Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 229 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Dani
Dani
17 Μαΐου 2019 21:46

Με ακαθάριστη σύνταξη 1451,88 ευρώ μου κατατέθηκαν 277,28. Χωρίς να είμαι βέβαιος, μάλλον δεν λήφθηκε υπόψη η προσωπική διαφορά. Πιστεύω θα διευκρινιστεί σύντομα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Path
Path
17 Μαΐου 2019 19:41

Την καλησπέρα μου!!!
Την αιτιολογία κατάθεσης της 13ης σύνταξης η όπως αλλιώς λέγεται την είδατε ?σε Εμένα βγάζει [αιτιολογία ΕΦΚΑ-ΑΚ.ΠΛ.ΠΥΡ ΛΟΙΠ.ΠΙΣΤ] τι θέλει να πει ο ποιητής?αραγε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  Path
17 Μαΐου 2019 19:56

ΑΚΑΙΡΗ-ΠΛΗΡΩΜΗ-ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΩΝ-ΛΟΙΠΩΝ ΠΙΣΤΩΝ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Path
Path
Απάντηση σε  major65
18 Μαΐου 2019 13:36

Σωστός!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Path
17 Μαΐου 2019 20:04

ΕΦΚΑ-ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
17 Μαΐου 2019 19:23

μεικτά Χ 30% = ποσό, το ποσό Χ 94% (6% εοππυ) = β ποσό, το β ποσό Χ 78% (22% φόρος) = τελικό. Συμφωνα με τον Γιάννη ως εδω ολα σωστα οπως εγραψε στις 16:35
Αν συνεχιζεται ομως να εχετε διαφορα, κοιταξτε μηπως ξεπερνατε στην φορολογηση το ετησιο φορολογητεο ποσο των 20.000 ευρω, γιατι πανω απο αυτο το ποσο η φορολογηση ειναι 29% για τις επομενες 10.000, οποτε το ποσο αυτο που εχει διαφορετικη φορολογηση με 29% το αφαιρειται και πρεπει να εχεται το ακριβες ποσο της συνταξης που σας πιστωθηκε.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
17 Μαΐου 2019 19:40

οποτε το φορο αυτο (ηθελα να πω) που προκυπτει απο την διαφορετικη φορολογηση με 29% τον αφαιρειται και πρεπει να εχεται το ακριβες ποσο της συνταξης που σας πιστωθηκε.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
17 Μαΐου 2019 22:53

(επίδομα) Α Χ 28 % (22 % φόρος + 6 % υπέρ υγείας) = Β
(Α + Β) Χ 3,33 = Γ € μικτή σύνταξη
Γι’ αυτούς που έχουν σύνταξη πάνω από 1.000 ευρώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Σταύρος
18 Μαΐου 2019 00:14

(επίδομα) 250 € / 0,94 (υγεία) = 265,96 €
265,96 € / 0,78 (φόρος 22%) = 340,97 €
340,97 € / 0,30 (μικτή σύνταξη > 1000 €) = 1.136,57 € η νέα μικτή σύνταξη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
19 Μαΐου 2019 01:30

Άκυρο στα παραπάνω. Τελικά νομίζω ότι το σωστό για να βγει η 13η σύνταξη είναι:
Ακαθάριστη Σύνταξη (ΕΦΚΑ/2019) + Προσωπική Διαφορά Χ 30% = ποσό, το ποσό Χ 94% (6% εοππυ) = β ποσό, το β ποσό Χ 78% (22% φόρος) = τελικό.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
17 Μαΐου 2019 19:19

Επανέρχομαι στο θέμα της 13ης Σύνταξης: Λαμβάνω συνολικό ακαθάριστο εισόδημα μηνιαίως 1330,88 Ε , Ετήσιο εισόδημα γύρω στις 16.000 Ε Πιστώθηκε στην Τράπεζα Πειραιώς ως 13η Σύνταξη 278,30 Ε Το ποσό της πίστωσης βγήκε ως εξής: 1330,88 μείον 70% (επειδή μας χορηγούν το 30%) = 399,26 Ε μείον 30,2% [(22% Φόρος + 6% Περίθαλψη + 2,2% Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης (ή Έκτακτη Εισφορά Ν.3986/11, όπως την αναφέρει στα μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα ο ΕΦΚΑ)=30,2%] = 278,68 Ε (Δηλαδή όσα ακριβώς πιστώθηκαν, διαφορά 38 Λεπτά). ΣΧΟΛΙΟ: -Πιστεύω ότι η σύγχυση δημιουργήθηκε επειδή ο Ν.4611/17-5-2019 άρθρο 120 την ονόμασε Σύνταξη και όχι Επίδομα ή κάτι άλλο και ο οποίος αναφέρει: παράγραφος 3 ΄΄Η 13η σύνταξη δεν κατάσχεται στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης, δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και τα νομικά πρόσωπα αυτών, τα ασφαλιστικά ταμεία και τα πιστωτικά ιδρύματα, υπόκειται στις κατά νόμο προβλεπόμενες κρατήσεις και καταβάλλεται εντός του μηνός Μαΐου… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
17 Μαΐου 2019 19:16

Έχουν δίκιο οι Γεώργιος (17 Μαΐου 2019 18:17) και ΔΗΜΗΤΡΗΣ (17 Μαΐου 2019 17:31).
Αφού βάλετε όλα τα στοιχεία σας στην σελίδα σύνταξη 2017 και το πληρωτέο ποσό στη στήλη Παλιά ΓΛΚ ταιριάζει ακριβώς με το ποσό που παίρνατε τον ΔΕΚ 2018 δείτε στην στήλη ΕΦΚΑ/19 το Μερικό Σύνολο. Το επίδομα που δόθηκε υπολογίστηκε με βάση το άθροισμα Ακαθάριστη Σύνταξη (ΕΦΚΑ/2019) + Προσωπική Διαφορά.
Αν μη τι άλλο η παροχή αυτού του επιδόματος μας βοήθησε να επιβεβαιώσουμε την ακρίβεια των υπολογισμών του Αχιλλέα.
Στην περίπτωση μου η απόκλιση του ποσού Μερικό Σύνολο της σελίδας με το ποσό με το οποίο υπολόγισε το επίδομα ο ΕΦΚΑ είναι -0,13%. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
17 Μαΐου 2019 18:54

Εγώ πάντως όσα πήρα, τα ενθυλάκωσα, κοινώς τα τσέπωσα, θα βάλω βενζίνη και θα πάω να τους μαυρίσω. Κουτοπόνηρα σκεφτόμενος, μέχρι τον Οκτώβριο μπορεί να μας δώσουν κι άλλα.!!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  major65
17 Μαΐου 2019 19:07

Αν φάνε φούμο θα μας δώσουν και επίδομα Χριστουγέννων κατά τον Αύγουστο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Μαΐου 2019 19:25

😀 😀 😀 Καλό!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Μαΐου 2019 19:33

σωστός, δαγκωτό, χα χα χα χα χα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Μαΐου 2019 20:02

Πάντως από όλους που έγραψαν φόρμουλα υπολογισμού, η δική σου Γιάννη ήταν η πρώτη επιτυχής σε συνδυασμό με τα εξαγόμενα της σελίδας του Αχιλλέα που δίνουν τα ακριβή νούμερα τόσο ως επιβεβαίωση της επανυπολογισμένης κύριας σύνταξης όσο και του ποσού της 13ης σύνταξης.
ΥΓ: Ο Τσακαλώτος δεν παρουσιάστηκε στο EUROGROUP για να αποφύγει το κατσάδιασμα…επίσης, υπάρχει έντονη ανησυχία των Θεσμών για εκτροπή από τις υποχρεώσεις της χώρας σε πρωτογενή πλεόνασμα ενώ ο Πρωθυπουργός ανακοινώνει ότι στην ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο αναμένεται η ανακοίνωση και νέων παροχών! Δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο αλλά φοβάμαι ότι στο τέλος πάλι εμείς θα κληθούμε να πληρώσουμε τα σπασμένα… εύχομαι για το καλύτερο της χώρας!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  major65
18 Μαΐου 2019 09:39

