Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 147 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Adam
Adam
19 Σεπτεμβρίου 2017 20:15

Καλησπέρα,εκδόθηκε διευκρινιστική εγκύκλιος για την Εθνική Σύνταξηhttps://www.lawspot.gr/nomika-nea/prosdiorismos-tis-monimis-diamonis-stin-ellada-gia-tin-efarmogi-ton-diataxeon-gia-tin αλλα με μια γρήγορη ανάγνωση δεν βλέπω κάτι εξειδικευμένο για Ε.Δ. και Σ.Α. μήπως πρέπει να περιμένουμε να βγεί η πρώτη κανονική σύνταξη για να διαφωτιστούμε? Ομιλώ για τα 40 χρόνια διαμονής απο τα 15 ετη που έτσι οπως φαίνεται στον νόμο είναι σαν να βάζει ηλικιακό όριο προκειμένου να την λάβει κανείς ολόκληρη.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Adam
19 Σεπτεμβρίου 2017 21:58

Adam ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Νομίζω ότι η εγκύκλιος αυτή λύνει το πρόβλημα που υπήρχε για τα στελέχη των Ε.Δ και Σ.Α τα οποία στην συντριπτική τους πλειοψηφία αποστρατεύονται σε ηλικία μικρότερη των 55 ετών και κατά συνέπεια δεν μπορούσαν να έχουν 40 διαμονής στην χώρα κατά την συνταξιοδότηση τους.
Στην παράγραφο 1α αναφέρεται « Επισημαίνεται στο σημείο αυτό, ότι η Εθνική Σύνταξη υπολογίζεται ανάλογα με το χρόνο ασφάλισης και, επομένως θα κυμαίνεται από 345,60€ έως 384,00€ χωρίς να εξετάζονται τα έτη μόνιμης διαμονής στην Ελλάδα, τα οποία θεωρείται ότι, στις ακόλουθες περιπτώσεις ασφαλισμένων που συνταξιοδοτούνται λόγω γήρατος από 13/5/2016 και εφεξής από τον ΕΦΚΑ, αντιστοιχούν σε 40 έτη διαμονής στη χώρα:
α) όσων η καταβολή της σύνταξης αρχίζει πριν από τη συμπλήρωση του 55ου έτους της
ηλικίας τους, ….». Επομένως όποιος αποστρατεύεται και δικαιώνεται σύνταξης σε ηλικία μικρότερη από 55 ετών θεωρείται ότι έχει τα 40 έτη και επομένως μόνο κριτήριο για την χορήγηση της εθνικής σύνταξης είναι ο χρόνος ασφάλισης.

Adam
Adam
Απάντηση σε  GEORGIOSP
19 Σεπτεμβρίου 2017 23:32

Κ εγώ ευχαριστώ Γιώργο που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις προσεκτικά την εγκύκλιο και να μας διαφωτίσεις.Πρόκειται περί πολύ ευχάριστης εξέλιξης μέσα σε όλα τα άσχημα που μας έφερε ο νόμος Κατρούγκαλου…

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Adam
20 Σεπτεμβρίου 2017 10:06

Η σχετική απόφαση στην παρακάτω παραπομπή για όσους θέλουν να την διαβάσουν.
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/26992

ΝικοςΜ
ΝικοςΜ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
19 Σεπτεμβρίου 2017 23:41

Μίλησα με την νομική σύμβουλο του ΥΠΕΡΓ , πριν 15 μέρες, αλλά δεν καταλάβαινε ότι μας πιάνει σχεδόν όλους, παρόλο που της το είχα εξηγήσει πάλι στο παρελθόν. Μετά από 3 μέρες την ξαναπήρα τηλ και μου είπε ότι ετοιμάζουν τροποποιήσεις και θα το λύσουν το θέμα.Να πω την αλήθεια , δεν την πίστεψα και διαβάζοντας το πρώτο post του Adam, ετοιμαζόμουν να την πάρω αύριο να τα ακούσει και να να ενοχλήσω επιπλέον τους ιδιαιτέρους της ΥΠΕΡΓ .
Μακάρι να λύθηκε το θέμα, διότι φαινόταν ότι δεν υπολογίζουν τους ΕΑ.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2017 01:18

ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ 13/5/2016 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ?ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΗΣ 13/5/2016 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΑ 40 ΕΤΗ?ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΕΔΩ.ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
20 Σεπτεμβρίου 2017 10:13

Για όσους έχουν συνταξιοδοτηθεί πριν την ισχύ των διατάξεων του Ν4387/2016 προβλέπεται να γίνει αναπροσαρμογή των συντάξεων σύμφωνα με το άρθρο 14 του νόμου αυτού. Όταν γίνει αυτό, ο νέος υπολογισμός θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 7, 8, 13 και 14. Η εγκύκλιος αυτή ρυθμίζει θέματα του άρθρου 7 οπότε θα εφαρμοστεί και κατά την αναπροσαρμογή των παλαιών συντάξεων.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2017 10:23

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ 13/5/2016 ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΦΚΑ?

ΦΑΣΟΥΛΗΣ
ΦΑΣΟΥΛΗΣ
19 Σεπτεμβρίου 2017 18:33
tzo
tzo
18 Σεπτεμβρίου 2017 18:25

Καλησπέρα σε όλους τους αναγνώστες του site. Θέλω να μάθω σχετικά με εργασία αποστράτου στο εξωτερικό. Όσο και αν το έψαξα δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. Παντού γίνεται αναφορά για περικοπή της σύνταξης για εργασία στην Ελλάδα (δημόσιο ή ιδιωτικός φορέας), ακόμα και στο έγγραφο του ΓΛΚ που είναι αναρτημένο σε αυτό το site. Εάν κάποιος έχει συγκεκριμένες πληροφορίες για το θέμα αυτό ας τις γνωστοποιήσει.

tzo
tzo
18 Σεπτεμβρίου 2017 21:50

Κύριε Καρασαββίδη καλησπέρα,
Πιστεύετε ότι επικοινωνία με το ΓΛΚ θα έχει κάποιο αποτέλεσμα και αν ναι σε ποιο τμήμα θα πρέπει να απευθυνθώ.
Ευχαριστώ.

ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Απάντηση σε  tzo
18 Σεπτεμβρίου 2017 21:59

Aν βοηθαει ,σου λεω οτι για οσους συναφελφους ε.α ξερω και δουλευουν εξω (Κυπρο ,Ευρωπη, Ασια) δεν υπαρχει προβλημα κανενα. Οτι γνωριζω σου λεω, Οχι απο νομοθεσια

tzo
tzo
Απάντηση σε  ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
19 Σεπτεμβρίου 2017 09:21

@ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ. Έχω ακούσει και εγώ πολλά και διάφορα αλλά το θέμα είναι ποια είναι η νομοθεσία για το συγκεκριμένο θέμα.

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  tzo
19 Σεπτεμβρίου 2017 15:18
tzo
tzo
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
19 Σεπτεμβρίου 2017 17:05

Επαμεινώνδα, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά στο link που αναφέρεις δεν γράφει κάτι ξεκάθαρα για εργασία συνταξιούχου (αποστράτου) στο εξωτερικό. Εάν υπάρχει κάτι στους νόμους που αναφέρει το παραπάνω άρθρο και το γνωρίζεις έχεις την καλοσύνη να μου το υποδείξεις;

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  tzo
19 Σεπτεμβρίου 2017 22:27

Όταν οι συνταξιούχοι στους οποίους εφαρμόζονται οι κοινοποιούμενες διατάξεις αναλαμβάνουν εργασία ή δραστηριότητα ή αποκτούν ιδιότητα υποχρεωτικώς υπακτέα στην ασφάλιση του Ε.Φ.Κ.Α., για όσο χρόνο απασχολούνται ή διατηρούν την ιδιότητα ή τη δραστηριότητα εξακολουθούν μεν να λαμβάνουν την κύρια και την επικουρική σύνταξή τους, αλλά το ακαθάριστο ποσό αυτών θα καταβάλλεται μειωμένο κατά 60%. Κ
Η ΕΡΓΑΣΊΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΑΛΙΣΤΕΑ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ! ΤΏΡΑ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΎΚΛΙΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΗΚΕΦΩΝΟ!
Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/36837

tzo
tzo
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
20 Σεπτεμβρίου 2017 13:04

OK Ευχαριστώ.

STR
STR
Απάντηση σε  tzo
20 Σεπτεμβρίου 2017 06:35

Καλημέρα tzo, επειδή το θέμα έχει και φορολογική προέκταση, έχε υπ’ όψιν σου και αυτό (αν δεν το γνωρίζεις ήδη): https://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=193847

tzo
tzo
Απάντηση σε  STR
20 Σεπτεμβρίου 2017 13:14

Καλησπέρα STR. Σε ότι αφορά την φορολογία το γνωρίζω και τα πράγματα είναι ξεκάθαρα όπως αναφέρει και το link παραθέτεις.

Γιώργος92
Γιώργος92
Απάντηση σε  tzo
20 Σεπτεμβρίου 2017 10:06

Την σύνταξη την παίρνεις . Το θέμα είναι που θα είσαι φορολογικά κάτοικος. Αν είσαι φορολογικά κατοικος Ελλάδας έχεις υποχρέωση να δηλώνεις έδω το παγκόσμιο σου εισόδημα με αποτέλεσμα να ξαναφορολογείται το εισόδημα που ήδη εχει φορολογηθεί στη χωρα που εργάστηκες. Εαν εισαι φορολογικά κατοικος εξωτερικου τότε υπάρχουν διακρατικες συμφωνίες για το που θα φορολογειται η σύνταξη σου απο την Ελλάδα.Στις περισσότερες χωρες τις ευρωπαικής ένωσης ισχυει oτi η σύνταξη θα φορολογειται μονο στην χώρα που την πληρώνει.
Το αρνητικό είναι όμως οτι αν εισαι κάτοικος εξωτερικού και λαμβάνεις σύνταξη απο την Ελλάδα τότε δεν έχεις αφορολόγητο στην Ελλάδα. που σημαίνει αυτη την στιγμή 22% φορολογία σε όλο το ποσό της σύνταξης.

Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
18 Σεπτεμβρίου 2017 17:46

Ενημέρωση για τους υπο συνταξιοδότηση συναδέλφους.
Ημερ. Πρωτ. στο ΓΛΚ: 25-7-17.
Χρέωση σε εισηγητή: 8-9-17.
Σήμερα 18-9-17 δέχτηκα τηλέφωνο από τον εισηγητή να του αποστείλω επιπροσθέτως με Φαξ μία υπεύθυνη δήλωση ότι μετά την αποστρατεία δεν εργάζομαι ή δεν αυτοαπασχολούμαι.
Πιθανή ημερομηνία καταβολής προσωρινής σύνταξης ο επόμενος μήνας.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σώτος Κ.
19 Σεπτεμβρίου 2017 08:35

Διαφαίνεται ότι παρά το ζοφερό παρόν και μέλλον των μισθών (ε.ε.) & των συντάξεων (ε.α.), αρχίζει να μπαίνει το νερό στο αυλάκι αναφορικά με το διάστημα καταβολής των προσωρινών, αφού αυτό ήταν τεράστιο πρόβλημα μιας και πολλοί συνάδελφοί μας αποστρατεύονταν και περίμεναν 8-10 μήνες για την προσωρινή. Έτσι τουλάχιστον διαφαίνεται από ομολογίες συναδέλφων.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-179/#comment-56349
Μάλλον θα γίνει πραγματικότητα η καταβολή της προσωρινής, τον αμέσως επόμενο μήνα της αποστρατείας. Να λέμε και κανά ευχάριστο, μη σχολιάζουμε μόνο τα κακώς κείμενα.

ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  Σώτος Κ.
6 Οκτωβρίου 2017 18:18

Καλησπέρα είμαι στην ίδια φάση με σένα άλλα σήμερα 6/10/2017 έψαξα στην εφαρμογή του ΓΛΚ για την πορεία συνταξιοδοτησης άλλα πλέον δεν μου βγάζει ούτε τον αριθμό πρωτοκόλλου ούτε τον εισηγητή ενώ πριν μου τα εμφάνιζε ,Ξερεις κατι παραπανω?

villasg
villasg
17 Σεπτεμβρίου 2017 14:55

Για τους ΕΕ συναδέλφους
Αναρτήθηκε το φύλλο μισθοδοσίας “ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2017” [ ΠΝ – https://anfm.hellenicnavy.gr/paymentlist ] και είναι ακόμα με τον “παλιό μισθολόγιό”

mdeilo
mdeilo
15 Σεπτεμβρίου 2017 15:08

Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω γνωρίζει κανείς αν ως συνταξιούχοι μπορούμε να απασχολούμαστε νόμιμα σε οικογενειακή επιχείρηση. Είμαι νοσηλευτρια ε.α και σκοπεύω να δουλέψω στο ιατρειο του συζύγου μου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

STR
STR
Απάντηση σε  mdeilo
16 Σεπτεμβρίου 2017 11:22

Φυσικά και μπορείς να απασχοληθείς νόμιμα, απλά να ξέρεις ότι θα υποστείς περικοπή σύνταξης 60%.
Ρίξε μιά ματιά εδώ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ και συγκεκριμένα στην ερώτηση 1.4.
Διαβάζοντας προσεκτικά θα καταλάβεις αν σε συμφέρει να “απασχοληθείς νόμιμα” ή όχι.
Επιπλέον, κάνε και έναν υπολογισμό, αν θέλεις, στη σελίδα Σύνταξη ΓΕΣ (https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-ges/) για να δεις και τα ακριβή ποσά περικοπής, ώστε να αποφασίσεις αν είναι καλύτερα να απασχοληθείς ή όχι.
Ελπίζω να βοήθησα.

Johnny B.
Johnny B.
18 Σεπτεμβρίου 2017 16:33

Ίσως δεν το διατύπωσα ορθά στο αποσυρμένο σχόλιο μου, ωστόσο αυτό που εννοείς Αχιλλέα, αυτό εννοούσα και εγώ με τη φράση “και φυσικά μπορεί να βοηθάει το σύζυγό της”. Νομίζω ότι ήταν ξεκάθαρο ότι εννοούσα “άμισθη” απασχόληση και συγκεκριμένα διευκρινίζω να αποτελεί “part-time περιστασιακή βοήθεια π.χ. σε κάποιες ώρες αιχμής και όχι κάθε μέρα και πάντα με την παρουσία του συζύγου της.

Αρκεί η βοήθεια που προσφέρει κάποιος/α στον/η σύζυγό του/της σε κάποιον εξειδικευμένο πεδίο/τομέα, να καλύπτεται βάσει ανάλογης άδειας άσκησης επαγγέλματος (κατοχή διπλώματος/άδειας) και όχι εμπειρικά (γενικά αυτά θα της το πουν και στο ΙΚΑ).

STR
STR
19 Σεπτεμβρίου 2017 14:43

Σύμφωνα με αυτό:
http://krs.gr/blog/item/19-asfalisi-sigkenikwn-proswpwn-se-atomiki-epixeirisi/19-asfalisi-sigkenikwn-proswpwn-se-atomiki-epixeirisi
προκύπτει υποχρέωση ασφάλισης, όχι όμως αυτοδίκαια εφαρμοζόμενη.
Δυστυχώς όμως, υπάρχει και η Επιθεώρηση Εργασίας, της οποίας οι ελεγκτές ερευνούν το εάν στοιχοιοθετείται “σχέση εξαρτημένης εργασίας” ανεξάρτητα της συγγενικής σχέσης, και εφόσον κάτι τέτοιο διαπιστωθεί…………..ίσως υπάρξει θέμα.
Ώς εκ τούτου, μήπως θα ήταν καλό, εκτός από το ΙΚΑ, να απευθύνει η Κα Συνάδελφος και ένα ερώτημα προς Επιθ. Εργασίας και ΓΛΚ?
ΥΓ
Και το δικό μου σχόλιο, που αποσύρθηκε, αφορούσε την απάντηση του JohnnyB. την οποία θεώρησα χιουμοριστική, προφανώς είναι δύσκολο να καταλάβεις μέσω του γραπτού λόγου τη διάθεση του άλλου,

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  STR
19 Σεπτεμβρίου 2017 21:59

Συνάδελφε STR όπως βλέπεις η κατάσταση που βιώνουμε καθημερινά είναι υπερβολικά δυσβάσταχτη, δεν νομίζω ότι θα μπορούσε κάποιος να κάνει χιούμορ για τα εργασιακά…

Φτάσαμε στο σημείο να αναρωτιόμαστε για τη νομιμότητα θεμάτων που δυστυχώς φτάνουν στα όρια της παράνοιας! Τι θέλω να πω?

Αν δηλαδή έχεις ένα μαγαζί ως οικογενειακή επιχείρηση και έρθει ένα απόγευμα η σύζυγός σου να το καθαρίσει και εκείνη τη στιγμή μπει η Επιθεώρηση Εργασίας, θα πρέπει να αποδείξεις ότι η γυναίκα σου δεν κάνει αδήλωτη εργασία καθαρίστριας? Εντάξει, έλεος… τι να πω άλλο!!!

STR
STR
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2017 06:12

Φίλε JohnnyB., όντως δεν είμαστε σε θέση αλλά ούτε και σε διάθεση να κάνουμε χιούμορ με αυτά που συμβαίνουν, καλώς ο Κος Καρασαββίδης απέσυρε τα σχόλια για να μην υπάρξει περίπτωση παρεξήγησης. Όσο για το θέμα της Επιθ. Εργασίας, θα σου πω μόνο ότι πριν μπω στο Στρατό εργαζόμουν αρκετά χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, σε διάφορες δουλειές, το τι έχουν δει τα μάτια μου δε φαντάζεσαι. Αν θέλεις το mail μου είναι στη διάθεσή σου, μέσω του Κου Καρασαββίδη, να μιλήσουμε.

villasg
villasg
15 Σεπτεμβρίου 2017 10:41

Ν.4488/2017 – ΦΕΚ 137/Α/13-9-2017
«Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις Δημοσίου και λοιπές ασφαλιστικές διατάξεις, ενίσχυση της προστασίας των εργαζομένων, δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες και άλλες διατάξεις»
https://www.e-nomothesia.gr/kat-ergasia-koinonike-asphalise/nomos-4488-2017-fek-137a-13-9-2017.html

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
11 Σεπτεμβρίου 2017 23:25

Οι θεσμοί επιστρέφουν με… άγριες διαθέσεις! «Μαχαίρι» σε έξι επιδόματα
http://www.bloko.gr/2017/09/blog-post_961.html
………Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης έχει ζητήσει από τα υπουργεία Εσωτερικών και Άμυνας να περιορίσουν τις δαπάνες τουλάχιστον κατά 150 εκατομμύρια ευρώ. Οι δανειστές αναμένεται να ζητήσουν αναλυτικές πληροφορίες για το ΚΕΑ.

villasg
villasg
11 Σεπτεμβρίου 2017 10:45

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε .
Να ρωτήσω γιατί με ένα γρήγορο ψάξιμο δεν βρήκα κάτι , έχει πάρει κάποιος που έφυγε μετά τον 7/16 τελική σύνταξη (όχι προσωρινή)?
Και εάν ναι συμφωνεί με αυτά που βγαίνουν από το site ?

villasg
villasg
Contributor
12 Σεπτεμβρίου 2017 15:17

Ευχαριστω για την απαντηση Αχιλλεα .
Ειχα ελπιδες μπας και …….

