Σελίδα υπ' αριθ. 1 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 1 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Αχιλλέα κατ΄ αρχάς συγχαρητήρια για την κίνησή σου.
Θέλω να ελέγξεις στις κρατήσεις του μερίσματος ΜΤΑ γιατί δεν έχεις υπολογίσει την κράτηση υπέρ του ΝΙΜΤΣ η οποία είναι 3% του ακαθάριστου ποσού.
Έχεις δίκιο, ενοποίησα τις 2 κρατήσεις για να γλυτώσω μία γραμμή (πρόσθεσα την αναγνώριση πλασματικών ετών) και δεν άλλαξα το ποσοστό από 1 σε 4%!
Διορθώθηκε!
Αχιλλέα, προσπαθώ να σε ταυτοποιήσω….πέρασες ΣΕΑΑ το Πάσχα περίπου του 2012?
Το Πάσχα του 2012 ήμουν ήδη απόστρατος, όχι από οικονομική επιλογή μου, ήμουν ένας από τους πολλούς άτυχους που κατέβασαν απο τη Βόρεια Ελλάδα στην Αθήνα με μεταθέσεις το 2011 (ταλαιπώρησαν πολύ κόσμο τότε), οπότε παραιτήθηκα όπως τους είχα προειδοποιήσει (έκτη μετάθεση σε τεχνικό αξιωματικό της αεροπορίας σε 26 χρόνια μου φάνηκε αδικία και βλέπεις δεν είχα μπάρμπα στην Κορώνη)!
“3. Διορθώθηκε ένα λάθος όπου εάν επέλεγες ΟΧΙ στην αναγνώριση πλασματικών ετών και ΟΧΙ στην Εφάπαξ καταβολή μηδενίζονταν κάποιες μεταβλητές.”
……Σε μένα πάντως συνεχίζει να μη δουλεύει (καθάρισα και την cache)…..πάντως είναι μικρό το κακό, απλά πρέπει να έχει κάποιος το νου του να βάζει ΝΑΙ στην εφάπαξ καταβολή, έστω και αν είναι 0.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΩ:
ΑΝ ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΤΟ 2013 ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΠΛΗΘΩΡΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΛΗΘΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ 2014 ΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ?
Μέχρι τώρα τα πάντα (Σύνταξη, Εφάπαξ, Μερίσματα) υπολογίζονται όπως τα δικαιούσαι την ημέρα της αποστρατείας σου.
Βέβαια στο Δημόσιο ψήφισαν αναδρομική περικοπή εφάπαξ, ποιος ξέρει τι μπορεί να γίνει και σε μας στο μέλλον!
Από 1ης Ιανουαρίου 2013 και κατά την καταβολή του μισθού ή της σύνταξης θα διενεργείται παρακράτηση από τους εργοδότες ή από τους φορείς που καταβάλλουν κύριες συντάξεις έναντι της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν.3986/2011.
Το ίδιο μου έκανε και σε άλλο υπολογιστή…βάζω στο κουτάκι για τα πλασματικά “5”. Από κάτω, μόλις επιλέξω “ΟΧΙ” (δεν τα αναγνωρίζω για επιπλέον μέρισμα…), σε πολλα κουτάκια βγαίνει …. nan
Το λάθος που βρήκα εγώ είναι στου Στρατού. Βάλε στον κατεχόμενο Σχης, Οικονομικό Ταξχος, πλασματικά 5, αναγνώριση πλασματικών ΟΧΙ
Έκανα δοκιμές με διάφορους βαθμούς και χρονοεπιδόματα…..μόλις επιλέξω ΟΧΙ στην αναγνώριση των ετών εκστρατείας στο ΜΤΣ (όσα και αν βάλω 1,2,3,4,5) το σύστημα χάνει τους υπολογισμούς
Συγνώμη που ενοχλώ και πάλι…το λάθος βγαίνει αν στην αναγνώριση των ετών εκστρατείας επιλέξεις ΟΧΙ και στην επιλογή Εφάπαξ καταβολή αφήσεις το ΟΧΙ……νόμιζα πως αυτό δεν το λαμβάνει υπόψη αφού επέλεξα ΟΧΙ στην αναγνώριση……Αν στην εφάπαξ καταβολή αλλάξεις το ΟΧΙ σε ΝΑΙ, κάνει κανονικά υπολογισμό.
Παρακρατηση φορου 2013
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=187848&catid=3
Ήδη υπολογίζεται έτσι ο φόρος, μπορείς να το ελέγξεις στον πίνακα με τα ετήσια ποσά.
OI YPOLOGISMOI POY GINONTAI EINAI SYMFONA ME TON NEO TYPO YPOLOGISMOY POY ANAFERETAI STO FEK ME ARITHMO FYLLOY 3498 TEYXOS B KAI UA ISXYEI APO 1/1/2014 ‘h DEN MAS AFORA?
Εάν διαβάσεις το ΦΕΚ θα καταλάβεις ότι κανένας (ούτε ο πρωθυπουργός!) δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να υπολογίσει το εφάπαξ που θα παίρνει με αυτό το νόμο.
Πρέπει να προηγηθούν μελέτες βιωσιμότητας από τα Ταμεία και να εξαχθεί συντελεστής βιωσιμότητας για το καθένα που μπαίνει στους τύπους.
Καλησπέρα, και συγχαρητήρια για την προσπάθεια αυτή, είναι σημαντικό να ξέρεις που βαδίζεις.
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να υπενθυμίσω ότι, υπάρχουν ΕΜΘ οι οποίοι αποστρατεύονται με Διοικητικό του Ανθστή και μισθολογικό τουλάχιστον του Υπλγού, στο κοντινό μέλλον όμως μετά από την εφαρμογή μισθολογίου με τον φέροντα διοικητικό βαθμό ο Ανθστής θα πληρώνεται σαν Ανθστής, ο Αλχιας σαν Αλχιας κ.ο.κ.. Θα παρακαλούσα λοιπόν αν αυτό είναι δυνατό, στη λίστα του οικονομικού βαθμού να μπούν τουλάχιστον οι δυο βαθμοί που προανέφερα μαζι βέβαια με τα αντίστοιχα ποσά.
Ευχαριστώ και καλή δύναμη.
Αυτό είναι εύκολο, κάτσε να δούμε πως θα εφαρμοστεί και θα προστεθούν αμέσως.
Απλά έχω μια ελπίδα ότι θα εφαρμοστεί με τη μέθοδο του παγώματος, δηλαδή όσοι ήδη πληρώνονται με μεγαλύτερο βαθμό (σχεδόν όλοι δηλαδή) να παγώσει ο μισθός μέχρι ο διοικητικός να εξισωθεί με τον οικονομικό βαθμό (σε 5~10 χρόνια δηλαδή)!
Μετά από σχετική ενημέρωση που είχε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Στρατιωτικών (ΠΟΣ), σε ότι αφορά τις περικοπές των συντάξεων, προέκυψαν τα παρακάτω:
α. Στον υπολογισμό θα περιλαμβάνεται… η κύρια σύνταξη και το μέρισμα του ΜΤΣ.
β. Η σύνταξη του Φεβρουαρίου, εκτός από την περικοπή λόγω μείωσης των Βασικών Μισθών των ε.ε. που ήδη έχει επιβληθεί, θα περιλαμβάνει:
• τα αχρεωστήτως καταβληθέντα από 1/8/2012,
• τη μείωση λόγω του 5-10-15-20% (Ν 4093/2012) και
• τα αχρεωστήτως καταβληθέντα που αντιστοιχούν από 1/1/2013.
γ. Τα αχρεωστήτως καταβληθέντα θα παρακρατούνται, ανάλογα του ύψους τους, μέχρι Ιούλιο ή Αύγουστο.
δ. Η σύνταξη Φεβρουαρίου θα καταβληθεί 31/1/2013 (από τούδε θα καταβάλλεται στο τέλος του μήνα)
Ενδεικτικά, απόστρατος που λαμβάνει σύνταξη Αντγου θα δει μείωση του πληρωτέου του, σχεδόν μείον 50% από το καταβαλλόμενο πριν τις περικοπές (Αυγ. 2010).
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, τουλάχιστον όταν το περιμένεις μπορεί να γλυτώσεις το εγκεφαλικό!
Πάντως εάν το ΕΚΟΕΜΣ/ΕΚΟΕΜΑ δεν περιλαμβάνεται τελικά στις συντάξιμες αποδοχές θα πρέπει να αλλάξω κάποιους υπολογισμούς και μερικοί θα πέσουν στο ποσοστό κράτησης (από 15 σε 10% ή από 10% σε 5%).
Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!
Ναι, όλα θα υπολογιστούν (σύνταξη & εφάπαξ) με τα δεδομένα που θα ισχύουν την ημέρα που διαγράφεσαι.
Ήδη αυτοί που πήραν εφάπαξ και διαγράφηκαν μετά τις 1-8-2012 το εφάπαξ είναι με τους νέους (μειωμένους) μισθούς.
Καλημέρα. Ερώτημα 1. Η κράτηση του ΜΤΑ για αναγνώριση ετών είναι 4% ή 5% (το +1% κράτηση για το ΕΚΟΕΜΑ). Απάντηση: Αν δεν έχει αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού από 11/2009 η κράτηση για την αναγνώριση γίνεται ως εξής. ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΒΑΘΜΟΥ Χ 3 ΓΙΑ ΑΓΑΜΟ ΚΑΙ Χ4 ΓΙΑ ΕΓΓΑΜΟ. 10% ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟΥ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ (ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ) Χ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. Το άθροισμα των δύο ποσών είναι το συνολικό ποσό αναγνώρισης. Ερώτημα 2. Οι παλαιοί μπορούσαν να επιλέξουν ποσοστό εφάπαξ πληρωμής του ανωτέρω κόστους (για να το προσθέσω); Τότε ήταν υποχρεωτικό να πληρώσεις εφάπαξ το πρώτο από τα παραπάνω ποσά και το 25% του δευτέρου. Το υπόλοιπο το έβαζες σε τόσες δόσεις όσες και οι μήνες που αναγνώριζες. Δεν γνωρίζω αν μπορούσες να πληρώσεις εφάπαξ όλο το ποσό. Στην σελίδα υπολογισμού σύνταξης ΓΕΑ στις κρατήσεις MTA έχει ΕΑΑΑ+ΝΙΜΤΣ 1+3% αλλά η κράτηση αντιστοιχεί στο 1% του ποσού και στην κράτηση 2013 ενώ γράφει 10% το ποσό είναι λίγο μικρότερο. Σε ευχαριστώ για τον… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ευχαριστώ, θα τα κοιτάξω όλα, μαζί με αυτό που ανέφερε ο villas ότι στον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών μετράει η σύνταξη και το ΜΤΣ (άρα και ΜΤΑ), άρα το ΕΚΟΕΜΣ/ΕΚΟΕΜΑ δεν μετράει, οπότε κάποιοι μπορεί να γλυτώσουν κατηγορία!
Καλησπερα και ευχαριστω για την προσπαθεια σου .
Δες και αυτο ποσο μας επηρεαζει http://www.sysmed.gr/anakoinoseis/1665-neos-tropos-ypologismoy-toy-efapaj
Α. Σωστό, έτσι υπολογίζεται και τώρα ο φόρος, αφαιρούνται όλες οι κρατήσεις (νούμερα με κόκκινο χρώμα) στη σύνταξη, ακόμα και το υγειονομικό. Στο ΜΤΑ και το ΕΚΟΕΜΑ δεν έχεις δίκιο, ο φόρος τους υπολογίζεται πάντα στο ακαθάριστο ποσό, απλά το ποσοστό του αυξάνει ανάλογα με το ετήσιο καθαρό εισόδημα από ΜΤΑ και ΕΚΟΕΜΑ (είναι πάντα 5 ή 10 ή 15% επί του ακαθάριστου ποσού). Δεν υπάρχει καμία αδικία σε αυτό, ότι ποσό κερδίζεις ή χάνεις από τη φορολογία των μερισμάτων προσθαφαιρείται αντίστοιχα από το φόρο της σύνταξης. Αυτό γίνεται κάθε φορά που υποβάλλεις τη φορολογική σου δήλωση, εγώ στο υπολογίζω από τώρα! Το μόνο που έχει σημασία στον ετήσιο φόρο είναι εάν συμπεριλμβάνεται το ΒΟΕΑ στο εισόδημα ή όχι (όλα τα άλλα νούμερα με κόκκινο αφαιρούνται). Για αυτό δεν είμαι σίγουρος εάν έχω δίκιο, θεωρώ ότι το ΒΟΕΑ αποτελεί εισόδημα που απλά επενδύεται σε ένα είδος ασφάλειας ζωής, αφού όταν το εισπράτεις στο τέλος της 25ετίας δεν φορολογείται. Ενημέρωσέ με επί αυτού του θέματος ειδικά. Β. Ωραία, δηλαδή 2001 +… Διαβάστε τη συνέχεια »
Στις ετήσιες βεβαιώσεις αποδοχών, το ΜΤΑ συμπεριλαμβάνει στις κρατήσεις το ΒΟΕΑ και έτσι το αφαιρεί από το καθαρό φορολογητέο εισόδημα και δεν το φορολογεί. Αυτό είναι σωστό γιατί η κράτηση του ΒΟΕΑ έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και όλες οι υποχρεωτικές εισφορές στα ταμεία δεν φορολογούνται.
Καλημέρα και καλή συνέχεια στην προσπάθεια που ξεκινάς.
Συγχαρητήρια για την σελίδα πού έφτιαξες και θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις .
Α. Η κράτηση του Ν4093/2012 Υποπαρ Β3 παρ α (μείωση 2013) πρέπει να αφαιρεθεί από το φορολογητέο εισόδημα και μετά να υπολογιστεί ο φόρος. Αυτό πρέπει να γίνει και για τον υπολογισμό του φόρου στο μέρισμα και το ΕΚΟΕΜΑ.
Β. Με υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β929/26-3-2012 η κράτηση για αναγνώριση του ΕΚΟΕΜΑ γίνεται για χρόνο ίσο με το χρόνο ασφάλισης του κάθε ασφαλισμένου στο ΜΤΑ. Ο χρόνος αρχίζει να μετράει από 1/6/2001.
Γ. Για συναδέλφους πού αποχώρησαν πριν την έναρξη ισχύος του Ν4024/2011 δηλαδή την 1/11/2011 το επίδομα οικογενειακών βαρών παραμένει στα ποσά που είχε διαμορφωθεί την 30/10/2011. (35€ για την σύζυγο, από 17€ 1o και 2ο τέκνο, από 47€ 3ο και 4ο τέκνο, 73€ πέμπτο τέκνο.)