Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 342 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

guest
16.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Αντωνης
Αντωνης
1 μήνας πριν

Στο τραπέζι η κατάργηση εισφοράς αλληλεγγύης-Τα οφέλη για μισθούς στελεχών ΕΔ-ΣΑ-Αποστράτων (ΠΙΝΑΚΑΣ)
https://www.staratalogia.gr/2021/08/blog-post_1.html
Aλλο η εισφορά αλληλεγγύης (ΕΑΣ) και άλλο η ειδική εισφορά αλληλεγγύης (ΕΕΑ) που αναφέρεται στο άρθρο. Δειτε και ΕΔΩ:
https://www.aade.gr/menoy/hristikoi-odigoi/enarxi-epiheirimatikis-drastiriotitas/eidiki-eisfora-allileggyis
Ο Υ.ΕΘ.Α να τητρησει αυτα που στην ΒΟΥΛΗ υποσχεθηκε >
Παναγιωτόπουλος: Τι είπε για Κρατήσεις Μερισμάτων ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ σύμφωνα με ν.4093/2012 Τετάρτη, Απριλίου 28, 2021
https://www.staratalogia.gr/2021/04/40932012_28.html
την παρούσα φάση, οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ) έχουν ολοκληρώσει τη σύνταξη σχεδίου νομοθετικής ρύθμισης, αναφορικά με τις μειώσεις και κρατήσεις του ν.4093/12 (Α΄222), και επίκειται η ένταξή του σε προσεχές νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ.
Ειναι αδικος νομος και παρακρατουνται 2 συνταξεις και 2 μηνιαια μερισματα ανα ετος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Αντωνης
1 μήνας πριν

Και νομιζεις ότι θα τον καταθέσει?????????????????????????????????????????????????????????????

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Αντωνης
1 μήνας πριν

Αφου υπάρχει απάντηση απο την ΗΔΙΚΑ που λέει οτι η κράτηση του 4093 στα μερίσματα ειναι αρμοδιότητας και κατόπιν εντολής του Υπ. Εργασίας… Αυτο το ΥΠΕΘΑ το ξέρει…???

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
1 μήνας πριν

Ευτυχώς που ζω στην Ελλάδα και πλέον δεν μου φαίνεται τίποτα πλέον περίεργο. Τι εννοώ κάνει μια ερώτηση ένας Βουλευτής για την κράτηση υπερ ΕΑΣ που έχει κριθεί αντισυνταγματική και την κράτηση του Ν. 4093 για τα μερισματα και απαντάει ο Υπουργός οικονομικών (Βεζυρόπουλος) για την ειδική εισφορά αλληλεγγύης. Τι άλλο να πω!!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
CHPOL
CHPOL
Απάντηση σε  Βαγγέλης
1 μήνας πριν

Αγαπητέ συνάδελφε θα σου πω μια μικρή ιστορία για να καταλάβεις τι εστί γενικά υπουργείο. Το 2000 στη Μαγνησία έγιναν κάποιες χιλιάδες αγορές αυτοκινήτων που συνοδεύονταν και από τις αντίστοιχες άδειες ΙΧ., τα λεφτά αυτών των αδειών δεν πήγαν από τις τσέπες μας (των αγοραστών), εμείς δηλαδή που πληρώσαμε προς τα δημόσια ταμεία, αλλά σε τσέπες κάποιων που είχαν στήσει παραμάγαζο. Το 2019 μας ήρθε καινούργια ειδοποίηση να ξανά-πληρώσουμε τις άδειες αυτές. Από το 2020 μέχρι τώρα γέμισα ένα ολόκληρο φάκελο αλληλογραφίας μεταξύ εμού και της ΔΟΥ, ΑΑΔΕ, Συνήγορο του Πολίτη, Ελεγκτή Δημ. Διοίκησης ΥΠΟΙΚ (εδώ βλέπε Βεζυρόπουλο) απευθύνθηκα σε δικηγόρο και άλλα πολλά. Θες να μάθεις το αποτέλεσμα που είχα 0. Μας λές για το Ν.4093 για τον οποίο έχουμε κάνει προσφυγές επί προσφυγών, έχουν βγεί αποφάσεις επί αποφάσεων, τον έχουν συναντήσει κυβερνήσεις επί κυβερνήσεων και εμείς ακόμη περιμένουμε δικαίωση. Είναι καιρός να ξυπνήσουμε και να βαθμολογήσουμε με τον… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντωνης
Αντωνης
Απάντηση σε  CHPOL
1 μήνας πριν

Καλές οι αγωγές-ενστάσεις-εφέσεις αλλά ο προβληματισμός που τίθεται είναι τι μέλλον μπορεί να έχει μια χώρα όταν είναι ανίκανη να νομοθετήσει και να υποστηρίξει αποτελεσματικά τις θέσεις της ενώπιον των δικαστηρίων και πάντα να χάνει αφού βέβαια έχει ταλαιπωρήσει τους πολίτες της.Καλά κάνουν οι συνάδελφοι και προσφεύγουν ,θεωρώ όμως ότι τα φαινόμενα αυτά ,όταν μάλιστα καταντούν συστημικά και επαναλαμβανόμενα , δεν αποτελούν τιμή, τόσο για τη διοίκηση, όσο και για το νομικό μας σύστημα.
Ίσως ,όπως συμβαίνει σε άλλα κράτη, άν τα όποια λάθη χρεώνονταν σε πρόσωπα και όχι απρόσωπα στο δημόσιο ταμείο,τότε ίσως να είχαμε εξάλειψη αυτών των φαινομένων που έχουν πάρει διαστάσεις εθνικού σπορ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  Βαγγέλης
1 μήνας πριν

ΕΔΩ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ,ΕΞΑΦΑΝΗΣΑΝ ΤΗ 3ΤΙΑ ΚΟΝΔΥΛΗ.ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντωνης
Αντωνης
1 μήνας πριν

Ποιος Επιμένει στη Μετατροπή του Νομικού Προσώπου των Ενώσεων Αποστράτων ;
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2021/08/blog-post.html
Τωρα θελουν να διαλυσουν τις ενωσεις αποστρατων με την μετατροπη τους από ΝΠΔΔ σε ΝΠΙΔ(ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ)με σκοπο να φανε τα αποθεματικα των ενωσεων και φυσικα την ΠΑΥΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ (αυτο ειναι το ολο ψητο).
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ από ΝΠΔΔ να γινουν ΝΠΙΔ.
Συμφωνω με τον Αντιπτέραρχο (Ι) ε.α Μέλος ΔΣ/ΕΑΑΑ κ Παναγιώτη Δημητριάδη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Απάντηση σε  Αντωνης
1 μήνας πριν

Λέτε “ΠΑΥΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ (αυτο ειναι το ολο ψητο).”.
Μπορείτε να μας το αναλύσετε?
Οι Ενώσεις δεν χορηγούν μέρισμα,
τα Μετοχικά Ταμεία το χορηγούν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντωνης
Αντωνης
Απάντηση σε  aero
1 μήνας πριν

Πολυ σωστα το γραφεις αλλα αν φυγουν οι ενωσεις θα επέλθουν χωρις ενημερωση οι ενοποιησειςταμειων και καταλαβαίνετε ολοι τι θα γινει.Το μερισμα οι ενωσεις πίεσαν  για ΑΥΞΗΣΗ όχι τα ΜΤ που είναι εν ενεργεία .Ειδατε κατι απο ενωσεις εν ενεργεια ;Δεν…τους αφορα;Πρεπει να υπαρχουν σε αμεση συνδεση και τα δυο.Το ΝΠΙΔ σημαινει καληνυχτα σε 2-5 χρονια μερισμα.Οι ενωσεις μεσω Βουλευτων φερουν τα θεματα στην Βουλη όχι τα ΜΤ που εχουν δεμενα χερια .Εξαλλου ειναι ΝΠΔΔ ποιο το προβλημα ;Τι κανουν οι Ενωσεις > 
Η ΜΕΓΑΛΗ προεκλογική ΔΕΣΜΕΥΣΗστους Αποστράτους……..που μετατρέπεται σε πενταροδεκάρες (2) χρόνια μετά !!!http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2020/10/2.html
Παναγιωτόπουλος:Τι είπε για Κρατήσεις Μερισμάτων ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ σύμφωναμε ν.4093/2012 Τετάρτη, Απριλίου 28, 2021
https://www.staratalogia.gr/2021/04/40932012_28.html
Τι κανουν τα Μετοχικα Ταμεια > 
Το ΜΤΣ τραβά στον πάτο τα Μετοχικά Ταμεία Ναυτικού και Αεροπορίας! 17/05/2021
https://www.militaire.gr/to-mts-trava-ston-pato-ta-metochika-tameia-naytikoy-kai-aeroporias/
Αναλογιστικες Μελετες Μ.Τ.Ν / ΕΚΟΕΜΝ
https://www.mtn.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/1306-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CF%84%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%BF%CE%B5%CE%BC%CE%BD.html
Υπαρχουν Α-Ξ-Ι-Ο-Τ-Α-Τ-Α ENTIMA στελεχη στα ΜΤ αλλα εχουν δεμενα χερια σαν εν ενεργεια.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Απάντηση σε  Αντωνης
1 μήνας πριν

@Αντώνης
Ευχαριστώ για την ανάλυση. Δεν το γνωρίζω βαθειά το θέμα.
Αλήθεια … ποιά η άποψή σου για τις κρατήσεις ΝΙΜΤΣ?
(που έχουμε οι αεροπόροι, ενώ δεν έχουν οι ναυταίοι)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Aντωνης
Aντωνης
Απάντηση σε  aero
1 μήνας πριν

Κρατησεις ΝΙΜΤΣ πολύ κακως δεν τις κρατουν από μετοχους ΜΤΝ αυτό είναι ανισοτητα και δικαιολογημενη η αντιδραση συναδελφων που διαμενουν εκτος Αττικης, που ουσιαστικα λενε στο ΕΣΥ παρτε το ενώ το ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.Ειναι σωστες με την συνοπτικη λογικη΄΄εφεδρικου νοσοκομειου ΕΔ-ΣΑ με ΑΡΙΣΤΟ προσωπικο.
Οι ειδικοι ηθελαν 1 νοσοκομειο ανα νομο και φυσικα για ΕΔ με 401ΓΣΝ και ΝΙΜΤΣ για αποστρατους δηλαδη στο ΕΣΥ ενώ ΜΤΝ για εν ενεργεια και 251 ΓΝΑ για Βουλευτες ότι εκαναν με το Ερρικος Ντυναν.Αν δεν υπηρχαν οι Χειρ Αφων θα το εκαναν.
Οφειλές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ από ασφαλιστικούς φορείς στα Στρατιωτικά Νοσοκομεία.(Βουλη)
https://www.enoplos.gr/2021/03/blog-post_266.html
Εστειλα 2 επιστολες επωνυμες σε Ευρω Επιτροπη και German Bundestag και σταματησαν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Αντωνης
1 μήνας πριν

Αυτο επρεπε να γίνει εδώ και χρόνια.Πιο αντισυνταγματικο πραγμα απο αυτο δεν υπαρχει.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γεώργιος
Γεώργιος
1 μήνας πριν

Καλησπέρα! Τα ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων πότε αναρτώνται στην ιστοσελίδα του εφκα?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Stergios
Stergios
Απάντηση σε  Γεώργιος
1 μήνας πριν

Αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Εφκα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Stergios
1 μήνας πριν

Το είδα. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης
Παναγιώτης
1 μήνας πριν

Καλημέρα.θελω να μια επιβεβαίωση στο αν η άδεια ανατροφής τέκνου υπολογίζεται σαν συνταξιμος χρόνος.ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Παναγιώτης
1 μήνας πριν

Φυσικά, αφού γίνεται κράτηση για την σύνταξη από τον μισθό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Παναγιώτης
1 μήνας πριν

Η άδεια ανατροφής τέκνου είναι από τις δικαιουμενες των στελεχών όπως κανονικές μικράς αναρρωτικες κλπ οπότε δεν υπάρχει κανένα θέμα με την αναγνώριση τους ως συνταξιμου χρόνου!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σωτήρης
Σωτήρης
Απάντηση σε  Γιαννης
1 μήνας πριν

Δικαιουμενες ειναι και οι ανευ αποδοχών αλλά δεν ειναι συνταξιμος…

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Σωτήρης
1 μήνας πριν

Έχεις δίκιο καλημερα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΈΦΑΝΟΣ
ΣΤΈΦΑΝΟΣ
1 μήνας πριν

Καλησπέρα σας. Γνωρίζει κανείς τη διαδικασία κλεισίματος ραντεβού εμβολιασμού covid για ανήλικο που δεν έχει ΑΦΜ και βέβαια κωδικούς TAXIS ;Στη πλατφόρμα εμβολιασμού δε βρήκα κάτι. Ευχαριστώ !!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΣΤΈΦΑΝΟΣ
ΣΤΈΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΣΤΈΦΑΝΟΣ
1 μήνας πριν

ΟΚ…Βρέθηκε !!!!!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Σπύρος
Σπύρος
1 μήνας πριν

Εαν καποιο παιδί θέλει να σπουδασει σε παράρτημα ιδιωτικού κολεγίου στην Ελλαδα, το επιδομα τεκνων συνεχίζεται ή οχι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny
Johnny
Απάντηση σε  Σπύρος
1 μήνας πριν

Αν ένα παιδί πάει σε ιδιωτικό κολέγιο έχει ανάγκη το επίδομα τέκνων?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Johnny
1 μήνας πριν

20000 ευρώ μόνο τα δίδακτρα και άλλα τόσα τα νοίκια και ρωτάμε δυστυχώς για επίδομα τέκνου.
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Καλημέρα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Κώστας
1 μήνας πριν

Το ερώτημα ήταν συγκεκριμένο …. Και εφόσον δεν γνωρίζεται καλύτερα μην απαντάτε.
Το πόσο μπορεί να κοστίζουν οι σπουδές του είναι προφανές ότι είστε ανενημέρωτοι, και καλύτερα θα ήταν αντί να γράψετε την κάθε είδους εξυπνάδα, πρώτα να ενημερωθείτε σωστά.
Και το καλύτερο θα ήταν να μην ασχολείστε με την τσέπη του αλλού, αλλά με την δική σας, ούτε δανικά σας ζήτησε, ούτε την γνώμη σας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νκ
Νκ
Απάντηση σε  Σπύρος
1 μήνας πριν

εχεις δίκιο φιλε Σπύρος…..η κακία και η υποψία ακομα οτι κάποιος μπορεί να ξεφυγει απο τη μιζέρια μας μας κανει ανθρωποφάγους και χαιρεκακους

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Σπύρος
1 μήνας πριν

Αγαπητέ συνάδελφε δεν το είπα από κακία αλλά είναι λίγο αντικειμενικά οξύμωρο το ερώτημα.
Τώρα άμα είμαι ανενημερωτος δεν το νομίζω γιατί το έχω ψάξει γιατί θα στείλω το παιδί μου στην Κύπρο που θα μου κοστίσει δίδακτρα και διαμονή μαζί 80000 ευρώ για νομική.
Στην Ελλάδα σε παράρτημα στην Θεσσαλονίκη ζητάνε με 35% έκπτωση κάθε χρόνο όχι για νομική 5700 επί 4ετη = 22800 συν ενοίκια και λειτουργικά έξοδα πόσα σύνολο;.
Τέλος πάντων υγεία να έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου και ας αφήσουμε τις ελληνικές εξυπνάδες γιατί το ξαναλέω δεν το είπα από κακία.
Παρόλα αυτά επειδή έχω χαμηλό προφίλ θα σου ζητήσω συγγνώμη αν και είναι λέξη που την έχουμε ξεχάσει από το λεξιλόγιο μας .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νκ
Νκ
Απάντηση σε  Johnny
1 μήνας πριν

Na ζητας Ε1 εσυ και μετα να απαντάς ….

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Φίλιππος
Φίλιππος
1 μήνας πριν

Ξέρει κάποιος τι είναι το επίδομα ΙΚΥ για τους φοιτητές;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Απάντηση σε  Φίλιππος
1 μήνας πριν

‘Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών https://www.iky.gr/el/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Απάντηση σε  aero
1 μήνας πριν
Φίλιππος
Φίλιππος
Απάντηση σε  aero
1 μήνας πριν

Είναι ξεχωριστό από το φοιτητικό επίδομα; Ποιοι το δικαιούνται ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Απάντηση σε  Φίλιππος
1 μήνας πριν

Στην αρχική σελίδα του ΙΚΥ που σας έστειλα και στην ενότητα MENU αναγράφονται πολλές πληροφορίες για υποτροφίες από το ΙΚΥ αλλά και από ξένες χώρες, Erasmus κτλ
και για διάφορες κατηγορίες φοιτητών (προπτυχιακοι, μεταπτυχιακοι κτλ).
Ας το ψάξει το τέκνο. Μπορεί να βρει κάτι ενδιαφέρον.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Φίλιππος
Φίλιππος
Απάντηση σε  aero
1 μήνας πριν

Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
2 μήνες πριν

Μπορώ να στείλω την βεβαίωση σπουδών για την λήψη επιδόματος τέκνου στη σύνταξη με ηλεκτρονικό τρόπο;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Νίκος
2 μήνες πριν

Όχι δεν μπορούμε. Καλύτερα να το στείλεις συστημένο και αν θέλεις με ένα μικρό κόστος μπορεί η μεταφορική να σου φέρει πίσω και τον αριθμό πρωτοκόλλου παραλαβής της αίτησης σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Νίκος
2 μήνες πριν

Το δικαιούσαι με την προϋπόθεση να είσαι ε.α. πριν τις 1-1-2019 https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-313/#comment-92124

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Φωτεινη
Φωτεινη
2 μήνες πριν

Καλησπέρα σας! Εκ μέρους συγγενικου προσώπου θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς σε περίπτωση αποστρατειας για λόγους υγείας πώς καθορίζεται το ποσοστό ανικανότητας, τι ενέργειες πρέπει να κάνει ο ενδιαφερομενος; Αν κάποιος έχει περάσει αυτή τη διαδικασία θα μπορούσε να μας δώσει τα φώτα του;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Φωτεινη
2 μήνες πριν

Στο ΚΕΠΑ της περιοχής σου αίτηση και θα ενημερώσουν…το μόνο που γνωρίζω!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Φωτεινη
2 μήνες πριν

Μόλις εκδοθεί η συνταξιοδοτική πράξη υπάρχουν οδηγίες για να κλείσεις το ηλεκτρονικό ραντεβού στην ΑΣΥΕ . Έπειτα προσέρχεται στην ΑΣΥΕ καθορίζουν το ποσοστό ανάλογα με την πάθηση , η ΑΣΥΕ ενημερώνει τον ΕΦΚΑ και από εκεί και πέρα πιστώνεται το ποσό στη σύνταξη ανάλογα με το ποσοστό αναπηρίας .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Φωτεινη
Φωτεινη
Απάντηση σε  Ιωάννης
2 μήνες πριν

Ευχαριστώ πολύ για την αμεση απάντηση!Ξέρετε αν χρειάζεται να κανουμε καινούριες ιατρικες εξετάσεις;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Φωτεινη
2 μήνες πριν

Σε περίπτωση που έχει χειροτερέψει η κατάσταση του καλό είναι να πάτε καινούριες εξετάσεις αλλιώς όχι δεν χρειάζεται

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
2 μήνες πριν

Από 3700 € αναδρομικά 1050€ ΕΦΟΡΙΑ …….περαστικά μου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  Ηλιας
2 μήνες πριν

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΓΕΙΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Ηλιας
2 μήνες πριν

Ποιος περιμένεις να πληρώσει;Αυτοί που τα παίρνουν μαύρα, δεν δηλώνουν τίποτε και παίρνουν και όλα τα επιδόματα;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  Βασίλης
2 μήνες πριν

Πολλοί συνάδελφοι μας δουλεύουν μαύρα και δεν δηλώνουν τίποτα Βασιλη.Ας μην ξυνόμαστε στην γκλίτσα του τσοπάνη

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Αντωνης
Αντωνης
Απάντηση σε  Α.Π.
2 μήνες πριν

Η αναλογιστικη μελετη ουσιαστικα λεει οτι δεν μπορει να σταματησει ο ΑΔΙΚΟΣ ν4093/2012 που επεκταθηκε στο συνολο της συνταξης οχι μονο στα μερισματα που ισχυε το 2012 με τον νομο Κατρουγκαλου 2016. Με απλα λογια παρακαλατε να μην υπαρχουν αυξησεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Α.Π.
Α.Π.
Απάντηση σε  Αντωνης
1 μήνας πριν

Σωστα το περιεγραψες ,,,,παρακαλατε να μην υπαρχουν αυξησεις,,,,

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Α.Π.
Α.Π.
1 μήνας πριν

Σωστη η αναληση σας Κυρ. Καρασαββιδη,,,η,,,, οπως περιεγραψε και ο Αντωνης,,,,παρακαλατε να μην υπαρχουν αυξησεις,,,

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γεώργιος
Γεώργιος
2 μήνες πριν

καλησπερα! μου κοινοποιηθηκε η συνταξιοδοτικη πραξη και πρεπει να επισημανω οτι η ακριβεια των υπολογισμων τησ σελιδας ειναι εντυπωσιακα κοντα! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ!!

πειτε μου αν θα βοηθουσε το εργο σας η κοινοποιηση της συνταξιοδοτικης μου πραξης (αποστρατεια με 27 ετη υπηρεσιας Αξκου και 30 εξαμηνα Αλεξ/τη)

Επισης ερωτηση προσ οποιον γνωριξει αν απαιτειται απο μερουσ μου η αποστολη τησ Συνταξιοδοτικης πραξης σε ΜΤΣ και ΕΛΟΑΣ για καταβολη μερισματων/ εφαπαξ ή αποστελλεται αυτοματα??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Γεώργιος
2 μήνες πριν

Αποστέλλεται αυτόματα αλλά πιστεύω πως θα κερδίσετε χρόνο εάν τα στείλετε εσείς

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
2 μήνες πριν

ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γεώργιος
2 μήνες πριν

Καλημέρα, αν επιτρέπεται πόσοι μήνες περάσανε από την ημερομηνία διαγραφής μέχρι την ημέρα που σας βγήκε η συνταξιοδοτική σας πράξη;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Γιώργος
2 μήνες πριν

Διαγραφή 09 Απριλίου/ κοινοποίηση ΣΠ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ / ΠΛΗΡΩΜΗ 1Ης Συνταξης και αναδρομικών τέλος Ιουλίου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γεώργιος
2 μήνες πριν

Απίστευτη ταχύτητα το ΕΦΚΑ στην περίπτωσή σας, εγώ με την ίδια ημερομηνία διαγραφής και η απάντηση που έλαβα πριν 2 ημέρες ήταν ότι ούτε τέλος Ιουλίου να περιμένω κάτι αφού ακόμα ο φάκελος μου δεν έχει χρεωθεί σε κάποιον χειριστή

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Γιώργος
2 μήνες πριν

Περίεργο!
από συνάδελφο που αποστρατεύτηκε κάποιους μηνες νωρίτερα επίσης ο χρόνος καταβολής σύνταξης ήταν περίπου ίδιος με την περίπτωση μου….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γεώργιος
2 μήνες πριν

Ο χρόνος θα δείξει, μάλλον θα έχει πέσει πολύ δουλειά στο συγκεκριμένο τμημα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
2 μήνες πριν

Καλημέρα σε όλους. Το παραθέτω για ενημέρωση.
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2021/07/3.html#more

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
2 μήνες πριν

Για την κατάργηση του 4093 στα μερίσματα ??…το γράφει κάπου γιατι δεν μπορεσα να το βρώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
Απάντηση σε  Σπύρος
2 μήνες πριν

Το κείμενο αναφέρει στην αρχή για εφαρμογή των ακυρωτικών αποφάσεων του ΣΤΕ. Αυτό καλύπτει και το μέρισμα. Το συντονιστικό κάνει ειδική μνεία για τα αναδρομικά των συντάξεων γιατί οι πληροφορίες λένε ότι μεθοδεύεται η κατάργηση της περικοπής από τα μερίσματα από 1-1-2021 και “βλέπουμε” για τα αναδρομικά του. Κουβέντα δεν έχει ακουστεί για τα αναδρομικά των συντάξεων μέχρι το 2016 που καταργήθηκε η περικοπή με τον νέο τρόπο υπολογισμού των συντάξεων. Προφανώς η κυβέρνηση ενδιαφέρεται για τα μερίσματα όπου συνεχίζεται και είναι πιο προκλητικό. Αυτή είναι η γνώμη μου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
2 μήνες πριν

Λυπάμαι που θα το πώ αλλά ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ θα γίνει τίποτα μας έχουν δεδομένους και μας θεωρούν γίδια. Ο ΥΕΘΑ είχε πει στις αρχές του χρόνου ότι θα το περάσει μεσα σε νομοσχέδιο την καταργηση των παρανομων κρατησεων του 4093 για τους παλαιούς ΑΛΛΑ κατάλαβε ότι είμαστε ηλίθιοι και το ξεχάσαμε …………………………

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Aντωνης
Aντωνης
Απάντηση σε  Σπύρος
2 μήνες πριν

Παναγιωτόπουλος: Τι είπε για Κρατήσεις Μερισμάτων ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ σύμφωνα με ν.4093/2012 Τετάρτη, Απριλίου 28, 2021
https://www.staratalogia.gr/2021/04/40932012_28.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Aντωνης
2 μήνες πριν

Αντώνη, είναι Ιούλιος. Μας θεωρούν βλάκες αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
SyNeKdiMoS
SyNeKdiMoS
2 μήνες πριν

Οφείλω να ενημερώσω τους συναδέλφους ότι οι αριθμοί πρωτοκόλλου των αιτήσεων που υποβάλλονται μέσω του e-ΕΦΚΑ δεν αποτελούν αριθμούς από τη Γραμματεία (Πρωτόκολλο) της Υπηρεσίας Συντάξεων του ΕΦΚΑ και ως εκ τούτου όσοι υποβάλλουν αιτήσεις ηλεκτρονικά (ενστάσεις επί ενημερωτικών σημειωμάτων κ.λπ.) δεν θα μπορούν να ενημερώνονται για την εξέλιξη του θέματος τηλεφωνικά από το πρωτόκολλο του ΕΦΚΑ. Καλό θα ήταν, κατά την προσωπική μου άποψη, όλες οι ηλεκτρονικές αιτήσεις να υποβάλλονται και στη Γραμματεία της Υπηρεσίας Συντάξεων για να λαμβάνουν και “φυσικό” πρωτόκολλο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τάκης
Τάκης
Απάντηση σε  SyNeKdiMoS
2 μήνες πριν

Οι παλαιοί συνταξιουχοι ,προ της 12-5-2016, που έχουν πάνω από 30 έτη υπηρεσίας ,γνωριζει κάποιος πότε τελικά θα δουν να εφαρμόζεται ο νόμος Βρουτση και μειωμένη την προσωπική διαφορά ή αύξηση της σύνταξης τους;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Τάκης
2 μήνες πριν

Έχουν αρχίσει και αναρτώνται. Αποστρατεία 2010 με πάνω από 35 έτη και αναρτήθηκε αυτή την εβδομάδα για το 2021 από Ιανουαρίο έως Ιούλιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Δημήτρης
1 μήνας πριν

Προς κ αχιλλεα οταν γινει η καταμετρηση των ενσημων πριν καταταγω στον στρατο περι 1000 περιπου μπορει και παραπανω και πανε περι δημοσιου αλλαζω ΕΧΥ η ειναι μονο συνταξιμα στην αστυνομια αλλαζουν ΕΧΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΕΧΩ πρεπει να ειναι αληθινη ευχαριστω τον κ αχχιλεα

ΣΩΜΑ:
Στρατός