Σελίδα υπ' αριθ. 10 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 10 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Αχιλλεα ποσο δυσκολο ειναι να ξερουμε εναν τροπο υπολογισμου για τις κρατησεις στο εφαπαξ σε οσους εχουμε παρει προκαταβολη;
Αν είσαι εν.εν , στο MIS γίνεται ο υπολογισμός.
Χοντρικά για προκαταβολή 25.000 ευρώ να υπολογίζεις επιπλέον 1000 ευρώ για κάθε έτος από την λήψη της προκαταβολής μέχρι τη λήψη του εφάπαξ.
Δεν είναι καθόλου δύσκολο, αυτό που πήρες δεν ήταν προκαταβολή του εφάπαξ, αλλά ΔΑΝΕΙΟ με ενέχυρο το εφάπαξ.
Βρίσκεις στο δίκτυο μία σελίδα υπολογισμού δανείων (έχει πολλές), βάζεις το ποσό που πήρες, το επιτόκιο και το χρόνο από τη λήψη του δανείου μέχρι την εξόφληση του εφάπαξ και σου υπολογίζει ακριβώς τι ποσό θα σου αφαιρέσουν.
… Αχιλλέα, δεν είναι άσχημη ιδέα να προσθέσεις ένα ανάλογο “παραθυράκι” στον υπολογισμό του εφάπαξ. Να ξέρουν οι συνάδελφοι τι θα πάρουν στο χέρι από το εφάπαξ τους.
Φυσικά απαιτεί επιπλέον κόπο από μέρους σου αλλά … έχεις “γράψει” δυσκολώτερο κώδικα για πιό πολύπλοκους υπολογισμούς. Αυτό θα είναι piece of cake και θα εκτιμηθεί δεόντως !
Αγαπητέ Αχιλλέα
Με τα τρίμηνα ενημερωτικά των συντάξεων τί γίνεται?Ο αδελφός μου πήγε σήμερα στο ΓΛΚ και τα πήρε από εκεί.Δεν προτίθενται να στείλουν γιατί δεν έχουν χαρτί λένε.Εμείς με ποιό τρόπο θα παρακολουθούμε τις συντάξεις μας?Μήπως τα θεσμικά μας όργανα θα πρέπει να κάνουν κάτι ή τελικά Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα?
Στο τελευταίο ενημερωτικό σημείωμα που έχεις πάρει ή στη σελίδα http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CDAQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.gsis.gr%2Fgsis%2Finfo%2Fgsis_site%2FContact%2Fdocuments_Contact%2Fperifer_ypir.pdf&ei=lMSRVNnFIZbzaqbrgJgB&usg=AFQjCNG3gWftHj3atID8Q_7Ro2PfiNYerg&bvm=bv.82001339,d.d2s θα βρεις την διεύθυνση της Υ.Δ.Ε της περιοχής στην οποία μένεις. Μπορείς να πάς εκεί και να ζητήσεις να σου δώσουν το τρίμηνο ενημερωτικό σημείωμα.
Σε ευχαριστώ πολύ GEORGIOSP
Το ενημερωτικό όντως είχε ένα στεγνό ΥΔΕ χωρίς να εξηγεί τι είναι και σε τι μας χρησιμεύει αυτή η ΥΔΕ.΄Εχουμε πολλά να μάθουμε ακόμα και αυτό το Site είναι πάρα πολύ χρήσιμο.
GEORGIOSP.Για το λόγο ότι με έχει μπερδέψει πολύ ο υπολογισμός σχετικά με την συγκεκριμένη σελίδα μου βγάζει πολύ μικρότερα ποσά. αν θέλεις στείλε μου το τηλέφωνο σου στο [email protected] να σε πάρω μήπως καταλάβεις και μου εξηγήσεις. Ευχαριστώ
Ας ξεκινήσουμε από την αρχή, έχεις ήδη τον καθορισμό σύνταξης από το ΓΛΚ (Βασική Σύνταξη), είναι ίδια με το ποσό που βγάζει η σελίδα;
Εάν προέρχεσαι εξ’ Υπξκών έχεις προσθέσει την 3ετία Κονδύλη;
Διάβασε πρώτα όλες τις ενότητες στη σελίδα FAQ και πιθανώς κάποιες από τις απορίες σου να έχουν ήδη απαντηθεί εκεί.
Μετά επανέρχεσαι εδώ για αυτές που δεν απαντήθηκαν.
Ξέρεις γιατί σε ρωτάω GEORGIOS. Γιατί η διακοπή μισθοδοσίας έγινε με ημερομηνία 28-3 2013. Η τρίμηνες αποδοχές ήταν από 28-3 2013 έως 28-6-2013 και η σύνταξη έχει ημερομηνία πληρωμής από 29-6-2013 δηλαδή την επόμενη μέρα.
Μέχρι και τις 28/6/2013 είχες πληρωθεί με τις τρίμηνες. Επομένως έπρεπε να πληρωθείς για 29&30/6 και για τους επόμενους μήνες μέχρι και για τον Σεπτέμβριο. Αφού έχεις την συνταξιοδοτική πράξη είναι εύκολο να κάνεις μόνος σου τον υπολογισμό. Βάλε τα στοιχεία σου στη σελίδα Σύνταξη ΓΕΑ , αν η βασική σύνταξη έχει κάποια μικροδιαφορά με αυτή της συνταξιοδοτικής πράξης βάλε το ποσό της διαφοράς στο πεδίο “Ποσό διόρθωσης” και θα δεις δίπλα την Πληρωτέα Σύνταξη με ακρίβεια δεύτερου δεκαδικού ψηφίου.
Ευχαριστώ georgiosp .29-8-2013 πληρώθηκα έγινε λάθος. Αυτό που λες όμως είναι σίγουρο;
Διαγράφηκα 28-3-2013. Στις 26-4-13 πήρα τριμηνιαίες αποδοχές (ουσιαστικά δυο μήνες ο άλλος ήταν ο Απρίλιος). Στις 29- 9-2013 μπήκε για πρώτη φορά η σύνταξη αναδρομικά από 29-6-2013 όπως αναφέρει η συνταξιοδοτική πράξη. Ερώτηση: Διαιρώ το ποσό δια τρία για να δω τις μηνιαίες αποδοχές ακριβώς η μήπως η αρχική καταβολή τις σύνταξης έχει αναδρομικά ( κρατήσεις η επιπλέον αποδοχές). Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Στις 29/8 και όχι 29/9 πληρώθηκες για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο καθώς και για δύο ημέρες του Ιουνίου (29&30/6). Αν θες λοιπόν να βρεις τις μηνιαίες αποδοχές θα πρέπει να διαιρέσεις το ποσό που πήρες με το 92 και να πολλαπλασιάσεις το αποτέλεσμα με το 30.
Ερώτηση:
Στα FAQ 2.2 αναφέρεις: “Ως ημερομηνία διαγραφής λαμβάνεται η ημ/νία ένα μήνα μετά τη δημοσίευση του Προεδρικού Διατάγματος αποστρατείας.”.
Δημοσίευση, εννοείς την ημερομηνία του ΦΕΚ ;
π.χ. σε πρόσφατο ΦΕΚ (Γ’ 984 / 3-9-2013) αναφέρεται η αποστρατεία συναδέλφων σύμφωνα με Προεδρικό Διάταγμα που εκδόθηκε στις 18-8-2013. Από ποιά από τις δύο ημερομηνίες αρχίζει να μετράει ο ένας μήνας ;
Και μια διαπίστωση: Αν κρίνω από τις ημερομηνίες, “Ο Αριθμ. βεβ. διαγραφής από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου” πρέπει να είναι η ημερομηνία που φθάνει η αίτηση αποστρατείας στο Γεν. Επιτελείο.
Πάλι δύσκολα βάζεις, ομολογώ ότι δεν γνώριζα την απάντηση γιατί στη δική μου αποστρατεία η ημ/νία ΦΕΚ και ΠΔ αποστρατείας ταυτίζονταν!
Επειδή όμως βρήκα ΦΕΚ αποστρατείας που η ημ/νία έκδοσης ήταν 40 ημέρες μετά την ημ/νία του ΠΔ, πιστεύω ότι μετράει η ημ/νία του ΦΕΚ (που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα κάτω από τον αριθμό φύλλου).
Το ΠΔ αφορά την κύρωση των πινάκων προαγωγής και μόνο, όχι την αποστρατεία.
Άρα η ημ/νία διαγραφής είναι η ημ/νία του ΦΕΚ ένα μήνα μετά μείον 1 ημέρα, δηλαδή στο παράδειγμα που αναφέρεις η διαγραφή λαμβάνει χώρα στις 2-10-2013 (ώστε στις 3-10-2013 να θεωρείσαι πολίτης).
Σε όλους τους υπολογισμούς (σύνταξη & εφάπαξ) να θέσεις ημ/νία διαγραφής 2-10-2013.
Για τον “Αριθμ. βεβ. διαγραφής” νομίζω ότι είναι η ημ/νία δημοσίευσης του ΦΕΚ των κρίσεων όταν κάποιος κρίνεται ως ευδοκίμως τερματίσας (στο δικό μου ΠΔ δεν αναφερόταν ίσως λόγω αίτησης αποστρατείας), αλλά ουσιαστικά δεν μετράει πουθενά.
Edit: Άλλαξα και το σχετικό κείμενο στο FAQ, γιατί όντως δεν ήταν σαφής η προηγούμενη διατύπωση.
Δυστυχώς δεν πείστηκα … και να σου εξηγήσω γιατί:
Λες “Το ΠΔ αφορά την κύρωση των πινάκων προαγωγής και μόνο, όχι την αποστρατεία”.
Όμως
“Αχιλλέας Καρασαββίδης says:
31 August 2013 at 13:01
……
““1. Αξιωματικοί …………. κρίνονται για προαγωγή στον ανώτερο σε αποστρατεία βαθμό ……………. και προάγονται ένα (1)
μήνα πριν από την έκδοση του προεδρικού διατάγματος αποστρατείας τους,”
… Άρα το ΠΔ αφορά την αποστρατεία.
Υπάρχει κάποιος νόμος να μας βοηθήσει να το αποσαφινήσουμε;
Βέβαια αν θεωρήσουμε ΕΚΔΟΣΗ του ΠΔ αποστρατείας την κυκλοφορία του σε ΦΕΚ, τότε έχεις δίκιο.
Φαντάσου λοιπόν να υπογραφεί το ΠΔ τον Δεκέμβριο, να κυκλοφορήσει το ΦΕΚ Ιανουάριο και να επέρχεται κάποια σημαντική οικονομική μεταβολή (π.χ. στο εφαπαξ) με το νέο έτος.
Κάποιοι θα “τραβάνε τα μαλιά τους” !!!
Αυτό είπα και πριν, ότι θεωρούσα ότι αυτά τα 2 (ΦΕΚ και ΠΔ) βγαίνουν την ίδια ημέρα γιατί έτσι έγινε με εμένα.
Τελικά δεν ισχύει αυτό και για το λόγο αυτό άλλαξα πλήρως τη διατύπωση της ερώτησης Νο 2.2 στο FAQ!
Μου έστειλε με mail ο GEORGIOSP απόφαση με τίτλο “Κοινοποίηση Προεδρικών Διαταγμάτων”, όπου αναφέρεται επί λέξει:
“………..
4. Η διαγραφή των αξκων γίνεται την 30ή ημέρα από τη ημερομηνία δημοσίευσης του διατάγματος αποστρατείας τους στο ΦΕΚ…. ”
Δηλαδή δεν έχει σημασία η ημ/νία υπογραφής του ΠΔ αλλά η ημ/νία δημοσίευσής του.
Υποθέτω γίνεται όπως όταν ψηφίζεται ένας νόμος ισχύει από την ημ/νία δημοσίευσης στο ΦΕΚ και όχι από την ημ/νία υπογραφής του (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά), γιατί η ισχύς οποιουδήποτε εγγράφου αρχίζει με τη δημοσίευσή του.
ΥΓ. Στις 31-8 που έγραψα το σχόλιο δεν ήξερα τα παραπάνω!
Σε ευχαριστώ πολύ, ήσουν πλήρως κατατοπιστικός (ως συνήθως).
Τελικά μας έχει μείνει “κουσούρι” από την ΠΑ να τα “ψυρίζουμε” πολύ τα πράγματα !!!
http://kranosgr.blogspot.gr/2011/01/blog-post_805.html
Καλά, αυτή η ανάρτηση δίνει απάντηση σε ένα άλλο ερώτημα που είχα με mail.
Το ήξερες ότι το ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ όταν το ΦΕΚ δημοσιευτεί στα μέσα Σεπτεμβρίου (με διαγραφή μέσα Οκτωβρίου) και εάν δικαιούσαι προαγωγή αποστρατείας αρχές Οκτωβρίου, υπολογίζει το εφάπαξ με τον προηγούμενο βαθμό και όχι με το βαθμό αποστρατείας;
Αυτό είναι λάθος σύμφωνα με το post σου, γιατί η μισθολογική προαγωγή αρχίζει την επομένη της δημοσίευσης του ΦΕΚ!
Δεν γνωρίζω εάν και το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ εφαρμόζει το ίδιο.
Αχιλλέα σχετικά με το mail πρόσφατη συνταξιοδοτική πράξη ,μην λάβεις υπόψη την ερώτηση με τα χιλιοστά (κεκτημένη στραβομάρα) .
Για μία ακόμη φορά συγχαρητήρια για το site οι υπολογισμοί σου είναι ακριβέστατοι.
Δεν με πρόλαβες, σου απάντησα ήδη με mail!
Δεν πειράζει πάντως, είχα την ευχαρίστηση να δω ότι η ακρίβεια του υπολογισμού της σελίδας ήταν 100% (μέχρι και το δεύτερο δεκαδικό)!
Επίσης είναι σημαντικό για μένα να λαμβάνω πλήρη στοιχεία όταν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη διαφορά στα αποτελέσματα της σελίδας (όπως μου έστειλες εσύ).
Ο υπολογισμός των συντάξεων με τη χρήση των 3 ετών Κονδύλη βελτιώθηκε πρόσφατα (τον Ιούλιο) μετά από αποστολή στοιχείων από συνάδελφο, όπου η διαφορά με τη σύνταξη του ΓΛΚ έφτανε στο 1,5% και τη θεώρησα μεγάλη.
Φαίνεται ότι το “ρεγουλάρισμα” των υπολογισμών είχε αποτέλεσμα!
Καλημέρα σας και συγχαρητήρια για την σελίδα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω με ποιο τρόπο μπορεί κάποιος να παραίτηθεί και να φύγει από την υπηρεσία το γρηγορότερο δυνατόν.
Γνώμη μου είναι ότι τέτοιες αποφάσεις δεν πρέπει να παίρνονται εν θερμώ, γιατί βλέπω ότι τώρα το αποφάσισες και θέλεις να φύγεις αύριο!
Διάβασε και την ερώτηση Νο 1.4 στο FAQ για να δεις κάπως πιο ψύχραιμα το θέμα.
Εάν τελικά το αποφασίσεις, να υπολογίζεις γύρω στους 3 μήνες από τη στιγμή που θα υποβάλλεις αίτηση αποστρατείας (άντε 2,5 το νωρίτερο) – δεν υπάρχει “το γρηγορότερο δυνατόν”, η διαδικασία είναι ίδια για όλους.
Εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θα προωθηθεί η αίτηση από τη Μονάδα σου, εάν δικαιούσαι προαγωγή, εάν απαιτείται κρίση για να πάρεις την προαγωγή αποστρατείας κλπ.
Πρόσεξε μόνο να σιγουρευτείς ότι δεν θα χάσεις κάποια προαγωγή ή χρονοεπίδομα για μερικές ημέρες!
Αχιλλέα, σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση σου. Η απόφαση μου δεν είναι “εν θερμώ” και — στην περίπτωση μου — η πρώτη προτεραιότητα είναι να εκτιμήσω σωστά το χρόνο που θα μπορέσω να είμαι διαθέσιμος για εργασία στο εξωτερικό.
Το σχόλιο σου “…πόσο γρήγορα θα προωθηθεί η αίτηση από τη Μονάδα σου…” μου έλυσε την απορία.
Σ’ ευχαριστώ και πάλι.
Εξίσου σημαντικό είναι εάν δικαιούσαι προαγωγή με την αποστρατεία και εάν απαιτείται κρίση για την προαγωγή αυτή.
Στην περίπτωση αυτή προσθέτεις 2~3 εβδομάδες στο χρόνο αναμονής!
Μπήκα στη Σ.Ι. (ΜΗΧ) το 1988.
Είμαι Ασμχος από το 2011. Σύμφωνα με το άρθρο 32 του νόμου 3883/2010 (Αποστρατευτικός Βαθμός και Τιμητικές Διακρίσεις) :
“1. Αξιωματικοί μέχρι και του βαθμού του Υποστρατήγου και αντιστοίχων που τίθενται σε αποστρατεία, κρίνονται για προαγωγή στον ανώτερο σε αποστρατεία βαθμό από τα αρμόδια Συμβούλια Κρίσεων μόνον ως προακτέοι ή μη προακτέοι και προάγονται ένα (1)
μήνα πριν από την έκδοση του προεδρικού διατάγματος αποστρατείας τους, εφόσον συντρέχουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α. ………………………………………………………………….
β. Έχουν συμπληρώσει το χρόνο παραμονής στο βαθμό, που απαιτείται για την προαγωγή τους ”
Επίσης στο άρθρο 27 προβλέπει ότι: “ε. Για την προαγωγή των Αντισυνταγματαρχών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση έξι (6) ετών στο βαθμό ή είκοσι επτά (27) ετών συνολικής υπηρεσίας
Αξιωματικού”
Αν υποβάλλω αίτηση αποστρατείας, δικαιούμαι διοικητικής προαγωγής;
Η σημαντικότερη φράση στο νόμο που αναφέρεις είναι αυτή που παρέλειψες, δηλαδή η παρ. 1.α!
““1. Αξιωματικοί …………. κρίνονται για προαγωγή στον ανώτερο σε αποστρατεία βαθμό ……………. και προάγονται ένα (1)
μήνα πριν από την έκδοση του προεδρικού διατάγματος αποστρατείας τους, εφόσον συντρέχουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α. Η αποστρατεία τους δεν οφείλεται σε κρίση τους ως αποστρατευτέων ή σε παραίτησή τους.”
Η προσθήκη της φράσης “ή σε παραίτησή τους” που δεν υπήρχε στον προηγούμενο νόμο, σημαίνει απλά ότι εάν παραιτηθείς δεν δικαιούσαι προαγωγή στον επόμενο βαθμό.
Τα παραπάνω δεν ισχύουν εάν μέχρι τις 31-12-2012 έχεις συμπληρώσει 25 έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας (άρθρο 91 του ίδιου νόμου).
Πάντως με τα σημερινά δεδομένα δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για σένα, ως Ασμχος παίρνεις 2/3 Ταξχου και η διαφορά με Σμχο και πλήρες Τξχου είναι κάτω από 10 € (εάν πέφτεις στην κράτηση του 40%).
Βέβαια θα έχει διαφορά εάν στο μέλλον πληρωνόμαστε με το βαθμό που φέρουμε.
Σύμφωνα με το ν.1400)73 «Περί Καταστάσεων Αξιωματικών Ε.Δ.» (ο οποίος ισχύει και σήμερα) αναφέρει στις παραγράφους 4, 5, 9, 10 και 11 του άρθρου 34 τα εξής:
«Αίτησις αποστρατείας ή παραιτήσεως:
4. Οι μόνιμοι εν ενεργεία αξιωματικοί, εάν συνεπλήρωσαν τον προς απόληψιν συντάξεως νενομισμένον χρόνον και εξεπλήρωσαν τας βάσει των κειμένων διατάξεων ανειλημμένας υποχρεώσεις παραμονής των εις το Στράτευμα, δύνανται να υποβάλουν αίτησιν αποστρατείας.
(δηλαδή τα 25 έτη συν τα επιπλέον που φορτώνονται οι νεώτεροι)
5. Εάν εξεπλήρωσαν μόνον τας ανειλλημένας υποχρεώσεις παραμονής των εις το Στράτευμα, δύνανται να υποβάλουν αίτησιν παραιτήσεως.
(δηλαδή το διπλάσιο ή τριπλάσιο της σχολής)
link για το νόμο http://www.scribd.com/doc/58881885/%CE%9D-1400-73-%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99-%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D-%CE%91%CE%9E%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%95%CE%94
Ισχύουν αυτά που αναφέρεις, αλλά ο Μανώλης δεν ρωτάει εάν μπορεί να υποβάλλει παραίτηση (μπορεί εντός του 2013 γιατί συμπληρώνει 25ετία), αλλά εάν δικαιούται προαγωγή λόγω αποστρατείας.
Υποβάλλει αίτηση αποστρατείας οπότε δικαιούται διοικητικής προαγωγής
Προς Κώστα: Η παρ. 1.α που παραθέτω παραπάνω έθεσε μία διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε αυτούς που εισήλθαν σε στρατιωτικές σχολές μέχρι και το 1987 και σε αυτούς που μπήκαν από το 1988 και μετά.
Αυτοί που μπήκαν μέχρι το 1987 συμπληρώνουν 25ετία μέχρι τις 31-12-2012 και ισχύουν οι παλιοί χρόνοι παραμονής σε κάθε βαθμό, ενώ επίσης δικαιούνται προαγωγή με την αποστρατεία τους, άσχετα εάν παραιτηθούν ή όχι.
Για όσους μπήκαν μετά το 1988 και δεν συμπληρώνουν 25ετία μέχρι τις 31-12-2012, ισχύουν νέοι μεγαλύτεροι χρόνοι παραμονής ανά βαθμό και δεν δικαιούνται προαγωγή με την αποστρατεία τους εάν παραιτηθούν.
Εάν γνωρίζεις κάποιο νόμο που αναίρεσε την ανωτέρω διάταξη ενημέρωσε σχετικά, γιατί το θέμα είναι σοβαρό – μην παραπληροφορούμε τους συναδέλφους!
Προς Μανώλη: Θεωρώ ότι η σειρά σας είναι η πρώτη που θίγεται από τον ανωτέρω νόμο και η πρώτη που συμπληρώνει φέτος 25ετία, εάν παραιτήθηκε κάποιος συμμαθητής σου φέτος μπορούμε να ελέγξουμε εάν πήρε προαγωγή αποστρατείας για να σιγουρευτούμε.
Εγώ θεωρούσα δεδομένο ότι η παράγραφος 1α δεν με πιάνει, γιαυτό και δεν την ανέφερα. Συμφωνώ με τον Κώστα ότι εγώ δεν θα υποβάλλω παραίτηση αλλά αίτηση αποστρατείας.
Αυτό που με προβληματίζει είναι ο περιορισμός της παραγράφου 1β και γιαυτό έθεσα το θέμα. Δεν ξέρω αν πρέπει να συμπληρώσω τα έξι χρόνια στον βαθμό του Ασμχου, προκειμένου να δικαιούμαι προαγωγή στην αποστρατεία.
Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω ότι παραίτηση = αίτηση αποστρατείας και ότι έχει καταργηθεί για τους νέους (25ετία μετά το 2012) η προαγωγή κατά την αποστρατεία λόγω παραίτησης.
Άσχετα από το παραπάνω, επίσης πιστεύω ότι λόγω του νέου νόμου περί προαγωγών θα πρέπει να συμπληρώσεις 6 χρόνια ως Ασμχος για να δικαιούσαι να γίνεις Σμχος.
Επειδή όμως είμαι εκτός των τειχών και δεν έχω “εσωτερική” πληροφόρηση, ρώτησε κάποιον διοικητικό στο ΑΤΑ ή στο ΓΕΑ και για τα 2 θέματα και ενημέρωσέ μας για να ξέρουμε τι ισχύει τελικά.
Καλημέρα
Κατ’ αρχάς συγχαρητήρια για τη σελίδα (λόγω βιασύνης δεν πέρασαν στο πρώτο post)
Πιστεύω ότι η περίπτωση του Μανώλη είναι αίτηση αποστρατείας και όχι παραίτηση διότι σύμφωνα με το Γ.Λ.Κ. :
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ:……
β) ο χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας που λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο,…….
(συμφωνεί και ο δικός σου υπολογισμός για το δικαίωμα σύνταξης)
Άρα αφού δικαιούται και τα 5 έτη εκστρατείας έχει θεμελιώσει το δικαίωμα σύνταξης οπότε μιλάμε για αίτηση αποστρατείας.
Να σημειώσω ότι στην περίπτωσή σου Μανώλη προσμετράν και τα παιδιά αλλά, θα πρέπει να το ψάξεις λίγο.
Επειδή περιμένω κάποιες απαντήσεις για το θέμα θα επανέλθω όταν έχω νεώτερα.
Όποτε έχεις νεώτερα ενημέρωσέ μας με νέο σχόλιο στη σελίδα, γιατί εάν απαντήσεις εδώ το σχόλιό σου δεν θα το δει κανένας και το θέμα αφορά πολύ κόσμο (όλους μετά το 1988).
Πρόσφατα δημοσιεύθηκε ΦΕΚ με την προαγωγή συμμαθητή μου που παραιτήθηκε ( υπέβαλε αίτηση αποστρατείας) σε Σμχο.
Η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ( Ν4093) ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ ΣΥΜΦΟΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΓΛΚ
Σωστά, αυτό συμπέρανα και εγώ και γι’ αυτό το νούμερο της κράτησης Ν.4093 στη σελίδα είναι μικρότερο από την ανάλυσή σου, γιατί το υπολογίζω με τιμή μεριδίου 7,80 € (και όχι με 11 € για το προηγούμενο τρίμηνο).
Όμως από το επόμενο τρίμηνο και μετά το μέρισμα θα είναι πάντα ίδιο (ελπίζω να μην ξαναμειωθεί!) και θα σταθεροποιηθούν και οι κρατήσεις.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ 26 ΜΕΡΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΜΤΑ ΓΙΑ ΙΟΥΛΙΟ-ΑΥΓΟΥΣΤΟ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΠΟ ΤΟ MAIL ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ
Τότε είναι αυτό που πήρα (σου απάντησα στο mail του γιου σου χθες), οι συνάδελφοι και εγώ σε ευχαριστούμε και δημοσίως!
Βρήκα κάποιες διαφοροποιήσεις στο φόρο και στην κράτηση του Ν.4093 και εάν επισκεφτείς τη (νέα) σελίδα της Αεροπορίας με ημ/νία 29-8-2013 θα δεις ότι διαμορφώθηκε πλέον σύμφωνα με την ανάλυσή σου.
Πιστεύω στο τέλος Σεπτεμβρίου το πληρωτέο τριμήνου από το ΜΤΑ να είναι ακριβώς τριπλάσιο από το αποτέλεσμα που βγάζει η σελίδα.
ΤΟ ΛΑΒΑΤΕ ΤΟ EMAIL;
Πήρα ένα mail (με ανάλυση μερίσματος ΜΤΑ) αλλά όχι από σένα.
Σας θέτω υπ όψιν σας τα κάτωθι.
Το ΟΛΚΑ έστειλε τα χαρτιά της συνταξιοδότησης μου σε ΓΛΚ-ΜΤΑ-ΤΑΣΑ.
Το ΤΑΣΑ μου επέστρεψε τα χαρτιά λέγοντας να του τα ξαναστείλω μαζί με τη συνταξιοδοτική πράξη ( Όταν βγεί).
Το ΜΤΑ δεν μου τα επέστρεψε.
Το ΓΛΚ μόλις βγήκε η συνταξιοδοτική πράξη την έστειλε με cd στο ΜΤΑ και στο ΤΑΣΑ.(Επικοινωνία με ΓΛΚ).
Το ΜΤΑ με πήρε τηλέφωνο για κάτι διαδικαστικό.
Το ΤΑΣΑ (αν και πήρε και αυτό τη συνταξιοδοτική πράξη με cd) θα ενεργοποιηθεί για να βγεί το εφ άπαξ, όταν του στείλω την συνταξιοδοτική πράξη ( Πράξη που δεν πήρα ακόμη).
ΈΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ :
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΤΟ ΜΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟ ΤΑΣΑ?
Ακομα και στον τροπο που υπολογιζουν τα χρονια υπηρεσιας εχουν διαφορα. Μαλλον το ημερολογιο του ενος δεν υπολογιζει τα δισεκτα ετη, δεν εξηγειται αλλιως. Ισως παλι απλα να μην τους ενδιαφερει να αποκαταστησουν τις αδικιες. Κριμα…γιατι ολοι συναδελφοι ειμαστε
Γενικά δικαιούσαι εφάπαξ (όπως και μέρισμα) εάν σου έχει απονεμηθεί σύνταξη από το ΓΛΚ.
Από το 2011 και μετά το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ υιοθέτησε διαδικασία σύμφωνα με την οποία το εφάπαξ εξετάζεται μόνο μετά την απονομή της σύνταξης.
Η διαδικασία αυτή ακολουθείται μόνο για όσους παραιτούνται (δεν ισχύει για όσους φεύγουν με υπαιτιότητα της υπηρεσίας), δεν γνωρίζω γιατί.
Δηλαδή τυπικά η αρχική αίτηση για εφάπαξ που στέλνεις στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ είναι άκυρη, γιατί δεν συνοδεύεται από όλα τα αναγκαία δικαιολογητικά (λείπει η απονομή της σύνταξης), οπότε σου επιστρέφεται χωρίς να εξεταστεί επί της ουσίας, προκειμένου να επανυποβληθεί όταν είναι πλήρη τα δικαιολογητικά (με την πρωτότυπη απονομή της σύνταξης – το cd δεν ισχύει).
Απλά θα μπορούσε κάποιος να μας ενημερώνει για τη σωστή διαδικασία και να μην πηγαίνουν πέρα – δώθε τα χαρτιά!
Δεν υπάρχει αντίστοιχη υποχρέωση / νόμος για το μέρισμα, οπότε η διαδικασία απονομής μερίσματος προχωράει παράλληλα με τη σύνταξη.
Εχω ενημερωτικό 3ου τριμήνου 2013 που να το στειλω για μελέτη;
Κάτω δεξιά …. επικοινωνία
Προφανώς αναφέρεσαι στο μέρισμα, κάλυψε το όνομά σου, βγάλε μια φωτογραφία το έγγραφο και στείλτο στο mail επικοινωνίας (όπως σου πρότεινε και ο aero), μήπως και βγάλουμε άκρη πως υπολογίζει τη νέα κράτηση Ν. 4093 το ΜΤΑ!