Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 258 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

guest
16.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Panos
Panos
1 έτος πριν

Υπαρχει τιποτε νεοτερο για τ αναδρομικα σε οσους δεν δοθηκαν ακομα και ολοκληρωθηκε η διορθωση τους και δρομολογηθηκε η αποδοση τους…..εννοω για αυτα το υπολοιπο 50% του 2018 που εγιναν τα λαθη..;;;;;; σε αυτους που λαβαν απο λαθος ελαχιστα εως μηδενικα;;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Panos
1 έτος πριν

Αυτά περιμένω καί γω από ότι φαίνεται κανένας δεν ξέρει τίποτα

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΓΕΩΡΓΙΟΣ343
ΓΕΩΡΓΙΟΣ343
1 έτος πριν

Έχω 29 χρόνια υπηρεσίας, έχω αναγνωριση τα 5χρονια εκστρατείας , μπορώ να αναγνωρίσω τώρα στο ΓΛΚ τα τρία χρόνια του νόμου 3865/10 του άρθρου 22. Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος 343
Γεώργιος 343
1 έτος πριν

Ευχαριστώ πολύ Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
1 έτος πριν

Απάντηση του Υπ. Εργασίας σε ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου, σχετικά με τις περικοπές στις συντάξεις των αποστράτων των καθώς και των κρατήσεων από τα Μετοχικά Ταμεία.
.
Η ερώτηση
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/11120235.pdf
.
Η απάντηση (…Κατά τα λοιπά αρμόδιο να απαντήσει είναι το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας…)
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/11147533.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
1 έτος πριν

Σε συνέχεια ανωτέρω απάντησης του Υπ. Εργασίας εστάλη σχετικό έγγραφο της ΑΝΕΑΕΔ προς το ΥΠΕΘΑ
https://drive.google.com/file/d/1GFaG-hSQl8E2mdFhDe35FIHOSx7nqg7m/view

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ilias
Ilias
Απάντηση σε  G.G.
1 έτος πριν

Παλαιότερο άρθρο του Αχιλλέα για το θέμα https://enstoloi.net/choris-simasia-i-kratisi-4093-sto-merisma/ μήπως πρέπει να επικαιροποιηθεί μετά από τόσο καιρό;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
1 έτος πριν

Τελικά εάν είσαι σε προσωρινή και έχεις αποστρατευτεί μετά τον νόμο Κατρουγκαλου, τα ένσημα του ΙΚΑ που έχεις μετράνε στην τελικη σου σύνταξη άμεσα η σε ηλικία 62 ετών; γιατί το ΙΚΑ λέει άμεσα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
ΓΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Μανώλης
1 έτος πριν

συναδελφε ειναι συνταξιμα. λογιζονται μαζι με τα υπολοιπα. διαβασε το σαιτ θα ενημερωθεις για ολα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Mανωλης
Mανωλης
Απάντηση σε  Μανώλης
1 έτος πριν

Δηλ τα παίρνεις αμέσως όχι στα 62!!! Σωστά;;; Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Mανωλης
1 έτος πριν

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GK
GK
1 έτος πριν

Συγχαρητήρια για το άρθρο ΠΟΤΕ “ΣΥΜΦΕΡΕΙ” ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗ ΣΎΝΤΑΞΗ. άκρως κατατοπιστικό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
1 έτος πριν

Τα ενημερωτικά τού Ιανουαρίου καί του Φεβρουαρίου δεν τα βγάζει συμβαίνει καί σέ άλλους καί γιατί;

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
1 έτος πριν

Μόνο του Ιανουαρίου 2019 βγαίνει σε εμένα
Κανένας αλλος μήνας δεν εμφανίζεται

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Δημήτρης
Δημήτρης
1 έτος πριν

Γιατί συμβαίνει αυτό Με τίς συντάξεις αναπηρίας καί τά εκκαθαριστικά δεν έγινε η αναπροσαρμογή,, κύριε Αχιλλέα γνωρίζετε κάτι παραπάνω

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Vare
Vare
1 έτος πριν

Δεν έχουν αναρτηθεί τα ενημερωτικά, μετά του Ιαν 19, όλων όσων,μετά τον επανυπολογισμο, έχουν αρνητική προσωπική διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
1 έτος πριν

Αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, τα μηνιαία ενημερωτικά συντάξεων Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2019.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1 έτος πριν

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ : Οκτώβριος 2011 με το νόμο 4024/11
Οι συνταξιούχοι κάτω των 55 ετών υπέστησαν περικοπή 40% επί της κύριας σύνταξης για ποσά άνω των 1.000 ευρώ. Οι συνταξιούχοι κάτω των 60 ετών υπέστησαν μείωση 20% επί της κύριας σύνταξης για ποσά άνω των 1200 ευρώ.
εχει αλλαξει κατι??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1 έτος πριν

Με τον Ν4024/2011 άρθρο 1 παρ. 10 όσοι αποστρατεύτηκαν με αίτηση τους και με λιγότερα από 35 συντάξιμα έτη υπέστησαν περικοπή 40% επί της κύριας σύνταξης για ποσά άνω των 1.000 ευρώ και όλοι οι υπόλοιποι περικοπή 20% επί της κύριας σύνταξης για ποσά άνω των 1.200 ευρώ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/245958 .
Με τον Ν3986/2011 άρθρο 44 παρ. 11 και τον Ν4002/2011 άρθρο 2 παρ. 14 επιβλήθηκε επιπλέον εισφορά αλληλεγγύης στους συνταξιούχους που έχουν ηλικία μικρότερη των 60 ετών https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/243943/2012-02-02 .
Δεν έχει αλλάξει κάτι. Στους προ του Ν4387/2016 συνταξιούχους οι κρατήσεις αναγράφονται στην αριστερή στήλη των νέων μηνιαίων ενημερωτικών και επηρεάζουν το ΠΑΛΑΙΟ ΠΟΣΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟ ΦΟΡΟΥ με βάση το οποίο υπολογίζεται η προσωπική διαφορά και το τελικό πληρωτέο ποσό. Όταν ο συνταξιούχος υπερβεί τα συγκεκριμένα ηλικιακά όρια αναπροσαρμόζονται οι μειώσεις και οι κρατήσεις στην αριστερή στήλη και αυξάνεται η προσωπική διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
1 έτος πριν

Σημ: Η ειδική εισφορά ΕΑΣ (Ν.3863/10, Ν.3865/10) και η Επιπλέον Εισφορά (Ν.3986/11, Ν.4002/11) εφαρμόζονται και στις συντάξεις που υπολογίζονται σύμφωνα με τον Ν4387/2016 αν αυτές υπερβαίνουν τα προβλεπόμενα ποσά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1 έτος πριν

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ GEORGIOSP

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευαγγελος
Ευαγγελος
1 έτος πριν

Γεια σας ειμαι συνταξιουχος και εργαζομαι αυτα τα ενσημα που κολλαω πως μπορουν να προσμετρηθουν στην συνταξη δλδ (ποτε μπορω να τα δηλωσω στο ΓΛΚ και υπαρχει χρονικο οριο για να πληρωθω το νεο ποσο?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ευαγγελος
1 έτος πριν

Αν έχεις αρχίσει να εργάζεσαι σαν συνταξιούχος μετά την ισχύ του Ν4387/2016 (13/5/2016) διάβασε εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-248/#comment-79608 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ευαγγελος
Ευαγγελος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
1 έτος πριν

Σε ευχαριστω πολυ GEORGIOSP

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κ.Γ
Κ.Γ
1 έτος πριν

ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΡΤΕΛΑ ΜΕ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1990.ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 105 ΕΝΣΗΜΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Κ.Γ
1 έτος πριν

Ναι να την υποβαλεις στο ΓΛΚ για να σου υπολογιστει επιπλεον συνταξη με διαδοχικη ασφαλιση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κ.Γ
Κ.Γ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
1 έτος πριν

ΕΝΝΟΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βασίλειος
Βασίλειος
Απάντηση σε  Κ.Γ
1 έτος πριν

Με τα ένσημα του ΙΚΑ που έχεις θα σου βγει περίπου 10 ευρώ το μήνα παραπάνω (μήπως σου λέω και πολλά) τα οποία θα αρχίσεις να τα λαμβάνεις μόλις κλείσεις το 62ο έτος της ηλικίας σου. Εγώ στην ίδια περίπτωση με την δική σου με 420 ένσημα μου βγήκε 20 ευρώ. Αυτό προς ενημέρωσή σου. Πρέπει να τα καταθέσεις στο ΓΛΚ και να περιμένεις νέα Σ.Π

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κ.Γ
Κ.Γ
Απάντηση σε  Βασίλειος
1 έτος πριν

ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΓΛΚ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Κ.Γ
1 έτος πριν

Αν θυμάμαι καλά τα στέλνει το ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) στο ΓΛΚ. Ρώτησέ το όμως

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταυρουλα
Σταυρουλα
1 έτος πριν

Ειμαι αστυνομικος σειρα της 31/1/1992 αλλα εχω ενσημα ΙΚΑ 14 μηνες με εναρξη το 1990 με ποιο τροπο μπορω να τα αναγνωρισω ωστε να πιαστουν ως συνταξιμα στο συνολο των υπολοιπων ετων;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Σταυρουλα
1 έτος πριν

Πρωτα θα πας στο ΙΚΑ (αν δεν το εχεις κανει ηδη) για να κανεις την καταμετρηση των ενσημων σου. Αυτοι θα στα μετρησουν και θα σου επιδωσουν σχετικο εγγραφο το οποιο θα το επισυναψει η υπηρεσια σου την ημερα που θα φυγουν τα εγγραφα σου για το ΓΛΚ προκειμενου να σου αποδοθει η συνταξη. Το ΓΛΚ με το που θα ”δει” το εγγραφο της καταμετρησης των ενσημων θα ανοιξει αλληλογραφια με το υπ’οψιν υποκαταστημα του ΙΚΑ (ολη η αλληλογραφια θα κοινοποιειται και σε σενα) για να επιβεβαιωσει των αριθμο των ενσημων. Μεχρι να οριστικοποιηθει η αλληλογραφια μεταξυ των υπηρεσιων αυτων (ΙΚΑ-ΓΛΚ) το θεμα της απονομης συνταξης σου θα τρεχει κανονικα (μαζι μετους 14 μηνες υπολογιζομενους). Υπ’ οψιν οτι τα ενσημα προσμετρωνται ως χρονος και στα μερισματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χαρης
Χαρης
1 έτος πριν

Σχετικά με τη λήψη συμπληρωματικού εφάπαξ όσων έφυγαν από 1/7/2011 ως και 31/7/2012 και είχαν παγωμένες αποδοχές, από ΕΛΟΑΣ είπαν θα δοθεί από Φεβ το 2020 και μέσα σε 10 μήνες με σειρά προτεραιότητας( λύσης μετοχικής σχέσης με το ταμείο).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Χαρης
1 έτος πριν

ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ) ΑΙΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ; ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΦΔΜ ΚΛΠ;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
XK
XK
Απάντηση σε  PANOS
1 έτος πριν

Οι ενδιαφερόμενοι θα ειδοποιηθούν από τον ΕΛΟΑΣ για την υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την χορήγηση του συμπληρωματικού εφαπαξ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
1 έτος πριν

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ χωρίς το άρθρο 8 περί ρυθμίσεων ΜΤΣ που υπήρχε κατά την διαβούλευση.
Το κατατεθέν νομοσχέδιο
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11148908.pdf
Η αιτιολογική έκθεση
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11148901.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  G.G.
1 έτος πριν

G.G. Αν δεν μας ενημέρωνες την 1-12-2019 χαμπάρι δεν θα παίρναμε για το νομοσχέδιο και ούτε καν θα είχαμε αμυνθεί.
Εκκωφαντική η ανυπαρξία ενώσεων, συνδέσμων, ομοσπονδιών και λοιπών οργανωμένων που όχι μόνο δεν ενημέρωσαν αλλά καθόλου δεν μπήκαν και στον κόπο να γράψουν στη Δημόσια διαβούλευση, εκτός και αν ήταν σίγουροι ότι δεν θα περνούσε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Contributor
1 έτος πριν

Αν και δεν έχει συμπεριληφθεί το σχετικό άρθρο στο κατατεθέν νομοσχέδιο, έχει ενδιαφέρον η άποψη που διατυπώνεται στην Έκθεση επί της δημόσιας διαβούλευσης.
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11148907.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΣΑΕΜΘ
ΠΣΑΕΜΘ
Απάντηση σε  G.G.
1 έτος πριν

Για την Γ κατηγορία(ΕΠΥ,ΕΜΘ,ΕΠΟΠ) προέβλεπε είκοσι τεσσεράμισι (24,5) μερίδια στο 1ο Κλιμάκιο σε αντίθεση με τις κατηγορίες Β και Δ που προέβλεπε είκοσι έξι (26) μερίδια στο 1ο Κλιμάκιο!!!Εύγε στον συντάκτη του ΝΣ!!!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  G.G.
1 έτος πριν

G,G Η ικανότητά σου να ξετρυπώνεις τα σημαντικά είναι μοναδική.
Απλά τους καθυστερήσαμε. Θα δοκιμάσουν να το ξαναπεράσουν. Η αναπροσαρμογή των μεριδίων θα γίνει όχι αναδρομικά αλλά από την έναρξη ισχύος του νόμου και αφορά όσους εξήλθαν μέχρι 31-12-2016 με βαθμό Αρχιλοχία ή Ταξιάρχου. Δηλαδή μόλις περάσει ο νόμος, ο Ταξίαρχος που εξήλθε πριν την 31-12-2016 θα του αναπροσαρμοστούν τα μερίδια, πλην όμως θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος γιατί κάτι τέτοιο γίνεται για την ισονομία και πάντως όχι αναδρομικά .Οι ενώσεις των συνταξιούχων καλύτερα να τοποθετηθούν, γιατί υποψιάζομαι ότι σε μερικούς αρέσει το διαφαινόμενο, μιας και ποτέ δεν χώνεψαν το ότι οι εξ οπλιτών προερχόμενοι Αξ/κοί τολμούν και παίρνουνε μέρισμα Αντιστρατήγου. Οι των ενεργεία που κάποτε θα γίνουν συνταξιούχοι της κατηγορίας κάποιας κλίμακας . να διαμαρτυρηθούν ώστε η ισοτιμία να γίνει προς τα πάνω κατά το παλαιό πρότυπο, τότε που δεν υπήρχαν τα 24,5 μερίδια.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
1964
1964
Απάντηση σε  G.G.
1 έτος πριν

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι εάν οι βαθμοί Αλχία και Ταξιάρχου που αναφέρονται στο νομοσχέδιο είναι οι διοικητικοί βαθμοί ή οι μισθολογικοί;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  1964
1 έτος πριν

Το προσχέδιο έλεγε…..και λαμβάνουν σύνταξη Αρχιλοχία ή Ταξιάρχου…δηλαδή ο βαθμός που κανονίστηκε η σύνταξη από το ΓΛΚ και απονεμήθηκε το μέρισμα απ;o το ΜΤΣ, Μπερδεύεσαι γιατί στην αιτιολογική έκθεση έγραφε που εξήλθαν από την υπηρεσία με το βαθμό του Αρχιλοχία ή …. Με την ευκαιρία της εισαγωγής του μισθολογίου του 2017, το ΜΤΣ προσπαθεί να μειώσει τα μερίδια της Β κατηγορίας [ Υπαξιωματικοί που γίνανε Αξιωματικοί ] ώστε να μην είναι παραπάνω από 26, ενώ με το παλαιό μισθολόγιο δεν υπήρχαν κατηγορίες παρά μόνο βαθμοί, και μπορούσε ο εξ Υπ/κων, έστω και με κλάσμα Ταξιάρχου σαν συνταξιοδοτικό βαθμό, να λαμβάνει όλα τα μερίδια του Αντιστρατήγου που ήταν 30, επειδή λείπει από το 1926 ο βαθμός του Ταξιάρχου στην μερισματική πολιτική του ΜΤΣ. Στα πλαίσια της ισονομίας των μετόχων, όπως διατυπώνεται στην έκθεση, θα εισήγαγαν στην κλίμακα και τον απόντα βαθμό του Ταξιάρχου, με σκοπό και οι παλαιοί συνταξιούχοι να μην… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
1 έτος πριν

Βέβαια για την τιμή της ισονομίας , που τόσο πανηγυρικά επικαλούνται, θα μπορούσαν να κάνουν κάποια μείωση και στα μερίδια της πρώτης κατηγορίας [Γνήσιοι Αξιωματικοί ], αλλά εκτός και αν κάνω λάθος κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν. Θα μπορούσαν ακόμα, έτσι για την ισότητα για την οποία φαίνεται ότι πολύ νοιάζονται, να μοιάσουν οι νέοι συνταξιούχοι με τους παλαιούς , και να αφήναν τους Β κατηγορίας να μπορούν να παίρνουν τα 30 μερίδια , ενόψει κιόλας κάποιας βελτίωσης στο οικονομικό περιβάλλον γενικότερα, αλλά πας ανώτερος και σοφότερος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  G.G.
1 έτος πριν

Τη διάβασα αγαπητέ G.G.. Ευτυχώς που η ικανότητα σου στο σημαντικό αυτό “ξετρύπωμα” (όπως εύστοχα είπε και ο Παναγιώτης από Χολαργό) μας κινητοποίησε και προλάβαμε. Τώρα η άποψη που διατυπώνεται στην Έκθεση επί της δημόσιας διαβούλευσης, έχει όντως ενδιαφέρον. Έπιασαν ένα σχόλιο θετικό (γι’ αυτούς) για το άρθρο 8 αλλά δεν αναφέρουν κάτι για τα υπόλοιπα αρνητικά που ήταν και η μεγάλη πλειοψηφία. Έτσι όπως το καταλαβαίνω ή το διαισθάνομαι κιόλας, κάτι μου λέει ότι κάποια στιγμή θα το επαναφέρουν, γι αυτό πρέπει να “ψαχνόμαστε”. Και θα πρέπει να το καταλάβουν και οι εν.εν πως ότι συμφέρει εμάς (ε.α.), συμφέρει και αυτούς, τελικά, δίχως να θέλω να τους θίξω. Μου έκανε όμως μεγάλη εντύπωση η απουσία των ενώσεων αποστράτων και των Στρκων, που δεν ακούστηκαν καθόλου (νομίζω μόνο η ΠΣΑΕΜΘ).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
1 έτος πριν

Εισήχθη για συζήτηση στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα αεροπλάνα, χωρίς το άρθρο 8 ρυθμίσεις θεμάτων Μ.Τ.Σ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
1 έτος πριν

Στην ιστοσελίδα της βουλής στα υπο κατάθεση δεν υπάρχει πάντως.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
1 έτος πριν

Γιάννη καλημέρα. Γκουγκλάρεις Στη βουλή το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση των F16 και μετά επιλέγεις το άρθρο της capital gr. Έχει την καινούργια αιτιολογική έκθεση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλέκος Κ
Αλέκος Κ
1 έτος πριν

Καλημέρα πολύ καλά νέα το άδικο για άλλη μια φορά απέτυχε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αλέκος Κ
1 έτος πριν

Αλέκο καλημέρα. Από τα 24 σχόλια για το άρθρο 8 στη Δημόσια διαβούλευση τα 20 ήταν υπέρ μας με στέρεα πειστικά επιχειρήματα.
Είναι προς τιμή του Υπουργού που δεν δέχτηκε τις εισηγήσεις του Μ.Τ.Σ. Ίσως ξαναπροσπαθήσουν. Γνώμη μου είναι πως αν πέρναγε, ο Συνταγματάρχης θα έπαιρνε μέρισμα Ταξιάρχου αντί του Υποστρατήγου που παίρνει τώρα και ο Ταξίαρχος Υποστρατήγου αντί Αντιστρατήγου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλέκος Κ.
Αλέκος Κ.
1 έτος πριν

Έχεις δίκιο Παναγιώτη συμφωνώ απόλυτα.Το στενάχωρο είναι ότι όλα αυτά τα πρότειναν ΄΄συνάδελφοι΄΄ προσπαθώντας να παρασύρουν τον Υπουργό για ιδίων όφελος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αλέκος Κ.
1 έτος πριν

Αλέκο καλησπέρα για ιδίων όφελος και εξ οικείων τα βέλη για να καταφέρουν τι. Στο τέλος θα τους καταλάβει ο υπουργός ότι τον εκθέτουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
1 έτος πριν

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΠΕΣΥΡΘΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ. Ο ΦΙΛΟΣ G.G. ΩΣ ΣΩΣΤΟΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΣ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥ.ΕΓΩ ΣΧΟΛΙΑΣΑ (ΩΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ρ.) 2 ΦΟΡΕΣ. . ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΠΛΗΝ ΔΥΟ, ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο κ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΣΥΡΕ. ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΤΣ ΑΛΛΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΙ ΑΛΛΩΝ….. ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΑΑΣ ΣΤΟ ΟΛΟ ΖΗΤΗΜΑ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
1 έτος πριν

Γιώργο καλησπέρα, οι απόντες ήσαν πολλοί. Εξαιρετικά εύστοχα και αληθινά τα σχόλια σου στη διαβούλευση Οι εν ενεργεία θα πρέπει να καταλάβουν ότι αν δεν περάσουν για μας τα 24,5 μερίδια τότε δεν θα περάσουν και γι΄αυτούς στην συνταξιοδοτική τους κατάσταση. Ανακατεμένοι όλοι στον ΕΦΚΑ, τα πρώην ευγενή ταμεία θα ξαναπάρουν τις επικουρικές των 500 ευρώ και σε μας πάνε με επίκληση νομοθετικού κενού και ισονομίας, το μέρισμα των 120 ευρώ να το κάνουνε 100.
Και την επόμενη φορά ο G.G. εσύ , ο Αλέκος, ο Κων/νος εγώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοι θα είμαστε έτοιμοι,

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
1 έτος πριν

Θα ήθελα Παναγιώτη να επικοινωνούμε και μέσω email (αν το επιθυμείς και συ βέβαια) αλλά δεν γνωρίζω την διαδικασία μέσω της ιστοσελίδας του Αχιλλέα, αν μπορώ να το γράψω εδώ ή ισχύει κάτι άλλο. Πρέπει , σωστά το είπες, να είμαστε έτοιμοι…!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
1 έτος πριν

Υπάρχει κάνα νέο για τα αναδρομικά όσων δεν πήραμε

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Δημήτρης
1 έτος πριν

ΑΝΑΜΟΝΗ…ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ…ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΛΕΧΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ…ΤΟ ΠΟΤΕ ΑΓΝΩΣΤΟ…
Ενημερώσεις από συνεργασία με ΕΦΚΑ.
http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=929:2019-11-20-17-29-48&catid=29:omospondia&Itemid=61

ΣΩΜΑ:
Στρατός