Σελίδα υπ' αριθ. 123 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 123 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Σημερινη επικοινωνια με ΜΤΑ. Αρχες Σεπτεμβρη θα πιστωθουν οι λογαριασμοι για συμπληρωματικα εφάπαξ (σε μενα τουλάχιστον που είμαι 48 στη σειρα)
Δηλαδή τον Σεπτ. 2015 θα λάβουν συμπληρωματικό εφάπαξ οι διαγραφέντες (χοντρικά) τον Νοε. 2012.
Πρώτα από όλα έχεις τσεκάρει πόσα περίπου θα σου κόψουν από 31/8 και μετά από τις έμμεσες μειώσεις λόγω τροπολογίας στις κύριες συντάξεις; ή αυτό δεν μας πιάνει;;;;;…..και έπονται και άλλα μνημονιακά μέτρα μέχρι το τέλος του 2015…..που θα επηρεάσει και τον τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ…..δεν είναι κανένας κλειδωμένος και για τίποτα…..έγερσις! (δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε σένα….αλλά βλέπω μιά δημιουργική ασάφεια που δεν πρέπει να μας αφήνει ονειροπόλους…..)
Σήμερα μπηκε και το δικό μου συμπληρωματικό εφάπαξ!Στους διαγραφεντες του Νοε 2012, ξεκινησαν να δίνονται τα συμπληρωματικα εφάπαξ τον Μάιο του 2015 και συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους, ειδικότερα στους συναδέλφους που περιμένουν το αρχικό
Επειδή, Αχιλλέα, το παραμύθι κοντεύει να βγάλει…. δράκο 🙂 ας βάλουμε λίγο τα πράγματα στην θέση τους γιατί η γενικολογία σου (δεν έχει άλλα έσοδα ο ΕΛΟΑΑ, μην κοιτάτε τους προϋπολογισμούς κλπ) είναι σε παντελώς λανθασμένη κατεύθυνση (ΙΜΗΟ) και δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά. Πάμε λοιπόν…. Ο προϋπολογισμός που ο ΕΛΟΑΑ ανακοίνωσε για πληρωμή εφάπαξ ανέρχεται σε 31.780.000 €. Τα χρήματα αυτά (31.780.000 €) προέρχονται από: 1) Κρατήσεις 4% επί των αποδοχών του Στρκου προσωπικού, 4% επί των αποδοχών των ΔΕΑ και 1% επί των αποδοχών των κληρωτών οπλιτών. 2) Κρατήσεις 5% επί των οδοιπορικών, Φ.Π μεταθέσεων, αποζημιώσεις εξωτερικού, εκπαιδευτικά επιδόματα. 3) Κράτηση διαφοράς βασικού μισθού ενός μηνός σε περίπτωση μισθολογικής προαγωγής. 4) Κρατήσεις 2% ή 4% επί των αποδοχών του Στρκού προσωπικού για αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας. 5) Τόκοι από διαθέσιμα σε χρήμα, μερίσματα, κοινού κεφαλαίου της ΤτΕ, και τις προκαταβολές έναντι εφάπαξ. 6) Κράτηση 2% από προμήθειες υλικών (γενικά) της ΠΑ από επισκευές κατασκευές, ανέγερση κτιρίων, μισθώματα, εφόδια. Αυτά (και μόνο αυτά) είναι τα έσοδα του ΕΛΟΑΑ, Αχιλλέα, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ… Διαβάστε τη συνέχεια »
… μήπως οι κρατήσεις των περιπτώσεων 2) έως 6) δεν αποδίδονται στον ΕΛΟΑΑ, αλλά μπαίνουν στο κοινό κεφάλαιο ΝΠΔΔ που τηρεί η ΤτΕ ?
Πρόσεξε …. λέω μήπως.
Δεν γνωρίζω, ούτε έχω πρόσβαση σε εσωτερική πληροφόρηση.
Λες να παρασύρομαι κι εγώ από τις θεωρίες συνομωσίας που κυκλοφορούν το τελευταίο καιρό στο site?
Εγώ θα ήμουν ευχαριστημένος αν είχαν αποδόσει μέσα στο 2015 όλες τις μέχρι σήμερα εισφορές σε εφάπαξ, συμπληρωματικά και των ΕΜΘ που δικαιώθηκαν…..ζητάω πολλά; αλλά ούτε και αυτά δεν βλέπω να δίνονται, άραγε γιατί; μήπως όλο το ρευστό έγινε συνειδητά κατόπιν εντολών ομόλογα δημοσίου, repos……αλλά όταν δοθούν τα σχετικά μνημονιακά δανεικά τότε θα δούμε να ξεκολλάει το σύστημα….τώρα πιστεύω ότι δίνονται κάποια ψίχουλα ένεκα εκλογών…..ας ελπίσω να κάνω λάθος συλλογισμούς……
Προς Dp: Το μοναδικό συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω από τα σχόλιά σου, είναι ότι έχεις αποκοπεί τελείως από την πραγματικότητα, χωρίς καν να κατανοείς τις ειδήσεις που ακούς τα τελευταία 7 χρόνια! Από τα έσοδα που αναφέρεις, τα (1), (3) και (4) είναι οι εισφορές των εν ενεργεία στελεχών. Τα υπόλοιπα θα τα σχολιάσω με βάση τις ειδήσεις, τις οποίες συνεχίζεις να αγνοείς επιδεικτικά! 2) Οδοιπορικά – Καταργήθηκε το εικονικό φύλλο πορείας (εκατοντάδες εκατομμύρια €) και μειώθηκε η οροφή των υπόλοιπων οδοιπορικών. Η μείωση συνεχίζεται και φέτος αφού μόλις πριν 2 μήνες καταργήθηκαν τελείως τα οδοιπορικά κάτω των 120 χιλιομέτρων: http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/dhmosio/62748/maxairi-se-odoiporika-kai-ektos-edras-se-olo-to-dimosio Αυτή η μείωση δεν είχε προβλεφθεί στον Π/Υ του κράτους (πιθανόν να γνωρίζεις ότι συντάχθηκε το Νοέμβριο του 2014). 5) Τόκοι – Δεν πήρες ακόμα το εφάπαξ και γι’ αυτό πιθανόν δεν θα γνωρίζεις ότι οι τόκοι που δίνουν οι τράπεζες (ακόμη και για προθεσμιακές καταθέσεις) μειώθηκαν δραματικά στα επίπεδα του 1,30% (πριν 2 χρόνια ήταν στο 4%). 5) Μερίσματα – Δεν ξέρω εάν παρακολουθείς χρηματιστήριο, αλλά οι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα, εξακολουθείς να θέλεις να τον βγάλεις τον δράκο 🙂 🙂 αλλά δεν τρομάζω από την τακτική του άκρατου πεσιμισμού και της τρομολαγνείας σου!!! Άκου τώρα να μαθαίνεις: Ο Π/Υ του κράτους συντάχθηκε τον Νοέμβριο του 2014 για το 2015 και φυσικά αφορά το σύνολο των Υπουργείων του κράτους. Ο Π/Υ της Π.Α και των ταμείων συντάσσεται αρκετά αργότερα ακόμα και τους πρώτους μήνες του 2015. Θα έπρεπε να γνωρίζεις, (αφού τα ξέρεις όλα), ότι οι δαπάνες των Μονάδων ανά ΚΑΕ έρχονται τον Μάρτιο και τον Απρίλιο ακόμα (έως τότε οι Μονάδες εντέλλονται να δαπανήσουν τον αντίστοιχο περσινό προϋπολογισμό μειωμένο κατά ένα ποσοστό π.χ 20% ή 30% ή 40%) Τότε λοιπόν Αχιλλέα, (στις αρχές του 2015) οι άξιοι οικονομικοί ΕΝ/ΕΝ συνάδελφοι που συνέταξαν τον Π/Υ γνώριζαν ότι: – Τα εικονικά Φ.Π είχαν κοπεί (έχουν κοπεί εδώ και μία τριετία, ξύπνα βρε…) – Οι τόκοι υπολογίσθηκαν με 1,30% (εδώ και μία τριετία είναι εκεί….) – Ο «Αρμαγεδδών» των μετοχών υφίσταται τα τελευταία 10 χρόνια και δεν περίμενε εσένα να τον ανακαλύψεις… Διαβάστε τη συνέχεια »
Τα επιχειρήματά σου δεν απαντούν στο εξής απλό ερώτημα: Αφού οι μισθοί (άρα και οι εισφορές) μειώθηκαν μόνο κατά 7% (μισθολόγιο 2015 σε σχέση με 2011) γιατί το μέρισμα μειώθηκε κατά 50%; Γιατί μειώθηκε περίπου 60% στο ΜΤΣ και 45% στο ΜΤΝ; Γιατί “κάνεις γαργάρα” τη μείωση του μερίσματος; Μήπως επειδή εκεί καταρρίπτονται όλα τα επιχειρήματά σου; Επίσης απέφυγες επιμελώς να αναφερθείς στη στάση πληρωμών του δημοσίου. Πως θα εισπράξει το ταμείο τα ποσοστά του όταν κανένας δεν πληρώνει το τιμολόγιο; Τέλος δεν έχεις αποδεχθεί ακόμη το προφανές: Η κατάσταση χειροτερεύει με κάθε χρόνο που περνάει! 1. Αυτοί που διαγράφηκαν το 2010 πήραν εφάπαξ πληρωτέο άμεσα (σε 30 ημέρες από τη διαγραφή). 2. Αυτοί που διαγράφηκαν το 2012 πήραν εφάπαξ σε 5~6 μήνες από τη διαγραφή (όπως εγώ – χρειαζόταν Σ.Π. του ΓΛΚ). 3. Αυτοί που διαγράφηκαν το 2013 πήραν εφάπαξ πληρωτέο σε 1~1,5 έτος από τη διαγραφή. 4. Αυτοί που διαγράφηκαν το 2014 θα πάρουν εφάπαξ πληρωτέο σε 1,5~2 έτη από τη διαγραφή. Εάν είσαι τόσο σίγουρος ότι ο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πάντως εγώ Αχιλλέα με διαγραφή τέλη 2014 και με σειρά εφάπαξ κάπου στο 600….δεν νομίζω ότι θα πάρω το εφάπαξ τέλη του 2016….μάλλον με το μνημόνιο 4 στα 2018 και άμα δώσουν….με τον ρυθμό χελώνας περί του μηδενός που πάμε τους τελευταίους μήνες!!!!
Η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί όπως έχει.
Μέχρι τώρα το θέμα δεν αντιμετωπίζεται στην ουσία του (χρηματοδότηση και παροχές) και μπαίνει συνέχεια κάτω από το χαλί.
Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις, θα πρέπει ή να βρεθούν πρόσθετοι πόροι ή να αυξηθούν οι εισφορές των εν ενεργεία ή να μειωθεί το εφάπαξ, ή συνδυασμός όλων των παραπάνω.
Πχ. η αστυνομία μετέθεσε την πληρωμή του εφάπαξ στα 30 χρόνια (όταν παραιτείται κάποιος νωρίτερα), καθιέρωσε εισφορά επιβίωσης (ουσιαστικά μείωση 7,5% στο εφάπαξ ΤΠΑΣ) και παράλληλα αύξησε την κράτηση στους εν ενεργεία: http://enstoloi.net/allages-sto-efapax-astinomikon/
Με ευχολόγια δεν γίνεται τίποτε.
Άντε πές τα Αχιλλέα!
Με ευχολόγια δεν γίνεται δουλειά….
Αλλά δεν είναι παράλογο να πάρουν σήμερα κάποιοι με αρ. πρωτ. αρχές του 2014 εφάπαξ ολόκληρο και κάποιοι με αρ. πρωτ. 2012 και συμπληρωματικό εφάπαξ και εγώ με αρ. πρωτ. αρχών του 2015 να φάω και μείωση στο κεφάλι….δηλαδή, τί? στο πηγάδι κατούρησα?
Ποιός και γιατί θα μπορέσει να τραβήξει διαχωριστικές γραμμές….με ποιό μέτρο σύγκρισης? Επειδή έκατσε και δούλεψα περισσότερα χρόνια?…. κάτι δεν πάει καλά…όλα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες…
Ας βρουν μια δίκαιη λύση και ας την εφαρμόσουν σταδιακά και με σύνεση….τίποτα άλλο….
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΑ?ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ?
Αχιλλεα καλησπερα.Θελω να ρωτησω το εφαπαξ μου εκταμιευτηκε στην τραπεζα 23/12 2014.Πηρα βεβαιωση απο το ΕΛΟΑΑ χωρις ημερομηνια. Στην φορολογικη δηλωση μεσω ΗΔΙΚΑ δεν εμφανιζεται.Μηπως επρεπαι να εμφανιζεται; Εαν το δηλωσω φετος μηπως εμφανιστει του χρονου.Ευχαριστω…
Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος συνάδελφος εάν το ΜΤΑ δέχεται αιτήσεις για δάνεια:
Σαφέστατα, ειδικά αν πρόκειται για γάμους και βαφτίσια των ημετέρων…..θα εκταμιευτεί αυθημερόν! Λοιπόν, σπεύσατε…..
Αιτήσεις δέχεται.
Αν τις εγκρίνει είναι άλλο θέμα!
Αχιλλέα,
Στην πολύ ορθή ανάρτησή σου
http://enstoloi.net/neos-tropos-ipologismou-sintaxis/
Δεν βλέπω σχόλιο ή αναφορά στην περίπτωση αυτή…..
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-93/#comment-19687
Γιατί; δεν υπάρχει κάποια σχετική απορία σου;
Για μένα το θέμα είναι ξεκάθαρο, από τη στιγμή που η φράση “όσοι θεμελιώνουν μέχρι 31-12-2014” διαγράφηκε, άρα δεν ισχύει κάτι διαφορετικό για τους θεμελιωμένους σε σχέση με τους μη θεμελιωμένους, οπότε εμπίπτουν όλοι στις διατάξεις του Ν.3865/10.
Η γραφική παράσταση που πρόσθεσα στην ανάρτηση της πρώτης σελίδας εξηγεί ακριβώς αυτό:
Δηλαδή για τα διανυθέντα έτη μέχρι το 2010 ισχύει ο παλιός τρόπος (διαφορετικός για παλιούς / νέους ασφαλισμένους), αλλά από 1-1-2011 ισχύουν ακριβώς τα ίδια για όλους χωρίς καμία εξαίρεση, όπως ορίζει ο Ν.3865/10 (αναλογική και βασική σύνταξη).
Εννοείς ότι η ΣΠ που έβγαλε το ΓΛΚ για όσους αποστρατεύτηκαν μεταξύ της 1/1/2011 και 31/12/2014 θα ξαναλλάξει βασει της τροπολογίας για να γίνει με τον νέο τρόπο πλέον, φυσικά με νέες μειώσεις;;; ή θα παραμείνει όπως ήδη έχει υπολογιστεί;;;
Δοκίμασα τη νέα σου σελίδα Συντάξεις 2015 και διαπίστωσα ότι με τον νέο τρόπο υπολογισμού και για μένα με διαγραφή το 2014 προκύπτει νέα μειωμένη μικτή σύνταξη κατά 30 ευρώ χωρίς να υπολογίζεται το τελικό καθαρό ποσό….βέβαια αυτό σημαίνει ότι το ΓΛΚ θα αναπροσαρμόσει σύντομα (πριν τις εκλογές;) τη σύνταξή μου με το σκεπτικό σου, αφού λες ότι η τροποποίηση της διάταξης καταργεί πλέον το γνωστό τρόπο υπολογισμού κύριας σύνταξης και για εμένα … μιλάω σωστά ή τα μπέρδεψα;;;;;
Πάντως στην σελίδα Συντάξεις Αεροπορίας μου βγάζει ακόμα όσο παίρνω τον Σεπτ.15….οπότε αν υπάρξει αναπροσαρμογή των συντάξεων από το ΓΛΚ θα αλλάξεις και τη σελίδα σου, έτσι;;; και φυσικά το κράτος θα ζητήσει τον Οκτ.15 αναδρομικές κρατήσεις για τον Σεπτ.15….πέραν αυτών της υγείας, έτσι;;;
Γιατί κόλλησες στο 2011, αφού ο νόμος αναφέρει ξεκάθαρα ότι ισχύει για “όσους αποχώρησαν ή θα αποχωρήσουν μετά την 1-1-2015“, όπως ίσχυε για όσους θεμελίωναν μετά την 1-1-2015.
Άρα θα επανακαθοριστεί η σύνταξη όσων διαγράφηκαν μετά την 1-1-2015 (ολογράφως: δύο χιλιάδες δέκα πέντε).
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/08/blog-post_955.html
Αυτό το διάβασες προσεκτικά;
Αν το διαβάσεις θα δεις ότι και για σένα και για μένα υπάρχει κενό για τον τρόπο υπολλγισμού της σύνταξης για διαγραφές από το 2011 και ύστερα, που με την τροπολογία γίνεται μπέρδεμα που αν δεν ξεμπερδευτεί από το ΓΛΚ….πάμε για νέα χασούρα με αναπροσδιορισμό….διάβασέ το….
Επίσης, όπως σου είπα, στη νέα σου σελίδα Συντάξεις 2015, έτρεξα τα στοιχεία μου και μου βγάζει μεικτή σύνταξη περίπου 30 ευρώ λιγότερη….με τον νέο τρόπο υπολογισμού…..τί τρέχει;;;;
Καλημερα σε ολους,σε ποιο κωδικο βαζουμε το εφαπαξ; Ευχαριστω πολυ
ΚΩΔ.781
Αχιλλέα θα σε… ξαναμαλώσω 🙂 Εκτός των λοιπών χαρισμάτων σου, αναδεικνύεις τώρα και αυτό της… κουτοπονηριάς. 🙂 🙂 Ενώ γνωρίζεις ότι ναι, όντως, η προηγούμενη απάντησή μου οφείλεται σε.. τεχνικό πρόβλημα (cache browser), δεν χάνεις την ευκαιρία να με στυλιτεύσεις και να μου αποδώσεις δόλο. Φυσικά, και επειδή η «συγγνώμη» είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα ακεραιότητας χαρακτήρα δεν φείδομαι να την ζητήσω αφού έγραψα λανθασμένα κάτι (ότι σβήστηκαν σχόλια) έστω και λόγω τεχνικού προβλήματος. Πρόσεξε όμως Αχιλλέα… Κανένα συμπέρασμά μου, σε ότι αφορά την εξάρτησή σου από το ταμείο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ, από την στιγμή που δεν έχεις υποτυπωδώς εξηγήσει το ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟ (π.χ http://enstoloi.net/enimerosi-gia-efapax-eloaa/ ) – Γιατί δεν αναρτούνται στην επίσημη ιστοσελίδα της Π.Α (και στην συνέχεια να τις αναπαράξεις;) – Για πιο σκοπό δίνονται σε σένα; – Με τι ανταλλάγματα; – Ποιο είναι το μυστικό της υφιστάμενης, στενότατης σχέσης σου με το ταμείο; – Δεν είναι φυσικό, κατόπιν αυτών, να στηρίζεις ΑΠΟΛΥΤΑ τις όποιες θέσεις του… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δεν νομίζω να χρειάζεται να ξαναγράψω για την χρησιμότητα τις ιστοσελίδας και τις προσπάθειες που έχεις καταβάλει για να συγκεντρωθούν όλα αυτά τα πολύτιμα, για όλους, εργαλεία.
Έχεις εντοπίσει που έγκειται η διαφωνία μας, να μην επαναλαμβανόμαστε…
Σημείωση: Για κάποιο λόγο πρέπει να καθαρίζω συνέχεια την cache του browser, αφού συνέχεια μου.. κόβει σχόλια. Αυτό συμβαίνει μόνο στην ιστοσελίδα σου ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω. Το επισημαίνω μήπως θα πρέπει να κοιτάξεις κάτι από την μεριά σου χωρίς να το λέω βέβαια με σιγουριά…
@ JOHNNY B.
Ευχαριστώ για την στήριξη της βουλευτικής μου.. υποψηφιότητας 🙂 🙂
Φυσικά και δεν πιστεύω ότι ισχύουν όλα αυτά που σε ρώτησα, αλλά βλέπω ότι το μάθημα έπιασε τόπο! Θα έπρεπε να το είχες καταλάβει αμέσως διότι ξεκίνησα λέγοντας “Ακολουθώντας τη δική σου τακτική …”. Όμως με αυτό τον τρόπο βρέθηκες και εσύ στη θέση μου, ώστε να καταλάβεις πως είναι να σου πετούν λάσπη (όπως κάνεις εσύ) χωρίς να παρατίθεται κανένα στοιχείο παρά μόνο υπόνοιες βασισμένες στην άγνοια! Έπρεπε να καταλάβεις ότι απλά χρησιμοποιήθηκε η δική σου μέθοδος προπαγάνδας εναντίον σου. Μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις πως είναι να προσπαθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ροζ ελέφαντας. Ελπίζω την επόμενη φορά που θα θελήσεις να κατηγορήσεις κάποιον μόνο με υπόνοιες να θυμηθείς πόσο πολύ θίχτηκες εσύ από τρεις “αθώες” ερωτήσεις! Η έντονη αντίδρασή σου αποδεικνύει πόσο ύπουλη αλλά αποτελεσματική είναι πάντα η προπαγάνδα. Τώρα (που μπήκες και εσύ στη θέση μου) καταλαβαίνεις πως αισθάνομαι εγώ όταν κάποιος όπως εσύ εκτοξεύει αυθαίρετες και αστήρικτες κατηγορίες για μήνες! Επί της ουσίας των ερωτημάτων σου θα απαντήσω (για χιλιοστή φορά) με το ίδιο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δεν θίχθηκα καθόλου από το…. διαγώνισμα των τριών (3) ερωτήσεών σου, ίσα-ίσα σου απάντησα με ηρεμία και νηφαλιότητα. Αδυνατώ να κατανοήσω που διαβλέπεις την «έντονη αντίδρασή μου»,… άσε καλύτερα να κρίνουν αυτοί που διαβάζουν και μην προβάλεις εμφατικά τα δικά σου, υποκειμενικά, συμπεράσματα. – Μάλλον σου διέφυγε, Αχιλλέα, ότι εγκρίθηκε για το ΜΤΑ η Α’ τροποποίηση του προϋπολογισμού ( http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/08/blog-post_54.html#more ) η οποία εμφανίζεται με ΑΥΞΗΣΗ εισόδων κατά 2 εκ. €. Συμπερασματικά λοιπόν κατανοεί εύκολα κάποιος ότι και τα έσοδα του ΕΛΟΑΑ πρέπει να βρίσκονται στα ίδια καλά επίπεδα. Γιατί εξακολουθείς να κουράζεσαι με… υποθέσεις και να παραθέτεις επανειλημμένα το ποίημα των 25 εφάπαξ, όταν τα νούμερα άλλα δείχνουν; Άσε τον καθένα να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα…. – Τέλος, αυτό με την ενημέρωση μου… ξινίζει. 🙂 Υπονοείς, προφανέστατα, ότι επειδή οι ανακοινώσεις του ταμείου δεν παίρνουν (ή δεν θα έπαιρναν) την έγκριση του ΓΕΑ, «διοχετεύονται» σε σένα με σκοπό την ενημέρωση των μερισματούχων… Τι να πω, μπορεί να συμβαίνει ακόμα και αυτό το παράδοξο, αλλά δύσκολα Αχιλλέα η κατσίκα… Διαβάστε τη συνέχεια »
Άλλο η συζήτηση (όπως τώρα) και άλλο να υποστηρίζεις ότι κάποιοι με χρησιμοποιούν για να σας παραπλανώ! Δεν έχω αναφέρει ποτέ τίποτε για το ΜΤΑ (δεν το έχω ψάξει) και δεν πρέπει να μπερδεύεις το ΜΤΑ με τον ΕΛΟΑΑ γιατί είναι 2 τελείως διαφορετικά ταμεία. Έχουν άλλα έσοδα – έξοδα, άλλα αποθεματικά, άλλα διαθέσιμα και άλλη ακίνητη περιουσία το καθένα. Ότι σχέση έχει το ΙΚΑ με τον ΟΑΕΕ έχει και το ΜΤΑ με τον ΕΛΟΑΑ. Δεν έχει καμία σημασία το γεγονός ότι και τα 2 ταμεία είναι της αεροπορίας και έχουν τον ίδιο διοικητή. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να μεταφερθούν λεφτά από το ένα στο άλλο (κόσμος θα πάει φυλακή εάν γίνει αυτό). Στα δικά μου επιχειρήματα δεν κάνω υποθέσεις, παραθέτω μόνο ένα νούμερο (τις μηνιαίες εισφορές των εν ενεργεία), οι οποίες υποστηρίζω ότι αποτελούν το 95% των εσόδων του ταμείου για το 2015 (1.500.000 € μηνιαίως που επαρκεί για 25 εφάπαξ). Το θέμα είναι ότι τα δικά σου συμπεράσματα βασίζονται μόνο σε υποθέσεις (αφού έχει αύξηση εσόδων το… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ειμα καταταγης στις 20/06/1990.Για να κανω αιτηση αποστρατειασ θα χρησιμοποιησω 4 μηνες ενσημα για την θεμελιωση μου που ειναι μαζι με το πεναλτυ στις 31/12/2015.Γνωριζει καποιος την διαδικασια σχετικα πως θα υποβαλλω τα ενσημα του ΙΚΑ.
Θα πας στο Ι.Κ.Α της περιοχής σου με τα ένσημα και θα τους πεις να σου κάνουν καταμέτρηση. Όταν γίνει η καταμέτρηση θα σου δώσουν μια βεβαίωση που θα καταγράφει τις μέρες ασφάλισης Ι.Κ.Α. Την βεβαίωση αυτή θα την αποστείλεις μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά στο ΟΛΚΑ.
δυστυχώς στο συμπληρωματικο εφάπαξ κρατουν ολο το ποσο(ετσι ειπαν και σε μένα) απο δάνειο του ΜΤΑ Δεν ξέρω αν ειναι σωστό να το κρατούν χωρίς την συγκατάθεσή μας αφού οταν το πήραμε νομίζω οτι είχαμε υπογράψει για μηνιαίες δοσεις.Επισης κακως το λεμε συμπληρωματικο εφαπαξ γιατι δεν μας συμπληρώνουν αυτό που δικαιουμασταν αλλα μας δίνουν έναντι του δικαιούμενου Αρα το σωστό ειναι να το λέμε το παράνομα παρακρατηθεν
Κύριε Καρασαββίδη συγχαρητήρια για την άμεση ενημέρωση – επικαιροποίηση της σελίδας σας , σύμφωνα με τον νέο τρόπο υπολογισμού των συντάξεων από 1/1/15 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.!!! Δουλεύει άριστα και η διαφορά για μένα είναι 15 € μείον. (Δηλ.: με 26 χρ. πραγμ. υπηρεσίας , 2 πτητικά & συνυπολογιζόμενα τα έτη Κονδύλη 3/35 ). Καλούς υπολογισμούς σε όλους τους συναδέλφους. !!!
Είσαι από τους τυχερούς γιατί υπάρχουν και διαφορές πάνω από 50 €.
Έχει σημασία για πόσο χρόνο πληρώνεσαι τις τελευταίες αποδοχές (αποστρατείας), αυτοί που λαμβάνουν οικονομική προαγωγή μόνο για τον τελευταίο μήνα χάνουν πολυ περισσότερα.
Όσο πιο πολύ απομακρύνεται η διαγραφή από το 2011 η διαφορά αυξάνει.
Πρόσθεσα ένα γραφικό στην αρχική ανάρτηση που επεξηγεί τις διαφορές.
Παρακαλω να εξετασθει αν ισχυει οτι ξεκινησαν να παρακρατουν {ολο το δανειο} τα χρηματα απο τα συμπληρωματικα εφαπαξ που ειναι να αποδωσουν οποιος εχει παρει δανειο απο το Μ.Τ.Α.
Ναι σε εμενα ετσι εγινε…!
Αχιλλέααααα….
Μετά το σχόλιο του Παναγιώτη (24 Αυγ. / 12:10) υπήρξαν 3-4 σχόλια του Στέργιου και του Στέφανου.
Γιατί τα… σβούριξες (χωρίς να μπεις στον κόπο να εξηγήσεις υποτυπωδώς τους λόγους) ;;;;
Μήπως σου είπαν να αλλάξεις τακτική και να μην εμφανίζονται αιχμηρά σχόλια όπως του Στέφανου;
Ο άνθρωπος (…S.Stefanos) , κατ’ ουσίαν, δεν λέει τίποτα υπερβολικό!!!!
Το δίκιο του ψάχνει ο άνθρωπος μέσα σε ένα άκρως διαπλεκόμενο “σύστημα”…
Κάτσε τώρα…πολλά μαζεύτηκαν….ξύνομαι για κατεβατό!!!!
(Θα σε παρακαλούσα Αχιλλέα, εάν είναι δυνατό, να μου περάσεις το mail του S.Stefanos… Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ευκολία…)
Γεγονός Νο 1: Κανένα σχόλιο από αυτά που αναφέρεις δεν σβήστηκε ποτέ. Μπορείς να το επιβεβαιώσει και ο Στέφανος αυτό (θα σου στείλω το mail του). Γεγονος Νο 2: Δεν γνωρίζεις τι είναι η μνήμη cache του browser και γιατί πρέπει κάπου κάπου να κάνεις ανανέωση (πατώντας F5 ή control F5). Εάν ενημερωθείς για το θέμα θα μάθεις ότι είναι πιθανόν ο browser του Η/Υ σου να διάβασε παλαιότερη έκδοση της σελίδας των σχολίων που είχε στη μνήμη του (προτού υποβληθούν τα σχόλια που νομίζεις ότι σβήστηκαν). Από τα παραπάνω 2 γεγονότα εσύ έβγαλες τα παρακάτω παντελώς αυθαίρετα συμπεράσματα: α. Έσβησα κάποια σχόλια. β. Τα έσβησα κατά παραγγελία άλλων. γ. Στο site ακολουθώ εντολές τρίτων. Η τακτική σου και ο συλλογισμός σου είναι ο ορισμός της προπαγάνδας και της θεωρίας συνομωσίας: Α. ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ “Σκοπός της προπαγάνδας είναι να αλλάξει δραστικά τις απόψεις των άλλων αντί απλώς να μεταδώσει γεγονότα.” Β. ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ “Με τον όρο θεωρία συνωμοσίας χαρακτηρίζεται κάθε θεωρία σύμφωνα με την οποία, κάποιο γεγονός, ή μια σειρά από… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πάντως σε ένα θέμα έχουν απόλυτο δίκαιο και ο Στέφανος και ο Dp, οι θεωρίες συνομωσίας αναπτύσσονται εκεί που υπάρχει βάλτος και ομίχλη….σαν τα θρίλερ μυστηρίου….δηλαδή αν δεν υπήρχες και εσύ να διασταυρώνουμε πληροφορίες μεταξύ μας, άλλες λιγότερο αξιόπιστες άλλες περισσότερο, τότε σίγουρα θα επικρατούσε το απόλυτο χάος από την σιωπή των αμνών που τηρεί το ΜΤΑ που όλα τα σενάρια θα είχαν λογική!!!! Συνέχισε λοιπόν το πολύ καλό έργο της ενημέρωσής μας με επαγγελματικό σχεδόν πάντα τρόπο, ελπίζοντας στο μέλλον να πάρουν χαμπάρι στο ΜΤΑ για το λάθος που κάνουν…..βλέπε ΜΤΝ….. Παλιότερα, εννοώ πριν απο μιά δεκαετία πλας…..υπάρχουν έντονες φήμες για αριθμ. πρωτ. μούφα που έπαιρναν κάποιοι έναντι αντιτίμου προκειμένου να λάβουν το εφάπαξ τους αρκετά νωρίτερα…..φήμες, επαναλαμβάνω που στα χρόνια της κρίσης με την έλλειψη επίσημης ενημέρωσης πήραν διαστάσεις σεναρίου….ας μην πυροβολούμε τον πιανίστα Στέφανο…… Ο Dp φαίνεται να έχει υπηρετήαει στας Αθήνας επί μακρώ με αποτέλεσμα να έχει ιδία γνώμη…..άλλωστε δεν μας είπε και τίποτα καινούργιο για να μας επηρεάσει προεκλογικά! Αλήθεια Dp, με ποιό κόμμα κατεβαίνεις… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πολλά από τα στοιχειά, «για αριθμ. πρωτ. μούφα που έπαιρναν (και παίρνουν) κάποιοι … προκειμένου να λάβουν το (μούφα ) εφάπαξ τους αρκετά νωρίτερα»,
από πληροφορίες που έχω, βρίσκονται όλα στην δικαιοσύνη.
ΔΕΝ θα αναφέρω τίποτα άλλο, μόνο ότι εμπλέκονται πολλά άτομα, πάνω από 300.
Προς Johnny B: Τα ερωτήματα που παρέθεσα για τον Dp φυσικά και δεν πιστεύω ότι ισχύουν! Γι’ αυτό ξεκίνησα λέγοντας “Ακολουθώντας τη δική σου τακτική …”, ώστε να καταδείξω πόσο εύκολο είναι να ρίχνεις λάσπη μόνο με υπόνοιες χωρίς ίχνος αποδεικτικών στοιχείων. Θεωρία συνομωσίας εννοώ το γεγονός να μην καταλαβαίνει κάποιος ότι για το 2015 τα έσοδα του ΕΛΟΑΑ οφείλονται σχεδόν αποκλειστικά (κατά 95% περίπου) στις εισφορές των εν εν ενεργεία, οι οποίες είναι 1.500.000 € (το μήνα). Με αυτά τα έσοδα κάθε μήνα μπορούν να δίνονται 25 περίπου κανονικά εφάπαξ (χωρίς να δίνονται συμπληρωματικά). Πολύ απλά κανένας δεν μπορεί να επαναλάβει το θαύμα του Χριστού με τον πολλαπλασιασμό των άρτων! Συμφωνώ με τον Dp και τον Στέφανο ότι η έλλειψη επίσημης ενημέρωσης είναι απαράδεκτη και φαίνεται “ύποπτη”, αλλά δεν συμφωνώ μαζί τους ότι αυτό αποδεικνύει ότι γίνονται λαμογιές στη σειρά (πάντα για αυτή την περίοδο μιλάμε). Δεν αντιλέγω στο ότι γίνονταν λαμογιές στο παρελθόν και στα δικά μας ταμεία (όπως σχεδόν σε όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου), αλλά διαφωνώ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ορθώς κρίνεις.
Kαλησπερα συναδελφοι.Ειμαι απ οτι με ενημερωσαν απο το ΜΤΑ εδω κ και κανα 2μηνο ο 2ος στην σειρα για να παρω το εφαπαξ με καταθεση αιτησης 23/1/14.Απλα εχω αγανακτησει γιατι δεν υπαρχει καποια ενημερωση εδω κ καιρο κ τα τηλ.που εχω κανει…μολις κ πριν 1 ωρα δεν τα σηκωνει κανεις.Αν καποιος συναδελφος ενδιαφερομενος για το εφαπαξ ειχε καποια προσφατη επικοινωνια με ΜΤΑ ας ενημερωσει.Εχω την αισθηση πως το δουλεμα παει συννεφο.Ευχαριστω εκ των προτερων.
Παναγιώτη προσπάθησε σε αυτό :
2103625067 & Και από το vpn σου 3675067.
Eυχαριστω Στεργιο!
Χωρίς να υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από το ΜΤΑ/ ΕΑΑΑ κάτι ΔΕΝ πάει καλά…
Εγώ, θα σου πρότεινα να πας στην δικαιοσύνη και στον Κύριο Εισαγγελέα για να διερευνήσει την υπόθεση…
ΠΑΡΑΓΚΑ ΜΤΑ τι άλλο να πεις….
Ο εισαγγελέας χρειάζεται πραγματικά στοιχεία για να ξεκινήσει έρευνα.
Ο εισαγγελέας χρειάζεται μόνο τα γεγονότα.
Τα υπόλοιπα θα τα βρει μόνος του, αυτή είναι η δουλεία του,
για να δούμε ποιος μοιράζει τα χρήματα του ΜΤΑ/ΕΟΑΑ, που, γιατί
και με ποιανού εντολή.
Έτσι και αλλιώς τέλος το χρόνου, που θα κάνουν «ταμείο» στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ, θα δούμε που πήγαν τα λεφτά του ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ,
με ορκωτούς λογιστές και εισαγγελέα ως δικαίωμα έχουμε…
Συμφωνώ και εγω ότι το δούλεμα πάει σύννεφο το άσχημο είναι ότι είναι ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ και φέρονται με αυτόν τον τροπο σε συναδέρφους … Αλλα ποιος ‘εχασε την τσίπα του για να την βρουν ??
Eτσι ειναι φιλε μου…πολυ καλα τα λες.Περιμενουμε τοσους μηνες αυτα τα λεφτα…τα δικα μας λεφτα κ δεν εχουμε μια απαντηση υπευθυνη εδω κ τοσο καιρο.Τι να σου λεω τωρα.Για απληρωτους λογαριασμους?Για απληρωτα δανεια?Για απειλες απο τραπεζες?Αστα πικρα μεγαλη.Η υπομονη εξαντληθηκε.
συμφωνώ . πάμε τώρα για 2 χρόνια από την ημέρα υποβολής παραίτησης και όπως πάνε τα πράγματα θα περάσουν τα 2 χρόνια από την ημέρα διαγραφής μας ….. Δεν υπάρχει κάποιος να δώσει μια λύση ???
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-93/#comment-19687
Αυτό παίζει και δημιουργεί ασάφειες…..θα ξεκαθαρίσει μετά τις εκλογές….προς το παρόν…..τοπίο στην ομίχλη!