Σελίδα υπ' αριθ. 51 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 51 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.
Με απόφαση της ΑΑΔΕ είναι υποχρεωτική για όσους δικαιούνται επιστροφή φόρου, η δήλωση στο taxisnet του IBAN. Οπότε μπορούμε να τον γνωστοποιήσουμε από τώρα για μελλοντική χρήση.
https://www.taxheaven.gr/news/47466/sto-taxisnet-ths-aade-h-dhlwsh-iban-gia-tis-epistrofes-foroy
Μπαίνουμε στο taxisnet με τους κωδικούς μας, επιλέγουμε από την μπάρα Λογαριασμός και αριστερά Δήλωση λογαριασμού.
Εάν θέλουμε κάποια στιγμή να τον αλλάξουμε κάνουμε την ίδια διαδικασία καταχωρώντας τον νέο ΙΒΑΝ.
Σε περίπτωση κοινού λογαριασμού μπορεί να δηλώνεται από έως δύο δικαιούχους (π.χ. σύζυγοι). Σε περίπτωση που έχει δηλωθεί λογαριασμός για τη φορολοταρία δεν απαιτείται εκ νέου γνωστοποίηση του.
Καλησπέρα σας. Δυστυχως ξέχασα να κάνω τις συμπληρωματικες δηλωσεις για το 2019 για τα έτη 2012 2013 και 2014. Εχει τύχει σε κανέναν να το ψάξουν και να του μπει πρόστιμο? Και αν ναι ξέρετε πόσο είναι αυτό?
Να πας να τις υποβάλεις όσο ποιο γρήγορα μπορείς. Σίγουρα κάποια στιγμή θα το ανακαλύψουν και θα κάνουν μόνοι τους την εκκαθάριση, ή αν θέλησης π.χ. να βγάλεις φορολογική ενημερότητα. Το πρόστιμο είναι 100 € έκαστη, άλλα όσο το αφήνεις θα προσαυξάνεται ειδικά αν είναι να πληρώσεις και φόρο μετά την εκκαθάριση.
Κατερίνα μπήκες στο taxis να δεις να σου έβγαλαν ταυτότητα οφειλής, μέσα στο 2019?Αν ναι υπάρχει ποσό που θα πρέπει να πληρώσεις ως το τέλος Φεβρουαρίου νομίζω.
1% για καθε ΜΗΝΑ από το 2012-13-14, δλδ την κατσαμε εμενα 700€
Aπο όσα γνωρίζω εάν υπάρχει προσαύξηση είναι όχι από εκείνα τα έτη αλλά από το έτος μη υποβολής δλδ τώρα το 2019 όμως προσαυξήσεις μπαίνουν σε περίπτωση φορολογίας που δεν έχει πληρωθεί εδώ μιλάμε για προστιμο
όπως το έγραψα ειναι ΠΡΟΣΤΙΜΟ 1% από το 2014…..δυστυχώς το πλήρωσα
Η Κατερίνα εμπίπτει στις διατάξεις που αναλυτικά αναφέρονται στο παρακάτω άρθρο.
https://www.taxheaven.gr/news/44979/prostima-ekprooesmwn-arxikwn-kai-tropopoihtikwn-dhlwsewn-eisodhmatos-forologikoy-etoys-2018
και το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να ακολουθήσει τις οδηγίες στο σχόλιο του Γιάννη.
Έως το 2013 υπάρχει παραγραφή, αν δεν έχουν ήδη βεβαιωθεί τα πρόστιμα το Δεκέμβριο. Φαίνεται στις οφειλές.
@ VOLOS ….. Αυτό που περιγράφεις ΔΕΝ ισχύει σε ότι αφορά την περίπτωση της Κατερίνας, καθόσον η υποχρέωση της για την εμπρόθεσμη υποβολή των τροποποιητικών δηλώσεων ήταν έως τις 31-12-2019, και αφορά αναδρομικά εισοδήματα που εισπράχθηκαν το 2018.
Είναι ελάχιστα τα πόσα δεν έχω να πληρώσω τπτ είναι αυτά τα αναδρομικά που μας δίνουν κάθε μήνα από τότε. Μ είπε ο λογιστής 50 ευρο το έτος δλδ 150 σύνολο χωρίς προσαύξηση. Τι να πω θα πάω και από την εφορία να το ρωτήσω.
Καλημέρα!!!Μισθωτήριο αγροτεμαχίου έληξε 31/12/18 και δεν έκανα ανανέωση ηθελημένα κρατώντας το για ιδία χρήση. Πρέπει να κάνω κάτι με το ηλεκτρονικό συμβόλαιο του TAXIS;;; Ευχαριστώ!!!!
Τέθηκε σε λειτουργία από την ΑΑΔΕ η εφαρμογή προκειμένου οι έγγαμοι φορολογούμενοι, (όσοι το επιθυμούν) να γνωστοποιήσουν την επιλογή τους για υποβολή χωριστής δήλωσης συζύγων του φορολογικού έτους 2019.
https://www.aade.gr/polites/eisodima/gnostopoiisi-horistis-dilosis
.
Συχνές ερωτήσεις επί του θέματος.
https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-01/FAQs_xwristidilwsh_fe_2019.pdf
Ξέχασα να κάνω ανανέωση δήλωσης πληροφοριακών στοιχείων ηλεκτρονικού συμβολαίου για ακίνητο, δλδ το ηλεκτρονικό μισθωτήριο έληξε την 30-08-2019. (Το ακίνητο παραμένει νοικιασμένο). Γνωρίζει κάποιος σχετικά…
Αγαπητέ συνάδελφε,επειδή το ίδιο μου έχει συμβεί ,έκανα την ανανέωση και εκεί που γράφει “μισθωτήριο συμβόλαιο” προσέθεσα με “αναδρομική ισχύ”από την ημερομηνία που επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος .Αυτό μου το είπε μια εφοριακός της περιοχής μου.Το συμβόλαιο τότε ήταν έγγραφο,γιαυτό δεν γνωρίζω αν ισχύει σε ηλεκτρονική κατάθεση στη εφορία. Ελπίζω να σε βοήθησα στο πρόβλημά σου.
Στην ίδια περίπτωση ήμουν και εγώ. Έκανα ηλεκτρονική δήλωση μέσω του λογιστή μου εκπρόθεσμη(Μετά τη λήξη του συμβολαίου), και μου ήρθε πρόστιμο απ τη ΔΟΥ 100,00 ευρώ.
Δεν κατάλαβα γιατί κάνατε ανανέωση και οι δυο?? θα μπορούσατε να μην κάνετε και να τρέχει το συμβόλαιο κανονικά μέχρι να φύγουν οι ενοικιαστές.
ΠΟΛ 1162/2018, Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου.
Άρθρο 5, Κυρώσεις
1. Όσοι υποχρεούνται και δεν δηλώνουν τα στοιχεία των μισθώσεων ή τα δηλώνουν εκπρόθεσμα, υπόκεινται στις κυρώσεις που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις του ν. 4174/2013.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/389660/pol-1162-2018
.
Ν. 4174/2013, Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας.
Άρθρο 54, Διαδικαστικές παραβάσεις (παρ. 1.α και παρ. 2.α)
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/252126
G.G τον νόμο τον ξέρω, αλλά όταν έχεις τον ίδιο ενοικιαστή και έχει λήξει το συμβόλαιο αυτό παίρνει παράταση αν φυσικά έχει τον ίδιο ενοικιαστή….αυτό εννοούσα αλλά μου την έλυσε την απορία ο STERGIOS.
Σε εφαρμογή του άρθρου 1, της ΠΟΛ 1162/2018, ερώτηση α/α 17, και 18.
https://www.aade.gr/sites/default/files/2019-02/FAQs_misthotiria11_02_19_0_0.pdf
Έπρεπε να πάρει την επιδότηση ενοικίου, και χρειαζόταν συμβόλαιο σε ισχύ.
Στην συνέχεια απευθύνθηκα στην αρμόδια ΔΟΥ και με προέτρεψαν να υποβάλω ενδικοφανή προσφυγή προκαταβάλλοντας το 50% της οφειλής. Φυσικά και δεν πρόκειται να υποβάλω καμία προσφυγή, για λόγους αξιοπρέπειας απέναντι στο καθεστώς…
Στη θέση σου θα υπέβαλλα προσφυγή όπως σε συμβούλευσαν, διότι δυστυχώς το σύστημα δεν διορθώνει αυτόματα τυχόν λάθη και χρειάζεται δική σου παρέμβαση.
Φαντάσου το ως αδίκημα “κατ’ έγκληση” (!) όπου εάν δεν κάνεις εσύ σχετική αίτηση ο υπάλληλος της ΔΟΥ δεν μπορεί να προβεί σε επανέλεγχο της δήλωσης, άσχετα εάν συμφωνεί ότι έχεις δίκιο.
Βέβαια τα 625 € είναι ιδιαίτερα μεγάλο ποσό για να βρεις το δίκιο σου, οπότε απευθύνσου πρώτα σε κάποιο λογιστή για να υπολογίσεις το ποσό που (πιθανότατα) θα επιστραφεί.
Καλησπέρα σε όλους τους Συναδέλφους. Την 30-12-2019 βεβαιώθηκαν από την ΑΑΔΕ 1250 ευρώ ύστερα (λέει) από εκκαθάριση της δηλώσεως του 2013 και αφορούσαν αναδρομικά της συζύγου ύψους 2110 ευρώ. Λόγω φύσεως της εργασίας μου (αστυνομία) άρχισα “ανάποδη” αναζήτηση για να βρώ το “λάθος που έκανα”…Λοιπόν από την αναζήτηση προέκυψαν τα κάτωθι: α) Η σύζυγός μου συνταξιοδοτήθηκε από το δημόσιο το 2010. β) Το επίμαχο 2013 υπέβαλα την φορολογική μου δήλωση με τα ποσά όπως αυτά είχαν προεκτυπωθεί στο σώμα της δηλώσεως από την ΑΑΔΕ χωρίς να πειράξω τίποτα. γ) Μου βγήκε χρεωστικό εκκαθαριστικό περίπου 800 ευρώ τα οποία και κατέβαλα ύστερα από 2 ημέρες. Διαπιστώθηκε το εξής: Ο εκκαθαριστής ενός ταμείου του δημοσίου, που καταβάλλει μέρισμα, ΔΕΝ είχε αποστείλει στα εκκαθαριστικά του προς την ΑΑΔΕ ή την ΗΔΙΚΑ αναδρομικά τα αναδρομικά των προηγούμενων ετών ύψους 2110, για τα οποία όμως είχε παρακρατηθεί ο νόμιμος φόρος με μια διαφορά από τον αναλογούντα 2,15 ευρώ.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν.
– Ο φορέας έχει εκδώσει βεβαίωση αποδοχών των αναδρομικών και πότε.
– Αν ναι τα αναδρομικά δηλώθηκαν στο έτος που ανάγονται με υποβολή χειρόγραφων δηλώσεων την ΔΟΥ, έως το τέλος του έτους που εκδόθηκε η βεβαίωση.
– Αν όχι αναζήτησες την σχετική βεβαίωση αφού ήσουν γνώστης ότι έλαβες αναδρομικές αποδοχές και είχες υποχρέωση να τα δηλώσεις.
G.G.: ΄Ετσι, για την ιστορία και την καθεστωτική αντίληψη…https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/286786/syntaksioyxoi-kanoun-minysi-stin-aade-gia-ta-ravasakia-forou-sta-anadromika
ΑΝ το δημοσίευμα απαντούσε στα ερωτήματα που προκύπτουν (επί της διαδικασίας βάση της νομοθεσίας), θα μπορούσα πολύ ευχαρίστως να συνταχθώ με την άποψη σου, περί καταστρατήγησης της από την πλευρά της ΑΑΔΕ.
Ενδεχομένως σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις να συνέβη και αυτό αλλά στην παρούσα φάση εξετάζουμε την δική σου περίπτωση από την στιγμή που την δημοσιοποίησες.
Συνεπώς αδυνατώ να πάρω θέση (και να ασχοληθώ περαιτέρω) για το αν πραγματικά έχεις δίκιο ή όχι.
Συνέχεια…Αν όμως το ζήτημα δεν επιλυθεί σύντομα, θα πρέπει να υποβάλω στο δικαστικό τμήμα της ΔΟΥ μου, ενδικοφανή προσφυγή στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω σε έντυπη αλλά και ηλεκτρονική μορφή.Και αν κατάλαβα καλά από έντυπο που μου έδωσαν θα πρέπει να καταβληθεί το 50% της οφειλής και να υποβληθεί και αίτηση αναστολής του υπόλοιπου 50% με υπεύθυνη δήλωση με τα περιουσιακά στοιχεία μου. Και μέσα σε ένα μήνα από την μέρα που ανέβηκε στο taxis η οφειλή, δηλαδή έως τις 28-1-2020. Πως με έμπλεξαν έτσι??? Δεν σκέφτηκαν λένε να κοιτάξουν πριν το 2003 και δίχως να φταίω να υποστώ σε όλη αυτή την διαδικασία αν η αναμενόμενη εγκύκλιος δεν το επιλύει!! Αθάνατη Ελληνική εφορία!! Δεν ξέρω αν κάποιου του έτυχε κάτι παρόμοιο ας μου πεί. Σας ευχαριστώ καλό βράδυ.
Δυστυχώς συνάδελφε είναι πολλοί που έχουν το ίδιο πρόβλημα. Προέκυψε ζήτημα προστίμων από ΑΑΔΕ για όσους συνταξιούχους δεν υπέβαλαν τροποποιητικές δηλώσεις για αναδρομικά που χορηγήθηκαν. Σου συνιστώ αναμονή και επικοινωνία με ΑΑΔΕ , ίσως δοθεί κάποια γενικότερη λύση για όλους: https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/283514/syntaksioyxoi-se-katastasi-sok-vroxi-ta-lathi-sta-ravasakia-tis-aade-gia-pliromi-ekstra-forou-anadromika
Αγαπητέ Dani, όπως έγραψα στο πιο πάνω σχόλιο μου, τις συμπληρωματικές τις είχα υποβάλει κανονικά το 2014 (για εισοδήματα έτους 2013, που αφορούν αναδρομικά παλαιοτέρων ετών) οπότε δεν τίθεται θέμα προστίμου προς εμένα. Άλλοι θα πρέπει να το “φάνε”, τη νύφη όμως την πληρώνω εγώ. Εννοείται ότι είμαι σε επικοινωνία με την ΔΟΥ, σε ευχαριστώ.
https://www.taxheaven.gr/news/47201/nomooetikh-ryomish-gia-th-dikaih-forologhsh-twn-anadromikwn-toy-oikonomikoy-etoys-2014-zhtaei-o-basilhs-spanakhs
Καλησπέρα. Διαβάστε τι συνέβη με τα αναδρομικά που πήρα το 2013.Βλέπω στο taxis οφειλή 376 ευρώ, η οποία δηλώθηκε από την ΑΑΔΕ την 28-12-2019, προκειμένου να μην παραγραφούν.Τις συμπληρωματικές δηλώσεις (ήταν 3 για τα έτη 1998-1999 και 2000) τις έκανα. Η ΑΔΔΕ όμως που πραγματοποίησε τον έλεγχο, έφθασε μέχρι και το 2003 γιατί μέχρι τότε έχει ηλεκτρονικά αρχεία. Έστειλε λοιπόν (όπως και όλων όσων δεν έκαναν τις συμπληρωματικές) τα ονόματα στις αντίστοιχες ΔΟΥ για περαιτέρω έλεγχο ο οποίος και πραγματοποιήθηκε και μετά ανέβασαν στο taxis μηνύματα στην προσωποποιημένη πληροφόρηση.Το “ωραίο’είναι, ότι η δική μου ΔΟΥ, αν και έχει δυνατότητα να ελέγξει τα έτη πριν το 2003 δεν το έκανε, γι αυτό και μου βγήκε η οφειλή των 376 ευρώ. Αφού χθές πήγα, τους έδειξα τις συμπληρωματικές που είχα υποβάλλει, φυσικά μου είπαν ότι έχω δίκιο αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την εγκύκλιο από την ΑΑΔΕ για το πως θα χειριστούν την υπόθεση μου και άλλες που θα προκύψουν.Συνέχεια….
Τα 376 € είναι ο πρόσθετος φόρος λόγω της εκκαθάρισης μαζί με το πρόστιμο ?
Γιάννη όπως έγραψα και πιο πάνω, οι της εφορίας αφού δεν έψαξαν τα έτη πριν το 2003, έτσι πρόσθεσαν όλα τα αναδρομικά στο έτος είσπραξης (2013), Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αλλάξω κλιμάκιο και να αυξηθεί η εισφορά αλληλεγγύης από 150 ευρώ σε 480, δηλαδή άλλα 330 περίπου. Τα υπόλοιπα 46 είναι διαφορά στο φόρο εισοδήματος.Πρόστιμο δεν είδα να αναγράφεται κάπου.
Στην περίπτωση σου πρέπει να εφάρμοσαν τις διατάξεις της παρ. 4.δ του άρθρου 45, του ν.2238/1994.
Και σύμφωνα με αυτά που γράφεις πρέπει να σε φορολόγησαν για ποσό αναδρομικών περίπου 9.000 € (δηλαδή το 80%, και το άλλο 20% το καταχώρησαν στον κωδικό 781), σε σύνολο αναδρομικών περίπου 11.300 €.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/8414
Το εφάρμοσαν μάλλον όπως τα γράφεις φίλε G.G. (τα ποσά διαφέρουν από αυτά που αναφέρεις, έχουν μπει στον 301 κωδικό) αφού διάβασα το link που μνημόνευσες και σε ευχαριστώ, όμως έχουν κάνει λάθος και δεν ευθύνομαι εγώ, που δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους!! Αναμένω την εγκύκλιο του, που θα διορθώνει αδικίες και σε αντίθετη περίπτωση θα δω πως θα κινηθώ.
Τελικά το διόρθωσαν το λάθος και μετά από αίτηση μου (πρωτοκολλημένη φυσικά),. Ευτυχώς είχα κρατήσει τις δηλώσεις. Να τα κρατάτε ολα για 6 με 7 χρόνια. γιατι βλέπετε τι μπορεί να συμβεί.
Καλησπέρα.Σημερα κατέθεσα τροποποιητικής δήλωσης στην ΔΟΥ αλλά χθες κατέθεσε μια ο λογιστής μου τις ίδιες..Δηλαδή κατεθεσα δύο φορές τις ίδιες δηλώσεις.Θα έχω κάποιο προβλημα
Αν ενοείς χειρόγραφες θα πας με το νεο ετος να πάρεις πίσω την δική σου εξηγώντας τους το λόγο
Καλησπέρα χρόνια πολλά κ με το καλό το νέο ετος,μπήκα στο taxis να τυπώσω τα τέλη κ είδα ότι 17/12/2019 μου έχουν χρεώσει 1900 ευρώ για το έτος 2005 τι μπορώ να κάνω ?
Μήπως ξέχασες να δηλώσεις εισοδήματα
https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-59/#comment-81766
Αφου δεν ξέρεις απο τι είναι ή θα πάς στην ΔΟΥ σου ή πάρε τηλέφωνο για πληροφορίες
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.aade.gr/menoy/aade/epikoinonia&ved=2ahUKEwjFgeqx6NvmAhUKQ0EAHXiHDrsQFjAEegQIBxAC&usg=AOvVaw34SQjkOwfzMl14xJgM7p6f&cshid=1577655566045
Φορολογια
Kαλησπερα να ρωτήσω κάτι .μου βγήκε οριστική σύνταξη με πράξη…έχω διαγραφή τον οκτ.16…η σύνταξη μου μετράει από απο 1 Ιαν του 2017…ομως μέχρι σήμερα επερνά την προσωρινη…τωρα που βγήκε η οριστική μου έβαλαν και κάποια αναδρομικά …πρέπει να κάνω τροποιητικη για το 17+ 18? και πότε πρέπει να την υποβαλω μέσα στο 2019 η του χρόνου στις δηλώσεις που θα κάνουμε..ευχαριστώ..
του χρονου τροποποιητικες για τα χρονια που θα σου εχουν επιμεριστει τα αναδρομικα
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.καλρς γιορτές …
Υπεγράφη η σχετική ΚΥΑ, για τον καθορισμό των όρων και των προϋποθέσεων διανομής του Κοινωνικού Μερίσματος έτους 2019.
Οι αιτήσεις για την καταβολή του κοινωνικού μερίσματος, θα πρέπει να υποβληθούν από τις 17-12-19 έως τις 26-12-19.
https://www.taxheaven.gr/circulars/31994
Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης
Διευρύνεται η χορήγηση σε άτομα με αναπηρία (ΑΜΕΑ) όλων των ηλικιών (επί του άρθρου 2 της ΚΥΑ)
https://minfin.gr/web/guest/deltia-typou/-/asset_publisher/4kjvD0lBldee/content/d-t-dieurynetai-e-choregese-tes-ektaktes-enischyses-se-atoma-me-anaperia-amea-olon-ton-elikion?inheritRedirect=false&redirect=https%3A%2F%2Fminfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fdeltia-typou%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_4kjvD0lBldee%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1
Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ το νέο φορολογικό. Ν4646/2019 ΦΕΚ Α 201.
http://www.et.gr/idocs-nph/pdfimageSummaryviewer.html?args=sppFfdN7IQP5_cc–m0e18iAcc4jHg5cc7pB8Nqo6MW8rzSZFxgk-XLICQIaWE9-kAYi3ORfmarerK6YQPcmuC2IOjDoeVMT4kicnjz_3u4G8qOBlZzQoc77k1-A9Eyz7vqZ2xJ5_DYHlSzKSG4dZGLf0BYTngpMypJ3RkUjZrM7Wg9XpNS7RQ..
Το παραπάνω link δεν δουλεύει.
Νέο εδώ https://www.taxheaven.gr/law/4646/2019
Εκτός κι΄αν κάνω λάθος με φορολογητέο εισόδημα 18.500 ευρώ και ηλεκτρονικές αποδείξεις 5,550 ευρώ [ 30% ], το προκύπτον όφελος 20 ευρώ το μήνα.
Καλημέρα Παναγιώτη.
Το όφελος που προκύπτει από την αλλαγή στην φορολογική κλίμακα εξαρτάται από τον αριθμό των τέκνων. Για φορολογητέο εισόδημα 18500€ το μηνιαίο όφελος είναι 4,75€ – 3,33€ – 6,66€ – 16,66€ για 0 – 1 – 2 και 3 τέκνα αντίστοιχα.
Μπορείς να δεις πλήρη ανάλυση και σύγκριση της φορολογικής επιβάρυνσης για τα φορολογικά έτη 2019 και 2020 στην σελίδα https://www.taxheaven.gr/news/46930/upd-h-nea-klimaka-forologias-eisodhmatos-misowtwn-syntaxioyxwn-gia-to-2020-analytikoi-pinakes .
GEORGIOSP Καλησπέρα, Όπως πάντα είσαι σωστός και με αποδεικτικά στοιχεία.
Τελικά νομίζω ότι λίγος χαλκός και γυαλί ήταν αυτό που πήραν οι συνταξιούχοι. Το χρυσάφι και τα διαμάντια ίσως έλθουν αργότερα