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
11 Σεπτεμβρίου 2017 00:07

Δείτε το ψηφισθέν πολυνομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ που αφορά και τους Αποστράτους ΕΔ-ΣΑ
http://staratalogia.blogspot.gr/2017/09/blog-post_64.html

ΜΙΛΤΟΣ
ΜΙΛΤΟΣ
7 Σεπτεμβρίου 2017 21:21

Γιαννη ΕΟΔ δεν ειναι οι Ε.Υ !!!Για ψαξτο λιγο και θα καταλαβεις ποιους εννοω και για ποιους θα ειναι η ρυθμιση με το νεο ΣΝ αν και οταν κατατεθει.Οσο για το τι εμαθα εγω η οχι,αστο καλυτερα.Περισσοτερα παντως μαθαινει καποιος σε μαχιμες μοναδες απο οπουδηποτε αλλου….

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΜΙΛΤΟΣ
7 Σεπτεμβρίου 2017 23:25

Και πάλι δεν σε καταλαβαίνω. 1ον πριν να βγεις Ε.Υ. είσαι ΕΟΔ και αναμένεις ( εξού και το σχόλιο μου από 6 μήνες έως 18 με σχεδόν 2 χρόνια με όλη την διαδικασία των χαρτιών. Επίσης πρακτικά σε Mάχιμη Mονάδα …όπως εγώ Ε.Υ είσαι εκτός Οργανογράμματος Μονάδος πρακτικά μια από τα ίδια μια και δεν σε βάζουν στο οργανόγραμμα καθόλου και δεν επηρεάζεις απολύτως πουθενά την λειτουργία της μονάδος σαν θέση-άτομο ( εγώ μια και με αφορά ψαγμένο το έχω φίλε μου !!). όσο για τις μάχιμες μονάδες φίλε μου ξέρεις πολύ καλά αν βγάλουμε άντε τις σχολής και καν χρόνο εκπαιδεύσεις από εδώ και από εκεί μένουν 27. Και τα 27 σε μάχιμη μονάδα τα έχω ( ακόμα και στην κατάσταση μου τώρα ) και πληροφοριακά η κατάσταση της υγείας μου οφείλεται από αυτό.Πέραν τούτου είπα ότι ίσως ακούστηκε γενική η άποψη σου και αντιλαμβάνομαι ποιες “περιπτώσεις εννοείς”. Καλό θα ήταν όμως να διευκρινίζουμε τα λεγόμενα μας και να μήν πετάμε γενικά απόψεις. Φυσικά η προσωπική σου άποψη και… Διαβάστε τη συνέχεια »

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Σεπτεμβρίου 2017 00:32

Μίλτο μήπως εννοείς ΕΟΘ και όχι ΕΟΔ;

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
4 Σεπτεμβρίου 2017 08:47
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
4 Σεπτεμβρίου 2017 19:45

καλησπερα ηλια …ταλαιπωρουν τον κοσμο

Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
2 Σεπτεμβρίου 2017 17:03

Καλησπέρα σε όλους και όλες! Θα ήθελα δυο λόγια μόνο να πω σχετικά με τα συντάξιμα έτη (5ετία & εξάμηνα) και δεν νομίζω ότι τουλάχιστον εγώ από εδώ και στο εξής να κάνω οποιοδήποτε άλλο σχόλιο επί του θέματος. Μέρες τώρα υπάρχουν σχόλια ελαχίστων συναδέλφων ευτυχώς, που με αυτά καταφέρονται εμμέσως πλην σαφώς κατά συναδέλφων που έχουν τέτοια έτη (και ειδικότερα για τα εξάμηνα) και θα υπάρξει ίσως για αυτούς οποιαδήποτε αύξηση στην αναλογική τους σύνταξη σε σχέση με εκείνους. Ο καθένας φυσικά μπορεί να λέει και να γράφει ότι θέλει. Το να υπάρχει όμως τέτοια επίθεση για αυτούς τους συναδέλφους, επειδή ήταν σε μονάδες όπου βάζανε εξάμηνα και μέσω αυτών ίσως θα τους προσαυξηθεί η ανταποδοτική σύνταξη σε σχέση με άλλους που δεν έχουν τέτοια έτη, δείχνει τρομερή εμπάθεια και κακία. Αντί ο κάθε ένας να κοιτάζει το τι θα βγάζει αυτός με τα δεδομένα που έχει (βαθμό, συντάξιμα έτη, κλπ), κοιτάει το τι θα βγάζει ο άλλος…και αν για κάποιο λόγο βγάζει περισσότερα τότε κάνει αναλύσεις επί αναλύσεων… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  Σώτος Κ.
2 Σεπτεμβρίου 2017 23:15

Κατι σαν την κατσικα του γειτονα ενα πραγμα……..
Να πω μονο οτι το πλαφον των 2000 αφορα τα μεικτα ,οποτε κανενας δεν θα δει στο χερι πανω απο 1500 ευρω οσα εξαμηνα και να γραψει στην καριερα του.
Αν και προσωπικα δεν με αφορα ηθικα και μονο, αυτος που στην καριερα του δεν καθοταν πισω απο ενα γραφειο αλλα πετουσε πανω απο το αιγαιο η εξουδετερωνε βομβες η εσπαγε τη μεση του στις ειδικες δυναμεις δικαιουτε να παρει κατι παραπανω.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
3 Σεπτεμβρίου 2017 01:43

Να σου πω Τάσο και μια διαφορετική πρόσεγγιση στο θέμα.

Η λεγόμενη ανταποδοτική σύνταξη αφορά στην ανταπόδοση με κάποιο συντελεστή βιωσιμότητας / αναπλήρωσης των εισφορών που έχεις πληρώσει τόσα χρόνια που δούλευες και κανονικά δεν περικλείει στοιχεία επικινδυνότητας ή δυσκολίας εργασίας εκτός και αν υπήρχαν εισφορές ή κρατήσεις στα επιδόματα ή εξαγοράστηκαν τα έτη και τότε κανονικά να ληφθούν υπόψη στη σύνταξη.

Το επάγγελμα του στρατιωτικού, πιλότου, βατραχανθρώπου, αλεξιπτωτιστή κλπ είναι πράγματι πολύ επικίνδυνο και πατριωτικό και πρέπει να αμοίβεται αδρά ως ε.ε. και να πληρώνονται όλες οι υπερωρίες αλλά η ανταποδοτική σύνταξη αφορά δεξαμενή εισφορών που αν παρακάμπτονται υπέρ του ενός ή του άλλου που δεν έχει καταβάλει τις ανάλογες εισφορές, κρατήσεις ή εξαγορές τότε καταδικάζονται μεσόπροθεσμα όλοι οι συνταξιούχοι του κράτους…

Ας μην αναζητάμε λοιπόν μαγικές φόρμουλες υπεραπόδοσης άνω του 100% στο συνταξιοδοτικό γιατί απλά δεν θα είναι βιώσιμο!

Army
Army
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Σεπτεμβρίου 2017 14:51

Επειδή κάποιοι δεν γνωρίζουν τα εξάμηνα τα πληρώνουμε κανονικά σε δόσεις όταν μπει η συντήρηση κ γραφτεί το εξάμηνο εγώ τα έχω όλα αναγνωρισμένα κ πληρωμένα στο κτσ κ για μερικούς θα γράψω κ το ποσό που ακόμα δεν έχει εξωφληθη αλλά θα κρατηθούν από την σύνταξη σε ισόποσες δόσεις έως τώρα έχω πληρώσει τριάντα χιλιάδες κ υπολοοιπονται άλλες οκτώ χιλιάδες για αυτό λοιπόν κάποιοι εδώ μέσα ας ερχόντουσαν Ειδικές Δυνάμεις να έδιναν σαράντα χιλιάρικα κ ας έπαιρναν αυτά που λένε ότι θα δώσουν Γιατί ακόμα ότι οριστική δεν μας έχουν βγάλει Ευχαριστώ

Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  Army
3 Σεπτεμβρίου 2017 18:35

Πες τα ρε army, γιατί κάποιοι εδώ μέσα στρέφονται κατά συναδέλφων, βγάζουν χολή και κόμπλεξ και είναι υψηλή θεωρία με βαρύγδουπους και δακρύβρεκτους σχολιασμούς, λες και από αυτά τα λίγα παραπάνω που θα πάρει περισσότερα κάποιος στη σύνταξή του λόγω των εξαμήνων,θα πέσει έξω ολόκληρο το ασφαλιστικό της χώρας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Army
3 Σεπτεμβρίου 2017 21:22

Σώτο,

να πάρεις όσα πρέπει να πάρεις και κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό.

Άσε το Κράτος να βρει τα χρήματα να στα πληρώσει πρώτα…γιατί αν δεν υπάρχουν οι ανάλογες εισπράξεις τότε όσα και να ακούς ότι θα σου δώσουν… σύντομα, θα κοπούν και αυτά, αναγκαστικά!

Το Ταμείον (ΕΦΚΑ) είναι μείον…δυστυχώς! (με λίγα λόγια την πατήσαμε…)

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Σεπτεμβρίου 2017 11:11

ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑ. ΑΣΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
9 Σεπτεμβρίου 2017 14:32

Γιώργο,

ένα από τα τρία ισχύει:

1. εγώ δεν το κατέχω

2. εσύ δεν το κατέχεις

3. δεν το κατέχουμε και οι δύο…

Πάω στοίχημα ότι ισχύει το (3).

ΥΓ1: Όταν μιλάω για εισφορές δεν αναφέρομαι στην αυτοτελή φορολόγηση. Αυτό είναι άλλο καπέλο…

ΥΓ2: Γενικώς, δεν νομίζω ότι υπάρχει χώρα κάπου στην Ευρώπη και δεν βάζω μέσα τον παράγοντα οικονομική κρίση όπου ο συνταξιούχος να λαμβάνει κύρια σύνταξη μεγαλύτερη του τελευταίου του μισθού.

(Συμφωνώ και επαυξάνω, η επικινδυνότητα ενός επαγγέλματος να πληρώνεται αδρά στα χρόνια που διατρέχει κάποιος τον κίνδυνο, στη σύνταξη γιατί? Αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη και τίποτε περισσότερο!)

Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
10 Σεπτεμβρίου 2017 16:07

Johnny B. να είσαι σίγουρος ότι ισχύει το πρώτο…ότι δε το κατέχεις και γενικά με τα σχόλιά σου από ότι βλέπω, βγάζεις χολή κατά συγκεκριμένων συναδέλφων.
ΥΓ 1. Όταν μιλάμε και εμείς για εισφορές δε λέμε για την αυτοτελή φορολόγηση γιατί φυσικά είναι άλλο πράγμα.
Μιλάμε για εισφορές επί του κάθε πτητικού κλπ.
ΥΓ 2. Κάνεις ατυχής συγκρίσεις γενικά και δημιουργείς ενσυνείδητα εσφαλμένες εντυπώσεις…το λόγο δε ξέρω.
Αν είχες όμως και εσυ πτωτικά ας πούμε δε θα μιλούσες καθόλου.
ΥΓ 3. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια, οπότε όταν θέλουμε να πούμε κατί καλό θα είναι να είμαστε καλά ενημερωμένοι πρώτα.
ΥΓ 4. Όπως είπε και κάποιος άλλος συνάδελφος εδώ κάποιοι διακατέχονται από το σύνδρομο, ” να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα”.
Εσυ με τα πτητικά πτωτικά κλπ…και κάποιοι άλλοι από ότι είδα με τους ΕΟΘ και Ε.Υ. συναδέλφους.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ……
Αν νομίζετε ότι είναι σωστή αυτή η προσέγγιση των πραγμάτων, συνεχίστε έτσι…βγάζοντας τα μάτια των συναδέλφων.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.

Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
10 Σεπτεμβρίου 2017 19:23

κ. Καρασαββίδη, Ναι…άλλαξα το όνομά μου γιατί είδα ότι έκανα κάποια σχόλια που δεν αναρτήθηκαν. Δεν ξέρω αν αυτό το φιλτράρισμα έγινε μόνο για τα δικά μου σχόλια ή θα είναι πλέον κάτι που θα συμβαίνει για όλους. Δε νομίζω ότι τα σχόλια μου δεν ήταν κόσμια…επιθετικά ως ένα βαθμό ναι μπορεί να ήταν, αλλά νομίζω ότι δε φταίω εγώ γι αυτό. Δεν είδα την ίδια ευαισθησία σε σχόλια κάποιων συναδέλφων που στρέφονται εναντίον κάποιων άλλων (πέραν των διπλών συνταξίμων βλέπε πρόσφατες συζητήσεις για τους ΕΟΔ-ΕΥ). Συμφωνώ στο ότι θα πρέπει να μην αναρτώνται μη κόσμια και εριστικά σχόλια…αλλά να περνάνε και από φιλτράρισμα σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα και δημιουργούν ΕΣΚΕΜΕΝΑ (γιατί άραγε;) λάθος εντυπώσεις. Επιτρέψτε μου να πω ότι δυστυχώς το site με όλα αυτά, πάει να χάσει την ουσία του…δηλαδή την ενημέρωση όλων μας…και πρέπει να το δείτε σοβαρά αυτά. ΥΓ. Την συζήτηση ΓΕΝΙΚΑ δεν την ξεκίνησα εγώ, αλλά άλλοι “καλοί” συνάδελφοι. Εγώ απάντησα σε αυτές τις αναρτήσεις…και μετά ένανα μια γενική τοποθέτηση επί του θέματος… Διαβάστε τη συνέχεια »

GEORGIOSP
GEORGIOSP
1 Σεπτεμβρίου 2017 12:43

Αφορά όσους συναδέλφους έχουν τεθεί ΕΟΘ ή συμπληρώνουν 35 έτη υπηρεσίας και ενδιαφέρονται για παραμονή στην υπηρεσία μέχρι την ηλικία των 58 ετών. Φαίνεται ότι στο νομοσχέδιο του ΥΕΘΑ που θα κατατεθεί έχουν γίνει τροποποιήσεις του άρθρου 1 (σε σχέση με αυτό που είχε αναρτηθεί για διαβούλευση http://www.opengov.gr/mindefence/?p=6006 ).
Ειδικά όσοι αποστρατεύονται (η αποστρατεύτηκαν) φέτος ας διαβάσουν τις παραγράφους 4 έως 7 στο έγγραφο που αναρτήθηκε εδώ http://www.militaire.gr/%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%bf%cf%83%cf%87%ce%ad%ce%b4%ce%b9%ce%bf-%cf%85%cf%80%ce%b5%ce%b8%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%ba%ce%b1%ce%b8%cf%85%cf%83%cf%84%ce%ad%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b5-%ce%ba/ .
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να παρακολουθούν την εξέλιξη του θέματος αυτού συνεχώς γιατί τα χρονικά περιθώρια για την υποβολή αίτησης είναι πολύ περιορισμένα (πέντε ημέρες από την θέση σε ισχύ του νέου νόμου).

ΜΙΛΤΟΣ
ΜΙΛΤΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 Σεπτεμβρίου 2017 15:28

Ναι να πληρωνει το κρατος και αλλους τζαμπα χαραμοφαηδες που σε αυτην την ηλικια δεν κανουν τιποτα!!!Ουτος η αλλως οι ΕΟΔ δεν θα επρεπε καν να υπαρχουν!!!Tα λεφτα του Ελληνα φορολογουμενου καλα ειναι να πανε στα νεα τα παιδια που εχουν προβλημα ανεργιας και οχι σε κυφηνες!!!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΜΙΛΤΟΣ
4 Σεπτεμβρίου 2017 17:37

Το θέμα δεν με αφορά προσωπικά αλλά πιστεύω ότι η διάταξη αυτή μικραίνει λίγο μια αδικία αφού μόνο τα στελέχη των Ε.Δ ανάμεσα σε όλο τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αποστρατεύονται / συνταξιοδοτούνται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ με 35 χρόνια υπηρεσίας (προέλευση ΑΣΕΙ, ΑΣΣΥ) ή 50/54 ετών (ΕΜΘ, ΕΠΟΠ ανάλογα με τον βαθμό) και δεν έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν αν θέλουν να παραμείνουν περισσότερο χρόνο στην υπηρεσία προσθέτοντας συντάξιμα χρόνια.
Δεν γνωρίζω ποια είναι η ηλικία σου και πόσα χρόνια υπηρεσίας έχεις αλλά θα σε πληροφορήσω ότι η τάξη των κηφήνων είναι πολυσυλλεκτική και περιλαμβάνει άτομα από όλες τις ηλικίες και κατηγορίες προσωπικού. Είναι άδικο λοιπόν να τσουβαλιάζεις , με μόνο κριτήριο την ηλικία, μια κατηγορία ανθρώπων και να χρησιμοποιείς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς όπως χαραμοφάηδες και κηφήνες.

ΜΙΛΤΟΣ
ΜΙΛΤΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 Σεπτεμβρίου 2017 19:51

Εγω ξερω οτι τα παιδια μας με 2 πτυχια και μεταπτυχιακα ψαχνουν για δουλεια και δουλεια δεν βρισκουν.Αν ησουν στρατιωτικος ξερεις πολυ καλα τι προσφερει ενας 50+!!!!Για ποιο λογο να πληρωνουμε καποιους για να καθονται;Για τους χαρακτηρισμους μου επιμενω,διοτι στα 30 χρονια υπηρεσιας μου ξεκινωντας απο Υπαξιωματικος ειδαν πολλα τα ματια μου και δεν προκειται κανενας να αλλαξει την αποψη μου.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΜΙΛΤΟΣ
4 Σεπτεμβρίου 2017 20:47

Όπως φαίνεται από το εικονίδιο της Π.Α ήμουν και εγώ στρατιωτικός. Έχουμε ίδια χρόνια υπηρεσίας και προέλευση αλλά και διαφορετικές απόψεις. Εγώ συνεχίζω να επιμένω ότι υπάρχουν άξιοι και ικανοί συνάδελφοι όλων των ηλικιών και προελεύσεων και το αντίθετο. Όσο για τα παιδιά μας, και εδώ μοιάζουμε, δεν πρόκειται να βρουν δουλειά αν φύγουν κάποιοι πενηντάρηδες νωρίτερα από τις Ε.Δ. Οπότε μπορούμε μόνο να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. Καλό βράδυ.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΜΙΛΤΟΣ
7 Σεπτεμβρίου 2017 01:20

Κύριε Συνάδελφε….. Είπα να μην απαντήσω μια και εγώ έχω 30 χρόνια από Υπαξιωματικός αλλά βλέποντας τα λεγόμενα σου δεν άντεξα. Είμαι και εγώ ΕΟΔ ( Ε.Υ.) στα 50 σχεδόν….και τί λέει αυτό ότι είμαι χαραμοφάης ?? Έβαλες καθόλου να δουλέψει το μυαλό σου και να αναρωτηθείς πώς μπορεί να βρεθεί κάποιος σε αυτή την θέση ?? – Αλλά σου εύχομαι να μην βρεθείς σε αυτή την θέση ( όταν σε έχει φέρει σε αυτή την κατάσταση η υπηρεσία) …για να μην δεις πως σε αντιμετωπίζει Η Υπηρεσία. Για συναδέλφους δεν θα μιλήσω παίρνοντας παράδειγμα από εσένα. Το μόνο που θα σου ευχηθώ είναι να έχεις την υγεία σου προσωπική και οικογενειακή πάντα. – Και μετά από 30 χρόνια …να Μάθεις να διαχωρίζεις πράματα και καταστάσεις μια και δυστυχώς δεν έμαθες τίποτα ( παρολα τα χρόνια σου). Κοινώς έξω από τον χορό λες τραγούδια. Όσο για την άποψη σου …… θέλω να πιστεύω οτι τα λεγόμενα σου ήταν για συγκεκριμένες καταστάσεις και λίγο σου ξέφυγαν ….άν όχι και είναι γενικά… Διαβάστε τη συνέχεια »