Διαβασα ολους εσας που δώσατε μια απάντηση.λυπαμαι που φτασαμε ολοι μας στι σημείο εδω που φτασαμε.να μας κοροϊδεύουν ενω σε καθε έναν απο εμας μας εχουν κλεψει χιλιάδες ευρώ και συνεχίζουν να μας τα κλέβουν καθε μηνα κ καθε χρόνο και μας επιστρεφουν ψυχούλα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
17 Μαΐου 2019 18:17

Στο μηνυμα μου στις 15:15 ανεφερα μεικτα 1274…..λαθος μου. Επρεπε να παρω το ποσο που βγαζει το site στην στηλη ΕΦΚΑ 2019 και οχι την ΠΑΛΙΑ ΓΛΚ. Πανω λοιπον στην στηλη αυτη υπαρχουν τα ποσα ακαθαριστης συνταξης +προσωπικη διαφορα που με παει στα 1139 ευρω περιπου. Σε αυτο το ποσο λοιπον -6% περιθαλψη και κατοπιν -22% φορος. Πληρωτεο στην τραπεζα περιπου 250 ευρω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τ@κισ
Τ@κισ
Απάντηση σε  Γεώργιος
17 Μαΐου 2019 18:39

Γιατί -22% φόρος; Αυτό γίνεται σε περιπτώσεις που το αναφέρει ρητά για αυτοτελή φορολόγηση
Μάλον υπολογίστηκαν χωρίς την προσωπική διαφορά και η φορολόγησή του γίνεται κανονικά ως εισόδημα. Για δοκίμασέ το έτσι να δείς πάλι βγαίνει

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Τ@κισ
17 Μαΐου 2019 19:03
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
17 Μαΐου 2019 18:17

1184 ακαθαριστη μπήκαν 255.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
T@κις
T@κις
17 Μαΐου 2019 18:06

Παιδιά στο ΦΕΚ άρθρο 120 αναφέρετε επί λέξη

2. Το ποσό της 13ης σύνταξης καθορίζεται ανάλογα με το ποσό της ακαθάριστης μηνιαίας κύριας σύνταξης ή της προσυνταξιοδοτικής παροχής ή του ακαθάριστου ποσού που χορηγείται από τον ΟΠΕΚΑ μηνός Μαΐου του έτους χορήγησής της, ως εξής και αναφέρει τα ποσοστά 30 έως 100/%
Δεν αναφέρετε πουθενά για προσωπική διαφορά
Από που συμπέραναν τα ΜΜΕ ότι είναι μέσα
Εγώ πιστεύω ότι υπολογίστηκε πάνω στην κύρια μικτή σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  T@κις
17 Μαΐου 2019 18:15

Για δοκίμασε και αυτό
Από την εφαρμογή σύνταξης του σαιτ βρίσκουμε το Μερικό σύνολο 2019
.
Μερικό σύνολο Χ 30% = ποσό, το ποσό Χ 94% (6% εοππυ) = β ποσό, το β ποσό Χ 78% (22% φόρος) = τελικό

ΣΩΜΑ:
Στρατός
T@kis
T@kis
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Μαΐου 2019 18:36

Δεν νομίζω να φορολογείται αυτοτελώς με 22% φόρο. Λέει το φεκ για φορολόγηση σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις περί συντάξεων. Αν όμως τελικά φορολογήθηκε με αυτοτελή φορολόγηση όντως βγαίνουν τα ποσά στο περίπου. Αλλά θε έλεγε στο φεκ πιστεύω,, ότι τα ποσά θα φορολογηθούν αυτοτελώς με ποσοστό 20% και εξαντελείται η φορολήγησή τους
Αυτό είχε γίνει στα καθυστερούμενα αλλά στο φεκ το έλεγε καθαρά, τότε
Που προκύπτει ότι μπήκε η προσωπική διαφορά; Στο φεκ δεν το διευκρινίζει; Εγώ πιστεύω ότι δεν προσμετρήθηκε η προσωπική διαφορά!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  T@kis
17 Μαΐου 2019 18:45

