2 μηνες μετα την εκδοση της συνταξιοδοτικης πραξης φιλε μου μανο!
mdeilo
16 Νοεμβρίου 2015 19:52
Καλησπερα, θα ήθελα να ρωτήσω αν εφαρμογή υπολογισμού της σύνταξης ΓΕΣ στο ποσό της πληρωτέας συνταξης γίνεται αυτόματα η αφαίρεση του ποσου για την αναγνώριση των πλασματικών χρόνων ή θα πρέπει εμεις να αφαίρεσουμε το υπόψην ποσό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Για το Γ.Λ.Κ. το αφαιρείς μόνος σου. Για το Μ.Τ.Σ. αν επιλέξεις στα αριστερά “ΝΑΙ” στο “Αναγν. σε ΜΤΣ” και “ΟΧΙ” στο “Εφάπαξ εξόφληση” στα δεξιά, τότε ρυθμίζετε αυτόματα μηνιαία καταβολή και φαίνεται η δόση στη μεσαία στήλη “Μέρισμα Μ.Τ.Σ.” στη σειρά “Αναγν. Πλασμ. Ετών” & στη στήλη ΕΚΟΕΜΣ στη σειρά “Αναγν. Πλασμ. Ετών”.
spero
16 Νοεμβρίου 2015 15:18
Κύριε Καρασαββίδη, έχω την εντύπωση ότι οι μεγάλες περικοπές στις συντάξεις αφορούν κυρίως τα καλά ¨παιδιά παιδιά ” των ΔΕΚΟ και τραπεζών, γιατί οι περισσότερες εξ αυτών έχουν ήδη εφαρμοστεί άμεσα και χωρίς έλεος στους γνωστούς ¨ταλαίπωρους¨, τα στελέχη των Ε.Δ.
Συμφωνώ, για αυτό το λόγο είμαι “αισιόδοξος” για το ποσοστό των περικοπών (τελευταίο από τα “Πρόσφατα άρθρα” στα δεξιά).
BLACK
15 Νοεμβρίου 2015 00:40
Καλησπέρα σε όλους!Ηθελα να ρωτήσω τον Αχιλλέα ή αν γνωρίζει κάποιος άλλος,τι γίνεται με την πληρωμή των πλασματικών ετών(5ετία) όσοι έχουν εισαχθεί στις σχολές μετά την 01/10/1990.’Εχει αλλάξει κάτι;
Προς Kostakis: Με τη σημερινή νομοθεσία ισχύουν οι υπολογισμοί στη σελίδα “Σύνταξη 2015”, αλλά από μέρα σε μέρα περιμένουμε αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού όλων των συντάξεων (παλαιών και νέων).
Περίμενες τόσο καιρό και θα τη “μπουμπουνήσεις” αυτή την εποχή, χωρίς να γνωρίζεις πόση σύνταξη θα παίρνεις σε μερικούς μήνες από τώρα;
Το σχόλιο του Αχιλλέα εδράζεται στην κοινή λογική, ενώ το δικό σου Kostastam στην λογική της ΑΡΒΥΛΑΣ (Έχει και περιθώριο να τη πάρει πίσω αν χρειαστεί).
kostakis
14 Νοεμβρίου 2015 10:34
Ηθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος.
Δκτής στο βαθμό του Ανχη δηλώνει αποστρατεία. Τι γίνεται? τι ισχύει?
Οταν κάποιος είναι Δκτής και κάνει αίτηση αποστρατείας αντικαθιστάτε από Δκτης και τίθεται στην διάθεση του Σχηματισμού μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα ισχύουν ότι για όλους του στρατιωτικούς.
Γιάννης
12 Νοεμβρίου 2015 23:07
@ K.I.
Σε συνέχεια ανάρτησης σου.
Να μας πείς πως βρήκες το 5 – 10%. Αυτο εννοώ μιας και ακόμα δεν εχουν γίνει ουτε αναλογιστικες μελέτες ούτε τίποτα, που το έμαθες εσυ αυτό το νούμερο 5 – 10. Αυτο λέγεται ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ αγαπητέ Κ.Ι.
Έγραψα ως εκτίμηση για την ρήτρα αξιόμαχου που είναι ψηφισμένος νόμος : ”Εάν ισχύσει η ρήτρα αξιόμαχου (λίγο δύσκολο) η ΕΚΤΙΜΗΣΗ είναι 5-10%.” και απάντησες ”τα νούμερα αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ απο κανένα δεδομένο”. Δεν μου απάντησες ακόμη. Τι εννοείς αγαπητέ ?
Το οτι δεν υπαρχει καποιο δεδομενο που να το καθοριζει στα 5 με 10% και ουτε το γραφει ο νομος αν κανεις τον κοπο να τον διαβασεις. Εσυ με ποιο δεδομενο το εβγαλες αυτο το νουμερο?
Και η δικη μου εκτιμηση ειναι οτι θα ειναι 69% (ειναι το νουμερο που μου αρεσει). Μας εχετε τρελανει ολοι με τις ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ………..Ε Λ Ε Ο Σ ? ? ? ρε φιλε Κ.Ι.
Nick F. βλέπεις πολύ μακριά…όπως τα λες είναι…και λίγα λες…παρακράτος !! Στείλε ένα e-mail στον Αχιλλέα να στο επιβεβαιώσει .
Υ.Γ. Εσύ πάντως Nick F. κατά πως φαίνεται είσαι ” ΑΝΙΚΗΤΟΣ ”.
θα ήθελα να σας ρωτήσω εαν έχω δικαίωμα συνταξιοδότησης. Εχω 25 χρόνια υπηρεσίας κλειστα και το Δεκέμβριο του 2010 είχα ήδη 20 χρόνια και ανήλικο τέκνο (μονογονεϊκή οικογένεια). Μπορώ να είμαι σε κάποια ειδική κατηγορία όπως οι πολύτεκνες μητέρες??
Μάλλον ενδιαφέρεσαι πιο πολύ για τις ειδικές κατηγορίες (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, ανήλικα τέκνα) και πιθανολογώ ότι η απάντηση του συνάδελφου θα σε έχει αφήσει ακόμα με την απορία, γι΄αυτό θέλησα να σου εξηγήσω ότι για εμάς που έχουμε “ειδικό μισθολόγιο” δεν ισχύουν αυτές οι ειδικές κατηγορίες (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, ανήλικα τέκνα). Κατά τα λοιπά σύμφωνα με το link του “aero”.
Καλημέρα. Με δεδομένο την χρέωση τής υπόθεσης συνταξιοδότησης μου σε εισηγητή στις 10 Νοε 2015, υπάρχει πιθανότητα να προλάβω να πάρω την πρώτη μου σύνταξη στο τέλος τού Νοέμβρη??
Η συνταξιοδοτική σου πράξη θα έχει υπογραφές με ημερομηνία από 15 έως 20 Νοε. Κατά 99/% θα πληρωθείς τέλος Δεκεμβρίου αναδρομικά και σύνταξη Ιανουαρίου. Τον Νοέμβρη δεν προλαβαίνεις. Λίγο υπομονή και καλοφάγωτη ! Θα το δεις εδώ: https://login.gsis.gr/sso/pages/login.jsp
akis
10 Νοεμβρίου 2015 10:35
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 30/07/14 ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑΝ ΕΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΛΑΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ .ΔΗΛ ΕΝΩ ΕΓΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑ 19 ΙΟΥΛ14 ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΣΤΟ ΓΕΣ/ΔΟΙ ΣΤΙΣ 5 ΑΥΓ 14 ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ -ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ 19 ΑΥΓ 2014 ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΣ .ΔΗΛ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΜΟΥ.ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΜΠΙΠΤΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΜΑΣΤΑΝ ΙΣΧΥΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Την ημερομηνία την προβλέπει ο νόμος.
Καλό θα ήταν πρώτα να περιμένεις να αποφασίσουν με ποιό τύπο θα γίνεται ο νέος υπολογισμός του εφάπαξ και πόσα θα πάρεις, και κατόπιν βλέποντας τι διαφορά έχεις με τον παλιό τρόπο υπολογισμού, να δεις αν σε συμφέρει να διεκδικήσεις δικαστικά (λαμβάνοντας υπόψη τα έξοδα – προμήθεια του δικηγόρου) την διαφορά που προκύπτει.
Επιπρόσθετα υπάρχει ο κίνδυνος αν διεκδικήσεις δικαστικά τώρα, να παγώσει η καταβολή του εφάπαξ για σένα (ακόμα και αν είχε έρθει η σειρά σου να το πάρεις) έως ότου εκδικαστεί και τελεσιδικήση η απόφαση.
Επίσης δες την παρακάτω ανάρτηση από σχόλια συναδέλφων που ίσως γίνει αποκατάσταση – διόρθωση ημερομηνίας κατάθεσης κάποιων περιπτώσεων. http://enstoloi.net/stratos/comment-page-62/#comment-21872
ακης
9 Νοεμβρίου 2015 16:01
θα ηθελα ναρωτησω αν καποιος συναδελφος εχει ενοχληθει απο δικηγορικο γραφειο και αν του εχει ζητηθει αμοιβη λογω του οτι δοθηκε συμπληρωματικο εφαπαξ .ευχαριστω
προς ”ακης” αν έχω καταλάβει σωστά αυτό που ρωτάς,πιστεύω ότι ισχύει το εξής: για το ποσό που δίνεται τώρα (50% εφαρμογή απόφασης ΣτΕ) δεν απαιτείται δικηγορική αμοιβή διότι ο ΕΛΟΑΣ δίνει το συμπληρωματικό εφάπαξ μόνος του (χωρίς αγωγή,προσφυγή κλπ). Εάν ζητηθεί δικηγορική αμοιβή θα αφορά ποσό που ενδέχεται στο μέλλον να επιδικασθεί (υπόλοιπο 50% της απόφασης) κατόπιν δικής σου αγωγής εάν φυσικά δικαιωθείς.
βαγγελης
8 Νοεμβρίου 2015 10:11
αχιλλέα καλημέρα.ηθελα να σε ρωτήσω εάν υπάρχει περίπτωση κάποιος να θέλει να πάρει την παραίτηση πίσω θα μπορεί εχει ακουστεί τίποτα: το λέω γιατί απο ότι γνωρίζω πολλοί συνάδελφοι όπως και εγώ κάναμε αναφορά αποστρατείας με τα παλαιά δεδομένα(με θεμελειωμενα ) και πριν ακουστούν αυτά για μειώσεις και κατάργηση εφάπαξ.καταλαβαίνεις ειμαστε σε απόγνωση.
Η υπηρεσία δεν μπορεί να δεχθεί ανάκληση αίτησης αποστρατείας, παρά μόνο εάν πρώτα ψηφιστεί σχετικός νόμος που να το επιτρέπει (που δεν το βλέπω πιθανό).
Καλημέρα θα ηθελα να ρωτήσω αν ειναι γνωστά τα στοιχεία του δικηγορικού γραφείου για την περίπτωση: http://enstoloi.net/stratos/comment-page-50#coment-17951
Νομίζω ότι θα είναι χρήσιμη σε πολλούς συναδέλφους, εξαιτίας των επερχόμενων αλλαγών?
George15
7 Νοεμβρίου 2015 23:45
Σε ευχαριστώ Κ.Ι. Το ζήτημα ειναι οτι μαλλον η ρήτρα αξιομαχου δεν θα ληφθει καν υπόψιν . Οπότε πάμε για μεγαλύτερη μειωση,….δυστυχώς! Εκεί θα βοηθήσουν οι εκτιμήσεις!
george15
7 Νοεμβρίου 2015 22:52
Ποσο εκτιματε οτι θα ειναι η μειωση στα εφαπαξ για τους μετα την 1/8/2014? Απ’οτι βλεπω το ΥΕΘΑ και ο υπουργος δεν δειχνουν “σημαδια ζωης” γι αυτο το θεμα.Ισως γιατι οι πιο πολυ “μεγαλοι” το εχουν παρει και ετσι δεν υπαρχουν οι αναλογες πιεσεις.Κι αυτο θα εχει επιπτωσεις δυστυχως και στους μετεπειτα……
Ενημερώθηκαν οι σελίδες υπολογισμού σύνταξης με την αναπροσαρμογή 2,4% που ανακοινώθηκε ότι θα ισχύσει από 1-1-2025, καθώς και με τις αλλαγές στην ΕΑΣ (εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων) και στη μείωση Ν.4002/11: Αναπροσαρμογή συντάξεων 2025
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης σε όλες τις σελίδες σύνταξης είναι 22-11-2024.
Εάν βλέπετε παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ Κ ΠΑΛΙ. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ. ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥ ΣΥΓΕΙΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
2 μηνες μετα την εκδοση της συνταξιοδοτικης πραξης φιλε μου μανο!
