Σελίδα υπ' αριθ. 102 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 102 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Λές να ειναι μόνο ενημερωτικό ? Πλάκα θα εχει !!!!!
Εσύ τί νομίζεις? …
(από επίσημα στοιχεία του ΓΛΚ)
“Στο τέλος του 2014, στον «κουμπαρά» του Δημοσίου βρίσκονταν 2,574 δισ ευρώ και τρεις μήνες αργότερα στον ίδιο «κουμπαρά» είχαν απομείνει μόλις 796,5 εκατ. ευρώ!”
http://www.iefimerida.gr/news/207622/sok-ligotera-apo-800-ekat-eyro-ta-tameiaka-diathesima
Σε δέκα (10) ημέρες φίλε Johnny B θα το διαπιστώσουμε . Έως τότε λίγο υπομονή.
Αθώος ο ένοχος, κύριε Στέργιε μου!
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=403753&catid=1
Καλή άνοδο!!!
Να είσαι καλά φίλε μου Johnny B, και σε εσάς καλά ξεμπερδέματα από την Γ΄.
Υ.Γ
Τι να κάνουμε στην ΕΛΛΑΔΑ είμαστε.
@ Takis Δυστυχώς, φίλε μου, υπάρχουν πολλά που γνωρίζουν λίγοι, αλλά το κουβάρι έχει αρχίσει να ξεδιπλώνεται αφού η υπομονή των μερισματούχων έχει εξαντληθεί. Εάν διαβάσεις παρακάτω θα καταλήξεις σε πολύ χρήσιμες διαπιστώσεις και συμπεράσματα: 1) Η αλλαγή θέσης του Καρασαββίδη που εμπεριέχεται στην φράση του… «Στο τέλος του έτους θα έχουν χρησιμοποιηθεί όλα τα έσοδα (είτε είναι 30 είτε 33 εκατομμύρια) σε χορηγήσεις….»… είναι ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΗ & ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ. Πλέον παραδέχεται ότι η δυνατότητα πληρωμής εφάπαξ είναι περίπου 500 ετησίως και όχι ΜΟΝΟ 24 τον μήνα (Χ12 = περίπου 290 ετησίως). Εγκατέλειψε λοιπόν τις αστείες θεωρίες των «κατά προσέγγιση προϋπολογισμών» , τις θεωρίες περί 24 εφάπαξ / μήνα (που αφορούν μόνο εισφορές και ΑΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ ΠΟΤΕ, παραδέχεται πλέον ότι οι εισφορές αντιπροσωπεύουν μόνο το 60% των εσόδων –και έτσι είναι, είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου να το φωνάζω – και ΑΡΑ ΤΑ 24 ΕΦΑΠΑΞ/ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 60% ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ) και πλέον τοποθετείτε ξεκάθαρα: «ναι, λέει, στο τέλος του έτους θα πρέπει να καταβληθούν τα €31.400.00 για εφάπαξ (άρα πρέπει να πληρωθούν 500 μερισματούχοι)» 2) Εκτιμώ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Άσχετα αν έχεις δίκιο ή όχι, μ’ αρέσει η επιμονή στο λόγο σου και η εμμονή στο σκοπό! Σίγουρα, αν το αποφάσιζες, θα ήσουν επιτυχημένος πολιτικός και εγώ ειλικρινά θα σε ψήφιζα!
Πάντως θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη του ΜΤΑ (π.χ. κ. Δόν-τσίου) σε όσα ισχυρίζεσαι για να υπάρχει και ο επίσημος αντίλογος “εκ των έσω”…
Αν τύχει να περάσεις από Αθήνα, σε παρακαλώ πήγαινε να του συστηθείς (όλοι λένε ότι είναι ιδιαίτερα κοινωνικός και φιλικός) και συζήτησε μαζί του για όλα αυτά, εμείς περιμένουμε για τις απαντήσεις που θα σου δώσει, εντάξει?
Dp,
παραθέτω δύο σκέψεις – ερωτήματα.
1) Μήπως τα 24 εφάπαξ/μήνα μπορούν να δίνονται σίγουρα, καθώς προέρχονται από τις εισφορές των ε.ε., (60% των εσόδων) ενώ το υπόλοιπο 40% δεν είναι “σίγουρα” έσοδα καθώς προέρχονται από προμήθειες οι οποίες τους τελευταίους μήνες γίνονται “επί πιστώσει” ?
2) Λες ότι ο Αχιλλέας “πριν ένα μήνα υποστήριζε ότι θα εκταμιευθούν €10.000.000 για πληρωμές εφάπαξ”.
Μήπως έλεγε ότι : “Προωθείται εισήγηση για αποδέσμευση ποσού 10.000.000 €” ????
Άλλο το “θα εκταμιευθούν”, άλλο το “προωθείται εισήγηση”.
Δεν νομίζεις ?
Αναρτήθηκε στο ΓΛΚ το ενημερωτικό της σύνταξης Ιουνίου.
Thank you! (όπως λένε και στα ελληνικά από τα αρχαία χρόνια…!!!)
Ερώτηση:
Αυτό σημαίνει ότι τέλη Μαίου θα πληρωθούμε το ποσό που αναγράφει το έντυπο της κύριας σύνταξης ή είναι μόνο “ενημερωτικό” όπως γράφει στην επικεφαλίδά του? …αυτό είναι το θέμα…
Υπάρχει και ο τελευταίος Απολογισµός – Ισολογισµός του 2013
α. Τον Απολογισµό Εσόδων – Εξόδων του Ειδικού Λογαριασµού Αλληλοβοηθείας Αεροπορίας (Ε.ΛΟ.Α.Α), µε τα παρακάτω αποτελέσµατα:
Πραγµατοποιηθέντα Έσοδα ΕΥΡΩ 40.529.567,17
Πραγµατοποιηθέντα Έξοδα ΕΥΡΩ 32.828.586,39
Οικονοµικό Αποτέλεσµα ΕΥΡΩ 7.700.980,78
Δηλαδή 40.529.567,17-32.828.586,39=7.700.980,78
Τι έγιναν αυτά τα χρήματα ? και γιατί δεν τα διαθέσανε και αυτά σε χορήγηση εφάπαξ ? ή δεν είχαν αλλά σε αναμονή ?
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-73/#comment-16705
Ίσως (προσωπική υπόθεση αυτό) να θέλησαν να καλύψουν το έλλειμμα του προηγούμενου έτους (2012) που ανήλθε σε 5.032.000 € σύμφωνα με τον αντίστοιχο απολογισμό: https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%9B%CE%93%CE%936-%CE%94%CE%9A%CE%A4 Από τον σχετικό πίνακα στη σελίδα 31 στα “Στοιχεία Μετοχικών Ταμείων 2014” (σελίδα “Έγγραφα”) φαίνεται ότι κατά τα έτη 2008 ~ 2012 υπήρχαν μεγάλα ελλείμματα σε όλους τους ειδικούς λογαριασμούς. Δεν έχω καταφέρει να βρω αναλυτικό ισολογισμό του ΕΛΟΑΑ, όπου να εμφανίζεται η ανάλυση των εσόδων (εισφορές, ενοίκια, προμήθειες κλπ) και των εξόδων (πληρωμή εφάπαξ, αύξηση αποθεματικού κλπ). Από ένα νούμερο μίας και μόνο χρονιάς δεν μπορεί να βγει απολύτως κανένα συμπέρασμα. Πχ. στους αναλυτικούς απολογισμούς του ΜΤΑ (μέρισμα) φαίνεται ότι οι ασφαλιστικές εισφορές των εν ενεργεία ανέρχονται μόνο στο 45% των εσόδων του ταμείου, άλλο 45% είναι οι κρατήσεις επί προμηθειών κλπ και το υπόλοιπο 10% είναι λοιπά έσοδα. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και με τον ΕΛΟΑΑ (εκεί οι εισφορές είναι περίπου το 60% των εσόδων), αλλά το γεγονός είναι ότι και η μείωση των μερισμάτων και η καθυστέρηση στο εφάπαξ οφείλεται στη συρρίκνωση των δευτερευόντων πηγών χρηματοδότησης. Επειδή το μέρισμα δεν μπορεί να δοθεί… Διαβάστε τη συνέχεια »
Εγώ πάντως αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι στην κοινή παρουσίαση (σελ 31) παρουσιάζουν ότι στοιχεία (χρηματικά ποσά) θέλουν – τους βολεύει σαν έσοδα, και όχι τα πραγματικά. Ενώ αντίθετα στα έξοδα βάζουν αυτά που όντως πραγματοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εικόνα ενός ταμείου που φυτοζωεί, (και θα το σταματήσω εδώ, γιατί δεν έχει και νόημα να ψάχνω νούμερα και να κάνω υποθέσεις μιας και δεν είμαι και ειδικός).
Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε το ΜΤΑ ως έχει υποχρέωση απέναντι στους μετόχους – μερισματούχους να ανακοινώσει αναλυτικά στην παρούσα φάση όλη την εικόνα του ταμείου, καθώς και τις ενέργειες που προτίθεται να κάνει, γιατί όσο επικρατεί αυτή η κατάσταση και αυτή η σιωπή από μέρους τους, θέλοντας και μη δίνουν το δικαίωμα στον καθένα από εμάς να βγάζει όποιο συμπέρασμα θέλει και να σκέφτεται ότι θέλει και που ίσως να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΜΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ?ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΓΥΡΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.ΩΡΑΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Γιώργο, δυστυχώς τα “χρόνια της κρίσης” (2010-2014 και έπεται συνέχεια), μετανάστευσαν 120.000 Έλληνες επιστήμονες.
Σου εύχομαι να μην τα αντιμετωπίσεις με κάποιο παιδί σου, γιατί τα συναισθήματα είναι δύσκολα….
Από την μία χαίρεσαι για την αναγνώριση των κόπων του παιδιού σου, αφού δεν αρκεί να έχεις αριστεύσει στο Πανεπιστήμιο και να έχεις βραβευθεί επανελλειμμένα. Πρέπει να “περάσεις” και από μία σειρά συνεντεύξεων ώστε να βεβαιωθούν ότι η επιλογή τους είναι η “ενδεδειγμένη”.
Από την άλλη τι να κρύψω;
Στεναχωρήθηκα που “ξενιτεύτηκε” το παιδί μου. Δεν είναι απλό όσο και εάν οι συγκοινωνίες και η επικοινωνία βοηθούν στον μετριασμό της πικρίας που νοιώθει ο γονιός από τον αποχωρισμό.
Μην τα λέτε αυτά! όπου γης και πατρίς!…οι Έλληνες έχουν αποδείξει ότι μπορούν παντού να πάρουν πρωτιές και να διακριθούν αλλά και να αποτελέσουν το θετικό παράδειγμα και για τους ντόπιους…αυτό δεν ήταν άλλωστε και το νόημα του έργου του Μ. Αλεξάνδρου?
Όλα καλά και καλή της τύχη Dp!!!
Γιώργο, γιατί να γίνει πόλεμος? Ο πόλεμος πλέον είναι “οικονομικός” και έχει “μπει” στα σπίτια μας καθημερινά, τον “ζούμε” και βλέπουμε και τα “θύματά” του! Λοιπόν, ας κάνει ο κάθε ικανός νέος την “σωστή” για αυτόν επαγγελματική επιλογή (αντί να κάθεται πάνω στα πτυχία του και να κλαίει την μοίρα του ως άνεργος) και ας πάει και στην Ταγκανικά για να το “πετύχει”…και μπράβο για τα “κότσια” του, θα πω!
Γεια σας συνάδελφοι… Μετά από απουσία κάποιων ημερών (…προσφέρθηκε στην κόρη μία καλή θέση εργασίας στην Ελβετία με «γερό» νόμιμο συμβόλαιο και έπρεπε να ασχοληθώ με την εγκατάσταση κλπ), άντε πάλι, πίσω στα συνηθισμένα…. Johny B…… …..Η τροπολογία του Υπουργείου Εργασίας περί αναστολής της «ρήτρας μηδενικού ελλείμματος» είναι στην γενική γραμματεία της κυβέρνησης αλλά δεν έχει ενταχθεί ακόμα σε κάποιο από τα νομοσχέδια. Πως θα εξελιχθεί και εάν τελικά γίνει νόμος του Κράτους είναι νωρίς να το προβλέψουμε καθώς είναι ένα από τα μεγαλύτερα «αγκάθια» στην διαπραγμάτευση με τους δανειστές οι οποίοι επιμένουν στην εφαρμογή της (…για το εάν είναι καλό ή κακό, δίκαιο ή άδικο είναι μία άλλη μεγάλη συζήτηση, πάντως εάν κάποιος από τους «ευφυείς» πολιτικούς μας είχε την σύνεση να επιβάλλει μία «υποτυπώδη» ρήτρα μηδενικού ελλείμματος εδώ και πολλά χρόνια, δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που είμαστε…) Τι λέει η «ρήτρα μηδενικού ελλείμματος»; «Ότι από τις εισφορές και τα έσοδα του ταμείου (χωρίς καμία κρατική επιχορήγηση) θα πληρώνονται τα εφάπαξ (ή συντάξεις ανάλογα) των ασφαλισμένων σε κάθε έτος χρήσης, με τριμηνιαίους επαναϋπολογισμούς των δικαιούχων» ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΩΡΑ…. !!!!… Διαβάστε τη συνέχεια »
Φίλε Dp, Να ‘ναι καλά η κόρη σου εκεί που βρίσκεται και μακάρι να την ακολουθήσουν όσες άλλες κόρες έχουν τα ίδια προσόντα ώστε να ξεμπλεχτούν από τα δίχτυα του εδώ λιτοδίαιτου κρατικισμού και να σταδιοδρομήσουν επιτέλους σε μιά κοινωνία με άλλα standards ζωής και επίπεδο σχέσεων “πολίτη-κράτους”! Αυτά και να είναι καλά στην υγεία της! Εδώ έχουμε μάθει ότι πρέπει να υπάρχουν τώρα αποθεματικά τέτοια ώστε να καλύπτονται οι μέλλουσες γενεές αποστράτων για να πάρουν κάποτε και αυτοί εφάπαξ και όχι μόνο εμείς οι 600-650!!! Από την άλλη ακούγεται λογικό να υπάρχει αποθεματικό σε ένα ταμείο αλλά ταυτόχρονα ακούγεται παράλογο να το κρατούν βάσει ρύτρας μηδενικού ελλείματος όταν η ουρά γίνεται γιγάνταια… εκτός και αν υποχρεούνται διά νόμου (διά ροπάλου…). Εσύ λες… “ΠΟΥΘΕΝΑ (μα ΠΟΥΘΕΝΑ) δεν συνδέεται η «ρήτρα μηδενικού ελλείμματος» με την δημιουργία αποθεματικών. ΠΟΥΘΕΝΑ”. Δεν το ξέρω και όπως έγραψα και πριν, μάκαρι να μην ισχύει για να μπορούν να ρευστοποιήσουν μερικά κρατικά ομόλογα/μετοχές και repos (αν βρεθεί σύντομα συμφωνία με τους δανειστές και δεν συνεχίζεται η παρούσα “στείρα” οικονομική κατάσταση) για να αποδώσουν σε τακτικά εφάπαξ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Και πάνω που νόμιζα ότι είχαμε γλυτώσει από τις θεωρίες συνομωσίας, επιστρέφουν λόγω των γνωστών αιτιών: Άγνοια περί οικονομικών θεμάτων, έλλειψη ενημέρωσης και φυσικά προκατάληψη! Όλη η θεωρία συνομωσίας του Dp βασίζεται στο παρακάτω αυθαίρετο συμπέρασμα: “ΠΟΥΘΕΝΑ (μα ΠΟΥΘΕΝΑ) δεν συνδέεται η «ρήτρα μηδενικού ελλείμματος» με την δημιουργία αποθεματικών. ΠΟΥΘΕΝΑ. Έτσι νομίζει ο Καρασαββίδης, έτσι του λένε, αυτό θέλει να πιστέψουν όσοι διαβάζουν την ιστοσελίδα ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.” Έλα όμως που ο θεός αγαπάει τον κλέφτη, αγαπάει όμως και το νοικοκύρη ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΣΧΥΕΙ! Μόλις πριν 2 ημέρες (άρα μετά τις προηγούμενες απαντήσεις μου) δημοσιεύτηκε το παρακάτω άρθρο στο capital.gr για το πρόσφατο θέμα με το σπάσιμο του ομολόγου του ΕΤΕΑ. Σημειώνω ότι το ανωτέρω site είναι αμιγώς οικονομικό, με ενυπόγραφα άρθρα και δεν έχω την παραμικρή σχέση μαζί του! http://www.capital.gr/story/3002028/pros-reustopoiisi-ta-apothematika-tou-etea Ορισμένα αποσπάσματα από το ανωτέρω άρθρο: “Ωστόσο, μία τέτοια απόφαση (σ.σ. η χρήση των αποθεματικών μέσω σπασίματος ομολόγου) προσκρούει στη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος, η οποία προβλέπει πως η καταβολή των επικουρικών συντάξεων θα γίνεται με βάση τα ρευστά κεφάλαια που έχει συγκεντρώσει το… Διαβάστε τη συνέχεια »
Άλλο πράγμα αποθεματικό σε ομόλογα.
Άλλο πράγμα αποθεματικό σε αμοιβαία κεφάλαια.
Άλλο πράγμα αποθεματικό σε ρευστό !!!!!!!!!
Εσύ αλήθεια πότε ανακάλυψες τις διαφορές;
Την 25-4-2015 που έγραφες ότι “γίνεται προσπάθεια εκταμίευσης €10.000.000 από το αποθεματικό;;;;;
… ή την 8-5-2015 που έγραφες “δεν θα γίνει προσπάθεια λήψης αποθεματικού;;;;”
Ευτυχώς που τα έχεις καταλάβει όλα εσύ και αλλάζεις τα δεδομένα ανά 10ήμερο 🙂 🙂 🙂 , ενώ απαξιώνεις και χλευάζεις συστηματικά κάθε αντίθετη θέση και άποψη.
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΕΡΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ:
«ΠΟΥΘΕΝΑ (μα ΠΟΥΘΕΝΑ) δεν συνδέεται η «ρήτρα μηδενικού ελλείμματος» με την δημιουργία αποθεματικών. ΠΟΥΘΕΝΑ.»…
….ΜΕ ΤΗΝ “ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ” ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΏΝ γράφω…..
Άλλο “εκταμίευση αποθεματικού” (που πρώτος σου είπα ότι “αυτά δεν γίνονται”, υπό την τρέχουσα συγκυρία, όταν υποστήριζες τα περί δήθεν “εκταμίευσης” €10.000.000)…
…… ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ.
Ξέρεις την διαφορά, αλλά θέλεις άλλα συμπεράσματα “πασπαρτού” να βγάλει ο κόσμος.
Και τελικά, δεν μας λες κάτι απλό;
Το ταμείο θα διαθέσει τα €31.400.000 του προϋπολογισμού του για εφάπαξ;
“Άλλο πράγμα αποθεματικό σε ομόλογα. Άλλο πράγμα αποθεματικό σε αμοιβαία κεφάλαια. Άλλο πράγμα αποθεματικό σε ρευστό” Αυτός ο διαχωρισμός του αποθεματικού οφείλεται στην εμπειρία σου σε οικονομικά και νομικά θέματα; Δηλαδή ο νόμος λέει “απαγορεύεται η χρήση αποθεματικού σε αμοιβαία και ομόλογα, αλλά το αποθεματικό σε ρευστό μπορείτε να το κάνετε ότι θέλετε; Πόσο πιο ανεδαφικά επιχειρήματα θα επικαλεστείς, απλά για ένα πείσμα επειδή δεν θέλεις να παραδεχθείς ότι έχεις άδικο στο συγκεκριμένο θέμα της ρήτρας και της χρήσης των αποθεματικών; Όσο για την εξέταση του θέματος από την αεροπορία και τη συνακόλουθη εγκατάλειψή του είναι απλό. Το ταμείο σκέφτηκε αυτή τη λύση τον Απρίλιο, αλλά μετά από περαιτέρω έρευνα κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα με το ΕΤΕΑ (δηλαδή ότι χρειάζεται ψήφιση τροπολογίας), οπότε “πάγωσε” τις σχετικές διαδικασίες. Ομοίως το ΕΤΕΑ γνώριζε την ισχύουσα απαγόρευση, αλλά παρά ταύτα σκόπευε να προκαλέσει την ψήφιση σχετικής τροπολογίας για να πετύχει την εκταμίευση των αποθεματικών. Διαβάζοντας προσεκτικά τις εκφράσεις που χρησιμοποιώ θα έπρεπε να εκτιμήσεις το γεγονός ότι σύμφωνα με την παραπάνω πληροφόρηση κανένα σχόλιό μου δεν ήταν παραπλανητικό: α. Στις 25-4-2015 χρησιμοποίησα την… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δυστυχώς εξακολουθείς να κάνεις κάμεις ότι δεν καταλαβαίνεις: Επαναλαμβάνω ότι έγραψα ότι «ΠΟΥΘΕΝΑ (μα ΠΟΥΘΕΝΑ) δεν συνδέεται η «ρήτρα μηδενικού ελλείμματος» με την δημιουργία αποθεματικών. ΠΟΥΘΕΝΑ.»… Αυτό έχει να κάνει με την θέση που εκφράζεις ότι «Το ποσό των προκαταβολών που αντιστοιχούν στα ανωτέρω εφάπαξ εγγράφεται στον προϋπολογισμό του ταμείου ως έξοδο και ταυτόχρονα κατατίθεται υπέρ του αποθεματικού, το οποίο αυξάνεται μεν αλλά όπως προαναφέρθηκε δεν μπορεί να διατεθεί.» Καταλαβαίνεις τι λέω; Ότι η «ρήτρα μηδενικού ελλείμματος» ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» ή «ΑΥΞΗΣΗ» ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ. Όχι με εκταμίευση αποθεματικού να πάρει η ευχή, με ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ αποθεματικού γράφω. ΥΓ1. Δεν κατανοώ πως καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι σε «βρίζω»!!! Που ακριβώς;;;; Παρά τις δικές σου υπερβολές, εβδομάδες τώρα προσπαθώ να διατηρήσω ένα κόσμιο επίπεδο. Απεναντίας σου έχω κατά καιρούς επισημάνει ότι πολλές φράσεις που χρησιμοποιείς αναδεικνύουν έπαρση, αλαζονεία και κακία: – «δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά ευτυχώς δεν υπηρέτησα μαζί του»!!! – «θα τον θυμούνται με το ψευδώνυμο “ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΣ” (εξαιρετική επιλογή ονόματος που τουλάχιστον φανερώνει αυτογνωσία)!!! – «όποιοι μας γνωρίζουν και τους δύο βγάζουν τα συμπεράσματά τους»!!! – «εάν θέλεις να ενημερώνεις… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ρε παίδες χαλαρά! Όλοι ξέρουμε και εκτιμούμε το φιλοκερδές και πολύτιμο έργο του Αχιλλέα μέσω του site του και μάλιστα πολλά στρατιωτικά site τον επικαλούνται για την ακρίβεια των δεδομένων του και των συμπερασμάτων του! Ο “άνθρωπος” είναι “σωστός” και πρέπει να λέμε και κανά ΜΠΡΑΒΟ!!! Όποιος δεν πιστεύει κάποια από αυτά που λέει ας ψάξει μόνος του και ας μας ενημερώσει με “χαλαρό” και “ήρεμο” τρόπο για τα πράγματα από τη δική του σκοπιά…όχι ρε παίδες άλλες “κόντρες” και “αντίλογους”…εντάξει, το “πιάσαμε το πρόβλημα” με τα αποθεματικά και μακάρι να αλλάξουν οι νόμοι για να “τρέξουν” τα εφάπαξ γρηγορότερα… αυτό θέλουμε όλοι άλλωστε!!! Ας περιμένουμε και θα δούμε τί τελικά θα γίνει μέσα στο 2015 και στο τέλος ας ασκήσουμε κριτική στο ΜΤΑ για όσα μπορούσε κατά την γνώμη μας να έκανε αλλά δεν έκανε… Το δικό μου “Γενικά, ας κάνουν κάτι! Ας μην περιμένουν την ύστατη στιγμή, ας αποφασίσουν κάτι…” δεν αναφέρεται στο ΜΤΑ αλλά στην πολιτική ηγεσία…σε αυτούς εκφράζω τα παράπονά μου για ολιγορία στην λήψη αποφάσεων… ΥΓ: Σας είπα και σας το ξανά λέω…υπάρχουν συνάδελφοι ε.α.… Διαβάστε τη συνέχεια »
Διόρθωση:
“αφιλοκερδές” ήθελα να γράψω και γράφηκε λάθος! Ο δαίμονας του τυπογραφείου?…
ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΣΥ NICK ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΙΣΤΩΘΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
Αχιλλέα,
διάβασα/είδα το παρακάτω link:
Ρωμανιάς: Αναστολή όχι κατάργηση της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος
http://www.newsit.gr/politikh/romanias-anastolh-katarghsh-rhtra-elleimma-1805/403296
“…δύο νομοθετικές ρυθμίσεις για τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος και τους νόμους που αφορούν στις κύριες συντάξεις….”
“…δεν αναφέρουμε χρονικό διάστημα, είναι επ’ αόριστο αναστολή…”
Δηλαδή τί θα μπορούσε να εννοεί για το εφάπαξ μας (ειδικά για εμάς μετά την 31/7) η πρώτη ρύθμιση και τί αφορά η ρύθμιση για τις κύριες συντάξεις? Με την επ’ αόριστο αναστολή τί εννοεί, θα εφαρμοστούν οι όποιες ρυθμίσεις ή όχι τελικά? Μπορείς να βοηθήσεις στην κατανόηση αυτών?
Johnny B.
Θεωρείς ότι έχει κάποιο νόημα να προσπαθήσουμε να “αποκρυπτογραφήσουμε” τι εννοεί ο κ. Ρωμανιάς ;
Όταν οριστικοποιηθούν τα μέτρα,
εγκριθούν από τους δανειστές
και ψηφιστούν από τη Βουλή,
τότε το συζητάμε.
Εξ άλλου … “ο καιρός γαρ εγγύς ….”
Συμφωνώ με τον τρόπο σκέψης αλλά το ζητούμενο είναι ότι αν υπάρξει “αναστολή της ρύτρας μηδενικού ελλείματος” τότε αυτόματα σταματάει η “λογική” της ενημέρωσης του Αχιλλέα: “Όμως το αποθεματικό κανενός ταμείου δεν μπορεί να δοθεί σε τακτικά εφάπαξ λόγω της εφαρμογής της “ρήτρας μηδενικού ελλείμματος”, η οποία επί του παρόντος ισχύει ακόμα καθώς είναι νόμος του κράτους. Με απλά λόγια αυτή η ρήτρα υποχρεώνει όλα τα ταμεία να δίνουν τις προβλεπόμενες παροχές αναλώνοντας μόνο τα τακτικά έσοδά τους, επιτρέποντας τη χρήση των αποθεματικών μόνο για επενδυτικούς σκοπούς.” Άρα, αναστολή της ρύτρας θα σήμαινε άμεσα και “πράσινο φως” στο ΜΤΑ να χρησιμοποιήσει τα αποθεματικά του όχι μόνο για επενδυτικούς σκοπούς αλλά και για τα τακτικά εφάπαξ, όσο η αναστολή θα είναι σε ισχύ! Μάλιστα, αν έχει τα “κότσια” η πολιτική ηγεσία και έδινε το “οκ”…θα μπορούσαν όλα τα αποθεματικά να πήγαιναν στα τακτικά εφάπαξ άμεσα χωρίς υποχρεώσεις για “επενδύσεις” σε ομόλογα, repos κλπ…. Οι ανωτέρω άμεσες συνέπειες όμως θα έβρισκαν τους “δανειστές” αντίθετους και επομένως, νομίζω ότι άσχετα από αυτά που λέει και πιστεύει ο Ρωμανιάς μάλλον η εφαρμογή της αναστολής… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ερώτηση: Σε ποιο νόμο – άρθρο προβλέπεται ότι σε εφαρμογή της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος δεν έχεις δικαίωμα να χρησιμοποίησης μέρος των αποθεματικών σου ?
Γιάννη, εγώ δεν εξετάζω την απολυτότητα της φράσης που έγραψε ο Αχιλλέας στην ανάρτησή του, εδώ:
http://enstoloi.net/enimerosi-maiou-gia-efapax-eloaa/
Αν δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός τότε θα πρέπει να αλλαχθεί και η φρασεολογία στη σχετική ανάρτηση.
Δηλαδή, αν ισχύει αυτό που λες, θα έπρεπε να γραφτεί κάπως έτσι π.χ. “εφόσον το συμβούλιο κρίνει και αποφασίσει ότι είναι προς το συμφέρον των μερισματούχων του να ρευστοποιήσει κάποια κρατικά ομόλογα/μετοχές από τα αποθεματικά του ώστε να αποπληρώσει τακτικά εφάπαξ, τότε τούτο μπορεί να γίνει”.
ΜΑΚΑΡΙ!!!!
Για να “δέσει το γλυκό” θα πρέπει να βάλω και το ακόλουθο σημερινό link:
http://www.capital.gr/oikonomia/3014040/al-mitropoulos-meioseis-stis-suntaxeis-tha-uparxoun
Με το συμπέρασμα ότι
“Είτε καταργηθεί, είτε ανασταλεί η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος, μειώσεις στις (επικουρικές?) συντάξεις θα υπάρξουν”, ανέφερε από πλευράς του ο Αλέξης Μητρόπουλος
..και όπως λέει και ο aero
“ο καιρός γαρ εγγύς ….”
θα δείξει…
Kαλημερα σε ολους.Απο την στιγμη που θα πιστωθει το εφαπαξ στον λογαριασμο,ποσες ημερες ειναι διαθεσημο; Ευχαριστω πολυ κ 2ο οσοι εχουμε παει τα δικαιολ. γιατι δεν τα πιστωνουν;
Λογικά θα πιστωθούν τέλη Μαϊου
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-76/#comment-17056
Δες και το σχόλιο του Αχιλλέα στο:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-76/#comment-17068
3 Ημέρες( εργάσιμες) NICK.
Αχιλλέα καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα συμπληρωματικά εφάπαξ, αν θα πρέπει να υποβάλλουμε αίτηση χορήγησης ή αν θα ακολουθήσουν τη σειρά των αρχικών χορηγήσεων χωρις να απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους μας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Οταν ερθει η σειρα σου θα σε παρουν τηλεφωνο για να σε ενημερωσουν τι χαρτια χρειαζονται.
εκανα αναζητηση εκει που μου ειπες PANOS αλλα δεν εχει ασφαλιστικη ικανοτητα σε ισχυ
Τότε αναγκαστικά πρέπει να πας στο ΙΚΑ όπως είπε ο G.G. παρακάτω, για να δεις τι θα κάνεις.
Αν βγάλεις άκρη ενημέρωσε να ξέρουμε και εμείς.
Προς PANOS και οποιους ενδιαφερει σχετικα με την ασφαλιστικη ικανοτητα μαθητη που ενηληκιωθηκε πριν την ληξη του σχολικου ετους.Πηγα στο ΙΚΑ της περιοχης μου και μετα απο ενημερωση του προισταμενου του τμηματος μητρωου εκανα μια υπευθυνη δηλωση στην οποια τον δηλωσα ανεργο.Επιτοπου ηλεκτρονικα του απεδωσαν ξανα ασφαλιστικη ικανοτητα εως τελη φεβρουαριου 2016 με προυποθεση οταν το παιδι πετυχει σε καποια σχολη να τους προσκομησει βεβαιωση σπουδων για να τον ασφαλισουν ως φοιτητη πλεον.Ευχαριστω ολλους για την βοηθεια σας.
Ευχαριστω πολυ.
Κάνε μια αναζήτηση στο παρακάτω να δεις αν όντως δεν έχει ασφαλιστική κάλυψη.
https://apps.ika.gr/eInsEligibility/
PANOS το ΑΤΛΑΣ τί είναι ακριβώς? έχει μπει σε ισχύ? Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και πώς?
Εμάς δεν μας αφορά.
Είναι η ηλεκτρονική καταγραφή του χρόνου ασφάλισης στον ιδιωτικό τομέα (μπορείς να δεις τα ένσημα που έχεις), ώστε όπως λένε να γίνεται η απονομή σύνταξης αμέσως (μακάρι να το δούμε) χωρίς καθυστέρηση.
Λειτουργεί για τους ενδιαφερόμενους με τους κωδικούς του taxis, αλλά αν πρόκειται για την σύζυγο δεν μπορεί να συσχετίσει τον ΑΜΚΑ της και δεν μπορεί να έχει πρόσβαση. (φέτος που δηλώνουμε τον ΑΜΚΑ στο Ε1 μάλλον θα συσχετιστούν).
https://www.atlas.gov.gr/ATLAS/Atlas/Login.aspx
Σ’ ευχαριστώ φίλε. Επειδή πατούσα την επιλογή του Ασφαλιστικού Βιογραφικού, έδινα τους κωδικούς τους taxis και έπειτα σταματούσε, ούτε ΑΜΚΑ μου ζητούσε ούτε τίποτα! Φυσικά, αφού αφορά τον Ιδιωτικό Τομέα και δεν έχουν ακόμα τις συζύγους συσχετισμένες σε όσους είναι, δεν υπάρχει λοιπόν πρόσβαση…
Αγαπητοι συναδελφοι καλημερα.Ειμαι αποστρατος του ΠΝ και θα ηθελα μια βοηθεια εαν γνωριζετε.Στις 13/05/2015 ο γιος μου ενηληκιωθηκε με αποτελεσμα να του κοπει η ασφαλιστικη ικανοτητα(ηταν ασφαλισμενος σε εμενα).Τι ενεργειες πρεπει να κανω και που ετσι ωστε να ασφαλιστει ξανα, δεδομενου οτι ειναι ακομη μαθητης γ λυκειου (δινει πανελληνιες εξετασεις) και υποψηφιος στρατιωτικων σχολων και μου χρειαζεται αμεσα για τις απαραιτητες ιατρικες εξετασεις; Ευχαριστω για τον χρονο σας
θα πρέπει να επισκεφθείς το ΙΚΑ της περιοχής σου.
Δες στο παρακάτω τα δικαιολογητικά που απαιτούνται (προφανώς θα τον εντάξουν στην κατηγορία Παιδιών ηλικίας 18 έως 24 ετών άνεργα) το γνωρίζω από συνάδελφο που το παιδί του έγινε 18 και του έβγαλαν σαν άνεργο.
https://www.ika.gr/gr/infopages/opad/entypa_opad.cfm#d
Λογικό είναι να πηγαίνει μέχρι την 31/12 επειδή είναι ακόμα μαθητές στα 18.
Αλλά αν περάσει τα 24 και είναι ακόμα φοιτητής ή άνεργος? Τί γίνεται τότε?
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-77/#comment-17166
Η ασφαλιση ισχυει ως 31ΔΕΚ τουετους ενηλικιωσης
O κωδικός 781 γράφει ακριβώς αυτό…Χρηματικά ποσά που προέρχονται από διάθεση περιουσιακών στοιχείων, εισαγωγή χρηματικών κεφαλαίων αλλοδαπής, δάνεια, δωρεές κτλ…..
Δεν αναφέρει τίποτα για εφαπαξ
Διάβασε προσεχτικά την επεξηγηση :
http://i.imgur.com/B8jifMq.png