Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 116 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Dp
Dp
29 Ιουλίου 2015 09:25

Καλημέρα 🙂

Ποιο είναι περίπου το σύνηθες χρονικό διάστημα που διεκπεραιώνεται η διαδικασία κατάθεσης των χρημάτων του ΒΟΕΑ;

Έχει κάποιος πρόσφατη εικόνα χορήγησης;

Tony
Tony
28 Ιουλίου 2015 13:14

ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΦΑΠΑΞ (ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ) ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ!

spyros
spyros
28 Ιουλίου 2015 13:14

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δίνουν τα εφάπαξ (Κύρια-συμπληρωματικά) θέλουν να πάθουμε όπως στο PSI.
Άν είχαν δοθεί τότε περισσότερα δάνεια και προκαταβολές από το ταμείο, δεν θα υπήρχαν τόσα αποθεματικά ώστε να πάθουμε τόση μεγάλη ζημιά από το PSI.
Για αυτό κατά τη γνώμη μου πρέπει να επιταχυνθούν οι διαδικασίες ώστε να πάρει ο κόσμος τα χρήματά του(κύρια ,συμπληρωματικά εφάπαξ). Όσα λιγότερα μετρητά έχει το ταμείο τόσο καλύτερα.

Tony
Tony
Απάντηση σε  spyros
28 Ιουλίου 2015 13:16

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!

Tony
Tony
28 Ιουλίου 2015 12:26

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΕΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ 6% ΜΕΙΩΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Tony
28 Ιουλίου 2015 12:28

Όχι, δεν έχει ξεκαθαρισθεί.
Αναμένεται διευκρινιστική εγκύκλιος.

Takhs
Takhs
28 Ιουλίου 2015 08:50

καλημέρα … έχουμε κάποια εικόνα για το πότε θα γίνει η συνεδρίαση για τα κανονικά εφάπαξ ?? Η πάει και αυτός ο μήνας ??

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Takhs
28 Ιουλίου 2015 09:26

Αυτός και ο επόμενος πάνε στα σίγουρα!!!! Εάν γίνουν και εκλογές , χαιρετίσματα !

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Δημήτρης
28 Ιουλίου 2015 10:29

Συνάδελφοι διαβάστε τη γράφει ο Αχιλλέας παρακάτω . Πρέπει να κάνουμε όλοι υπομονή, λίγο πολύ όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
28 Ιουλίου 2015 10:35

Δημήτρη,
η σιγουριά σου (“Αυτός και ο επόμενος πάνε στα σίγουρα!!!!)
προκύπτει από κάποια επίσημη πληροφόρηση ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δημήτρης
29 Ιουλίου 2015 10:51

Το ζήτημα δεν είναι αν ΘΑ δοθούν οι επόμενοι δύο μήνες αλλά που πήγαν οι δύο προηγούμενοι….!!!! Για τις μαγκιές του Γιάνη; τρέχα γύρευε…..

Johnny B.
Johnny B.
29 Ιουλίου 2015 23:46

Ευχαριστώ Αχιλλέα, άρα να υποθέσω και εγώ όπως και ο Dp ότι μιλάμε για καμμιά 50αριά εφάπαξ εδώ κοντά….έτσι; ή ίσως λιγότερα ένεκα συμπληρωματικών;

aero
aero
Contributor
31 Ιουλίου 2015 08:05

Αχιλλέα,
ο Ιούνιος ??????

Johnny B.
Johnny B.
31 Ιουλίου 2015 17:46

Αυτά τα είπαμε φίλε aero, ανήκουν στις ευρύτερες μαγκιές του Γιάνη….όταν φτιαχτεί το ταμείο αποκρατικοποιήσεων και μαζέψουν τα 50 δις τότε θα μας τα γυρίσουν πίσω…..ψέμα?

Η πιό ήπια άποψη είναι ότι τον Μάιο τον έδωσαν ήδη με τα 72 εφάπαξ πριν προλάβει να χώσει τα χέρια του ο Γιάνης…τώρα θα δώσουν τις εισφορές για Ιούνιο και Ιούλιο….είδομεν το αληθές!

Tony
Tony
26 Ιουλίου 2015 18:42

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΜΤΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΦΑΠΑΞ.

Johnny B.
Johnny B.
27 Ιουλίου 2015 20:37

Αχιλλέα,
είχα την εντύπωση ότι δεν συνεδριάζουν τον Αύγουστο λόγω διακοπών….αλλά ακόμα και αν συνεδριάσει το ΕΛΟΑΑ, μήπως θα έπρεπε να συμπεριλάβει και τις εισφορές Μαίου και Ιουνίου διότι δεν θυμάμαι να είχαν αποδοθεί σε εφάπαξ οπότε εκείνες οι εισφορές είναι διαθέσιμες ακόμα ως ταμειακά διαθέσιμα και με χαρά περιμένουν οι μερισματούχοι να λάβουν έστν και καθυδτερημένα τα εφάπαξ τους….έτσι; ή μήπως δόθηκαν στον Γιάνη για να καλύπτει κρατικές δαπάνες επειδή είχαν στεγνώσει τα κρατικά ταμεία; και αν ισχύει αυτό, τότε πότε θα βρει το κράτος χρήματα για να τα επιστρέψει; μήπως όταν και εφόσον ιδρυθεί το ταμείο αποκρατικοποιήσεων και μαζέψει τα 50 δις……δηλαδή ποτέ;….μήπως το ΔΣ θα πρέπει να αρχίσει τις αγωγές σε μιά τέτοια εκδοχή ή μήπως σιωπούν επειδή φοβούνται για την καριέρα (καρέκλα) τους;;;;….ως μερισματούχοι οφείλουμε να μάθουμε που πήγαν οι αγνοούμενες εισφορές των προηγουμένων μηνών!!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Ιουλίου 2015 23:54

Johnny, έβαλες πέντε (5) “μήπως”.
Ρωτάω κι εγώ,
μήπως http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-89/#comment-18849

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
28 Ιουλίου 2015 12:50

Την απάντησή μου στο ίδιο link….

Να ξέρεις ότι εγώ δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος επειδή η συμφωνία όταν με το καλό υπογραφτεί, δεν είναι καθόλου “φιλική” με τους συνταξιούχους….εκτός και αν είσαι και εσύ της σχολής του ΜΑΛΛΟΝ “δεν μας αφορά”!!!!

Να ξέρεις ότι και μένα με καίει το εφάπαξ και ας έχω σειρά περίπου 600 (με μνημόνιο 4)…..αλλά σˊ αυτήν τη φάση προέχει η σύνταξη και τα μερίσματα που βάλλονται πανταχόθεν….δες τις εκτιμήσεις για περικοπές της τάξεως του 30% με εισηγήσεις της “Δρακουλέσκου” (δεν είναι φήμες, έχουν σκληρή γραμμή!)….και μετά πήγαινε χαλαρά για το μπάνιο σου ξέροντας ότι έχεις έναν σκασμό υποχρεώσεις το φθινόπωρο! Εγώ δεν μπορώ να είμαι ήρεμος, εσύ μπορείς;;;; για αυτό παρακολουθώ με αγωνία τις εξελίξεις, δεν κάνω πλάκα…..

spyros
spyros
26 Ιουλίου 2015 14:12

Τι γίνεται με τα συμπληρωματικά εφάπαξ??
Θα κάνει το ΜΤΑ καμιά ενημέρωση??
Νομίζω μια επίσημη ενημέρωση δεν βλάπτει.
Κανονικά έπρεπε ονομαστικά να είναι ανεβασμένα στην σελίδα του ΜΤΑ καταστάσεις κύριων και συμπληρωματικών εφάπαξ.Δεν καταλαβαίνω το γιατί δεν γίνεται?
ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΠΑΝΤΟΥ
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΤΑ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  spyros
26 Ιουλίου 2015 18:57

Από αυτό το site ίσως το διαβάσουν, ίσως όχι.
Αν, όμως, τους το στείλεις εγγράφως θα το διαβάσουν σίγουρα.
Φυσικά δεν είμαι σίγουρος αν θα το υλοποιήσουν!
Κάνε όμως μια προσπάθεια, δεν έχεις να χάσεις κάτι.

arthur
arthur
Απάντηση σε  spyros
27 Ιουλίου 2015 14:49

spyros. Διαύγεια τι ειναι αυτό . Δεν την γνωρίζουν αυτήν την λέξη στο ΜΤΑ. Μόνο μην μας προλάβουν οι εξελίξεις . Θα μπλέξουμε με δικηγόρους

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Ιουλίου 2015 17:09

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ.Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

aero
aero
25 Ιουλίου 2015 13:34
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
25 Ιουλίου 2015 13:54

… σκέψεις ….

Αφού το ΜΤΝ/ΕΛΟΑΝ ξαναδίνει εφάπαξ, σημαίνει ότι με την λήξη της τραπεζικής αργίας σταμάτησε ο έλεγχος κεφαλαίων και τα ποσά “επέστρεψαν” στον ΕΛΟΑΝ.
Λογικά το ίδιο θα έγινε και για το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ.
Επειδή ο ΕΛΟΑΑ δεν έχει μοιράσει εφάπαξ για 3 μήνες, λογικά στην προσεχή συνεδρίαση θα αποφασισθεί η χορήγηση περίπου 75 εφάπαξ (3×25).
Δηλ. θα λάβουν όσοι έχουν αιτηθεί έως 15-2-2014 (περίπου).

…. λογικά …..

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  aero
25 Ιουλίου 2015 14:09

Λογικά το μόνο σίγουρο είναι ότι το ΜΤΝ ΔΕΝ είναι «παράγκα» όπως το ΜΤΑ.
Οπότε το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ, λογικά, όπως γίνεται σε κάθε «παράγκα», θα δώσει εφάπαξ στο τέλος το χρόνου, αφού πρώτα εξυπηρετήσει τους «υμετέρους» με διάφορες δικαιολογίες,
λογικά…

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  aero
25 Ιουλίου 2015 14:15

aero

Επιτέλους και ένα καλό νέο. ‘Ας ελπίσουμε ότι θα ακολουθήσει από την ερχόμενη εβδομάδα και το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
25 Ιουλίου 2015 15:13

Πολύ αισιόδοξες οι σκέψεις σου φίλε aero…

Αυτοί έχουν φύγει για διακοπές και εσύ λες μπας και δώσουν 75 εφάπαξ? Όνειρα…ταξιδιάρικα…

Ψάξτους σε καμμιά παραλία του Αιγαίου ή σε κανένα ΚΕΔΑ μαζί με τα (αξιότιμα) μέλη της ΕΑΑΑ…

Εγώ νομίζω ότι εφάπαξ δεν θα δώσουν (για το ΕΛΟΑΑ μιλάω…) πριν τις επερχόμενες περικοπές/ρήτρες (για όλους?) του νέου μνημονίου το φθινόπωρο (εκτός και αν πετάξουν λιγάκι “στάχτη” με κανένα συμπληρωματικό…το “καλό” σενάριο…)!!!

Οι δικές μου απαισιόδοξες σκέψεις καθώς (στο ΜΤΑ) δεν μ’ έχουν πείσει για το αντίθετο!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Ιουλίου 2015 15:21

Σημείωση:

Αν έχεις σειρά για εφάπαξ γύρω στο 600 (!!!) πότε να περιμένεις να πάρεις το εφάπαξ σου? Με το τέταρτο μνημόνιο ή μήπως ποτέ?…έτσι σκέφτομαι και φτιάχνομαι….

…και μετά διαβάζω τα “διάφορα” σχόλια του Γιώργου που έχει πάρει το εφάπαξ του και την “βλέπει”…”κάπως” (αραχτός και έτσι…)!!! Για να μιλάμε τη γλώσσα του στρατού…

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  aero
25 Ιουλίου 2015 17:43

Επιβεβαίωση για έναρξη επιστροφής αποθεματικών κάποιων φορέων : http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/dhmosio/69925/to-kratos-ksekinise-na-epistrefei-ta-apothematika-ton-dimon

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κωστής
25 Ιουλίου 2015 23:25

Πρώτα αρχίζουν τις επιστροφές από τους “κολλητούς” και από τις περιοχές που δίνουν αρνητικές ψήφους (έρχονται και εκλογές)….σιγά-σιγά…..κατά το φθινόπωρο και άμα, θα φτάσουν και στα δικά μας ταμεία…μπας και θυμηθούν στον ΕΛΟΑΑ να δώσουν και κανένα εφάπαξ, έτσι “για το ζήτω”…..

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιουλίου 2015 16:04

ΠΑΝΤΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΤΑ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ 6% ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ.

Χάρης
Χάρης
24 Ιουλίου 2015 21:02

Το θέμα όμως είναι ότι το δημοσίευμα αναφέρεται στα Μετοχικά ταμεία.Δεν γίνεται να θεωρείται Μετοχικό αυτό των δημοσίων υπαλλήλων και όχι τα αντίστοιχα Μετοχικά Ταμεία Στρατού,Ναυτικού,Αεροπορίας.Θα υπάρξει σίγουρα ανακοίνωση γι αυτό.

Johnny B.
Johnny B.
24 Ιουλίου 2015 21:12

Αχιλλέα,

αυτά βλέπουν οι δανειστές και είναι καχύποπτοι για το κρυφτούλι που παίζεται μαζί τους…και φυσικά λένε “ναί” στην ενοποίηση όλων των ταμείων ώστε να υπάρχει μιά ενιαία αρχή επικουρικής σύνταξης…

Για τα μετοχικά ταμεία υπήρχε οδηγία για να μπουν κάτω από μια ενιαία αρχή αλλιώς θα έχουν προβλήματα….

Πάντως το τρίτο μνημόνιο με τα νέα μέτρα του ακόμα δεν ξεκίνησε η διαπραγμάτευση….δηλαδή δεν ξέρουμε τί τελικά θα γίνει με το νέο μισθολόγιο των εν/εν και το νέο ασφαλιστικό/συνταξιοδοτικό για μας αλλά σίγουρα δεν θα είναι ευχάριστα τα νέα….είδομεν!

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιουλίου 2015 14:26

ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΤΑΛΕΥΡΑΝΔΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΝ.ΕΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιουλίου 2015 14:52

Ήσουν σαφέστατος . Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Johnny B.
Johnny B.
24 Ιουλίου 2015 15:45

Στέργιο, δες το και έτσι…

“Όταν δυο άνθρωποι μαλώνουν, φταίει εκείνος που είναι πιο έξυπνος”.

Βόλφγκανγκ Γκαίτε

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιουλίου 2015 15:58

Κάτι και για σένα…

“Να μην εμπιστεύεσαι τις πρώτες αυθόρμητες αντιδράσεις. Είναι σχεδόν πάντα λάθος”

Charles Maurice de Talleyrand ( 1754-1838 , Γάλλος Υπουργός Εξωτερικών)

Σχόλιο: Μάλλον διαπιστώνονται τα συμπτώματα του χορτάτου από το εφάπαξ απόστρατου?…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Ιουλίου 2015 15:59

ΠΡΟΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιουλίου 2015 00:14

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΝΩΣΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιουλίου 2015 09:39

Συνάδελφε Γιώργο.

Για ποιο λόγο είναι λάθος η δημιουργία του Συνδέσμου εν ενεργεία στελεχών Αεροπορίας.Εάν θέλεις εξήγησε μας.

arthur
arthur
23 Ιουλίου 2015 19:29

Πρός Dp : Συμφωνώ, συμφωνώ και πάλι συμφωνώ. Όταν τα έγραφα ( arthur22 June 2015 at 14:12 -arthur 25 June 2015 at 21:21–arthur 21 July 2015 at 16:31) κάποιοι υποστήριζαν ότι τα παραλέω. Φτάνεις να μετράς τους μήνες καθυστερήσεις με τα δάχτυλα και απ τα δυο χέρια και να μην φτάνουν, τι να κάνεις;
Να μην αγχώνεσαι να μην διαμαρτύρεσαι να μην ψάχνεις αιτίες και να τα βλέπεις όλα ωραία. Διακρίνω επίσης ότι οι διαμαρτυρίες είναι λίγες και από συγκεκριμένους. Θέλω να ξέρω αυτός που είναι 500 σειρά στο ΕΦΑΠΑΞ πότε θα το πάρει ; Σε 5 χρόνια;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  arthur
23 Ιουλίου 2015 22:04

Βρε εσείς….γιατί μιζεριάζεστε?

δείτε εδώ ο κόσμος πώς έχει λύσει τα προβλήματά του και προχωρά ακάθεκτος μπροστά….

http://www.newsbeast.gr/lifestyle/arthro/1891068/spaliaras-echo-pai-me-4-chiliades-ginekes

πάρτε βήμα…και ξεκολλήστε!!!

Dp
Dp
23 Ιουλίου 2015 17:59

Quiz για δυνατούς παίχτες: Δύο (2) Έλληνες αξιωματικοί (ένας του Σ.Ξ. και ένας της Π.Α), κατόπιν έκδοσης Φ.Ε.Κ τον Οκτώβριο του 2013, αποστρατεύτηκαν ταυτόχρονα την 21-11-2013. – Ο συνάδελφος του Σ.Ξ έλαβε το εφάπαξ τον Φεβρουάριο του 2015. – Ο αεροπόρος θα λάβει το εφάπαξ τον Νοέμβριο – Δεκέμβριο του 2015 (σύμφωνα με την υφιστάμενη ροή απόδοσης του ΕΛΟΑΑ και χωρίς να λαμβάνεται υπ΄ όψιν το διαμορφωθέν δυσχερές πολιτικο-οικονομικό περιβάλλον των ημερών που διανύουμε) ΕΡΩΤΗΣΗ του Quiz: Ποιος αξκος είναι ποιο ευνοημένος έναντι του άλλου και πόσο; ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ : Επιλέξτε μία από τις κατωτέρω απαντήσεις (multi choice) Α) Επί της ουσίας δεν υφίσταται καμία διαφορά. Και τα δύο ταμεία (ΕΛΟΑΣ – ΕΛΟΑΝ) πληρώνουν πρωτόκολλα των πρώτων μηνών του 2014 οπότε εύκολα συμπεραίνουμε ότι έχουμε να κάνουμε με παρεμφερή μεγέθη. Ο στραταίος (Σ.Ξ) φαίνεται ότι έλαβε πολύ νωρίτερα το εφάπαξ λόγω έντονων και ταυτόχρονων πιέσεων που ασκήθηκαν επανειλημμένα στο ΜΤΣ από τον Barak Obama και τον Vladimir Putin 🙂 Β) Λογικά πιο ευνοημένος είναι ο συνάδελφος του Σ.Ξ για χρονικό διάστημα 3-4 μηνών. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ΕΛΟΑΑ αναγκάζει τους μερισματούχους… Διαβάστε τη συνέχεια »

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Dp
23 Ιουλίου 2015 18:50

και από ότι ξέρω κύριε Dp παίρνουν μαζί και το συμπληρωματικό εφάπαξ και δεν περιμένουν άλλα 2 χρόνια για να το πάρουν …….. οπότε τα συμπεράσματα δικά σας …

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  Dp
23 Ιουλίου 2015 19:45

1+++

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  S Stefanos
23 Ιουλίου 2015 19:51

Το ΜΤΑ κοροϊδεύει τον κόσμο ασύστολα και «συναδερφικά» .
Τέτοια «παράγκα» δεν ξανάδα , έρχεται όμως η ώρα της κρίσεως για πρώην και νυν δοσίλογους.

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
23 Ιουλίου 2015 23:47

Sorry.

Στην παρένθεση της ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ Α) τα δύο ταμεία είναι ΕΛΟΑΣ – ΕΛΟΑΑ.

Εκ παραδρομής μπέρδεψα τους ναύτες (ΕΛΟΑΝ) οι οποίοι ..δουλεύουν στους δικούς ρυθμούς. Ο νοών νοείτο …

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
23 Ιουλίου 2015 13:10

http://www.seensa.gr/
Καλή αρχή & καλή επιτυχία στους συναδέλφους!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
23 Ιουλίου 2015 21:19

Αχιλλέα
Πράγματι είναι η πρώτη ένωση εν ενεργεία στελεχών στην Πολεμική Αεροπορία.