Η σύνταξη είναι αποδοχές και το ποσό αυτό είναι φορολογητέο όπως και οι υπόλοιπες μηνιαίες αποδοχές με τον ίδιο συντελεστή σύμφωνα με την φορολογική κλίμακα, και το ποσό είναι ακριβώς όπως το λέει ο Γιάννης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Στέλιος
Στέλιος
17 Μαΐου 2019 18:05

Με βασική σύνταξη 2019 ευρώ και τελική μεικτή (αφού έχουν αφαιρεθεί οι μειώσεις των Νόμων 4024, 4051 & 4093) στα 1703 ευρώ, έλαβα 316 αντί για 374 ευρώ, που θα ήταν το αναμενόμενο αν συνυπολογιζόταν η εθνική σύνταξη + η ανταποδοτική σύνταξη + η προσωπική διαφορά, δηλ. [(1703 Χ 30%) -6% ΕΟΠΥ] – 22% ΦΕ = 374. Προφανώς δεν μέτρησε καθόλου στον υπολογισμό της 13ης σύνταξης η προσωπική διαφορά, γιατί αλλιώς το ποσό που κατέβαλαν δεν βγαίνει με τίποτα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, η μεικτή που υπολογίσθηκε για να προκύψουν τα 316 ευρώ που έλαβα, είναι τα 1440 ευρώ, καθόσον: [(1440 Χ 30%) -6% ΕΟΠΥ] – 22% ΦΕ = 316, δηλαδή η προσωπική διαφορά μου πρέπει να είναι περίπου στα 263 ευρώ (μεικτά). Γι’ αυτό μάλλον τόσους μήνες δεν μας την αποκαλύπτουν…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  Στέλιος
17 Μαΐου 2019 19:10

EDIT: Αν βάλω τα ποσά που υπολογίζονται στη στήλη ΕΦΚΑ/2019 (συμπεριλαμβανομένης και της προσωπικής διαφοράς), και όχι τα μεικτά που προέκυπταν από τη σύνταξη ΓΛΚ (όπως είχα κάνει), τα ποσά (σχεδόν) βγαίνουν:
1452 μεικτή (όπως την υπολογίζει η στήλη στήλη ΕΦΚΑ/2019) Χ 30% -6% (ΕΟΠΥ) – 22% (ΦΕ) = 319 (έλαβα 316)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
Απάντηση σε  Στέλιος
17 Μαΐου 2019 21:21

Στέλιο εάν το ετήσιο εισόδημά σου είναι από 20.000,01 – 30.000 φορολογείσαι με 29% και όχι με 22%. Δες εδώ
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/250523

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
EVANGELOS
EVANGELOS
17 Μαΐου 2019 17:45

245 η 13η σύνταξη. Αρχίζω και ανησυχώ μηπως μας κατεβάσουν σε αυτο το ποσο και τις άλλες 12!!! Περα απο την πλακα η απόλυτη ξεφτίλα

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  EVANGELOS
17 Μαΐου 2019 19:03

ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Άρης
Άρης
17 Μαΐου 2019 17:13

Με ακαθάριστη σύνταξη 1540 πήρα 13η 284,77

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Ηλιας
Ηλιας
17 Μαΐου 2019 17:10

με σύναταξη περίπου 3200 ……….η 13η είναι 501€ στην ΕΤΕ …ΤΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΧΑΣΑ στο σχολείο?????????

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Ηλιας
17 Μαΐου 2019 17:31

ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟ ΕΦΚΑ/19 (-6%)ΕΟΠΠΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ(-22%)ΦΟΡΟΣ =ΠΛΗΡΩΤΕΟ !!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
17 Μαΐου 2019 17:42

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ 30%ΤΟΥ ΜΕΡΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ (ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΝΣΤΟΛΟΙ)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIKC_A
NIKC_A
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
18 Μαΐου 2019 09:57

Πολύ Σωστό Δημήτρη.!! Και Εύγε στον Αχιλλέα. !!
Έτσι υπολογίζεται ακριβώς η 13η σύνταξη (μεικτή και καταβληθείσα – πληρωτέα στην τράπεζα), για ετήσιο καθαρό ποσό μέχρι 20.000€ (ήτοι: ετήσιο καθαρό ποσό = ετήσιο πληρωτέο + φόρος + εκτ. εισφορά), δηλ. με φόρο 22%.
Λ.χ. για μένα το site του Αχιλλέα, μου βγάζει μια ανεπαίσθητη απόκλιση από αυτά που πήρα + 0,76€ (ποσοστό απόκλισης 0,29% δηλ. τίποτα) , (ΗΤΟΙ.: ΑΧΙΛΛΕΑΣ —> πληρωτέα 13η σύνταξη 258,90€ & ΕΓΩ πήρα στο χέρι 258,14€).

Για ποσά συντάξεων όμως, που ξεπερνάνε τα 20.000€ (ετήσιο καθαρό ποσό), για το ποσό που είναι πάνω από τα 20.000€, ο φόρος υπολογίζεται με 29%.
1. Εκεί μπορείς να μου πεις πως ένας συνάδελφος μπορεί να υπολογίσει την 13η σύνταξη και την καταβληθείσα?
2. Για συνάδελφους με πολλά πτητικά, (που έχουν αρνητική προσωπική διαφορά ), εκεί τι γίνεται πάλι ?
Αν μπορείς πες μας.
Σε ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημητρης
Δημητρης
17 Μαΐου 2019 17:07

Δεκατιτριτη σύνταξη 256 ευρώ μας έσωσες ,,χαχαχαχα

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
VOLOS
VOLOS
17 Μαΐου 2019 17:04

1.Στην εξίσωση του υπολογισμού μπαίνει το σύνολο του καταβαλλόμενου ποσού προ φόρου και κρατήσεων, που εισπράττει ο συνταξιούχος από τον ΕΦΚΑ, δηλαδή εθνική σύνταξη, ανταποδοτική σύνταξη και η προσωπική διαφορά.
2.Το ποσό της «13ης σύνταξης» προβλέπεται να έχει κράτηση υπέρ υγείας (ΕΟΠΥΥ – 6%) ενώ θα παρακρατηθεί και ο φόρος που αναλογεί στο εκάστοτε συνταξιοδοτικό εισόδηµα του συνταξιούχου. ∆εν θα υπάρχουν άλλες επιβαρύνσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Τ@κις
Τ@κις
Απάντηση σε  VOLOS
17 Μαΐου 2019 17:11

Φίλε, αυτά τα έχω διαβάσει στις ανακοινώσεις των ΜΜΕ, αλλά έτσι δεν βγαίνουν τα ποσά
Στο ΦΕΚ νομίζω δεν διευκρινίζεται αν είναι μέσα η προσωπική διαφορά ούτε ο ακριβής τρόπος φορολόγησης, γι αυτό πιθανολογώ ότι ενα Εκ των δύο συμβαίνει καθώς τα ποσά όλων δεν συμφωνούν!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Τ@κις
17 Μαΐου 2019 17:39

ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ(ΕΣΤΟΛΟΙ)ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΦΚΑ19.ΠΟΣΟ ΜΕΡΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Χ 30%=ΠΟΣΟ (-6%)ΕΟΠΠΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟ(-22%)ΦΟΡΟΣ=ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΑΓΟΤΑ !!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  VOLOS
17 Μαΐου 2019 17:18

δεν βγαινει με τίποτα λέμε, με τιποτα ουτε με τα πτητικά ουτε χωρίς …ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  VOLOS
17 Μαΐου 2019 17:21

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μαθηματικές πράξεις ……………όσα θελουν δίνουν

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία