Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 183 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
major65
major65
15 Νοεμβρίου 2018 21:33

Συνέχεια ρεπορτάζ…. παίζει ως πιθανότερη και η λύση Ρασπούτιν, “κανονικά κρατήσεις, εφάπαξ γιοκ, και άστους να δικαιωθούν αργότερα”.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
15 Νοεμβρίου 2018 21:45

Major,
αυτό το έχουμε “πιάσει” ήδη από την επόμενη της ερμηνείας της τροπολογίας. Όπως λες και εσύ, κάτσε να βγει η ΚΥΑ και θα δούμε πως θα πράξουμε (αν απαιτηθεί, θα πάμε δικαστικώς, αναμένονται και αντιδράσεις από τις Ενώσεις -εφέσεις κλπ). Η μεγάλη αδικία-τραγικότητα θα είναι μερικοί-ελάχιστοι που θα προσφύγουν να πάρουν κάποτε (3-4 χρόνια μετά) τα συμπληρωματικά τους ενώ οι υπόλοιποι-περισσότεροι να περιμένουν να τα λάβουν ως προεκλογικό “τάξιμο”… ως συνεχιζόμενη κοροϊδία…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  major65
16 Νοεμβρίου 2018 17:22

Aν στα αναδρομια ως ε.ε υπαρχουν κρατησεις υπερ ΕΛΟΑΣ-ΕΛΟΑΑ-ΕΛΟΑΝ θα δοθει κανονικα το συμπληρωματικο εφαπαξ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
15 Νοεμβρίου 2018 21:28

Ρεπορτάζ εσωτερικής πληροφόρησης, τι έχει μεγαλύτερο κόστος, εφάπαξ απόδοση αναδρομικών μισθών χωρίς κρατήσεις για τα ταμεία, ή κανονικές κρατήσεις για όλους και σταδιακή απόδοση συμπληρωματικών εφάπαξ στους δικαιούχους απόστρατους. Για όσους αποστρατεύτηκαν ή θα αποστρατευτούν με το νέο μισθολόγιο δεν υπάρχει διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
15 Νοεμβρίου 2018 21:50

Από τις δύο λύσεις που προτείνεις, θα επιλέξω την τρίτη! Αυτή της “μόνιμης κατάργησης” των περικοπών των συντάξεων και την αποκατάσταση των συντάξεων μας με το υπόλοιπο 50% του ΣΤΕ… τα υπόλοιπα της τροπολογίας των “αναδρομικών” (!!!) θα τα βρούμε στις αίθουσες των δικαστηρίων είτε μέσω ατομικών προσφυγών είτε μέσω εφέσεων των Ενώσεων για την πλημμελή εφαρμογή των αποφάσεων. Έχει δρόμο ακόμα…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  major65
16 Νοεμβρίου 2018 10:02

Τι σχέση έχουν τα αναδρομικά μισθού που θα πληρωθούν από τον κρατικό π/υ με τα συμπληρωματικά εφάπαξ που θα πληρωθούν από τι εισφορές των μετόχων.
Η σύγκριση θα μπορούσε να γίνει μόνο αν έβγαιναν από την ίδια τσέπη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
15 Νοεμβρίου 2018 20:59

Προσέξτε στις δαπάνες που θα κάνετε φέτος με πλαστικό χρήμα, διότι εάν τα αναδρομικά προστεθούν στο έτος 2018 τότε θα πρέπει για να καλύψετε το αφορολόγητο και για να μην πληρώσετε επιπλέον φόρο (22 % για το ποσό που δεν καλύπτεται) να έχετε κάνει τόσες συναλλαγές που να καλύπτουν το ετήσιο ποσό (μισθού ή σύνταξης με τα μερίσματα προσθέτοντας και τα αναδρομικά). Φυσικά επιπλέον φόρο θα πληρώσετε 2 % ή 9 % ανάλογα το συνολικό ποσό, επίσης εισφορά αλληλεγγύης 2,2 % ή 5 % και επίσης το αφορολόγητο (1.900 ευρώ) πάνω από ετήσιο ποσό 20.000 ευρώ μειώνεται κατά 10 ευρώ για κάθε επιπλέον 1.000 ευρώ εισόδημα. Μήπως κάπου κάνω λάθος ; Ποιος γνωρίζει ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σταύρος
15 Νοεμβρίου 2018 22:00

Σταύρο,
ακόμα δεν στέγνωσε το μελάνι του στυλού μας από τις επαναλαμβανόμενες συμπληρωματικές φορολογικές δηλώσεις ετών 2012-2013-2014 που κάνουμε κάθε χρόνο για τρία χρόνια (αλλά και του χρόνου που θα κάνουμε για τον Ιαν.18 αν τελικά δεν δοθούν τα αναδρομικά εντός του 2018). Οπότε, φτου και από την αρχή… μόνο που του χρόνου, αν δοθούν τα αναδρομικά εντός 2018, θα πρέπει να κάνουμε δηλώσεις για τα 2012-2013-2014-2015-2016….πόσο θα πονέσει συνολικά η τσέπη μας μετά την εκκαθάριση? Βρες το στις σελίδες του Αχιλλέα…μην απογοητευτείς όμως…ψύχραιμα….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χρήστος
Χρήστος
15 Νοεμβρίου 2018 17:59

Δηλαδή αφού δεν θα υπήρχαν κρατήσεις, διαπιστώνω ότι για 4096 € αναδρομικά, μου βγάζει η εφαρμογή 1677,98 € οφειλή προς την εφορία για το επόμενο έτος. Τι ποσοστό έχει πια;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χρήστος
Χρήστος
15 Νοεμβρίου 2018 18:32

Κύριε Αχιλλέα σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση. Κάτι τελευταίο, εκτός του ποσού αυτού ενδέχεται να υπάρξει και έξτρα απώλεια;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
16 Νοεμβρίου 2018 08:30

Θα το κάψουμε Κυρ-Στέφανε!
https://www.youtube.com/watch?v=fkMZDjHvhGE

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χάρης
Χάρης
15 Νοεμβρίου 2018 20:04

Αχιλλέα ίσως δεν κατάλαβα εγώ το ερώτημα που απαντάς, αλλά μπερδεύτηκα… Η (έξτρα) οφειλή προς την Εφορία δεν βγαίνει από τη διαφορά ΓΛΚ 2011 – ΓΛΚ 2014, όπως εμφανίζονται στη σελίδα υπολογισμού αναδρομικών?

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
SI
SI
15 Νοεμβρίου 2018 15:54

ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 08:39

Απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αφορά την περικοπή δώρων σε συνταξιούχους άνω των 60 ετών με σύνταξη >2500€.
https://www.elsyn.gr/sites/default/files/1388_2018.pdf
Αρχική πηγή πληροφόρησης http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2018/11/blog-post_68.html .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 13:59

Γιώργο,
επειδή οι δικαστικοί αρέσκονται να αναπτύσσουν και να διανθίζουν με πολλά (μα πάρα πολλά) λόγια τις αποφάσεις τους…μήπως θα μπορούσες να μας πεις εν συντομία και με “σταράτα” λόγια το νόημα/ερμηνεία αυτής της απόφασης? (εφόσον είχες όρεξη να κάτσεις να διαβάσεις τις άπειρες σελίδες της απόφασης του ΕΣ). Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 14:18

Διάβασε το α/α 14 της απόφασης

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 14:20

Στη σκέψη 14 ο ν 3847/10 βγαίνει εκτός από συνταγματικός και πολύ ευρωπαικός

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
15 Νοεμβρίου 2018 14:35

Δεν κρίθηκαν οι διατάξεις της υποπαραγράφου Β4 ΤΗς Παραγράφου Β Του 4093/12 ο οποίος κατάργησε ολοσχερώς τα δώρα των συνταξιούχων του Δημόσιου τομέα . Κρίθηκε το άρθρο μόνο του ν 3847/10 που όριζε ότι έστω και πάνω από 60 χρονών κι΄αν είσαι δεν παίρνεις δώρο εφόσον η σύνταξη σου υπερβαίνει τα 2.500 ευρώ.Ο ενάγων προσέφυγε το 2010 πριν δημοσιευθεί ο 4093/12 που καταργούσε τα δώρα από 1-1-213 , η απόφαση του ΕΣ βγήκε το 2015 και δημοσιεύεται τώρα το 2018 . Ο εκκαλών έκανε το σφάλμα ,χωρίς να το ξέρει, να ζητήσει αντισυνταγματικότητα του ν 3847/10 μέσω αντισυνταγματικότητος του 3845/10 ο οποίος όμως με την 2287/15 ΣΤΕ είχε κριθεί συνταγματικός και όπως έχουμε πει τα ανώτατα δικαστήρια αποφεύγουν να ακυρώνουν το ένα το άλλο. Εξακολουθεί να ισχύει ότι για τους συνταξιούχους Δημοσίους υπαλλήλους δεν έχει εκδοθεί καμία απόφαση για τα δώρα..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 14:48

Σε ότι αφορά την απόφαση με κάλυψαν ο Γιάννης και ο Παναγιώτης παραπάνω.
Δεν είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που ξέραμε. Διάβασε την ενότητα Δώρα εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα και επίδομα αδείας στην ανακοίνωση της ΠΟΣ http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=879:-2018-105&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63 και την δεύτερη πρόταση της πρώτης παραγράφου στις προτάσεις της ομοσπονδίας που λέει « Επισημαίνεται ότι τα επιδόματα εορτών και αδείας (400 και 200 ευρώ) διεκδικούνται από εκείνους που τα ελάμβαναν για το διάστημα από 2011-12 και όχι από εκείνους που τους είχαν διακοπεί με το ν.3847/2010.». Δυνητικά μπορεί να διεκδικηθεί και από όσους συμπλήρωσαν το 60ο έτος μετά την εφαρμογή του Ν3847/2010 από την ημερομηνία συμπλήρωσης του 60ου έτους και μετά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 15:23

επίσης και εδώ: https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-183/#comment-68665

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 14:30

Δηλαδή κρίνεται και από το ΕΣ νόμιμο το βοήθημα σε συνταξιούχους της παρ.1 του νόμου 3847/2010 (για όσα γνωρίζαμε και αναγραφεί ο GEORGIOSP ως τίτλο του σχολίου του). Οπότε οι όποιες διεκδικήσεις για αναδρομικά δώρων και επιδομάτων εορτών απευθύνονται μόνο σε όσους τηρούν τις προϋποθέσεις της παρ.1 …. σωστά το συμπεραίνω?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 14:49

Πάνω απο 60 χρονών εφόσον η σύνταξη δεν υπερβαίνει τα 2.500 ευρώ Κάτω των 60 αν έφυγες με πρωτοβουλία της υπηρεσίας. Αν ποτέ δημοσιευτεί απόφαση ανωτάτου δικαστηρίου που κρίνει αντισυνταγματικές τις διατάξεις του 4093/12 για τα δώρα των συνταξιούχων του Δημοσίου τομέα αυτά θα δοθούν μες τις διατάξεις του ν 3847/10..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αριστείδης
Αριστείδης
14 Νοεμβρίου 2018 23:40

Καλησπέρα Κ,Καρασσαβίδη και συγχαρητήρια για το έργο σας,Μία ερώτηση θα ήθελα να σας κάνω…εμείς που αποστρατευτήκαμε το καλοκαίρι του 2013 και λάβαμε το 50 % από το εφάπαξ επί πρωθυπουργίας Κ,Σαμαρά .τώρα δεν θα το λάβουμε?Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Αριστείδης
15 Νοεμβρίου 2018 07:54

Διάβασε το άρθρο Τροπολογία αναδρομικών – Ανατροπή δεδομένων εδώ https://enstoloi.net/tropologia-anadromikon-anatropi-dedomenon/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 11:48

Φίλε GEORGIOSP,ποτέ δεν περίμενα από τους “κυβερνώντες” ότι τα περιβόητα αναδρομικά θα ήταν αυτά που διέρρεαν στον τύπο η τα ΜΜΕ και μάλιστα το είχα αναρτήσει στο site (επικαιρότητα 1/11/2018). Τέτοια αλχημεία όμως, μόνο κορυφές του είδους μπορούν να κάνουν. Άλλωστε το έχουν αποδείξει και στο παρελθόν πολλές φορές, ειδικά στην περίπτωση του ΟΧΙ που ξαφνικά έγινε ΝΑΙ. Είναι τραγελαφική η κατάσταση πλέον και πολλοί συνάδελφοι και μη. οι οποίοι δεν παρακολουθούν τις εξελίξεις όπως αναλύονται από τον Αχιλλέα η και άλλους ,θα βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων…..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  nikos 60
15 Νοεμβρίου 2018 15:02

Νίκο αντίθετα με εσένα και έχοντας στον νου μου την προηγούμενη αναπροσαρμογή κατά 50% με τον Ν4307/2010 θεωρούσα δεδομένο τον τρόπο υπολογισμού των ποσών όπως τον είχε αναλύσει ο Αχιλλέας στο άρθρο του Αναδρομικά μέρος 1ο – Σύνταξη, εφάπαξ, μέρισμα. Πίστευα όμως ότι τα αναδρομικά ποσά δεν θα καταβαλλόντουσαν εφάπαξ αλλά σε βάθος χρόνου έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί το ελάχιστο δυνατό ποσό από το φετινό υπερπλεόνασμα για τα αναδρομικά και να μείνει ένα ικανοποιητικό ποσό για να τεκμηριωθεί το αίτημα της κυβέρνησης προς τους θεσμούς για μη περικοπή των συντάξεων. Τελικά όπως φάνηκε έτρεφα και εγώ αυταπάτες. Όσο για τις δυσάρεστες εκπλήξεις που λες νομίζω ότι αν δεν βγει η αναμενόμενη ΚΥΑ και δεν ξεκαθαρίσει το τοπίο με την περικοπή η μη των συντάξεων και τον τρόπο που θα γίνει αυτή υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια για εκπλήξεις. Ίσως κάποιες θετικές π.χ συντάξεις χηρείας, συμπληρωματικό εφάπαξ, κρατήσεις επί του εφάπαξ ποσού που θα χορηγηθεί στους εν/εν κτλ. Πάντως αν έπαιζα στοίχημα με τίποτα δεν θα πόνταρα σε κανένα από τα παραπάνω… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 17:13

Γιώργο (GEORGIOSP),μετά από τόσα χρόνια εμπαιγμού και παιχνιδιών στις πλάτες των αποστράτων και λοιπών συνταξιούχων,έχω πλέον απογοητευθεί και πεισθεί παράλληλα, ότι δεν τους καίγεται καρφί ,αν μπορεί κάποιος να ζήσει (αξιοπρεπώς ??) με τα υπολείμματα συντάξεων που έχουν αφήσει.Πρώτα απ’όλα αυτός ο συρφετός νόμων που επικαλούνται ,ισχύει-δεν ισχύει,αν και εφόσον, νομικά τερτίπια κάθε είδους ,δημιουργεί τέτοια σύγχυση που πλέον και έγκριτοι δικηγόροι βρίσκονται σε αδιέξοδο. Με λίγα λόγια φίλε Γιώργο,όσες ΚΥΑ και να βγούνε το αποτέλεσμα θα είναι αρνητικό για τους ενδιαφερόμενους.Αυτό πιστεύω προσωπικά,όχι χωρίς λόγο,αλλά επειδή οι εκάστοτε κυβερνήσεις και ειδικά τώρα έδειξαν ανάλογα δείγματα. Δυστυχώς δεν είμαστε Ιταλία, τουλάχιστον προς το παρόν……..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 14:14

Που ακριβως στο ΦΕΚ αναγραφεται οτι δεν θα παρουμε το συμπληρωματικο μας εφαπαξ οι δικαιουμενοι ρε παιδια,και βγαζετε τετοια συμπερασματα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
15 Νοεμβρίου 2018 15:29

Δημήτρη δεν γράφει πουθενά ότι δεν θα πάρετε το συμπληρωματικό εφάπαξ. Η διατύπωση του νόμου όμως είναι τέτοια «Η καταβολή του ποσού της προηγούμενης παραγράφου δεν επηρεάζει, το ύψος της καταβαλλόμενης σύνταξης που έχει ληφθεί υπόψη για τον επανυπολογισμό και την αναπροσαρμογή που προβλέπεται στο άρθρο 14 του ν. 4387/2016 (Α’ 85).» που αποκλείει την αναπροσαρμογή των συντάξεων (και των συντάξιμων αποδοχών) και όπως γράφει στο άρθρο του ο Αχιλλέας «λογικά δεν υπάρχει έρεισμα για την αναπροσαρμογή των εφάπαξ» βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Επειδή όμως πολλές φορές μέχρι σήμερα έχουν βγει εγκύκλιοι που ερμηνεύουν διαφορετικά κάποιες διατάξεις νόμων από ότι φαίνεται λογικό σύμφωνα με την κατά γράμμα ερμηνεία τους θα πρέπει να περιμένουμε την έκδοση της ΚΥΑ και τις αποφάσεις των ταμείων όπως λέει και ο G.G. παρακάτω. Αν όμως επαληθευτεί και υλοποιηθεί η πληροφορία του συναδέλφου GEORGE 15 https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-182/#comment-68550 είναι σίγουρο ότι δεν θα γίνει χορήγηση συμπληρωματικού εφάπαξ. Προσωπική μου άποψη είναι ότι για τους ίδιους λόγους (πιθανή διαφορά ανάμεσα στη διατύπωση του νόμου και της εγκυκλίου) υπάρχει ακόμα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 17:34

Αγαπητε Γιωργο,συνεκρινα το τωρινο ΦΕΚ με το παρομοιο ΦΕΚ του 2014.Οι διαφορες ελαχιστες ως προς την διατυπωση.Μην μπερδευεσαι.Το αρθο 10 να διαβασεις που αφορα τους ε.ε και οχι το αρθρο 15!!Το συμπληρωματικο εφαπαξ δινεται εφοσον κατα την μερα ληξης μετοχικης σχεσης σου με το ΕΛΟΑΣ-ΕΛΟΑΑ-ΕΛΟΑΝ ησουν ε.ε και οχι αποστρατος!!Στο αρθρο 10 λοιπον υπαρχει η φραση “με βαση τις ισχυουσες κατα την 31/7/2012 μισθολογικες διατάξεις”Αλλωστε με βαση αυτες θα επανυπολογιστουν τα αναδρομικα!!!Οποτε ,ειναι νομικως βασιμο να απαιτηθει απο τους δικαιουχους,και να δοθει οπως την προηγουμενη φορα το συμπληρωματικο εφαπαξ.Οσο και μαγειρεμα να πεσει στα διαφορα συμβουλια,αν δεν δοθει θα ακολουθησουν αγωγες κατα των Ειδικων Λογαριασμων Αλληλοβοηθειας,και τα δικαστηρια ξερεις δεν αποφασιζουν συμφωνα με τα μαγειρεματα που κανουν οι διαφορες επιτροπες,αλλα μονο με το ΦΕΚ!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
15 Νοεμβρίου 2018 18:54

Δημήτρη αντίθετα με εσένα διαβάζοντας τα δύο ΦΕΚ βλέπω χαώδεις διαφορές και καμία ομοιότητα. Για συντομία αναφέρω μόνο Ν4307/2010 άρθρο 86 παρ. 1 « Οι διατάξεις των περιπτώσεων 31, 32 και 33 της υποπαραγράφου Γ.1 της παραγράφου Γτου άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α 222) ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ από τότε που ίσχυσαν.» και Ν4575/2018 άρθρο 10 παρ. 1 «που αντιστοιχεί στη διαφορά μεταξύ των μηνιαίων αποδοχών που ΘΑ δικαιούνταν να λάβουν με βάση τις ισχύουσες κατά την 31.7.2012 μισθολογικές διατάξεις και των μηνιαίων αποδοχών που πράγματι τους κατεβλήθησαν με βάση το άρθρο 86 του ν. 4307/2014 (Α’ 246)». Η πρώτη περίπτωση καταργεί τις αντισυνταγματικές μισθολογικές ρυθμίσεις του Ν4093/2010 και παρακάτω καθιερώνει νέες (αποκατάσταση 50%) ενώ η δεύτερη υπολογίζει το εφάπαξ χρηματικό ποσό με βάση τις αποδοχές που ΘΑ είχαν οι εν/εν αν δεν ίσχυε ο Ν4307/2014 που δεν καταργείται. Όπως και να έχει όμως τα παραπάνω είναι προσωπική μου εκτίμηση και πραγματικά εύχομαι να κάνω λάθος και να πάρετε το συμπληρωματικό εφάπαξ όσοι το δικαιούστε είτε με έκδοση ευνοϊκής ΚΥΑ είτε με… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 20:49

Μα Γιωργο μου,λαθος ΦΕΚ διαβαζεις!!Το ΦΕΚ για την επιστροφη των αναδρομικων του Σαμαρα ειναι ο νομος 4307/15 Νοε 2014/ΦΕΚ246.ο ν4307/2010 που κολαει;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
15 Νοεμβρίου 2018 21:11

Συγνώμη Δημήτρη λάθος στη δακτυλογράφηση. Τον σωστό νόμο διαβάζω. Έγραψα 2010 αντί 2014.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/100386

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Νοεμβρίου 2018 17:28

Γιώργο ,μακάρι να κάνεις λάθος και να πάρει ο κόσμος το συμπληρωματικο του εφαπαξ ,που δικαιουται.Θα πρότεινα απο Δευτερα ολοι οι συναδελφοι που αποστρατευτηκαν απο 1/8/201 εως 31/12/2016 να στειλουν αιτηυση στους Ειδικους Λογαριασμους Αλληλοβοηθειας,και να ζητήσουν το συμπληρωματικο τους εφάπαξ,με σχετικό το νόμο που δημοσιευτηκε σε ΦΕΚ την 14/ 11/2018.Αν τυχόν κάνουν το λαθος και δεν το δώσουν,η απαντήσουν αρνητικά(είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν)τότε να τους τρελάνουμε στις αγωγές.Δικα μας λεφτα ειναι,δεν τους χρωσταμε,μας χρωστανε!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 18:33

Γίνομαι κουραστικός αλλά νιώθω “βλάκας” που δεν μπορώ να καταλάβω από που τεκμαίρεται από τα μέχρι τώρα γνωστά δεδομένα ότι οι συντάξεις χηρείας πριν το 2012 δεν θα πάρουν αναδρομικά, ενώ αυτές των κανονικών δικαιούχων θα πάρουν. Νομίζω ότι το δεν θα αναπροσαρμοστούν οι συντάξεις έχει την ίδια βαρύτητα θετική ή αρνητική, για κύριους ή εκ μεταβίβασης δικαιούχους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  major65
15 Νοεμβρίου 2018 19:42

Major65 δεν πρόκειται για αναδρομικά αλλά για « εφάπαξ χρηματικό ποσό» που χορηγείται «Στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και για όσο χρόνο αυτά ήταν εν ενεργεία κατά το χρονικό διάστημα από 1.8.2012 έως και 31.12.2016» (Ν4575/2018 άρθρο 10 παρ. 1) και «Στους συνταξιούχους των κατηγοριών προσωπικού των άρθρων 10 έως 14» (Ν4575/2018 άρθρο 15 παρ. 1). Αφού δεν προβλέπεται αναπροσαρμογή συντάξιμων αποδοχών και συντάξεων και δεν αναφέρονται ρητά οι εκ μεταβίβασης (χηρείας και ορφανικές) συντάξεις, κατά την γνώμη μου μόνη ελπίδα για τις περιπτώσεις αυτές είναι σχετική πρόβλεψη στην αναμενόμενη ΚΥΑ. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να αισθάνεσαι ¨βλάκας¨ όταν δεν μπορείς να καταλάβεις ή ερμηνεύεις διαφορετικά από άλλους πρόχειρα γονατογραφήματα. Αν και εγώ πιστεύω ότι η προχειρότητα είναι εσκεμμένη μέσα στα πλαίσια της δημιουργικής ασάφειας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 21:04

Κατανοητά όλα αυτά, το θέμα είναι ότι όλοι εδώ στο site το θεωρούν ως βεβαιότητα, συμπεριλαμβανομένου και του Αχιλλέα. Τα ίδια λέω και ξαναλέω, ούτε η φετινή τροπολογία,ούτε ο Ν. 4307/2014 καθόριζαν τις κατηγορίες των δικαιούχων συνταξιούχων, αναφορά απλή σε συνταξιούχους των ειδικών μισθολογίων. Το 2014 η ΚΥΑ στη συνέχεια καθόριζε σαφώς ότι δικαιούχοι είναι και αυτοί στους οποίους έχει μεταβιβασθεί η σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  major65
15 Νοεμβρίου 2018 22:22

Ο Ν4307/2014 άλλαξε τους μισθούς των εν/εν. Άμεσα άλλαξε και ο συντάξιμος μισθός του άρθρου 34 του ΠΔ169/2007. Αυτοδίκαια άλλαξαν οι συντάξεις των αποστράτων σύμφωνα με το άρθρο 42 και οι συντάξεις των οικογενειών σύμφωνα με το άρθρο 46 του ίδιου ΠΔ. Η ΚΥΑ του 2014 απλώς εξειδίκευσε και εφάρμοσε τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία.
Ο 4575/2018 δεν αλλάζει τους μισθούς αλλά δίνει ένα εφάπαξ επίδομα. Αφού δεν αλλάζουν οι μισθοί δεν υπάρχει αναπροσαρμογή καμίας σύνταξης ούτε υποχρέωση για χορήγηση του ποσού σε όσους δεν αναφέρονται στον νόμο. Με λίγα λόγια όλα εξαρτώνται από το πως θα ερμηνεύσουν στην υπό έκδοση ΚΥΑ την πρόταση «Στους συνταξιούχους των κατηγοριών προσωπικού των άρθρων 10 έως 14». Σε λίγες μέρες που θα εκδοθεί η ΚΥΑ θα μάθουμε.
Τα παραπάνω είναι η προσωπική μου άποψη και δεν είναι απαραίτητα η σωστή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Αριστείδης
15 Νοεμβρίου 2018 09:19

Αυτή την στιγμή τίποτε δεν είναι ξεκάθαρο. Στα πλαίσια της δημιουργικής ασάφειας που διακρίνει αυτή την κυβέρνηση αναμένουμε την σχετική ΚΥΑ (μήπως ξεκαθαρίσει το θέμα) και την ερμηνεία του ΥΕΘΑ-Ταμείων επί του νόμου για τα περαιτέρω. Προσωπικά εκτιμώ ότι το ΥΕΘΑ-Ταμεία θα ζητήσουν γνωμοδότηση του ΝΣΚ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
PANOS
PANOS
14 Νοεμβρίου 2018 22:20

KΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΞΚΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΥΓ ΤΟΥ 2017 ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ 30 ΝΟΕ 17 ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣ ΕΟΘ, ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΕΛΗ ΟΚΤ 17 .ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΟΤΑΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠ ΤΟΥ 18, ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ 30 ΝΟΕ 17 ΠΟΥ ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΣΕΠ 18 ΕΛΑΒΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ 11000 ΕΥΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟ ΓΛΚ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΘΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΑΚΟΠΕΙ Η ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΝ ΣΕΠ 18, ΕΝΩ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ,ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΑ ΜΕ ΜΕΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΤΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΑΙ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  PANOS
15 Νοεμβρίου 2018 00:32

Διαβασε το αρθρο 69 του ΚΠΣΣ. Οταν τα επιστρεψεις θα κανεις συμπληρωματικες δηλωσεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Γιάννης
15 Νοεμβρίου 2018 16:14

ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ .ΕΓΩ ΡΩΤΩ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΗΝ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 2018 ΚΑΙ ΜΠΩ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
14 Νοεμβρίου 2018 20:24

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (Α 192/2018) ο Ν4575/2018 με τον οποίο χορηγείται εφάπαξ ποσό σε μισθούς και συντάξεις των ειδικών μισθολογίων. Τολμώ να πω ότι αποτελεί υπόδειγμα νόμου με τον οποίο το Ελληνικό Δημόσιο συμμορφώνεται στις αποφάσεις της δικαιοσύνης. Όποιοι νομίζουν ότι με τον νόμο αυτό το δημόσιο κλέβει αναδρομικά δυόμιση ετών από τις συντάξεις μας, δεν επαναφέρει τις συντάξιμες αποδοχές στα επίπεδα του 2012, μειώνει κατά μέσο όρο 30-50€ τις ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις και κατ΄επέκταση την ανταποδοτική σύνταξη του Ν4387/2016 που θα χορηγηθεί από 1/1/2019 είναι απλά κακοήθεις και κακόβουλοι.
Ας περιμένουμε και την έκδοση της ΚΥΑ για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
14 Νοεμβρίου 2018 20:58

Νομίζω ότι είσαι πολύ εγκρατής στα θετικά σχόλια για αυτό το άρτιο “χαρτί”, για την σαφήνεια και πληρότητά του. Δεν θέλω να το συγκρίνω με άλλα αντίστοιχα γιατί κάποιοι θα μου πουν ότι πολιτικολογώ. Μη φοβάσαι, η ΚΥΑ θα αγγίξει τη τελειότητα, βρίσκεται στο στάδιο του μαγειρέματος. Sky is the limit…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
MK
MK
Απάντηση σε  GEORGIOSP
14 Νοεμβρίου 2018 21:26

ν. 4575/2018
Στους συνταξιούχους των κατηγοριών προσωπικού των άρθρων 10 έως 14 καταβάλλεται εφάπαξ χρηματικό ποσό, που αντιστοιχεί στη διαφορά μεταξύ της μηνιαίας σύνταξης που θα δικαιούνταν να λάβουν, εάν δεν είχαν μεσολαβήσει οι μισθολογικές διατάξεις του ν. 4093/2012 και αυτής που πράγματι τους κατεβλήθη κατ’ εφαρμογή των εν λόγω διατάξεων σε συνδυασμό μετά οριζόμενα στο π.δ. 169/2007 (Α’ 210).

Δηλαδή θα καταργήσουν τις μειώσεις του ν. 4093/2012;
ενδεικτικά
“Άνω των 1.000,00 ευρώ και έως 1.500,00 ευρώ, μειώνεται το σύνολο του ποσού κατά 5% και σε κάθε περίπτωση το ποσό που εναπομένει δεν μπορεί να υπολείπεται των 1.000,01 ευρώ.”

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  MK
14 Νοεμβρίου 2018 21:35

Μην μπερδεύεσαι, μιλάει για τις μισθολογικές διατάξεις, δηλαδή τα κοψίματα που είχαν γίνει στους ΒΜ, επιδόματα κλπ, όχι στις μνημονιακές κρατήσεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 15:20

Γιώργο,
δώσε λίγο βάθος κατανόησης στο πως μειώνει κατά μέσο όρο 30-50 ευρώ τις ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις και κατ’ επέκταση την ανταποδοτική σύνταξη του νόμου Κατρούγκαλου από 1/1/19?

Πιθανό σενάριο, αν δεν κοπούν από 1/1/19 οι προσωπικές διαφορές και παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν, δεν πρόκειται να γίνει και ο επανυπολογισμός των παλιών συντάξεων, σωστά? δεν πρόκειται να κοπεί το ΕΟΒ, σωστά? Πώς λοιπόν θα επηρεαστεί (μειωθεί) η ανταποδοτική σύνταξη μετά την 1/1/19 αφού οι παλιές συντάξεις ενδεχομένως να παραμείνουν ακριβώς οι ίδιες με τις σημερινές?

Δώσε μας να καταλάβουμε… ως το “κακό” σενάριο μέσω της επερχόμενης ΚΥΑ.

ΥΓ: Η συνταγματικότητα (ή μη) του νόμου Κατρούγκαλου ακόμα δεν έχει καθοριστεί…. υπάρχουν πολλά μέτωπα ανοιχτά…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 15:58

Γιάννη. Ερώτημα πρώτο. Αφού σύμφωνα με το άρθρο 15 του Ν4575/2018 «Η καταβολή του ποσού της προηγούμενης παραγράφου δεν επηρεάζει, το ύψος της καταβαλλόμενης σύνταξης που έχει ληφθεί υπόψη για τον επανυπολογισμό και την αναπροσαρμογή που προβλέπεται στο άρθρο 14 του ν. 4387/2016 (Α’ 85).» δεν θα αλλάξουν οι συντάξιμες αποδοχές σου και δεν θα αλλάξει το πληρωτέο ποσό της σύνταξης που θα έπρεπε να πάρεις από 1/8/2012. Η διαφορά του πληρωτέου για εσένα μπορεί να είναι μικρή (~9-10€) αλλά οι περισσότεροι χάνουμε αρκετά μεγαλύτερο ποσό (εγώ ~39€) για αυτό έγραψα κατά μέσο όρο. Ερώτημα δεύτερο. Λάθος. Ακόμα και αν δεν περισκοπούν οι συντάξεις (σχεδόν σίγουρο πλέον) θα επανυπολογιστούν σύμφωνα με τον Ν4387/2016 και θα χορηγηθεί προσωπική διαφορά. Αν γινόταν σωστά η αποκατάσταση στα ειδικά μισθολόγια η προσωπική διαφορά θα ήταν μεγαλύτερη και έτσι το κούρεμα του προηγούμενου ερωτήματος σου θα μας ακολουθεί και από 1/1/2019. Ερώτημα τρίτο. Δεν ξέρω. Οι περικοπές που προβλέπονται από τον Ν4387/2016 είναι τρείς: α. Η περικοπή της προσωπικής διαφοράς μέχρι 18% της καταβαλλόμενης σύνταξης… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 16:38

Ευχαριστώ Γιώργο!
Μιλώντας για τις παλιές συντάξεις (γιατί για τις νέες δεν ξέρω αν συνεχιστεί να δίνεται μέρος της προσωπικής διαφοράς ή αν αναπροσαρμοστούν στο μέλλον) θα έλεγα ότι αυτό που θα ήταν “δραστικό” για το ύψος των συντάξεων μας και τα ποσά προς επιστροφή, πρόκειται για την ενδεχόμενη αντισυνταγματικότητα του ν.4093 (και πιθανώς και του ν.4051) για τους συνταξιούχους προέλευσής μας…(νομίζω ότι δεν έχει ξεκαθαριστεί αυτό ακόμα).
Πάντως δεν έχω καταλάβει γιατί θα πρέπει να γίνει επανυπολογισμός των παλιών συντάξεων βάσει του νόμου Κατρούγκαλου εάν “καταργηθεί” η περικοπή τους? Επίσης, υπολογίζω ότι εφόσον γινόταν η αναπροσαρμογή των συντάξεων μας με το υπόλοιπο 50% του ΣΤΕ, στους περισσότερους απόστρατους η προσωπική διαφορά θα αυξανόταν δυσανάλογα της μικρής και στιγμιαίας αύξησης του πληρωτέου ποσού…. οπότε αν προκύψουν στο μέλλον περικοπές εξαιτίας μη κατάργησης αλλά αναστολής του μέτρου (θα δείξει σύντομα), τότε η απώλεια της προσωπικής διαφοράς θα επέφερε περαιτέρω (αθροιστικά) μείωση του πληρωτέου… μπορεί να κάνω λάθος στις εκτιμήσεις μου….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 19:20

Ο επαναυπολογισμός των παλιών συντάξεων έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό και υπάρχει στην ηλεκτρονική καρτέλα του κάθε συνταξιούχου. Άρα το θέμα δεν είναι αν θα γίνει, αλλά αν θα πατηθεί το κουμπί για να κοινοποιηθεί και να εφαρμοσθούν οι περικοπές της “προσωπικής διαφοράς”, όπως είχε προβλεφθεί (ελπίζω να το γλυτώσαμε). Αμφιβάλλω λίγο αν θα γλυτώσει και η οικογενειακή παροχή για όσους και όσο την δικαιούνται. Όσο για αυτό που λες για την αναπροσαρμογή των συντάξεων με το υπόλοιπο 50%, κάνεις λάθος γιατί στην ουσία αυξάνει την δικαιούμενη “ανταποδοτική” σύνταξη και μειώνει την ψαλίδα της προσωπικής διαφοράς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
15 Νοεμβρίου 2018 19:59

Ευχαριστώ για την απάντησή σου, major. Ναι, μάλλον έτσι είναι τα πράγματα με τους επανυπολογισμούς! Άλλωστε πως στο EUROWORKING GROUP που συζητούν οικονομικές λεπτομέρειες, θα έθεταν για τις περικοπές κάποιο ποσό που δεν θα βασιζόταν σε επεξεργασία από το ΓΛΚ? Αναφορικά με την ανταποδοτική σύνταξη, είπα και πριν ότι δεν το έχω βάλει κάτω να το υπολογίσω αναλυτικά αλλά εκ πρώτης όψεως στη φάση του πληρωτέου από τις σελίδες που έχει κατεβάσει πλέον ο Αχιλλέας, μου φάνηκε “προσωρινά” ότι μας “συμφέρει” να μην γίνει τώρα η αναπροσαρμογή έως ότου “κάτσει” το θέμα με τις περικοπές …επειδή με το δεύτερο 50% είδα ότι “μεγαλώνει” και η προς “καρατόμηση” προσωπική διαφορά σε σχέση με το μικρό όφελος στο πληρωτέο… ελπίζοντας βέβαια να οδηγηθούμε τελικώς στην “κατάργηση” και όχι “προσωρινή αναστολή” του μέτρου…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ ΣΚΑΛΤΣΑΣ
ΗΛΙΑΣ ΣΚΑΛΤΣΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2018 18:30

Θα σου έλεγα τωρα για το νομο και για τους τέλειους στα4 αλλά θα με κόψει το ΕΣΡ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ ΣΚΑΛΤΣΑΣ
15 Νοεμβρίου 2018 19:08

Ηλία αν τα σχόλιο σου απευθύνεται σε εμένα θα σου πρότεινα να διαβάσεις ψύχραιμα τα σχόλια μου από την 7/11/2018 και μετά στην ενότητα επικαιρότητα (https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-46/#comment-68165 ) και τα σημερινά στα διακλαδικά για να κατανοήσεις καλύτερα τί ακριβώς εννοώ όταν μιλάω για «υπόδειγμα νόμου».

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
KostasP
KostasP
14 Νοεμβρίου 2018 19:47

Αχιλλέα, συγχαρητήρια για το έργο σου.
Μια ερώτηση μόνο θα ήθελα να σου κάνω, γιατί στον πίνακα υπολογισμού αναδρομικών σύνταξης, όταν συμπληρώνω τα στοιχεία μου, στην κράτηση ΕΑΣ (Ν 3865/10) και στους δύο πίνακες (ΓΛΚ 2014 / ΓΛΚ 2011) ενώ δίνει ποσοστό (6% / 6%) το οποίο είναι σωστό, στα ποσά κράτησης δίνει (0,00 / 0,00) ευρώ με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να βγαίνουν όλες οι υπόλοιπες κρατήσεις, ο φόρος και φορολογητέα και πληρωτέα σύνταξη λάθος, τουλάχιστο σε σχέση με αυτή που εισέπραττα τον 5 του 2016 και η οποία συμφωνούσε με τον πίνακα Σύνταξη ΓΕΑ (2017) Παλιά ΓΛΚ. Επιπρόσθετα σου γνωρίζω ότι βάζω σωστά τα ποσά αρχικά ΜΤΑ / ΕΚΟΕΜΑ και κρατήσεις ΜΤΑ (πλην Ν 4093/12 και φόρου)/ΕΚΟΕΜΑ(0,00).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  KostasP
14 Νοεμβρίου 2018 20:08

Μήπως στο πεδίο δεξιά από τις στήλες των κρατήσεων είναι ενεργοποιημένη η επιλογή ανικανότητα (λόγω υπηρεσίας ή εκτός υπηρεσίας) και δίπλα στην κράτηση του Ν3865 η επιλογή εξαίρεση;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
KostasP
KostasP
Απάντηση σε  GEORGIOSP
14 Νοεμβρίου 2018 20:49

