Σελίδα υπ' αριθ. 127 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 127 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Σημερινή επικοινωνία με ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ , με αριθμό πρ.5921 στις 27/2/14 έχω σειρά 15.
Αχιλλέα,
επειδή έχω “κολλήσει” με αυτό το θέμα…
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-97/#comment-20364
(ίσως λόγω 11ης Σεπτεμβρίου?)
…θεωρώ ότι δεν κατάλαβα καλά το σκεπτικό σου στις διάφορες σχετικές αναρτήσεις σου και βάζω μπροστά και τη δημιουργική ασάφεια του νέου νόμου όπως διάβασα σε ένα άρθρο που σου είχα δείξει….
….όποτε πες μου σε παρακαλώ αν τελικά υπάρχει κατά τη γμώμη σου θέμα μείωσης (μέσω επαναπροσδιορισμού της σύνταξης από το ΓΛΚ) των κυρίων συντάξεων και για όσους αποστρατεύθηκαν μεταξύ 1/1/11-31/12/14….ή ο νέος νόμος αφορά αποκλειστικά και μόνο όσους αποστρατεύονται (ΦΕΚ) εντός 2015 άσχετα αν είχαν θεμελιώσει παλιότερα ή όχι….
ΥΓ: Tο ΓΛΚ πρόκειται να ερμηνεύσει τα πράγματα λίγο αργότερα, εντάξει το ξέρω…εσύ τί λες? Γιατί στο φύλλο σου με δικά μου δεδομένα μου βγάζει μεικτή σύνταξη 30 περίπου ευρώ λιγότερα?…ίσως το πρόβλημα με τα 40α έναντι των 35ων ή τί?
Κατά τη γνώμη μου: http://enstoloi.net/allagi-asfalistikou-stratiotikon-ke-sa/
“β. Για αποχωρήσεις μετά την 1-1-2015 αλλάζει αναδρομικά για όλους (ανεξάρτητα πότε θεμελίωσαν) ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης, σύμφωνα με τα άρθρα 3 και 4 του Ν.3865/10 (βασική + αναλογική σύνταξη).”
Εάν εισάγεις “Θεμελίωση μέχρι 31-12-2014” –> ΝΑΙ, τότε η σύνταξή σου υπολογίζεται πάντα με 35α.
Έχει σημασία για πόσο χρόνο πληρώνεσαι τον αποστρατευτικό μισθολογικό βαθμό.
Είναι διαφορετικό να πληρώνεσαι για 2 χρόνια και να διαγράφεσαι με τον ίδιο βαθμό και άλλο να πάρεις μισθολογική προαγωγή 1 μήνα πριν από τη διαγραφή σου.
Στη δεύτερη περίπτωση ο τελευταίος μισθός δεν μετράει καθόλου για την αναλογική σύνταξη (δεν επηρεάζει το μέσο όρο πενταετίας).
Ο νέος τρόπος ουσιαστικά απεμπλέκει σταδιακά τη σύνταξη (όσο απομακρυνόμαστε από το 2011) από τον τελευταίο μισθό.
Τα 30 € πχ. σε σύνταξη 1.500 € είναι μείωση κατά 2%, η οποία δεν μπορεί να θεωρηθεί μεγάλη.
Εντάξει, σ’ ευχαριστώ Αχιλλέα, έγινες κατανοητός. Μάλλον, δεν πρόκειται να αλλάξει η κύρια σύνταξη για όσους αποστρατεύτηκαν μεταξύ 2011-2014 αλλά και να γίνει αυτό (βάζοντας αναλογικό μέρος) μιλάμε για επιβάρυνση της τάξεως του 2% περίπου ή και λιγότερο….
Βέβαια, 2% από δω, 6% από κει…έρχονται και άλλα σύντομα με το νέο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό…..ροκανίζεται η “μεγάλη” σύνταξη των “νεαρών” συνταξιούχων στρατιωτικών….έτσι?
Βέβαια, έρχεται και το ενιαίο μισθολόγιο για τους ε.ε. που αν αλλάξει τους βασικούς παράγοντες που συνθέτουν τη σύνταξή μας τότε θα αλλάξει και η κύρια σύνταξη (επαναπροσδιορισμός από ΓΛΚ) και το εφάπαξ, σωστά δεν λέω? Τί έχεις διαβάσει αναφορικά με αυτό το θέμα Αχιλλέα? Δώσε κάτι προκαταρκτικό…..
Χτες με ειδοποίησαν από το ΜΤΑ να στείλω τα χαρτιά για την λήψη συμπληρωματικού ΕΦΑΠΑΞ. Αποστρατεύτηκα τον Νοέμβριο του 2012 και έλαβα το αρχικό ΕΦΑΠΑΞ τον Οκτώβριο του 2013.
MIKE ESY KAI O AXILLEAS και οι λοιποι αναγνώστες του μπλοκ,γνωρίζετε άραγε, ότι τον ιδιο μήνα Αποστρατείας ΣΟΥ, δηλαδή τον ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2012, καποιοι Ανωτατοι του ΣΞ και της ΠΑ έλαβαν ακέραιο Εφαπαξ με παλιό Μισθολόγιο και δεν αγωνιούν ΣΉΜΕΡΑ να λάβουν το 50% της διαφοράς, όπως αυτή ΕΚΤΕΛΕΊΤΕ απο την ΔΙΟΙΚΗΣΗ μετά την μερική εφαρμογή της απόφασης του ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ?
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 50% ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ 100% ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΩΣ αχρεωστητως καταβληθεντα και ενω ισχυε επι 2 ετια ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ο νομος 4093/12 ?
ΜΕ ΤΑ 400.000 ΑΥΤΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ, ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΞΥΠΞΡΕΤΗΘΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΛΛΑ 100 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΦΑΠΑΞ.
Κανεις δεν ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ……Η ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΣΕ 2 ΕΤΗ ΑΠΟ ΤΩΡΑ….(ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ 5ΕΤΙΑΣ).
Λεωνίδα, το θέμα φαίνεται πολύ σοβαρό! Αν υπάρχει τέτοιο ζήτημα θα πρέπει οι θιγόμενοι να απευθυνθούν στη δικαιοσύνη, επειδή το λάθος μπορεί να έγινε εσκεμμένα με δόλο….αλλά αυτό χρειάζεται δικαστήριο. Τα έξοδα του δικαστηρίου θα βαρύνουν τον φταίχτη, αν είσαι βέβαιος ξεκίνα το (!!!) ή μήπως φοβάσαι το “παρακράτος”???
Λεωνίδα το ξέρω το θέμα και μάλιστα γνωρίζω και το λόγο που ο ΕΛΟΑΑ δεν θα διεκδικήσει ποτέ να πάρει αυτά τα λεφτά! Η ιστορία αρχίζει στις 30-6-2011, όταν φηφίστηκε το πάγωμα των αποδοχών! Όσοι αποστρατεύθηκαν (μαζί και εγώ) από 1-7-2011 έως 31-7-2012, έλαβαν εφάπαξ από τον ΕΛΟΑΑ και μέρισμα από το ΜΤΑ μικρότερο από τον κανονικό αποστρατευτικό βαθμό καθώς και μικρότερο ΕΧΥ, διότι είχαν παγώσει οι μισθολογικές προαγωγές και η αύξηση του χρονοεπιδόματος. Στη συνέχεια (μετά την άρση του παγώματος) το ΓΛΚ αναπροσάρμοσε τις συντάξεις μας με βάση το μισθολογικό βαθμό και ΕΧΥ που δικαιούμασταν. Όμως ο ΕΛΟΑΑ και το ΜΤΑ αρνήθηκαν να αναπροσαρμόσουν αντίστοιχα το εφάπαξ και το μέρισμα, με βάση μία γνωμοδότηση του ΝΣΚ που αναφέρω εδώ: http://enstoloi.net/aporripsi-anaprosarmogis-merismaton-mta/ http://enstoloi.net/aporripsi-anaprosarmogis-efapax-logo-pagomatos/ Υπάρχει ειδική μέριμνα στις σελίδες σύνταξης (παρ. 3 εδώ): http://enstoloi.net/ipologismos-sintaxis-me-neo-misthologio-2015/ Ουσιαστικά το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ υποστηρίζει ότι υπολογίζει πάντα το μέρισμα και το εφάπαξ με τα πραγματικά δεδομένα που ισχύουν κατά τη διαγραφή, χωρίς να λαμβάνει υπόψιν μεταγενέστερες αλλαγές. Εάν ο ΕΛΟΑΑ ζητήσει πίσω τη διαφορά των εφάπαξ (για διαγραφές από 1-8-2012 έως Νοέμβριο 2012), τότε ακυρώνει το προηγούμενο σκεπτικό… Διαβάστε τη συνέχεια »
Για να γίνεται συζήτηση, επειδή δεν γνωρίζω το θέμα σε βάθος, όπως και οι περισσότεροι εδώ…
Μπορείς να μας πεις συμπερασματικά, ποιός βγαίνει “χαμένος” και ποιός “κερδισμένος” από την όλη νομοθετικο-γρφαειοκρατική κατάσταση που οδήγησε στη συγκεκριμένη απόφαση τον ΕΛΟΑΑ?
