Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 245 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
5 Οκτωβρίου 2019 14:46

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΧΙΛΛΕΑ. ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΕΣ ΠΕΡΑΣΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΟΥ. (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ).
ΟΣΤΟΣΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΦΚΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΑΛΩ ΔΥΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΤΩ (ΑΝΤΙ 2/3 ΑΝΧΗ ΣΕ 2/3 ΤΧΗ), ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ Η ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΦΚΑ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ Ο ΕΦΚΑ???

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
5 Οκτωβρίου 2019 15:09

Σίγουρα έχει γίνει λάθος από τον ΕΦΚΑ όσον αφορά το ποσό των συντάξιμων αποδοχών που έλαβαν υπόψιν τους για τον θπολογισμό της ανταποδοτικής σύνταξης. Έχει γίνει το λάθος σε αρκετούς. Πόσα ευρώ μικρότερη σου βγαίνει η ανταποδοτική σύνταξη στο ενημερωτικό του ΕΦΚΑ;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
5 Οκτωβρίου 2019 15:22

27,5 euro ποιο κάτω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
5 Οκτωβρίου 2019 15:33

Σε εμένα η διαφορά είναι 82 ευρώ και ενώ υπάρχει μια αναλογικότητα στον λάθος υπολογισμό, με φίλο και συνάδελφο, που δικαιολογείται από την διαφορά των δεδομένων μας, σε άλλο συνάδελφο υπάρχει επίσης διαφορά, η οποία θα ενώ θα έπρεπε να βρίσκεται κάπου ανάμεσα, είναι τελικά μικρότερη και περίπου όσο η δικιά σου. Θεωρώ ότι ούτε και οι ίδιοι στον ΕΦΚΑ δεν ξέρουν πως τα έχουν υπολογίσει.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
5 Οκτωβρίου 2019 17:34

221€ λιγότερη

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Ηλιας
5 Οκτωβρίου 2019 20:10

Βιαστήκανε να δημοσιοποιήσουν τα ενημερωτικά, αλλά όπως πάντα στην Ελλάδα κανένας έλεγχος πιο πριν αν ο επανυπολογισμός έγινε σωστά. Ταλαιπωρία και μπάχαλο, όπως έγινε και με τα αναδρομικά και τις φετινές φορολογικές δηλώσεις. Αλλά μας λένε ότι μπορούμε να κάνουμε ένσταση από 15/10, για να τους εντοπίσουμε εμείς το λάθος και έτσι να κάνουμε εμείς την δουλειά την δικιά τους. Ντροπή…..

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Νικος
Νικος
5 Οκτωβρίου 2019 14:34

Γεια σας.
Απο τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις των χθεσινών αποφάσεων του ΣτΕ, πέραν των άλλων (επικουρικές και ποσοστά αναπλήρωσης) μπαίνει άδοξο τέλος στις όποιες δικαιολογημένες προσδοκίες μας για λήψη αναδρομικων, με εξαίρεση ίσως ένα 10μηνο πριν την έναρξη της ισχύος του Ν. Κατρουγκαλου.
Το ερωτηματικό είναι τι θα γίνει με την ΕΑΣ για όλους μας και ιδιαίτερα για όσους έχουν ήδη προσφύγει στη δικαιοσύνη.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Νικος
5 Οκτωβρίου 2019 15:48

Κανονικά πρέπει να τα δώσουν α;πό μόνοι τους για μέχρι την 1-1-2019 και από το 2017 που βγήκε η 244/2017 απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου . Αν δεν τα δώσουν , το βέβαιο είναι ότι δύσκολα κάποιο δικαστήριο θα αρνηθεί να σε δικαιώσει. Αν έχεις προσφύγει πριν το 2017 και πάλι έχεις καλές πιθανότητες να αποζημιωθείς για το διάστημα που ζητάς.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
4 Οκτωβρίου 2019 23:02

Με λίγα λόγια ο νόμος νομιμοποιηθηκε τόσο αυτός όσο και οι προηγούμενοι, με τον ποιο επίσημο τρόπο.
https://enypekk.gr/2019/10/04/%cf%84%ce%b1%cf%86%cf%8c%cf%80%ce%bb%ce%b1%ce%ba%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b4%cf%8e%cf%81%ce%b1-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Οκτωβρίου 2019 12:12

Που τα βλέπουν οι εφημερίδες τα χαστούκια τις γροθιές και τις βόμβες. Θερμά συγχαρητήρια του δώσανε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντώνης
Αντώνης
4 Οκτωβρίου 2019 21:49

ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ εχει γραφεί απο τον κ Καρασαβίδη ότι εκείνο που θα διορθωθεί κάπως ειναι τα ποσοστά αναπλήρωσης .
Οποιος περίμενε αναδρομικά εκανε λάθος εκτίμηση.Λεφτά υπάρχουν αλλά πηγαίνουν σε επιδόματα πάσης μορφής ημιδαπών/αλλοδαπών
Που βρίσκεται το πρόβλημμα ; Οτι θέλουν δίκαια το συνταξιοδοτικο να είναι δίκαιο.ΑΠΛΑ οσα χρόνια πραγματικά συνείσφερε κάποιος οικονομικά στο σύστημα με αυτα να πληρώνεται.Μην κοιτάτε μόνο ενστόλους πάσης μορφής αλλά και ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ υπαλλήλους κλπ όπου ενώ εφευγαν κάτω απο τα 32 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έτη δεν συνείσφεραν στο σύστημα γιατί τα ταμεία τους επιδοτούνταν απο το κράτος και δεν συνέφερε να τα πληρώσουν, η διαφορά ηταν ελάχιστη.
Επειδή ειναι οι περισσότεροι την νυφη πληρώνουν οι ενστολοι ειτε μη λαμβάνοντας ΔΙΚΑΙΕΣ χρωστούμενες απολαβές είτε με ακυρώσεις νόμων που δεν εφαρμόζονται.Μέσω των ποσοστών αναπλήρωσης πανε να μειώσουν την διαφορά με όσους έφυγαν νωρίτερα αδικώντας όσους παρέμειναν και εφυγαν ως τερματισαντες κλπ
Διαβάζετε το παρόν site

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αντώνης
5 Οκτωβρίου 2019 13:15

Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι δεν καταργείται η φιλοσοφία του ν 4386/17 . Σε αυτήν ο ξεχωριστός ρόλος των ενστόλων ξεχνιέται και συνακόλουθα οι θυσίες που μερικοί από μας κάναμε υπηρετώντας σε παραμεθόριες περιοχές και με πολλές ώρες μακριά από τις οικογένειες μας επειδή δουλεύαμε άγραφες υπερωρίες για την πατρίδα. Με ερμηνευτικές κατασκευές κατάφερε ο Κατρούγκαλος να μας διατηρήσει στα επίπεδα του ν 4307/14 Επί πλέον για τους περισσότερους συνταξιούχους η όποια παραπάνω ανταποδοτικότητα θα γράψει μόνο στην προσωπική διαφορά . Ο 4386/17 αναφέρει μισθωτούς χωρίς να ξεχωρίζει την ασφαλιστικη συνεισφορά του καθενός. Το ίδιο ποσοστό αναπλήρωσης θα πάρω εγώ το ίδιο θα πάρει και ο άλλος που το ταμείο του επιδοτείτο….
Και ποτέ δεν θα χάσουμε το δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε με τον τρόπο που θεωρούμε σωστό , στην περίπτωση που θα έχουμε δει ή νομίζουμε ότι κάτι δεν γίνεται σωστά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GIANNIS
GIANNIS
4 Οκτωβρίου 2019 21:33

Συνταγματικός ο νέος νόμος, που νομιμοποίησε τους προηγούμενους νόμους.Αφορά ,νομίζω,όλους τους εργαζόμενους και συνταξιούχους από το 1821.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GIANNIS
4 Οκτωβρίου 2019 21:44

Και τους επιζώντες Σπαρτιάτες από την μάχη των Θερμοπυλών.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 21:56

Και όμως υπήρξε ένας που επέζησε επειδή είχε βγεί ελεύθερος υπηρεσίας λόγω μόλυνσης στα μάτια και μετά από άδεια του Λεωνίδα. Όταν γύρισε στη Σπάρτη δεν του μιλούσε κανείς, Στη μάχη των Πλαταιών 479π,χ , πριν της εντολής αποσπάστηκε του σχηματισμού και όρμησε μόνος εναντίον των Περσών. Πληροφορίες λένε ότι πριν των σκοτώσουν οι Πέρσες είχε προλάβει να σκοτώσεις κιόλας 12 .Αν πήρε η χήρα σύνταξη δεν τον ξέρουμε πάντως οι Σπαρτιάτες σταμάτησαν να εκφράζονται ατιμωτικά για το σόι του..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τόλιος
Τόλιος
4 Οκτωβρίου 2019 21:11

