Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 55 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
24 Φεβρουαρίου 2015 19:20

Ταξχος εα (μισθολογικά αντγος), σχέση 29 χρόνια 11 μήνες, έγγαμος με παιδιά έλαβε πριν λίγες μέρες επιπλέον ποσό 8.300. Το εφάπαξ το είχε πάρει 1/13.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΦΙΛΙΠΠΟΣ
24 Φεβρουαρίου 2015 19:27

Τόσο βγάζει ως “διαφορά 2015” και η εφαρμογή του Αχιλλέα !

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ
Απάντηση σε  ΦΙΛΙΠΠΟΣ
26 Φεβρουαρίου 2015 19:14

ΕΜΕΝΑ ΦΙΛΙΠΠΕ ΜΕ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ 17 ΙΑΝ 2013 ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΟΑΣ

nikos makk
nikos makk
24 Φεβρουαρίου 2015 13:47

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ,ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΤΥΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΤΑ 3 ΕΤΥ ΚΟΝΔΥΛΗ ΑΦΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΕΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙ ΤΗΣ ΑΣΥΕ ΚΑΙ ΜΕ 23,7 ΕΤΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  nikos makk
24 Φεβρουαρίου 2015 17:08

Tην 3ετία Κονδύλη δικαιούνται μόνο οι παλαιοί ασφαλισμένοι δηλαδή όσοι κατετάγησαν έως 31-12-1992 και εφόσον έχουν συμπληρώσει 20 έτη πραγματικής υπηρεσίας.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  nikos makk
24 Φεβρουαρίου 2015 18:33

Ποιά είναι η σελίδα του ΓΛΚ, που σου υπολογίζει τη σύνταξη ???

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
24 Φεβρουαρίου 2015 18:40

Μάλλον εννοεί την εφαρμογή του Αχιλλέα
http://enstoloi.net/comments/sintaxi-glk/

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Φεβρουαρίου 2015 18:58

Στη σελίδα του ΓΛΚ
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis

υπάρχει ένας σύνδεσμος: “πόση σύνταξη θα πάρω;”

αλλά …. δεν λειτουργεί !!!

martinlogan
martinlogan
Απάντηση σε  nikos makk
27 Φεβρουαρίου 2015 10:37

Για σου Nikos makk επειδή είμαι ίδια περίπτωση έχεις κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας για να μιλήσουμε . Ευχαριστώ

martinlogan
martinlogan
Απάντηση σε  martinlogan
27 Φεβρουαρίου 2015 10:38

Το email μου ειναι [email protected]

nikos makk
nikos makk
Απάντηση σε  martinlogan
1 Μαρτίου 2015 20:48

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,martiniogan.ΠΑΡΕ ΣΤΟ 6981xxxxxx.

nikos makk
nikos makk
Απάντηση σε  nikos makk
4 Μαρτίου 2015 13:44

ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΥΕ ΜΕ 23,7 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΤΑΧΘΕΙ ΣΤΙΣ 24/07/1991.ΤΗΝ 3ΕΤΙΑ ΚΟΝΔΥΛΗ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ηλιας 1964
Ηλιας 1964
23 Φεβρουαρίου 2015 20:04

Καλησπερα ! ειμαι ενας απο τους δικαιουμενους αποστρατους συμπληρωματικου ΕΦΑΠΑΞ,θα ηθελα να ρωτησω για να μας δοθει συμπληρωματικο θα πρεπει να γινει καποια αιτηση ; η θα βγαλει αυτοματα το συστημα την διαφορα οταν ερθρει η σειρα μου ;
Ευχαριστω

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Ηλιας 1964
23 Φεβρουαρίου 2015 20:37

συνονόματε, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα προσωπικά, μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν αυτοί όταν χρειαστεί να στείλουμε Φ. Ενημερότητα. Αίτηση κλπ δε χρειάζεται

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
21 Φεβρουαρίου 2015 14:25

nikos makk
N.2838/2000
23 Ετη Υπλγου
25 Ετη Λγου

nikos makk
nikos makk
21 Φεβρουαρίου 2015 13:31

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ,ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ/ΑΝΘΣΤΗΣ/ ΑΠΟ ΑΛΧΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΙΚΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ.ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 23,7 ΜΕ ΕΧΥ 48 ΚΑΙ ΠΛΥΡΟΝΟΜΟΥΝ ΩΣ ΥΠΛΓΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  nikos makk
22 Φεβρουαρίου 2015 01:36

oxi

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
22 Φεβρουαρίου 2015 11:33

ΑΛΑ ΔΕΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ

makis
makis
21 Φεβρουαρίου 2015 12:48

καλημερα ειμαι αποστρατος θελω να ρωτησω τα βιβλιαρια υγειας μελων οικογενειας θελουν θεωρηση?ευχαριστω

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  makis
21 Φεβρουαρίου 2015 13:04
Βαγγέλης
Βαγγέλης
20 Φεβρουαρίου 2015 22:18

Αχιλλέα μπράβο για την δουλειά σου. Είναι ανεκτίμητη για μας η ενημέρωση επι οικονομικών & συνταξιοδοτικών θεμάτων.

Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο ΜΤΣ για το ΒΟΕΑ του υιού μου (έκλεισε τα 25 τον Δεκέμβριο). Τα λεφτά θα κατατεθούν τέλος του μήνα και είναι ακριβώς όσα βγάζει και το πρόγραμμά σου.

Διάβασα παραπάνω ότι όσοι αποστρατευτηκαν το 2012 πήραν το 94% του Εφαπαξ . Εγώ αποστρατεύτηκα 4 Μαϊ 2012 με βαθμό Τχη και με παγωμένο τον μισθολογικό βαθμό στα 2/3 Σχη αντί του Σχη. Υπαρχει περίπτωση κάποια στιγμή να πάρουμε και το υπόλοιπο 6%;

Και πάλι μπράβο για την δουλειά σου.

nikos makk
nikos makk
20 Φεβρουαρίου 2015 13:59

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΗΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 15 ΙΑΝ 2015 ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΛΑΒΕΙ 18 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΡΡΟΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΑΣΥΕ ΚΑΙ ΝΟΡΙΤΕΡΑ 3 ,2ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΛΟΓΙΖΩΝΤΑΙ ΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΥΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΜΟΣ.ΟΠΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΙΣΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 10:11

ΕΙΜΑΙ 43 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2012 ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ..ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΝΟΜΙΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 10:29

http://enstoloi.net/comments/apascholisi/
ριχνουμε και καμια ματια στο site

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 10:30

μην τα γραφεις ετσι φανερα οτι εισαι συνταξιουχος 43 ετων,γιατι αλλο που δεν θελουνε καποιοι….με νοιωθεις ε;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 15:07

ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ,,ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΜΕ ΕΓΩ Η ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ..ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 21:46

το ξερω συνωνοματε,δυστυχως ομως καποιοι γυρω μας εχουν μεγαλο προβλημα,…….

villas
villas
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 21:49

Οσοι εχουν προβλημα ας πιουνε ξυδακι , αλλωστε δεν ταξιδευαν αυτοι 300 ημερες το χρονο με σαπιοκαραβα , θα τους κανει καλο

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
19 Φεβρουαρίου 2015 22:58

Για την ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 19 ΦΕΒ 2015 21:30

ΝΔ 445/1974(ΦΕΚ 160Α/1974)
ΑΡΘΡΟ 13
Λογιζόμενος χρόνος υπηρεσίας εν τω βαθμώ:

3. Λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας εν τω βαθμώ ο χρόνος καθ’ ον διετέλεσαν ο Ανθ/στής ή Υπαξ/κός εν τω βαθμώ τούτω εις:
α) Κανονικήν άδειαν μέχρις ενός (1) μηνός κατ’ έτος.4. Λογίζεται επίσης ως χρόνος υπηρεσίας εν τω βαθμώ ο χρόνος καθ’ ον ο Ανθυπασπιστής ή Υπαξιωματικός διετέλεσαν εν τω βαθμώ τούτω εις αναρρωτικήν άδειαν ή νοσηλείαν, λόγω νόσου ή τραυματισμού, μέχρι 12 μηνών εν συνόλω δι’ εκάστην περίπτωσιν.
β) Αιχμαλωσίαν, εάν μετά την επάνοδόν του εξ αυτής, απηλλάγη πάσης κατηγορίας.
γ) Νοσηλείαν ή αναρρωτικήν άδειαν, λόγω τραυματισμού κατά τας επιχειρήσεις ή διατεταγμένην υπηρεσίαν, εν ειρήνη ή πολέμω ή λόγω ασθενείας αποτόκου κακουχιών πολέμου.

4. Λογίζεται επίσης ως χρόνος υπηρεσίας εν τω βαθμώ ο χρόνος καθ’ ον ο Ανθυπασπιστής ή Υπαξιωματικός διετέλεσαν εν τω βαθμώ τούτω εις αναρρωτικήν άδειαν ή νοσηλείαν, λόγω νόσου ή τραυματισμού, μέχρι 12 μηνών εν συνόλω δι’ εκάστην περίπτωσιν.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
20 Φεβρουαρίου 2015 15:17

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας .

ANASTASIA
ANASTASIA
19 Φεβρουαρίου 2015 21:30

Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος να μου λύσει την παρακάτω απορία:
Βρίσκομαι σε πρώτη 9μηνη μακρά αναρρωτική άδεια η οποία λήγει στις 26 Φεβ 2015, εάν χρειαστεί να πάρω και άλλη μακρά αναρρωτική άδεια, όταν στις 30 Οκτ 2015 που κλείνω 25 χρόνια υπηρεσίας και από Αλχίας δικαιούμαι το βαθμό του Ανθυπασπιστή θα έχω καθυστέρηση λόγω των παραπάνω αναρρωτικών που προανέφερα ή τον δικαιούμαι τον βαθμό κανονικά?
Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  ANASTASIA
19 Φεβρουαρίου 2015 22:27

Βαθμό δικαιούσαι αν στον φέρων βαθμό δεν έχεις συμπληρώσει 30 μήνες εκτός υπηρεσίας και εφόσον έχεις συμπληρώση τον απαιτουμενο χρόνο διοικήσεως στον βαθμό σου

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ANASTASIA
19 Φεβρουαρίου 2015 23:18

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΕΛΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΘΗΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ANASTASIA
20 Φεβρουαρίου 2015 10:31

Δεν παιζει ρολο ο διοικητικος βαθμος σου στη συνταξη,παρα μονο ο οικονομικος

Κωστής
Κωστής
19 Φεβρουαρίου 2015 12:13

Βράβευση τέκνων συναδέλφων Σ.Ξ. : http://www.mts.gov.gr/index.php/122-picar_2015

Γιαννης
Γιαννης
19 Φεβρουαρίου 2015 09:54

Σε επικοινωνια με ΕΛΟΑΣ αν θα πρεπει να καταθεσουμε αιτηση για το συμπληρωματικο εφαπαξ μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται και οτι τηρειτια η αρχικη σειρα χορήγησης τους

KONSTANTINOS
KONSTANTINOS
Απάντηση σε  Γιαννης
19 Φεβρουαρίου 2015 10:31

Την ιδια ενημερωση ειχα και εγω σημερα το πρωι

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  KONSTANTINOS
19 Φεβρουαρίου 2015 17:45

υπάρχει κάποια ενημέρωση για το αν έχει αρχίσει η καταβολή και το πού βρισκόμαστε?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιαννης
20 Φεβρουαρίου 2015 10:32

οι ανθρωποι δεν παιζονται!!!δινουν εφαπαξ σε δικαιουχους που εφυγαν τελος του 13 και σε οσους εφυγαν το 12 δεν δινουν αμεσα το συμπληρωματικο!!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 13:21

Απαραδεκτο αν αυτο κανει!!!Τις καρατησεις μου τις εισεπραξε κατευθειαν και οχι σε 36 μηνες!!!Δεν φτανει που σε σχεση με αυτους που πηραν πριν τον 8-12 εμεις χασαμε ενα 10% τωρα μας ταλαιπωρουν!!!Αισχος !!!

paschalis
paschalis
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 16:02

Έχω μείνει άναυδος. Αχ αυτή η κατσίκα του γείτονα!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 16:58

ΔΗΜΗΤΡΗ,
τις κρατήσεις σου τις έχεις ήδη εισπράξει και με το παραπάνω!
Αγνοείς ότι το εφάπαξ που ήδη έλαβες είναι πολύ μεγαλύτερο από τις κρατήσεις υπερ ΕΛΟΑΣ ακόμα κι αν υπολογίσεις πληθωρισμό ;

Άσε να πάρουν και κάποιοι άλλοι το 94% (που εσύ ήδη πήρες) και μετά παίρνετε όλοι το υπόλοιπο 6%.

Δεν είναι πιό δίκαιο ;

Ηλίας
Ηλίας
20 Φεβρουαρίου 2015 16:22

Από την άλλη μεριά κάποις θα μπορούσε να πει ότι δίνοντας ένα εφαπαξ λιγότερο κάθε μήνα (μόνο ένα όχι παραπάνω) θα μπορούσαν να πληρώνουν περίπου 15 συμπληρωματικά.
πιχειρήματα υπάρχουν και από τη μία και από την άλλη πλευρά. Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν να είναι όλοι ικανοποιημένοι, πάντα θα υπάρχουν παράπονα.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ηλίας
20 Φεβρουαρίου 2015 17:05

Μα αυτό θα γίνει!
Από τη στιγμή που τα έσοδα είναι συγκεκριμένα, το γεγονός ότι τους επόμενους 36 μήνες θα δίνει συμπληρωματικά εφάπαξ, σημαίνει ότι θα λιγοστέψει η ροή των κανονικών.

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Ηλίας
20 Φεβρουαρίου 2015 17:58

συμφωνώ απλά το ανέφερα ως παράδειγμα…η ουσία είναι να μη γκρινιάζουμε και υπομονή

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 22:01

Να αισθανομαι λοιπον εθνικα υπερηφανος που ελαβα 7χιλιαρικα λιγοτερο εφαπαξ απο καποιον που εφυγε το Μαρτιο του 2012 ;Ε να αισθανομαι αν αυτο σας αρεσει!!! @aero ασε ξερω εγω για ποιες κρατησεις μιλαω,τις οποιοες μου τις κρατησανε μπαμ και κατω(εσυ ποτε σου δεν ειχες την κρατηση που αναφερομαι).Δεν γραφω ποτε μου τιποτα στην τυχη!!!Ουτε ειμαι Μπαρουφακης!!! @Αχιλεα αστο,δεν ημουνα περιπτωση παγωμενων ΒΜ!!Και βεβαια συμφωνω οτι η μη χορηγηση συμπληρωματικων εφαπαξ και μερισματων στην κατηγορια αυτη εινα ιαπλα μια αλητεια!!!Αλλα εσυ το εχεις γραψει παλιοτερα οτι δεν θα διεκδικησεις το δικιο σου,ενω εγω για μια εντελως παρανομη κρατηση που μου επεβαλλαν στο εφαπαξ μου απο την πρωτη στιγμη τους κυνηγαω δικαστικα και οτι βρει!!!Αμα εχουν δικιο αυτοι μαγκια τους,αλλα αμα το Δικαστηριο αποφανθει οτι εχω δικιο εγω τοτε τα πραγματα αλλαζουν.Αυτη εινα ιη διαφορα μας!!!Εγω διεκδικω με ολα τα νομιμα μεσα που διαθετω,καποιοι αλλοι οχι!!!Οπως εκανα απο την πρωτη στιγμη που βγηκε η αποφαση του ΣτΕ!!Ημουν ισως ο πρωτος που αιτηθηκα συμπληρωματικο εφαπαξ!!! @paschalis μαλλον δεν εχεις καταλαβει τιποτα!!!Εμενα φιλε το… Διαβάστε τη συνέχεια »

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Φεβρουαρίου 2015 02:02

αφού είναι έτσι φίλε μου πήγαινε και πάρε και το συμπληρωματικό ποσό που σου αναλογεί μέσα σε τρεις μήνες και μην ασχολείσαι με εμάς εδώ….και μη νοιαστείς καθόλου για αυτόν που θα του πάρεις τη σειρά

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Φεβρουαρίου 2015 18:00

Αχιλλεα ποτε μου δεν σκεφτηκα εγωιστικα.Γραφεις πως ανεφερα “εμένα δεν με νοιάζει, ας κάνουν αγωγές”!!!Μαλλον παρερμηνευεις την αποψη μου πως οταν διαπιστωνουμε πως κατι μας θιγει το κυνηγαμε δικαστικα!!!Και φυσικα το “εμένα δεν με νοιάζει, εγώ πήρα το εφάπαξ αμέσως” φυσικα δεν ισχυει !!!!Ο νομος ειναι απολυτα σαφης!!!Χορηγηση του εφαπαξ σε 3 μηνες!!!Αν καποιος αισθανεται οτι αδικειται και οτι τον καθυστερουν,απλα κανει ασφαλιστικα μετρα και αγωγη κατα του ταμειου!!!Ειναι προτιμοτερο απο τα να ζει ενα χρονο και επιπλεον σε αγωνια!!!Τι δεν ειναι σωστο σε αυτο που αναγραφω; Ξερεις πολυ καλα ,μιας και σου ειχα στειλει την πραξη απονομης εφαπαξ πως η διαφορα μου με καποιον που ελαβε το εφαπαξ του λιγους μηνες πριν απο μενα,με ισως λιγοτερα ετη υπηρεσιας,εκτος απο τα 2+2 χιλιαρικα της διαφορα των μισθολογιων ειναι αλλα 2600!!!Οποτε για αυτο αναφερω ορθως οτι η διαφορα ειναι κοντα στα 7χιλιαρικα!!! Και φυσικα δνε θα υσηχασω ,αν δεν λαβω αυτα που μου οφειλουν και μου εχουν παρανομως παρακρατησει οι Μαφιοζοι !! Και φυσικα θεωρω προβοκατορικα και εντελως αναληθη τα οσα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Φεβρουαρίου 2015 18:23

και για οσους λενε οτι δεν ειναι εγωιστες,δεν ειδα καμια ευαισθησια,για τα μερισματα ΕΚΟΕΜΣ!!!Καποιοι λαμβανουν ενω αποστρατευτηκαν πριν την δημιουργια του ΕΚΟΕΜΣ!!!Η λιγα χρονια μετα τη δημιουργια του!!!Δεν βλεπω καμια μα καμια ευαισθησια εναντι των ε.ε συναδελφων μας!!!Δεν βλεπω καμια ευαισθησια για τους ε.ε συναδελφους μας που τους αυξηθηκαν οι εισφορες στα Μετοχικα Ταμεια,για να λαμβανουν οι ηδη συνταξιουχοι τα μερισματα,οι οποιοι συνταξιουχοι πληρωναν πολυ λιγοτερα στα μετοχικα!!!Δεν ειδα καμια ευαισθησια για καποια τρελα ΒΟΕΑ που προλαβαν και πηραν καποιοι ,ενω τα δικα μας παιδια η τα παιδια των ε.ε συναδελφων μας,ουτε το 1/3 θα παρουν!!!Αφηστε λοιπον καποιοι τα κυρηγματα περι εγωισμου!!!Τοσα χρονια εχω μαθει πως αλλιως λειτουργουν τα πραγματα!!!Κια ειμαι απολυτα σιγουρος για οτι γραφω!!!Ειτε εινα ιαρεστο σε καποιους ειτε οχι.

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Φεβρουαρίου 2015 21:24

Πού είναι το αναληθές και προβοκατόρικο σε αυτό που έγραψα?
1. Όταν πήρες το εφάπαξ σου σε 3 μήνες είναι αυτονόητο ότι κάποιος συνάδελφος καθυστέρησε να το πάρει εξαιτίας σου.
2. Αν καταφέρεις να πάρεις το συμπληρωματικό σε 3 μήνες είναι αυτονόητο ότι κάποιος συνάδελφος θα καθυστερήσει να το πάρει εξαιτίας σου.
3. Αν μετρήσεις στο ποστ πόσες φορές έχεις χρησιμοποιήσει πρώτο ενικό πρόσωπο, θα καταλάβεις τι εννοώ με το “εγώ” και το “εσείς”
4. Θα ήταν πολύ έυκολο να δίνεται το εφάπαξ σε 3 μήνες σε όλους….απλά θα μπορούσε να περικοπεί κατά 90% και θα ήσουν ευχαριστημένος.

paschalis
paschalis
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
23 Φεβρουαρίου 2015 20:25

Φίλε Δημήτρη, καταφέρεσε κατά πάντων (που δεν συμφωνούν με όσα υποστηρίζεις), με μεγαλύτερο μένος απ’ οτι “στα μέλη της κομόρα των Μετοχικών”. Επίσης όπως εμείς δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα για σένα έτσι και σύ δεν μπορείς να γνωρίζεις για εμάς το τι ενέργειες έκανε ο καθένας για να διεκδικήσει. Μου λες “ότι δεν κατάλαβα τίποτα”. Κατάλαβα πολλά. Μην διεκδικείς την μοναδικότητα στη νόηση. Καλό βράδυ και καλή Σαρακοστή.

Κώστας
Κώστας
18 Φεβρουαρίου 2015 23:13

Σήμερα παρατήρησα στην συνταξιοδοτικη μου πράξη τον διπλασιασμό της κράτησης υπέρ ΕΑΣ από 50 σέ 105€.Η δέ αυτή αύξηση αρχής γενομένης απο τον Ιανουάριο του 2015.Απλά πρός ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

NIKOLAS
NIKOLAS
Απάντηση σε  Κώστας
18 Φεβρουαρίου 2015 23:45

Και που οφείλεται αυτή η αύξηση ;