Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 383 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Π.Μ
Π.Μ
31 Δεκεμβρίου 2022 12:09

Καλημέρα.Χρονια Πολλά. Θέλω να με διαφωτίσετε νομίζω ότι είμαι μπερδεμένος.Εχω τρία παιδιά τα οποία γεννήθηκαν.2003,2006,2008 εγώ αποστρατεύτηκα 2016.Το πρώτο μου παιδί γίνεται 25 το 2028 .Γεννήθηκαν όλα πριν την αποστρατεία μου.Ο Κύριος Αχιλλέας έχει προαναφέρει πώς μειωμένωνο ΒΟΕΑ παίρνει κάποιος όταν τα παιδιά του γεννήθηκαν μετά την αποστρατεια.Δηλαδη τα παιδιά μου , θα πάρουν το ποσό που πρέπει η θα είναι μειωμενο λόγω της συνταξιοδότησης μου.Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  Π.Μ
31 Δεκεμβρίου 2022 15:50

Με τα νέα δεδομένα το 1ο παιδί θα πάρει 19/25, το 2ο 18/25 (το μισό υπερ του μαθητή) και το 3ο 17/25(πάλι το μισό υπέρ του μαθητή). Πολλαπλασίασε επι του ποσού που θα έπαιρνε με τα μέχρι σήμερα δεδομένα και θα βρεις τι θα πάρουν. Καλή Χρονιά

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Προς Π.Μ.
Προς Π.Μ.
Απάντηση σε  Π.Μ
31 Δεκεμβρίου 2022 15:51

Απλοϊκά:
Ένα παιδί π.χ. έπαιρνε με συμπληρωμένα τα 25/25 το ποσό των 10.000 ευρώ ανεξάρτητα αν κατά την διάρκεια της 25ετιας ο γονιός του ήταν ε.ε. ή ε.α.
Σήμερα το ίδιο παιδί αν ο γονιός του αποστρατεύτηκε όταν αυτό ήταν 13 ετών, θα λάβει 13/25 για τα 13 χρόνια που ο γονιός του ήταν ε.ε. και 6/25 για τα υπόλοιπα 12 χρονια που ήταν ε.α. σύνολο 19/25.
Δηλαδή το κάθε έτος μετά την αποστρατεία του γονιού λογίζεται ως μισός.
Καλή πρωτοχρονιά να εχουμε

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Π.Μ
Π.Μ
Απάντηση σε  Προς Π.Μ.
31 Δεκεμβρίου 2022 17:42

Ευχαριστώ.Καλη Χρόνια σ’εσενα και την οικογένειά σου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Panos
Panos
31 Δεκεμβρίου 2022 11:47

Καλώs εχόντων τών πραγμάτων ..πότε αναμενέται νά κατατεθεί στήν Β.τ.Ε τό νομοσχέδιο ΥΠΕΘΑ 2022 μετά τήν δημόσια διαβούλευση;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Panos
31 Δεκεμβρίου 2022 12:13

Άγνωστο. Πολύ πιθανόν ούτε οι ίδιοι να μην ξέρουν. Υπάρχει η περίπτωση να γίνουν και κάποιες αλλαγές από την διαβούλευση μέχρι την κατάθεση προς ψήφιση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νκ
Νκ
30 Δεκεμβρίου 2022 18:26

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και χαμόγελα…..ενώ γνωρίζουμε ότι σε αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας δίδεται άμεσα σύνταξη με βάση τα συνταξιμα ετη υπάρχει μια παραφιλολογία η οποία συντηρείται και από απαντήσεις του υπουργείου εργασίας ότι οι ΕΠΟΠ ίσως περιμενουν ως τα 60 τους τι γίνεται τελικά;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
29 Δεκεμβρίου 2022 19:29

Χρόνια πολλά για το ΒΟΕΑ αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος μπορούμε να σταματήσουμε τις κρατήσεις και να πάρουμε τουλάχιστον τις κρατήσεις μέχρι τώρα; Έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα και με την εφαρμογή στις σύνταξης το πρώτο τέκνο μου μετά από 25 έτη θα πάρει 800 ευρώ περιπου πάνω από τις κρατησεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σώτος
Σώτος
Απάντηση σε  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
29 Δεκεμβρίου 2022 19:51

Δυστυχως αυτο δεν γινεται

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
Απάντηση σε  Σώτος
29 Δεκεμβρίου 2022 20:48

Σ ευχαριστώ καλή χρονια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
29 Δεκεμβρίου 2022 19:24

μια ερωτηση παρακαλω:
σε περιπτωση αποστρατειας, τα εξαρτημενα μελη (συζυγος-τέκνα) τα οποια δεν εχουν δικη τους ασφαλεια και ιατροφαρμακευτικη καλυψη, μενουν ξεκρεμαστα ή προβλεπεται συνεχιση της καλυψης απο τον φορεα του κυριου ασφαλισμενου ?
Ευχαριστω.
Καλή Χρονιά σε όλους !