Τελικά ρε παιδιά ο νόμος Κατρούγκαλου καταργήθηκε και θα γυρίσουν οι συντάξεις μας πίσω στο 2012 αν κατάλαβα?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Τόλιος
4 Οκτωβρίου 2019 21:49

χαχαχαχαχαχαχαχχαχα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Τόλιος
4 Οκτωβρίου 2019 22:25

Δεν καταργήθηκε παρά μόνο θα βελτιωθεί το ανταποδοτικό κομμάτι, εκτός και αν νομοθετήσουν αλλιώς , πίεση αντισυνταγματικότητας δεν υπάρχει

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
1964
1964
4 Οκτωβρίου 2019 18:14

Αγαπητοί συνάδελφοι σύμφωνα με το ΣτΕ
”Κρίθηκε, κατά πλειοψηφία, ότι, στο πλαίσιο της επιχειρούμενης με το ν. 4387/2016 ασφαλιστικής μεταρρύθμισης, αιτιολογείται επαρκώς …………….. ως βάση επανυπολογισμού των κύριων συντάξεων που καταβάλλονταν στους ήδη συνταξιούχους κατά τη δημοσίευση του ν. 4387/2016, του ύψους στο οποίο οι συντάξεις αυτές είχαν διαμορφωθεί στις 31.12.2014, δηλαδή με τις επελθούσες και κριθείσες ως αντισυνταγματικές με τις ΣτΕ 2287/2015 – ΣτΕ 2288/2015 αποφάσεις της Ολομέλειας του Δικαστηρίου περικοπές των ν. 4051/2012 και 4093/2012”
Απ’ ότι καταλαβαίνω και χωρίς να είμαι νομικός, νομίζω ότι αυτό που λέει είναι ότι οι συντάξεις θα υπολογίζονται όπως ήταν την 31-12-2014, παρόλο που το ΣτΕ δέχεται ότι η πολιτεία εξακολουθεί να υπολογίζει σ’ αυτές τις συντάξεις τις αντισυνταγματικές περικοπές των ν. 4051/2012 και 4093/2012. Άρα να μην περιμένουμε ούτε αναδρομικά ούτε τίποτα. (το λέω πάλι δεν είμαι νομικός και μακάρι να κάνω λάθος)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  1964
4 Οκτωβρίου 2019 18:32

Δυστυχώς δεν κάνεις λάθος, ο 4093, δηλαδή ο νόμος Βρούτση νομιμοποιηθηκε, και τώρα αυτός (Βρούτσης) πολεμάει τον νόμο Κατρούγκαλου, και δυστυχώς στην μέση ειμαστε όλοι εμείς στην μέγγενη του Προκρούστη.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-245/#comment-79189

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  1964
5 Οκτωβρίου 2019 07:19

Την 31/12/2014 το ύψος της ΒΑΣΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ήταν μικρότερο από το σημερινό στους απόστρατους.
Δόθηκε μετέπειτα το πρωτο:50% το οποίο και ενσωματώθηκε στην συνταξη.Εκδοθηκε και εσταλη μάλιστα και ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ,όπου και είδαμε την ενσωμάτωση του πρώτου 50%.Το δεύτερο:50% δεν δόθηκε ποτέ ,δεν ενσωματώθηκε στην σύνταξη και δεν εκδόθηκε νέα ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΠΡΟΣΟΧΗ:Οταν βλέπουμε στο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ την μείωση ν.4093/2012,πρέπει να ξέρουμε πως αφορά την μείωση που είχαν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι,αλλά και εμείς.Το ποσο αυτό δεν έχει καμμία σχέση με το πρώτο και δεύτερο 50%..Γι’αυτό όταν μιλάμε για διπλή μείωση που υπέστησαν οι απόστρατοι εννοούμε και σαν δημ.υπαλληλοι αλλά και σαν “ειδικό μισθολόγιο”.Νομίζω πως θα δοθεί και το 2ο:50% και μετά θα γίνει ο νεος επανυπολογισμος μετά την κατάρευση του νόμου Κατρουγκαλου,όπως δηλαδή έπρεπε να είχε γίνει και όπως απαιτούσαν αποφάσεις του ΣτΕ και του ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΊΟΥ που δικαίωναν τους αποστρατους και ποτέ δεν έγιναν σεβαστές.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
5 Οκτωβρίου 2019 07:37

Διευκρινιστικα το 1ο:50% που δόθηκε και το 2ο:50% που δεν δόθηκε και το αναμένουμε,αφορά αποκλειστικά τη μείωση που είχαν οι συντάξεις των αποστράτων ως “ΕΙΔΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ”.
Αυτή ακριβώς είναι η λεγόμενη “ΔΙΠΛΗ ΜΕΙΩΣΗ” των ΕΝΣΤΟΛΩΝ και για αυτήν έχουμε ήδη δικαιωθεί από το ΣτΕ αλλά και το ΕΛΕΓΚΤΙΚΌ ΣΥΝΈΔΡΙΟ με αλλεπάλληλες αποφάσεις εφαρμογής και συμμόρφωσης.
Πιστεύω πως η δημοσίευση της απόφασης του ΣτΕ θα διασαφηνίζει πλήρως το θέμα γιατί αυτήν την στιγμή κινούμαστε στον χώρο των πληροφοριών και αποσπασματικά.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
5 Οκτωβρίου 2019 10:12

Βασίλη καλημέρα.
Συμφωνώ μαζί σου ότι ακόμα και αν κρίθηκε συνταγματική από το ΣΤΕ η βάση επανυπολογισμού των συντάξεων στο ύψος στο οποίο οι συντάξεις αυτές είχαν διαμορφωθεί στις 31.12.2014 θα πρέπει πρώτα να επανέλθουν στο επίπεδο που ήταν σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣΤΕ και που θα έπρεπε ήδη να βρίσκονται την 31/12/2014.
Όμως η βασική σύνταξη την 31/12/2014 δεν ήταν μικρότερη από την σημερινή. Ο Ν4307/2014 που έδωσε το πρώτο 50% είχε αναδρομική ισχύ από 1/8/2014. Στα μηνιαία σημειώματα η σύνταξη για τον Δεκέμβριο του 2014 φαίνεται μικρότερη αλλά με την σύνταξη του Ιανουαρίου του 2015 πήραμε αναδρομικά την αύξηση για την περίοδο από 1/8/2014 έως 31/12/2014. Επομένως η βασική σύνταξη που ίσχυε την 31/12/2014 είναι αυτή που φαίνεται στο μηνιαίο ενημερωτικό του Ιανουαρίου του 2015.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Οκτωβρίου 2019 11:41

Καλημέρα. Το ΣΤΕ θεωρεί ότι, από την στιγμή που ενταχθήκαμε στον ΕΦΚΑ την 31-5-2016 , το κατάλληλο ύψος που θα έπρεπε να έχει η σύνταξη την 31-12-2014 είναι αυτό του ν 4307/14 και όχι του μισθολογίου της 31-7-2012 . Δέχεται όμως ότι πριν ανήκαμε στα ειδικά μισθολόγια γι΄αυτό και αποζημιωνόμαστε οικονομικά μέχρι την 31-5-2016 με εφάπαξ ποσό που αντιστοιχεί στο μισθολόγιο της 31-7-2012 για να συντελεστεί και το υπόλοιπο 50 τοις εκατό της αποκατάστασης Από την 31-5-2016 είμαστε συνταξιούχοι ενταγμένοι στον ΕΦΚΑ,όπου διακρίσεις μεταξύ των μισθωτών δεν υπάρχουν, Παραβλέπει το γεγονός ότι υποστήκαμε επι πλέον μείωση με τις μνημονιακές κρατήσεις, γιατί ξέρει ότι αυτές έχουν βγει αντισυνταγματικές από το Ελεγκτικό Συνέδριο, άρα θα πρέπει να επιστραφούν.Ελπίζω το τελευταίο να μην το ξεχάσουν οι κυβερνώντες

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 17:28

Καλησπέρα !!!! Ο νομοθέτης γράφει: 33,01- 34 ποσοστό αναπλήρωσης 32,22 ( 33,01-36 έτη, 1,59 / έτος). Για 33 χρ 1 μήνα 5 ημερ , τι ποσοστό προκύπτει;;; (στα μαθηματικά έκανα κοπάνα !!!!!)

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 18:00

30,797…..Μάλλον και ο τύπος στον ΕΦΚΑ που έκανε την εφαρμογή και αυτός κοπάνα έκανε στα μαθηματικά 😀

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
4 Οκτωβρίου 2019 18:17

στο ίδιο σχολείο πηγαίναμε …Ευχαριστώ!!!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Paschalis
Paschalis
4 Οκτωβρίου 2019 17:24

…”Το δικαστήριο έκρινε επίσης ότι στον νόμο Κατρούγκαλου, υπάγονται όλοι και οι παλιοί και οι νέοι και οι μελλοντικοί συνταξιούχοι, ανεξάρτητα από πότε ξεκίνησε η ασφαλιστικός τους βίος. Δηλαδή δεν διακρίνονται πλέον οι εργαζόμενοι σε προ του π.χ του 1993 ή μετά καθώς θεωρεί το δικαστήριο ότι όλοι πρέπει να επωμισθούν το βάρος για τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος στο πλαίσιο της αλληλεγγύης των γενεών”… Δηλαδή ο υπολογισμός των συντάξιμων αποδοχών με τον τελευταίο μισθό ή με Μ.Ο κάποιων ετών; Ε ρε φωτιά στα μπατζάκια μας!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
4 Οκτωβρίου 2019 15:27

ΣτΕ κατά του νόμου 4387/16, σκεπτικό αποφάσεων.
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/45924

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  G.G.
4 Οκτωβρίου 2019 16:29

Τελικά το ΣΤΕ ήταν υπέρ του ν 4387/16
Στην παράγραφο Β της 1889/2019 διατυπώνεται ότι το κράτος έχει εγγυητική ευθύνη και για την επικουρική ασφάλιση από την στιγμή που αυτή καθιερώνεται ως υποχρεωτική
Το σημειώνουμε ενόψει της επερχόμενης προαιρετικής ιδιωτικής επικουρικής..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 15:09

Τι προβληματίζεστε;
Αφού ο ν. Κατρούγκαλου θα καταργηθεί.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 15:29

Θα καταργηθεί , αλλά μέχρι να καταργηθεί μπορεί να περάσουν 4 χρόνια.Μέχρι τότε το μόνο που περιμένουμε είναι να βελτιωθεί το ποσοστό αναπλήρωσης στην ανταποδοτική σύνταξη που στην ουσία απλά θα κατεβάσει την προσωπική διαφορά. Και καλά οι παλαιοί συνταξιούχοι αλλά για τους νέους είναι σημαντικό να το κάνουν γρήγορα..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 15:40

Και μετά ξύπνησες.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 15:43

Και μετά ξύπνησες Σπύρο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 15:08

Τι προβληματίζεστε; Αφού ο ν.Κατρούγκαλου θα καταργηθεί.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 14:24

Συνταγματικός ο Κατρούγκαλος στον επανυπολογισμό, συνταγματικότατος σε ότι αφορά τις κύριες συντάξεις διότι προηγήθηκαν αναλογιστικές μελέτες. Αντισυνταγματικό το ποσοστό αναπλήρωσης κυρίως για όσους έχουν 42 χρόνια και πάνω . Αντισυνταγματικές οι επικουρικές που περιορίζονται επειδή αθροιζόμενες με την κύρια σχηματίζουν ποσό πάνω απ.ο τα 1300 ευρώ Τζίφος αλλά να διαβάσουμε και το πρωτότυπο κείμενο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 19:03

οτι ειναι κατα των συνταξιουψων δικαστικων (χρονια υπηρεσιας,ορια αποδοχωνκ.λ.π.) ειναι αντισυνταγματικα.οτι αφορα τους υπολοιπους 100% συνταγματικα!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tony
Tony
4 Οκτωβρίου 2019 13:30

Τι να σημαίνουν άραγε στη πράξη οι σημερινές αποφάσεις του ΣΤΕ σε ότι αφορά τις κύριες συντάξεις αλλά και ότι αφορά τα μερίσματά μας?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
4 Οκτωβρίου 2019 12:46

Ολομέλεια ΣτΕ: Αντισυνταγματικές βασικές διατάξεις νόμου Κατρούγκαλου
https://www.protothema.gr/economy/article/931869/olomeleia-ste-adisudagmatikes-vasikes-diataxeis-nomou-katrougalou/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Σταύρος
4 Οκτωβρίου 2019 13:00

Δυστυχώς φίλε μου τα κυριότερα τα έβγαλε ή θα τα βγάλει συνταγματικά. Δηλαδή αυτά που μας ενδιαφέρουν περισσότερο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Σταύρος
4 Οκτωβρίου 2019 13:05

…Το ΣτΕ έκρινε συνταγματικό κατά οριακή πλειοψηφία 13 υπέρ έναντι 12 ψήφων τη διάταξη που ορίζει ως βάση για τον επανυπολογισμό των συντάξεων την 31η Δεκεμβρίου του 2014…
.
Άρα η εφάπαξ παροχή καλώς δόθηκε όπως δόθηκε, χωρίς περαιτέρω διεκδικήσεις περί συμμόρφωσης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός