Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 29 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΜΙΤΣΟΣ
ΜΙΤΣΟΣ
9 Φεβρουαρίου 2014 12:25

Ο Αχιλλέας το κατάλαβε και με κάλυψε άμεσα. Δοκιμάστε το τρόπο υπολογισμού που μας λέει ο Αχιλλέας και θα δείτε την πραγματικότητα. Επομένως πρέπει να καταλάβουμε ότι οι κρατήσεις είναι το θέμα και όχι η επαναφορά των συντάξιμων αποδοχών.

ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ
8 Φεβρουαρίου 2014 23:17

ΧΘΕΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ.ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΣΤΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ Η ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ Η ΜΑΧΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΙΚΑ. ΑΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤΑ 31 ΧΡΟΝΙΑ

Κωστής
Κωστής
9 Φεβρουαρίου 2014 19:03
aeroporos
aeroporos
8 Φεβρουαρίου 2014 22:36

Αχιλλέα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Είναι έτσι ακριβώς.
Στις 4-2 έγινε συνάντηση αποστράτων στη Λάρισα και αναφερθήκαμε συγκεκριμένα στο ότι οι αυξήσεις μας θα είναι πολύ μικρές έως ασήμαντες, επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενά σου.
Ο κόσμος θα ακούει 300 ευρώ αύξηση, αλλά που θα ξέρει ότι καθαρά θα είναι 30 και αν.
Και άντε να βγεις μετά να διαμαρτυρηθείς.
Μήπως πάνε να μας εξουδετερώσουν ώστε να μην μιλάμε??
Μήπως ήταν λάθος οι διεκδικήσεις των θεσμικών ενώσεων?
Μήπως -μήπως πολλά μήπως????

SPIROS
SPIROS
8 Φεβρουαρίου 2014 17:29

Αγαπητέ Μήτσο αυτά που αναφέρεις πρέπει να τα τεκμηριώνεις με στοιχεία για να μην προκαλείς αναστάτωση.

ΜΙΤΣΟΣ
ΜΙΤΣΟΣ
8 Φεβρουαρίου 2014 12:32

Έχετε υπόψιν σας όλοι οι συνταξιούχοι, όσο μεγαλύτερο είναι το μικτό ποσό της σύνταξης, τόσο περισσότερες κρατήσεις γίνονται άρα τόσο μικρότερο ποσό απομένει καθαρό. Επομένως όσοι θέλουν να αποχωρίσουν ας υπολογίσουν τα υπερ και τα κατά.
Όσον αφορά την απόφαση του ΣΤΕ για την επαναφορά των συντάξεων στην προ 1/8/2012, σας γνωρίζω ότι το καθαρό ποσό που θα βάλουμε στην τσέπη είναι πολύμικρό. Προσωπικά σας λέω ότι από 128€ μικτό μετά από όλες τις κρατήσεις θα μείνει 15€.

aero
aero
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ
8 Φεβρουαρίου 2014 17:25

1) Μπορείς να μας αναλύσεις με αριθμούς αυτά που λες περί καθαρού ποσού σύνταξης ;

2) Αφου δεν έχει βγεί ακόμα η απόφαση του ΣτΕ και φυσικά το κράτος δεν έχει αποφασίσει πώς θα τα επιστρέψει (σε 12 μήνες ;
σε βάθος πενταετίας κτλ), εσύ πως υπολόγισες ότι το ποσό είναι 128€ ?

St
St
7 Φεβρουαρίου 2014 10:57

Βλέπω μία γενική αναστάτωση πάνω στο θέμα της φυγής, για το αν συμφέρει η δεν συμφέρει, αν πρέπει η δεν πρέπει , με πιάνει δεν με πιάνει κ.λ.π.
Από αυτό το στάδιο (του Αυτιά και τον εργατολόγων) το περάσαμε πιστεύω οι περισσότεροι, όμως θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους ότι πέρα από το στιγμιαίο οικονομικό όφελος η ζημία υπάρχει και η παλαιά ρήση : Το πρόβατο που φεύγει απ’ το μαντρί το τρώει ποιο εύκολα ο λύκος.
Επειδή βλέπω αρκετές φορές να αναφέρεται το 24,5, να θυμάστε επίσης και ότι τα αρνιά γάλακτος είναι η σπεσιαλιτέ του.
Μεγάλη προσοχή λοιπόν, γιατί έξω από το μαντρί πάντα υπάρχει ένας λύκος κρυμμένος και περιμένει.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  St
7 Φεβρουαρίου 2014 11:53

ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΟ ΓΕΜΑΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ 200-300 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟ. ( ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ , ΣΙΤΙΣΗΣ , ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ , ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΤΛ) ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙ? ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΛΟΕΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΥΝ , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ, Η ΛΕΙΨΑΝΔΡΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ. ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ , ΕΧΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ , ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ “ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΙ” ΣΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΣΣΥ. ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ “ΛΑΝΤΖΑ” ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΕΚ ΑΣΣΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΕΚ ΑΣΕΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ… Διαβάστε τη συνέχεια »

St
St
Απάντηση σε  giorgos
8 Φεβρουαρίου 2014 00:19

Νομίζω ότι δεν διαβάζετε προσεκτικά!
Αρχικά: δεν κατηγόρησα τον Αχιλλέα, που γενικά κρατά ουδέτερη θέση και απλά καταθέτει τις γνώσεις του.
Δεν κατηγορώ κανέναν ούτε παροτρύνω για την μια η την άλλη επιλογή, απλά επισήμανα ότι πρέπει να προσέχουν, ειδικά οι “ευαίσθητες ομάδες”.
Σαφώς και η απόφαση είναι προσωπική υπόθεση του καθενός, και καθένας έχει διαφορετική βάση (δεξιότητες, περιουσία κ.λ.π) όμως καλά είναι να γνωρίζει ο καθένας ει δυνατόν περισσότερα, για δικό του όφελος βέβαια.
Πέρα λοιπόν από τα όποια +- οικονομικά συζητούνται εδώ, κατέθεσα και μια δική μου παρατήρηση.

aero
aero
Απάντηση σε  St
8 Φεβρουαρίου 2014 17:30

Η οποία παρατήρησή σου είναι “ότι πρέπει να προσέχουν” ;
Δηλαδή μας λες τα αυτονόητα.
Μας λες επίσης για “ευαίσθητες ομάδες”. Τι εννοείς ;
Γιατί δεν μιλάς ξεκάθαρα.

manolis
manolis
Απάντηση σε  St
7 Φεβρουαρίου 2014 13:45

φιλε st και στα 34,5 χρονια παλ αρνι γαλακτος θα εισαι.

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  manolis
7 Φεβρουαρίου 2014 15:52

Απαντώντας σε όλους σας έχω να πω:
1. Δεν αισθάνομαι ούτε αρνί γάλακτος, ούτε πρόβατο, ούτε συντηρητικός, ούτε λαντζέρης, ούτε φύλακας.
2. Είναι προσωπική επιλογή του καθενός αν θα μείνει ή θα φύγει. Το site, από όσο λέει ο ιδιοκτήτης του (το έχει γράψει πάρα πολλές φορές) δεν έχει σκοπό ούτε να διώξει κάποιους, ούτε να τους κρατήσει. Απλά ενημερώνει περί των συνεπειών μιας απόφασης (οικονομικών, εργασιακών κλπ) θετικών ή αρνητικών, και μάλιστα από όσο καταλαβαίνω με προσωπική εργασία και μεράκι μοναχά από τον ίδιο.
Ας τον σεβαστούμε λοιπόν και ας μην το χρησιμοποιούμε για χαρακτηρισμούς και κριτική.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  St
7 Φεβρουαρίου 2014 21:06

Φίλε st τα δεδομένα του καθενός είναι διαφορετικά. Ο Αχιλλέας δεν μας λέει ούτε να φύγουμε, ούτε να κάτσουμε ! Μας βοηθά να κατανοήσουμε πλήρως τη νομοθεσία, δηλαδή τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας σε ότι αφορά την συνταξιοδότηση. Αφιλοκερδώς, ανιδιοτελώς και ότι άλλο θέλεις να πούμε ισχύει. Δεν συνηθίζουμε να ανεβάζουμε προσωπικές απόψεις, αλλά ερωτήσεις και απαντήσεις που βοηθούν συναδέλφους σε συνταξιοδοτικά θέματα. Αυτή πιστεύω είναι η ομορφιά του site, γιατί διαβάζεις μόνο χρήσιμα πράγματα. Δεν είναι δηλαδή chat room !! Καλό σου βράδυ.

aero
aero
6 Φεβρουαρίου 2014 17:18

Νέο δελτίο τύπου από το ΜΤΣ:
“ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΜΤΣ”
http://www.mts-mod.gr/index.php/82-oikonomiki_katastasi_maios2014

Χαίρομαι που το ΜΤΣ ενημερώνει με τα δελτία τύπου.
Είχε προηγηθεί στις 30 Ιαν. ενημέρωση για
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚO ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ
και στις 4 Φεβ. για ΝΕΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
ΜΕΤΟΧΟΜΕΡΙΣΜΑΤΟΥΧΩΝ.

Μακάρι να αρχίσει να μας ενημερώνει και το ΜΤΑ.

manolis
manolis
6 Φεβρουαρίου 2014 09:40

στην εκπομπη του ΣΚΑΙ με τον κ. Αυτια την κυριακη 2/2, ο εργατολογος κ. Ρωμανιας ισχυριστηκε με εμφαση μαλιστα οτι οι αλλαγες στον τροπο υπολογισμου της συνταξης μετα την 1/1/15 αφορουν ολους ανεξάρτητα αν εχουν θεμελιωσει δικαιωμα. Οποιος ενδιαφερεται ας δει την εκπομπη απο το 1.50 εως 1.55.

Thanasis
Thanasis
6 Φεβρουαρίου 2014 12:39

Πιο ξεκαθαρο ΔΕΝ γινεται!!!

manolis
manolis
6 Φεβρουαρίου 2014 16:32

Κι εγω δεν πιστευα στα αυτια μου εχοντας διαβασει και την εγκυκλιο εφαρμογης στο site του ΓΛΚ μαλιστα. Πως ειναι δυνατον ομως κάποιοι ανθρωποι που ξημεροβραδιαζονται στα καναλια και που στο κατω κατω ειναι η δουλεια τους να παραπληροφορουν με αυτο τον τροπο. Για το “αγνοια νομου” που λες Αχιλλεα δε συμφωνω αλλα για τα “αλλα συμφεροντα” προσυπογραφω.

Νίκος
Νίκος
5 Φεβρουαρίου 2014 15:28

Η τροπολογία είναι για τους 90-92 η για 90-95; Γιατί το έγγραφο της γεννηματά ανέφερε για αλλαγές στο συνταξιοδοτικό για τους εισαχθέντες μέχρι το 95 ουσιαστικά. Αν ξέρει κάποιος κάτι ας γράψει.

Thanasis
Thanasis
Απάντηση σε  Νίκος
6 Φεβρουαρίου 2014 12:38

Η ταμπελα αυτης της τροπολογιας δεν ειναι σωστη!!! Το ολο θεμα αφορα γενικα οσους συμοπλρωνουν τα περιφημα 24,5 χρονια συνταξιμης υπηρεσιας απο την 1/1/2015 και μετα..Το μεταβατικο σταδιο που δικαιως εφαρμοστηκε προσθετει χρονια πεναλτυ ανα ετος, αναλογα με το ποτε συμπλρωνεις τα 24,5 συνταξιμα!! Απλα η ομαλοποιηση αυτη γινεται μονο μεχρι την 31/12/2014 οπου εκει τα 24,5 γινονται περιπου 30,5 ελαχιστα συνταξιμα χρονια για την θεμελιωση!! Απο 1/1/2015 σε πηγαινει ξερα στα 40 συνταξιμα χρονια (ως ελαχιστα ΠΑΝΤΑ για την θεμελιωση, δλδ να βγεις και να παρεις συνταξη την επομενη μερα που λεεει ο λογος)..Επειδη λοιπον εαν δεν εχεις αλλα μπονους (πχ απο διπλα χρονια,πτητικα,καταδυτικα κλπ κλπ) τα 24,5 συνταξιμα χρονια τα συμπληρωνουν μετα το 2014 αυτοι που εισηλθαν τα ετη 1990-1992 η τροπολογια βαφτιστηκε με αυτο το ονομα, που δεν ειναι απολυτα ακριβης!! Π.χ εαν εισηλθες το 1993 και εχεις διπλα χρονια τοτε συμπληρωνεις τα 24,5 συνταξιμα νωριτερα απο το 2014 για την ακριβεια του παραδειγματος τα συμπλρωνεις τον Μαρτιο του 2013…Το ολο παιχνιδι παιζεται στην αδικια της μη ομαλης μεταβασης για τα ελαχιστα συνταξιμα χρονια που απαιτουνται,καθως και… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΑΡΗΣ
ΑΡΗΣ
4 Φεβρουαρίου 2014 20:39

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟ 15/6/13 ΚΑΙ 44ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ 3 ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΗ 1257 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ..
ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΣΕ ΚΤΕΛ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΜΕΤΑ ΤΑ 47 ΧΡ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΟ ΣΤΟ ΙΚΑ Η ΟΑΕΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΘΑ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

aero
aero
Απάντηση σε  ΑΡΗΣ
5 Φεβρουαρίου 2014 10:05

Αν “πατήσετε” δεξιά εκεί που λέει “Απασχόληση”, νομίζω ότι θα λυθεί η απορία σας.
Επίσης θα σας συμβούλευα να μιλήσετε και με τον λογιστή του ΚΤΕΛ.

ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ
ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ
Απάντηση σε  ΑΡΗΣ
5 Φεβρουαρίου 2014 22:52

ΚΑΛΑ ΡΕ ΘΗΡΕΙΟ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΕΟΦΟΡΕΙΟ ΚΤΕΛ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΝΙΧΡΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ;ΓΙΑ ΠΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ;ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ!!!

aero
aero
Απάντηση σε  ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ
6 Φεβρουαρίου 2014 08:54

Κύριε Εισπράκτορα,
ο συνάδελφος ιδιοκτήτης λεωφορείου δεν αναφέρει ότι το αγόρασε μόνο με το μισθό του.

ΑΡΗΣ
ΑΡΗΣ
Απάντηση σε  ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ
6 Φεβρουαρίου 2014 22:52

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ 50% 60000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ

Thanasis
Thanasis
3 Φεβρουαρίου 2014 20:49

Καλησπερα και συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια που κανετε στο site. Θα ηθελα να ρωτησω αν εχετε στα σχεδια σας, να αναρτησετε καποιο προγραμμα για τον περιφημο Νεο Υπολογισμο της Συνταξης για οσους θεμελιωνουν συνταξιοδοτικο δικαιωμα μετα το 2015? Αν καταλαβα καλα με οσα εχω διαβασει, καποιος που θεμελιωνει μετα την 1/1/2015 θα χρειαζεται minimum 40 συνταξιμα χρονια και η συνταξη του θα ειναι 40/50 (εστω και για το τριτο τμημα της αναλογικης του συνταξης) ενω καποιος συναδελφος που θεμελιωνει εστω και μια μερα πριν (31/12/2014) θα φευγει με 35/35. Μιλαμε για 15 χρονια διαφορα σε μια μερα, μεγαλη αδικια! Επισης θα ηθελα να μου πειτε, αν υπαρχει καποιο νεο για την τροπολογια στο ασφαλιστικο στρατιωτικων 1990-1992, μετα τις εισηγητικες αποψεις που ζητησε απο τα επιτελεια η κυρια Γεννηματα, επι του ανωτερου θεματος. Εχω εισελθει στην ΠΑ το 1994, συμπληρωσα 18ετια το 2012, οποτε ο διπλασιασμος των ετων μου λογω πτητικης ενεργειας θα γινει στα 21 πραγματικα (20/9/2015). Μηπως μπορειτε να μου διευκρινησετε ποτε θεωρειται οτι θεμελιωνω συνταξιοδοτικο δικαιωμα εγω??? Συμφωνα με τα πριν του 3865/2010 θεμελιωνα το 2012.… Διαβάστε τη συνέχεια »

Thanasis
Thanasis
5 Φεβρουαρίου 2014 13:44

Σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου 🙂 Απλως 2 πραγματακια να διευκρινησω: Τα 15 χρονια που ανεφερα ειναι για να συμπληρωσεις την πληρη συνταξη και οχι το ελαχιστο για την θεμελιωση, ναι μεν η διαφορα ειναι 6,5 χρονια αλλα αλλο το 35/35 και αλλο το 40/50 !! Ασε που για τα 5 μαχιμα απαιτουνται 25 πραγματικα αν θυμαμαι καλα!! Anyway, παντως ο καιρος για αυτους που συμπληρωνουν 24,5 ετη το 2015 (του χρονου δλδ) δεν ειναι και τοσο μακρινος εαν βρισκεσαι σε πτητικη ενεργεια. Τελειωνοντας θα ηθελα να προσθεσω οτι με την τραγικη συγκλιση των μισθων (διαφορα Σμηναγου με Ασμια περιπου 200 ευρω) ο μεσος ορος δεν εχει μεγαλη αποκλιση στο συνολο των ετων αφου μιλαμε παντα για “μεσο” ορο!!
Να εισαι καλα, καλο κουραγιο και καλη συνεχεια

Harry
Harry
2 Φεβρουαρίου 2014 21:48
SPIROS
SPIROS
1 Φεβρουαρίου 2014 06:49

Αχιλλέα καλημέρα.
Έχω καταταχθεί στην Πυρ/κη στις 01/03/1991 και έχω συμπληρώσει 24 χρόνια και έξι μήνες στις 01-06-2013( πραγματική υπηρεσία +21 μήνες στρατό +6 μήνες ΙΚΑ Δημόσιο). Αν υποβάλλω αίτηση παραιτήσεως το 2015 ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης μου επηρεάζεται από τις μεταβολές του Ν 3865/10.

Harry
Harry
30 Ιανουαρίου 2014 18:50

Η έκτακτη εισφορά του Ν.3986/11 πόσο έκτακτη είναι?

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Harry
30 Ιανουαρίου 2014 19:44

“έκτακτη”

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Harry
30 Ιανουαρίου 2014 19:59

Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης του Ν.3986/2011, αν δεν παραταθεί, λήγει την 31-12-2014.

Harry
Harry
Απάντηση σε  GEORGIOSP
31 Ιανουαρίου 2014 14:02

Eυχαριστώ.

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
29 Ιανουαρίου 2014 22:43

επειδή σκέφτομαι να κατέβω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος,αν εκλεγώ θα έχω μείωση στη σύνταξη?