Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 45 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

3.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Θανάσης
Θανάσης
23 Ιουνίου 2019 18:36

Ρε παιδιά, έχω μπερδευτεί… Έκανα την δήλωση μετά από την αρχική διόρθωση των αναδρομικών και τώρα θέλω να κάνω την τροποποιητική… Το ποσό των αναδρομικών, πρέπει να αναγράφεται στον κωδικό 617 ή στον 619;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
vagos
vagos
22 Ιουνίου 2019 23:51

καλησπερα ακολουθηστε την παρακατω διαδικασια για να αφαιρεθουν τα αναδρομικα απο το α21(το εκανα σε μενα και αφαιρεθηκαν),ειμαι εν ενεργεια και ειχα υποβαλλει δηλωση τελη μαιου με τα αναδρομικα στον κωδικο 617.θα πρεπει να υποβαλλετε τροποποιητκη το Ε1 χωρις αλλαγες.μολις γινει αυτο πηγαινετε στο α21 και θα εχει αλλαξει το συνολικο εισοδημα.εαν οχι ακυρωστε την παλια αιτηση α21 και καντε καινουρια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΘΒ
ΘΒ
Απάντηση σε  vagos
24 Ιουνίου 2019 03:56

Ισχύει. Το έπραξα όπως ακριβώς αναφέρει ο vagos και πραγματοποιήθηκε η αλλαγή στο Α21.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΝΚ
ΝΚ
Απάντηση σε  ΘΒ
24 Ιουνίου 2019 11:24

Σίγουρα ισχύει; Έκανα κατά γράμμα τα παραπάνω αλλά δεν άλλαξε κάτι…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΝΚ
24 Ιουνίου 2019 11:43

ΝΚ Κ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑΞΕ.ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΚ
ΝΚ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
24 Ιουνίου 2019 11:55

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  vagos
24 Ιουνίου 2019 20:06

Όταν λες αφερεθηκαν τα αναδρομικά τι ενοεις;; ισχύει για όλα τα επιδόματα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  vagos
29 Ιουλίου 2019 17:42

ετσι εγινε , αλλα αναμενω τα διορθωτικα ποσα επιδοματος παιδιου να ανεβουν σωστα στην επομενη πληρωμη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
22 Ιουνίου 2019 22:17

Καλησπέρα πριν 2 μέρες κατέθεσα την φορολογική μου δήλωση για να μπορέσω να κάνω την αίτηση για το φοιτητικό επίδομα .
Το αποτέλεσμα ήταν οτι λογο ανσδρομικων με έβγαλε μη δικαιούχο λογο οικογενειακου εισοδήματος…..Πάνω από 30000 ευρω…
Γνωρίζει κάποιος να με ενημερώσει αν μπορώ να κάνω κάτι…..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεωργιος Μοs
Γεωργιος Μοs
21 Ιουνίου 2019 21:01

Μια ερώτηση για το πόθεν έσχες. Με ενημέρωσε συνάδελφος ότι έπρεπε φέτος να ΞΑΝΑ υποβάλουμε το πόθεν 2015/16/17 μέχρι τέλη Μάιου,,,,ισχύει αυτό? Εγώ του είπα ότι κάθε χρόνο υποβάλω στης ημερομηνίες που πρέπει. Μου απάντησε οτι πήρε τηλεφωνώ εσωτερικές υποθέσεις και του ανέφεραν ότι τα προηγούμενα χρόνια οι δηλώσεις πόθεν πήγαν αρχείο και οτι αυτοί δεν έχουν τίποτα…..Επισεις μου ανάφερε οτι έχει 300 ευρο πρόστιμο Αν κάποιος γνωρίζει παρακαλώ ας ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γεωργιος Μοs
Γεωργιος Μοs
Απάντηση σε  Γεωργιος Μοs
21 Ιουνίου 2019 21:23

Τον προηγούμενο Μηνα μου ρθει ενα πρόστιμο 100 ευρο και δεν κατάλαβα απο που ήταν …τώρα το κατάλαβα μάλλον…..

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Γεωργιος Μοs
21 Ιουνίου 2019 22:22
Γεωργιος
Γεωργιος
Απάντηση σε  Γιάννης
21 Ιουνίου 2019 22:31

Κατατοπιστικα, άλλα πάλι εφόσον είχαν υποβληθεί η δηλώσεις στον χρόνο τους γιατί αυτό φέτος να πρέπει ξανά και η 3 να δηλωθούν?? αρκετοί συνάδελφοι που μιλησηαμε σήμερα έχουν το ίδιο θέμα…εεε ολόκληρες Υπηρεσίες..εε τι να πω….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γεωργιος
Γεωργιος
Απάντηση σε  Γεωργιος
21 Ιουνίου 2019 22:33

Αν γνωρίζεις από εδω και πέρα τι ακολουθεί πλέον?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Γεωργιος
22 Ιουνίου 2019 01:26

Συχνές ερωτήσεις (το α/α 24 και 28)
https://www.pothen.gr/pothen/main/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεωργιος
Γεωργιος
Απάντηση σε  Γιάννης
22 Ιουνίου 2019 10:45

Ευχαριστώ. έχω τσεκαρι ξανά το πόθεν και τουλάχιστον για το δικό μου έχουν υποβληθεί και τα 3 πόθεν εντός Μαρτίου 2019, όποτε θεωρώ οτι είναι ένταξή, Όμως το πρόστιμο που μπήκε αρχές Μάιου 2019 δεν έχω καταλάβει ακόμα από που είναι. Υπάρχει κάτι να απευθυνθώ για διεκρυνηση σχετικά με το πρόστιμο και απο που προέρχεται? Σχετικά έστειλα και μέσο της εφαρμογής Πόθεν και ερώτημα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Βασίλης
Βασίλης
21 Ιουνίου 2019 10:04

Καλημέρα.Μπήκα σήμερα στο Α21 να δω τι γίνεται μετά την υποβολή της Φ.Δ. με τις διορθώσεις, γιατί τις πρώτες δύο δόσεις τις πήρα.Παρόλο που στο εκκαθαριστικό της εφορίας είμαι κάτω από 30000€ εισόδημα,στο Α21 με βγάζει παραπάνω με αποτέλεσμα να μην είμαι δικαιούχος πλέον.Προσπάθησα να ακυρώσω την αίτηση που έχω υποβάλει αλλά δεν μου δίνει την επιλογή στην υποβολή.Είμαι απόστρατος με δύο προστατευόμενα τέκνα.Μπορείτε να μου πείτε τί μπορώ να κάνω;Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Βασίλης
21 Ιουνίου 2019 23:36

πιθανοτατα, επαθες οτι κι εγω…. ελαβα 4 δοσεις και μετα την υποβολη δηλωσης, με πεταξε εξω.! γιατι??? γιατι εφαρμοζουν το κολπο των τεκμαρτων.. πηγαινε στο λογιστη σου να σου εκτυπωσει τι τεκμηρια σε πιανουν.. κι εγω εχω πολυ κατω απο 30.000€ πραγματικα εισοδηματα, αλλα τα τεκμαρτα μου ειναι πανω απο 30.000€ κι ετσι πρεπει να επιστρεψω μαλλον τις 4 δοσεις που ελαβα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
22 Ιουνίου 2019 10:25

Δεν είναι θέμα τεκμηρίων,αυτά είναι πιο κάτω από το εισόδημα.Πιθανόν έχει γίνει λαθος με τα αναδρομικά.Καθε υπηρεσία τα βλέπει αλλιώς.Τους έστειλα email μαζί με το εκκαθαριστικό.Την αίτηση την έχουν ακόμα σε κατάσταση υποβολής και για αυτό δεν μπορώ ίσως να την ακυρώσω.Θα περιμένω ή να εγκριθεί ή να αποριφτεί και θα δούμε…Ευχαριστώ πάντως.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΓΙΆΝΝΗΣ
ΓΙΆΝΝΗΣ
20 Ιουνίου 2019 22:45

Καλησπέρα σε όλους, είμαι και εγώ από τους “τυχερούς”που υπέβαλα στις 10/6/19 τη φορολογική δήλωση και εξαετίας των περιβόητων αναδρομικών έχασα το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα της κόρης μου καθώς και το επίδομα τέκνων Α21. Αυτά που έχασα είναι περισσότερα από αυτά που πήρα .Υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά για να διορθωθεί το παράλογο ή την ήπιαμε την πορτοκαλάδα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΆΝΝΗΣ
21 Ιουνίου 2019 08:38

Για το Α21 δεν υπάρχει πρόβλημα. Όπως μας ενημέρωσε ο συνάδελφος Michael Kappa, για τους απόστρατους τουλάχιστον, έχει ήδη αφαιρεθεί το ποσό του Ν4575/2018 από το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα. Λογικά σύντομα, αν δεν έχει αφαιρεθεί ήδη, θα αφαιρεθεί και από τους εν ενεργεία. Μετά μπορείς να ακυρώσεις την αίτηση για το επίδομα παιδιού που έχει απορριφθεί και να υποβάλεις νέα. Αν η απόρριψη οφειλόταν μόνο στο ποσό των αναδρομικών θα γίνει αποδεκτή η νέα αίτηση και στην επόμενη πληρωμή θα γίνει εκκαθάριση και θα πληρωθείς αναδρομικά το δικαιούμενο επίδομα από 1/1. Η εκκαθάριση της επόμενης πληρωμής προβλέπεται να γίνει μεταξύ 10-20 Ιουλίου και η πληρωμή του τρίτου διμήνου και των τυχόν αναδρομικών γύρω στις 25/7. Για το φοιτητικό επίδομα δεν γνωρίζω αν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης απορριφθείσας αίτησης και υποβολή νέας. Ακόμα όμως και αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα μπορείς να υποβάλεις Ένσταση- Αίτηση θεραπείας (βλ. ενότητα Δ εδώ https://stegastiko.minedu.gov.gr/Files/Egkyklios_Stegastiko_20182019.pdf ). Προσοχή όμως γιατί υπάρχει προθεσμία για την υποβολή της ένστασης. Δεν είναι σίγουρο ότι κάνοντας ένσταση θα δικαιωθείς αλλά… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Ιουνίου 2019 20:05

Για το Α21 έγινε νέα αίτηση και έχει εγκριθεί (Εν Ενεργεία). Τα ποσά των αναδρομικών έχουν αφαιρεθεί αλλά χρειάζεται ΝΕΑ αίτηση και όχι επεξεργασία της παλιάς.
Για το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα ο φοιτητής πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με την μέριμνα της σχολής που φοιτά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Michael Kappa
Michael Kappa
20 Ιουνίου 2019 18:30

Μεταβλήθηκε το δηλωθέν εισόδημα στο Α21, αφαιρέθηκαν τα αναδρομικά, αλλά τουλάχιστον στο δικό μου αφαίρεσαν ποιο πολλά και είναι πάλι λάθος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Michael Kappa
Michael Kappa
Απάντηση σε  Michael Kappa
20 Ιουνίου 2019 19:01

Αφαιρέθηκε το καθαρό ποσό των αναδρομικών και ο παρακρατηθείς φόρος επί αυτών όπως φαίνεται στο τελευταία βεβαίωση αποδοχών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΟΛΗΣ
ΤΟΛΗΣ
Απάντηση σε  Michael Kappa
20 Ιουνίου 2019 19:05

Τροποποιητική 5/6/19 και ακόμα το Α21 βλέπει τα αναδρομικά…Πριν από λίγο έκανα νέα αίτηση..δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Michael Kappa
Michael Kappa
Απάντηση σε  ΤΟΛΗΣ
20 Ιουνίου 2019 19:11

Μπορεί να διορθώνονται κατά φορέα μισθοδοσίας εγώ είμαι απόστρατος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
20 Ιουνίου 2019 16:53

Φορολογική δήλωση 2019, για ποσά επιπλέον δηλωθέντα 2160 ευρώ και 2000 ευρώ, ενοίκια και τόκοι αντίστοιχα, εκκαθαριστικό με ποσό πληρωμής 733,54 ευρώ που αντιστοιχεί σε κύριο φόρο 463,11 ευρώ και ειδική εισφορά αλλ/γγυης 280,43 ευρώ. Υπόψη ότι από τους τόκους με έχει κρατήσει φόρο 300 ευρώ η τράπεζα. Αυτό είναι το δίκαιο φορολογικό σύστημα, να πληρώνουμε τα επιδόματα εμείς μέσω της ειδ. εισφ. αλλ/γγυης σε ορισμένους που δουλεύουν μαύρα και δεν δηλώνουν τίποτα ετήσιο εισόδημα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
20 Ιουνίου 2019 10:16

Διάβασα εδώ: http://www.bloko.gr/2019/06/blog-post_304.html (σε αναδημοσίευση απο το taxheaven.gr) όπου αναφέρει για τα αναδρομικά και την μεταφορά τους στο Ε1 αυτό:

“Συνεπώς, μετά τις αλλαγές που επήλθαν με τον ν.4607/2019 έπρεπε να σταλεί καινούργιο αρχείο βεβαιώσεων. Στους περισσότερους στρατιωτικούς – ενστόλους εν ενεργεία στάλθηκε αρχικά βεβαίωση η οποία μετέφερε το ποσό στον κωδικό 617, χωρίς όμως να έχει αφαιρέσει τον παρακρατούμενο φόρο. Στην συνέχεια υποβλήθηκε αρχείο το οποίο ορθά απεικόνιζε το ποσό μετά την αφαίρεση του φόρου στον κωδικό 617 και χωρίς να απεικονίζεται ο παρακρατούμενος φόρος σε κάποιον κωδικό.Όσοι είχαν υποβάλλει φορολογική δήλωση πριν την ψήφιση του νόμου, αλλά και όσοι υπέβαλλαν πριν την διόρθωση των βεβαιώσεων θα πρέπει να υποβάλλουν τροποποιητικές δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος.”

Λέτε να πρέπει να ξανακάνουμε τροποποιητική γιατί ενώ αρχικά το πέρασαν στο 617 κωδικό δεν είχαν γράψει τα φόρο που παρακρατήθηκε?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΣΑΚΗΣ
20 Ιουνίου 2019 11:03

Το άρθρο λέει ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που ρωτάς. Οτι ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι ο φόρος. Εσύ δεν τσέκαρες να δείς ποιό ποσό σου υπολόγισαν κατά την εκκαθάριση ώστε να υποβάλεις ή οχι τροποποιητική.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
17 Ιουνίου 2019 12:27

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ ΠΑΛΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΤΙ Κ ΛΕΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ.ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ Α21,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ Η ΟΧΙ.ΜΗΠΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ?ΟΤΑΝ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΑΔΕ ΗΔΙΚΑ ΟΠΕΚΑ?ΑΦΟΥ Κ Ο ΟΠΕΚΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ Α21 ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗ ΔΗΛΩΣΗ.ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
18 Ιουνίου 2019 12:13

Μπορεί να διορθωθεί όταν η αίτηση από υποβληθείσα(έτσι φαίνεται στην δικιά μου) γίνει εγκεκριμένη…..το οικογενειακό εισόδημα και με τ΄αναδρομικά σ΄μένα δεν επηρεάζει το μηνιαίο επίδομα, παραμένει το ίδιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Michael Kappa
Michael Kappa
Απάντηση σε  nikos68
18 Ιουνίου 2019 15:07

Δηλαδη την υπεβαλες και αλλαξε το συνολικο δηλωθεν εισοδημα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Michael Kappa
18 Ιουνίου 2019 17:21

Όχι, το συνολικό εισόδημα περιλαμβάνει και τ΄αναδρομικά, στη δική μου περίπτωση δεν επηρεάζει το μηνιαίο επίδομα. Με λίγα λόγια και όταν αφαιρεθούν τα αναδρομικά από το ετήσιο εισόδημα το επίδομα παραμένει το ίδιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
κωστας
κωστας
Απάντηση σε  nikos68
19 Ιουνίου 2019 16:25

Μαλλον μπερδευεις παρα δινεις απαντηση στο ποιο πανω ερωτημα!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  κωστας
19 Ιουνίου 2019 19:49

Εάν σας μπέρδεψα sorry….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
17 Ιουνίου 2019 10:43

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΑΣ Κ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΑΠΟ 619 ΣΕ 617.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ Α21 ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΝ 12/2018.ΑΚΥΡΩΣΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΙΤΗΣΗ Α21 ΕΚΑΝΑ ΝΕΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
17 Ιουνίου 2019 10:56

Καλημέρα έχουμε νεότερα από τις ενώσεις ότι σε ενημέρωση με υπουργεία εργασίας κοινωνικής ασφάλισης, πρόνοιας και παιδείας διαβεβαιωνεται η διορθωση τις επόμενες μέρες, μακάρι γιατί αφορά πολλούς συναδέλφους

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
16 Ιουνίου 2019 10:04

Καλημέρα, Ευαγγελία όταν σου λέει η βεβαίωση ΄΄έτος αναφοράς 2015 ή 2016 ή 2017΄΄ εννοεί ότι τα αναδρομικά που έλαβες αφορά εισόδημα για το συγκεκριμένο έτος και θα πρέπει να κάνεις τροποποιητική ηλεκτρονικά για το έτος αυτό, Εάν σου λέει έτος αναφοράς 2017 θα βάλεις έτος 2018, θα κλικάρεις και θα κάνεις την τροποποιητική σου. Οι τροποποιητικές για αναδρομικά ανοίγουν γύρω στον Οκτώβριο με Νοέμβριο και πρέπει να την κάνεις έως 31-12-2019. Για τα έτη αναφοράς 2013 ή 2014 και προγενέστερα πρέπει να συμπληρώσεις χειρόγραφα τις φορολογικές δηλώσεις και να τις καταθέσεις στη ΔΟΥ. Τα ποσά τα συμπληρώνεις εσύ ΔΕΝ είναι προσυμπληρωμένα.
Διάβασε εδώ: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/24842

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
16 Ιουνίου 2019 03:33

Στην βεβαίωση αποδοχών αναφέρεται έτος αναφοράς 2017, αυτά είναι αναδρομικά που αφορούν τα εισοδήματα του 2016 η του 2017; Όταν μπαίνω στην τροποποιητική σε κανένα από τα 2 έτη δεν είναι συμπληρωμένα στον κωδικό 617 που διάβασα στους προηγούμενους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
16 Ιουνίου 2019 12:25

1. Όταν ανοίξει η επιλογή τροποποιητικής για το 2017 (συνήθως κατά τον Οκτώβριο) θα πρέπει πρώτα να προσυμπληρωθούν – προστεθούν τα ποσά από τις αναδρομικές αποδοχές στα ποσά της αρχικής σου δήλωσης από την ΑΑΔΕ και μετά θα την υποβάλεις.
2. Ο κωδικός 617 αφορά αποκλειστικά το φετινό Ε1 και μόνο για τα εφάπαξ ποσά που λάβαμε τον 12-2018 και θα πρέπει να υποβληθούν από όσους είχαν υποβάλει δήλωση Ε1 όταν τα ποσά αυτά είχαν συμπληρωθεί στον 619 και τους είχε επιβληθεί εισφορά, συνεπώς δεν αφορά την περίπτωση σου (αναδρομικά του 2017)
3. Σύμφωνα με το σχόλιο του ΚΑΡ. Κων/νος ότι:
Τα ποσά τα συμπληρώνεις εσύ ΔΕΝ είναι προσυμπληρωμένα, (είναι λάθος και μην το λάβεις υπόψη σου, βλέπε α/α 1) καθώς και η παραπομπή που έχει ΔΕΝ αφορά την περίπτωση σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
15 Ιουνίου 2019 22:40

Εχθές κατέθεσα την φορολογική δήλωση
Από τα στοιχεία του πίνακα Γ1 της εκκαθάρισης
Σύνταξη 15888,12 + μέρισμα 2110,08 + τόκοι 133,84 = συνολικό φορολογητέο 18132,04
αρχικός φόρος κλίμακας = 3979,68
όσο και να προσπάθησα δεν μου βγαίνει το 3979,68 (μιλάω για τον αρχικό φόρο όχι για την μείωση λόγω τέκνου κ.α. που γίνεται μετέπειτα στην εκκαθάριση) δεν έχω τεκμήρια αυτό είναι το συνολικό φορολογητέο και για την εισφορά (φόρος τόκων κωδ. 675 είναι 20,08) υπάρχει κάποια εξήγηση, ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
15 Ιουνίου 2019 23:20

Εισόδημα από μισθούς συντάξεις μερίσματα
15888,12€+2110,08€=17998,2€ >>> 17998,2€X22%=3959,604€
Εισόδημα από τόκους (αυτοτελής φορολόγηση 15%)
133,84€Χ15%=20,076€
Φόρος κλίμακας 3959,604€+20,076€=3979,68€

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Ιουνίου 2019 00:30

Ευχαριστώ GEORGIOSP
Τώρα το κατάλαβα υπολογιζουν τους φορους ξεχωριστα ανάλογα την πηγή του εισοδήματος και τους προσθετουν

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Ιουνίου 2019 12:38

Σε συνέχεια του σχολίου του φίλου GEORGIOSP
Το ποσό του φόρου των τόκων μπορεί στην αρχή να επιβάλλεται αλλά μετέπειτα τον αφαιρεί φόρος που παρακρατήθηκε (βλέπε πίνακα 5 του εκκαθαριστικού) αφού είχε παρακρατηθεί και αποδοθεί στο κράτος από την τράπεζα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  G.G.
16 Ιουνίου 2019 16:43

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο (GEORGIOSP και G.G.)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry67
Harry67
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Ιουνίου 2019 15:05

Δεν συμφέρει να έχεις χρήματα στην Τράπεζα.Είναι συνεργαζόμενοι κλέφτες:Κράτος-Τράπεζες.Καταθέτεις σταδιακά στο λογαριασμό σου ποσά τα οποία χρειάζεσαι μέσω i-b για να πληρώσεις κάποιες υποχρεώσεις σου.Με καταθέσεις έχεις συνέταιρο στην τσέπη σου.Είναι δυνατόν για τόκους 133 ευρώ να σου παίρνει το κράτος 20 ευρώ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Harry67
16 Ιουνίου 2019 15:23

@Harry67
Ναι, αλλά σου μένουν τόκοι 133-20=113€.
Αν δεν τα έχεις στην τράπεζα, πώς μπορεί να σε συμφέρει? (και να έχεις μηδενικό ρίσκο).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
15 Ιουνίου 2019 16:49

Καλησπέρα, ενημερωτικά (απόστρατος): Υπέβαλα την φορολογική δήλωση 07/06 , είχα επιστροφή , πιστώθηκε 14/06 (Πειραιώς) αλλά η ανάληψη μπορεί να γίνει από 24/06 .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