Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 92 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Ilias
30 Ιανουαρίου 2016 13:32
Προς Nick f. τα 2500+ που έγραψα οτι κρατάει το ΜΤΣ ειναι 2 βασικοί μισθοί εξαιτίας της προαγωγής αφενός μεν σε αντιστράτηγο αφετέρου δε σε μέρισμα Α/ΓΕΣ τα οποία θέλεις δεν θέλεις να πάρεις παραπάνω μέρισμα τα κρατάνε υποχρεωτικά. Το παραπάνω ποσό ειναι ανεξάρτητο απο άλλη αναγνώριση και αφορά μόνο τους παραπάνω βαθμούς.
Ευχαριστώ για την επεξήγηση Ηλία. Από συζήτηση με συνάδελφο της ΠΑ που έφυγε και αυτός με τα ίδια δεδομένα υπηρεσίας νομίζω ότι μεταξύ ΠΑ και ΣΞ υπάρχει διαφορά στα μεικτά. Μάλλον οφείλεται σε διαφορά κρατήσεων, τι άλλο να πω?
Τα μερίσματα υπολογίζονται τελείως διαφορετικά σε Στρατό, Ναυτικό και Αεροπορία (μόνο τα εφάπαξ είναι τα ίδια).
Και τα 2 μερίσματα (ΜΤΣ/Ν/Α και ΕΚΟΕΜΣ/Ν/Α) έχουν διαφορετικά μικτά ποσά και διαφορετικές κρατήσεις.
Κώστας ΚΑΧ
29 Ιανουαρίου 2016 21:28
Αχιλλέα,
Να τολμήσω και εγώ αυτό που τόλμησε και ο συνάδελφος της Αεροπορίας Johnny B.;
Johnny B.
26 January 2016 at 19:17
Γίνεται δηλαδή και εμείς του Σ.Ξ, όσοι επιθυμούμε, να στέλνουν τα στοιχεία τους (αυτά που δίνει και δεν τα αρνείται ο ΕΛΟΑΣ) για τη σειρά Εφάπαξ στον Σ.Ξ και να δημιουργηθεί έτσι ένας πίνακας για να υπολογίζουν το πότε περίπου θα εισπράξουν το εφάπαξ τους (από όταν θα ξεκινήσει να χορηγείται και το εύχομαι σύντομα και χωρίς καμία μείωση για όλους), να κάνουν τα πλάνα τους, τα σχέδια τους. Είναι αυτό εφικτό; Ελπίζω να μην σε κουράζω και σε προβληματίζω.
Επειδή δεν μου “βγήκε” η παραπομπή του σχολίου, στέλνω όλο το αντίστοιχο μήνυμα-σχόλιο του συναδέλφου της Π.Α:
Johnny B.
27 January 2016 at 15:42
Αχιλλέα,
στο Ναυτικό και στον Στρατό Ξηράς, τι ισχύει? Τα ίδια με εμάς? και αν όχι γιατί άλλο ταμείο ερμηνεύει τα πράγματα “έτσι” και άλλο ταμείο “αλλιώς”?
Βασίλη,
εκεί “κολλάει” αυτό που είπε ο Αχιλλέας για “δικαστική οδό”, γνώμη μου είναι να μην περιμένεις το “πνεύμα” του νόμου παρακαλώντας από εδώ και από εκεί, θα σου το πω εγώ “κόψε, κόψε, κόψε”…αυτό είναι το “πνεύμα” του κάθε (μνημονιακού) νόμου…
Αν βέβαια προκύψουν μειώσεις που θα θεωρηθούν ότι αξίζουν τα δικαστικά έξοδα, προχωρήστε το αφού πρώτα εισπράξετε το όποιο ποσό…
μπορείτε λοιπόν συνάδελφοι (αναγνώστες-σχολιαστές) σ’ αυτό το site με κατάθεση ΣΠ από 1/8/14 και μετά (αν θέλετε) να στείλετε τα στοιχεία σας (αριθμός πρωτ., ημερομηνία κατάθεσης και αριθμός σειράς) για να ενημερωθεί ο πίνακας με τη “Σειρά Εφάπαξ”, αφού πρώτα τα επικαιροποιήσετε με ένα τηλεφώνημα στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
29 Ιανουαρίου 2016 13:09
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΣ (27 IAN 2016), ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΟΣΟ 0.01 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΣ ΕΝΩ ΤΟ ΕΚΟΕΜΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ (ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016) ΜΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΜΤΣ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
ΝΙΚΟΣ
27 Ιανουαρίου 2016 18:21
μπορει κανεις με ενημερωσει γιατι έχω “χαθει” σχετικά με το μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ και ΜΤΣ? Εξηγώ: Ενώ το μέρισμα (πληρωτέο)του ΜΤΣ που υπάρχει εδώ σύμφωνα με τα δεδομενα είναι 75,56 ΕΥΡΩ και για το ΕΚΟΕΜΣ 128 ευρω .. αυτο που έλαβα ήταν ΜΤΣ: 0,01ευρώ και ΕΚΟΕΜΣ: 60,54 ευρώ. Δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει.. Πραγματικά έχω “χαθεί”
Μάλλον παίρνεις πρώτη φορά μέρισμα. Σου κρατάνε ενα βασικό μισθό λόγω προαγωγής στο βαθμό αποστρατείας.Το ΕΚΟΕΜΣ για 2-3 μήνες το ΜΤΣ αν κρίνω απο το 0,01 αργεί βέβαια εξαρτάται απο το βαθμό.Θα σου στείλουν έγγραφο που θα σε ενημερώσουν τι χρωστάς και τις δόσεις.
Θα σου πω δυσάρεστα για το ΜΤΣ. Επειδή βαθμός Αντιστατηγου δεν υπάρχει θα πάρεις Α/ ΓΕΣ. Υπολόγιζε περίπου 2.500 ευρώ. Οι υπολογισμοί της σελίδας ειναι σωστοί,
Έτσι ναι! Αλλά και πάλι το 2200+”τσιμπημένο” το βλέπω λιγάκι, για πόσα χρόνια υπηρεσίας μιλάς? …όχι όμως 2500 ευρώ μεικτά! Ακούν κι “άλλοι” και τρελαίνονται!
Ήσουν Ταξίαρχος και πήρες προαγωγή αποστρατείας σε Υποστράτηγο ή ήσουν Συνταγματάρχης και πήρες προαγωγή αποστρατείας σε Ταξίαρχο? ή ήσουν Ταξίαρχος και δεν είχες τα χρόνια για να γίνεις Υποστράτηγος εν αποστρατεία? Αν πάντως είσαι Ταξίαρχος ε εν αποστρατεία τότε κανονικά θα έπρεπε να πάρεις σύνταξη Υποστρατήγου+1/3 Α/ΓΕΣ κάπου στα 2000-2200 μεικτά ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας σου. Σωστά ή κάνω λάθος?
Προς ΝΙΚΟΣ:
Μπορείς να δεις, τουλάχιστον το λόγο, για το μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ, εδώ: https://bebeosis.army.gr/index.php?task=login
Αφού βάλεις τα στοιχεία σου, επιλέγεις το 3ο κουτάκι “Μηνιαία Φύλλα Ενημέρωσης ΕΚΟΕΜΣ”. Ακολούθως, αφού εμφανιστεί ο μήνας που επιθυμείς, βλέπεις στη μέση της σελίδας που αναγράφει “Ανάλυση Κρατήσεων”. Για το ΜΤΣ δεν υπάρχει ακόμα αντίστοιχη εφαρμογή, την αναμένουμε κάποια στιγμή.
Alex
26 Ιανουαρίου 2016 12:27
Καλησπέρα, γνωριζετε ποτε θα καταβάλει το ΜΤΣ το ΒΟΕΑ Οκτωβρίου 15; επισης μετα απο ποσο καιρο απο τη στιγμη που θα στείλουμε την ενημερωτητα μας καταθετουν τα χρηματα;
Περιμενα να μας καλουσαν να προσκομισουμε την ενημερωτητα πιο συντομα γιατί το Νοέμβριο μεσα σε ενα μηνα δωσαν Βοεα για Ιούνιο-Αυγουστο.
Γνωρίζεις πόσο σύντομα καταθετουν τα χρήματα;
Skygeo
26 Ιανουαρίου 2016 01:24
Συνάδελφοι σύμφωνα με την ανακοίνωση των συνδικαλιστικών ενώσεων http://kranosgr.blogspot.gr/2016/01/blog-post_123.html στις 5 Φεβ 2016 και ώρα 16:00 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας όλων των ενστόλων (Αστυνομία-Πυροσβεστική-Στρατός-Λιμενικό). Δεν υπάρχει πλέον καμιά δικαιολογία για κανένα. Όλοι θιγόμαστε μικροί, μεγάλοι νέοι, παλιοί, εν ενεργεία, συνταξιούχοι οι πάντες. Να αφήσουμε στην άκρη τις όποιες διαφορές μας χωρίζουν και να δούμε αυτά που μας ενώνουν. Χαίρομαι που για πρώτη φορά στην ιστορία οι ένστολοι θα κατέβουμε σε διαμαρτυρία κάτω από ένα ενιαίο φορέα. Επιβάλλεται λοιπόν για την ιστορία η μεγαλύτερή το δυνατόν συμμετοχή για να δείξουμε την δύναμή μας. Να αφήσουμε λοιπόν τους καναπέδες και στις 5 Φεβ όλοι στον δρόμο γιατί όπως έγραψε και ένας συνάδελφος εδώ μέσα στο τέλος θα μας πάρουν και τον καναπέ……
Εμένα Γιώργο και Σταύρο δεν με έχει πείσει κανένας για το λόγο που πρέπει να κατέβω μαζί με τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες που εναντιώνονται στο νέο ασφαλιστικό που συζητάνε με τους Θεσμούς.
Αν εσύ νομίζεις ότι το ασφαλιστικό είναι υγιές και θέλουν να το καταστρέψουν τότε να κατέβουμε μαζί στους δρόμους αλλιώς δεν έχω ακούσει τίποτα για τους ένστολους εκτός από μπερδεμένα λόγια σε παραπλανητικές ερωτήσεις και ένα γενικόλογο “όμοια” στο ασφαλιστικό αργότερα.
Ωστόσο, ο ίδιος ο κ. ΥΕΘΑ έχει υποστηρίξει πολλές φορές ότι δεν πρόκειται να μας κόψουν τίποτα άλλο. Συμφωνώ ότι πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί αλλά όχι να τρέχουμε στους δρόμους με το φόβο “μήπως”… ε? λοιπόν?
smanos
25 Ιανουαρίου 2016 17:34
σήμερα μου ζητήθηκαν φορολογική ενημερότητα και φωτοαντίγραφο βιβλιαρίου Πειραιώς για το συμπληρωματικό ΕΦΑΠΑΞ. Ημερομηνία λήψης κανονικού: Ιούλ. 2014.
σταύρος
25 Ιανουαρίου 2016 10:17
εφάπαξ : μέχρι και τον Ιούλιο του 2014 έχουν δωθεί, από τον Αύγουστο το ταμείο περιμένει να καθοριστεί ο νέος τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ από το Υπουργείο Εργασίας, ώστε να αρχίσει να δίνει τα εφάπαξ στους δικαιούχους
Φιλε Σταυρο αυτο που γραφεις ειναι γνωστο. Το θεμα ειναι ο νεος τροπος υπολογισμου ποσο τις % μειωση θα επιφερει???? (Ευχομαι να μην υπαρξει μειωση, αλλα με αυτα που γινονται δεν το νομιζω).Αντε να καθοριστει επιτελους να μπορεσουμε να κανουμε “ταμειο” και να παρουμε αποφασεις!!!!!!!!!!!!!! Πληρωνεται αυτη η αναμονη και η αγωνια???? Δεν γνωριζουμε ουτε τι θα παρουμε, αλλα ουτε ποτε θα το παρουμε!!!!!!!σε ΕΥΡΩ???? Να πω και κατι αλλο: οταν υπεβαλλα αιτηση αποστρατειας (Απριλιος του 14) δεν γνωριζαμε οτι θα αλλαξει ο τροπος υπολογισλου του ΕΦΑΠΑΞ!!!!!!!!!Ολα εγινα αργοτερα με αποτελεσμα τον εγκλωβισμο.
η μείωση είναι σίγουρη, απλώς τον τύπο υπολογισμού περιμένουμε να καθοριστεί από το Υπουργείο Εργασίας, προκειμένου το ταμείο να αρχίσει να ξαναδείνει εφάπαξ από τον Αύγουστο του 2014
takis
24 Ιανουαρίου 2016 20:39
Καλησπέρα, να έχουμε υπομονή και όχι βιαστικές κινήσεις, καθόσον θα χάσουμε μόνο εμεις αν φύγουμε τώρα απο την Υπηρεσία. Να γνωρίζουμε οτι πλέον είμαστε ενας αριθμός ονομαστικού στην καταβαλόμενη μισθοδοσία
Γιωργος
24 Ιανουαρίου 2016 14:06
Κυριε Καρασαββιδη εαν καποιος θεμελειωνει συνταξιοδοτικο δικαιωμα τον ΣΕΠΤ 2016 μπορει να παραιτηθει και νωριτερα εαν υπολογισουμε οτι η διαγραφη του θα κανει 3 με 4 μηνες περιπου Η θα πρεπει να υποβαλλει αιτηση αποστρατειας απο τον ΣΕΠΤ 2016 και μετα??
Γιώργο όπως είπες συνταξιοδοτικό δικαίωμα θεμελιώνεις το Σεπ 2016. Νομίζω πως αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να υποβάλεις από τώρα αίτηση αποστρατείας παρά μόνο αίτηση παραιτήσεως. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟ. Δεν έχω δει ή δεν έχω ακούσει ότι υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο που να προσδιορίζει με ακρίβεια,για τους ένστολους, το χρονικό διάστημα από την υποβολή της αίτησης μέχρι την ημερομηνία διαγραφής.
Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα την ορολογία και η ερώτηση θα απαντηθεί από μόνη της! α. Υποβολή παραίτησης: Ο ενδιαφερόμενος θέλει να φύγει από το στράτευμα πριν θεμελιώσει (για να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα). Μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε, αλλά ΔΕΝ δικαιούται σύνταξη ούτε και εφάπαξ. β. Αίτηση αποστρατείας: Ο ενδιαφερόμενος έχει ήδη θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης και θέλει να το εξασκήσει (να πάρει σύνταξη). Μπορεί να υποβληθεί μόνο μετά την ημ/νία θεμελίωσης, προκειμένου να λάβει και σύνταξη και εφάπαξ. Η αίτηση αποστρατείας ξεκινάει με τη φράση: “Αναφέρω ότι συμπλήρωσα το χρόνο υπηρεσίας προς απόληψη συντάξεως …”. Θα μπορούσες να το ρισκάρεις με υποβολή παραίτησης (αντί αποστρατείας), αλλά εάν η υπηρεσία σε διαγράψει εντός 2 μηνών αντί των 4 που υπολογίζεις, πως θα ζεις μετά μέχρι να γίνεις 67 ετών που θα πάρεις σύνταξη; Τόσο άσχημες είναι οι συνθήκες εργασίας που σκέφτεσαι να διακινδυνεύσεις τα πάντα για μερικούς μήνες; ΥΓ. Καταλαβαίνω ότι όταν κάποιος αναφέρει ότι θέλει να παραιτηθεί εννοεί (σχεδόν) πάντα ότι επιθυμεί να πάρει σύνταξη, αλλά καλό θα είναι να γνωρίζουμε ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Από όσο γνωρίζω για το ΕΚΟΕΜΣ υπάρχει ανάλυση του ποσού αναρτημένη στο διαδίκτυο (link στη σελίδα “Σύνδεσμοι”).
Το βασικό φυσικά είναι να συμφωνεί με τη σελίδα το αρχικό ακαθάριστο ποσό και στη συνέχεια μπορείς να δεις που οφείλεται η διαφορά (πιθανό χρέος ή αναγνώριση). Το μέρισμα ΜΤΣ (το πληρωτέο) συμφωνεί με τη σελίδα; http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24263
μπορεί να έχεις κρατήσεις για αναγνώριση δύο οικονομικών προαγωγών και πλασματικού χρόνου, διότι το ΕΚΟΕΜΣ δίνει μερίσματα με 27 ή 29 ή 31 έτη, εσύ π.χ. να έχεις 28 έτη οπότε πληρώνεις ένα πλασματικό χρόνο και πας στα 29 να πέρνεις μέρισμα, δες αναλυτικά ηλεκτρονικά το φύλλο πληρωμής μερίσματος και θα καταλάβεις.
στο ΕΚΟΕΜΣ οι κρατήσεις είναι περίπου για οκτώ μήνες από πότε λαμβάνεις μέρισμα, ενώ στο ΜΤΣ περίπου δύο έτη
Αλεξάνδρα
23 Ιανουαρίου 2016 02:23
Ευχαριστώ τους συναδέλφους που έδωσαν πληροφορίες σχετικά με το ύψος του καταβαλλομένου ΒΕΑ από το ΜΤΣ
Γιώργος
22 Ιανουαρίου 2016 09:11
Καλημέρα σας. Ερώτηση: για την εξέταση μου ως απόστρατος στα εξωτερικά ιατρεία των στρκων νοσοκομείων και πολύ περισσότερο την εισαγωγή μου σε αυτά(ΝΙΜΤΣ ή αλλού) απαιτείται να έχω βγάλει ταυτότητα αποστράτου; Επειδή ακόμη δεν έχει βγει ούτε καν η συνταξιοδοτική πράξη(νέος συντ/χος) πως εισέρχομαι σε αυτά(νοσοκομεία) δηλώνοντας απόστρατος; Ευχαριστώ.
Speros ευχαριστώ, περισσότερο με ενδιαφέρει το πρώτο σκέλος της ερώτησης, δηλαδή αν είναι απαραίτητη προυπόθεση για μελλοντική χρήση των στρκων νοσοκομείων ή επίσκεψη μου σε εξωτερικά ιατρεία η εγγραφή μου σε ΕΑΑΣ και έκδοση ταυτότητας αποστράτου.
Αφού (καλώς ή κακώς) η εγγραφή στις Ενώσεις Αποστράτων είναι υποχρεωτική και έχουμε και μηνιαίες κρατήσεις, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην αιτηθείς την έκδοση ταυτότητας αποστράτου.
επειδή ως ΕΜΘ ε.α. χρειάζεται ετήσια συνδρομή για να ανανεώνεται η ταυτότητα του μέλους της ΕΑΑΣ δεν με ενθουσιάζει η ιδέα της εγγραφής(διαφορετική αντιμετώπιση από τους άλλους όπως καταλαβαίνετε………..) και η έκδοση της ταυτότητας αποστράτου. Όσο για τις μηνιαίες κρατήσεις είναι υποχρεωτικές(;) από τη στιγμή που δεν εγγράφεσαι(;). Αν πάντως η έκδοση της είναι υποχρεωτική για να μπορείς να μπαίνεις στα στρατιωτικά νοσοκομεία ως απόστρατος τότε ….αναγκαστικά να τη βγάλω. Σωτήρη βιβλιάρια υγείας έχω βγάλει αλλά ρώτησα αν είναι υποχρεωτικό να βγάλω ΚΑΙ ταυτότητα αποστράτου(που δεν επιθυμώ) για να κάνω χρήση των υπηρεσιών των ΝΙΜΤΣ, 401.404……..
Η χρήση των νοσοκομείων γίνεται με το βιβλιάριο υγείας και με την επιδειξη η της αστυνομικης η της αποστρατου ταυτοτητας…δεν παιζει ρολο η ταυτοτητα δηλαδη…και να μην βγαλεις δεν παιζει ρολο.
Αφού δεν επιθυμείς την ταυτότητα ε.α σου απάντησε ο Speros τι πρέπει να κάνεις. Για τους Ανθστες ε.α δεν γίνεται παρακράτηση από το μέρισμα του ΜΤΣ. Σαν προαιρετικά μέλη EAAΣ εφόσον εγγραφούν πληρώνουν ετήσια συνδρομή €20.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και στέκομαι σε αυτό που γράφει ο ΧΚ ότι σε εμάς (ΕΜΘ που δεν φορέσαμε εν ενεργεία το “τρίγωνο”) κρατήσεις δεν γίνονται υπέρ Ενώσεων οπότε και ο υπολογισμός της σύνταξης (1% από τα μερίσματα ΜΤΣ) θα πρέπει να το λαμβάνει υπόψη του (μικρό ποσό).
Αν θυμάμαι καλά, πρεπει στο πρόσφατο παρελθων( 3-4 μήνες) πρεπει να εχει αλλαξει αυτο (με φεκ) μετα απο ενέργειες του ΠΣΑΕΜΘ και να χορηγειται πλεον κανονική ταυτοτητα και στους προαχθεντες ε.α. Ανθστες .
Ilias
21 Ιανουαρίου 2016 14:33
Αναρτήθηκε στο site του ΜΤΣ το ενημερωτικό για το ΕΚΟΕΜΣ μηνός Φεβρουαρίου.
Αλεξάνδρα
21 Ιανουαρίου 2016 02:13
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους τους συναδέλφους.Αποστρατεύτηκα το 2009 με διοικητικό βαθμό Τχη ΠΖ και οικονομικά με αποδοχές Συνταγματάρχη,με 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας συν 5 πλασματικά σε μονάδες εκστρατείας.Μετά την αποστρατεία μου πλήρωσα στο ΜΤΣ το ποσό των 4500 Ε περίπου για να παίρνω μέρισμα Υποστρατήγου.Πριν από ένα μήνα πήρε ΒΕΑ το τρίτο τέκνο μου το ποσό των 11.960 Ε. Επειδή κάποιοι συνάδελφοι μου μιλούσαν για μεγαλύτερο δικαιούμενο ποσό, μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να με πληροφορήσει σχετικά
Προς aero: Ότι πληρώνεις παίρνεις, ακόμη και τα 12.000 € είναι πολλά σύμφωνα με τις κρατήσεις που γίνονται. Για μισθ. βαθμό Σμχου με 35 χρόνια, η κράτηση ΒΟΕΑ για 2 παιδιά στο μέρισμα ΜΤΑ είναι 102 € ενώ στο ΜΤΣ είναι 14 €. Δηλαδή οι ε.α. πληρώνουν στο ΜΤΣ 7 φορές μικρότερες εισφορές από ότι στο ΜΤΑ. Κωστή κοιτάς το δέντρο αλλά έχασες το δάσος, στο site υπάρχουν όλα τα δεδομένα για να συγκρίνεις σωστά. Σελίδα “Νέο Μισθολόγιο 2015” – ε.ε. μέσος μισθός Ανχη-Ασμχου κράτηση ΒΟΕΑ 2 παιδιά: Στρατός 59 €, Αεροπορία 119 €. Σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ-ΓΕΑ” – ε.α. σύνταξη Σμχου κράτηση ΒΟΕΑ 2 παιδιά: Στρατός 14 €, Αεροπορία 102 €. Ας πούμε ότι για 2 παιδιά πληρώνονται εισφορές 20 ετών ως ε.ε. και 5 ετών ως ε.α. Διαφορά εισφορών: 20 x 12 x (119-59) + 5 x 12 x (102-14) = 19.680 €. Δηλαδή Κωστή εσύ για 2 παιδιά στα 25 χρόνια πληρώνεις περίπου 20.000 € περισσότερες εισφορές και λαμβάνεις 2×6.000 = 12.000 € (μόνο) μεγαλύτερο ΒΟΕΑ. Φαντάζομαι ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλησπέρα Αχιλλέα. Πολύ καλή η ανάλυση σου, να προσθέσω όμως μία βασική παράμετρο εάν υπάρχουν 10 με 15 χρόνια για την συμπλήρωση των 25 ετών στα τέκνα, δηλαδή περισσότερα χρόνια ε.α. :
Η κράτηση για τους ε.α. στην Αεροπορία είναι 16% και στον ΣΞ 5% επί του δικαιούμενου μερίσματος. Δηλαδή διαφορά 11%, παρασάγκας μικρότερη από το 35% διαφοράς που βγαίνει στο πληρωτέο.
Και απλά οι τιμές των μεριδίων που καθορίζουν τα πάντα είναι αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις της καλής ή κακής διαχείρισης αντίστοιχα των ταμείων. Και φυσικά κάνουμε ανάλυση. Καλοφάγωτο σε όποιον παίρνει οποιοδήποτε ποσό από οπουδήποτε.
Ενημερώθηκαν οι σελίδες υπολογισμού σύνταξης με την αναπροσαρμογή 2,4% που ανακοινώθηκε ότι θα ισχύσει από 1-1-2025, καθώς και με τις αλλαγές στην ΕΑΣ (εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων) και στη μείωση Ν.4002/11: Αναπροσαρμογή συντάξεων 2025
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης σε όλες τις σελίδες σύνταξης είναι 22-11-2024.
Εάν βλέπετε παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Προς Nick f. τα 2500+ που έγραψα οτι κρατάει το ΜΤΣ ειναι 2 βασικοί μισθοί εξαιτίας της προαγωγής αφενός μεν σε αντιστράτηγο αφετέρου δε σε μέρισμα Α/ΓΕΣ τα οποία θέλεις δεν θέλεις να πάρεις παραπάνω μέρισμα τα κρατάνε υποχρεωτικά. Το παραπάνω ποσό ειναι ανεξάρτητο απο άλλη αναγνώριση και αφορά μόνο τους παραπάνω βαθμούς.
Ευχαριστώ για την επεξήγηση Ηλία. Από συζήτηση με συνάδελφο της ΠΑ που έφυγε και αυτός με τα ίδια δεδομένα υπηρεσίας νομίζω ότι μεταξύ ΠΑ και ΣΞ υπάρχει διαφορά στα μεικτά. Μάλλον οφείλεται σε διαφορά κρατήσεων, τι άλλο να πω?
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το ΕΦΑΠΑΞ απο τον ΕΛΟΑΣ?
Τα μερίσματα υπολογίζονται τελείως διαφορετικά σε Στρατό, Ναυτικό και Αεροπορία (μόνο τα εφάπαξ είναι τα ίδια).
Και τα 2 μερίσματα (ΜΤΣ/Ν/Α και ΕΚΟΕΜΣ/Ν/Α) έχουν διαφορετικά μικτά ποσά και διαφορετικές κρατήσεις.
Αχιλλέα,
Να τολμήσω και εγώ αυτό που τόλμησε και ο συνάδελφος της Αεροπορίας Johnny B.;
Johnny B.
26 January 2016 at 19:17
Γίνεται δηλαδή και εμείς του Σ.Ξ, όσοι επιθυμούμε, να στέλνουν τα στοιχεία τους (αυτά που δίνει και δεν τα αρνείται ο ΕΛΟΑΣ) για τη σειρά Εφάπαξ στον Σ.Ξ και να δημιουργηθεί έτσι ένας πίνακας για να υπολογίζουν το πότε περίπου θα εισπράξουν το εφάπαξ τους (από όταν θα ξεκινήσει να χορηγείται και το εύχομαι σύντομα και χωρίς καμία μείωση για όλους), να κάνουν τα πλάνα τους, τα σχέδια τους. Είναι αυτό εφικτό; Ελπίζω να μην σε κουράζω και σε προβληματίζω.
Επειδή δεν μου “βγήκε” η παραπομπή του σχολίου, στέλνω όλο το αντίστοιχο μήνυμα-σχόλιο του συναδέλφου της Π.Α:
Johnny B.
27 January 2016 at 15:42
Αχιλλέα,
στο Ναυτικό και στον Στρατό Ξηράς, τι ισχύει? Τα ίδια με εμάς? και αν όχι γιατί άλλο ταμείο ερμηνεύει τα πράγματα “έτσι” και άλλο ταμείο “αλλιώς”?
Βασίλη,
εκεί “κολλάει” αυτό που είπε ο Αχιλλέας για “δικαστική οδό”, γνώμη μου είναι να μην περιμένεις το “πνεύμα” του νόμου παρακαλώντας από εδώ και από εκεί, θα σου το πω εγώ “κόψε, κόψε, κόψε”…αυτό είναι το “πνεύμα” του κάθε (μνημονιακού) νόμου…
Αν βέβαια προκύψουν μειώσεις που θα θεωρηθούν ότι αξίζουν τα δικαστικά έξοδα, προχωρήστε το αφού πρώτα εισπράξετε το όποιο ποσό…
Σας ζητώ συγγνώμη! ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ:
Με βάση τα λεγόμενα του Αχιλλέα,
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-151/#comment-24458
υπενθυμίζω…
μπορείτε λοιπόν συνάδελφοι (αναγνώστες-σχολιαστές) σ’ αυτό το site με κατάθεση ΣΠ από 1/8/14 και μετά (αν θέλετε) να στείλετε τα στοιχεία σας (αριθμός πρωτ., ημερομηνία κατάθεσης και αριθμός σειράς) για να ενημερωθεί ο πίνακας με τη “Σειρά Εφάπαξ”, αφού πρώτα τα επικαιροποιήσετε με ένα τηλεφώνημα στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΣ (27 IAN 2016), ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΟΣΟ 0.01 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΣ ΕΝΩ ΤΟ ΕΚΟΕΜΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ (ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016) ΜΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΜΤΣ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
μπορει κανεις με ενημερωσει γιατι έχω “χαθει” σχετικά με το μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ και ΜΤΣ? Εξηγώ: Ενώ το μέρισμα (πληρωτέο)του ΜΤΣ που υπάρχει εδώ σύμφωνα με τα δεδομενα είναι 75,56 ΕΥΡΩ και για το ΕΚΟΕΜΣ 128 ευρω .. αυτο που έλαβα ήταν ΜΤΣ: 0,01ευρώ και ΕΚΟΕΜΣ: 60,54 ευρώ. Δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει.. Πραγματικά έχω “χαθεί”
Μάλλον παίρνεις πρώτη φορά μέρισμα. Σου κρατάνε ενα βασικό μισθό λόγω προαγωγής στο βαθμό αποστρατείας.Το ΕΚΟΕΜΣ για 2-3 μήνες το ΜΤΣ αν κρίνω απο το 0,01 αργεί βέβαια εξαρτάται απο το βαθμό.Θα σου στείλουν έγγραφο που θα σε ενημερώσουν τι χρωστάς και τις δόσεις.
ευχαριστώ. αποστρατευτηκα με το βαθμο του ταξιαρχου και λαμβανω πληρη συνταξη αντιστρατηγου. και ναι ειναι η πρωτη φορα που παιρνω μερισμα….
Θα σου πω δυσάρεστα για το ΜΤΣ. Επειδή βαθμός Αντιστατηγου δεν υπάρχει θα πάρεις Α/ ΓΕΣ. Υπολόγιζε περίπου 2.500 ευρώ. Οι υπολογισμοί της σελίδας ειναι σωστοί,
Έτσι ναι! Αλλά και πάλι το 2200+”τσιμπημένο” το βλέπω λιγάκι, για πόσα χρόνια υπηρεσίας μιλάς? …όχι όμως 2500 ευρώ μεικτά! Ακούν κι “άλλοι” και τρελαίνονται!
Ήσουν Ταξίαρχος και πήρες προαγωγή αποστρατείας σε Υποστράτηγο ή ήσουν Συνταγματάρχης και πήρες προαγωγή αποστρατείας σε Ταξίαρχο? ή ήσουν Ταξίαρχος και δεν είχες τα χρόνια για να γίνεις Υποστράτηγος εν αποστρατεία? Αν πάντως είσαι Ταξίαρχος ε εν αποστρατεία τότε κανονικά θα έπρεπε να πάρεις σύνταξη Υποστρατήγου+1/3 Α/ΓΕΣ κάπου στα 2000-2200 μεικτά ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας σου. Σωστά ή κάνω λάθος?
Συνταγματάρχης εν ενέργεια παίρνει μισθό υποστράτηγου προάγεται σε Ταξίαρχο εν αποστρατεία και παίρνει αντιστράτηγου 2.231 μεικτά απο το ΓΛΚ.
Ηλία σχολίασε εδώ αλλά το έγραψα στο παραπάνω.
Προς ΝΙΚΟΣ:
Μπορείς να δεις, τουλάχιστον το λόγο, για το μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ, εδώ:
https://bebeosis.army.gr/index.php?task=login
Αφού βάλεις τα στοιχεία σου, επιλέγεις το 3ο κουτάκι “Μηνιαία Φύλλα Ενημέρωσης ΕΚΟΕΜΣ”. Ακολούθως, αφού εμφανιστεί ο μήνας που επιθυμείς, βλέπεις στη μέση της σελίδας που αναγράφει “Ανάλυση Κρατήσεων”. Για το ΜΤΣ δεν υπάρχει ακόμα αντίστοιχη εφαρμογή, την αναμένουμε κάποια στιγμή.
Καλησπέρα, γνωριζετε ποτε θα καταβάλει το ΜΤΣ το ΒΟΕΑ Οκτωβρίου 15; επισης μετα απο ποσο καιρο απο τη στιγμη που θα στείλουμε την ενημερωτητα μας καταθετουν τα χρηματα;
Αυτή την στιγμή καταβάλλεται το ΒΟΕΑ Σεπτεμβρίου. Στη επόμενη συνεδρίαση θα εγκριθούν αυτά του Οκτωβρίου (αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα είναι).
http://mts.army.gr/el/news/pliromi-voea-minos-septemvrioy-2015
Περιμενα να μας καλουσαν να προσκομισουμε την ενημερωτητα πιο συντομα γιατί το Νοέμβριο μεσα σε ενα μηνα δωσαν Βοεα για Ιούνιο-Αυγουστο.
Γνωρίζεις πόσο σύντομα καταθετουν τα χρήματα;
Συνάδελφοι σύμφωνα με την ανακοίνωση των συνδικαλιστικών ενώσεων http://kranosgr.blogspot.gr/2016/01/blog-post_123.html στις 5 Φεβ 2016 και ώρα 16:00 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας όλων των ενστόλων (Αστυνομία-Πυροσβεστική-Στρατός-Λιμενικό). Δεν υπάρχει πλέον καμιά δικαιολογία για κανένα. Όλοι θιγόμαστε μικροί, μεγάλοι νέοι, παλιοί, εν ενεργεία, συνταξιούχοι οι πάντες. Να αφήσουμε στην άκρη τις όποιες διαφορές μας χωρίζουν και να δούμε αυτά που μας ενώνουν. Χαίρομαι που για πρώτη φορά στην ιστορία οι ένστολοι θα κατέβουμε σε διαμαρτυρία κάτω από ένα ενιαίο φορέα. Επιβάλλεται λοιπόν για την ιστορία η μεγαλύτερή το δυνατόν συμμετοχή για να δείξουμε την δύναμή μας. Να αφήσουμε λοιπόν τους καναπέδες και στις 5 Φεβ όλοι στον δρόμο γιατί όπως έγραψε και ένας συνάδελφος εδώ μέσα στο τέλος θα μας πάρουν και τον καναπέ……
όλοι μαζί στον αγώνα, ο ψεκασμένος μας δούλεψε, με ψέματα ότι δήθεν το ασφαλιστικό δεν μας αφορά
σταύρος θα συμφωνήσω μαζί σου. Εκτιμώ ότι οι διατάξεις θα εφαρμοσθούν, δυστυχώς, κατ’ αναλογία και σε εμάς.
Εμένα Γιώργο και Σταύρο δεν με έχει πείσει κανένας για το λόγο που πρέπει να κατέβω μαζί με τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες που εναντιώνονται στο νέο ασφαλιστικό που συζητάνε με τους Θεσμούς.
Αν εσύ νομίζεις ότι το ασφαλιστικό είναι υγιές και θέλουν να το καταστρέψουν τότε να κατέβουμε μαζί στους δρόμους αλλιώς δεν έχω ακούσει τίποτα για τους ένστολους εκτός από μπερδεμένα λόγια σε παραπλανητικές ερωτήσεις και ένα γενικόλογο “όμοια” στο ασφαλιστικό αργότερα.
Ωστόσο, ο ίδιος ο κ. ΥΕΘΑ έχει υποστηρίξει πολλές φορές ότι δεν πρόκειται να μας κόψουν τίποτα άλλο. Συμφωνώ ότι πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί αλλά όχι να τρέχουμε στους δρόμους με το φόβο “μήπως”… ε? λοιπόν?
σήμερα μου ζητήθηκαν φορολογική ενημερότητα και φωτοαντίγραφο βιβλιαρίου Πειραιώς για το συμπληρωματικό ΕΦΑΠΑΞ. Ημερομηνία λήψης κανονικού: Ιούλ. 2014.
εφάπαξ : μέχρι και τον Ιούλιο του 2014 έχουν δωθεί, από τον Αύγουστο το ταμείο περιμένει να καθοριστεί ο νέος τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ από το Υπουργείο Εργασίας, ώστε να αρχίσει να δίνει τα εφάπαξ στους δικαιούχους
Φιλε Σταυρο αυτο που γραφεις ειναι γνωστο. Το θεμα ειναι ο νεος τροπος υπολογισμου ποσο τις % μειωση θα επιφερει???? (Ευχομαι να μην υπαρξει μειωση, αλλα με αυτα που γινονται δεν το νομιζω).Αντε να καθοριστει επιτελους να μπορεσουμε να κανουμε “ταμειο” και να παρουμε αποφασεις!!!!!!!!!!!!!! Πληρωνεται αυτη η αναμονη και η αγωνια???? Δεν γνωριζουμε ουτε τι θα παρουμε, αλλα ουτε ποτε θα το παρουμε!!!!!!!σε ΕΥΡΩ???? Να πω και κατι αλλο: οταν υπεβαλλα αιτηση αποστρατειας (Απριλιος του 14) δεν γνωριζαμε οτι θα αλλαξει ο τροπος υπολογισλου του ΕΦΑΠΑΞ!!!!!!!!!Ολα εγινα αργοτερα με αποτελεσμα τον εγκλωβισμο.
η μείωση είναι σίγουρη, απλώς τον τύπο υπολογισμού περιμένουμε να καθοριστεί από το Υπουργείο Εργασίας, προκειμένου το ταμείο να αρχίσει να ξαναδείνει εφάπαξ από τον Αύγουστο του 2014
Καλησπέρα, να έχουμε υπομονή και όχι βιαστικές κινήσεις, καθόσον θα χάσουμε μόνο εμεις αν φύγουμε τώρα απο την Υπηρεσία. Να γνωρίζουμε οτι πλέον είμαστε ενας αριθμός ονομαστικού στην καταβαλόμενη μισθοδοσία
Κυριε Καρασαββιδη εαν καποιος θεμελειωνει συνταξιοδοτικο δικαιωμα τον ΣΕΠΤ 2016 μπορει να παραιτηθει και νωριτερα εαν υπολογισουμε οτι η διαγραφη του θα κανει 3 με 4 μηνες περιπου Η θα πρεπει να υποβαλλει αιτηση αποστρατειας απο τον ΣΕΠΤ 2016 και μετα??
Γιώργο όπως είπες συνταξιοδοτικό δικαίωμα θεμελιώνεις το Σεπ 2016. Νομίζω πως αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να υποβάλεις από τώρα αίτηση αποστρατείας παρά μόνο αίτηση παραιτήσεως. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟ. Δεν έχω δει ή δεν έχω ακούσει ότι υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο που να προσδιορίζει με ακρίβεια,για τους ένστολους, το χρονικό διάστημα από την υποβολή της αίτησης μέχρι την ημερομηνία διαγραφής.
Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα την ορολογία και η ερώτηση θα απαντηθεί από μόνη της! α. Υποβολή παραίτησης: Ο ενδιαφερόμενος θέλει να φύγει από το στράτευμα πριν θεμελιώσει (για να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα). Μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε, αλλά ΔΕΝ δικαιούται σύνταξη ούτε και εφάπαξ. β. Αίτηση αποστρατείας: Ο ενδιαφερόμενος έχει ήδη θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης και θέλει να το εξασκήσει (να πάρει σύνταξη). Μπορεί να υποβληθεί μόνο μετά την ημ/νία θεμελίωσης, προκειμένου να λάβει και σύνταξη και εφάπαξ. Η αίτηση αποστρατείας ξεκινάει με τη φράση: “Αναφέρω ότι συμπλήρωσα το χρόνο υπηρεσίας προς απόληψη συντάξεως …”. Θα μπορούσες να το ρισκάρεις με υποβολή παραίτησης (αντί αποστρατείας), αλλά εάν η υπηρεσία σε διαγράψει εντός 2 μηνών αντί των 4 που υπολογίζεις, πως θα ζεις μετά μέχρι να γίνεις 67 ετών που θα πάρεις σύνταξη; Τόσο άσχημες είναι οι συνθήκες εργασίας που σκέφτεσαι να διακινδυνεύσεις τα πάντα για μερικούς μήνες; ΥΓ. Καταλαβαίνω ότι όταν κάποιος αναφέρει ότι θέλει να παραιτηθεί εννοεί (σχεδόν) πάντα ότι επιθυμεί να πάρει σύνταξη, αλλά καλό θα είναι να γνωρίζουμε ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Σας ευχαριστω πολυ..δεν θα ρισκαρω για 8 μηνες να χασω τα παντα!!Ετσι και αλλιως τοσα χρονια υπηρετησαμε στους 8 μηνες θα κολλησουμε!!
μπορει κανεις να μου εξηγησει πως γινεται να λαμβανω μερισμα ΕΚΟΕΜΣ περιπου 60 ευρω ενω εδω μεσα ειναι υπολογισμενο περιπου 128?
Από όσο γνωρίζω για το ΕΚΟΕΜΣ υπάρχει ανάλυση του ποσού αναρτημένη στο διαδίκτυο (link στη σελίδα “Σύνδεσμοι”).
Το βασικό φυσικά είναι να συμφωνεί με τη σελίδα το αρχικό ακαθάριστο ποσό και στη συνέχεια μπορείς να δεις που οφείλεται η διαφορά (πιθανό χρέος ή αναγνώριση). Το μέρισμα ΜΤΣ (το πληρωτέο) συμφωνεί με τη σελίδα;
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24263
μπορεί να έχεις κρατήσεις για αναγνώριση δύο οικονομικών προαγωγών και πλασματικού χρόνου, διότι το ΕΚΟΕΜΣ δίνει μερίσματα με 27 ή 29 ή 31 έτη, εσύ π.χ. να έχεις 28 έτη οπότε πληρώνεις ένα πλασματικό χρόνο και πας στα 29 να πέρνεις μέρισμα, δες αναλυτικά ηλεκτρονικά το φύλλο πληρωμής μερίσματος και θα καταλάβεις.
στο ΕΚΟΕΜΣ οι κρατήσεις είναι περίπου για οκτώ μήνες από πότε λαμβάνεις μέρισμα, ενώ στο ΜΤΣ περίπου δύο έτη
Ευχαριστώ τους συναδέλφους που έδωσαν πληροφορίες σχετικά με το ύψος του καταβαλλομένου ΒΕΑ από το ΜΤΣ
Καλημέρα σας. Ερώτηση: για την εξέταση μου ως απόστρατος στα εξωτερικά ιατρεία των στρκων νοσοκομείων και πολύ περισσότερο την εισαγωγή μου σε αυτά(ΝΙΜΤΣ ή αλλού) απαιτείται να έχω βγάλει ταυτότητα αποστράτου; Επειδή ακόμη δεν έχει βγει ούτε καν η συνταξιοδοτική πράξη(νέος συντ/χος) πως εισέρχομαι σε αυτά(νοσοκομεία) δηλώνοντας απόστρατος; Ευχαριστώ.
Προσέρχεσαι με το ΦΕΚ αποστρατείας και την αστυνομική ταυτότητα. Κυρίως μην αγχώνεσαι …
Speros ευχαριστώ, περισσότερο με ενδιαφέρει το πρώτο σκέλος της ερώτησης, δηλαδή αν είναι απαραίτητη προυπόθεση για μελλοντική χρήση των στρκων νοσοκομείων ή επίσκεψη μου σε εξωτερικά ιατρεία η εγγραφή μου σε ΕΑΑΣ και έκδοση ταυτότητας αποστράτου.
Αφού (καλώς ή κακώς) η εγγραφή στις Ενώσεις Αποστράτων είναι υποχρεωτική και έχουμε και μηνιαίες κρατήσεις, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην αιτηθείς την έκδοση ταυτότητας αποστράτου.
Δεν καταλαβαίνω….βιβλιάριο υγείας δεν έβγαλες;με αυτό προσέρχεσαι…
επειδή ως ΕΜΘ ε.α. χρειάζεται ετήσια συνδρομή για να ανανεώνεται η ταυτότητα του μέλους της ΕΑΑΣ δεν με ενθουσιάζει η ιδέα της εγγραφής(διαφορετική αντιμετώπιση από τους άλλους όπως καταλαβαίνετε………..) και η έκδοση της ταυτότητας αποστράτου. Όσο για τις μηνιαίες κρατήσεις είναι υποχρεωτικές(;) από τη στιγμή που δεν εγγράφεσαι(;). Αν πάντως η έκδοση της είναι υποχρεωτική για να μπορείς να μπαίνεις στα στρατιωτικά νοσοκομεία ως απόστρατος τότε ….αναγκαστικά να τη βγάλω. Σωτήρη βιβλιάρια υγείας έχω βγάλει αλλά ρώτησα αν είναι υποχρεωτικό να βγάλω ΚΑΙ ταυτότητα αποστράτου(που δεν επιθυμώ) για να κάνω χρήση των υπηρεσιών των ΝΙΜΤΣ, 401.404……..
Η παρακράτηση γίνεται απο το μέρισμα που λαμβάνεις απο το ΜΤΣ και την αποδίδουν.
Η χρήση των νοσοκομείων γίνεται με το βιβλιάριο υγείας και με την επιδειξη η της αστυνομικης η της αποστρατου ταυτοτητας…δεν παιζει ρολο η ταυτοτητα δηλαδη…και να μην βγαλεις δεν παιζει ρολο.
Αφού δεν επιθυμείς την ταυτότητα ε.α σου απάντησε ο Speros τι πρέπει να κάνεις. Για τους Ανθστες ε.α δεν γίνεται παρακράτηση από το μέρισμα του ΜΤΣ. Σαν προαιρετικά μέλη EAAΣ εφόσον εγγραφούν πληρώνουν ετήσια συνδρομή €20.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και στέκομαι σε αυτό που γράφει ο ΧΚ ότι σε εμάς (ΕΜΘ που δεν φορέσαμε εν ενεργεία το “τρίγωνο”) κρατήσεις δεν γίνονται υπέρ Ενώσεων οπότε και ο υπολογισμός της σύνταξης (1% από τα μερίσματα ΜΤΣ) θα πρέπει να το λαμβάνει υπόψη του (μικρό ποσό).
Αν θυμάμαι καλά, πρεπει στο πρόσφατο παρελθων( 3-4 μήνες) πρεπει να εχει αλλαξει αυτο (με φεκ) μετα απο ενέργειες του ΠΣΑΕΜΘ και να χορηγειται πλεον κανονική ταυτοτητα και στους προαχθεντες ε.α. Ανθστες .
Αναρτήθηκε στο site του ΜΤΣ το ενημερωτικό για το ΕΚΟΕΜΣ μηνός Φεβρουαρίου.
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους τους συναδέλφους.Αποστρατεύτηκα το 2009 με διοικητικό βαθμό Τχη ΠΖ και οικονομικά με αποδοχές Συνταγματάρχη,με 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας συν 5 πλασματικά σε μονάδες εκστρατείας.Μετά την αποστρατεία μου πλήρωσα στο ΜΤΣ το ποσό των 4500 Ε περίπου για να παίρνω μέρισμα Υποστρατήγου.Πριν από ένα μήνα πήρε ΒΕΑ το τρίτο τέκνο μου το ποσό των 11.960 Ε. Επειδή κάποιοι συνάδελφοι μου μιλούσαν για μεγαλύτερο δικαιούμενο ποσό, μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να με πληροφορήσει σχετικά
Το ΒΟΕΑ υπολογίζεται στο site στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ”.
Τι σου βγάζει η σελίδα;
Αχιλλέα,
λίγα μου φαίνονται τα 12000€, για τέκνο Σμχου.
… υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές μεταξύ ΜΤΣ και ΜΤΑ ?
Έβαλα τα δεδομένα μου και στις δύο περιπτώσεις ( ΣΞ και Αεροπορία ).
Η διαφορά στο πληρωτέο είναι περίπου 6000 (έξι χιλιάδες) Ευρώ !
Προς aero: Ότι πληρώνεις παίρνεις, ακόμη και τα 12.000 € είναι πολλά σύμφωνα με τις κρατήσεις που γίνονται. Για μισθ. βαθμό Σμχου με 35 χρόνια, η κράτηση ΒΟΕΑ για 2 παιδιά στο μέρισμα ΜΤΑ είναι 102 € ενώ στο ΜΤΣ είναι 14 €. Δηλαδή οι ε.α. πληρώνουν στο ΜΤΣ 7 φορές μικρότερες εισφορές από ότι στο ΜΤΑ. Κωστή κοιτάς το δέντρο αλλά έχασες το δάσος, στο site υπάρχουν όλα τα δεδομένα για να συγκρίνεις σωστά. Σελίδα “Νέο Μισθολόγιο 2015” – ε.ε. μέσος μισθός Ανχη-Ασμχου κράτηση ΒΟΕΑ 2 παιδιά: Στρατός 59 €, Αεροπορία 119 €. Σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ-ΓΕΑ” – ε.α. σύνταξη Σμχου κράτηση ΒΟΕΑ 2 παιδιά: Στρατός 14 €, Αεροπορία 102 €. Ας πούμε ότι για 2 παιδιά πληρώνονται εισφορές 20 ετών ως ε.ε. και 5 ετών ως ε.α. Διαφορά εισφορών: 20 x 12 x (119-59) + 5 x 12 x (102-14) = 19.680 €. Δηλαδή Κωστή εσύ για 2 παιδιά στα 25 χρόνια πληρώνεις περίπου 20.000 € περισσότερες εισφορές και λαμβάνεις 2×6.000 = 12.000 € (μόνο) μεγαλύτερο ΒΟΕΑ. Φαντάζομαι ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »
OK, κατανοητό!
Νόμιζα (λανθασμένα) ότι το ύψος του ΒΟΕΑ είναι ίδιο και στα 3 Όπλα.
Ούτε καν ο πληρωτέος μισθός είναι ίδιος στα 3 όπλα (λόγω διαφορετικών κρατήσεων)!
Καλησπέρα Αχιλλέα. Πολύ καλή η ανάλυση σου, να προσθέσω όμως μία βασική παράμετρο εάν υπάρχουν 10 με 15 χρόνια για την συμπλήρωση των 25 ετών στα τέκνα, δηλαδή περισσότερα χρόνια ε.α. :
Η κράτηση για τους ε.α. στην Αεροπορία είναι 16% και στον ΣΞ 5% επί του δικαιούμενου μερίσματος. Δηλαδή διαφορά 11%, παρασάγκας μικρότερη από το 35% διαφοράς που βγαίνει στο πληρωτέο.
Και απλά οι τιμές των μεριδίων που καθορίζουν τα πάντα είναι αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις της καλής ή κακής διαχείρισης αντίστοιχα των ταμείων. Και φυσικά κάνουμε ανάλυση. Καλοφάγωτο σε όποιον παίρνει οποιοδήποτε ποσό από οπουδήποτε.