Μπορεί κάποιος να διεκδικήσει δικαστικώς κάτι υπέρ του ή αν γίνει κάτι δεν θα έχει ουσιαστικό νόημα πέρα από νομικό, ίσως?
Υπάρχει δόλος ή μεροληψία στην απόφαση? (υποθετικά μιλάμε…)
Δώσε μας να καταλάβουμε….
Δεκάδες συνάδελφοι έχουν προσφύγει στα δικαστήρια, πολλοί ήρθαν σε επαφή μέσω των σχολίων στο site για να μοιραστούν το κόστος της αγωγής.
Δυστυχώς θα μάθουμε ποιος είχε δίκιο τελικά μετά από αρκετά χρόνια!
Όλα τα προβλήματα πιστεύω ότι δημιουργούνται όταν ψηφίζονται νόμοι με αναδρομική ισχύ στο παρελθόν (το φρούτο των τελευταίων ετών).
Εάν οι νόμοι καθόριζαν μελλοντική έναρξη ισχύος ή τουλάχιστον την ημ/νία ψήφισής τους δεν θα υπήρχε δυνατότητα παρερμηνείας.
Η γνωμοδότηση του ΝΣΚ αναφέρθηκε για πρώτη φορά από συνάδελφο εδώ: http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-5/#comment-1095
Με βάση τη γνωμοδότηση, για συνάδελφο που σκοτώθηκε εν υπηρεσία, η οικογένειά του λαμβάνει μέρισμα και εφάπαξ για το βαθμό που έφερε τη μέρα που σκοτώθηκε και όχι για τον προαγωγικό βαθμό που έλαβε ένα μήνα μετά το θάνατό του (όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις), όμως η σύνταξη υπολογίστηκε με βάση τον προαγωγικό βαθμό!
Συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό σου:
“Εάν οι νόμοι καθόριζαν μελλοντική έναρξη ισχύος ή τουλάχιστον την ημ/νία ψήφισής τους”
και με δυσαρεστεί ιδιαίτερα η περίπτωση του θανόντος συναδέλφου….άντε να δούμε πότε και ποιός θα μπορέσει κάποτε να βάλει τάξη σ’ αυτό το Κράτος (που το αποκαλώ “ευρωπαικό παρακράτος”!)
AXILLEA, Ο ΕΛΟΑΑ και ο ΕΛΟΕΣ καθυστερημένα με ατομικές προσκλήσεις προσπάθησαν να πάρουν πίσω τα αχρεωστήτως καταβληθέντα μετά την εφαρμογή του Ν 4093/12.
Μάλιστα κανα 2-3 {τυπικοί η βλάκες εκ του αποτελέσματος?} τα επέστρεψαν στα Μετοχικα/Ελο).
Οι περισσότεροι απο τους αναζητηθέντες στην πλειονότητα ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΕΕ ΚΑΙ ΕΑ που δεν παραλάμβαναν και την συστημένη επιστολή , προσέφυγαν στην δικαιοσύνη με δικηγόρο-σύζυγο ανώτατου ε.α ,ποντάροντας στο πάγωμα Επιστροφής τους,μέχρι να εκδικασθεί η Υπόθεση{ΓΙΑ ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ}.
Στην συνέχεια ήρθε η γνωστή απόφαση του ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ αντισυνταγματικότητα και πάγωσε παντελώς…….. το Θέμα Επιστροφής.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΗΜΕΡΑ για λόγους ισονομίας και δικαιοσύνης και ίσης μεταχείρισης των Μετόχων,τα ΜΕΤΟΧΙΚΑ, απο ΧΘΕΣ, να διεκδικήσουν πάραυτα εντόκως τα χρήματα της ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 50%, του αχρεωστήτως καταβληθέντος Εφάπαξ. ΠΡΙΝ αυτά παραγραφούν ΣΤΗΝ 5ΕΤΊΑ{Νοε 2017}.
ΜΕ την ενέργεια αυτή θα εξυπηρετηθούν άμεσα περίπου 100 δικαιούχοι του σημερινού 50% συμπληρωματικού Εφάπαξ??
Να και κάτι καινούριο που μάθαμε!
Σίγουρα θα πρέπει ο ΕΛΟΑΑ να διεκδικήσει την επιστροφή από όλους, δεν είναι δυνατόν να μην γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες επειδή υπάρχει πιθανότητα απόρριψης από τα δικαστήρια.
Χωρίς να έχω εσωτερική πληροφόρηση (κρίνοντας από αντίστοιχα θέματα στο παρελθόν), θεωρώ πολύ πιθανό να έχει ήδη υποβληθεί ερώτημα προς το ΝΣΚ για το θέμα και να αναμένεται απάντηση.
Εάν δεν έγινε ερώτημα προς το ΝΣΚ θα πρέπει να γίνει άμεσα.
AXILLEA, ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ 2 ΟΠΛΩΝ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Ν 4093/12, ΣΤΟ ΝΣΚ. ………ΑΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΟΥ ΣΤΙΣ 12 ΣΕΠΤ.2015…..Ο ΕΛΟΑΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ….{.ΞΕΡΕΙΣ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ…?}
ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΟΑ ΤΟΥ ΣΞ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΙΩΠΗΛΑ …ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ …ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ(?) ΔΕΝ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ(?)
Αγαπητέ ΜΙKE πια ημερομηνία είχε ο αριθμός πρωτοκόλλου
ΑΥΤΟΣ Ο Dp ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΡΙΣΤΑ.
Χα, χα…. 🙂 🙂 Ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση Γιώργη.
