Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 178 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
major65
major65
27 Οκτωβρίου 2018 21:16

Τροφή για σκέψη που λένε στο χωριό μου, γρίφος για δυνατούς λύτες και πρόκληση για σχόλια, σχετικά με τα αναδρομικά των παλιών συνταξιούχων σε ότι αφορά τον τρόπο υπολογισμού, τα ποσά και την καλυπτόμενη περίοδο. Νομίζω ότι με το μπάχαλο δεν έχουμε καταλάβει ότι ο νέος ασφαλιστικός νόμος ισχύει για όλους, απλώς εφαρμόζεται σε αυτούς που συνταξιοδοτήθηκαν μετά τον Μαι 2016. Επίσης σε σχέση με τη επαναφορά του 50% από την προηγούμενη κυβέρνηση υπάρχουν 3 σημαντικές διαφορές, το νέο μισθολόγιο των ε.ε, το νέο ασφαλιστικό καθώς και η αποδέσμευση συντάξεων- μισθών. Ξαναδιαβάζοντας λοιπόν το άρθρο 14 του N. ΥΠ’ ΑΡΙΘM. 4387/2016, οι παλιές συντάξεις τυπικά αναπροσαρμόζονται- επαναυπολογίζονται σύμφωνα με τα καθοριζόμενα με την εφαρμογή του νόμου, συνεχίζουν να καταβάλλονται μέχρι την 31.12.2018 στο ύψος που είχαν διαμορφωθεί κατά την 31.12.2014 και στη συνέχεια από 2019 ως προσωπική διαφορά κλπ. Με το Ν. 4488/2017 τροποποιείται το υπόψιν άρθρο, και η προσωπική διαφορά καταργείται από 2019 μέχρι ποσοστού 18% κλπ. Προκύπτει δηλαδή ότι και για τους παλιούς συνταξιούχους ισχύει το νέο ασφαλιστικό… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  major65
28 Οκτωβρίου 2018 11:59

Το πρόσφατο άρθρο του Αχιλλέα λύνει όλες τις απορίες σου
https://enstoloi.net/apokatastasi-misthologiou-sintaxi-efapax-merismata/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΟΝΗΣ
ΧΡΟΝΗΣ
Απάντηση σε  major65
31 Οκτωβρίου 2018 02:09

Συμφωνώ με το σκεπτικό σας κ. major65, αυτές τις ανησυχίες μου εξέφρασα με το σχόλιό μου. Επίσης αν δώσουν αύξηση πιστεύω θα την ενσωματώσουν στην προσωπική διαφορά, οπότε ουσιαστικά δεν θα πάρουμε τίποτα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
27 Οκτωβρίου 2018 16:24

Κ. Καρασαβιδη στην ανάλυση του άρθρου αναφέρεις, ότι τα ακαθαριστα ποσά των συντάξεων θα αυξηθούν από 5 έως 7%, οταν όμως πηγαίνω στα φύλα υπολογισμου των συντάξεων, διαπιστώνω για την περίπτωσή μου αύξηση 12% της ακαθάριστης συνταξης μεταξύ του 2017 και 2019 του ΓΛΚ, ενώ στο πληρωτέο ποσό αύξηση αύξηση 4,5%. Μήπως μπορείς να μου πεις που κανω το λάθος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
29 Οκτωβρίου 2018 15:26

Ευχαριστώ να’σαι καλά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
panos
panos
27 Οκτωβρίου 2018 09:56

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΟ ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΛΑ (ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ) ΠΟΣΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
26 Οκτωβρίου 2018 20:02

Καλησπέρα Αχιλλέα, στον υπολογισμό εφάπαξ του ΓΕΝ όταν εισάγω ημερομηνία κατάταξης 11-9-1984 μου βγάζει έναρξη ασφάλισης 1-10-1984, ενώ όταν εισάγω ημερομηνία κατάταξης 10-9-1984 μου βγάζει έναρξη ασφάλισης 1-9-1984. Είναι σωστό αυτό γιατί είχα την εντύπωση ότι μετά από τις 15 ημέρες χάνεις τον μήνα; Το ίδιο συμβαίνει και στην σελίδα του ΓΕΑ, και του ΓΕΣ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΧΡΟΝΗΣ
ΧΡΟΝΗΣ
25 Οκτωβρίου 2018 19:10

Κύριε Αχιλλέα Καρασαββίδη πολλά συγχαρητήρια για την προσπάθεια που έχετε καταβάλλει και καταβάλλεται για την ενημέρωση των συναδέλφων όσον αφορά τα οικονομικά – μισθολογικά θέματα και την δημιουργία των φύλλων υπολογισμού η οποία είναι ομολογουμένως ακριβέστατη και πλήρης.. Σχετικά με το νομοσχέδιο των αναδρομικών εκτιμώ μήπως βιαστηκατε λίγο στην ανάλυση σας, δεδομένου ότι εγώ από την ανάγνωση του κατάλαβα ότι οι άνθρωποι πάνε να υπεκφυγουν, αφού αναφέρεται σε αυτό σαφώς στα άρθρα και στην αιτιολογική έκθεση, ότι ούτε αύξηση μισθών θα γίνει, πολλώ δε μάλλον ούτε οι προσωπικές διαφορές θα αλλάξουν – κάτι που θα έπρεπε να γίνει αν το μισθολόγιο επανερχόταν στα επίπεδα της 31-7-2012- επικαλούμενοι ότι από 1-1-2017 έχουμε νέο μισθολόγιο !!!… Επίσης αναφέρεται μέσα στο νομοσχέδιο ” επιστροφή διαφοράς ποσών” και όχι επαναφορά του μισθολογίου με νέους βασικούς μισθούς, συντελεστές, επιδόματα κλπ όπως ήταν το 2012. Αποτέλεσμα..1. Να μην καταβληθούν αναδρομικά από 1-1-2017 2. Πολύ πιθανόν να μην γίνει ούτε αύξηση στις συντάξεις, δεδομένου ότι θα επικαλεστούν ότι από 1-1-2017 αυτές αποκόπηκαν από τους μισθούς, τους οποίους… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  ΧΡΟΝΗΣ
25 Οκτωβρίου 2018 20:14

Σίγουρα προσπαθούν να αποφύγουν τις αυξήσεις και τα αναδρομικά στους ε.ε. μετά το 2017. Πάντως η φρασεολογία είναι ίδια σχεδόν. Για τις συντάξεις νομίζω δεν μπορούν να το αποφύγουν αφού αυτές αποδεσμεύτηκαν από το μισθολόγιο των ε.ε.
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/dhmosio/43611/oli-i-apofasi-gia-tis-afksiseis-kai-ta-anadromika-ton-enstolon
Τα ίδια έλεγε περίπου και η νομοθετική ρύθμιση του 2014. Άλλωστε αυτό που διέρρευσε είναι η αιτιολογική έκθεση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΧΡΟΝΗΣ
26 Οκτωβρίου 2018 11:04

[….Σχετικά με το νομοσχέδιο των αναδρομικών εκτιμώ μήπως βιαστήκατε λίγο στην ανάλυση σας…..]

Στα πλαίσια της ανωτέρω προτροπή σου, (που αναγράφεις στο σχόλιο σου), μήπως θα έπρεπε να το τηρήσεις και εσύ, και η οικονομική πηγή σου.
Αν θεωρήσουμε ότι το άρθρο του Αχιλλέα παραπληροφορεί, το ίδιο κάνεις και εσύ αφού δεν στοιχειοθετείς τίποτε από τα γραφόμενα σου (α/α 1, 2 και 3)
Με μακάρι και μήπως δεν προσφέρεις και κάτι, ή είσαι σίγουρος και το τεκμηριώνεις σύμφωνα με τα θεσμικά κείμενα ή δεν γράφεις τίποτα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΟΝΗΣ
ΧΡΟΝΗΣ
Απάντηση σε  G.G.
31 Οκτωβρίου 2018 05:39

Αγαπητέ κ. G.G. με το σχόλιό μου σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να αφήσω να εννοηθεί ότι ο κ. Καρασαββίδης, τον οποίον εκτιμώ, παραπληροφορεί. Το σχόλιό μου το έγραψα για να προβληματιστούμε μήπως οδεύουμε για άλλη μία φορά στην κατά το ήμισυ αποκατάσταση των μισθών και συντάξεών μας. Όσον αφορά την τεκμηρίωση, έχεις απόλυτο δίκιο, απλά δεν έγινα περισσότερο αναλυτικός για να μην πλατειάζω και το σχόλιο γίνει μακροσκελές και κουραστικό (όπως είδα κατόπιν δεν θα χωρούσε και στη φόρμα). Σχετικά λοιπόν, αναφέρω τα παρακάτω που αποτελούν ισχυρές ενδείξεις ότι με τα ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ενισχύονται τα όσα υποστηρίζω παραπάνω: 1. Για το α/α 1 διάβασε την απάντηση που μου έδωσε ο κ. Καρασαββίδης ακριβώς από κάτω. Επιπλέον διάβασε την ανακοίνωση της ΠΟΜΕΝΣ με τίτλο “Απίστευτο και όμως αληθινό” της 30 Οκτ. Το ίδιο το νομοσχέδιο αναφέρει στην παρ.1 του άρθρου 1: “Οι αποδοχές αυτές καταβάλλονται για το χρονικό διάστημα από 01.08.2012 έως 31.12.2016” 2. Για το ότι οι συντάξεις είναι πολύ πιθανό να μην αυξηθούν με τα όσα γράφονται… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΟΝΗΣ
ΧΡΟΝΗΣ
31 Οκτωβρίου 2018 03:16

Ευχαριστώ κ. Καρασαββίδη, για την απάντησή σας. Πραγματικά κρίμα για τον κόπο σας και κρίμα γιατί πάμε όπως φαίνεται (πάλι) για μια κατά το ήμισυ δικαίωσή μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Paschalis
Paschalis
25 Οκτωβρίου 2018 17:49

Έστω ότι κάποιος αποστρατεύτηκε για παράδειγμα μέσα στο 2014. Πώς θα γίνει σ’ αυτή τη περίπτωση η επιστροφή χρημάτων λόγω της εφαρμογής της αποκατάστασης του μισθολογίου; Μήπως κάτι ανάλογο με την επιστροφή του πρώτου 50%, δηλαδή με μέριμνα ΟΛΚΕΣ για το διάστημα που ήταν ε.ε και με μέριμνα ΕΦΚΑ για το υπόλοιπο ωσ συνταξιούχος;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
25 Οκτωβρίου 2018 16:00

Η επιπλέον εισφορά του Ν.4002/11 υπολογίζεται στα αναδρομικά των στρατιωτικών συνταξιούχων;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος
Γεώργιος
25 Οκτωβρίου 2018 15:02

http://psaemth.blogspot.com/

καλο ειναι να αναγραφεται η πηγη……..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠ
ΜΠ
25 Οκτωβρίου 2018 13:59

ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ?

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΜΠ
25 Οκτωβρίου 2018 14:12

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες λένε για εφάπαξ καταβολή τέλος Νοεμβρίου (μισθός ή σύνταξη Δεκεμβρίου). Απομένει η ψήφιση του νόμου και η έκδοση της σχετικής ΚΥΑ όπου θα καθορίζει και τον χρόνο αλλά και τον τρόπο καταβολής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠ
ΜΠ
Απάντηση σε  G.G.
25 Οκτωβρίου 2018 14:18

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΣΓΟΣ.....
ΣΓΟΣ.....
25 Οκτωβρίου 2018 13:40

ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ…ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ.....
25 Οκτωβρίου 2018 14:06

Σε πρώτη φάση κατά την καταβολή τους θα φορολογηθούν με 20%.
Και του χρόνου (έως τέλος του 2019) θα πρέπει να κατατεθούν συμπληρωματικές στα έτη που θα ανάγονται, ώστε να επιβληθεί ο πραγματικός φόρος που θα αναλογεί σύμφωνα με το συνολικό μας εισόδημα όπως θα έχει διαμορφωθεί για κάθε έτος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΓΟΣ.....
ΣΓΟΣ.....
Απάντηση σε  G.G.
25 Οκτωβρίου 2018 14:31