@GEORGIOSP
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου.
Το λάθος ήταν ότι ενώ ενεργοποίησα την επιλογή ανικανότητα εκτός υπηρεσίας (ανικανότητα μέλους) δεν πρόσεξα ότι ήταν ενεργοποιημένη η επιλογή εξαίρεση δίπλα στην κράτηση του Ν3865.
Συγχαρητήρια για την συνεισφορά σου γενικότερα στο site του enstoloi.net για την ενημέρωση των συναδέλφων ε.ε. και ε.α.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
14 Νοεμβρίου 2018 14:39

Στον υπολογισμό αναδρομικών σύνταξης στο τετραγωνάκι έτη Κονδύλη,ποια από τις 3 επιλογές επιλέγουμε, γιατί ανάλογα με την επιλογή διαφοροποιειται αρκετά το ποσό των αναδρομικών. Επίσης γιατί διαφοροποιούνται και από την επιλογή στον πίνακα μέχρι 54, από 54-59 και άνω των 60

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
G.G.
G.G.
14 Νοεμβρίου 2018 11:45

@ TASOS
Σχετικά με ερώτημα που είχες υποβάλει για εργασία στο εξωτερικό.
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27969
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27662

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
TASOS
TASOS
Απάντηση σε  G.G.
14 Νοεμβρίου 2018 17:03

@ G.G
Ευχαριστω για την απαντηση σου
Τελικα πηγα και ρωτησα στη ΔΟΥ
Μου ειπαν πανω κατω αυτα, αλλα μου ειπαν οτι αναμενεται νεος νομος για καποια θεματα που μεχρι τωρα υπαρχουν δυσκολιες, οπως πχ. Αν καποιος παει να δουλεψει εξωτερικο και η συζυγος του παραμενει εδω.
Αυτο βεβαια θα καλυφθει απο το οτι μαλλον θα προβλευθει να γινονται ξεχωριστες δηλωσεις.
Κι αυτοι δεν ειναι σιγουροι ακομα τι μπορει ν αλαξει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
14 Νοεμβρίου 2018 11:02

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΠΡΟ 1/8/2012 ΑΝΧΗΣ 1/3 ΤΑΞΧΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ 5/2012 ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ 50% <> ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ 1500+..ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ +ΜΤΣ +ΛΗΨΗ ΤΡΙΜΗΝΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΟΣΟΝ ΜΗΔΕΝ;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ALNAVY
ALNAVY
Απάντηση σε  ΠΑΝΟΣ
14 Νοεμβρίου 2018 14:10

Φίλε Πάνο και σε εμένα κάτι αντίστοιχο συμβαίνει. Θα δείξει…..περίμενα γύρω στα 2500€ σύμφωνα νε το προηγούμενο 50% και η εφαρμογή βγάζει το 1/5.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  ALNAVY
14 Νοεμβρίου 2018 15:08

Δεν υπάρχει λάθος. Με 32 ή 33 πραγματικά, με 1/3 Ταξχου και αίτηση αποστρατείας, τα αναδρομικά είναι από 0 έως 250 ευρώ. Και αυτό λόγω του Ν.4002/11.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ALNAVY
ALNAVY
Απάντηση σε  Βασίλης
14 Νοεμβρίου 2018 15:44

Φίλε Βασίλη η απορία είναι (είμαι αδιάβαστος με τους νόμους) αν ο συγκεκριμένος νόμος ίσχυσε και στο προηγούμενο 50%, γιατι τότε τα ποσά της επιστροφής έχουν τόσο μεγάλη διαφορά

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  ALNAVY
14 Νοεμβρίου 2018 15:53

Διότι αν δεις τον Αυγ. 2012 είχες κράτηση του Ν.4002/11 πάνω από 100 ευρώ και τώρα έχεις λιγότερα από 20. Αρα οι αποδοχές σου τον Αυγ. 2012 με τις σημερινές έχουν πολύ μικρή διαφορά. Της τάξης των 7 με 10 ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ALNAVY
ALNAVY
Απάντηση σε  Βασίλης
14 Νοεμβρίου 2018 16:15

Ευχαριστώ πολύ Βασίλη

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ALNAVY
ALNAVY
Απάντηση σε  Βασίλης
14 Νοεμβρίου 2018 16:54

Φίλε Βασίλη είδα το ενημερωτικό συνταξης ΑΥΓ 2012 και σε σύγκριση με το ΝΟΕ 2018 έχουν 40€ (λιγότερα τον Νοε 18) διαφορά. Μπερδεύτηκα πάλι αλλά δεν πειράζει…ότι είναι να γίνει θα γίνει. Σε ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  ALNAVY
14 Νοεμβρίου 2018 20:09

Αυτά που ανέφερα παραπάνω αφορούν ε.α. με μισθολογικό βαθμό 1/3 Ταξχου-Απχου με 32 ή 33 πραγματικά έτη. Αν δεν έχεις αυτά τα προαπαιτούμενα δεν είσαι στη ίδια κατηγορία με τον Πάνο και εμένα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Βασίλης
14 Νοεμβρίου 2018 17:03

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ 32 ΕΤΗ 1/3 ΤΑΞΧΟΥ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ;;;; ΕΑΝ ΒΑΛΩ + – ΜΙΣΟ ΕΤΟΣ Η ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΣΧΗ ΜΕ Τ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΑ ΤΟΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η’ 2/3ΤΑΞΧΟΥ ΤΟΤΕ ….ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΙ ΟΧΙ ΜΗΔΕΝ….ΜΕ ΕΝΑ 6ΜΗΝΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 2/3 ΤΑΞΧΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 32 ΕΤΗ ΚΙ 1/3 ΤΑΞΧΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ;;; ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 33 ΕΤΗ ΚΑΙ 2/3 ΤΑΞΧΟΥ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ;; ΟΛΙΓΟΝ ΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ…ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ..ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Βασίλης
17 Νοεμβρίου 2018 10:26

ΕΝΩ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ + _ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΜΕ 2/3 ΤΑΞΧΟΥ ΒΓΑΖΕΙ 1000+ ???? ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ 50% ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ Ο Ν.4002 /11???
……………………………………………..ΑΣΤΟ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
13 Νοεμβρίου 2018 21:24

