Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 233 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
arxifylax
arxifylax
14 Ιούνιος 2019 11:57

Καλησπέρα, είσηλθα στην ΕΛ.ΑΣ. μεσω πανελληνίων εξετάσεων, έχω το βαθμό του Αρχιφύλακα ( Ταμείο τ. Α.Π.) και έχω 22 χρόνια υπηρεσίας, ενώ έχω ξοφλήσει και τις εισφορές για την μάχιμη πενταετία. Θα ήθελα να με ενημερώσει κάποιος συνάδελφος εφόσον γνωρίζει, στην περίπτωση που αποφασίσει η Α.Υ.Ε. να με αποστρατεύσει για λόγους υγείας (τελώ πάνω από ενα χρόνο σε καθεστώς μακρών αναρρωτικών αδειών), συνταξιοδοτούμαι απευθείας και λαμβάνω σύνταξη και εφάπαξ σύμφωνα με τα χρόνια υπηρεσίας μου + την μάχιμη πενταετία ή θα πρέπει να περάσω από την Ανωτατη Στρατιωτική Υγειονομική Υπηρεσία, για να κρίνει το ποσοστό αναπηρίας μου και σε θετική περίπτωση έαν η εν λόγω επιτροπή με κρίνει με κάτω του 50% ποσοστού αναπηρίας, δεν παίρνω τίποτα και θα περιμένω στα 60+ βάλε για να πάρω σύνταξη; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  arxifylax
14 Ιούνιος 2019 12:43

Αν η αποστρατεία σου είναι αυτεπάγγελτη (για λόγους υγείας) θα πάρεις σύνταξη σύμφωνα με τα χρόνια υπηρεσίας σου + την μάχιμη πενταετία.
Διάβασε την ενότητα 2.4 Αυτεπάγγελτη αποστρατεία για λόγους υγείας εδώ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Το ίδιο ισχύει και για το εφάπαξ. Δηλαδή δικαιούσαι άμεσα το εφάπαξ που αντιστοιχεί στα χρόνια υπηρεσίας που έχεις σύμφωνα με τις διατάξεις του ταμείου σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
arxifylax
arxifylax
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Ιούνιος 2019 14:46

Σε ευχαριστω πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
13 Ιούνιος 2019 23:34

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να παρακαλέσω τον κύριο Καρασαββίδη στο τόσο αξιόπιστο και ενημερωτικό site που διαθέτει να προσθέσει εάν είναι εύκολο κάποια στιγμή και μία εφαρμογή υπολογισμού εξόδων μετάθεσης για τους ενέργεια συναδέλφους. Ψάχνω στο διαδίκτυο και δεν βρίσκω κάτι αντίστοιχο αυτή την περίοδο. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
14 Ιούνιος 2019 01:47

Αν πας στο Οικονομικο της Μονάδος σου εχουν πρόγραμμα που θα σου πουν πόσα χρήματα δικαιούσαι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
14 Ιούνιος 2019 08:10

Αυτό μήπως σε βοηθά:
https://www.enoplos.gr/2017/07/blog-post_440.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάνος
Μάνος
16 Ιούνιος 2019 14:50

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Κύριε Αχιλλέα δεν υπάρχει πια στην ιστοσελίδα τους…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
16 Ιούνιος 2019 15:03

@Αχιλλέα,
υπήρχε στο site της ΕΣΠΕΔ(υτικής)Μ, αλλά τώρα δεν υπάρχει (ούτε το πρόγραμμα υπολογισμού, ούτε το site !)
https://yened.wordpress.com/2013/11/29/εσπεδμυπολογίστε-έξοδα-μετάθεσης-ε/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης
Γιαννης
24 Ιούνιος 2019 22:34

Αχιλλεα καλησπέρα ,δυστυχώς για του μετατιθεμενους ο υπολογισμός των εξόδων μετάθεσης γίνεται με ανάγωγη στο παλαιό μισθολόγιο με αποτέλεσμα μικρότερη αποζημίωση λόγω χαμηλότερου βασικού μισθού.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γ.Κ
Γ.Κ
13 Ιούνιος 2019 09:40

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΕΚΝΟ 22 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΥΓΕΙΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΕΒΓΑΖΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ.ΣΕ ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γ.Κ
13 Ιούνιος 2019 12:49

To α/α 4 με τα δικαιολογιτικά ή σε όποια άλλη κατηγορία είναι
https://www.ika.gr/gr/infopages/opad/entypa_opad-tydky.cfm

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γ.Κ
13 Ιούνιος 2019 13:20

Σε περίπτωση που πρόκειται για ανανέωση και όχι για αρχική απογραφή τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα αα 6 , 7 (βλ. σχόλιο του Γιάννη παραπάνω), το παλαιό βιβλιάριο του παιδιού (δεν είμαι σίγουρος αν χρειάζεται τώρα πια), το ΑΜΚΑ του παιδιού και το ΑΦΜ του (αν έχει). Την υπεύθυνη δήλωση στην δίνουν εκεί για να την συμπληρώσεις. Για την ανανέωση θα πρέπει να πας στο ΙΚΑ (τμήμα πρώην ΟΠΑΔ) της περιοχής που μένεις.
Τα παραπάνω ισχύουν εφόσον το παιδί ανήκει στους δικαιούχους της παραγράφου 2β https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/348106 .
Σημ: Η πληροφορία προέρχεται από συνάδελφο που έκανε την ίδια διαδικασία τον Μάρτιο του 2018.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
12 Ιούνιος 2019 18:54

Καλησπέρα!!!Που και πως στέλνουμε αίτηση / βεβαίωση σπουδών για την διατήρηση του ΕΟΒ;;;;; Ευχαριστώ!!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
13 Ιούνιος 2019 02:04

Στεφανε,
Οι κορες μου σπουδασαν και οι δυο και η μεγαλη τελειωσε και μεταπτυχιακο.
Οποτε χρειαστηκε εστειλα βεβαιωση στο Γ.Λ.Κ τμημα στρατιωτικων συνταξεων με απλη επιστολη δικη μου γραμμενη σε word ή και χειρογραφη. Δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε τυποποιημενη αιτηση. Παντα με συστημενο.
Τελος του ετους συμπληρωσης 18 ετων θα κοπει το επιδομα και θα μπει αναδρομικα οταν επεξεργαστει το αιτημα σου, θα παρει καποιους μηνες. Ισχυει και για μεταπτυχιακο. Το στελνεις μια δορα στην αρχη (αρκει να φαινεται στη βεβαιωση η διαρκεια της φοιτησης) και δε χρειαζεται καθε χρονο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
13 Ιούνιος 2019 02:12

Επιπλεον να ξερεις οτι αν νοικιασεις σπιτι για σπουδες να ειναι το συμβολαιο στο ονομα σου και αν τυχον συγκατοικισουν φοιτητες πρεπει να ειναι ολων των γονεων τα ονοματα μεσα στο συμβολαιο για να μπορεις να παρεις το επιδομα στεγασης 1000€

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Τασος
13 Ιούνιος 2019 09:55

Καλημέρα!!!Ευχαριστώ πολύ συνάδελφε για τις πληροφορίες.Το θέμα είναι τώρα που είμαστε όλοι ΕΦΚΑ ,που θα σταλεί στο ΓΛΚ ή ΕΦΚΑ;;;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
13 Ιούνιος 2019 11:53

ΕΦΚΑ/ΓΛΚ
Δ/ΝΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
Τμήμα Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων
ΚΑΝΙΓΓΟΣ 29 – Τ.Θ. 1116
101 10 ΑΘΗΝΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Ιούνιος 2019 19:11

Ευχαριστώ πολύ!!!Καλό καλοκαίρι!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
13 Ιούνιος 2019 15:02

Κατ αρχην, εγραψα σχολιο το πρωι και δεν το βλεπω πουθενα. Γι αυτο ξαναγραφω.
Το ΓΛΚ κανει αυτες τις μεταβολες.
Μπορεις να παιρνεις τηλεφωνο στο 210-3329900, για οποιαδηποτε πληροφορια.
Ειναι τηλεφωνικο κεντρο για εξυπηρετηση των συνταξιουχων σωματων ασφαλειας και γενικα του δημοσιου.
Μας καθοδηγουν για τι ενεργειες χρειαζονται, μπορεις να ρωτας να σου πουν αριθμο πρωτοκολλου για κατι που εστειλες κι αν το εχει παραλαβει υπαλληλος για επεξεργασια κ.λ.π. Διαβασε εδω https://minfin.gr/-/syntaxeis-demosiou
Εγω μιλαω αρκετες φορες γιατι εχω και θεμα εργασιακης συμβασης και αλλα.
Με το ΕΦΚΑ δεν υπαρχει λογος να ασχολουμαστε, δικη μου παντα αποψη αλλα το δικαιολογω. Π.χ: οταν εκανα συμβαση εργασιας πηγα να την καταθεσω και στο ΕΦΚΑ και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται γιατι δεν κανουν αυτοι καμια ενεργεια. Ολα μεσω Γ.Λ.Κ.
Αυτα, οπως παντα, απο τις προσφατες προσωπικες μου υποθεσεις και εμπειριες.
Ενοειται οτι δεν αντιτιθεμαι σε κανεναν. Απλα παντα ψαχνω για να βρω την πιο συντομη αλλα και σιγουρη οδο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Τασος
13 Ιούνιος 2019 18:29

Για το τυπικό και μόνο επί του θέματος ΠΔ 8/2019, άρθρο 19
https://www.kodiko.gr/nomologia/download_fek?f=fek/2019/a/fek_a_8_2019.pdf&t=c0becea57168d5d935bbb41b5d0d7785
Συνεπώς εμείς υπαγόμαστε στον ΕΦΚΑ/ΔΧΣΔΤ οπου είναι το ίδιο κτήριο και με τους ίδιους υπαλλήλους και ίδια τηλέφωνα του τέως ΓΛΚ
Σαφώς και εν συντομία και λόγω της πρόσφατης αλλαγής αναφερόμαστε για το ΓΛΚ

Αρα η διεύθυνση που γράφει ο Γιώργος παραπάνω είναι η σωστή

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Ιούνιος 2019 19:12

Ευχαριστώ πολύ Γιάννη!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Ιούνιος 2019 22:41

Συναδερφε Γιαννη,
Εφοσον εδοσες απαντηση σ αυτα που εγραψα, να σου πω πολυ φιλικα οτι δεν ακυρωνω κανεναν και σαφως ειναι σωστο αυτο πο εχει γραψει παραπανω ο συναδερφος GEORGIOSP.
Εχω πει πολλες φορες πριν οτι δεν βασιζομαι μονο στη νομοθεσια και τα “γραμμενα”, και οτι γραφω εδω ειναι κατοπιν προσφατης εμπειριας και πραξης.
Ουτε εξυπνος θελω να το παιζω, ουτε γνωστης.
Επισης παρεθεσα κατι που ειναι πολυ πιο απλο απο το να καθεσαι να διαβαζεις εναν ολοκληρο νομο.
Οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει.
Οποιος θελει ζηταει το mail μου και τα λεμε και προσωπικα
Καλο καλοκαιρι σε ολους

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Τασος
13 Ιούνιος 2019 19:11

Ευχαριστώ πολύ συνάδελφε!!!!!!!!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Τασος
Τασος
12 Ιούνιος 2019 02:30

Καλημερα.
Μιας και τεθηκε το θεμα του ΒΟΕΑ να ρωτησω:
Στελνουμε τα δικαιολογητικα στο ΜΤΣ (π.χ. με συστημενο) και μετα εμεις πρεπει να κοιταμε ποτε θα βγει η ανακοινωση για να στειλουμε φορολογικη ενημερωτητα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Τασος
12 Ιούνιος 2019 11:07

Θα λάβεις επιστολή Τάσο, το νου σου στον ταχυδρόμο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
11 Ιούνιος 2019 16:50

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΛΟΥΣ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ (2018) ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΩΝ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ε1 ΠΕΡΝΙΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΣΥΝΤΑΞΗ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ? ΑΠ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΜΟΝΟ Η ΣΥΝΤΑΞΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
11 Ιούνιος 2019 18:10

Μήπως τα μερίσματα αρχισαν να σου καταβάλονται μέσα στο 2019. Τότε θα εμφανιστούν του χρόνου και θα πρέπει να υποβάλεις τροποποιητική για το 2018.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Ιούνιος 2019 09:12

ΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ Ε1 ΑΥΤΟΜΑΤΑ. ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 18 ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
11 Ιούνιος 2019 10:56

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΕΑ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΑΙ?ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ Η ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ?ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
11 Ιούνιος 2019 13:41

https://mts.army.gr/el/voithima-oikog.-epagg.-aytoteleias
καταβάλλεται ακέραιο (στο τέκνο) και δεν φορολογείται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
11 Ιούνιος 2019 14:26

… σε αιτήσεις Δεκ. 2018, καταβλήθηκαν τον Μάρτιο 2019.
https://mts.army.gr/el/news/anakoinosi-katavolis-voea-4

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
atirel3
atirel3
11 Ιούνιος 2019 10:22

Καλημέρα, για τα εν αποστρατεία στελέχη την αίτηση για την αναγνώριση της πενταετίας που πρέπει να την καταθέσουμε;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stef
stef
10 Ιούνιος 2019 15:10

Γιατί ούτε τη γνωστοποίηση του τρόπου αποτύπωσης της διαδικασίας δεν μπορούμε να δούμε????
Γιατί ο νομοθέτης θα το όριζε ρητά???
Ο νομοθέτης περιγράφει το γενικό, το ειδικό το εξειδικεύουν οι εγκύκλιοι……

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
10 Ιούνιος 2019 13:31

Έγγραφο του ΕΦΚΑ σχετικά με την έκδοση αποφάσης για τον επανυπολογισμό της σύνταξης με τις διατάξεις του ν.4387
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/31013

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
10 Ιούνιος 2019 13:41

Ωραιο νομικό άδειασμα των ενδιαφερόμενων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
10 Ιούνιος 2019 14:10

@G.G
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
@kostastam
Ωραίο αλλά τόσο αόριστο: «γενική αρχή του Διοικητικού Δικαίου» ποια αρχή και που προβλέπεται; «η οποία έχει νομολογηθεί παγίως» χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένη νομολογία. Μου μοιάζει σαν την χαρά των δικηγορικών γραφείων αυτή η ανακοίνωση.

Με λίγα λόγια μας λένε : Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να εκδώσουμε συνταξιοδοτικές πράξεις αναπροσαρμογής, τις έχουμε αποτυπώσει (ή θα τις αποτυπώσουμε) στο οικείο πληροφοριακό σύστημα και θα τις δείτε όταν αποφασίσουμε εμείς. Μέχρι τότε απλά θα παίρνετε ότι σας δίνουμε. Ωραία πράγματα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Ιούνιος 2019 14:52

Σε ένα Κράτος Δικαίου το σχετικό έγγραφο του ΣτΠ θα έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη
https://enypekk.us11.list-manage.com/track/click?u=d8601d7cb5988e268fa3321e4&id=b87dc124de&e=76b7211c3e
ΣΠ δεν θα εκδώσουν, μηνιαία ενημερωτικά γιατι δεν αναρτούν, ούτε αυτό είναι υποχρέωση σε ένα Κράτος Δικαίου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Ιούνιος 2019 19:21

Συμφωνώ, αόριστη και ερασιτεχνική απάντηση, που δεν αρμόζει σε κράτος δικαίου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Ιούνιος 2019 23:37

Εκτιμώ ότι, μετά από τόσο χρόνο απραξίας των Αρχών και βλέποντας την προοπτική αλλαγής της κυβέρνησης εντός ολίγου, δεν πρόκειται να δούμε τίποτα αναρτημένο! Ενδεχομένως να δούμε πρώτα ένα αλλαγμένο ασφαλιστικό και έπειτα να αναρτηθούν ξανά ενημερώσεις…πλέον δεν έχει νόημα να μας πει τίποτα η παρούσα κυβέρνηση και όπως έλεγε στο γνωστό άσμα ο Στράτος: “Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες”!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Ιούνιος 2019 08:55

@Johnny B.
Ακριβώς!
Τί να σας στέλνουμε τώρα συνταξιοδοτικές πράξεις και να χαλάμε χαρτί και γραμματόσημα!
Αφού σε λίγο θα καταργηθεί ο νόμος Κατρούγκαλου και θα τα επανυπολογίσουμε!
Διπλές δουλειές θα κάνουμε? Χαλαρά!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  G.G.
11 Ιούνιος 2019 08:51

μας δουλεύουν

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Σταύρος
11 Ιούνιος 2019 17:24

Σχετικό άρθρο https://staratalogia.blogspot.com/2019/06/blog-post_43.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  aero
11 Ιούνιος 2019 19:04

Εξαίρετο άρθρο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Ιούνιος 2019 08:12

Άρχισαν και τα εξώδικα, με άριστη νομική τεκμηρίωση
https://staratalogia.blogspot.com/2019/06/blog-post_11.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  aero
13 Ιούνιος 2019 21:12

aero ο συγκεκριμένος συνάδελφος είναι ίσως ο μόνος που από την αρχική είσοδο της χώρας στην περιπέτεια των μνημονίων «τορπιλίζει», λόγω προέλευσης, πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες με εξώδικα, μηνήσεις και αγωγές. Μέχρι σήμερα δεν χαρίστηκε σε κανέναν. https://www.eirinika.gr/article/18304/poios-einai-o-panos-stamatis-o-apostratos-axiomatikos-poy-minyse-ton-giorgo-papandreoy Άσχετα με την επιτυχή ή όχι έκβαση των προσπαθειών του μπορεί να λέει ότι αυτός διεκδίκησε τα δικαιώματα του με κάθε νόμιμο μέσο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Ιούνιος 2019 07:51

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Constantine_R
Constantine_R
10 Ιούνιος 2019 10:38

Για το άρθρο ‘Αναγνώριση πενταετίας πριν ή μετα το 2002’, σύμφωνα με τον νόμο 4387/2016 άρθρο 8 και την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ: Φ10042/οικ.13567/329/ΥΠΕΚ/8-6-2018 οι εισφορές που δίνονται για αναγνώριση 5ετίας για το 2002 και μετά, προστίθενται στο έτος που αφορούν και δεν φαίνεται από κάπου ότι ο παρονομαστής των μηνών από το 2002 έως την αποστρατεία για την εύρεση του μέσου όρου των συντάξιμων αποδοχών αυξάνεται αντίστοιχα και αν ισχύει αυτό υπάρχουν λάθος συμπεράσματα στο άρθρο. Θα παρακαλούσα λοιπόν να δημοσιευτεί αν είναι δυνατόν και το νομοθετικό πλαίσιο που βασίζεται το άρθρο γιατί ενδεχομένως θα υπάρξει παρανόηση στα στελέχη σε σχέση με το θέμα.
Επίσης για το ποσό για την αναγνώριση παραμένει πάντοτε το ίδιο αν αφορά αναγνώριση έως 31-12-2017, αν αφορά διάστημα μετά την 1-1-2018 και η αναγνώριση αναβληθεί, όταν θα ζητηθεί η πραγματοποίησή της με μελλοντική αίτηση ο υπολογισμός θα γίνει με βάση την κράτηση σύνταξης τον μήνα της αίτησης.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Constantine_R
10 Ιούνιος 2019 12:24

Στην εγκύκλιο https://diavgeia.gov.gr/doc/7Μ6Ξ465Θ1Ω-ΦΒΖ?inline=true στην ενότητα Δ αναφέρεται «Δ. Οι υπηρεσίες, των οποίων ο χρόνος υπολογίζεται στο διπλάσιο, λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό της ανταποδοτικής σύνταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις των αρ. 8 και 28 του ν. 4387/2016, ως ισχύει, προσαυξάνοντας αντίστοιχα ΤΟΣΟ τις συντάξιμες αποδοχές, ΟΣΟ και το χρόνο ασφάλισης, ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ για τον ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ των μηνιαίων αποδοχών του ασφαλισμένου από 1.01.2002 και εφεξής.» .
Σημ: Τα κεφαλαία τα χρησιμοποίησα γιατί δεν ξέρω πως να υπογραμμίσω ή να κάνω έντονη την γραφή του κειμένου και όχι για να φωνάξω.
Όσο αφορά συναδέλφους που «γράφουν» διπλάσιους χρόνους από 1/1/2018 έχεις δίκιο. Για αυτούς ισχύει η ενότητα Β2 του άρθρου Νέες εισφορές αναγνώρισης πενταετίας και εξαμήνων https://enstoloi.net/nees-eisfores-anagnorisis-pentaetias-eksaminon/ .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κκ
Κκ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Ιούνιος 2019 23:05

Στην πρώτη εγκύκλιο (2018) αναφέρεται οτι οι εισφορές ΠΡΟΣΑΥΞΑΝΟΥΝ τις συντάξιμες αποδοχές. Επίσης, δεν καθίσταται σαφές σε καμία από τις 2 εγκυκλίους, εάν οι μήνες αναγνώρισης διπλάσιου χρόνου επηρεάζουν το κλάσμα υπολογισμού (κάτι τέτοιο άλλωστε θα πρέπει να ισχύει και για την αναγνώριση πλασματικών χρόνων). Μόνο αν κάποιος παραθέσει ως παράδειγμα δεδομένα από τυχόν (οριστική) ατομική πράξη συντάξεως θα εξυπηρετούσε για ασφαλή συμπέρασμα, ελλείψει μάλιστα συγκεκριμένων αντίστοιχα παραδειγμάτων στις εν λόγω εγκυκλίους.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Constantine_R
Constantine_R
Απάντηση σε  Κκ
11 Ιούνιος 2019 11:45

Πράγματι υπάρχει αντίφαση στις 2 εγκυκλίους. Ισχύει αυτό που αναφέρει ο GEORGIOSP αλλά στην προηγούμενη την https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΑΛ2465Θ1Ω-Α46 στην ενότητα Η.1.γ) λέει (και με παράδειγμα) ότι εισφορές που πληρώνονται για αναγνώριση υπηρεσίας ανατρέχουν στο έτος που πραγματοποιήθηκε η υπηρεσία και προσαυξάνουν τις συντάξιμες αποδοχές του έτους χωρίς να αναφέρει ότι αλλάζει κάποιος παρονομαστής.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Constantine_R
11 Ιούνιος 2019 12:31

Σωστά Constantine, αναφέρει ότι προσαυξάνονται οι συντάξιμες αποδοχές του έτους που πραγματοποιήθηκε η υπηρεσία αλλά δεν ασχολείται καθόλου με τον μέσο όρο των αποδοχών για να χρειαστεί να αναφέρει τον τρόπο υπολογισμού του. Παράλειψη που την διορθώνει η νέα εγκύκλιος με το απόσπασμα που σου ανέφερα προηγούμενα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κκ
11 Ιούνιος 2019 12:02