Καλησπερα, θα ήθελα να ρωτήσω αν εφαρμογή υπολογισμού της σύνταξης ΓΕΣ στο ποσό της πληρωτέας συνταξης γίνεται αυτόματα η αφαίρεση του ποσου για την αναγνώριση των πλασματικών χρόνων ή θα πρέπει εμεις να αφαίρεσουμε το υπόψην ποσό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Για το Γ.Λ.Κ. το αφαιρείς μόνος σου. Για το Μ.Τ.Σ. αν επιλέξεις στα αριστερά “ΝΑΙ” στο “Αναγν. σε ΜΤΣ” και “ΟΧΙ” στο “Εφάπαξ εξόφληση” στα δεξιά, τότε ρυθμίζετε αυτόματα μηνιαία καταβολή και φαίνεται η δόση στη μεσαία στήλη “Μέρισμα Μ.Τ.Σ.” στη σειρά “Αναγν. Πλασμ. Ετών” & στη στήλη ΕΚΟΕΜΣ στη σειρά “Αναγν. Πλασμ. Ετών”.
Κύριε Καρασαββίδη, έχω την εντύπωση ότι οι μεγάλες περικοπές στις συντάξεις αφορούν κυρίως τα καλά ¨παιδιά παιδιά ” των ΔΕΚΟ και τραπεζών, γιατί οι περισσότερες εξ αυτών έχουν ήδη εφαρμοστεί άμεσα και χωρίς έλεος στους γνωστούς ¨ταλαίπωρους¨, τα στελέχη των Ε.Δ.
Συμφωνώ, για αυτό το λόγο είμαι “αισιόδοξος” για το ποσοστό των περικοπών (τελευταίο από τα “Πρόσφατα άρθρα” στα δεξιά).
Καλησπέρα σε όλους!Ηθελα να ρωτήσω τον Αχιλλέα ή αν γνωρίζει κάποιος άλλος,τι γίνεται με την πληρωμή των πλασματικών ετών(5ετία) όσοι έχουν εισαχθεί στις σχολές μετά την 01/10/1990.’Εχει αλλάξει κάτι;
Τίποτα δεν έχει αλλάξει. Για τους πριν της 1-10-1990 αυτόματη αναγνώρηση και δωρεάν, ενώ για τους μετά την 1-10-1990 με αίτηση και πληρωμή.
Ευχαριστω,πολυ.θα τη μπουμπουνησω!χρειαζεται να προσεξω κατι στην αιτηση αποστρατειας?
Διάβασε πριν πάρεις την οριστική απόφαση τις FAQ 1.3 και 1.4
http://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/
Διόρθωση : FAQ 1.4 και 1.5
Προς Kostakis: Με τη σημερινή νομοθεσία ισχύουν οι υπολογισμοί στη σελίδα “Σύνταξη 2015”, αλλά από μέρα σε μέρα περιμένουμε αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού όλων των συντάξεων (παλαιών και νέων).
Περίμενες τόσο καιρό και θα τη “μπουμπουνήσεις” αυτή την εποχή, χωρίς να γνωρίζεις πόση σύνταξη θα παίρνεις σε μερικούς μήνες από τώρα;
Άστονε να υποβάλει Αχιλλέα γιατί θα προκύψει κανάς εγκλωβισμός και θα τρέχουμε χωρίς να φτάνουμε. Έχει και περιθώριο να τη πάρει πίσω αν χρειαστεί.
Το σχόλιο του Αχιλλέα εδράζεται στην κοινή λογική, ενώ το δικό σου Kostastam στην λογική της ΑΡΒΥΛΑΣ (Έχει και περιθώριο να τη πάρει πίσω αν χρειαστεί).
Ηθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος.
Δκτής στο βαθμό του Ανχη δηλώνει αποστρατεία. Τι γίνεται? τι ισχύει?
Διάβασε την παρακάτω αναλυτική επεξήγηση από τον Αχιλλέα σε ποιες κατηγορίες έχουν επέλθει αλλαγές – επηρεάζονται με την ψήφιση του πρόσφατου νόμου.
http://enstoloi.net/proapetoumena-metra-oktovriou/
Οταν κάποιος είναι Δκτής και κάνει αίτηση αποστρατείας αντικαθιστάτε από Δκτης και τίθεται στην διάθεση του Σχηματισμού μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα ισχύουν ότι για όλους του στρατιωτικούς.
@ K.I.
Σε συνέχεια ανάρτησης σου.