Εσύ γράφεις τόσο σύντομα, ορθά και κοφτά που ποτέ δεν θα πίστευα ότι διάβαζες όλα αυτά τα….. κατεβατά που γράφω…. 🙂
Αγαπητέ Dp, βλέπω ότι μόλις κατάλαβες ότι η θεωρία που ανέπτυξες για “ύποπτη” συμπεριφορά του ΕΛΟΑΑ ήταν απλώς συμμόρφωση προς το νόμο, αμέσως άλλαξες τη συζήτηση στο θέμα της συνταξιοδοτικής πράξης. Κρούεις ανοιχτές θύρες, το θέμα έχει ήδη αναφερθεί εδώ: http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-88/#comment-18730 αλλά η τακτική αυτή (λανθασμένη κατά τη γνώμη μου) ισχύει από το 2011 και δεν έχει καμία σχέση με τον πρόσφατο νόμο για το εφάπαξ. Όταν εφαρμόστηκε κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί ότι στο μέλλον θα δημιουργούνταν τόσο σοβαρό πρόβλημα στην απόδοση των εφάπαξ. Η βασική διαφορά μεταξύ μας είναι ότι εσύ αντιμετωπίζεις ένα πρόβλημα μεμονωμένα και πάντα σε σχέση με τις επιπτώσεις που έχει σε σένα προσωπικά. Πάντα βλέπεις και κρίνεις το δέντρο και αγνοείς το δάσος. Το δάσος στην περίπτωσή μας είναι αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμά μου και (για πολλοστή φορά) το προσπέρασες χωρίς να το κατανοήσεις: “Οι νόμοι δεν ακολουθούν πάντα την κοινή λογική, δεν είναι πάντα δίκαιοι, δεν είναι πάντα σωστοί και δεν οδηγούν πάντα σε ισονομία, ΑΛΛΑ ο κάθε δημόσιος υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να τους τηρεί άσχετα εάν συμφωνεί μαζί τους!” Όλοι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ρε συ Αχιλλέα, πλάκα με κάνεις; Από το «QUIZ .. ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ Νο 2» εσύ κατάλαβες ότι ισχυρίζομαι ότι ο ΠΡΟΣΦΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ (περικοπής εφάπαξ, για να καταλαβαίνουν όλοι) ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ Σ.Π (που θέτει ως προϋπόθεση ΕΛΟΑΑ για να αποδεχθεί την κατάθεση αίτησης αποστρατείας;;;;;) Τι σχέση μπορεί να έχει ο Νόμος Σόιμπλε με την Σ.Π βρε αθεόφοβε; Το φιλότιμό μου μέσα, Αχιλλέα, εσύ πρέπει να μείνεις μετεξεταστέος για τον… επόμενο Σεπτέμβριο, χαμπάρι δεν πήρες βρε, τζάμπα μαθήματα σε κάνω….. 🙂 Πρόσεξε Αχιλλέα, Θα σου το γράψω με κεφαλαία, μπας και χαμπαριάσεις: ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ, ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Φ.Ε.Κ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 31-7-204, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. Διότι Αχιλλέα, δεν φταίνε οι άνθρωποι σε τίποτα που το Ταμείο ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ να κάνουν αίτηση Εφάπαξ μέχρι την 31-7-2014, επειδή κάποιοι-κάποτε ξύπνησαν ανάποδα και αποφάσισαν να ζητάνε Σ.Π ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή της αίτησης χορήγησης του εφάπαξ. Γκε-γκε, βρε καρντάση Αχιλλέα;;;; 🙂 ΥΓ1. Με μεγάλη σου έκπληξη θα διαπιστώσεις Αχιλλέα, ότι δεν με ενδιαφέρει προσωπικά η… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα, χωρίς να θέλω να γίνω ενοχλητικός σε κανέναν ή να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου, αλλά θα πρέπει να λέμε και του “στραβού το δίκιο”! 1. Ο νόμος για καταβολή εφάπαξ εντός του 2014 με τον τότε νέο τρόπο υπολογισμού ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Άλλωστε αυτός ήταν κυρίως ο λόγος της μαζικής αποστρατείας συναδέλφων στα τέλη του 2013 ώστε να μην τους πιάσει η διαγραφή εντός του 2014 και πάρουν μειωμένο εφάπαξ!!! (ας με διορθώσει κάποιος που τα ξέρει καλύτερα). Βλέπεις και κάτι άλλο? Τότε έπαιζε η ημερ. διαγραφής και όχι η μέρα που λαμβάνεις αρ. πρωτ. από τον ΕΛΟΑΑ…(επίσης, δέχομαι διορθώσεις αν σφάλω!). Τελικά, για καθαρά πολιτικούς λόγους “πάγωσε” μέσα στο 2014 η εφαρμογή του νέου τρόπου υπολογισμού του εφάπαξ και αφού πέρασαν οι Ευροεκλογές (που έδειξαν το μέλλον της τότε συγκυβέρνησης) πήραν απόφαση με διάταξη νόμου ώστε από τον 8/14 και ύστερα να ξανά μελετήσουν τον τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ (τοπίο στην ομίχλη!) χωρίς να λένε τίποτα το συγκεκριμένο….για εμάς “έπαιζε” τότε η ρήτρα αξιόμαχου. Τίποτα δεν έγινε από τότε μέχρι σήμερα παρά μόνο αλλαγή κυβέρνησης τον Ιανουάριο του… Διαβάστε τη συνέχεια »
Johnny B. μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι ακριβώς λέω (όπως και ο Dp αλλά αυτό είναι φυσικό).
Αυτό που είπα είναι ότι η αδικία του νόμου αφορά και τους 19.000 συναδέλφους που διαγράφονται μετά την 30-7-2014 (στους οποίους συμπεριλαμβάνεσαι και εσύ) και όχι μόνο τα 100 άτομα που αποστρατεύθηκαν από τον Μάρτιο έως τον Ιούνιο 2014.
Αυτό εννοώ όταν λέω ότι ο Dp βλέπει το δέντρο και όχι το δάσος.
Δηλαδή εάν ψηφιστεί η διορθωτική διάταξη που προτείνει ο Dp και πληρωθούν τα 100 άτομα που διαγράφηκαν μέχρι 30-7-2014 λύθηκε το πρόβλημα;
Ο Dp βρήκε την εύκολη (και προφανή) λύση για τα 100 άτομα, αλλά για τους 19.000 που διαγράφηκαν ή θα διαγραφούν μετά την 30-7-2014 (μεταξύ τους και εσύ) έχει να προτείνει κάτι;
Εγώ σας κατάλαβα και τους δύο, Αχιλλέα!!! Αλλά είπα ότι -γνώμη μου από όσα διάβασα στο μνημόνιο- τίποτα από αυτά που λέτε δεν θα ισχύσει τελικά επειδή βάσει μνημονίου θα βγει σύντομα νέος “σκληρότερος” νόμος που θα κάνει “σκούπα” και τους πριν και τους μετά τον 7/14….ίσως και αυτούς που ήδη το πληρώθηκαν! Αλλά όλα αυτά θα φανούν και θα δείξουν σε λίγες εβδομάδες μέχρι τον Νοε.15 που θα πρέπει να κλείσει το “πακέτο” μέτρων που αναγράφεται εδώ…. http://www.iefimerida.gr/news/225722/mia-11ada-metra-prepei-na-parei-ton-oktovrio-i-nea-kyvernisi-oi-neoi-foroi Έμμεσοι, άμεσοι φόροι και περικοπές μισθών/συντάξεων/επιδομάτων και στους ένστολους, όλα αυτά σε συνδυασμό με την ρήτρα μηδενικού ελλείματος που ξεπαγώνει από Οκτ.15 και ενοποίηση ταμείων από 1/1/16….θα πάρουν σβάρνα τους πάντες….(αφήστε όλοι την ελπίδα τύπου “εμάς δεν μας αφορά”)…. Όπως έγραψα και αλλού, θα μας πουν… sorry boys! …και θα “σπρώξουν την μπάλλα στα δίχτυα” κάτω από τα “χειροκροτήματα” των Τροϊκάνων…..(δεν έχουμε και άλλη επιλογή, άλλωστε χρεοκοπημένοι είμεθα!) Μην ξεχνιόμαστε! ‘Ολοι οι νόμοι θα συζητιούνται με τους δανειστές και μετά θα ψηφίζονται…στη συνέχεια θα αξιολογείται εντός τριμήνου η εφαρμογή τους και αν απαιτούν επιπρόσθετα μέτρα, θα βγάζουν τροποποιητικές διατάξεις….Οι “Νόμοι Σόιμπλε”… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αυτό που είπες για όσους ήδη πληρώθηκαν είναι το πιο δίκαιο και προσωπικά συμφωνώ με τέτοιου είδους λύση.
Εάν τελικά μειωθεί το εφάπαξ, θα πρέπει (κατά τη γνώμη μου) να επιβληθεί σε όσους έλαβαν πλήρες εφάπαξ όλα τα προηγούμενα χρόνια κάποιου είδους εισφορά στο μέρισμα, η οποία θα πηγαίνει στον ΕΛΟΑΑ ως έσοδο.
Το ίδιο θα πρέπει να γίνει σε όλο το δημόσιο, γιατί δεν μπορεί ΔΥ με διαφορά ενός μήνα να λαμβάνουν 45% (!) μικρότερο εφάπαξ.
Το σκεπτικό “όσοι πρόλαβαν πρόλαβαν” θα πρέπει κάποτε να σταματήσει.
Το “έδεσες” πολύ σωστά το θέμα και συμφωνώ μαζί σου. Όλοι μας νομίζω…
Αλλά πρώτον, μιλάμε για περικοπές εφάπαξ….επομένως, η συζήτηση από τώρα είναι πολύ αλλόκοτη και ίσως ενοχλητική! (ειδικά για όσους πήραν το εφάπαξ τους ή το περιμένουν αυτές τις μέρες)
Δεύτερον, ναι μεν η Τροϊκάνοι (κατά το Μοϊκάνοι) θα ήθελαν να βλέπουν μιά ενίσχυση των εσόδων κρατικών ταμείων εκ των έσω από επιστροφή εφάπαξ προηγούμενων ετών (π.χ. από το 2010 και μετά?)….σ’ όλο το Δημόσιο (!!!) πλην όμως, θα υπάρξει μεγάλο πολιτικό κόστος και στην “καλύτερη περίπτωση” (μιλάμε καθαρώς υποθετικά) να ζητήσουν επιστροφές για το τρέχον έτος….άντε βαριά-βαριά και για το 2014….”ακυρώνοντας” έτσι το συμπληρωματικό εφάπαξ χωρίς να χρειάζονται άλλα “ισοδύναμα μέτρα” εφόσον η περικοπή δεν είναι μεγαλύτερη του συμπληρωματικού (ελπίζω να μην απαιτηθεί επιστροφή του 45% του ποσού μέσα σε μιά χρονιά!)
ΥΓ: Ας σταματήσω εδώ επειδή θα δημιουργηθούν ενοχλήσεις με τέτοια θέματα….όσο σοβαρά και επίκαιρα ας είναι…..άλλωστε ο Νοε.15 είναι πολύ κοντά και θα δούμε…..
Αχιλλέα, εξακολουθείς να μπερδεύεις (θελημένα ή όχι) απλούστατους και ρεαλιστικούς συλλογισμούς.
Ξαναλέω λοιπόν:
– Οι 19.000 θα επηρεασθούν ΛΟΓΩ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
– Οι 100 ή 200 επηρεάζονται ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (αφού αυτός ψηφίστηκε να ισχύει από 1-8-2014) ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΙΔΕΧΘΟΥΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΟΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ Σ.Π ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΦΑΠΑΞ (και εξαιτίας του ΕΛΟΑΑ, δεν μπόρεσαν να καταθέσουν αίτηση χορήγησης Εφάπαξ αφού έχουν ΦΕΚ πριν την 31-7-2014.)
Ακόμα και στα προφανή, στα οφθαλμοφανέστατα, τσιτώνεις τα ποδάρια σου Αχιλλέα!!!
Σοβαρολογείς, δηλαδή, ότι δεν μπορείς να δεις την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά;;;
Δεν έχω καταλάβει γιατί συνεχίζεις τη συζήτηση αφού ουσιαστικά συμφωνούμε! Η συζήτηση που κάνουμε τώρα θα είχε νόημα πριν τη ψήφιση του νόμου του 2014, τώρα δεν έχει νόημα να κάνουμε νεκροψία και να συζητάμε από τι πέθανε ο ασθενής! Η λανθασμένη τακτική του ΕΛΟΑΑ ισχύει από το 2011 (όπως έχει αναφερθεί πολλάκις στο site), όταν κανένας δεν φανταζόταν ότι θα ψηφιζόταν αναστολή απόδοσης εφάπαξ το 2014. Παρεμπιπτόντως αυτή η τακτική είναι το μόνο πράγμα που συμφωνώ μαζί σου ότι υποκινήθηκε από συγκεκριμένα συμφέροντα. Αλλά τι νόημα έχει να το υπεραναλύουμε τώρα αφού ακόμη και να ήθελε ο ΕΛΟΑΑ δεν μπορεί να παρακάμψει το νόμο. Ακόμα και εάν καταργούσε τη διαδικασία δεν μπορούν να αλλάξουν εκ των υστέρων τα πρωτόκολλα των αιτήσεων εφάπαξ. Διαφωνώ ότι η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στον ΕΛΟΑΑ, γιατί πολύ απλά η διαδικασία του ΕΛΟΑΑ προϋπήρχε εδώ και μία τριετία και θα μπορούσε ο νόμος του 2014 (μάλλον θα έπρεπε) να αναγράφει ότι ισχύει για αποχωρήσεις (διαγραφές) μετά την 30-7-2014, οπότε δεν θα υπήρχε κανένα θέμα με την διαδικασία κανενός ταμείου. Για μένα το λάθος είναι του… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ψυχραιμία παλικάρια! Όλοι το ίδιο λέμε Dp και πλέον ο Αχιλλέας το έκανε τελείως “λιανά”…. Νομίζω ότι αν δεν αλλάξει σε 2 χρόνια ο υπάρχων νόμος και φθάσουν τα πρωτόκολλα στην 1/8/14 τότε θα πρέπει να κινηθούν δικαστικά όλοι οι επηρεαζόμενοι (αν τους συμφέρει οικονομικά)….αλλά για μένα “αλλού χτυπάει η καμπάνα”….σύντομα (Οκτ.-Νοε.15) το σκηνικό αλλάζει προς το χειρότερο με το μνημόνιο 3 και τον υπολογισμό εφάπαξ με νέο “αυστηρότερο” τύπο ρήτρας μηδενικού ελλείματος-ανάλογα με τις εισφορές που καταβλήθηκαν (!!!…) και ανάλογα με τα ποσά που θέλουν να κόψουν…π.χ. 5%, 10% ετησίως για 5 χρόνια? 45% μπαμ και κάτω?!!! (ουδείς γνωρίζει τις προθέσεις της Δρακουλέσκου) και επίσης, θα βγάλουν μιά ημερομηνία έναρξης αναδρομική ή όχι….οπότε τότε θα μιλάμε με άλλα δεδομένα για όλους και τότε ας μετρηθούμε και ας σκεφτούμε το τί θα κάνουμε όσοι θα περιμένουμε ακόμα εφάπαξ….χαλαρά boys! Λυπάμαι μόνο όσους είναι “άνετοι” και πιστεύουν ότι ο επερχόμενος νόμος “δεν μας αφορά” και θα αφορά μόνο εκείνους τους ταλαίπωρους μετά την 1/8/14….Παίδες, αν τελικά γίνει αυτό, δεν θα επιφέρει ουσιαστικές μειώσεις και άρα δεν θα είναι αποτελεσματικός ο νόμος… Διαβάστε τη συνέχεια »
Γνωρίζει κάποιος για την καταβολή ΕΦΑΠΑΞ:
1) τι γράφουμε στην υπεύθυνη δήλωση ?
2) τι γράφουμε στην αίτηση έκδοσης ΦΕ από TAXISnet στο πεδίο Στοιχεία Τίτλου Πληρωμής
Δικαιολογητικά για το εφάπαξ
1) ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
2) ΦΩΤΟΤΥΠIA ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ (ΕΚΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ)
3) ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ)
3.α ΦΟΡΕΑΣ-ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ: ΜΤΑ / ΕΛΟΑΑ
3. β .ΤΙΤΛΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ – ΛΗΨΗ ΕΦΑΠΑΞ
Μπαίνεις στο taxisnet και παίρνεις αυτόματα φορολογική ενημερότητα (εφόσον δεν χρωστάς)
http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/Services/polites.html
εκεί που λέει “Έκδοση Αποδεικτικού Ενημερότητας”.
4) ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
α. Επιθυμώ το εφάπαξ βοήθημα που μου αναλογεί να κατατεθεί στην τράπεζα ………………………… όπου τηρώ λογαριασμό στο όνομά μου, με αριθμό ΙΒΑΝ GR ……………………….. “
5) Αίτηση για εφάπαξ Προς ΜΤΑ / ΕΛΟΑΑ. Που θα αναφέρει ότι επισυνάπτω όλα τα παραπάνω
Την κατευνάζουμε από το http://www.haf.gr/ ΜΤΑ / Έντυπα ΕΛΟΑΑ
Αποστολή : Ακαδημίας 27, ΤΚ 10671, Αθήνα
Ελπίζω να βοήθησα ..
Ευχαριστώ Στέργιο!!!!!!!!!!!! Είμαι στους πρώτους 20 και είπα να προετοιμαστώ.
Εύχομαι σε καλή μεριά. ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ !!!!
Άντε να παίρνουμε και εμείς σειρά
Εγώ 141 😀 😀
Παρεμπιπτόντως, φίλε μου, τα έψαχνα και εγώ. Ευχαριστώ για την αναλυτική ενημέρωση 🙂
ΥΓ. Αυτό με την “ΕΘΝΙΚΗ” Τράπεζα ισχύει τελικά; Προσωπικά, για κάποιους λόγους, με βολεύει η συγκεκριμένη Τράπεζα. Έχει τελικά ξεκαθαρισθεί εάν μπορεί να χρησιμοποιηθεί (ή όχι) για κατάθεση εφάπαξ;
Εσύ που ήξερες πότε είχε συμβούλιο στο ΜΤΑ και μάλιστα και λεπτομέρειες για τα ΒΟΕΑ πως και δεν έμαθες αν ισχύει για την Εθνική τράπεζα. Μάλλον παπατζιλίκια πουλάς ότι δήθεν και καλά έχεις και εσύ τις γνωριμίες σου και μας ενημερώνεις για να το παίξεις καλός.
– Για τα “ΒΟΕΑ” ρώτησα ένα .. πουλάκι και μου τα είπε.
– Για την “ΕΘΝΙΚΗ” ρώτησα ένα άλλο πουλάκι, αλλά ήταν “βραχνιασμένο” οπότε είπα να ρωτήσω εδώ μέσα, εξάλλου δεν βιαζόμαστε, περί εφάπαξ πρόκειται, έχουμε… 3-4 μήνες ακόμα
– Την άλλη φορά, θα ρωτήσω εσένα, για το πιο πουλάκι θα ρωτήσω.
Εάν τώρα μετρήσεις όλα τα πουλάκια θα βρεις “τρία πουλάκια κάθονταν… και παίζανε μπιρίμπα”
Καλημέρα 🙂
sorry για τα repost άλλα δεν μου εμφάνιζε τις δημοσιευσεις
Σάκη,
έχω διαπιστώσει ότι όταν κάνει κάποιος ένα post, αρχικά δεν φαίνεται στη σελίδα, έπειτα θέλει πολλά refresh μέχρι να βγει στην επιφάνεια το post (με το χρονόμετρο να τρέχει)….οπότε αν δεν έχεις να κάνεις διορθώσεις, μην ανησυχείς….μάλλον θα πρέπει ο Αχιλλέας να μεριμνήσει για να διορθώσει το πρόβλημα καθυστέρησης εμφάνισης των σχολίων που προέκυψε πριν λίγες εβδομάδες.
Χαιρετώ τους εκλεκτούς συναδέλφους.
Επειδή δεν μπορώ να βγάλω υπηρεσιακά άκρη θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει:
Λόγω χειρουργείων έχω συμπληρώσει 6 μήνες αναρρωτικής τα τελευταία 2 έτη και από το ΓΝΑ με βγάλαν σε 3 μηνη Α΄ διαθεσιμότητα με επανεξέταση (έτσι μου είπαν γίνεται μετά το εξάμηνο).
Η διαθεσιμότητα αυτή θα εγκριθεί από το ΓΕΑ και θα πρέπει να υπογράψω ότι την αποδέχομαι.
Το ερώτημα μου είναι ποιες είναι η επιπτώσεις (οικονομικές- βαθμολογικές) της διαθεσιμότητας αυτής.
Ευχαριστώ.
Από σήμερα η ανανεωμένη σελίδα του http://www.haf.gr
Ελπίζοντας να αρχίσει και επίσημα η ενημέρωση από το ΜΤΑ/ ΕΛΟΑΑ. για θέματα που αφορούν τους Αποστράτους .
https://www.haf.gr/structure/gea/mta/periousia/
Τάκη,
όπως λέει….
Η περιουσία του ΜΤΑ αποτελείται από διαθέσιμα (μετρητά), μετοχές και ακίνητα….
Αλλά δεν αναγράφεται το ποσό στα “μετρητά” και τις μετοχές (απόρρητο είναι?) και τα ενοίκια που εισπράττονται (αν δεν είναι κλειστά) από τα ακίνητα….
Τελικά, νομίζω ότι ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν!!!
Γίνονται τέτοια πράγματα? Αναρωτιέμαι….Τί κρίμα!!!! 1. Λεωφ. Συγγρού 350 – Καλλιθέα: Στο ΜΤΑ ανήκει μέρος του ισογείου και μέρος του 1ου ορόφου, καθώς και οι όροφοι 4ος και 5ος, συνολικής επιφάνειας 2.539,00 τ.μ. Τα γραφεία είναι στο σύνολό τους κενά. 2. Λεωφ. Μεσογείων 396 – Αγία Παρασκευή: Στο ΜΤΑ ανήκει ο 2ος όροφος γραφείων, επιφάνειας 585,65 τ.μ. Τα γραφεία αυτά είναι αμίσθωτα από το Μάιο 2012. 3. Κοτοπούλη 3 – Ομόνοια: Στην έκταση 885,38 τ.μ. έχει ανεγερθεί το Ξενοδοχείο La Mirage, συνολικής επιφάνειας 8.950,00 τ.μ. Το ξενοδοχείο όπως και δύο (2) από τα τρία (3) καταστήματα του ισογείου είναι κενά. ΣΧΟΛΙΑ Αξιοποιήστε τα! Σε κεντρικά σημεία της Αθήνας είναι όλα, ανακαινήστε τα (με προσωπικό+υλικά της ΠΑ, άνευ κόστους εργατικών) και βρείτε συμφέρουσες (έστω χαμηλές) τιμές στα ενοίκια…άντε ντε!!!! Για το ξενοδοχείο τί να πω? Εκεί στέγασαν (με το ζόρι) για ανθρωπιστικούς λόγους τους μετανάστες που έφθαναν στην Ομόνοια (καμμία κρατική εγγύηση για την επαναφορά του σε λειτουργική κατάσταση όταν και εφόσον)….καλά να πάθουμε αν μας μείνει υποβαθμισμένο και σε κακά χάλια… 4. Κτήμα Λεβίδη στην Παλλήνη Αττικής, εκτάσεως 20.967,00 τ.μ.… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλημερες στο σαιτ σημερινη εποικοινωνια με ΕΛΛΟΑ 13-5-14 αριθμος πρωτοκολλου εχω σειρα 171 .
Σημερινή ενημέρωση απο ΜΤΑ με αρ.πρωτ.13124/11-8-14 σειρά εφάπαξ 301
Εδώ πάντως δηλώθηκε σειρά 294 για τις 12-8-2014 (μία μέρα μετά από σένα).
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-96/#comment-20292
Υποθέτω ότι είναι λογικό στα μεγάλα νούμερα να γίνονται παρόμοια λάθη, μέχρι να πλησιάσει η σειρά σας θα έχουν ενημερωθεί πολλές φορές τα στοιχεία.
Άστα καλύτερα Αχιλλέα….
όπως ξέρεις, το σοβαρότερο πρόβλημα με μας (αρ. πρωτ. μετά τον 7/14) δεν είναι το πότε θα πάρουμε το κανονικό εφάπαξ αλλά τί θα πάρουμε και αν θα το(ν) πάρουμε στο τέλος!!!
Βέβαια, αυτό δεν εξασφαλίζει και ότι όσοι είναι πιό μπροστά στην ουρά αναμονής (οι πριν τον 8/14) θα πάρουν “ασυζητητί” ολόκληρο το εφάπαξ όπως πήραν όλοι μέχρι και σήμερα επειδή ο νόμος τους καλύπτει πρσωρινά, αλλά ουδείς γνωρίζει!!! καθότι “σιγοβράζει” η περικοπή των εφάπαξ στο “καζάνι” των επόμενων μέτρων για το συνταξιοδοτικό (από 1/1/16???) σύμφωνα με το νέο μνημόνιο….
Δεν βρισκόμαστε στην καλύτερη περίοδο οικονομικών του ταμείου μας όπως λες (βέβαια ο Dp αφήνει πολλές αμφιβολίες) και παρά τις μηνιαίες εισφορές όλα θα εξαρτηθούν από την μελέτη βιωσομότητας, από τα σενάρια ενοποίησης και φυσικά από τυχόν ρήτρα αξιόμαχου που θα προκύψει (???)…
Σε παρακαλώ, να μας κρατάς ενήμερους με όποια εξέλιξη (μελέτη κλπ) για το μέλλον του ταμείου μας (θετική ή αρνητική) πριν μας έρθει “ουρανοκατέβατη” η όποια περικοπή!!!
Ο αριθμός πρωτοκόλου ειναι 11/8 αλλά η διαγραφή μας είναι 26/7 οπότε τελειώνει κι η σχέση μας με την ΠΑ.Δεν ξέρω αν το εφάπαξ θα υπολογισθεί με τον “νέο ” νόμο αν υπάρξει η με τον παλιό λόγω διαγραφή μας 26/7
Το έπιασες το υπονοούμενο Γιώργο… http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-97/#comment-20347
Δώσε “φως” και στον φίλο μας τον Mario…. (γιατί με μένα τσιτώνονται και κάθε τοποθέτησή μου τους θυμίζει…. διαπλοκή…) 🙂
Προς Dp: Όλες οι τοποθετήσεις σου είναι παντελώς αυθαίρετες γιατί τα συμπεράσματά σου ποτέ δεν βασίζονται σε στοιχεία. Ακόμη δεν έχεις καταλάβει το αυτονόητο: Όλες οι διαδικασίες των ταμείων καθορίζονται από νόμους και όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι (περιλαμβανομένης της ΠΑ φυσικά) οφείλουν να τους τηρούν, διότι αυτοί που διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα έχουν ποινικές και αστικές ευθύνες για τις πράξεις τους. Είναι φανερό ότι ποτέ δεν ασχολήθηκες με παρόμοια θέματα και γι’ αυτό καταφεύγεις πάντα σε θεωρίες συνομωσίας βασιζόμενος σε επιπόλαιες προσωπικές εκτιμήσεις. Σου έχω ένα νέο (που στην ηλικία σου θα έπρεπε να το γνωρίζεις): Οι νόμοι δεν ακολουθούν πάντα την κοινή λογική, δεν είναι πάντα δίκαιοι, δεν είναι πάντα σωστοί και δεν οδηγούν πάντα σε ισονομία, ΑΛΛΑ ο κάθε δημόσιος υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να τους τηρεί άσχετα εάν συμφωνεί μαζί τους! Όπως έχω αναφέρει σε αυτή την ανάρτηση: http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/ ο N.4281/14 αλλάζει τον τρόπο υπολογισμού για αιτήσεις εφάπαξ που υποβάλλονται μετά τις 30-7-2014. Αυτό το δεδομένο το γνωρίζουν οι πάντες εδώ και ένα χρόνο και δεν τίθεται προς συζήτηση, έτσι είναι ο νόμος !!! http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-32/#comment-14849 http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-28/#comment-9548 Όλα τα ταμεία… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα, ψιλοπονηρούλη σε κόβω και πάλι. 🙂 ( Έχω να σου απαντήσω και σε προηγούμενη ανάρτηση, που μόλις το μεσημέρι είδα, όπου έχεις χάσει τον μπούσουλα, αλλά κάνε κράτει …..) Για λύσε μας πανέξυπνε Αχιλλέα το κάτωθι Quiz (εσύ που είσαι πανέξυπνος και ο νους σου τα κατεβάζει) : QUIZ …ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ (No 2) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ….. Τρεις (3) Έλληνες αξιωματικοί (ένας του Σ.Ξ. ένας του Π.Ν και ένας της Π.Α), κατόπιν έκδοσης Φ.Ε.Κ τον Μάρτιο του 2014, αποστρατεύτηκαν ταυτόχρονα την 30-5-2014. – Οι Αξκοι του Σ.Ξ και του Π.Ν έλαβαν αριθμούς πρωτοκόλλου για την παροχή εφάπαξ τον Ιούνιο του 2014 (αφού ΜΤΣ & ΜΤΝ δεν απαιτούν προσκόμιση Συνταξιοδοτικής Πράξης) και βρίσκονται εν αναμονή λήψης του εφάπαξ με το παλαιό σύστημα (πριν την νομοθετική ρύθμιση του τρόπου αλλαγής υπολογισμού της 31-7-2014) – Ο αεροπόρος παρότι είχε στήσει «καραούλι» στο ΓΛΚ με 40 ° C , έλαβε την Σ.Π και την κατέθεσε στο ΕΛΟΑΑ την 8-8-2014, και κατά συνέπεια η παροχή του εφάπαξ εμπίπτει στα νέα δεδομένα (που ακόμα δεν έχουν προσδιορισθεί) που ισχύουν από 31-7-2014 και μετά. ΕΡΩΤΗΣΗ του Quiz:… Διαβάστε τη συνέχεια »
Dp, βάλε φρένο και άσε τα πράγματα να φανούν και να δείξουν…. μόλις είδα τί γράφει ο υπόψη Νόμος και στη συνέχεια διαπίστωσα την (δημιουργική?) ασάφεια που προκύπτει μεταξύ των 3 μετοχικών ταμείων για το πότε πρέπει να εκδίδεται ο αρ. πρωτ. εφάπαξ, είπα στον εαυτό μου ότι όταν φτάσει η ώρα και τα πράγματα είναι αρνητικά (δηλαδή με μειώσεις) για τους μετά τον 7/14, τότε σίγουρα θα αρχίσουν αναπάντεχα οι αγωγές και θα βρεθούν στα δικαστήρια όλοι εκείνοι του ΜΤΑ που υπέγραψαν κάποτε “χαλαρά” την απόφαση να αλλάξουν το καθεστώς χορήγησης αρ. πρωτ. εφάπαξ και τότε θα πρέπει να αποδείξουν το νόμιμο της πράξης τους και γιατί τα άλλα 2 ταμεία δεν το εφαρμόζουν, αν τα βρουν με συμβιβασμό, έχε καλώς….αλλιώς….την πάτησαν οι “κύριοι” του ΜΤΑ (γνώμη μου)…. Κανείς δεν “ανακαλύπτει τον τροχό”, ο “τροχός υπάρχει”….άρα θα δείξουν τα δικαστήρια ποιός πράγματι και γιατί έχει δίκιο και πότε έπρεπε να χορηγήσουν πρωτόκολλα τα μετοχικά ταμεία…. Πέραν από όλα αυτά… Προσωπικά είμαι πεπισμένος, επειδή η χώρα μας είναι η πιό αναξιόπιστη πολιτικά στην Ευρώπη και οι Νόμοι αλλάζουν σαν τα… Διαβάστε τη συνέχεια »
Γιάννη Μπι. 🙂
Σε κόβω σε ελαφρά κλίση προς προσάρτησή σου επί των “θεωριών συνωμοσίας” και “αυθαιρέτων συμπερασμάτων”….
ΠΡΟΣΕΧΕ!!!! 🙂 🙂 🙂
Dp,
οι περισσότεροι από εμάς “κολλάμε” στα τρέχοντα μέτρα και δεν βλέπουμε μπροστά μας τα όσα ολοφάνερα συμφωνήθηκαν στο Μνημόνιο ΙΙΙ. Αυτό που μένει, είναι πλέον η εφαρμογή τους.
Και σ’ αυτήν την περίπτωση, πάλι πολλοί ελπίζουν ότι “δεν μας αφορά”!!!! Λέω, μακάρι, αυτό θέλω και εγώ για μένα, δηλαδή τι? “να αρχίσουν να εφαρμόζονται από τον αμέσως επόμενο από εμένα”….αλλά σε μιά χρεοκοπημένη χώρα δεν υπάρχει έλεος για κανέναν! (προσωπική μου γνώμη)
Τα υπόλοιπα ας τα κρίνει ο καθένας για τον εαυτό του.
ΑΦΟΥ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑΝ?ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΔΛΔ?
Η σύνταξη δεν βγαίνει το ίδιο, απλά τα πρώτα χρόνια εφαρμογής η διαφορά είναι μικρή σε σχέση με πριν.
Όσο πιο μακρυά από το 2011 είναι η διαγραφή τόσο περισσότερο αυξάνει η διαφορά.
http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-43/#comment-19692
Αχιλλέα,
σου είχα δείξει το λινκ ενός άρθρου (πριν κανά μήνα) για το θέμα του “αδιευκρίνηστου” του νέου νόμου στον τρόπο υπολογισμού σύνταξης για όσους αποστρατεύτηκαν μεταξύ την 1/1/11-31/12/14.
Δεν έχω καταλάβει ακόμα, εσύ τί νομίζεις με τις γνώσεις που έχεις στο αντικείμενο?
Το ΓΛΚ πρόκειται να αναπροσαρμόσει και στην υπόψη κατηγορία αποστράτων την κύρια σύνταξη βάσει του νέου νόμου ή ο νέος τρόπος αφορά αποκλειστικά και μόνον εκείνους που αποστρατεύονται μετά την 1/1/15???? Δώσε μου να καταλάβω…
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ
Στη σελίδα σου στα ΑΡΧΙΚΑ για τον νέο τρόπο υπολογισμού της σύνταξης, όταν συμπληρώσω στο φύλλο τα στοιχεία μου, βαθμούς κλπ με ημερομηνία ΦΕΚ στο 2014…..μου βγάζει πόσο σύνταξης περίπου 30 ευρώ μειωμένο….γιατί? (αυτό προφανώς το συσχετίζω με το ανωτέρω ερώτημά μου).
MΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ Μ.Τ.Α ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΦΑΠΑΞ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΥΣΜΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλύτερα να συνεννοηθείς με τον ΕΛΟΑΑ για αυτό το θέμα, γιατί είναι πιθανό να έχει αλλάξει όποια πολιτική ακολουθούσαν στο παρελθόν.
@ Dp, σε συνέχεια της ανάρτησης σου
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-96/#comment-20312
αν αναφέρεσαι σε εμένα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω παρά πολύ για τα καλά σου λόγια.
Παρακαλώ 🙂 …. παρακαλώ 🙂 Δεν έκρυψα ΠΟΤΕ ότι αναφέρομαι σε σένα G.G. Λίγες αράδες πάνω από το link που σημειώνεις αναφέρω σαφέστατα ότι παίρνω εσένα σαν παράδειγμα επειδή ο ίδιος έχεις ανακοινώσει τις ημερομηνίες που χρησιμοποιώ http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-96/#comment-20238 Έτσι λοιπόν προκύπτει ότι ενώ στην δική μου περίπτωση, η διαδικασία από ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ (και στην συνέχεια διαδικασία λήψης επόμενου διοικητικού βαθμού, λήψη υπογραφών από Αρχηγούς, Υπουργούς & Πρόεδρο Δημοκρατίας) ΜΕΧΡΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΦΕΚ, ΔΙΗΡΚΗΣΕ 93 ΜΕΡΕΣ, στην δική σου περίπτωση ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΗΚΕ σε μόλις 14 ΜΕΡΕΣ !!!!!!!!! ΥΓ1. Θα ήθελα να σημειώσω ότι πρόκειται για ενέργειες που διεκπεραιώνονται από τα ΙΔΙΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ, τους ΙΔΙΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, τις ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ και κατά συνέπεια δύσκολα να κατανοήσει κάποιος για πιο λόγο θα έπρεπε να υπάρχει διαφορά… 80 ημερών. ΥΓ2. Δεν είσαι παρά ένας από τους πολλούς που έκαναν με τον τρόπο τους την δουλειά τους, προσπερνώντας σαν … αίολος Κεντέρης, δεκάδες συναδέλφους στην σειρά λήψης του εφάπαξ, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την παραδοξολογία του συστήματος, όντως καλός γνώστης αυτού. ΧΡΕΟΣ MΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ στην σφυρηλάτηση ενός δικαιότερου συστήματος που… Διαβάστε τη συνέχεια »
Και εγώ έκανα αίτηση αποστρατείας στις 7 Οκτωβρίου και το ΦΕΚ βγήκε στις 22-11-13. Δηλαδή και εγώ διαπλεκώμενος και η αποστρατεία μου είναι προϊόν συναλλαγής κατά την λογική σου Dp ??
Επίσης αυτό που θέλω να πω είναι ότι τότε κανείς μας δεν γνώριζε ούτε φαινόταν ότι ο χρόνος απονομής του εφάπαξ θα είναι τόσο μεγάλος, ώστε κάποιος να εκμεταλλευτεί κάποιες γνωριμίες για να επισπεύσει τις διαδικασίες (το αντίθετο γινόταν, καθυστερούσαν όσο μπορούσαν).
Κατά την γνώμη μου είναι άδικος ο τρόπος και οι χαρακτηρισμοί σου συνάδελφε Dp προς τον συνάδελφο G.G. (τον οποίο και εκτιμώ πάρα πολύ) από την όλη στάση του, και που την κρίνω οπως την αντιλαμβάνωμαι μέσα απο το φιλόξενο sait του Αχιλλέα.
ΥΣ. Δεν γνωρίζω προσωπικά κανένα από τους δυο σας, προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης.
Και εγώ ήμουν στο ΦΕΚ 3/9/13 με αίτηση αποστρατείας 29/7/13.
Τι καθόσαστε κα δίνεται σημασία τι λέει ο κάθε πικραμένος που μας κάνει και μαθήματα ηθικής. Εγώ πάντως βλέποντας τις ημερομηνίες του, μάλλον αυτόν βλέπω για διαπλεκώμενο. Μάλλον βαθμό θα ήθελε να πάρει και τον τρενάρανε μέχρι τον Οκτώβριο, και τα έπαιρνε και κανονικά και με το νόμο κάνοντας διακοπές, για 5 ολόκληρους μήνες από την αίτηση του.
Δυσκολεύεστε, βρε μπαγάσηδες 🙂 🙂 να κατανοήσετε ότι κάποιοι δεν είναι … θεατρίνοι. Η προαγωγή μου «Takis» είχε.. «κατοχυρωθεί» από τον Μάρτιο του 2013, ενώ μετά την υποβολή αίτησης αποστρατείας (Ιούνιο 2013) παρέμεινα κανονικά στα καθήκοντά μου μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου. ΚΑΝΟΝΙΚΑ (ως μη παραιτηθείς)…. οπότε τζίφος η «ανακάλυψή» σου… (Τα πλήρη στοιχεία μου είναι στην διάθεση του admin καιρό τώρα, οπότε μπορείς να βγάλεις τα ασφαλή συμπεράσματά σου) ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΩΡΑ… Εκπλήσσομαι που τα ΦΕΚ αποστρατείας σας (προφανώς και άλλων) βγήκαν τόσο νωρίς. Δεν γνώριζα και ούτε φανταζόμουν ότι μέσα σε 14 μέρες μπορούν να συμβούν ότι για μένα έγινε σε 93 μέρες. Για τον λόγο αυτό οφείλω να ζητήσω ΣΥΓΓΝΩΜΗ για την κακή εκτίμησή μου… Έχω και παλαιότερα πει, ότι δεν φείδομαι συγγνώμης από τον συνάνθρωπό μου, για σφάλματά ή κακή εκτίμησή μου, … ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ….. Είναι δεδομένο Takis ότι είμαι «πικραμένος»: α) Επειδή η αποδοχή της αίτησής μου (20-7-13) έγινε πριν ακόμα την αίτηση αποστρατείας σου (29-7-13) και εσύ έχεις ήδη πάρει το «εφάπαξ» (εδώ και μήνες υποθέτω, και πουλάς τώρα συλλογισμούς.. “υψηλής… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κατωχυρωθεί……η προαγωγή απο τον Μάρτιο? Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Αν δέν εχεις ενα χρόνο στον κατεχώμενο δεκ πέρνεις προαγωγή. Και επειδή σε βλέπω να το συζητάς αυτό κάτι πρέπει να τρέχη, και δέν ειναι ετσι τόσο αγνά τα πράγματα όσο τα παρουσιάζεις.Κάποιο λάκο εχει η φάβα και δέν λές την αλήθεια.
Βρε Τακούλη….
Έλαβα δεύτερη κρίση Σμηνάρχου τον Μάρτιο του 2013.
Οποτεδήποτε δήλωνα “παραίτηση” μετά τον Μάρτιο 2013 θα είχα ¨κατοχυρώσει¨ τον βαθμό του Ταξιάρχου..,..
Τι τα θέλεις τώρα όλα τα άλλα;
Ούτε ξέρεις τι ρωτάς, ούτε τι απαντήσεις θέλεις, είσαι γενικότερα ” lost in the space”…
Ρώτα τους κολλητούς σου, να στα πουν, πριν εκτεθείς με “κουκουρομαχίες”….
Κάτσε όμως …
Σκάβω την φάβα να δω τι έχει η …..λάκα.. 🙂
θα σε ενημερώσω πάραυτα…
ΥΓ. Έχεις κάτι επί της ουσίας να πεις;;;;;… Διότι δεν σκοπεύω να ασχοληθώ άλλο μαζί σου….
Φίλε Dp, μην το συνεχίσεις άλλο….φτάνει! Αντιλαμβάνομαι ότι σε πολλά θέματα “φαίνεται” ότι έχεις δίκαιο, άσχετα αν υπάρχουν πολλές ενστάσεις για τους στόχους των σχολίων σου….προσωπικά, διαφωνώ με όσους σε κατακρίνουν! Πάντως αδικείς και εσύ κάποιους “σοβαρούς” σχολιαστές αλλά και τον ίδιο τον Αχιλλέα!!! Αν διαβάζεις τα σχόλια του G.G., θα διαπιστώσεις ότι είναι “αστέρι” και βοηθάει πολύ. Το ότι “φαίνεται” να έτρεξε την έκδοση ΣΠ του και την παραλαβή αρ. πρωτ.από τον ΕΛΟΑΑ, δεν “δείχνει” κάτι το παράτυπο….ήταν κοντά στην Αθήνα, έμαθε πώς λειτουργεί το “σύστημα” και βρήκα άκρη, χωρίς να σε έχει αδικήσει! Εσύ από την άλλη περίμενες να “πάει” το θέμα από μόνο του…εσφαλμένη αντίληψη για το πώς λειτουργεί το Κράτος… Αν κάτι πρέπει να αλλάξει, είναι ολόκληρη η διαδικασία…δηλαδή να παίρνεις αυτόματα σειρά αναμονής με την έκδοση του ΦΕΚ και να υποβάλλεις ΣΠ αργότερα, όπως θέλει να προτείνει και εγγράφως ο φίλος aero. Για μένα το θέμα της καθυστέρησης καταβολής του εφάπαξ της ΠΑ δεν έπρεπε να υπήρχε! Ντροπή! …με τόσα ακίνητα που διαβάζω ότι μένουν αναξιοποίητα και αρκετά διαθέσιμα (προφανώς) αποθεματικά (σε ρευστό και μετοχές),… Διαβάστε τη συνέχεια »
@ Johnny B.
Συμφωνώ με την ουσία της τοποθέτησής σου καθώς και με την προσπάθεια της τήρησης “ίσων αποστάσεων”.
Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες…..
Μάλλον δεν αξίζει να σκέφτεται κάποιος τους πολλούς, αφού ούτως ή άλλως οι “έξυπνοι” βλέπουν παντού προσωπικά συμφέροντα….
….όταν “έτραχαν” όμως για τα προσωπικά συμφέροντα ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΥς ΠΟΛΛΟΥΣ….
Τι να λέω και γω τώρα!!!!
ΔΥΝΑΤΟ!!!!
“….απολαμβάνω την ελευθερία μου -φτωχότερος μεν, ευτυχέστερος δε- και παίρνω τη ζωή μου πίσω. ….”
http://www.espeth.gr/index.php/2013-05-02-21-15-53/225-apolamvano-tin-eleftheria-mou-ftoxoteros-men-eftyxesteros-de-kai-pairno-ti-zoi-mou-piso
Μετά απο Τ/Φ ενημερώθηκα ότι για λήψη εφάπαξ , έχω αρ. 292 με κατάθεση στις 11/8/ 14…
…δηλαδή με σημερινούς ρυθμούς και αν όλα πάνε καλά (δηλαδή δεν γίνουν περικοπές εφάπαξ ή άλλες καθυστερήσεις)….τότε του χρόνου τέτοιον καιρό να ετοιμάζεσαι, σωστά?
…μέχρι τότε…τα κεφάλια μέσα!
Συγνώμη Μάριε, θέλεις να πεις ότι ξεμπλόκαρε η διαδικασία χορήγησης εφάπαξ για αιτήσεις οι οποίες κατατίθεντο μετά τις 30/7/2014;
Δεν μπορεί να ξεμπλοκάρει η διαδικασία χωρίς να ψηφιστεί νόμος που να καθορίζει τον τρόπο υπολογισμού.
Λογικά όμως ο ΕΛΟΑΑ συνεχίζει να καταχωρεί τις αιτήσεις και κρατάει κανονικά σειρά πρωτοκόλλου και μετά τις 30-7-2014, άσχετα πότε θα πληρωθούν αυτά τα εφάπαξ.
οκ. Ευχαριστώ Αχιλλέα.
@ Marios
Καλή υπομονή φίλε μου, είσαι αρκετά μακρυά ακόμα, αλλά κατά την άποψή μου για άλλο θα πρέπει να.. ψαχτείς…..
oops…..καλό!
Είναι “άδικο” όλοι αυτοί οι άνθρωποι να περιμένουν την ψήφιση νέου νόμου υπολογισμού εφάπαξ, όταν η λήξη της μετοχικής τους σχέσης επήλθε πριν την 31-7-2014 αλλά ποιος να τα πει βρε αδελφέ!
Σου λέει ο άλλος “πουλάς ηθικά διδάγματα”, οπότε το δίκιο του συναδέλφου, του συμμαθητή, αυτού που μαζί έφαγες πικρό ψωμί στις κορυφές και τα λαγγάδια μπαίνει σε …δεύτερη μοίρα….
Τριστυχώς… 🙁
Δεν υπάρχει και ουδέποτε υπήρχε “Κράτος Δικαίου”, επομένως για μένα αν γίνουν οι όποιες αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ δεν θα κάτσουν να ψάξουν αν στον ΕΛΟΑΑ σταμάτησε με προηγούμενο νόμο μέχρι τον 7/14 λήψης αρ.πρωτ. (κουφό!)….
Μόλις (μετά τις εκλογές? κατά τον Νοέμβριο?) τους (άσχετα το αποτέλεσμα των εκλογών) έρθει “ζεστή” η εντολή από τους δανειστές για περικοπές εφάπαξ των στρατιωτικών (μιλάω για μας τώρα, άλλωστε για τα άλλα ταμεία ήδη τους έχουν προϊδεάσει!!!), θα την κοσμίσουν με λόγια-σάλτσες, θα την περιεργαστούν με ελλείματα ταμείου και κοινωνική ανισότητα…και ύστερα θα στείλουν “την μπάλλα στα δίχτυα”….με έναρξη την 1/1/20ΧΧ κάποιας χρονιάς και με σταδιακή εφαρμογή μέχρι την 31/12/20ΧΧ λίγο αργότερα… και άντε γειά!!!!
(βάζω ΧΧ επειδή μπορεί να αρχίζει του χρόνου ή και πριν το 2015!!!!….κάποτε είχε ακουστεί και για αναδρομική επιστροφή μέρους εφάπαξ, το θυμάσαι? ποιός τους πιάνει? ότι θέλουν κάνουν!!!…)
Ο φίλος Κάλχας….που απλώς βλέπει την ταινία να παίζεται συνεχώς η ίδια με άλλα πρόσωπα, με άλλα λόγια και σε άλλες εποχές….το σενάριο πάντα το ίδιο!!!!
@ Johnny B. (cool)…. 🙂
ΘΑ ΣΕ ΜΑΛΩΣΩ…
….ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΡΟΥΣ ΕΦΑΠΑΞ”….
..ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ……
(μην κάνεις χαζομάρες… θα μου στερήσεις και την αποκλειστικότητα να επιτίθενται ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΝΑ όλοι οι “ευλογημένοι” του blog…..)