Σωστά, στην πρώτη εγκύκλιο δεν ήταν σαφές και για αυτό στην δεύτερη με την οποία παρέχονται συμπληρωματικές οδηγίες εφαρμογής της πρώτης επανήλθαν με πληρέστερη διατύπωση. Επίσης στην εγκύκλιο https://diavgeia.gov.gr/doc/72ΩΕΗ-ΩΔΞ?inline=true αναφέρει «Το ανταποδοτικό μέρος της σύνταξης υπολογίζεται με βάση τις συντάξιμες αποδοχές (όπως αυτές ορίζονται με τις διατάξεις της παρ. 2α του άρθρου 8), το χρόνο ασφάλισης (όπως ορίζεται στο άρθρο 15) και τα κατ’ έτος ποσοστά αναπλήρωσης όπως αυτά προκύπτουν από τον πίνακα της παραγράφου 4 του άρθρου 8 του ν.4387/2016 και παρουσιάζεται κατωτέρω» σελ. 1-2 και «Ο μέσος αυτός όρος μηνιαίων αποδοχών του ασφαλισμένου είναι το πηλίκο της διαίρεσης του συνόλου των αποδοχών του ασφαλισμένου επί των οποίων έχουν καταβληθεί εισφορές υπέρ Κλάδου Σύνταξης….. δια του συνολικού χρόνου ασφάλισης του από 1.1.2002 μέχρι την προηγούμενη ημέρα της αποχώρησης του υπαλλήλου – λειτουργού του Δημοσίου ή στρατιωτικού ….).» σελ. 4. Ο ορισμός του χρόνου ασφάλισης με την παρ. 1 του άρθρου 15 του Ν4387/2016 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/257442/2017-03-28 περιλαμβάνει τον λογιζόμενο στο διπλάσιο χρόνο υπηρεσίας χωρίς να αναφέρει πουθενά ότι αυτός δεν λαμβάνεται… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Georgios
Georgios
10 Ιούνιος 2019 08:32

Καλημέρα, μήπως γνωρίζει κάποιος αν τωρα που τα αναδρομικά μπήκαν στον κωδικό 617 δεν προσμετρουνται στο συνολικό εισόδημα ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Georgios
10 Ιούνιος 2019 09:03

Μέχρι εχθές το μεσημέρι τα προσμετρουσαν ακόμα στο συνολικό εισόδημα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
9 Ιούνιος 2019 10:49

Καλήμερα σε όλους μια ερώτηση θέλω να κάνω στον κύριο καρασαββίδη,υπάρχει περίπτωση να ενσωματώσετε μελλοντικά εάν είναι εφικτό φυσικά την αναγνώριση πενταετίας πριν και μετά το 2002 στις σελίδες σας?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
9 Ιούνιος 2019 10:29

Υπολόγισα πάλι σήμερα,σύμφωνα με τους νέους πίνακες σύνταξης ΕΦΚΑ του site:(Ακαθάριστη σύνταξη συν προσωπική διαφορά) επί ποσοστό αναπλήρωσης 13ης σύνταξης, μείον 6% περίθαλψη ,μείον 22 % φόρο και το αποτέλεσμα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ποσό που έλαβα.Συγχαρητήρια κ. Καρασαββίδη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
8 Ιούνιος 2019 13:40

Κάποιοι ψάχνουν να βρουν κωδικούς για την φορολογική δήλωση 2018 και κάποιοι ψάχνουμε εδώ και 7 μήνες να δούμε πότε θα πάρουμε το εφάπαξ βοήθημα που πήραν όλοι στις 21-12-2018,σαν Αξκοι σε ενέργεια μετά την 1-8-2012 απο τα γενικά επιτελεία .
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος από αξιόπιστη πηγή, πότε θα πάρουμε αναδρομικά οι διοικητικά αποκατασταθέντες? Κάπου διάβασα οτι 321 συνταξιούχοι αστυνομικοί της ίδιας με μας κατηγορίας, θα πάρουν οσονούπω στο τέλος Ιουνίου και πριν τις εκλογές!!!.Αληθεύει??
Οι υπόλοιπο όμως πληβείοι, πότε?????

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GRIGORIOS RAP
GRIGORIOS RAP
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
9 Ιούνιος 2019 00:39

Επίσημα ενημέρωση από Διαχ/ση χρηματικού ΕΛΑΣ οτι θα καταβληθούν τέλος Ιουνίου με τη μισθοδοσία για τους 321 της ΕΛΑΣ. Ρωτήστε ανάλογα τις δ/νσεις σας .Οι συνάδελφοι είναι κατατοπιστικοί και ευγενέστατοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