Να μας πείς πως βρήκες το 5 – 10%. Αυτο εννοώ μιας και ακόμα δεν εχουν γίνει ουτε αναλογιστικες μελέτες ούτε τίποτα, που το έμαθες εσυ αυτό το νούμερο 5 – 10. Αυτο λέγεται ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ αγαπητέ Κ.Ι.
Έγραψα ως εκτίμηση για την ρήτρα αξιόμαχου που είναι ψηφισμένος νόμος : ”Εάν ισχύσει η ρήτρα αξιόμαχου (λίγο δύσκολο) η ΕΚΤΙΜΗΣΗ είναι 5-10%.” και απάντησες ”τα νούμερα αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ απο κανένα δεδομένο”. Δεν μου απάντησες ακόμη. Τι εννοείς αγαπητέ ?
Το οτι δεν υπαρχει καποιο δεδομενο που να το καθοριζει στα 5 με 10% και ουτε το γραφει ο νομος αν κανεις τον κοπο να τον διαβασεις. Εσυ με ποιο δεδομενο το εβγαλες αυτο το νουμερο?
Και η δικη μου εκτιμηση ειναι οτι θα ειναι 69% (ειναι το νουμερο που μου αρεσει). Μας εχετε τρελανει ολοι με τις ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ………..Ε Λ Ε Ο Σ ? ? ? ρε φιλε Κ.Ι.
Δήμο
Η περικοπή στο εφάπαξ με την ρήτρα αξιόμαχου είναι ελεγχόμενη και γι’ αυτό ψηφίστηκε μετά από πιέσεις το καλοκαίρι του 2014 (από την προηγούμενη κυβέρνηση). Επειδή ήμουν ενδιαφερόμενος παρακολουθούσα όλη την εξέλιξη. Μακάρι να ισχύσει κάποια ρήτρα αξιόμαχου (θετικά ελεγχόμενος κόφτης) για όλους τους συναδέλφους που θα πάρουν μελλοντικά εφάπαξ. Αποτελεί το ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ και γι΄αυτό υπάρχουν πιέσεις για την εφαρμογή της με συσκέψεις και απανωτά έγγραφα από την ΔΟΙ/ΥΠΕΘΑ :
http://www.doi.mod.mil.gr/index.php/component/k2/item/160-%CF%86-952_23_%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%B1_%CF%81%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1.html
και
http://www.doi.mod.mil.gr/index.php/component/k2/item/155-4%CE%BF-%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%81%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CF%8C%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5-%CE%BB%CE%BF-%CE%B1.html
Δήμο εάν θεωρείς αυθαίρετη εκτίμηση το ποσοστό που ανέφερα (διαχειρίσιμο μέσω ρήτρας) σου ζητώ συγγνώμη και ανακαλώ !
Δήμο, αυτόν τον K.I. τον είδα να γράφει σχόλια και σε άλλα σώματα….είναι τελείως αυθαίρετος και υποκινούμενος….
Nick F. βλέπεις πολύ μακριά…όπως τα λες είναι…και λίγα λες…παρακράτος !! Στείλε ένα e-mail στον Αχιλλέα να στο επιβεβαιώσει .
Υ.Γ. Εσύ πάντως Nick F. κατά πως φαίνεται είσαι ” ΑΝΙΚΗΤΟΣ ”.
Ο καθένας εδώ μέσα έχει τις απόψεις του και δεν τον ρίχνουμε στην πυρά εξαιτίας των απόψεων του.
Είσαι εμπρηστικός στις συζητήσεις σου και υποκινείς διαμάχες μεταξύ συναδέλφων εδώ μέσα.
Μην μπλέκεις τον Αχιλλέα σε τίποτα, δεν είναι ο δικηγόρος κανενός.
Ένας παλιός μου Δκτής το 1997 ( αποστρατεύτηκα το 2014 ) μου έλεγε ότι όλοι αυτοί είναι ανίκητοι…ο μόνος τρόπος να τους νικήσεις είναι να γίνεις όπως είναι αυτοί….είναι αμφίβολο όμως αν θα τους νικήσεις και πάλι γιατί έχουν….τεράστια εμπειρία.
Θα σου παραθέσω δύο συνδέσμους γιατί με αποκάλεσες αυθαίρετο και υποκινούμενο. Διάβασε τους καλά…πολύ καλά…αλλά τι λέω..μα τι λέω… ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ !
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-106/#comment-21742
και
https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BF%CF%86%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%82
Υ.Γ. Ο Αχιλλέας με ξέρει με ονοματεπώνυμο…εσένα ?
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση να σαι καλα
Καλημέρα σας,
θα ήθελα να σας ρωτήσω εαν έχω δικαίωμα συνταξιοδότησης. Εχω 25 χρόνια υπηρεσίας κλειστα και το Δεκέμβριο του 2010 είχα ήδη 20 χρόνια και ανήλικο τέκνο (μονογονεϊκή οικογένεια). Μπορώ να είμαι σε κάποια ειδική κατηγορία όπως οι πολύτεκνες μητέρες??
http://enstoloi.net/voithimata/dikaioma-sintaxis/
Μάλλον ενδιαφέρεσαι πιο πολύ για τις ειδικές κατηγορίες (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, ανήλικα τέκνα) και πιθανολογώ ότι η απάντηση του συνάδελφου θα σε έχει αφήσει ακόμα με την απορία, γι΄αυτό θέλησα να σου εξηγήσω ότι για εμάς που έχουμε “ειδικό μισθολόγιο” δεν ισχύουν αυτές οι ειδικές κατηγορίες (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, ανήλικα τέκνα). Κατά τα λοιπά σύμφωνα με το link του “aero”.
Ημερομηνία Χρέωσης
Εισηγητής
Ημερομηνία Διεκπεραίωσης
Αριθμός Πράξης
Α.Μ. Συντάξεως
Μήνας & Έτος Πληρωμής
05/10/2015
ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΟΣ
08/10/2015. Πληρωθηκα 27 οκτ φιλε JohnDim
Να υποθέσω ότι ημερομηνία χρέωσης 05/10/2015 και ημερομηνία διεκπεραίωσης 08/10/2015??? Σωστά??
Ναι φιλε μου JohnDim
Ευχαριστώ manos dim. Να είσαι καλά.
Καλημέρα. Με δεδομένο την χρέωση τής υπόθεσης συνταξιοδότησης μου σε εισηγητή στις 10 Νοε 2015, υπάρχει πιθανότητα να προλάβω να πάρω την πρώτη μου σύνταξη στο τέλος τού Νοέμβρη??
Η συνταξιοδοτική σου πράξη θα έχει υπογραφές με ημερομηνία από 15 έως 20 Νοε. Κατά 99/% θα πληρωθείς τέλος Δεκεμβρίου αναδρομικά και σύνταξη Ιανουαρίου. Τον Νοέμβρη δεν προλαβαίνεις. Λίγο υπομονή και καλοφάγωτη ! Θα το δεις εδώ: https://login.gsis.gr/sso/pages/login.jsp
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 30/07/14 ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑΝ ΕΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΛΑΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ .ΔΗΛ ΕΝΩ ΕΓΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑ 19 ΙΟΥΛ14 ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΣΤΟ ΓΕΣ/ΔΟΙ ΣΤΙΣ 5 ΑΥΓ 14 ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ -ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ 19 ΑΥΓ 2014 ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΣ .ΔΗΛ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΜΟΥ.ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΜΠΙΠΤΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΜΑΣΤΑΝ ΙΣΧΥΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Την ημερομηνία την προβλέπει ο νόμος.
Καλό θα ήταν πρώτα να περιμένεις να αποφασίσουν με ποιό τύπο θα γίνεται ο νέος υπολογισμός του εφάπαξ και πόσα θα πάρεις, και κατόπιν βλέποντας τι διαφορά έχεις με τον παλιό τρόπο υπολογισμού, να δεις αν σε συμφέρει να διεκδικήσεις δικαστικά (λαμβάνοντας υπόψη τα έξοδα – προμήθεια του δικηγόρου) την διαφορά που προκύπτει.
Επιπρόσθετα υπάρχει ο κίνδυνος αν διεκδικήσεις δικαστικά τώρα, να παγώσει η καταβολή του εφάπαξ για σένα (ακόμα και αν είχε έρθει η σειρά σου να το πάρεις) έως ότου εκδικαστεί και τελεσιδικήση η απόφαση.
Επίσης δες την παρακάτω ανάρτηση από σχόλια συναδέλφων που ίσως γίνει αποκατάσταση – διόρθωση ημερομηνίας κατάθεσης κάποιων περιπτώσεων.
