Σελίδα υπ' αριθ. 136 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 136 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους για τις απαντήσεις τους στην ερώτησή μου. Θα ήθελα, αν δεν κάνω κατάχρηση της καλοσύνης σας, να ρωτήσω για μια απορία που μου γεννήθηκε σήμερα όσον αφορά το εφάπαξ και την κράτηση 2% που προστέθηκε σ΄αυτό και υπάρχει πλέον μία σημαντική μείωση του τελικού πληρωτέου ποσού. Τι ακριβώς είναι αυτή η κράτηση, ποιούς αφορά και αν υπάρχει κάποιο σχετικό άρθρο ή παραπομπή. Σας ευχαριστώ πολύ.
Η προϊστορία είναι αυτή: http://www.onalert.gr/stories/epistoli-emth-pros-igesia-ypetha/28154
Πρόσφατη απόφαση για το ίδιο θέμα: http://kranosgr.blogspot.gr/2016/02/2.html
Περισσότερα για το θέμα γνωρίζει ο σύλλογός σας: http://psaemth.blogspot.gr/
Σας ευχαριστώ για ακόμα μία φορά κε Καρασαββίδη.
κ. Καρασαββίδη, το ΓΛΚ απ’ όσο γνωρίζω αδυνατεί να εκδόσει μέχρι σήμερα συντάξεις για τους στρατιωτικούς με τον νέο νόμο Κατρούγκαλου, περιμένει έκδοσει διευκρινιστικής εγκυκλίου, (εκτός και αν κάνω λάθος), εσείς πως υπολογίζεται συντάξεις και προσωπικές διαφορές με τον νέο νόμο ; Πιστεύω το σχόλιο μου να μην διαγραφεί.
Πήγαινε στη σελίδα “Αρχείο άρθρων” και πάτησε την επιλογή [Άρθρα / θέμα], όπου παρουσιάζονται όλα τα άρθρα μου ανά θεματική ενότητα. Κατέβα στην ενότητα [Σύνταξη] και διάβασε και τα 22 τελευταία άρθρα μου (1 ~ 22), ξεκινώντας από το Νο 22 με τίτλο “Νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο”. Όταν τα διαβάσεις όλα θα καταλάβεις πως υπολογίζονται τα πάντα, διότι η πληροφόρηση στο site γίνεται πάντα μέσω πρωτότυπων άρθρων, τα οποία θεωρητικά θα έπρεπε να τα διαβάζει κάποιος που ενδιαφέρεται να ενημερωθεί. Επίσης εάν διάβαζες τα άρθρα θα γνώριζες ότι έχουν ήδη εκδοθεί (και έχουν αναλυθεί στο site) καμιά δεκαριά εγκύκλιοι για το νέο ασφαλιστικό. ΥΓ. Τα σχόλιά σου σβήνονται γιατί αποτελούν αντιγραφή κειμένου από άλλα site. Δεν σβήνονται ούτε επειδή είναι λανθασμένα, ούτε επειδή είναι πολιτικά (δεν είναι). Δεν είναι δυνατόν τα σχόλια ενός προσωπικού site να καταντήσουν χώρος αντιγραφής όλων των ειδήσεων / αναλύσεων που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο και θεωρείς ότι θα πρέπει να διαβαστούν εδώ! Το παρόν site δεν είναι δυνατόν να υποκαταστήσει τα δεκάδες ενημερωτικά και στρατιωτικά site του ελληνικού διαδικτύου! Εάν θέλεις να επισημάνεις μία σοβαρή είδηση αρκεί… Διαβάστε τη συνέχεια »
κ. Καρασαββίδη, διάβασα προσεκτικά την από 4-5-17 ανάλυση σας περί προσωπικής διαφοράς, αλλά κάτι “δεν μου κάθετε καλά… “. Έχω λοιπόν την εξής απορία: Σύμφωνα με το άρθρο 14 εδ. β΄ του Ν. 4387/2016, ως προς τον επανυπολογισμό των συντάξεων των παλαιών συνταξιούχων, ισχύει ότι: «Για τον υπολογισμό του ανταποδοτικού μέρους των καταβαλλόμενων, έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, συντάξεων, για τον προσδιορισμό των συντάξιμων αποδοχών λαμβάνεται υπόψη ο συντάξιμος μισθός επί του οποίου κανονίστηκε η ήδη χορηγηθείσα σύνταξη, όπως αυτός είχε διαμορφωθεί πριν την έναρξη ισχύος του παρόντος, με βάση τους κανόνες αναπροσαρμογής των συντάξιμων αποδοχών του Δημοσίου, που ίσχυαν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος» Αν έχω καταλάβει σωστά δηλαδή, για τον επανυπολογισμό της σύνταξης κάποιου που αποστρατεύτηκε και συνταξιοδοτήθηκε με τον παλαιό τρόπο υπολογισμού της σύνταξης (δηλαδή διαγράφηκε ή υπέβαλε αίτηση παραίτησης έως την 30-6-2016), θα ληφθούν υπόψη οι συντάξιμες αποδοχές με βάση τις οποίες του είχε χορηγηθεί η σύνταξη που ήδη ελάμβανε, ήτοι οι συντάξιμες αποδοχές που αντιστοιχούσαν στον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ, με τη διαφορά βέβαια, ότι ο τελικός υπολογισμός θα γίνει με τα… Διαβάστε τη συνέχεια »
απο οτι βλεπω σε ενα κουβα μας βαζουν ολους και αυτο ειναι καο μεγαλυτερος εμπαιγμος, καθομαστε και ασχολουμαστε για πριν και μετα και για πολυ αργοτερα,αυτο το ασφαλιστικο ειναι εκτρωμα
Προς Στέλιο: Όλος ο συλλογισμός σου είναι πολύ σωστός, που σημαίνει ότι κατάλαβες το νόμο.
Όμως όλα τα συμπεράσματά σου για τις σελίδες είναι λάθος, που σημαίνει ότι δεν είσαι αρκετά παρατηρητικός!
Εάν βάλεις διαγραφή πριν την 30-6-2016 θα δεις ότι οι συντάξιμες αποδοχές (μεσαίος πίνακας – πράσινα γράμματα) είναι ίδιες με όλες τις νομοθεσίες (2014 ~ 2020).
Φυσικά είναι το άθροισμα των 4 εμφανιζόμενων δεδομένων του τελευταίου μισθού (όπως ορίζει ο νόμος).
Εάν βάλεις διαγραφή μετά το 2017 θα δεις ότι είναι μεγαλύτερες οι παλιές συντάξιμες αποδοχές (2014 – τελευταίος μισθός) και μικρότερες οι αποδοχές ετών 2017~2020 (μέσος όρος από 2002).
Άρα είναι λάθος το συμπέρασμά σου ότι οι σελίδες υπολογίζουν ίδια σύνταξη.
Εάν απλά έκανες μία δοκιμή με εγγραφή – διαγραφή 1985-2015 και άλλη μία με 1989-2019 (ίδια χρόνια και ίδιο βαθμό/ΕΧΥ) θα έβλεπες ότι οι συντάξεις 2017~2020 είναι διαφορετικές στις 2 περιπτώσεις λόγω διαφορετικών συντάξιμων αποδοχών.
κ. Καρασαβίδη έχετε δικιο. Απλά συνέβαινε το εξής: Δεν μου εμφανιζόταν καθόλου το πεδίο “ημερομηνία παραίτησης”, συνεπώς δεν το συμπλήρωνα. Ο λόγος μη εμφάνισης του ήταν (όπως παρατήρησα εκ των υστέρων) οτι εμφανίζεται μόνο εαν η ημερομηνία διαγραφής είναι έως την 31-12-16 (εαν βάλεις ημερομηνία μεταγενέστερη, το συγκεκριμένο πεδίο αποκρύπτεται αυτόματα). Ίσως δεν θα έπρεπε να υπάρχει ο συγκεκριμένος περιορισμός στο σύστημα, καθόσον υπήρξαν περιπτώσεις, όπου άτομα που υπέβαλαν παραίτηση πριν τις 30/6/2016, τελικά διεγράφησαν το 2017 (όπως η δική μου περίπτωση λ.χ. που υπέβαλα παραίτηση αρχές Ιουνίου 2016, το συμβούλιο για την αποστρατεία μου έγινε τον Σεπτέμβριο, το Προεδρικό Διάταγμα όμως καθυστέρησε υπερβολικά να υπογραφεί και να δημοσιευτεί και έτσι τελικά διαγράφηκα τον Ιανουάριο 2017. Απ’ όσο γνωρίζω όμως, δεν υπάρχει περιορισμός ως προς την ημερομηνία διαγραφής, να είναι δηλαδή οπωσδήποτε εντός του 2016, αρκεί η υποβολή της παραίτησης να έχει γίνει έως την 30-6-2016).
Σωστά, δεν περίμενα να αργήσει πάνω από εξάμηνο η διαγραφή και να γίνει εντός του 2017!
Μήπως γνωρίζεις πότε περίπου διαγράφηκε ο τελευταίος με παραίτηση την 30-6-2016;
Θέλω να βάλω τη μικρότερη δυνατή ημερομηνία για να μην μπερδεύονται όσοι διαγράφονται από το 2017 και μετά.
Εγώ διαγράφηκα την 20-1-2017. Δεν ξέρω ποτε διαγράφηκε ο τελευταίος…. ίσως και να ήμουν εγώ ο τελευταίος. Αν πάντως λάβουμε υπόψη (απ’ αυτα που κατα καιρούς διαβάζουμε εδώ μέσα) οτι το “ρεκόρ” αναμονής εέχι φτάσει ακόμα και στους 8 μήνες,, τότε (λογικά), μετά τα τέλη Φεβρουαρίου 2017, δεν πρεπει να υπήρξε άλλος.
Μπορείς να συμπληρώσεις τώρα τη σελίδα (ημ/νία έκδοσης 13-5-2017) και να εισάγεις παραίτηση πριν την 30-6-2017 για να υπολογιστεί το 100% της προσωπικής διαφοράς σου.
Συναδελφε Τακη καλο πολιτης!!Οι εισφορες του ως ιδιωτης για επικουρικη ασφαλιση στο ΙΚΑ–ΕΤΑΜ δυστυχως ΔΕΝ αποδιδονται στο ΜΤΣ ,οποτε μην ασχοληθεις καθολου με αυτο.Οσον αφορα για τις εισφορες σου ως ιδιωτης (4 ετη)στο ΙΚΑ ,αυτες αναγνωριζονται στην κυρια συνταξη σου με τις διαταξεις περι διαδοχικης ασφάλισης.
Συγγνωμη αλλα λαθος πληροφορηση. προσωπικα ειχα 407 ενσημα του ΙΚΑ ως ιδιωτης(ειχα προσκομισει σε ολους τους ενδιαφερομενους κατα την αποστρατεια μου φ/α της καταμετρησης των ενσημων) και το ΜΤΣ(κατοπιν υπηρεσιακης αλληλογραφιας με το ΙΚΑ Λαμιας) μου προσμετρησε τον χρονο της επικουρικης ασφαλισης(ΙΚΑ-ΤΕΑΜ) στα μερισματα. εκει που επαιρνα τα 940/1000 Τχη τωρα παιρνω τα 1000/1000 Τχη. Και ολα αυτα αναδρομικα απο τοτε που δικαιουμαι μερισματων. Η αλληλογραφια προς ενημερωση μου εχει σταλει και για τα μερισματα απο ΜΤΣ αλλα και απο ΕΚΟΕΜΣ.
Το ίδιο γίνεται στα Σώματα Ασφαλείας όπου υπολογίζεται στις σελίδες σύνταξης και το ΙΚΑ για αύξηση των επικουρικών.
Γιώργο εάν το είχες το αναφέρεις νωρίτερα θα είχε ενσωματωθεί στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” αυτή η παράμετρος.
Σε επόμενη ενημέρωση θα προστίθεται και το ΙΚΑ στο ΜΤΣ για τα μερίσματα.
Αχιλεα ο χρονος διαδοχικης ασφαλισης για οσους θεμελιωσαν ως το τελος του 2014 λογιζεται ως χρονος πραγματικης συνταξιμης υπηρεσιας-μετοχικης σχεσης στα μετοχικα ταμεια ΜΟΝΟ με την καταβολη εισφορων!!!Οποτε δεν συμφέρει με τιποτα!!Ο φιλος πιο πανω που το εκανε,δεν θα παρει τα λεφτα που πληρωσε στο ΜΤΣ για να αναγνωρισει αυτα τα 4 χρονια, ουτε σε 30 χρονια!!!
Ερώτηση 4.1 στις FAQ: “Η (απλή) φιλοσοφία του ασφαλιστικού συστήματος είναι ότι για να λάβει κάποιος μία συγκεκριμένη παροχή θα πρέπει να έχει πληρώσει τις ανάλογες εισφορές για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.”
Άρα για την αναγνώριση θητείας και 5ετίας εννοείται ότι χρειάζονται εισφορές, διότι δεν πληρώθηκαν ποτέ.
Στο ΙΚΑ όμως πληρώνονταν εισφορές για επικουρικό (ΙΚΑ-ΕΤΑΜ), οι οποίες μεταφέρονται από το ΙΚΑ στο ΜΤΣ και γι’ αυτό μετρούν χωρίς εξαγορά (το ίδιο γίνεται στα Σώματα Ασφαλείας).
Γιωργο η αναγνωριση αυτη εγινε ατελως; Ειδες τις κρατήσεις σου στην πράξη απονομή μερίσματος; Αν εγινε ατελως ,πραγματι ειναι ατελως ,μια χαρα ειναι,αν ομως η αναγνωριση αυτη ως χρονος μετοχικης σχεσης,εγινε με καταβολη κρατησεων,τοτε ειναι κατι εντελως διαφορετικο,το οποιο κατα τη ναποψη μας δεν σε συνεφερε κιολας να το κανεις δεδομενου της καταντιας των μερισματων!!!
Με τα δικαιολογητικα που υπεβαλλες στο ΓΕΣ/ΔΟΙ υπεβαλες και την “ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥ ΜΕΤΟΧΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΤΣ – ΕΚΟΕΜΣ” που λεει “Παρακαλώ να αναγνωρίσετε το χρόνο που διένυσα :………………………………….
διάρκειας………….ετών……………µηνών………….ηµερών, ως µετοχική
σχέση µε τα Ταµεία σας, καταβάλλοντας τις εισφορές που µου αναλογούν, σύµφωνα µε το άρθρο 1 του Ν. 2913/2001. Τις παραπάνω εισφορές επιθυµώ να τις
καταβάλλω …” μπλα μπλα μπλα…..
Συναδελφοι δεν εκανα καμια αιτηση. παιρνω 6 ευρω το μηνα παραπανω και απο τα 2 ταμεια(ΜΤΣ, ΕΚΟΕΜΣ)
πιθανολογω οτι οι συναδελφοι του ΠΣΑΕΜΘ αναφερονται σε αναγνωριση θητειας ή πενταετιας οπου πραγματι δεν αξιζει να πληρωσεις. οταν ημουν στο ”ψαξιμο” για να φυγω ειχα ζητησει υπηρεσιακα να μου πουνε ποσο πρεπει να πληρωσω για θητεια 20 μηνων. το κουστουμι ηταν περιπου 1500 ευρω(ΒΜ υπλγου) για να παιρνω κανα 12αρι ευρω παραπανω μερισματα. σε τηλεφωνικη μου επικοινωνια με το ΜΤΣ οι ιδιοι οι υπαλληλοι με απετρεψαν να πληρωσω. για την μη πληρωμη των ενσημων του ΙΚΑ ειχε ερθει σε γνωση μου απο τετραετιας απο υπαλληλο του υποκαταστηματος ΙΚΑ οπου απεστειλα τα ενσημα μου για καταμετρηση
Καλησπέρα φίλε Γιώργο και εσύ φίλε του ΠΣΑΕΜΘ. Εγώ αιτήθηκα την αναγνώριση από ΜΤ-ΕΚΟΕΜ της στρατιωτικής μου θητείας καταβάλοντας τις ανάλογες εισφορές. Γνωρίζω ότι οι απολαβές μου, σαν μηνιαία μερίσματα, θα είναι πενιχρές όμως δεν θα έχει αντίκτυπο στο πληρωτέο ποσό του εφάπαξ? Όταν προσθέτω στην εφαρμογή εφάπαξ τη στρατιωτική θητεία, πηγαίνοντας την ημερ. εγγραφής 19 μήνες πίσω, το ποσό αυξάνεται αρκετά. Έχω καταλάβει καλά ή κάνω κάποιο λάθος?
τακη επρεπε να πληρωσεις εισφορες και στον ΕΛΟΑΣ ωστε να υπολογιστει η θητεια και στο εφαπαξ. πληρωνοντας στο ΓΛΚ την θητεια ανεβαινεις μισθολογικο βαθμο και εχυ αλλα δεν προσμετραται στο χρονο για περισσοτερο εφαπαξ. προσωπικα ενω αναγνωριζοντας την θητεια μου μονο για συνταξη πληρωνομαι για 25 χρονια εφαπαξ θα πληρωθω για 20 μηνες λιγοτερο(περιπου 23 χρονια)
Τάκη για να καταλάβεις σωστά τις αναγνωρίσεις, διάβασε την ερώτηση 4.1 στις FAQ.
Τάκη καμια σχεση οι εισφορες στο ΜΤΣ με το ΕΦΑΠΑΞ!!! Θα σου κρατησει το ΕΛΟΑΣ για την αναγνωριση θητειας τις αναλογες εισφορες με τη ληψη του εφαπαξ σου. Θα δεις ποσο στην πραξη απονομης του εφαπαξ που θα λαβεις με το καλο. Για το ΕΛΟΑΣ η στρ.θητεια οπωσδηποτε συμφερει.
Καλημέρα κε Αχιλλέα. Θα ήθελα μία διευκρίνηση, αν γνωρίζετε, όσον αφορά την προκαταβολή σύνταξης. Υπέβαλα αίτηση αποστρατείας την 27/6/2016 και διαγράφηκα 10/11/2016. Ήμουν ΕΜΘ και θεμελίωσα συνταξιοδοτικό δικαίωμα με διαδοχική ασφάλιση ΙΚΑ (4 έτη) καθώς και σταρτιωτική θητεία (19 μήνες) συνολικά 25 χρόνια και 4 μήνες πραγματικά συντάξιμα έτη , μαζί με την ένστολη υπηρεσία, την 31/12/2014. Λόγω καθυστέρησης έκδοσης της βεβαίωσης καταμέτρησης ενσήμων ΙΚΑ αλλά και της βεβαίωσης μεταφοράς ενσήμων ΙΚΑ στο δημόσιο για την πρώτη πενταετία (ΕΠΥ), ο φάκελός μου ολοκληρώθηκε και η αποστολή του στο ΓΛΚ έγινε, από το αρμόδιο γραφείο της υπηρεσίας μου, μόλις πριν από μερικές ημέρες. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν εμπίπτω στις διατάξεις για προσωρινή σύνταξη ή λόγω της ημερομηνίας υποβολής αίτησης παραίτησης ισχύει κάτι διαφορετικό. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε, εσείς η κάποιος άλλος συνάδελφος, τι προβλέπετε με τις εισφορές επικουρικής ασφάλισης για το ΙΚΑ -ΕΤΑΜ που κατέβαλα ως ιδιώτης επι 4 χρόνια. Αποδίδονται σε κάποιο ταμείο (όπως το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ της πενταετίας ως ΕΠΥ που αποδόθηκαν στα ΜΤ αλλά όχι σε εμάς τους δικαιούχους αν και για το ίδιο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Προκαταβολή σύνταξης δικαιούνται όσοι αποχωρούν από την Υπηρεσία και υπάγονται για τον υπολογισμό της σύνταξης τους στις διατάξεις του ν.4387/2016.
Εσύ υπέβαλες αίτηση αποστρατείας πριν τις 1-7-2016 άρα η σύνταξη σου θα εκδοθεί με τις παλαιές διατάξεις, και δεν δικαιούσαι προκαταβολή.
Σε ότι αφορά το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ / ΕΤΕΑΜ εφόσον έχεις καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές θα πρέπει να πας στο ΜΤΣ να υποβάλεις αίτηση για να κινήσουν τις διαδικασίες με το ΙΚΑ – ΕΦΚΑ ώστε να προσμετρηθεί ο χρόνος αυτός (ατελώς) με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης.
Σ’ευχαριστώ πολύ φίλε G.G. για ακόμα μία φορά είσαι ακριβέστατος και ενημερώνεις τους συναδέλφους όπως κι εμένα άμεσα.
Τακη θα μπορουσες να επικοινωνήσεις μαζί μου για την διαδικασία που αφορά την πρώτη 5ετια ικα ως ΟΠΥ/ΕΜΘ?
ΤΑΚΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ 5ΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΩΝ ΕΝΣΗΜΩΝ????
Τελικά οι υπεύθυνο-ανεύθυνοι ή δεν προσέχουν καθόλου ή από δόλο το έκαναν. ??!! Δεν νομίζω. !!! Και εξηγούμε αμέσως τι εννοώ. !!! Στην προχθεσινή απόφαση (ΚΥΑ) του Χουλιαράκη ( https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/26097 ) για την χορήγηση προκαταβολής σύνταξης στα στελέχη των Ε.Δ, των ΣΑ και του ΠΣ που αποχωρούν από την Υπηρεσία λόγω συνταξιοδότησης και σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4387/16 (για αποστρατείες μετά την 1/7/16), ξέχασαν να συμπεριλάβουν τους…. τρίτεκνους, πολύτεκνους και τους συναδέλφους μας με ειδικά προβλήματα. !! Έτσι σύμφωνα με τη χθεσινή απόφαση (ΚΥΑ) σε ΟΛΟΥΣ (!!) δίνεται η ίδια προκαταβολή σύνταξης, δηλ.: το 50% του (ΒΜ+ΕΧΥ), (αναφέρεται στο α’ εδάφιο του άρθρου 1 του νόμου 4151/13), ενώ στο τρίτο εδάφιο του ίδιου νόμου προβλέπεται σαφέστατα ως προκαταβολή σύνταξης να δίνεται το 60% του (ΒΜ+ΕΧΥ). !!!!! Ακολουθεί το απόσπασμα του νόμου: ” ….Σε περιπτώσεις που ο μόνιμος υπάλληλος ή ο δημόσιος λειτουργός, ισόβιος ή μη, είναι ανάπηρος με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω ή γονέας τριών τέκνων και άνω ή γονέας τέκνου με αναπηρία, ή προστάτης μέλους της οικογένειας με αναπηρία το ποσοστό της προκαταβολής σύνταξης ανέρχεται σε… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κε Καρασαββιδη τα συγχαρητήριά μου για το αξιόλογο και χρονοβόρο έργο που κάνατε αλλά και την υπομονή σας να απαντάτε σε όλα τα ερωτήματα που σας κάνουν. Συνεχίζουμε να υπολογίζουμε τα Χιλιοστά ΕΦΚΑ στην σύνταξη 2017 και να προσθέτουμε την διαφορά στον υπολογισμό σύνταξης 2019 και 2020, ή πλεον δεν χρειάζεται ???
Πάντα θα χρειάζεται η διόρθωση μέσω της σελίδας “Σύνταξη 2017”, γιατί δεν μπορεί να επιτευχθεί ανάλογη ακρίβεια στις υπόλοιπες σελίδες, αφού δεν υπάρχουν τα αναγκαία στοιχεία (μισθοί παρελθόντων ετών, δώρα, επιδόματα κλπ).
Κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να βελτιώσω όσο γίνεται τις προβλέψεις στις σελίδες ανά υπηρεσία, αλλά ποτέ δεν θα γίνουν τόσο ακριβείς όσο η σελίδα “Σύνταξη 2017”.
http://staratalogia.blogspot.gr/2017/05/ika.html ΑΧΙΛΛΕΑ ΔΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΝΣΗ .ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ .ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ?
Οι υπολογισμοί είναι σωστοί, αλλά το κείμενο είναι παραπλανητικό γιατί σε οδήγησε σε λάθος συμπεράσματα.
Η σύνταξη είναι απλά ένα ποσό και δεν περιλαμβάνει επιδόματα (παρά μόνο το επίδομα τέκνων).
Το ποσό της σύνταξης υπολογίζεται με βάση τον τελευταίο μισθό, στον οποίο περιλαμβάνεται και το επίδομα εξομάλυνσης (μεταξύ άλλων).
πάντως Κε καρασαββιδη πιστεύω ότι συμφωνείς ότι δεν είναι λογικό να αφαιρείται από την π.δ η κράτηση περίθαλψης και εισφορά αλληλεγγύης γιατί ως προς την πρώτη θα υπολογιστή σύμφωνα με την νέα σύνταξη και θα είναι μικρότερη από την σημερινή ως προς την δεύτερη στην δική μου περίπτωση θα είναι (0) γιατί η νέα σύνταξη θα είναι κάτω από 1400ε. έτσι όταν μου την αφαιρούν από την π.δ θα είναι σαν να συνεχίζουν να την παρακρατούν.Δεν ξέρω αν συμφωνείς?
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος, εννοείται ότι πάντα θα πληρώνεις εισφορά περίθαλψης (με οποιαδήποτε νομοθεσία).
Το ποσοστό περίθαλψης 6% είναι ίδιο σε όλους ασχέτως ύψους σύνταξης και πληρώνουν ακόμη και αυτοί που παίρνουν πχ. μόνο 250 €, γιατί αλλιώς δεν δικαιούνται ιατρική περίθαλψη!
Επίσης δεν κατάλαβα τι είναι τα 1.400 € που αναφέρεις, γιατί σε κανένα νόμο δεν υπάρχει αυτό το ποσό.
Μόνο με τον τρόπο που χρησιμοποιώ είναι ακριβώς ίδια η παλιά και νέα σύνταξη (ΓΛΚ-ΠΑΛΙΑ και 2017).
Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο στις 2 τελευταίες στήλες του πίνακα ότι το πληρωτέο ΓΛΚ-ΠΑΛΙΑ είναι ακριβώς ίδιο με το πληρωτέο στη στήλη 2017 (για παλιούς απόστρατους).
Πως γίνεται να βγάζεις το συμπέρασμα ότι χάνεις αφού εισπράττεις ακριβώς το ίδιο ποσό;
Για τα 1400ε ενοω την παρακράτηση του νόμου 3865
για την εισφορά περίθαλψης συμφωνώ.για να το πω πιο απλά την ΕΑΣ ΤΟΥ Ν3865 την έχεις σαν Π.Δ
Ευχάριστα νέα …δημοσιευθηκε το ΦΕΚ που περιμέναμε για την έκδοση προσωρινών συντάξεων
Περισσότερα μαζί με το ΦΕΚ εδω : http://www.onalert.gr/stories/prokatabolh-synta3hs-stelexh-enoplwn-dynamewn-swmatwn-asfaleias/56163
Aγαπητέ Αχιλλέα σου αξίζουν πολλά και θερμά συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά.!! Οι νέες πληροφορίες και οι νέοι υπολογισμοί των σελίδων σου που ανέβασες, (σύμφωνα με τα νέα μέτρα λαιμητόμος της Κυβέρνησης), είναι σε όλους μας πολύ χρήσιμες, τόσο στους ε.ε. όσο και στους ε.α. . !! Σε ευχαριστούμε γι’ αυτό, γιατί αν περιμέναμε από τους “ιθύνοντες”, “Καληνύχτα κι’ έφεξε”. !!!
Η δουλειά που κάνεις είναι εξαιρετική, δείχνει βαθιά γνώση και προσήλωση στο συνάδελφο και τις ανησυχίες του. !! Επεξηγείς τα θέματα της καθημερινότητας, (ιδίως θέματα συντάξεων και όχι μόνο) που απασχολούν το κάθε συνάδελφο, τόσο πολύ αναλυτικά και κατανοητά, που σε κανένα άλλο site και να ψάξω δεν τα βρίσκω . !! Οι δε υπολογισμοί των σελίδων σου, είναι απόλυτα έγκυρες και ακριβείς, σύμφωνα με τα μηνιαία έντυπα συντάξεων που εκτυπώνουμε τα Μετοχικά μας Ταμεία και το ΓΛΚ. !!
Συνέχισε να μας ενημερώνεις με τον ίδιο ρυθμό και την ίδια ζέση. !!
ΕΥΓΕ και πάλι. !!
Ένας νέος απόστρατος συνάδελφος από το ίδιο όπλο με σένα. !!
ΑΧΙΛΛΕΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ.ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ SITE. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ EYXOMAI ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ (ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ) ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ…..
Αριθμ. 151274/2016/0092/ 2017 (ΦΕΚ Β’ 1519/04-05-2017)
Χορήγηση προκαταβολής σύνταξης στα στελέχη των Ε.Δ, των ΣΑ και του ΠΣ που αποχωρούν από την Υπηρεσία λόγω συνταξιοδότησης.
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/26097
G.G., σε ευχαριστούμε πολύ για την τόσο σημαντική πληροφορία.
Κε Καρασαββίδη συγχαρητήρια και από μένα για τις αλλαγές στον υπολογισμό των συντάξεων. Θέλω να ρωτήσω γιατί υπολογίζεις την ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΔΙΑΦΟΡΑ αφαιρώντας τις κρατήσεις υγειονομικής περίθαλψης και εισφορά αλληλεγγύης N3865 και όχι την διαφορά της παλιάς σύνταξης (φορολογητέου (καθαρού) ποσού της παλιάς σύνταξης) με νέας?
Αυτά τα 2 ποσά που αναφέρεις είναι το ίδιο πράγμα, το φορολογητέο προκύπτει αφαιρώντας από την ακαθάριστη σύνταξη όλες τις μειώσεις / κρατήσεις (και την περίθαλψη), εκτός από την εισφορά αλληλεγγύης Ν.3986 που δεν είναι κράτηση.
κατά αρχήν ευχαριστώ για την απάντηση σου αλλά διαφωνώ γιατί προκύπτει άλλη Π.Δ Καταβαλλόμενης Σύνταξης (συμπ. εισφορά αλληλεγγύης και υγειονομική περίθαλψη)και άλλης χωρίς να συμπ. εισφορά αλληλεγγύης και υγειονομική περίθαλψη. στα ΜΜΕ διάβασα οτι η Π.Δ προκύπτει από την Καταβαλλόμενη Σύνταξη (συμπ. εισφορά αλληλεγγύης και υγειονομική περίθαλψη) μείον Σύνταξη με επανυπολογισμό. Αν είναι έτσι τότε ο υπολογισμός σύνταξης 2019 δεν είναι σωστός.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα ΜΜΕ που αναφέρεις δεν ανέλυσαν προσεκτικά τη σχετική δεύτερη εγκύκλιο εδώ: https://enstoloi.net/ekdosi-egkyklion-gia-to-neo-asfalistiko/
Η πδ αναφέρεται στη σελίδα 10 και η πρώτη παράγραφος αναφέρεται σε καταβαλλόμενη σύνταξη. Καταβαλλόμενο ποσό εννοείται πάντα το φορολογητέο ποσό, αφού έχουν αφαιρεθεί όλες οι κρατήσεις (και η περίθαλψη).
Επίσης παρακάτω στην ίδια σελίδα υπάρχει λεπτομερής ανάλυση του υπολογισμού: http://i.imgur.com/roUZogI.jpg
Εσύ προσωπικά διαβάζοντας τα παραπάνω συμφωνείς με τη δική μου άποψη ή με τα ΜΜΕ;
Κε Καρασαββιδη διαβάζοντας τα παραπάνω συμφωνώ με την δική σου άποψη .τώρα ποιος έχει δίκιο θα φανεί γρήγορα
Κε Καρασαββίδη συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας να απεικονίσετε υπολογιστικά-συγκριτικά τις επερχόμενες αλλαγές στον υπολογισμό των συντάξεων. Σαφώς και μπορεί να προκύψουν αλλαγές μετά τη ψήφιση των νόμων και κυρίως με την έκδοση των εφαρμοστικών εγκυκλίων. Μια πρώτη παρατήρηση είναι αν τα επιδόματα τέκνων θα παραμείνουν για τις παλιές συντάξεις όπως βλέπω στους υπολογισμούς σας, ή θα καταργηθούν και αυτά όπως ισχύει για τις συντάξεις μετά το Μαι 2016.
major65,
Υπάρχει δημοσιογραφική πληροφορία για αύξηση των επιδομάτων τέκνων.
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1231193/psilonei-to-pleonasma-xamilonei-i-anaptuksi
Δες επίσης και
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1231640/poioi-xanoun-poioi-kerdizoun-apo-metra-kai-antimetra
Σε λίγες μέρες θα κατατεθεί το νομοσχέδιο, οπότε θα δούμε τις λεπτομέρειες
αν και …
μέχρι το 2019-2020 μεσολαβούν εκλογές, οπότε έχουμε πολλά να δούμε ακόμη (αρνητικά ή θετικά)
Ναι αλλά για τις καινούργιες συντάξεις προβλέπεται η κατάργηση του ΕΟΒ, στο οποίο αναφέρομαι και ενσωματώνεται στη σύνταξη. Τα επιδόματα τέκνων μπορεί να είναι αυτά που λαμβάνονται με κριτήρια από τον ΟΓΑ.
* αν τα επιδόματα τέκνων θα παραμείνουν για τις παλιές συντάξεις όπως βλέπω στους υπολογισμούς σας *
Με την σύνταξη καταβάλλεται η οικογενειακή παροχή (ΕΟΒ) όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.4387/16 άρθρο 10, και δεν υπάρχει πληροφόρηση για αλλαγή του.
Τα επιδόματα τέκνων είναι άλλη παροχή που καταβάλλονται από τον ΟΓΑ, και η σχετική πληροφόρηση για αλλαγή είναι αυτή που παρέθεσε ο aero παραπάνω.
Όπως σωστά γράφεις εγώ αναφέρομαι στην οικογενειακή παροχή (ΕΟΒ) που ενσωματώνεται στη σύνταξη και όχι στα επιδόματα τέκνων του ΟΓΑ. Το θέμα είναι ότι για τις νέες συντάξεις μετά το Μαι 2016 η παροχή αυτή καταργείται, και αν αυτό ισχύσει κατά τον επαναυπολογισμό των παλιών συντάξεων.
Για τον υπολογισμό του ύψους της σύνταξης με οποιαδήποτε νομοθεσία δεν υπολογίζεται το ΕΟΒ, άρα δεν παίζει κανένα ρόλο.
Είναι μια ξεχωριστή παροχή που δεν ενσωματώνεται αλλά προστίθεται στην ακαθάριστη σύνταξη, και θα την λαμβάνουν ή όχι τα πρόσωπα που προβλέπονται από το άρθρο 10 του ν.4387/16.
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτή την υπόθεση?
“Σύμφωνα με την υπ’αριθ. 244/2017 απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου που δημοσιεύτηκε στις 10-2-2017, κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι διατάξεις των μνημονιακών νόμων 3865/2010, 3986/2011, 4002/2011 κ.ά., με τους οποίους είχε επιβληθεί «Eιδική Eισφορά Aλληλεγγύης Συνταξιούχων» (ΕΕΑΣ) σε όλους τους συνταξιούχους του Δημοσίου (Δημόσιο, ειδικά μισθολόγια, σώματα ασφαλείας κ.ά).”
Aγωγή ή ένσταση http://eaas.gr/?q=press-release/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%87%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%B1%CF%83