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ.....
25 Οκτωβρίου 2018 15:57

G.G η δόση που πέρναμε ήταν φορολημένη;..γιατί έχω την εντύπωση ότι είχε φορολογηθεί ήδη και το ποσό που πιστωνόταν κάθε μήνα ήταν το καθαρό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
25 Οκτωβρίου 2018 13:01

Κύριε Καρασαββίδη, κατ΄ αρχήν θα ήθελα κι εγώ, όπως κι όλοι οι συνάδελφοι πιστεύω, να σας ευχαριστήσω για την άμεση και εμπεριστατωμένη ενημέρωσή μας. Δεν πρόλαβε να αναρτηθεί στο διαδίκτυο το νομοσχέδιο για τα αναδρομικά και μέσα σε ώρες καταφέρατε να κάνετε τους υπολογισμούς και να ενημερώσετε τους πίνακες του site με τα νέα δεδομένα. Αυτή την ευσυνειδησία και το μεράκι, που δείχνετε για την σωστή ενημέρωση των συναδέλφων μας από την ιστοσελίδα σας, θα έπρεπε να βλέπουν και να παραδειγματίζονται αυτοί που σχεδόν δύο χρόνια τώρα δεν έχουν εκδώσει οριστικές συντάξεις, ώστε όλοι αυτοί οι άνθρωποι που περιμένουν, να σταματήσουν να ταλαιπωρούνται κι επιτέλους να λάβουν αυτά που δικαιούνται. Μήπως κάποια στιγμή θα έπρεπε να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους να εκμεταλευτούν εσάς και τις γνώσεις σας και σε επαγγελματικό πλέον επίπεδο? Εγώ πάντως στη θέση τους θα το είχα κάνει χτες. Θα ήταν μία πολύ ουσιαστική κίνηση.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
25 Οκτωβρίου 2018 14:24

Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι φταίνε οι υπάλληλοι.
Μην ξεχνάς ότι παλαιότερα οι συντάξεις από το ΓΛΚ έβγαιναν στο τέλος των τρίμηνων, και μόνο σε ένα πολύ μικρό ποσοστό καθυστερούσε (ειδικές περιπτώσεις) δεν μπορεί ξαφνικά να έγιναν ανίκανοι (οι ίδιοι άνθρωποι είναι).
ΥΣ. Ο Αχιλλέας αποτελεί παράδειγμα ανιδιοτελούς προσφοράς, προς το σύνολο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  G.G.
25 Οκτωβρίου 2018 16:03

Φίλε G.G., συγνώμη αν δεν έγινα κατανοητός από τα γραφόμενά μου. Δεν εννοούσα τους υπαλλήλους, που είναι στην τελική ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας, αλλά αυτούς που αποφασίζουν και δίνουν τις κατευθύνσεις ώστε να κινηθούν ανάλογα οι υπάλληλοι. Δεν μπορεί να έχει ψηφιστεί από τη ΒτΕ ένας συνταξιοδοτικός νόμος γεμάτος κενά και ασάφειες, που έχει τροποποιηθεί αναρίθμητες φορές, και να φταίνε οι υπάλληλοι. Τους υπαλλήλους, και ειδικά τον κο Γ….κο του ΓΛΚ στις συντάξεις των ενστόλων, τους γνωρίζουμε και ξέρουμε τις προσπάθειες που καταβάλουν προς όφελος μας. Εγώ, τουλάχιστον, έχω προσωπική πείρα, καθώς αντιμετώπισα πολλά εμπόδια κατά την συνταξιοδότηση μου και ο κος που προανέφερα με βοήθησε πάρα πολύ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Vare
Vare
24 Οκτωβρίου 2018 21:00

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο που θα ψηφισθεί στις 1 Νοε για την επιστροφή των αναδρομικων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευαγγελία
Ευαγγελία
Απάντηση σε  Vare
24 Οκτωβρίου 2018 21:17

Πόσους μήνες θα επιστρέψουν στους απόστρατους?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
25 Οκτωβρίου 2018 00:04

…είσαι θεός!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
navyman
navyman
25 Οκτωβρίου 2018 09:38

Το ευχαριστούμε… είναι λίγο!
Να είσαι καλά Αχιλλέα!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  navyman
25 Οκτωβρίου 2018 12:30

Ευχαριστούμε πολύ και πάλι κ.Καρασαββίδη!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
24 Οκτωβρίου 2018 19:43

Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 20 του Ν. 4387/2016 περί απασχόλησης συνταξιούχων. Συμπληρωματικές οδηγίες.
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%95%CE%985465%CE%A7%CE%A0%CE%99-%CE%A03%CE%A5?inline=true

ΣΩΜΑ:
Στρατός
A.Π
A.Π
24 Οκτωβρίου 2018 19:27

Δεν λέει το πως και το πότε.

https://www.militaire.gr/olo-to-nomoschedio-gia-ta-anadromika-ton-stratiotikon-ti-provlepei/

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Panagiotis
Panagiotis
Απάντηση σε  A.Π
24 Οκτωβρίου 2018 20:08

Λογικά με το μισθό Δεκεμβρίου θα πιστωθουν τα ποσά…..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 17:39

Αναφορικά με τα αναδρομικά από την αντισυνταγματικότητα του μισθολογίου του ν 4307/14 υπάρχει σχετική ενημέρωση ως συνήθως μέσω του τύπου:

https://www.militaire.gr/anadromika-stratiotikon-efthase-sto-ypetha-to-nomoschedio-poy-psifizetai-1i-noemvrioy-pote-tha-dothoyn/

Το νομοσχέδιο θα κατατεθεί στη Βουλή τη 1η Νοεμβρίου και θα περάσει άμεσα, αφού οι ημερομηνίες για να γίνει η καταβολή των αναδρομικών πιέζουν. Η καταβολή έχει προγραμματιστεί να γίνει εφάπαξ στη μισθοδοσία της 27ης Νοεμβρίου.

Το αντίγραφο ήρθε στο ΥΠΕΘΑ για τυχόν παρατηρήσεις…

ΣΧΟΛΙΟ:
Μήπως έτυχε κάποιος σχολιαστής να ενημερωθεί για το τι ακριβώς αναγράφεται στο προσχέδιο που έφτασε στο ΥΠΕΘΑ? Δηλαδή, αναφέρει την κατάργηση του ν 4307/14 και κάνει σαφή αναφορά στην αποκατάσταση 100% τόσο των ε.ε. όσο και των ε.α. από τον 8/2012 και μετά μέχρι τα τέλη του 2017? Τέλος, να υποθέσω ότι με την αποκατάσταση στα τέλη Νοε.18, θα υπάρξει και αποκατάσταση μισθών και συντάξεων με το υπόλοιπο 50% μέσω αναπροσαρμογής στις πληρωμές από Δεκ.18 και μετά. Κάθε λεπτομέρεια θα ήταν ενδιαφέρουσα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 19:17

Τον Νοέμβριο πληρωνόμαστε τον Δεκέμβριο.
Συνεπώς τα αναδρομικά θα αφορούν τους ε.α. από τον 8-2012 έως 11-2018.
Για τους ε.ε. τα αναδρομικά θα αφορούν από τον 8-2012 έως 12-2016, αφού μετά ισχύει το νέο μισθολόγιο και θα παίξει ρόλο και η προσωπική διαφορά που θα αναπροσαρμοστεί.
Μένει να δούμε το κείμενο στην τελική του μορφή, για ακριβέστερα συμπεράσματα, λίγες μέρες έμειναν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευαγγελία
Ευαγγελία
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Οκτωβρίου 2018 19:45

Καλησπέρα σε ποιο σημείο ακριβώς λέει για τους ε.α ότι τα αναδρομικά θα είναι μέχρι 12/2018?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  Γιάννης
25 Οκτωβρίου 2018 12:01

Εάν ήσουν εν ενεργεία μεχρι τον Ιούνιο του ’17 και μετά απόστρατος, τότε πως θα υπολογιστούν τα αναδρομικά;

ΣΩΜΑ:
Στρατός