Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 303 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Σταθης
Σταθης
15 Αυγούστου 2020 10:30

Χρονια πολλα με υγεια σε ολους και σε όλες!!! Θα ήθελα να ρωτήσω αυτά τ αναδρομικά που ακούγονται εμας που ειμαστε συνταξιούχοι από Ιούνιο 2016 μας αφορά έχουμε κάτι να περιμένουμε??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Σταθης
11 Σεπτεμβρίου 2020 10:38

Μάλλον οχι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
13 Αυγούστου 2020 15:35

Διαγραφή 27/5/2020
Αποστολή εγγράφων στο ΓΕΣ 3/6/2020
Αποστολη εγγράφων από ΓΕΣ στον ΕΦΚΑ/ ΓΛΚ 21/7/2020
Άρ. Πρωτοκόλλου 5/8/2020.
Χρέωση σε εισηγητή : αναμένουμε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σωτήρης
Σωτήρης
13 Αυγούστου 2020 08:22

Καλημέρα.οπως και κάθε μήνα επί κορωνοιου έτσι και για αυτόν του μηνα Σεπτεμβρίου 2020 διάβασα μόλις τώρα ειδήσεις ότι οι συντάξεις του ΙΚΑ θα καταβληθούν 21&24/8 ενώ οι δικές μας στην ώρα τους όπως και πριν…με ποια λογική πληρώνονται κάθε μήνα συνεχώς πιο πριν από εμάς οι ΙΚΑ και όχι με εναλλαγές πχ έναν μήνα οι ΙΚΑ πιο πριν έναν μήνα οι ΟΓΑ έναν οι δημόσιο κλπ;μα να μην υπάρχει τίποτα λογικό σε αυτό το “μέρος”;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Σωτήρης
13 Αυγούστου 2020 09:07

Ειναι ΠΟΛΛΟΙ αυτοί και εμεις λίγοι ….και πολύ λίγοι γιαυτό

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Σωτήρης
13 Αυγούστου 2020 09:38

Σωτηρη οσο πιο γρηγορα τα παιρνεις,τοσο πιο γρηγορα τα τρως,ποιο το προβλημα;Μην ανχωνεσαι με τετοια..

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Σωτήρης
13 Αυγούστου 2020 09:47

21 ή 24 με 21 ή 24 του επόμενου είναι 1 μήνας, αρα όλοι πληρώνονται στο ιδιο ημερολογιακά χρονικό διάστημα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Σωτήρης
13 Αυγούστου 2020 10:04

Σωτήρη η μεταβολή της ημερομηνίας πληρωμής έχει πρακτική αξία μόνο την πρώτη φορά που γίνεται. Δηλαδή οι συνταξιούχοι του ΙΚΑ ωφελήθηκαν τον πρώτο μήνα που αντί να πληρωθούν την προτελευταία εργάσιμη του μήνα πληρώθηκαν 21 έως 24. Τον αμέσως επόμενο μήνα και εφεξής η σύνταξη τους έρχεται μετά από 30 περίπου ημέρες όπως και σε εμάς.
Η εκ περιτροπής μεταβολή της ημερομηνίας που προτείνεις θα είναι άβολη για όλους μας. Για φαντάσου να πληρωθείς αυτό τον μήνα στις 21/8 και τον επόμενο που θα είναι η σειρά μας να πληρωθούμε δεύτεροι να πάρεις την σύνταξη στις 28/9. Αυτός ο μήνας θα έχει μία εβδομάδα περισσότερη. Οι μήνες που θα έχουν 37-38 ημέρες θα μας φαίνονται ατελείωτοι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
12 Αυγούστου 2020 18:58

Κάπου διάβασα για αναδρομικά τόκων.. Ξέρει κανείς τι είναι αυτό είναι για όλους

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Δημήτρης
13 Αυγούστου 2020 08:15

Είναι για αυτούς που είχαν κάνει δικαστήριο για τα αναδρομικά που είχαμε πάρει και είναι η καταβολή των τόκων από το κράτος.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Ioannis
Ioannis
12 Αυγούστου 2020 12:40

Κατάταξη 16-3-1987 αποστρατεία 31-12-2019 βγηκε η οριστική 1134. Ευρώ κ στο ενημερωτικό του Αυγούστου μείον 208 ευρώ κρατήσεις πληρωτεο 926 ευρώ .ΑΥΤΑ για να γνωρίζουν οι νέοι συνταξιούχοι……..!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
12 Αυγούστου 2020 01:12

Ξέρει κανένας γιατί το ενημερωτικό του Ιανουαρίου 2019 μου γράφει δεν έχει ολοκληρωθεί ο επανυπολογισμος δρομολογουνται λέει.. Και του Φεβρουαρίου του 2019 μου λέει θα είναι έτοιμο προσεχώς

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
12 Αυγούστου 2020 07:50

Στη δική μου περίπτωση, δεν εμφανίζονται ούτε ενας μηνας του 2019 και 2020.τι να πω;
Δεν μπορώ να δω τιποτα, οσον αφορά την ανάλυση των αποδοχων μου

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Χάρης
12 Αυγούστου 2020 11:15

Στις επόμενες εκλογές….τωρα τα παιδια έχουν γονικη άδεια κορωνοτέτοιου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
12 Αυγούστου 2020 12:39

Το πιθανότερο η προσωπική διαφορά είναι αρνητική οπότε αναμονή. Και σε εμένα το ίδιο συμβαίνει. Τα επανυπολογίζουνε δυο χρόνια. Που θα πάει θα τα υπολογίσουν στο τέλος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
11 Αυγούστου 2020 09:35

Καλημέρα. Στη σελίδα ΕΦΚΑ 2020 Μ.ΟΡΟΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ 1941 ευρώ. Στη σελίδα ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΕΣ Μ.ΟΡΟΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ 2487 ευρώ. Κατάταξη 1999. Αλεξιπτωτιστής από 2004. 32 εξάμηνα αναγνωρισμένα. Γιατί τόσο μεγάλη απόκλιση; Τα επιδόματα αλεξιπτωτιστού συμπεριλαμβάνονται στο μέσο όρο Αποδοχών στη σελίδα ΕΦΚΑ 2020; Ρωτάω για να μπορέσω να καταλάβω εάν με συμφέρει να συνεχίσω να αναγνωρίζω εξάμηνα. Σκοπεύω να υποβάλλω αίτηση αποστρατείας το 2024. Παρακαλώ τον κ. Αχιλλέα ή κάποιον που γνωρίζει σίγουρα να μου απαντήσει. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
11 Αυγούστου 2020 11:02
Γιωργος
Γιωργος
8 Αυγούστου 2020 22:55

Αχιλλέα καλησπέρα.
Πολλα συγχαρητηρια για το Site, μια που έχω μπει και εχω διαβασει δεκάδες φορές πολύ χρήσιμα πραγματα αλλά δεν έχω γράψει ποτέ κάτι.
Μια που είμαι προ των πυλών της εξόδου… Ηθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος:
Εκανα όπως είχες συμβουλεψει την αίτηση της τριετίας bonus στο ΓΛΚ τέλος του 2017 .Ξέρει κανείς πόσα θα δωσω τώρα για να την χρησιμοποιήσω γιατί το Site βγάζει 22000ευρω…!!!!
Το 70% της σύνταξης που ισχύει για όσους συνταξιοδοτηθούν τώρα και συνεχίσουν να εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα “κλειδώνει” όταν συνταξιοδοτηθείς ή είναι πιθανό να βγει ένας νόμος αύριο και να ξαναγυρίσει στο 30%???
Ευχαριστω , υγεία σε όλους και καλά μπάνια….

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
NIK
NIK
Απάντηση σε  Γιωργος
9 Αυγούστου 2020 09:32

Τα ποσά είναι ενδεικτικά και μερικές φορές πραγματικά για τον καθένα. Για να σε βοηθήσω με παράδειγμα ένας ΕΜΘ 92 που έκανε αίτηση το 2017 η δόση του θα είναι 179.80 Χ 36. Για το δεύτερο πήγαινε στο site πληροφορίες απασχόληση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
9 Αυγούστου 2020 18:02

Κύριε Καρασαββίδη, εγώ κοίταξα τον μισθό Ιανουαρίου 2018 όπου αναγράφονται οι παρακάτω κρατήσεις ΕΦΚΑ:
ΕΡΓΟΔΟΤΗ 170,29
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ 170,29,
πολλαπλασιάζω λοιπόν μόνο το ένα ποσό ή το διπλάσιο με χ 36 χ 1,5 (κατέθεσα και εγώ αίτηση το 2017) =Χ?

O συνάδελφος ΕΜΘ 92 πως έμαθε τις δόσεις του? Του απάντησαν από το ΓΛΚ πρόσφατα γιατί εγώ δεν έχω κάποια ενημέρωση. Τελικά οι αιτήσεις μας ΄΄κλείδωσαν΄΄ τα τότε μειωμένα ποσοστά, ώστε να τα ωφεληθούμε όταν θα χρειαστεί?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντωνης
Αντωνης
7 Αυγούστου 2020 10:55

Για ενδιαφερομενους > Πώς θα φορολογηθούν τα αναδρομικά; – «Κούρεμα» έως και 55%
https://www.iefimerida.gr/oikonomia/anadromika-pos-tha-forologithoyn-fobo-megalo-haratsi

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Αντωνης
7 Αυγούστου 2020 14:09

Μακάρι να μου ¨κουρευτούν¨ τα αναδρομικά, αν και όταν τα πάρω, με 55%. Και εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθώ. Το άρθρο μιλάει για την φορολόγηση των αναδρομικών και το ποσοστό φορολόγησης με 54% για τα εισοδήματα του 2020 αφορά ετήσιο φορολογητέο >40000€ (44% φόρος + 10% εισφορά). Η μεγάλη πλειοψηφία από εμάς βρίσκεται στην κλίματα ετήσιου εισοδήματος 12000€-20000€. Με δεδομένο ότι όταν θα εισπράξουμε τα αναδρομικά θα έχει ήδη παρακρατηθεί ποσοστό 20% του φορολογητέου ποσού θα χρωστάμε στην εφορία 52,5€ για κάθε 1000€ πληρωτέων αναδρομικών (2% φόρο + 2,2% εισφορά). Στην περίπτωση που κάποιος με τα αναδρομικά υπερβαίνει το όριο των 20000€ για το υπερβάλλον ποσό θα οφείλει στην εφορία 162,5€ αντί για 52,5€ για κάθε 1000€ πληρωτέων αναδρομικών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Αυγούστου 2020 12:20

Εαν λάβουμε σαν υπόθεση εργασίας ενα μέσο εισόδημα εως τα 20000€ και εαν εφαρμόσουν την υφιστάμενη νομοθεσία θα έχουμε πέραν του 20% φόρου στην καταβολή.
1. Για αναδρομικά ποσά του 2015 (2% φόρος + 0,7% εισφορά = 2,7%) πρόσθετο φόρο.
2. Για αναδρομικά ποσά του 2016 (2% φόρος + 2,2% εισφορά = 4,2%) πρόσθετο φόρο.
3. Για αναδρομικά που θα δηλωθούνόλα στο 2020 ως ανωτέρω ανάλυση του GEORGIOSP, και επιπρόσθετα την αναγκαστική δαπάνη του 30% του εισοδήματος προ φόρου.
Εκτιμώ οτι σε απόλυτα νούμερα την μεγάλη πλειοψηφία συμφέρει να δηλωθούν στα έτη 2015 και 2016, συνδιαστικά με το γεγονός οτι θα πρέπει να καταναλώσουν το 30% οποσδήποτε, εαν δηλωθούν το 2020.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
10 Αυγούστου 2020 16:28

Το αρχικό σχόλιο το έγραψα μόνο και μόνο για να φέρω πιο κοντά στα δεδομένα της πλειοψηφίας των αποστράτων τις φορολογικές υποχρεώσεις που θα έχουμε με την είσπραξη των αναδρομικών. Υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να αγχωθούν πολλοί συνάδελφοι μόνο με τον τίτλο του δημοσιεύματος ¨κούρεμα έως 55%¨ . Το δημοσίευμα δεν λέει ψέματα, αλλά αναλύει πιθανά σενάρια τα οποία βρίσκονται πολύ μακριά από τα πραγματικά δεδομένα της μεγάλης πλειοψηφίας των συνταξιούχων.
Συμφωνώ μαζί σου ότι θα ήταν καλύτερο, όταν θα βγουν οι βεβαιώσεις αποδοχών, να επιμεριστούν τα ποσά στα έτη που θα έπρεπε να τα εισπράξουμε και όχι στο 2020. Όχι τόσο για την πολύ μικρή διαφορά στα ποσοστά του οφειλόμενου φόρου ή την υποχρέωση για ανάλωση 30% του ποσού με ηλεκτρονικά μέσα (που είναι όντως ένα πρόβλημα) όσο γιατί το ποσό αυτό αν προστεθεί στα λοιπά οικογενειακά εισοδήματα θα ¨πετάξει¨ έξω από διάφορα επιδόματα και κοινωνικές παροχές πολλούς από εμάς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
10 Αυγούστου 2020 16:31

Υ.Γ Υπάρχει κάποια αλλαγή στην υφιστάμενη νομοθεσία που προβλέπει τον επιμερισμό στο 2015 και 2016; Μέχρι τώρα ξέρω ότι ισχύει αυτό https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/582799/2019-12-12 και αυτό https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-04/%CE%911070.pdf (σελ. 13) αλλά ο χαρακτηρισμός ¨ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές¨ δεν νομίζω ότι καλύπτει τις περιπτώσεις αναδρομικών. Όπως και να έχει μακάρι να γίνει έτσι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
6 Αυγούστου 2020 12:45

Χαίρετε, μήπως υπάρχει κάποια εξέλιξη η κάποιες ζυμώσεις γύρω από την αναγνώριση της πρόσθετης τριετίας για τους καταταγεντες έως 31/12/95? Καθότι το κόστος αναγνώρισης είναι υπερβολικό-απαγορευτικο;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Νικος
8 Αυγούστου 2020 14:28

Κάτι υπάρχει. Για να τακτοποιηθεί αναγκαιοί η έκδοση εγκυκλίου από το υπουργείο εργασίας και δεν απαιτείται νομοθετική παρέμβαση. Καλό είναι βέβαια να ασκήσετε πίεση όσοι ενδιαφέρεστε, όπως εγώ ασκώ πίεση για την δεύτερη πενταετία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευάγγελος
Ευάγγελος
6 Αυγούστου 2020 09:44

Ερώτηση προς οποιον συνάδελφο γνωρίζει, Πήραν τα χαρτιά μου αριθμό πρωτοκόλλου την 14 Ιουλίου 2020 στο γλκ. Πότε θα δω κάτι να αναγράφεται στην πορεία συνταξιοδοτησης? Πότε περίπου θα πληρωθώ? Σημειωτέον οτι δεν εχω δουλέψει ποτέ και πουθενά πλην ΣΜΥ με 35 πραγματικά ετη. Μηπως πρέπει να πάω από το γλκ? Με τον αριθμό πρωτοκόλλου που εχω, πώς πρέπει να κάνω αναζήτηση στην πορεία συνταξιοδοτησης? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Ευάγγελος
6 Αυγούστου 2020 10:51

Παρακολούθηση αίτησης συνταξιοδότησης
https://www.minfin.gr/web/31341/home

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
6 Αυγούστου 2020 11:08

@Ευάγγελος
Σύμφωνα με https://enstoloi.net/stratos/comment-page-270/#comment-89513
αυτή την περίοδο οι συντάξεις πληρώνονται σε 6 περίπου μήνες,
οπότε να αναμένεις προς το τέλος του έτους ή αρχές 2021.
Σου εύχομαι να επιταχυνθεί η διαδικασία και να τα πάρεις γρηγορότερα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
6 Αυγούστου 2020 11:11

… Δες και https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-392/#comment-89031

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Ευάγγελος
8 Αυγούστου 2020 19:27

Αποστρατεία 31-12-2019 πρωτόκολλο. 12 Μαϊου στον ΕΦΚΑ χρεώθηκε 6 Ιούνιου σε εισηγητή ολοκληρώθηκε 2 Ιουλίου κ πληρώθηκα την οριστική σύνταξη 30 Ιουλίου με επτά μήνες αναδρομικά στα οποία έγιναν. Κρατήσεις με φορολόγηση 20 τοις εκατό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
navyman
navyman
5 Αυγούστου 2020 17:59

Ερώτηση προς όποιον συνάδελφο γνωρίζει κάτι παραπάνω. Εφόσον κάποιες κρατήσεις κρίθηκαν παράνομες (ΕΑΣ, Ν.4051 & Ν.4093), κι έτσι όπως φαίνεται θα μας επιστραφούν αναδρομικά, δεν πρέπει αυτές οι κρατήσεις να προστεθούν και πάλι στις κύριες συντάξεις; Κι έπειτα να γίνει και πάλι ο επανυπολογισμός των συντάξεων. Άσχετα αν αυξηθεί η προσωπική διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  navyman
6 Αυγούστου 2020 10:34

Όσο και αν επιμένουν με συνθήματα οι δημοσιογράφοι , εν τούτοις η 1/2018 ΑΕΔ έχει κρίνει στη σκέψη 6 ότι η μείωση του ν 4051/12 είναι κανονική στις συντάξεις του Δημοσίου. Το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει αποφασίσει πως η ΕΑΣ είναι αντισυνταγματική μέχρι και την 1-1-2019 και η μείωση του ν 4093/12 αντισυνταγματική από 1-1-2013 έως 31-12-2015. Όταν νομοθετηθούν τα παραπάνω θα ορισθούν και τα διαστήματα για τα οποία οφείλονται οι τυχόν αποζημιώσεις ή επανορθώσεις.Το ύψος της σύνταξης της 31-12-2014 θεωρείται από όλους τους κατά καιρούς κυβερνώντες σαν μια αριθμητική σταθερά, που καθορίζει σαν ιερό τοτέμ, με δίκαιο τρόπο τον επανυπολογισμό μετά τον ν 4387/2016, ως εκ τούτου δεν υπάρχει κίνδυνος να αλλάξει στο χειρότερο η προσωπική διαφορά . Τα μετοχικά ταμεία βαστάνε τη μείωση της υποπαραγράφου Β3 του ν 4093/12, όχι ετσιθελικά ,αλλά διότι είναι σε ισχύ ακόμα ο νόμος αυτός. Μόλις και αν καταργηθεί με νεώτερο νόμο τότε θα δούμε και τα χρονικά διαστήματα που θεωρούν ότι ίσχυσε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
navyman
navyman
6 Αυγούστου 2020 14:09

Παναγιώτη, ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
6 Αυγούστου 2020 19:53

Παναγιώτη ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την σύντομη και ουσιαστική ανάλυση σου.
Για να συνοψίσω και να βεβαιωθώ (-ούμε) ότι κατάλαβα καλά.
α. Δεν μπορούμε ακόμα να υπολογίσουμε τι ποσά να περιμένουμε για επιστροφή αφού δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα το τοπίο σε ότι αφορά το δημόσιο. Δηλαδή δεν ξέρουμε ούτε ποιες περικοπές ούτε για ποια διαστήματα ακριβώς μιλάμε. Όπως μας έχει πει και ο Αχιλλέας εδώ https://enstoloi.net/stratos/comment-page-271/#comment-89686 .
β. Αφού ο υπολογισμός της προσωπικής διαφοράς, με βάση τις συντάξεις όπως είχαν διαμορφωθεί την 31/12/2014, έχει κριθεί συνταγματικός δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει ο υπολογισμός άσχετα αν έχουν κριθεί αντισυνταγματικές μειώσεις που ίσχυαν την 31/12/2014 και που αν δεν υπήρχαν θα είχαμε μεγαλύτερη προσωπική διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Αυγούστου 2020 22:21

GEORGIOSP, εγώ ευχαριστώ. Πράγματι κατά τη γνώμη μου δεν μπορούμε να υπολογίσουμε για ποιά διαστήματα θα δοθούν επιστροφές. Περιμένουν το Ελεγκτικό Συνέδριο να συνεδριάσει σε ολομέλεια που σίγουρα θα κρίνει την ΕΑΣ και την συνταγματικότητα ή όχι της ένταξης του Δημοσίου στον ΕΦΚΑ. Επίσης όπως εξηγώ δεν περιμένουμε τίποτα από τον ν 4051/12. Το μεγάλο ερωτηματικό βρίσκεται στη μείωση 4093/12 , που νομίζω ότι σίγουρα θα αποζημιωθούν όσοι έχουν προσφύγει, Δεν θέλω όμως να γίνομαι μάντης κακών ειδήσεων ούτε να κάνω τον ξύπνιο, άλλωστε δεν έχω προσφύγει, και την ΕΑΣ μόνο να πάρω άσχημα δεν είναι Πάση θυσία το ύψος της σύνταξης της 31-12-2014 θα το διαφυλάξουν, αλλιώς ακυρώνεται όλη η φιλοσοφία . Για τον ιδιωτικό τομέα όπως λέω προς τον Επαμεινώνδα, με τις ευλογίες του ΣΤΕ, οι μειώσεις 4051 και 4093, κρίνονται αντισυνταγματικές μέχρι την 13-5-2016, ειδικά όμως για την 31-12-2014, επειδή μετέχουν στο ύψος της σύνταξης είναι συνταγματικές και συνταγματικότατες απο 13-5-2016 και εφεξής,

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
6 Αυγούστου 2020 23:02

….και εφεξής επειδή εμμέσως δημιουργείται δημοσιονομικό όφελος. Το ύψος της σύνταξης της 31-12-2014 για το Δημόσιο , αν είναι συνταγματικό ή όχι θα το επιλύσει το Ελεγκτικό Συνέδριο, μάλλον με παρόμοιο τρόπο που επέλυσε το ΣΤΕ το αντίστοιχο του ιδιωτικού τομέα. Η ποασυ είχε υποβάλλει ερώτημα στο ΣΤΕ για την ορθότητα του μισθού της 31-12-2014 για τους εν ενεργεία αλλά τα πρωτότυπα κείμενα των τελευταίων αποφάσεων του ΣΤΕ δεν τα έχω δεί.
Το θέμα είναι ότι μια απόφαση του ΙΙ τμήματος του ΕΣ έχει κρίνει αντισυνταγματική την ΕΑΣ για το Δημόσιο μέχρι την 1-1-2019, και είναι απόφαση μετά την δημοσίευση του νόμου Κατρούγκαλου και αμφισβητεί έτσι την ορθότητα του ύψους της σύνταξης της 31-12-2014, το οποίο ύψος διαμορφώνει και η κράτηση ΕΑΣ. Ο πρωθυπουργός είπε στη Βουλή ότι και οι συνταξιούχοι του Δημοσίου επιστροφές θα έχουν, όλα τα υπόλοιπα είναι σαν να κομίζουμε γλαύκας εις Αθήνας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  navyman
6 Αυγούστου 2020 17:41

Αυτό θα ήταν ται λογικό. Με μόνο πρακτικό αποτέλεσμα την αύξηση περίπου ισόποσα της προσωπικής διαφοράς.. Της ευάλωτη προσωπικής διαφοράςπου βέβαια θα έδινε πολύ μεγαλη διαφορά με ένα ομοιοβαθμο και ίδια χρόνια συνάδελφο που θα λάμβανε συνταξη με το να το ν ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ. Θεωρητικά μπορεί κατά τη γνώμη μου να το διεκδικήσει. Αλλα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
6 Αυγούστου 2020 21:25

Στη σκέψη 18 της 1891/2019 ΣΤΕ σε ολομέλεια, που αφορά τον ιδιωτικό τομέα , διατυπώνεται ότι ο επανυπολογισμός των συντάξεων των παλαιών συνταξιούχων δεν αποβλέπει σε άμεσα δημοσιονομικά οφέλη αλλά μόνο σε έμμεσα, μέσω της κατ’ ουσίαν , διατήρησης των περικοπών των ν 4051/2012 και 4093/12….. Άρα θέληση του ν 4387/2016 αλλά και του 4670/2012, που είναι και συνταγματική κατά την προαναφερόμενη ΣΤΕ, είναι η μείωση του ν 4093/12 να υπάρχει για πάντα μέσα στις κύριες συντάξεις των παλαιών συνταξιούχων, ανεξάρτητα του γεγονότος ότι μια τέτοια μείωση δεν υπάρχει στον τρόπο υπολογισμού των νέων συντάξεων. Ένας νόμος καταργείται είτε διότι ένας άλλος ρητά τον καταργεί, είτε διότι ο παλαιός νόμος αντίκειται έμμεσα στη θέληση ενός άλλου νεώτερου. Δεν συμβαίνει όμως ούτε το ένα ούτε το άλλο, επομένως η μείωση του ν 4093/12 ζεί και βασιλεύει στις κύριες συντάξεις και δυστυχώς με τον τρόπο που ορίζεται στην υποπαράγραφο Β3 του 4093, το ίδιο κάνει και στα μερίσματα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
6 Αυγούστου 2020 21:30

Το ορθόν 4670/2020. Αυτά είπαμε ότι είναι για τον ιδιωτικό τομέα ,αλλά μην νομίζετε τα ίδια στο τέλος θα ειπωθούν και για τον Δημόσιο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
5 Αυγούστου 2020 10:15

https://www.mtn.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/862-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%87%CF%89%CE%BD.html Για το παραπάνω θέμα που αφορά την κράτηση 4093/12 στα μέρισματα, το ΜΤΝ ρώτησε το ΥΕΘΑ (Εποπτευουσα αρχή) από τέλη του 18. Πήραν καμία απάντηση? Άλλο ΜΤ έκανε ερώτηση? Ξέρει κανείς κάτι?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
Απάντηση σε  Γιωργος
5 Αυγούστου 2020 12:38

https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-297/#comment-89664
Διάβασε πρόσφατο σχόλιο του κ Αχιλλέα για το θέμα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Ilias
5 Αυγούστου 2020 12:41

Ευχαριστώ για το λινκ. Αυτό το έχω δει γιαυτό ρώτησα. Θα ρωτήσω στο ΜΤ αν υπάρχει εξέλιξη αλλιώς μετά στο Υεθα πρέπει να βρω τον αρμοδιο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Γιωργος
5 Αυγούστου 2020 12:58

Φρέσκα ενημέρωση μόλις μίλησα με ΜΤΝ. Το θέμα είναι στο Υεθα και είναι πολύ κοντά για νομοθετική ρύθμιση που θα καταργεί την κράτηση. Αναμένουμε λοιπον

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
5 Αυγούστου 2020 14:43

Στον επανυπολογισμό σύνταξης βάσει του ν 4387/16 υπάρχει η προσωπική διαφορά, που είναι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης μεταξύ παλαιάς και επανυπολογισμένης σύνταξης. Στην παλαιά σύνταξη η μείωση του ν 4093/12 υπάρχει και κατεβάζει το ποσό αρκετά , ενώ το ίδιο αρκετά κατεβαίνει έτσι , και το ποσό της προσωπικής διαφοράς. Άρα με αυτόν τον τρόπο εφόσον είναι ζωντανή η προσωπική διαφορά , ζωντανή παραμένει και η μείωση του ν 4093/12, που ούτως ή άλλως ουδέποτε δεν έχει καταργηθεί από άλλο νόμο
Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι να τροποποιήσουν την υποπαράγραφο Β3 του ν 4093/12 , ώστε να λέει ότι η μείωση συμβαίνει μόνο στην κύρια σύνταξη και όχι αναλογικά και στα μερίσματα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
5 Αυγούστου 2020 16:17

Αδελφέ συμφωνώ αλλά εγω μιλάω για ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ και όχι για κύρια σύνταξη, Το θέμα το έθεσα γιατί πέρασαν 2 χρόνια περίπου και οι άλλοι (ΥΕΘΑ) δεν απάντησαν. Υπάρχει ο Συνήγορός του Πολίτη και ο Επιθεωρητής Δημόσιας Δκσης όπου όταν καταγγείλεις κάνουν πίστεψε με καλή δουλειά και είχα σκοπό να προσφύγω, αλλά με διαβεβαίωσε κάποιος κύριος από το ΜΤΝ ότι είναι κοντά στη λύση του το πρόβλημα οπότε το αφήνω και εγώ για κανά 2μηνο από τώρα. Θα το κοιτάω και θα επανέλθω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
5 Αυγούστου 2020 17:00

Τι να απαντήσουν αφού η μείωση αυτή ισχύει , επειδή ισχύει ακόμη στο Δημόσιο ο νόμος που την έχει επιβάλει σε κύριες συντάξεις και σε μερίσματα. Λογικά αν καταργηθεί , τα μετοχικά ταμεία χάνουν πόρους, επομένως κάποιο κίνητρο για να προκαλέσουν τα ίδια την κατάργηση της μείωσης δεν έχουν. Πάντως πολύ καλή η ενέργεια σου και μακάρι να πετύχει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
5 Αυγούστου 2020 18:07

Εννοείται ότι οι ίδιοι (τα ΜΤ) δεν θα ασχοληθούν όπως άλλωστε δεν ασχολήθηκαν. Εστειλαν ερώτημα εδώ και δύο χρόνια περίπου και βγήκαν από την υποχρέωση, με ουσία μηδέν έως τωρα. Το να χάσουν πόρους χεστηκαν διότι μπορούν να μειώσουν το μέρισμα ανά πάσα ώρα και στιγμή και να καταργήσουν τελικά την κράτηση και να περνούμε εν τέλει λιγοτερα με μείωση του μερίδιου. Εμένα προσωπικά δε με νοιαζουν αυτά (10€ οι κρατήσεις σε ΜΤΣ ΕΚΟΕΜΣ) απλά δε δέχομαι να μην απαντάνε. Εκεί έρχεται ο συνήγορος του πολίτη ή ο Γενικός επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης που κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά, το λέω εκ πείρας και εκεί θα καταλήξω αν δε δω φως το επόμενο δίμηνο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
Απάντηση σε  Γιωργος
5 Αυγούστου 2020 18:19

Εύχομαι από το ΥΕΘΑ που σου απάντησαν να ξέρουν το θέμα και να μην το πέταξαν για να τους αφήσουμε για λίγο διάστημα και μετά βλέπουν. Νομίζω ότι η κράτηση έπρεπε να είχε καταργηθεί από τον 5/16

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Ilias
5 Αυγούστου 2020 19:03

Από ΜΤΝ μου απάντησαν. Έχει καταργηθεί στα επικουρικά ταμεία δε θυμάμαι από πότε. Θα δούμε τι θα γίνει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIKOS
NIKOS
5 Αυγούστου 2020 09:36

Καλημέρα σε όλους. Έχουν γραφτεί κατά καιρούς στο σαιτ γνώμες για επιτόκια προθεσμιακών καταθέσεων, τελικά τι συμφέρει για την Πειραιως προθεσμιακή κλειστά ή ανοιχτά με κατάθεση στο λογαριασμό μισθοδοσίας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χάρης
Χάρης
3 Αυγούστου 2020 11:47

Καλημέρα σε όλους. Διαπίστωσα στην έκδοση της συνταξιοδοτικής μου πράξης, ότι δεν έχει υπολογιστεί το επίδομα ειδικών συνθηκών εγγάμου με τέκνα (265 ευρώ), αλλά το επίδομα εγγάμου (215 ευρώ). Τηλεφωνώ στο ΓΛΚ αλλά δεν απαντάει κανένας. Πρέπει να υποβάλλω ένσταση ή απλή διαβίβαση με το ταχυδρομείο της βεβαίωσης φοίτησηςτου τέκνου;

ΣΩΜΑ:
Στρατός