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σώτος
Σώτος
Απάντηση σε  Βαγγέλης
29 Δεκεμβρίου 2022 19:50

Ναι εχουν ασφαλεια σαν εμεσα μελη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Σώτος
31 Δεκεμβρίου 2022 12:17

ευχαριστω για την απαντηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης Τ.
Βαγγέλης Τ.
29 Δεκεμβρίου 2022 18:15

Χρόνια πολλά σε όλους. Αχιλλέα και η ΚΥΑ για τα νυχτερινά για το μισθολόγιο.
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220206672

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κων/νος Τσιολπίδης Ανχης ε.α
Κων/νος Τσιολπίδης Ανχης ε.α
29 Δεκεμβρίου 2022 15:19

Λίγη υπομονή αγαπητοί μου, έρχονται σε λιγότερο από 2 μήνες εκλογές της ΕΑΑΣ, το έχω επαναλάβει και δημόσια σε επιστολή μου αν δεν μπορούν να υπηρετήσουν τα συμφέροντα όλων των συναδέλφων, η παραίτηση είναι μια σοφή πράξη. Εδώ και το ΜΤΣ φαίνεται ότι τους χρησιμοποίησε και τους πέταξε τι άλλο περιμένουν για να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους. Όσο για τα μερίδια στους ανωτάτους σιγή ιχθύος. Περιμένω με χαρά τους υποψηφίους στις Σέρρες για ψήφους, θα γελάσει κάθε πικραμένος

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
29 Δεκεμβρίου 2022 18:45

Μπα δεν νομιζω να τους χρησιμοποιησε κανεις.Σιγουρα τα παιδια τους το εχουν παρει ολοκληρο το ΒΟΕΑ!!Προκαλω το μελος της ΕΑΑΣ που συμφωνησε στα 2 Δ.Σ του ΜΤΣ να γινει αυτη η καταπτυστη ρυθμιση να μας πει αν τα παιδια του εισεπραξαν μεχρι τωρα το ΒΟΕΑ η οχι!!!Μην τους δινετε συγχωροχαρτια λεγοντας οτι εινα ιβλακες και τους χρησιμοποιησαν τα τσακαλια του ΜΤΣ!!!Μια χαρα γνωριζαν τι κανουν,οπως γνωριζαν πολυ καλα τι κανουν για την παρτη τουςε οταν εισηγηθηκαν στον Υπουργο την αυξηση μεριδιων των Ανωτατων!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
29 Δεκεμβρίου 2022 15:07

Παρεμβαση ΕΑΑΣ για περικοπη ΒΟΕΑ 19 Δεκ 2022!!!Απο 25 Οκτ 2022 που βγηκε η ΚΥΑ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ!!!Οταν ολα αυτα σχεδιαζονταν σε 2 ΔΣ του ΜΤΣ(03-02-2022 και19-08-2022) και ο εκπροσωπος των αποστρατων της ΕΑΑΣ ψηφισε ομοφωνα ,οπως αναφερει ο Γεν.Δντης του ΜΤΣ σε ανακοινωση του την 29 Δεκ.2022,ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ!!
Να τους χαιρομαστε βρεεεεε…..
https://www.eaas.gr/anakoinoseis/parembasi-eaas-gia-boea

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
29 Δεκεμβρίου 2022 14:53

Παρεμβαση ΕΑΑΣ για περικοπη ΒΟΕΑ 19 Δεκ 2022!!!Απο 25 Δεκ 2022 που βγηκε η ΚΥΑ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ!!!Οταν ολα αυτα σχεδιαζονταν σε 2 ΔΣ του ΜΤΣ(03-02-2022 και19-08-2022) και ο εκπροσωπος των αποστρατων της ΕΑΑΣ ψηφισε ομοφωνα ,οπως αναφερει ο Γεν.Δντης του ΜΤΣ σε ανακοινωση του την 29 Δεκ.2022,ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ!!
Να τους χαιρομαστε βρεεεεε…..
https://www.eaas.gr/anakoinoseis/parembasi-eaas-gia-boea

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
29 Δεκεμβρίου 2022 14:22

Μπραβο στην ΕΑΑΣ και τον εκπροσωπο της στο ΔΣ του ΜΤΣ!!!Να τους χαιρόμαστε βρε….”Όλες οι σχετικές αποφάσεις του ΔΣ του ΜΤΣ ήταν ομόφωνες και ψηφίστηκαν και από τους εκπροσώπους των συνταξιούχων Στρατιωτικών και Αστυνομικών. https://mts.army.gr/anakoinoseis/diefkriniseis-epi-neon-nomothetikon-rythmiseon/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελής
Παντελής
29 Δεκεμβρίου 2022 12:20

Χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαίτερα στον Δχστή του site. Η ερώτηση μου είναι εάν γνωρίζει κάποιος – α συνάδελφος, ποια απόφαση πήρε το δικαστήριο που έγινε τον προηγούμενο μήνα για τη διεκδίκηση του συμπληρωματικού ΕΦΑΠΑΞ αποστράτων από 2012 έως 2019, εάν αυτή καθαρογράφτηκε και εάν υπάρχει οποιαδήποτε πληροφορία για αυτό το θέμα. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Παντελής
29 Δεκεμβρίου 2022 18:16

Χρονια πολλα,καλη χρονια να εχουμε ολοι.Ακομα δεν εχει βγει η αποφαση απο την αγωγη μας.Θα ενημερωσω σχετικα οταν εχω ειδοποιηση απο τον δικηγορο μας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Παντελής
29 Δεκεμβρίου 2022 20:46

Κάποιοι συνάδελφοι έλαβαν και τα χρήματα (δεν έδωσαν λεπτομέρειες επί του θέματος).
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-382/#comment-114263

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σώτος
Σώτος
Απάντηση σε  Γιάννης.
29 Δεκεμβρίου 2022 21:49

Δεν ειναι η ιδια περιπτωση Γιαννη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
28 Δεκεμβρίου 2022 17:02

Υπεγράφη η ΚΥΑ για την αύξηση των συντάξεων από 1-1-23 – Οδηγίες εφαρμογής.
https://www.taxheaven.gr/attachment/11357

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
28 Δεκεμβρίου 2022 15:15

Στο νομοσχέδιο που είναι στην διαβούλευση στο άρθρο 16 προβλέπεται εισφορά 1% επί των μισθών και κυρίων συντάξεων μηνιαίως υπέρ ΝΙΜΤΣ. Δηλαδή καταργήσανε την εισφορά 1% υπέρ ΜΤΣ και βάζουν νέα εισφορά! Αυτό το νοσοκομείο που βρίσκεται στην Αττική το χρησιμοποιούν αυτοί που βρίσκονται στην Αττική και έχουν δικαίωμα νοσηλείας όλοι οι πολίτες! Δηλαδή θα πληρώνουμε εμείς για να νοσηλεύονται οι πολίτες! Εάν εφαρμοσθεί η μηνιαία κράτηση για υγιεινομική περίθαλψη θα ανέλθει σε 7% αντί 6% που πληρώνουν όλοι οι Έλληνες. Υπόψη ότι οι ε.α πληρώνουν ήδη 3% από τα μερίσματά τους υπέρ ΝΙΜΤΣ. Απαράδεκτη ρύθμιση!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
Απάντηση σε  Γιάννης
28 Δεκεμβρίου 2022 17:46

Αγαπητέ Συνάδελφε, επιτρέψετε μου να σας πω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι.
Δεν σας λέω για τα ποσοστά επί της % αλλά για τα παρακάτω:
1. Εξυπηρέτηση γίνεται κατά απόλυτη προτεραιότητα, στους Δικαιούχους και τα μέλη των οικογενειών, ακόμα και αυτά που είναι ανεξάρτητα οικονομικά!
2. Έχει παραρτήματα, σε όλα τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία, στα οποία μετά την άδεια εξυπηρετήσεις των ιδιωτών στο ΝΙΜΤΣ εξυπηρετούν και τους ε.α.
3. Ίσως το πιο βασικό, η προσπάθεια που γίνεται (δεν λέω για εσάς!) να γίνουμε όμοιοι με τους Δημόσιους υπαλλήλους σε όλα είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη μάλλον λάθος.
Καλή χρονιά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νκ
Νκ
Απάντηση σε  JR63
28 Δεκεμβρίου 2022 22:30

Oι δημόσιοι υπάλληλοι περνουν ημερήσια αποζημίωση 40 ευρώ ενώ οι στρατιωτικοί 29.35 και να μη παίζουμε με τις λέξεις το ΝΙΜΙΤΣ αφορά μόνο αυτούς που μένουν στην Αθήνα αλλά πληρώνει και κάποιος που μένει στη Δράμα…..απλά είναι μια κράτηση που βολεύει και δίνει λεφτά…σαφώς δεν έπρεπε να υπάρχει

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  JR63
29 Δεκεμβρίου 2022 19:23

JR63 ενας που βρισκεται π.χ στον Εβρο,αραγε τι ανταποδωση εχουν οι εισφορες του υπερ ΝΙΜΤΣ;Δεν προκειται ποτε του να κανει χρηση των υπηρεσιων αυτων που πληρωνει!!Γιατι να μην πληρωνουν ΜΟΝΟ αυτοι που κανουν χρηση;Και για ποια προτεραιοτητα λετε;Αφου αμα εισαι στρατηγος σε εχουν στα πουπουλα,αλλα αμα εισαι κανενας Ανθστης η Υπολοχαγος σε εχουν στο περιμενε!!Τι κολπα Ινδιανικα ειναι αυτα;Και για ποια προσπαθεια λετε να γινουμε σαν τους Δημοσιους Υπαλληλους;Κακο ειναι που ο κοσμος αντιδρα για τα αυτονοητα;Δηλαδη να πληρωνουν οι κατοικοι της επαρχιας για να κανουν χρηση μονο καποιοι περιξ του Λεκανοπεδιου Αττικης;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
28 Δεκεμβρίου 2022 18:23

Καλησπέρα Γιάννη.
Η πρόβλεψη για κράτηση μέχρι 1% του ποσού της σύνταξης ισχύει από το 1946 και δεν είναι κάτι νέο.
Διάβασε την συζήτηση που είχαμε πριν λίγες ημέρες εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-381/#comment-114153

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Δεκεμβρίου 2022 23:36

GEORGIOSP καλησπέρα και ευχαριστώ για την διευκρίνηση! Λέει όμως το άρθρο ότι η επιβολή της εισφοράς μπορεί να γίνει μετά από απόφαση των ΥΕΘΑ και ΠΡΟ-ΠΟ μετά από εισήγηση του διοικητικού συμβουλίου του ΝΙΜΤΣ! Επειδή δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε κανέναν, κάποια στιγμή θα αλλάξουν οι Υπουργοί και κάποιοι στο ΝΙΜΙΤΣ μπορεί να ξυπνήσουν ένα πρωί και να ζητήσουν ενεργοποίηση! Καλό είναι να ανησυχούμε και να γράψουμε όλοι στην διαβούλευση και να διαμαρτυρηθούμε ώστε να απαλειφθεί ή να διατυπωθεί διαφορετικά!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
29 Δεκεμβρίου 2022 11:02

Καλημέρα Γιάννη.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι αφού πάνω από 70 χρόνια όσοι αρμόδιοι πέρασαν δεν άλλαξαν κάτι δεν είναι πολύ πιθανόν να γίνει αλλαγή τώρα. Πολύ περισσότερο όταν τώρα υπάρχει ένα ισχυρό (και θορυβώδες) τμήμα των δικαιούχων που αμφισβητούν γενικότερα την καταβολή μηνιαίας εισφοράς. Βλ. σχόλιο του Μανώλη.
Έχει όμως λογική η πρόταση σου. Δηλαδή αφού τροποποιείτε το άρθρο 10 του Α.Ν1137/1946 αλλάξτε και το ποσό της μηνιαίας εισφοράς στο 3% του μερίσματος που ισχύει και εφαρμόζεται από το 1958. Έτσι δεν θα υπάρχει καμία περίπτωση πιθανής επιβολής διπλής εισφοράς και θα καθησυχαστούν και οι ασφαλισμένοι.
Όμως κατά την γνώμη μου τα πολλά σχόλια, στην διαβούλευση και αλλού, που μιλάνε για αύξηση του ποσοστού της περίθαλψης από το 6% στο 7% με καθιέρωση νέας (δεν ισχύει) εισφοράς θυμίζουν στην καλύτερη περίπτωση την κραυγή ¨λύκος στα πρόβατα¨ και στην χειρότερη αυτό που λέει ο λαός για την γκλίτσα του τσομπάνη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
29 Δεκεμβρίου 2022 17:41

GEORGIOSP Καλησπέρα Γιώργο! Σήμερα είδα στην διαβούλευση και πολλά σχόλια από τους επικεφαλής της ΕΑΑΣ,ΠΟΣ κλπ που περίπου γράφουν τα ίδια ! Φύλαξε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά που λέει και η παροιμία! Πιστεύω να πετύχουμε την διόρθωση του άρθρου μετά από όλα αυτά!
Σε ευχαριστώ για την συζήτηση που είχαμε μαζί ! Ήταν κατατοπιστική και καθησυχαστική! Καλό βράδυ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Γιάννης
29 Δεκεμβρίου 2022 07:44

Οσοι ε.α μένουμε μακριά από την Αθήνα, πληρώνουμε για να εξυπηρετούνται οσοι κατοικούν στην περιοχή Αττικής. Δεδομένου ότι τα κόστη μετακίνησης είναι ακριβά, σπάνια συνάδελφος από επαρχία χρησιμοποιεί τα στρατιωτικά νοσοκομεία στην Αττική. Εξ άλλου δεν υπάρχει και κάποια πρόβλεψη ώστε να μην αναγκασθεί, ο συνάδελφος που κατοικεί στην αρτα, να μη χρειαστεί να μετακινηθεί στην Αθήνα δυο ή τρεις φορές για το ίδιο θέμα. Πχ λες έχω συνταγή από το γιατρό μου στην αρτα ότι πρέπει να κάνω γαστροσκοπηση, ποτε να έρθω να την κάνω; Όχι λενε, δεν γίνεται, πρέπει πρώτα να κλείσεις στα εξωτερικά ιατρεία, να σε δει γιατρός, και μετά ξαναέλα να σου γίνει η γαστροσκοπηση! Αντιλαμβάνεστε ότι με τέτοια κόστη μετακίνησης οι σε στην επαρχία δεν επισκέπτονται τα στρατιωτικά νοσοκομεία της Αττικής. Υπό αυτό το ορισμα , γιατί να πληρώνουμε κρατήσεις;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
28 Δεκεμβρίου 2022 14:36

Κε Καρασαββίδη ή όποιος άλλος γνωρίζει , οι κρατήσεις που έγιναν μετά την απονομή των μερισμάτων στην αποστρατεία και αφορούσαν ΚΥΑ/ΒΕΑ, ΚΥΑ/Μέρισμα για απονομή μερίσματος προηγούμενου επόμενου αποστρατευτικού βαθμού, στο πλαίσιο των αλλαγών που επέρχονται με το υπο ψήφιση νομοσχέδιο και την αλλάγή υπολογισμού του ΒΟΕΑ ΜΤΣ, έχουν ανταποδοτικό όφελος, η και δυνατότητα διεκδίκησης επιστροφής?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
27 Δεκεμβρίου 2022 23:06

Τροποποίηση της ΚΥΑ του ΒΟΕΑ, για τα παιδιά των μετόχων και Μερισματούχων του ΜΤΣ.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%928%CE%9A6-%CE%A4%CE%A9%CE%A9?inline=true

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  Γιάννης.
28 Δεκεμβρίου 2022 02:20

Αυτοι πραγματικά δεν έχουν ιερό και όσιο….. Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
28 Δεκεμβρίου 2022 12:22

Ναι έχεις δίκιο οτι σαν απόστρατος πληρώνεις πολύ λιγότερα για να πάρεις, μέχρι σήμερα το ίδιο ποσό ΒΟΕΑ. Για να θέσουμε τα πράγματα στη σωστή βάση όμως, ποιος σε ρώτησε αν ήθελες να πληρώνεις παραπάνω, μόνοι τους παίρνουν τις αποφάσεις τις οποίες αναιρούν αργότερα, ποιος μείωσε τα μερίσματα του ΜΤΣ στα επίπεδα φιλοδωρήματος ώστε να μη μπορείς να πληρώσεις περισσότερα, ποιος νομοθετεί και πάλι με αναδρομική ισχύ. Είναι αυτοί που μοίρασαν και χάρισαν δις μες στη τρελλή χαρά με τις επιστρεπτέες και τώρα ο θησαυροφύλακας προσπαθεί να εξοικονομήσει κάτι λίγα εκατομμύρια. Κοντός ψαλμός αλληλούια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  major65
28 Δεκεμβρίου 2022 12:46