Θα το ξαναπώ, συγκρίνετε το νόμο και την ΚΥΑ που έβγαλαν για τα αναδρομικά το 2014 από άποψη αρτιότητας κι αυτό το πράγμα που έβγαλαν τώρα. Στην προσπάθειά τους να γλυτώσουν λεφτά, να μη δημιουργήσουν επιπρόσθετες απαιτήσεις, έφτιαξαν το τέλειο μπάχαλο. Στον ΟΛΚΕΣ όλοι ρωτάνε για διευκρινήσεις, επεξηγήσεις και οδηγίες, μετράνε και ξαναμετράνε. Το συνολικό ποσό που προυπολογίσθηκε βασίσθηκε σε άλλα δεδομένα, στην πορεία προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα. Η ίδια κατάσταση λίγο πολύ επικρατεί και στο ΓΛΚ, για αυτό προφανώς συγκαλούν συσκέψεις για να μαγειρέψουν την ΚΥΑ. Το 2014 το ΦΕΚ νόμου εκδόθηκε στις 15 Νοε και η ΚΥΑ στις 18 Νοε. Σήμερα η τροπολογία ψηφίσθηκε 8 Νοε και ακόμη δεν εκδόθηκε ΦΕΚ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
13 Νοεμβρίου 2018 21:49

Πέραν τις κρατήσεις για το Ν.4093/12 που μοιράζονται μεταξύ μερίσματος και κύριας σύνταξης, οι κρατήσεις περί εφάπαξ δεν νομίζω ότι εμπλέκουν κρατήσεις στην “πηγή” για τις λέσχες και το ΒΟΕΑ που λες, αλλιώς δεν θα μιλούσε για τα εφάπαξ των ταμείων ο GEORGE 15, νομίζω. Πράγματι, υπάρχει ένα μπάχαλο από τη στιγμή που δεν θα γίνουν αναπροσαρμογές…πώς όμως μπορεί να εξοικονομήσουν χρήματα αν το θέμα “πάει” στο να μην περιληφθούν οι αναδρομικές κρατήσεις στο μέρισμα? αυτό σημαίνει περισσότερα αναδρομικά! ‘Ότι και να λέμε λίγο θα είναι…ας δώσουν ότι δώσουν και θα δούμε αν τελικά τα περιβόητα αναδρομικά ήταν σωστά υπολογισμένα ή έκρυβαν και άλλες “αόρατες” παγίδες…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 21:56

Ρε Γιάννη τι δεν καταλαβαίνεις, εδώ μιλάμε για τα αναδρομικά των μισθών και όχι των συντάξεων, τι σχέση έχουν οι κρατήσεις Ν. 4093. Μπες στο εργαλείο του Αχιλλέα για τα αναδρομικά μισθών και δες για ποιες κρατήσεις μιλάει. Δες ένα φύλλο μισθοδοσίας όταν ήσουν ε.ε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
13 Νοεμβρίου 2018 22:05

Major,
για να φωνάζουν τους φορείς μας και να αναφέρονται σε θέματα κρατήσεων σε μέρισμα-εφάπαξ, δεν θα μίλησαν μόνο για μισθούς αλλά και για συντάξεις…η ταπεινή μου γνώμη, μπορεί και να σφάλλω…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 22:14

Γιάννη κάνεις σίγουρα λάθος, αφορά τις κρατήσεις που γίνονται στους μισθούς, στην πηγή υπέρ ταμείων, αφορά τα αναδρομικά στους μισθούς, . Δεν φώναξαν τα ταμεία μας, αλλά το ΟΛΚΕΣ, ΟΛΚΕΑ , διαχείριση χρηματικού ΕΛ.ΑΣ.,κλπ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  major65
13 Νοεμβρίου 2018 23:52

Ποιὀς μίλησε για πολιτική χροιά; Έχεις τη μύγα και μυγιάζεσαι και μάλλον δεν το σώζεις φίλε.Μόνος σου μαρτυριέσαι και ψεκασμένος δεν είσαι , φαίνεσαι!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
GEORGE 15
GEORGE 15
13 Νοεμβρίου 2018 19:50

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ.!! ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΓΛΚ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ (ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΑΣ, ΓΕΕΘΑ,ΓΕΑ,ΓΕΣ,ΓΕΑ κλπ.) ΑΠΑΝΤΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΦΑΠΑΞ-ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ (ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΟ) ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΟΣΟ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
GEORGE 15
GEORGE 15
13 Νοεμβρίου 2018 20:13

ΑΧΙΛΛΕΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΕΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ, ΘΑ ΣΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΑΜΕΣΑ!!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
major65
major65
Απάντηση σε  GEORGE 15
13 Νοεμβρίου 2018 20:59

Το θέμα είναι πιο σύνθετο, χωρίς να έχει άμεση σχέση με τα αναδρομικά. Εκτός από τις κρατήσεις που γίνονται στην “πηγή” υπέρ ταμείων, υπάρχει και το θέμα των αναδρομικών κρατήσεων που κάνουν τα ίδια τα ταμεία όταν υπάρχουν μεταβολές στους ΒΜ. Δεν ξέρω τι συμβαίνει στους άλλους κλάδους, αλλά ειδικά στο ΣΞ τα ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ, με την πράξη απονομής μεριδίων-μερισμάτων καταλογίζουν τις τυχόν κρατήσεις λόγω απονομής ανώτερου αποστρατευτικού βαθμού, ΒΟΕΑ, γάμου που δεν έχει πληρωθεί κλπ. Τα συνολικά χρωστούμενα ποσά διακανονίζονται και αποπληρώνονται σε πολλές πολλές μηνιαίες δόσεις με παρακράτηση από τα δικαιούμενα μερίσματα. Το 2014 όταν αυξήθηκαν οι ΒΜ, έβγαλαν νέες πράξεις με αυξημένα τα χρωστούμενα ποσά, αυξάνοντας είτε τον αριθμό δόσεων είτε τη μηνιαία κράτηση. Μπορεί να μην αφορά τα αναδρομικά αλλά στην ουσία μειώνει μαζί με την πρόσθετη φορολογία το καθαρό ποσό. Εκτιμώ ότι τα ταμεία δεν θα πρέπει να ζητήσουν επιπρόσθετες κρατήσεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGE 15
13 Νοεμβρίου 2018 21:23

Γιώργο,
λες για το αν υπολογιστούν ή όχι κρατήσεις για το εφάπαξ-μερίσματα.
Για τα μερίσματα μιλάμε για τις κρατήσεις Ν.4093/12, σωστά? Αν ναι, τότε πράγματι υπάρχουν αυξήσεις των αναδρομικών των (κύριων) συντάξεων.
Για τα εφάπαξ τι εννοείς? ποιες κρατήσεις? μπορεί να ζητηθούν μεγαλύτερες κρατήσεις για εφάπαξ που έχουν δοθεί μεταξύ 2012-2016 και περιλαμβάνουν μόνο το πρώτο 50% του ΣΤΕ? Για ποια εφάπαξ μιλάς? Αυτό δεν το καταλαβαίνω έτσι που το λες…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 21:30

Εννοεί τις προβλεπόμενες κρατήσεις που γίνονται στην “πηγή” υπέρ ταμείων στους μισθούς μαζί με φόρο εισοδήματος, λέσχες ,ΒΟΕΑ, περίθαλψη κλπ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός