Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 243 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
GIANNIS
GIANNIS
2 Οκτωβρίου 2019 15:55

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 2 ΤΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΔΟΣ ΦΟΡΕΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΟΕΜΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GIANNIS
2 Οκτωβρίου 2019 17:26

Μπα? εσένα σου παρουσιάζει και το ΕΚΟΕΜ? εμένα ούτε που το αναγράφει στη δεύτερη σελίδα! Φυσικά το ΜΤΑ μέρισμα για αυτούς είναι επικουρική σύνταξη! Τι άλλο θα μάθουμε σήμερα?…
ΥΓ: Ένα μπάχαλο! Ότι να ‘ναι ανταποδοτική σύνταξη….μας ανακάλυψαν επικουρικές συντάξεις, ωραία πράγματα! Αυτοί που εργάζονται στον ΕΦΚΑ έχουν σχέση με το αντικείμενο? πότε προσλήφθηκαν?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
2 Οκτωβρίου 2019 15:46

Αχιλλέα,, εχω αποστρατευτεί για λόγους υγείας με ποσοστό 80%, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟ ,
“Το ενημερωτικό δεν είναι διαθέσιμο, διότι δεν ολοκληρώθηκε ο επανυπολογισμός της σύνταξης. Δρομολογούνται διαδικασίες ολοκλήρωσης.”
ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΕΛΙΚΑ ,ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
2 Οκτωβρίου 2019 20:19

Περίμενε να υπολογίσουν την σύνταξη καί μένα το ίδιο γράφει

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Αποστολος
Αποστολος
2 Οκτωβρίου 2019 15:04

Καλησπέρα σ εμας με την προσωρινή σύνταξη δεν βγάζει ποσά αλλα μονο τα στοιχεία μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Αποστολος
2 Οκτωβρίου 2019 15:26

Μετά τις 9-10-19, https://www.ypakp.gr/uploads/docs/12184.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Οκτωβρίου 2019 23:19

Αρα φιλε Γιάννη θα ξεκαθαριστούν οι συντάξεις μας μεσα στο μήνα απο τη στιγμη που θα βγούμε εκκαθαριστικα κ λογικά τελος του μήνα θα πληρωθουμε κανονικά την οριστικη σύνταξη κ τα αναδρομικά επθτσλους

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  Αποστολος
2 Οκτωβρίου 2019 23:21

Εκκαθαρίστουν εγραφα συγνώμη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος Λουμπαρδιάς
Νίκος Λουμπαρδιάς
2 Οκτωβρίου 2019 13:00

Μετά την ανάρτηση των Ενημερωτικών των Συντάξεων από την ΕΦΚΑ, οφείλουμε να συγχαρούμε τον κ. Καρασαββίδη που από πολύ καιρό πριν μας είχε ενημερώσει με ακρίβεια για το τι θα περιελάμβανε η νέα Επανυπολοζισμένη σύνταξή μας. Και επιβεβαιώθηκε πλήρως, εμείς δε δεν αιφνιδιαστήκαμε, ούτε “κεραυνοβοληθήκαμε”. Είμαστε ενήμεροι. Σε ευχαριστούμε κ. συνάδελφε για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση που μας παρέχεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος
Νικος
2 Οκτωβρίου 2019 12:27

Επειδη η ανταποδοτικη συνταξη και η προσωπικη διαφορα παρουσιαζουν σημαντικες αποκλισεις σε σχεση με την εφαρμογη του ” ενστολοι” προσπαθωντας
να δω γιατι συμβαινει αυτο, τουλαχιστον στην δικη μου περιπτωση βρεθηκα πολυ κοντα στα νουμερα του ΕΦΚΑ (5 Ευρω αποκλιση) οταν διαπιστωσα οτι ο ΕΦΚΑ λαμβανει υποψη του τον μ.ο των αποδοχων μας απο το 2008 και εντευθεν και προσδιοριζει (μαλλον με αυτο τον τροπο) τις συνταξιμες αποδοχες.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Νικος
2 Οκτωβρίου 2019 13:06

Νίκο το ίδιο και σε εμένα με απόκλιση ≈7€.
Αν είχε γίνει όμως αυτό θα έπρεπε οι περισσότεροι να έχουν μεγαλύτερη ανταποδοτική και μικρότερη προσωπική διαφορά από αυτές στις σελίδες του Αχιλλέα. Όμως συμβαίνει το αντίθετο. Πολλοί συνάδελφοι αναφέρουν μικρότερη ανταποδοτική και μεγαλύτερη προσωπική διαφορά.
Από ότι φαίνεται θα πάρει αρκετό χρόνο πάλι μέχρι να βγάλουμε άκρη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Οκτωβρίου 2019 15:57

Γιωργο συμφωνω μαζι σου, το πιο πιθανο ειναι οτι και αυτη την φορα, θα παρει αρκετο χρονο για να μαθουμε τις πρακτικες του ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Βασίλης
Βασίλης
2 Οκτωβρίου 2019 12:04

Αχιλλέα, με 36-6-29, 1/3 Ταξχου, ένα τέκνο, διαγραφή 4ος/2011 με παραίτηση, το ενημερωτικο ΕΦΚΑ δίνει 44 ευρώ μεγαλύτερη ανταποδοτική σύνταξη και 41 ευρώ μικρότερη προσωπική διαφορά από την εφαρμογή. Πληρωτέο ακριβώς το ίδιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
1964
1964
2 Οκτωβρίου 2019 07:55

Κύριε Καρασαββίδη καλημέρα. Επιτέλους εμφανίστηκε το ενημερωτικό σύνταξης Ιανουαρίου 2019, αλλά είχε αρκετή διαφορά από το αντίστοιχο της εφαρμογής σας. Συγκεκριμένα το ενημερωτικό του ΕΦΚΑ έχει 97 ευρώ λιγότερη ανταποδοτική σύνταξη από την εφαρμογή. Τα στοιχεία μου Βαθμός Ταξχος, Μισθ. Βαθμός Αντγος, ΣΣΕ, Εισαγωγή 1981, Αποστρατεία 2012 (όχι παραίτηση), Χρόνος ασφάλισης 36 έτη, 1 μήνας, 11 ημέρες, έγγαμος με 1 παιδί (ανήλικο). Η εφαρμογή είναι απόλυτα σωστή όσον αφορά τη σύνταξη ΓΛΚ. Στη σύνταξη όμως του ΕΦΚΑ η ανταποδοτική σύνταξη είναι 901,65 ευρώ και η προσωπική διαφορά 284,62 ευρώ, ενώ η εφαρμογή έχει ανταποδοτική σύνταξη είναι 998,20 ευρώ και προσωπική διαφορά 193,86 ευρώ. Μπορείς μήπως να καταλάβεις γιατί συμβαίνει αυτό;
Πως μπορώ να στείλω το εκκαθαριστικό για να το δείς;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
1964
1964
2 Οκτωβρίου 2019 10:00

Ακριβώς αυτά είναι τα στοιχεία μου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tony
Tony
2 Οκτωβρίου 2019 15:11

Το ίδιο κ για εμένα Αχιλλέα, Εισαγωγή 26-10-1981, αποστρατεία 13-1-2013, (ΣΤΥΑ) βαθμός ασμχος, μισθ βαθμός 1/3 τξχου, 2 παιδιά ανήλικα, 56 ετών, χρόνος ασφάλισης 36 έτη 2 μήνες 18 ημέρες ο ΕΦΚΑ βγάζει ανταποδοτική 764,98 ευρώ, προσωπική διαφορά 289,91 ευρώ ενώ η εφαρμογή βγάζει ανταποδοτική 823,68 ευρώ και προσωπική διαφορά 259,72 ευρώ………………;;;;;;;;;;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  1964
2 Οκτωβρίου 2019 10:23

Επειδή και σε μένα έχει λάθος στην ανταποδοτική σύνταξη, η πιθανότερη εξήγηση είναι ότι ή δεν πέρασαν σωστά τις συντάξιμες αποδοχές ή το ποσοστό αναπλήρωσης υπολογίζεται λάθος.
.
Δεν έχουμε παρά να υποβάλουμε αίτημα ένστασης σύμφωνα με την ανακοίνωση
https://www.ypakp.gr/uploads/docs/12184.pdf
Για την περίπτωση που κάποιος συνταξιούχος επιθυμήσει να υποβάλει αίτημα ή ένσταση στα όσα αναφέρονται στο ενημερωτικό σημείωμα, έχει προβλεφθεί η λειτουργία, από 15 Οκτωβρίου, σχετικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας στο δικτυακό τόπο του ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
2 Οκτωβρίου 2019 10:49

Και στο δικό μου ενημερωτικό η ανταποδοτική είναι μικρότερη (κατά 82€) σε σχέση με αυτή που υπολογίζει η εφαρμογή.
Για να “πετύχω”, στην εφαρμογή του Αχιλλέα, το ποσό της ανταποδ. σύνταξης που βγάζει ο ΕΦΚΑ
πρέπει στο πεδίο “διόρθωση μέσου όρου” να αφαιρέσω το ποσό που ισούται με το άθροισμα (επιδ. ειδ. συνθ. + επιδ. ευθύνης).
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς υπολόγισε ο ΕΦΚΑ τις συντάξιμες αποδοχές.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
2 Οκτωβρίου 2019 11:01

Φίλε G.G.,
η ανταποδοτική σύνταξη είναι και σε μένα λάθος σε σχέση με αυτή που υπολογίζεται εδώ στο site.
Να κάνουμε ένσταση, δεν διαφωνώ, αλλά τι να γράψουμε? ότι στο site του Αχιλλέα μας βγάζει μεγαλύτερη ανταποδοτική?
Σίγουρα αυτοί έχουν κάνει λάθος, αλλά που? και πώς να τους το περιγράψεις για να το αντιληφθούν?
Την καλημέρα μου!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
2 Οκτωβρίου 2019 11:20

Γιάννη καλημέρα.
Όπως αναφέρει παραπάνω ο G.G. , το δελτίο τύπου λέει ότι:
“Για την περίπτωση που κάποιος συνταξιούχος επιθυμήσει να υποβάλει ΑΙΤΗΜΑ ή ένσταση ….”
.
Άρα μπορούμε να υποβάλουμε ΑΙΤΗΜΑ (όχι ένσταση) παροχής αναλυτικού υπολογισμού των συντάξιμων αποδοχών.
Ύστερα να συγκρίνουμε το “δικό τους” υπολογισμό με το “δικό μας” (δηλ. του Αχιλλέα)
και να προβούμε σε ένσταση.
.
Παρ’ όλα αυτά ας περιμένουμε λίγο.
Ίσως υπάρχουν λάθη σε κάποιους από εμάς
(βλέπω ότι σε κάποιους άλλους η ανταποδ. σύνταξη είναι σύμφωνη με τον υπολογισμό του Αχιλλέα)
και ο ΕΦΚΑ να βγάλει νέα (διορθωμένα) ενημερωτικά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
2 Οκτωβρίου 2019 12:14

… πάντως έχουν κι αυτοί (ΕΦΚΑ) την υπόνοια ότι μπορεί να υπάρχουν λάθη.
Γι’ αυτό στις ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ (στη σελ. 2) γράφουν ότι:
“… για τον επανυπολογισμό ελήφθησαν υπόψη τα δεδομένα
που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό σύστημα …”
.
Αν κάτι είναι λάθος, θα φταίει το … σύστημα!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
2 Οκτωβρίου 2019 12:27

Γνώμη μου, ίσως με την άδεια του Αχιλλέα να στείλει ο κάθε ενδιαφερόμενος ξεχωριστά μια ένσταση-αίτηση (πες το όπως θες) μετά την 15/10 με συνημμένα τα στοιχεία που παρουσιάζονται στη σελίδα του (χωρίς να φαίνεται ή να υποδεικνύεται η πηγή) ως δική μας προσωπική εκτίμηση για να ελεγχθεί η ορθότητα του επανυπολογισμού του ΕΦΚΑ. Αν κάπου υπάρχει διαφορά (μάλλον) θα μας το δικαιολογήσουν και έπειτα βλέπουμε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  aero
2 Οκτωβρίου 2019 12:35

Και σε εμένα υπάρχει εντελώς ανάλογο λάθος, περίπου 85 ευρώ μεγαλύτερη προσωπική διαφορά από την εφαρμογή του Αχιλλέα και 98 ευρώ μικρότερη ανταποδοτική από του Αχχιλέα. Πρέπει στις συντάξιμες αποδοχές να έχουν κάνει λάθος και πρέπει να συμβαίνει σε εμάς που φύγαμε πριν από το 2015.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
θανος
θανος
Απάντηση σε  aero
2 Οκτωβρίου 2019 12:49

Λάθος και σε μένα

κάτι δεν υπολογίσανε σωστά

μισθολογικός βαθμός μήπως ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
2 Οκτωβρίου 2019 13:01

επίσης στη δεύτερη σελίδα το μέρισμα του ΜΤΑ το παρουσιάζουν ως ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ σύνταξη! Δεν φαίνεται πουθενά το ΕΚΟΕΜΑ….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
2 Οκτωβρίου 2019 15:09

Γιάννη στην συνταξιοδοτική πράξη που έχουμε ο καθένας στο αρχείο του, φαίνονται αναλυτικά οι συνταξιοδοτικές αποδοχές μας και ο τρόπος υπολογισμού τους. Άρα αν το λάθος, που είναι και το πιο πιθανό, είναι σε ποιό ποσό συνταξιοδοτικών αποδοχών βασίστηκαν, επικαλούμαστε την συνταξιοδοτική πράξη.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
2 Οκτωβρίου 2019 12:33

Και σε εμένα ≈35€ μεγαλύτερη η ανταποδοτική του ΕΦΚΑ και αντίστοιχα μικρότερη η προσωπική διαφορά. Σίγουρα λάθος του ΕΦΚΑ. Αν κρίνω από τον χρόνο ασφάλισης στην σελίδα 2 που είναι σωστός, θέλει προσπάθεια να κάνουν λάθος στο ποσοστό αναπλήρωσης, έχουν κάνει λάθος στις συντάξιμες αποδοχές.
Σε δύο ακόμα ενημερωτικά που είδα τα ποσά συμβαδίζουν με διαφορά μερικών λεπτών με την σελίδα του Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  G.G.
2 Οκτωβρίου 2019 13:55

Ένσταση μετά τις 15 Οκτωβρίου διότι δεν έγινε σωστός υπολογισμός της προσωπικής διαφοράς, αφού στον υπολογισμό της παλαιάς σύνταξης προ φόρου εφαρμόστηκαν οι αντισυνταγματικές μειώσεις των νόμων 4051/12 & 4093/12 και η κράτηση ΕΑΣ (ν.3863/10, ν.3865/10), κτλ ………

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
1 Οκτωβρίου 2019 21:36

Αχιλλέα, εμένα δεν βγάζει ενημερωτικό αλλά λέει προσεχώς, εχω αποστρατευτεί για λόγους υγείας με ποσοστό 80% πρεπει να κανω κατι

ΣΩΜΑ:
Στρατός
nik
nik
1 Οκτωβρίου 2019 21:25

Καλησπερα σε ολους.Παρακαλω οποιος μπορει ας με βοηθισει .Μπαινω στην σελιδα του εφκα και μου βγαζει μονο μεχρι το 2018 τον Δεκ.Ας μου πει καποιος πληροφοριες η καποιο λινκ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σωτήρης
Σωτήρης
1 Οκτωβρίου 2019 20:14

Μπράβο στον Αχιλλέα προσωπική διαφορά ακριβώς ίδια, τελικό ποσό σύνταξης 2 ευρώ λιγότερο και είναι απο το φόρο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
spgian
spgian
2 Οκτωβρίου 2019 01:52

Καλημερα κ. Καρασαββιδη και συγχαρητηρια για το site σας και τις υπηρεσιες που μας προσφερει.
Στο δικο μου εκκαθαριστικο του Ιανουαριου υπαρχει προσωπικη διαφορα 330,17 ευρω και οι κρατησεις της υγ.περιθαλψης ειναι 49.27 ευρω. Στη σελιδα του site σας (συνταξη ΓΕΑ ) μου βγαζει οτι θα ειχα προσωπικη διαφορα 165,48 ευρω και κρατησεις υγ.περιθ. 59,79 ευρω. Βεβαια οι υπολοιπες κρατησεις καθως και το τελικο πληρωτεο ποσο βγαινει το ιδιο ( ενημερ. Ιαν.2019 και συνταξη ΓΕΑ του site). Σε παρομοια διαφορα αναφερεστε ??
Ευχαριστω εκ των προτερων και παλι συγχαρητηρια για την δουλεια σας!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σωτήρης
Σωτήρης
3 Οκτωβρίου 2019 08:08

ΟΧΙ 31/12/2010 η διαφορά είναι 153 ευρώ εφορία δική σου 155 Εφκα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
1 Οκτωβρίου 2019 20:12

ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ.ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΟΥ ΣΗΝΕΙΩΜΑ 351,48 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ,ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ,ΚΑΠΟΤΕ,ΜΕ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, 680 ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΑ .ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
2 Οκτωβρίου 2019 08:49

ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΡΦΘΗΚΑΜΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
2 Οκτωβρίου 2019 12:32

ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑ Τ0 2006

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
XK
XK
1 Οκτωβρίου 2019 20:10

΄Οπως τα έγραφες Αχιλλέα Αρμαγεδδών! Και κάτι άλλο κρυφό που αναγράφεται στο δεύτερο φύλλο “ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ”, τα μερίσματα τα βαφτίζει “ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ”!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
1 Οκτωβρίου 2019 19:46

Εμένα δεν βγάζει ενημερωτικό αλλά λέει προσεχώς

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
aero
aero
1 Οκτωβρίου 2019 19:36

Στο υπόδειγμα που είχε το ΕΘΝΟΣ
https://www.ethnos.gr/oikonomia/64185_syntaxeis-simera-anartontai-ta-ekkatharistika-analytikos-odigos
στη δεξιά περιοχή (Νέο Ποσό) και στην ενότητα “Κρατήσεις”, υπάρχει κράτηση ΕΑΣ (εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων).
Στο Ενημερωτικό που μόλις κατέβασα από το site του ΕΦΚΑ, δεν αναγράφεται κράτηση ΕΑΣ.
Εξήγηση?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
2 Οκτωβρίου 2019 14:44

Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
1 Οκτωβρίου 2019 18:26

Απλά επιβεβαιώθηκε το αρχικό σοκ μετά την πρώτη γεύση που πήραμε από εδώ πριν από κάμποσους μήνες .
Όχι μόνο επιβεβαιώθηκαν οι υπολογισμοί του Αχιλλέα αλλά και λίγο χειρότερα ακόμα (30 ευρώ επιπλέον πιο κάτω).
Να μην ξεχάσουμε να ευχαριστήσουμε τους Κατρούγκαλους!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία