος, το οποίο στο παίρνουν ”εφάπαξ” με την σύνταξη Μαρτίου…..(Υποθετικά όπως σου είπα, δεν γνωρίζω κάτι)
Στη σελίδα υπολογισμού σύνταξης και στο κομμάτι του μερίσματος ΜΤΣ μου βγάζει λάθος (κατά πάσα πιθανότητα), την κράτηση ΒΟΕΑ.
ΜΕΡΙΣΜΑ ΜΤΣ: 131,64
ΒΟΕΑ ΤΕΚΝΩΝ 10% (2 τέκνα): 20,11
Παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς ασ μου απαντήσει.
Δεν είναι λάθος, δίπλα στο ΒΟΕΑ αναγράφεται η φράση “Τιμή μεριδίου 2011”, που σημαίνει ότι το ΒΟΕΑ υπολογίζεται με βάση το μέρισμα του 2011.
Αυτό φαίνεται και στον πίνακα “Καταβολή ΒΟΕΑ” κάτω δεξιά, όπου το ποσό που αναφέρεται ως “Άρτιο μέρισμα 25ετίας” είναι πολύ μεγαλύτερο από το μέρισμα που λαμβάνεις.
Φυσικά οι εισφορές υπολογίζονται πάντα επί της παροχής, δηλαδή το 10% υπολογίζεται στο μέρισμα του 2011.
Το ίδιο ακριβώς γίνεται και στο ναυτικό και στην αεροπορία (μπορείς εύκολα να το ελέγξεις), όπου το ΒΟΕΑ υπολογίζεται με το μεγαλύτερο μέρισμα προηγούμενων ετών.
Δες τις σχετικές ανακοινώσεις του ΜΤΣ στη σελίδα “Ημερολόγιο” με ημ/νίες 10-6-2013, 16-8-2013 και 18-2-2014.
Αχιλλέα κατ’ αρχάς ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Στην ανάλυση κρατήσεων από το ΜΤΣ (την ζήτησα από το τμήμα παροχών του ΜΤΣ), αναγράφεται:
B.E.A 5% TEKNOY 1: 6,58
B.E.A 5% TEKNOY 2: 6,58, δλδ. το 10% του μερίσματος (μικτό) που λαμβάνω τώρα.
Καλύτερα – για να μην μπερδεύω και τους άλλους- σου στέλνω με e-mail την ανάλυση κρατήσεων.
καλησπέρα
θα ήθελα να μάθω αν δικαιούμαστε ακόμα προκαταβολή εφάπαξ και πόση ( %) ….και πότε την δικαιούμαστε….έχω προέλευση από ΣΜΥ με 19 χρόνια υπηρεσίας….Ευχαριστώ εκ των προτέρων…
Αντιγράφω από το site του ΜΤΣ:
“Οι χορηγούμενες προκαταβολές έναντι εφάπαξ βοηθήματος, ανέρχονται, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 2 του Ν. 2913/2001, σε ποσοστό μέχρι 60% επί του δικαιουμένου βοηθήματος κατά την ημέρα υποβολής της αίτησης από τους ενδιαφερόμενους και με την προϋπόθεση ότι αυτοί έχουν συμπληρώσει, κατά την παραπάνω ημερομηνία, 20 τουλάχιστον έτη συμμετοχής στον Ειδικό Λογαριασμό.” http://www.mts.gov.gr/index.php/eloas
MAKIS PAPPAS
10 Φεβρουαρίου 2015 23:43
Κύριε Καρασαββίδη
Μετά την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος{για μένα προσωπικά 7 και πλέον μήνες}, μια απαίτηση των εα συναδέλφων προερχομένων από τον ΣΞ σήμερα έλαβε σάρκα και οστά!!!Και για για να γίνω πιο σαφής εννοώ την ανάρτηση μέσω διαδικτύου από τον ΕΚΟΕΜΣ της μηνιαίας ανάλυσης οικονομικής ενίσχυσης.Μελετώντας την δική μου έπεσε στην αντίληψή μου ότι υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές με την σελίδα. Μετά από μια προσεκτικότερη ματιά διαπίστωσα ότι η διαφορά ήταν στα μερίδια!!!!Και πιο συγκεκριμένα η σελίδα υπολογίζει για εμένα: Μισθ. βαθμός Σχης με 29,959 πραγματικά έτη 24 μερίδια ενώ εάν ανατρέξεις στη σελίδα του ΜΤΣ ΕΚΟΕΜΣ ο πίνακας που έχει αναρτηθεί δίνει 24,87 μερίδια(απόλυτη συμφωνία και με την πράξη που μου έχει αποσταλεί). Προς επίρρωση όσων γράφω παραθέτω http://www.mts-mod.gr/images/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3_%CE%92%CE%9F%CE%97%CE%98%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A3_%CE%95%CE%9A%CE%9F%CE%95%CE%9C%CE%A3.pdf
Έτσι :
α. Σελίδα
ΕΚΟΕΜΣ: 124,76
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (Ν.4093, 7,9%): 12,48
ΦΟΡΟΣ: 11,77
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 100,51
β.Αναλυτικό φύλλο ενημέρωσης:
ΕΚΟΕΜΣ: 129,28
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (Ν.4093, 7,9%): 12,93
ΦΟΡΟΣ: 12,17
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 104,18
Τα 29,959 έτη κανονικά αντιστοιχούν σε 30 έτη, δηλαδή 25,71 μερίδια (και όχι 24,87 που αναφέρεις), σύμφωνα με τον πίνακα του ΕΚΟΕΜΣ. Όμως δεν έχεις 30 έτη μετοχικής σχέσης ΕΚΟΕΜΣ διότι δεν μετράει η σχολή.
Αντίθετα είσαι ακριβώς στο όριο των 28,5 ετών μετοχικής σχέσης ΕΚΟΕΜΣ που στρογγυλεύεται σε 29 έτη.
Επειδή μάλλον πήρες τρίμηνες αποδοχές (δηλαδή πλήρωνες εισφορές στο ΜΤΣ 3 μήνες μετά τη διαγραφή σου), θα πρέπει να αφαιρέσεις 3 μήνες από τη σχολή (αφού πληρώθηκαν).
Εάν εισάγεις στη σελίδα 17 μήνες σχολή (ίσως χρειαστεί και 16), θα δεις ότι η μετοχική σχέση ΕΚΟΕΜΣ θα γίνει 29 έτη (από 28 που ήταν πριν) και τα μερίδια 24,87.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΜΟ
10 Φεβρουαρίου 2015 15:56
Στο army.gr εχει αναρτηθεί για το ΕΚΟΕΜΣ αναλυτικό φύλλο κρατήσεων με την διαφορά ότι δεν υπάρχουν σε σχέση με τον πίνακα του κυρίου καρασαββιδη οι κρατήσεις για αναγνώριση πλασματικού χρόνου, υπάρχουν μόνο δυο κρατήσεις οι παρακάτω ΦΕ και 4093/12. Παρακαλώ να το διορθώσετε γιατί υπάρχει μια διαφορά ποσού στο ΕΚΟΕΜΣ .
“Παρακαλώ να το διορθώσετε …” –> Εδώ ακριβώς έχει εφαρμογή η φράση “συν Αθηνά και χείρα κίνει”.
Αυτή τη στιγμή μόνο εσύ γνωρίζεις τα δικά σου δεδομένα (έτη υπηρεσίας, βαθμοί κλπ) και έχεις για πρώτη φορά ανάλυση του ΕΚΟΕΜΣ την οποία γνωρίζεις επίσης μόνο εσύ!
Πως ακριβώς να διορθώσω κάτι χωρίς να διαθέτω οποιοδήποτε στοιχείο στα χέρια μου;
Όσα γνώριζα μέχρι χθες για το ΕΚΟΕΜΣ τα ίδια ακριβώς γνωρίζω και τώρα!
Εάν έχεις αναγνωρίσει πλασματικό χρόνο σβήσε τα προσωπικά σου στοιχεία και στείλε την ανάλυση με mail (εικονίδιο “Επικοινωνία”) μήπως και βρεθεί άκρη, γιατί όσον αφορά τις κρατήσεις αναγνώρισης υπάρχουν 3 ενδεχόμενα που ανέφερα εδώ: http://enstoloi.net/comments/comment-page-45/#comment-13740
Πιθανώς υπάρχουν λάθη μόνο σε όσους έχουν κάνει αναγνώριση χρόνου στο ΜΤΣ, ενώ σίγουρα υπάρχει λάθος στις εισφορές τελευταίου & προτελευταίου βαθμού (που κρατούν όμως μόνο για τους πρώτους 12 μήνες).
Μόνο όταν υλοποιηθεί και η διαδικτυακή ανάρτηση του ΜΤΣ θα οριστικοποιηθούν όλα τα ποσά!
Κατατέθηκε στη διαβούλευση νέο οικονομικό νομοσχέδιο με δύο άρθρα που επηρεάζουν το μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας: Αλλαγές στο μισθολόγιο από 1-1-2025
.
Ενημερώθηκε η εφαρμογή Μισθολόγιο 2025 με τις επικείμενες αλλαγές.
Σημερα κατατεθηκαν εφ απαξ.Μαζι με το 50% συμφωνα με τους υπολογισμους του κ. Καρασαββιδη.
Με τι πρωτόκολλα κατατέθηκαν?
5754
notheastern aigaio ποτε κατεθεσες τα χαρτια σου στο ελοας?
Το ΕΛΟΑΣ τα παρελαβε 18-11-13
Δύο ερωτήματα: 1) Τα πλασματικά χρόνια δίνονται ανεξάρτητα των ένστολων ετών. Αρκεί να θεμελιώνεις συνταξιοδοτικό δικαίωμα;(π.χ. 22 έτη ΕΜΘ +Θητεία+ΙΚΑ=24,5 έτη) και 2)Το κόστος αναγνώρισης πλασματικών ετών + μήνες θητείας στο ΓΛΚ(για σύνταξη) και στο ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ(για μερίσματα) συμψηφίζεται με τα χρήματα που έχει να λαμβάνει το στέλεχος από το ΕΛΟΑΣ;
Τα πλασματικά με την ισχύουσα νομοθεσία (μέχρι και σήμερα) πρέπει πρώτα να τα έχεις (υπηρέτηση στις αντίστοιχες μονάδες και υπηρεσίες) και μετά να έχεις δικαίωμα αναγνώρισης ή όχι. Στην ενότητα http://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/ διάβασε το 4 (ασφαλιστικό) και πιστεύω θα σου λυθούν οι απορίες. Το ΕΛΟΑΣ είναι ξεχωριστό ταμείο και δεν συμψηφίζει εισφορές.
καλησπέρα έχω ένα θέμα υγείας και ο γιατρός θα με στήλη ανωτατη για αποστρατεία. είμαι στα 18 χρονια περνώ σύνταξη λόγο ασθενειας και αν ποτε ? τώρα η μετά τα 65 ετών?
Αν σε αποστρατεύσει η υπηρεσία για λόγους υγείας (χωρίς δική σου αίτηση) παίρνεις σύνταξη άμεσα, ενώ δικαιούσαι επίσης και τη μάχιμη 5ετία.
για μας που είμαστε κάτω των 50 ισχύει …
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/02/blog-post_401.html#more
Για μας που είμαστε κάτω των 50 (αλλά και για όλους τους πολίτες) ισχύουν οι νόμοι, όχι το κάθε δημοσίευμα των blogs.
Καλημέρα σας. Μήπως θα ήταν τεχνικά εφικτό ο υπολογισμός σύνταξης να δίνει αποτέλεσμα πληρωτέου ποσού και γι’ αυτούς που έχουν ημερομηνία εγγραφής μετά την 1/1/1993(νέος ασφαλισμένος) αλλά λόγω ασφάλισης στο ΙΚΑ και με θητεία αναγνωρισμένη μεταφέρονται στην κατηγορία των παλαιών ασφαλισμένων π.χ. ΕΠΥ που κατατάχθηκε την 28/11/1994 στην ΠΑ +[18 μήνες θητεία(9/1990-3/1992) + 36 μήνες ΙΚΑ(1987-1990)=4,5 χρόνια] θεμελιώνει σύνταξη την 28/11/ 2015(2015+1 χρόνος ποινής η απονομή της σύνταξης). Το πρόγραμμα υπολογισμού σύνταξης του site τον βλέπει ως νέο ασφαλισμένο ενώ υπάγεται στους παλιούς ,πράγμα που αποδεικνύεται βάζοντας τα στοιχεία -ημερομηνίες στην στήλη ”Δικαίωμα Σύνταξης”
Είναι τεχνικά εφικτός ο υπολογισμός της σύνταξης και ήδη γίνεται!
Έχεις δίκιο ότι η προειδοποίηση με κόκκινα γράμματα δεν ισχύει για τους παλιούς ασφαλισμένους λόγω ΙΚΑ (όπως εσύ), αλλά είναι μόνο αυτό – μια προειδοποίηση – οι υπολογισμοί ισχύουν κανονικά!
ΠΡΟΣΟΧΗ όμως, η θητεία δεν ισχύει στη διάκριση παλιού – νέου ασφαλισμένου (ερώτηση 4.9 στις FAQ).
Προτιμώ να ενημερώνεται σωστά το 95% που είναι νέοι ασφαλισμένοι (χωρίς ΙΚΑ πριν το 1992) και το υπόλοιπο 5% (παλιοί ασφαλισμένοι λόγω ΙΚΑ) απλά θα αγνοούν την προειδοποίηση, η οποία δεν επηρεάζει με κανένα τρόπο τους υπολογισμούς.
ΥΓ. Πλέον στη σελίδα υπολογίζεται και το (ευτελές) ποσό της σύνταξης ΙΚΑ που απομένει μετά τη μείωση λόγω ηλικίας.
ευχαριστώ
Το έγραψαν κι άλλοι, το γράφω και εγώ μπας και το πιστέψω στο τέλος (διότι δεν τρώγεται με τίποτα): με μικτή αύξηση 181 (σε σχέση με 11/14) τα καθαρά είναι 6! Ξέρω ξέρω κάποιοι είδαν μείωση. Αιδώς Αργείοι (αφορά πρωθυπουργούς,υπουργούς,αρχηγούς, τους πρώην, τους νυν κλπ).
μη στεναχωριεσαι Φιλλιπε,θα στα δωσει ο Αλεξης και ο Πανος!!!Η ελπιδα ηρθε!!!
Πότε θα αναβαθμίσετε το εργαλείο υπολογισμού μισθολογίου συμπεριλαμβάνοντας το επίδομα παραμεθορίου που επέστρεψε;
Δεν νομίζω ότι υπάρχει “επίδομα” παραμεθορίου, διότι οποιαδήποτε τροποποίηση του μισθολογίου μπορεί να γίνει μόνο με νόμο (και δεν έχει ψηφιστεί τίποτε μετά τις εκλογές).
Από ότι κατάλαβα δόθηκαν 4 ημέρες εκτός έδρας, ποσό το οποίο θεωρείται οδοιπορικά έξοδα, δεν λογίζεται ως εισόδημα, δεν φορολογείται και δεν υπολογίζονται οι κρατήσεις του πίνακα στο ποσό αυτό.
Οπότε όποιος είναι στην παραμεθόριο γνωρίζει ότι παίρνει περίπου 120 € παραπάνω, ανεξάρτητα από τον κανονικό μισθό του.
Συναδελφοι καλησπερα,
Στη συνταξη του Μαρτιου που αναρτηθηκε σημερα στο ΓΛΚ
εχει μειωση που αναφερεται ως ΑΧΡ.ΚΑΤΑΒΛ.ΠΡΟΚΑΤ.ΣΥΝΤ/ΑΠΟΔΟΧ.ΕΝΕΡΓ. γνωριζει καποιοσ να μου πει τι αφορα??
ευχαριστω
ΦΙΛΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΗΠΩΣ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΤΙ?
Υποψιάζομαι ότι η απάντηση βρίσκεται στο σχόλιο του PANOS : http://enstoloi.net/comments/comment-page-45/#comment-13589
”Τυχόν διαφορές οφειλόμενες σε μεταβολές της συνταξιοδοτικής κατάστασης που επήλθαν κατά το διάστημα από 1-7-2014 έως 31-12-2014 θα εκκαθαριστούν εντός του α’ εξαμήνου 2015.”
Τι μπορεί δηλαδή να σημαίνει αυτό πρακτικά? ?
Υποθετικά πάντα έτσι !…..αλλάξανε τα χιλιοστά σου λίγο προς τα κάτω (με την αλλαγή μισθολογίου), τα οποία δεν υπολογίστηκαν (”αναδρομικά”) και σου δώσανε ένα ποσό παραπάνω στην οφειλή των αναδρομικών σαν συνταξιούχος, το οποίο στο παίρνουν ”εφάπαξ” με την σύνταξη Μαρτίου…..(Υποθετικά όπως σου είπα, δεν γνωρίζω κάτι)
Είναι φοβερό πήρα αναδρομικά 169 μεικτά και μου κράτησαν 285 μεικτά. Και όλα αυτά για ένα χιλιοστό λιγότερο. Τι να πω!!
Σε ευχαριστώ πολύ πάντως! !
Στη σελίδα υπολογισμού σύνταξης και στο κομμάτι του μερίσματος ΜΤΣ μου βγάζει λάθος (κατά πάσα πιθανότητα), την κράτηση ΒΟΕΑ.
ΜΕΡΙΣΜΑ ΜΤΣ: 131,64
ΒΟΕΑ ΤΕΚΝΩΝ 10% (2 τέκνα): 20,11
Παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς ασ μου απαντήσει.
Δεν είναι λάθος, δίπλα στο ΒΟΕΑ αναγράφεται η φράση “Τιμή μεριδίου 2011”, που σημαίνει ότι το ΒΟΕΑ υπολογίζεται με βάση το μέρισμα του 2011.
Αυτό φαίνεται και στον πίνακα “Καταβολή ΒΟΕΑ” κάτω δεξιά, όπου το ποσό που αναφέρεται ως “Άρτιο μέρισμα 25ετίας” είναι πολύ μεγαλύτερο από το μέρισμα που λαμβάνεις.
Φυσικά οι εισφορές υπολογίζονται πάντα επί της παροχής, δηλαδή το 10% υπολογίζεται στο μέρισμα του 2011.
Το ίδιο ακριβώς γίνεται και στο ναυτικό και στην αεροπορία (μπορείς εύκολα να το ελέγξεις), όπου το ΒΟΕΑ υπολογίζεται με το μεγαλύτερο μέρισμα προηγούμενων ετών.
Δες τις σχετικές ανακοινώσεις του ΜΤΣ στη σελίδα “Ημερολόγιο” με ημ/νίες 10-6-2013, 16-8-2013 και 18-2-2014.
Αχιλλέα κατ’ αρχάς ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Στην ανάλυση κρατήσεων από το ΜΤΣ (την ζήτησα από το τμήμα παροχών του ΜΤΣ), αναγράφεται:
B.E.A 5% TEKNOY 1: 6,58
B.E.A 5% TEKNOY 2: 6,58, δλδ. το 10% του μερίσματος (μικτό) που λαμβάνω τώρα.
Καλύτερα – για να μην μπερδεύω και τους άλλους- σου στέλνω με e-mail την ανάλυση κρατήσεων.
Μπορεί να μου πει κάποιος τι είναι το ΒΟΕΑ ?
Σου απάντησε ο Αχιλλέας
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-40/#comment-13971
αν δεν το κατάλαβες τι ακριβώς είναι, δες το παρακάτω.
http://www.mts.gov.gr/index.php/ειδικεσ-παροχεσ/boea
Είναι χρηματικό βοήθημα που λαμβάνουν τα παιδιά μας όταν γίνουν 25 ετών. Προέρχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από κρατήσεις των γονιών.
Μπορεί να μου πει κάποιος τι είναι το ΒΟΕΑΣ ?
Εάν το έγραφες σωστά – ΒΟΕΑ – η απάντηση θα εμφανιζόταν στο ίδιο το σχόλιό σου!
Ξέρει κανείς πότε είναι το συμβούλιο Ε.Λ.Ο.Α.Σ.
Τη Δευτερα μαζι με το Eurogroup
καλησπέρα
θα ήθελα να μάθω αν δικαιούμαστε ακόμα προκαταβολή εφάπαξ και πόση ( %) ….και πότε την δικαιούμαστε….έχω προέλευση από ΣΜΥ με 19 χρόνια υπηρεσίας….Ευχαριστώ εκ των προτέρων…
Αντιγράφω από το site του ΜΤΣ:
“Οι χορηγούμενες προκαταβολές έναντι εφάπαξ βοηθήματος, ανέρχονται, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 2 του Ν. 2913/2001, σε ποσοστό μέχρι 60% επί του δικαιουμένου βοηθήματος κατά την ημέρα υποβολής της αίτησης από τους ενδιαφερόμενους και με την προϋπόθεση ότι αυτοί έχουν συμπληρώσει, κατά την παραπάνω ημερομηνία, 20 τουλάχιστον έτη συμμετοχής στον Ειδικό Λογαριασμό.”
http://www.mts.gov.gr/index.php/eloas
Κύριε Καρασαββίδη
Μετά την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος{για μένα προσωπικά 7 και πλέον μήνες}, μια απαίτηση των εα συναδέλφων προερχομένων από τον ΣΞ σήμερα έλαβε σάρκα και οστά!!!Και για για να γίνω πιο σαφής εννοώ την ανάρτηση μέσω διαδικτύου από τον ΕΚΟΕΜΣ της μηνιαίας ανάλυσης οικονομικής ενίσχυσης.Μελετώντας την δική μου έπεσε στην αντίληψή μου ότι υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές με την σελίδα. Μετά από μια προσεκτικότερη ματιά διαπίστωσα ότι η διαφορά ήταν στα μερίδια!!!!Και πιο συγκεκριμένα η σελίδα υπολογίζει για εμένα: Μισθ. βαθμός Σχης με 29,959 πραγματικά έτη 24 μερίδια ενώ εάν ανατρέξεις στη σελίδα του ΜΤΣ ΕΚΟΕΜΣ ο πίνακας που έχει αναρτηθεί δίνει 24,87 μερίδια(απόλυτη συμφωνία και με την πράξη που μου έχει αποσταλεί). Προς επίρρωση όσων γράφω παραθέτω
http://www.mts-mod.gr/images/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3_%CE%92%CE%9F%CE%97%CE%98%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A3_%CE%95%CE%9A%CE%9F%CE%95%CE%9C%CE%A3.pdf
Έτσι :
α. Σελίδα
ΕΚΟΕΜΣ: 124,76
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (Ν.4093, 7,9%): 12,48
ΦΟΡΟΣ: 11,77
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 100,51
β.Αναλυτικό φύλλο ενημέρωσης:
ΕΚΟΕΜΣ: 129,28
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (Ν.4093, 7,9%): 12,93
ΦΟΡΟΣ: 12,17
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 104,18
Τα 29,959 έτη κανονικά αντιστοιχούν σε 30 έτη, δηλαδή 25,71 μερίδια (και όχι 24,87 που αναφέρεις), σύμφωνα με τον πίνακα του ΕΚΟΕΜΣ. Όμως δεν έχεις 30 έτη μετοχικής σχέσης ΕΚΟΕΜΣ διότι δεν μετράει η σχολή.
Αντίθετα είσαι ακριβώς στο όριο των 28,5 ετών μετοχικής σχέσης ΕΚΟΕΜΣ που στρογγυλεύεται σε 29 έτη.
Επειδή μάλλον πήρες τρίμηνες αποδοχές (δηλαδή πλήρωνες εισφορές στο ΜΤΣ 3 μήνες μετά τη διαγραφή σου), θα πρέπει να αφαιρέσεις 3 μήνες από τη σχολή (αφού πληρώθηκαν).
Εάν εισάγεις στη σελίδα 17 μήνες σχολή (ίσως χρειαστεί και 16), θα δεις ότι η μετοχική σχέση ΕΚΟΕΜΣ θα γίνει 29 έτη (από 28 που ήταν πριν) και τα μερίδια 24,87.
Στο army.gr εχει αναρτηθεί για το ΕΚΟΕΜΣ αναλυτικό φύλλο κρατήσεων με την διαφορά ότι δεν υπάρχουν σε σχέση με τον πίνακα του κυρίου καρασαββιδη οι κρατήσεις για αναγνώριση πλασματικού χρόνου, υπάρχουν μόνο δυο κρατήσεις οι παρακάτω ΦΕ και 4093/12. Παρακαλώ να το διορθώσετε γιατί υπάρχει μια διαφορά ποσού στο ΕΚΟΕΜΣ .
άντε να παίρνει σειρά και το ΜΤΣ για ενημέρωση
“Παρακαλώ να το διορθώσετε …” –> Εδώ ακριβώς έχει εφαρμογή η φράση “συν Αθηνά και χείρα κίνει”.
Αυτή τη στιγμή μόνο εσύ γνωρίζεις τα δικά σου δεδομένα (έτη υπηρεσίας, βαθμοί κλπ) και έχεις για πρώτη φορά ανάλυση του ΕΚΟΕΜΣ την οποία γνωρίζεις επίσης μόνο εσύ!
Πως ακριβώς να διορθώσω κάτι χωρίς να διαθέτω οποιοδήποτε στοιχείο στα χέρια μου;
Όσα γνώριζα μέχρι χθες για το ΕΚΟΕΜΣ τα ίδια ακριβώς γνωρίζω και τώρα!
Εάν έχεις αναγνωρίσει πλασματικό χρόνο σβήσε τα προσωπικά σου στοιχεία και στείλε την ανάλυση με mail (εικονίδιο “Επικοινωνία”) μήπως και βρεθεί άκρη, γιατί όσον αφορά τις κρατήσεις αναγνώρισης υπάρχουν 3 ενδεχόμενα που ανέφερα εδώ:
http://enstoloi.net/comments/comment-page-45/#comment-13740
προσωπικά σε εμένα οι υπολογισμοί είναι ΟΚ
1. Από τη σελίδα
ΕΚΟΕΜΣ: 111,09
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: 9,23
ΦΟΡΟΣ: 9,39
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 92,47
2. Στην πραγματικότητα
ΕΚΟΕΜΣ: 111,17
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: 9,24
ΦΟΡΟΣ: 9,46
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 92,47
To βασικό (πληρωτέο) είναι ακριβέστατο
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΚΟΕΜΣ
1. Από τη σελίδα του Αχιλλέα
ΕΚΟΕΜΣ: 111,09
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (Ν.4093, 7,9%): 8,77
ΦΟΡΟΣ: 9,44
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 92,88
2. Aπό σελίδα army.gr
ΕΚΟΕΜΣ: 111,17
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: 8,78
ΦΟΡΟΣ: 8,96
ΠΛΗΡΩΤΕΟ: 93,43
Πιθανώς υπάρχουν λάθη μόνο σε όσους έχουν κάνει αναγνώριση χρόνου στο ΜΤΣ, ενώ σίγουρα υπάρχει λάθος στις εισφορές τελευταίου & προτελευταίου βαθμού (που κρατούν όμως μόνο για τους πρώτους 12 μήνες).
Μόνο όταν υλοποιηθεί και η διαδικτυακή ανάρτηση του ΜΤΣ θα οριστικοποιηθούν όλα τα ποσά!