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-62/#comment-21872
θα ηθελα ναρωτησω αν καποιος συναδελφος εχει ενοχληθει απο δικηγορικο γραφειο και αν του εχει ζητηθει αμοιβη λογω του οτι δοθηκε συμπληρωματικο εφαπαξ .ευχαριστω
προς ”ακης” αν έχω καταλάβει σωστά αυτό που ρωτάς,πιστεύω ότι ισχύει το εξής: για το ποσό που δίνεται τώρα (50% εφαρμογή απόφασης ΣτΕ) δεν απαιτείται δικηγορική αμοιβή διότι ο ΕΛΟΑΣ δίνει το συμπληρωματικό εφάπαξ μόνος του (χωρίς αγωγή,προσφυγή κλπ). Εάν ζητηθεί δικηγορική αμοιβή θα αφορά ποσό που ενδέχεται στο μέλλον να επιδικασθεί (υπόλοιπο 50% της απόφασης) κατόπιν δικής σου αγωγής εάν φυσικά δικαιωθείς.
αχιλλέα καλημέρα.ηθελα να σε ρωτήσω εάν υπάρχει περίπτωση κάποιος να θέλει να πάρει την παραίτηση πίσω θα μπορεί εχει ακουστεί τίποτα: το λέω γιατί απο ότι γνωρίζω πολλοί συνάδελφοι όπως και εγώ κάναμε αναφορά αποστρατείας με τα παλαιά δεδομένα(με θεμελειωμενα ) και πριν ακουστούν αυτά για μειώσεις και κατάργηση εφάπαξ.καταλαβαίνεις ειμαστε σε απόγνωση.
Η υπηρεσία δεν μπορεί να δεχθεί ανάκληση αίτησης αποστρατείας, παρά μόνο εάν πρώτα ψηφιστεί σχετικός νόμος που να το επιτρέπει (που δεν το βλέπω πιθανό).
Η μόνη λύση επί του παρόντος είναι η προσφυγή στη Δικαιοσύνη, όπως αυτή η περίπτωση:
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-50/#comment-17951
Ποιος ξέρει, εάν υπάρξουν πολλές παρόμοιες δικαστικές προσφυγές, ίσως ανοίξει μελλοντικά η συζήτηση για να επανεξεταστεί νομοθετικά το όλο θέμα.
Καλημέρα θα ηθελα να ρωτήσω αν ειναι γνωστά τα στοιχεία του δικηγορικού γραφείου για την περίπτωση:
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-50#coment-17951
Νομίζω ότι θα είναι χρήσιμη σε πολλούς συναδέλφους, εξαιτίας των επερχόμενων αλλαγών?
Σε ευχαριστώ Κ.Ι. Το ζήτημα ειναι οτι μαλλον η ρήτρα αξιομαχου δεν θα ληφθει καν υπόψιν . Οπότε πάμε για μεγαλύτερη μειωση,….δυστυχώς! Εκεί θα βοηθήσουν οι εκτιμήσεις!
Ποσο εκτιματε οτι θα ειναι η μειωση στα εφαπαξ για τους μετα την 1/8/2014? Απ’οτι βλεπω το ΥΕΘΑ και ο υπουργος δεν δειχνουν “σημαδια ζωης” γι αυτο το θεμα.Ισως γιατι οι πιο πολυ “μεγαλοι” το εχουν παρει και ετσι δεν υπαρχουν οι αναλογες πιεσεις.Κι αυτο θα εχει επιπτωσεις δυστυχως και στους μετεπειτα……
Εάν ισχύσει η ρήτρα αξιόμαχου η εκτίμηση είναι 5-10%.
Φίλε Γιώργο όλα τα νούμερα αυτή την στιγμή δεν στοιχειοθετούνται απο κανένα δεδομένο. Συνεπώς οτι και να ακούσεις σε ποσοστό είναι ανυπόστατο
Σου υπενθυμίζω Γιάννης (εάν το γνωρίζεις φυσικά) ότι αυτό που χαρακτηρίζεις ”ανυπόστατο” δηλαδή την ρήτρα αξιόμαχου είναι ψηφισμένο με νόμο : http://www.scribd.com/embeds/241423942/content?start_page=1&view_mode=scroll&show_recommendations=false
Και πού αναφέρει ο νόμος οτι το ποσοστό θα είναι 5 -10%. Θα ήταν προτυμότερο να διαβάζεις προσεκτικότερα για να καταλάβεις τι έγραψα.
Λέγοντας αυτό : ”δεν στοιχειοθετούνται απο κανένα δεδομένο” τι εννοείς ;