Και εκτός των άλλων ποιος μας ρώτησε εάν επιθυμούσαμε κρατήσεις υπέρ ΒΟΕΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
Απάντηση σε  andr
28 Δεκεμβρίου 2022 17:52

Αγαπητέ Συνάδελφε επιτρέψετε μου να σας πω ότι κάνετε μέγα λάθος.
Το ΒΟΕΑ είναι μια πολύ σοβαρή βοήθεια στα παιδιά μας και πολύ καλά έχει σκεφθεί ο νομοθέτης και το έχει θεσπίσει.
Μην ξεχνάμε, ότι κάποιοι από εμάς, πήγαμε ίσως και σε κάποια Τράπεζα για κάτι παρόμοιο.
Το κακό είναι άλλο, ότι πάλι βρίσκουν την εύκολη λύση και την ευκαιρία για ζεστό χρήμα.
Οι θεσμοί μας, τι θα κάνουν;
Καλή χρονιά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  JR63
28 Δεκεμβρίου 2022 18:58

JR63 καλησπερα.Η γνώμη μου είναι ότι το ΒΟΕΑ σίγουρα αποτέλεσε σημαντικό βοήθημα αλλά σε παλαιότερους χρόνους. Εάν υπολογίσεις χονδρικά τις κρατήσεις του στελέχους για 25χρονια θα δεις ότι οι απολαβές του τέκνου είναι ίσα βαρκα ίσα νερά. Ότι ακριβώς ισχύει και για το εφάπαξ. Από το 2014 και μεταγενεστερα το εφάπαξ που δικαιούται κάποιος είναι σχεδόν το σύνολο των μηνιαίων κρατήσεων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
28 Δεκεμβρίου 2022 19:42

Καλησπέρα andr.
Το ΒΟΕΑ είναι ένα είδος αναγκαστικής αποταμίευσης. Παρά τις περικοπές που έγιναν την τελευταία δεκαετία παραμένει σημαντικό βοήθημα για τα παιδιά μας.
ΣΗΜ: Όταν λέμε βοήθημα εννοούμε βοήθημα του γονέα προς το παιδί και όχι του ταμείου. Το ταμείο απλά μαζεύει τις εισφορές των γονέων σε ένα κοινό κουμπαρά.
Από παλιά υπήρχε συζήτηση αν το ποσό του επιδόματος αντικατοπτρίζει τις εισφορές που δόθηκαν στην διάρκεια της 25ετίας ή αν ήταν πιο συμφέρον να χρησιμοποιηθούν αυτά τα ποσά σε ιδιωτική ασφάλιση.
Δες εδώ δύο διαφορετικές απόψεις για το θέμα.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-280/#comment-80773
Προσωπικά θεωρώ ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του ΒΟΕΑ είναι η υποχρεωτικότητα. Αν δεν ήταν υποχρεωτική η συμμετοχή μας οι περισσότεροι από εμάς δεν θα καταφέρναμε να αποταμιεύσουμε αυτά τα ποσά.
Πρόσθετα, όπως εσύ αναρωτήθηκες ¨ εάν επιθυμούσαμε κρατήσεις υπέρ ΒΟΕΑ.¨, κάποιοι άλλοι θα μπορούσαν να πουν το ίδιο για το μέρισμα, το ΕΚΟΕΜ ή ακόμα και για την σύνταξη. Φαντάσου αν δεν ήταν υποχρεωτική η συμμετοχή τι κοινωνικά προβλήματα θα υπήρχαν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Δεκεμβρίου 2022 20:14

Γιώργο καλησπέρα και ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το ΒΟΕΑ παραμένει ένα σημαντικό βοήθημα. Βοήθημα όμως που αν το αποταμιευα εγώ κάθε μήνα για λογαριασμό του παιδιού μου θα ήταν το ίδιο ποσό που πήρε από το ΜΤΣ(και αυτό μέχρι στιγμής έναντι και όχι ολόκληρο) με την διαφορά όμως ότι θα το εκταμιευε οποτε το χρειαζόταν και για οποιοδήποτε λόγο και όχι υποχρεωτικά 25 χρόνων.Και επίσης όπως πολύ σωστά επισημαίνεις πρόκειται για βοήθημα του γονεα προς το παιδί, γιατί πρόκειται για χρήματα αποκλειστικά του γονεα και όχι της υπηρεσίας, χρήματα όμως που από το 2017 δίνονται έναντι και όχι ολόκληρο το ποσό και ας ειναι χρήματα δικά μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
28 Δεκεμβρίου 2022 20:42

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά andr.
Δεν διαφωνώ με όσα λες αλλά όπως είπα και παραπάνω πιστεύω ότι πολύ λίγοι από εμάς θα μπορούσαν να αποταμιεύσουν τα αντίστοιχα ποσά ώστε να υπάρχουν διαθέσιμα όταν θα χρειαζόντουσαν. Άλλο να σου ¨παίρνουν¨ ένα ποσό κάθε μήνα, το οποίο ποτέ δεν το βλέπεις, και άλλο να έχεις άμεση πρόσβαση σε ένα ποσό όταν τρέχουν λογαριασμοί, φροντιστήρια κτλ. Σε ότι αφορά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί από το 2017 έχεις δίκιο αλλά αυτό δεν οφείλεται στο ΒΟΕΑ αλλά στον ορισμό των δικαιούμενων μεριδίων σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου μισθολογίου. Ας ελπίσουμε ότι αυτή η τρίτη προσπάθεια θα ολοκληρωθεί και θα λυθεί το πρόβλημα με την χορήγηση του υπόλοιπου ποσού για όσα παιδιά το δικαιούνται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Δεκεμβρίου 2022 21:03

Γιώργο συμφωνώ σε όσα λες.Εαν το ΒΕΑ ήταν προαιρετικό σίγουρα στην αρχή της θητείας μου θα συμφωνούσα να μου γίνεται η κράτηση και πολύ πιθανό εάν όχι σίγουρα το ίδιο θα επρατα και σήμερα, αλλά μερικές φορές με αφορμή διάφορες γενομενες ενεργειες(μειώσεις, έναντι) σε κάνουν να σκέφτεσαι και εναλλακτικους τρόπους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  JR63
29 Δεκεμβρίου 2022 14:31

Μα και οι “θεσμοι” μας ψηφισανε θετικα στην υλοποιηση της περικοπης,τι δεν καταλαβατε;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος ΕΜΘ
Αγγελος ΕΜΘ
28 Δεκεμβρίου 2022 21:01

Τελικά κάποιοι ε.ε που έχουν πρόσβαση στα κέντρα λήψης αποφάσεων πυροβολούν τά πόδια τους από ότι φαίνεται.Αληθεια κ.Αχιλλέας Καρασαββίδη στο λινκ που βαλατε ,εχετε παράδειγμα τους ΕΜΘ!!Μόνο που ξεχασατε να αναφερετε οτι οι ΕΜΘ καταβάλλουν επιπρόσθετο 2% για 5 ετη για το εφαπαξ τους καθώς και το οτι για 5 ετη κατέβαλλαν διπλές εισφορές στα Μετοχικα!!Μηπως τελικα τα λεφτα των ΕΜΘ που ολοι οι καρεκλοκενταυροι χαραχτηριζουν “κοινωνικους πορους” και “πορους υπερ ταμειων” θα πρεπει να χαραχτηριζονται ως ποροι υπερ αυξησεως μερισματων Ανωτατων,οπως ανεφερεται σε σχετικο αρθρο του υπο διαβουλευση ΣΝ;Θεωρω λοιπον κ.Αχιλλέας Καρασαββίδη το παραδειγμά σας ατοπο,μη ξυνετε το μαχαιρι πανω στις πληγες των ΕΜΘ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Γιάννης.
29 Δεκεμβρίου 2022 14:15

“Όλες οι σχετικές αποφάσεις του ΔΣ του ΜΤΣ ήταν ομόφωνες και ψηφίστηκαν και από τους εκπροσώπους των συνταξιούχων Στρατιωτικών και Αστυνομικών.” Να τους χαιρόμαστε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός