Σελίδα υπ' αριθ. 139 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 139 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Εκτέλεση Π/Υ εσόδων – εξόδων ΕΚΟΕΜΑ από 1-1-15 έως 30-9-15.
https://diavgeia.gov.gr/doc/726Ε46ΨΧΗ5-ΔΞ8?inline=true
Όπου βέβαια φαίνεται η μεγάλη διαφορά των προϋπολογισθέντων ποσών σε σχέση με τα πραγματικά, γιατί κάποιοι βγάζουν συμπεράσματα αγνοώντας ότι τα ποσά στους προϋπολογισμούς είναι ενδεικτικά (με βάση παρελθόντα έτη).
Προϋπολογισθέντα έσοδα 15 εκατ. ευρώ, βεβαιωθέντα 9 εκατομμύρια.
Η μείωση κατά 40% των εσόδων εξηγεί τη μείωση κατά 35% του ΕΚΟΕΜΑ στο τέλος του 2014.
Βέβαια θα έπρεπε να δημοσιοποιούνταν και η αντίστοιχη εκτέλεση προϋπολογισμού του ΕΛΟΑΑ (που αφορά όσους είναι στην αναμονή).
Ένας από αυτούς που παραπονιέται για τη μεγάλη διαφορά στον προϋπολογισμό που λες, είμαι και εγώ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εν έτει 2015, οι προϋπολογισμοί είναι κάπως “χύμα” και δεν περιέχουν ακριβέστερα δεδομένα για να μην έχουν μεγάλες αποκλίσεις? Αυτό μπορείς να το δικαιολογήσεις? Ενδεικτικά είναι τα ποσά όταν δεν κάνεις προϋπολογισμό αλλά αντιγραφή των ποσών προηγούμενων ετών!!! (copy & paste) Πάλι γκρινιάζω με τον ΕΛΟΑΑ, υπάρχει οδηγία να μην δημοσιοποιούνται τα πεπραγμένα (εκτέλεση προϋπολογισμού)? Γιατί? Μήπως επειδή υπάρχουν σε εξέλιξη δικαστικές εκκρεμότητες που λέει και ο S.Stefanos και “φυλάνε τα ρούχα τους για να έχουν τα μισά”? Δώσε με να καταλάβω… τα κακώς κείμενα δεν πρέπει κάποτε να αλλάξουν? Εμένα στο συνεργείο μου έλεγαν ότι αν δεν προϋπολογίσω κάτι με συγκεκριμένες ποσότητες, είδος, τύπος κλπ τότε δεν θα το δικαιούμαι και καθόμουν με το προσωπικό να γράψω ένα-ένα τις απαιτήσεις ανά ΚΑΕ για το επόμενο έτος. Όταν μου έλεγαν μετά από 1-2 μήνες να κόψω τα μισά, ήξερα τις προτεραιότητες και έκοβα στα πλαίσια που μου δίνονταν… Αυτοί στο ΜΤΑ τι κάνουν δηλαδή? μόνο αντιγραφή τα προηγούμενα έτη… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ο προϋπολογισμός των ταμείων εκπονείται πάντα με βάση τα προηγούμενα διαθέσιμα στοιχεία και τον επίσημο προϋπολογισμό του κράτους. Στο τέλος του 2014 ήταν αδύνατον για τα ταμεία μας να προβλέψουν ότι: α. Θα υπάρξουν περαιτέρω περικοπές στις αμυντικές δαπάνες το 2015. β. Θα γίνουν το επόμενο έτος εκλογές, θα υπάρξουν στη συνέχεια capital controls αλλά και νέα μέτρα. γ. Θα υπάρξει στάση πληρωμών του κράτους και δεν θα εξοφλούνται οι ανειλημμένες υποχρεώσεις του δημοσίου από την αρχή του έτους (οπότε θα μειωθούν τα έσοδα από κράτηση υπέρ ΕΛΟΑΑ). δ. Αντί για ανάπτυξη που προέβλεπε ο επίσημος προϋπολογισμός του κράτους για το 2015 θα υπάρξει ύφεση. ε. Θα αλλάξουν σχεδόν τα πάντα στον εγκεκριμένο κρατικό προϋπολογισμό έτους 2015. Δηλαδή κατά την άποψή σου θα έπρεπε να είχαν ποσοτικοποιήσει ήδη από το 2014 όλα τα παραπάνω (τα οποία δεν γνώριζαν τότε ούτε οι υπουργοί οικονομικών) και να κάνουν πρόγνωση παραβλέποντας τον επίσημο προϋπολογισμό του κράτους; Πχ. τι ακριβώς προϋπολογισμό θα έπρεπε να είχαν συντάξει τα Πανεπιστήμια, όταν από τα 112 εκατομμύρια επιχορήγηση που ήταν εγγεγραμένα στον προϋπολογισμό, στο τέλος Ιουλίου είχαν δοθεί… Διαβάστε τη συνέχεια »
Προφανώς δεν ήσουν μηχανικός! Μιλάω για το συνεργείο ΚΦΕ της ΜΣΒ!!! Όταν έπρεπε να στείλουμε τον ετήσιο προϋπολογισμό της Μονάδας, κάθε Μοίρα έπαιρνε τους ΚΑΕ και μάζευε και ήξερε ανά συνεργείο τις απαιτήσεις της για το επόμενο έτος σε μεγάλο ποσοστό. Μετά το τμήμα οικονομικού τα συγκέντρωνε όλες και ύστερα από σύσκεψη καθοριζόταν το ύψος του προϋπολογισμού της Μονάδας. Αν υπήρχαν ειδικές οδηγίες για κάποια ΚΑΕ, γινόταν αναπροσαρμογή ή ομαδοποίηση απαιτήσεων (έχω κάνει και στη ΔΥΠ). (Τα ξέρεις βέβαια όλα αυτά αλλά στα λέω ερήμην του λόγου) Πιστεύω ότι και το ΜΤΑ, σε δικό του επίπεδο και με τη δική του εμπειρία, γνωρίζει πόσα περίπου πρέπει να προϋπολογίσει σαν έσοδα και σαν έξοδα. Όχι να κάνει copy & paste τα περσινά και αν δεν βγουν τότε δεν πειράζει… και τι έγινε? Όποιος έκανε στη Μοίρα copy & paste τα παλιά χωρίς να γνώμη για όσα δίνει σαν απαιτήσεις, οι υπόλοιποι γελούσαν μαζί του! Στο ΜΤΑ το αντιλαμβάνονται αυτό? Αυτά τα έκτακτα που λες ότι συνέβησαν μέσα στο 2015, ισχύουν! Όμως όλα σχεδόν θεωρούνται εξαιρέσεις (π.χ. στάση πληρωμών. αρνητικός δείκτης εσόδων… Διαβάστε τη συνέχεια »
Nick F.,
δεν νομίζω ότι είναι θέμα επαγγελματισμού.
Οι ίδιοι συνάδελφοι συνέταξαν το φετινό και τον περσινό προϋπολογισμό.
Τα έσοδα από τις εισφορές μας μπορούν να τα προϋπολογίσουν με μεγάλη ακρίβεια. Τα υπόλοιπα όμως?
Τί να κάνουν αν η ΠΑ δεν πραγματοποιεί αγορές κι έτσι στο Ταμείο δεν εισρέουν οι ανάλογες κρατήσεις?
Το να τα “χώνουμε” στους συναδέλφους του ΜΤΑ μπορεί να μας ικανοποιεί ως ψυχική εκτόνωση αλλά δεν λύνει το πρόβλημα.
Αφού λοιπόν είχαν σοβαρές αποκλίσεις στις εισφορές και σ’ άλλα έκτακτα, ας το λάβουν υπόψη και για το 2016 ας μην προϋπολογίσουν τα ίδια με το 2015 που ήταν τα ίδια με το 2014 και εκείνα τα ίδια με το 2013….αυτό είναι ντροπή για την ίδια την ΠΑ!
Ήδη ξέρουμε ότι έρχονται περικοπές το 2016 που ενδεχόμενα θα έχουν επιπτώσεις και στα εφάπαξ (νέος τρόπος υπολογισμού), τότε θα πρέπει να “πέσουν περισσότερο μέσα” αφού τα έξοδα του ΕΛΟΑΑ θα περιοριστούν άρα ας δουν πόσες θα υπάρξουν μειώσεις εισφορών κλπ με το νέο ασφαλιστικό και ας χαμηλώσουν κι άλλο τον πήχη των εσόδων….τι θέλουν? να πάω να τους τα φτιάξω? ΑΜΑΝ!!!
Αν ακούει κανείς υψηλά ιστάμενος ας το δει το θέμα…
Τι να πούμε τι, τι να τραγουδήσουμε?
Προς ενημερωση συναδελφων…. συνεδριασε σημερα το ΔΣ και θα δωθουν 40 κυρια εφαπαξ και 60 συμπληρωματικα. Κατεθεσα σημερα τα δικαιολογητικα για πληρωμη κυριου εφαπαξ,ημουν 19ος με ημερομηνια καταθεσης συνταξιοδοτικης πραξης 27/3/2014
Για την ώρα αφαίρεσα 49 εφάπαξ όπως ενημέρωσαν προηγουμένως ο G.G. και ο Στέργιος, γιατί αυτοί είναι δύο!
Πιστεύω θα ξεκαθαρίσει αυτές τις ημέρες εάν τελικά είναι 40 ή 49.
Κατέθεσα και εγώ σήμερα τα δικαιολογητικά και ενημερώθηκα ότι θα συνεδρίαζαν σήμερα και θα αποφάσιζαν για 49 κύρια και 60 συμπληρωματικά.
Μετά από σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το ΜΤΑ /ΕΛΟΑΑ (2103675067) , με ενημέρωσαν ότι τον Μήνα Νοέμβριο θα χορηγηθούν 49 εφάπαξ . Οπότε με αίτηση στης 5-5-2014 και Σειρά 100 μείον τα 49 που θα δοθούν θα έχω 51.
Σημείωση :
Προς ενημέρωση.
Λες να είσαι από τους (πολύ) πρώτους του Ιαν.16 που επειδή δεν συνεδριάζουν συνήθως τον Ιαν. η αγωνία σου θα μεταφερθεί για τον Φεβ.16? ……με ότι προκύψει από την αναλογιστική μελέτη – βιωσιμότητα του ΜΤΑ……λες?
Johnny B.
ότι είναι να γίνει θα γίνει φίλε, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να περιμένω.
Στη χειρότερη, παίζουν και οι καντάδες/κάλαντα στον aero….don’t forget!
Για τον μήνα Νοέμβριο θα χορηγηθούν 40 εφάπαξ.
Χτύπησε ο δαίμων του πληκτρολογίου αντί για το 9 πάτησα 0 το σωστό είναι 49 όπως λέει και ο φίλος Στέργιος.
Φίλε G.G.
μήπως έμαθες τίποτα για τη σύσκεψη που έλεγε ο aero με θέμα την απρόσκοπτη παροχή εφάπαξ των μετοχικών ταμείων για την επόμενη δεκαετία? Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε ότι σχετικό….
Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης από τον συνάδελφο G.G.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-108/#comment-22108
με θέμα την εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης για το ταμείο του Λ.Σ. διαπίστωσα διαβάζοντας την ότι το ταμείο είναι υγιές και δεν έχει πρόβλημα, και αναρωτιέμαι πως (αν αυτό αποφασίσουν οι κυβερνώντες) ένα τέτοιο ταμείο θα τσουβαλιαστεί με άλλα που είναι σε κακό χάλι.
Αν είχες παρακολουθήσει ολόκληρη την εκπομπή με τον “υπουργό”, θα είχες ακούσει σε κάποιο σημείο τη “θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων” που με το σκεπτικό ότι το κράτος δεν έχει/μπορεί να συνεισφέρει στα “αδύναμα” ταμεία (που θεωρητικά αποτελεί τη βάση της “ρήτρας μηδενικού ελλείματος” των δανειστών την οποία όμως την απαρνιούνται στη κυβέρνηση), με τη μέθοδο της ενοποίησης των ταμείων και την ύπαρξη κάποιων υπό-λογαριασμών (όπως περιέγραψε) θα μπορούν έτσι να τα έχουν “όλα χώρια και μαζί” ώστε να μεταφέρονται πιστώσεις όπου υπάρχει ανάγκη “κατάρρευσης”…. καταλαβαίνεις λοιπόν τι θα γίνει στο νέο ασφαλιστικό με τα ταμεία! Εκεί θέλουν να βάλουν και κριτήρια εισφορών τα οποία δεν τα έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα. Υπάρχουν και άλλα “φοβερά-τρομερά” στη διατύπωση του σκεπτικού του “υπουργού” αλλά όπως έχω πει, αυτό θα έχει μεγάλο “πολιτικό κόστος” στην κυβέρνηση και προσπαθούν “εκ των έσω” να “χρονοτριβήσουν” μια συνολική λύση και να πιάσουν τα θέματα ένα-ένα σε βάθος 1-2 χρόνια….με πρώτα τα 700-900 εκατ. της μνημονιακής υποχρέωσης για το 2016 και στην πορεία “βλέπουμε”…..όμως αυτό συγκρούεται με το ΔΝΤ που από την αρχή της διαπραγμάτευσης έθεσε θέμα βιωσιμότητας του… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΕΣΤΩ ΣΤΑ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 11 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΑΥΤΑΠΑΓΓΕΛΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΤΟΝΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΩΝ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΙΣΧΥΑΝ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗ ΝΥΦΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΧΡΗΣΗ-ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΙΟΘΕΛΩΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΩΣ ΤΑ 58 ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΙΟΘΕΛΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ
Για ενημέρωση των συναδέλφων
Έχω σειρά κάτω από 30 και ειδοποιήθηκα σήμερα από το ΕΛΟΑ για την κατάθεση δικαιολογητικών χορήγησης εφάπαξ.
Με ημ/νία πρωτοκόλλου 27-3-2014 ή αργότερα;
Με ημερομηνία πρωτοκόλλου 27-3-2014.
Γιώργο Ζ.,
μήπως ρώτησες πότε θα συνεδριάσουν και πόσα (αριθμός) κανονικά εφάπαξ πρόκειται να εγκρίνουν ?
για να συμπληρώσω το προηγούμενο σχόλιο μου η κράτηση του δανείου που έχω στο πρώην TT και νυν Eurobank δεν γινόταν από την μισθοδοσία μου ούτε γίνεται από την σύνταξη μου
μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν το Αποδεσμευτικό έγγραφοΤαχυδρομικού Ταμιευτηρίου ισχύει ακόμα ότι θα πρέπει να το υποβάλλουμε για το εφαπαξ;
Η εκπόνηση – έκθεση της στατιστικής μελέτης από την PRUDENTIAL ACTUARIAL SOLUTIONS LTD (Β. ΜΑΡΓΙΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Π.Ε.) για το Ταμείο Αρωγής Λιμενικού Σώματος
https://drive.google.com/file/d/0B6-oy2fJuVL6UC1pZTdCYUxlSVE/view?pli=1
Η σελίδα δεν ανοίγει, αλλά η μελέτη κανονικά θα πρέπει να είναι ανακοινώσιμη αφού υπήρξε και σχετική εκδήλωση:
http://www.hcg.gr/node/9458
Πάντως το ΤΕΑΛΣ πρέπει να είναι το πιο υγιές ταμείο εφάπαξ.
Στη σελίδα “Μισθολόγιο 2015” φαίνεται ότι η κράτηση υπέρ ΤΑΛΣ είναι περίπου ίση με την κράτηση υπέρ ΕΛΟΑΝ (οι λιμενικοί παίρνουν 2 εφάπαξ), αλλά το εφάπαξ ΤΑΛΣ είναι περίπου το μισό του εφάπαξ ΕΛΟΑΝ.
Έχεις δίκιο Αχιλλέα δεν ανοίγει, πάντως στον παρακάτω σύνδεσμο την βρήκα και την διάβασα.
http://limenika-nea.blogspot.de/2015/09/42812014.html
Aνατέθηκε στην εταιρεία PRUDENTIAL ACTUARIAL SOLUTIONS
η εκπόνησης της αναλογιστικής μελέτης βιωσιμότητας για το ΜΤΑ και τους ειδ. λογαριασμούς (ΕΚΟΕΜΑ, ΕΛΟΑΑ).
Πηγή: https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A9%CE%9C%CE%9F%CE%A146%CE%A8%CE%A7%CE%975-5%CE%98%CE%A9
Χρόνος παράδοσης: 31-12-2015
σύμφωνα με:
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A5%CE%A8646%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%97%CE%9A8
Αίτημα Διευκρίνισης (προς όποιον έχει γνώση του θέματος)
Δεν ξέρω τη διαδικασία αλλά….
Το ΥΠΕΘΑ αποφάσισε και διέταξε την ανάθεση με διαγωνισμό σε εμπορική εταιρεία consulting για την εκπόνηση της αναλογιστικής μελέτης επειδή το προβλέπει κάποιος νόμος? είναι θέμα “διαφάνειας” των αποτελεσμάτων? ή δεν υπάρχει έμπειρο προσωπικό εντός ΠΑ με μεταπτυχιακά που θα μπορούσε να συγκροτήσει μια επιτροπή με αυτό το έργο άνευ κόστους για την ΠΑ?
Αναρωτιέμαι….
Η ΠΑ δεν διαθέτει αναλογιστές.
Σημείωση: για το τί είναι “αναλογιστής”, δες:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82
Δεν υπάρχει μυαλό στην ΠΑ, όχι «αναλογιστές».
Άλλος κλάδος δεν έχει «αναλογιστές» ;
Δεν υπάρχουν ελληνικά πανεπιστήμια για τέτοιες δουλείες;
‘ή θα πρέπει κάπως να δικαιολογήσουμε τις σπατάλες.
ε, οι εποχές 1997-2007 που αγόραζαν στην ΠΑ μανταλάκια «επιχειρησιακά»
τέλειωσαν…
και μαζί τέλειωσαν και οι «λαγοί» εκείνης της εποχής…
Και επειδή έχω στα χέρια μου την
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ Ν.4281/2014
για ΤΑΜΕΙΟ ΑΡΩΓΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ (15/12/2014 )
από την ίδια Εταιρία
όποιος θέλει να του την στείλω, για να γελάσει…
με στατιστικά παραμύθια 52 σελίδων…
Ευχαριστώ για το link, είναι αρκετά κατατοπιστικό.
Είδα και τα εξής:
Αμοιβή
Η διαπίστευση και η διαδικασία εξέτασης για την ανάδειξή ενός πλήρους αναγνωρισμένου αναλογιστή μπορεί να είναι έντονα απαιτητική. Κατά συνέπεια, το επάγγελμα παραμένει όχι ιδιαίτερα διαδεδομένο σε όλο τον κόσμο. Ως αποτέλεσμα, οι αναλογιστές να έχουν μεγάλη ζήτηση, και πληρώνονται αρκετά καλά για τις υπηρεσίες που παρέχουν. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχουν περίπου 9.000 πλήρως αναγνωρισμένοι αναλογιστές….
… στην Ελλάδα γύρω στους 100.
http://www.actuaries.org.gr/epagelmaGenika.htm
Μήπως πρέπει να το σκεφθείτε ως επαγγελματική προοπτική για τα παιδιά σας ? (μαζί με το συναφές επάγγελμα του ορκωτού λογιστή).
Βέβαια και από υδραυλικούς έχουμε έλλειψη ….
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%91%CE%9B%CE%9346%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%9E%CE%A1%CE%98
Καλό… έγραψες!
Βέβαια, με μια άλλη προσέγγιση ο αναλογιστής μπορεί να θεωρηθεί ως anal-logistics με όλα τα συμφραζόμενα!
Ειδικά με το θέμα της ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ (ΦΛΟΤΕΡ) ΚΑΘΕΤΗΣ ΡΟΗΣ ΣΕ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ-ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ στο ΜΤΑ…. θα στο θέσω αλλιώς, με προσωπική ενασχόληση της τάξεων των 15-20 λεπτών και με ανταλλακτικό αγορασμένο από “σιδερικά-χρώματα-υδραυλικά” της γειτονιάς (σε πολύ χαμηλό κόστος) τα κατάφερα μόνος σε αντίστοιχο πρόβλημα στο σπίτι μου και δουλεύει απρόσκοπτα πάνω από 10 μήνες….αλλά να γίνει θέμα στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ? Έλεος!!!
Johnny B,
αν σε εντυπωσίασε το ότι “ανέβηκε στη δι@υγεια” το φλοτερ στο καζανάκι του ΜΤΑ, τότε ….
κοίτα και αυτό:
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%9B9%CE%916-460
Πλήν απροόπτου …
την Παρασκευή (6 Νοε.) πρέπει να έγινε σύσκεψη στο ΥΠΕΘΑ με θέμα τον Συντελεστή Βιωσιμότητας και την Ρήτρα αξιόμαχου για την συνέχιση “απρόσκοπτης χορήγησης του εφάπαξ για την επόμενη 10ετία”
Μήπως γνωρίζετε αν πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη και
τί αποφασίσθηκε ?
Πηγή: http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/11/blog-post_6.html
Τίτλος: “Απρόσκοπτη χορήγηση του εφάπαξ για την επόμενη 10ετία”
Αυτό θα είναι ότι πιο ευχάριστο θα μπορούσε να γίνει σε τέτοιους καιρούς. Μακάρι να εννοούν για τα ίδια ποσά που δίνουν μέχρι και σήμερα μαζί με τα αναδρομικά και όχι απλώς “να δίνουν απρόσκοπτα κάποιο εφάπαξ”….
Φίλε aero, ας ελπίσουμε στο πιο αισιόδοξο σενάριο για το μέλλον των εφάπαξ μας (για όσους το περιμένουν ακόμα διακαώς) και βέβαια αυτά να υποστηρίζονται από το ΥΠΕΘΑ και να βρίσκουν αντίκρισμα σε κυβερνητικό επίπεδο!
Αλλά νομίζω ότι όλοι (κυβέρνηση, ΥΠΕΘΑ) θα περιμένουν το μέλλον της αναλογιστικής μελέτης του ΜΤΑ και των αντίστοιχων των άλλων δύο μετοχικών ταμείων ώστε να υπάρχει “εικόνα” εντός του 2016 για το αν πάμε να γίνουμε “συνιστώσα” του επερχόμενου (μνημονιακού) ενοποιημένου ταμείου ή παραμείνουμε αυτεξούσιοι….
ΣΧΟΛΙΟ
Έχεις χαθεί αυτές τις μέρες, προφανώς να υποθέσω ότι ήσουν σε ταξιδάκι αναψυχής που το δικαιούσαι (ένεκα λήψης εφάπαξ)….
Johnny B., καλημέρα.
Αν και πολλές φορές έχω διαφωνήσει με τα σχόλιά σου, σήμερα θεωρώ ότι “έπιασες άκριβώς” το βαθύτερο νόημα του θέματος και, φυσικά, συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σου!
Αναφορικά με το σχόλιό σου …. κι εδώ έπεσες 100% μέσα!
Και κάτι άσχετο προς το αντικείμενο του site, αλλά σχετικό με την σχολή προέλευσής σου (ΣΜΑ)
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/dhmosio/81940/egkrithike-apo-tin-epitropi-deko-tis-voulis-i-nea-dioikisi-tis-eav-ae
Καλώς ήρθες ξανά και σε καλή μεριά!
Σου είχα προτείνει νήσους (captain) Cook ατόλες στο Νότιο Ειρηνικό….αλλά μάλλον δεν το έλαβες σοβαρά υπόψη σου (το κόστος μιας οικογένειας με ανήλικα παιδιά το είχα ψάξει κάποτε και δεν είναι πολύ περισσότερο από το να πας π.χ. “πακέτο” Σιγκαπούρη-Μπαγκόγκ).
Ευχαριστώ για την επαγγελματική ενημέρωση φίλε aero,
να ξέρεις ότι από τις αρχές του 2015 (περιμένοντας ακόμα τη ΣΠ) είχα “μπει δυνατά” στην έρευνα εργασίας (ακόμα και με αναζήτηση εκ των έσω) για την ΕΑΒ σε “πακέτα” αναβαθμίσεων μαχητικών α/φ αλλά τα περισσότερα/σοβαρότερα προγράμματα έμειναν στα χαρτιά/συρτάρια ένεκα χρηματοδοτικών περικοπών προγραμμάτων συντήρησης που για μένα είναι “τραγικό” σφάλμα, όχι επειδή δεν “προσλήφθηκε” κάποιος συνάδελφος (π.χ. εμένα) αλλά επειδή η αναβάθμιση υποστηρίζεται από κατασκευαστικές εταιρείες εξωτερικού που συνολικά επιμερίζουν το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής ανάμεσα σε πολλές “συμμαχικές” χώρες προς όφελος εκατομμυρίων δολαρίων φυσικά και για την ΠΑ….ποιός όμως πολιτικός δίνει πλέον σημασία στο “συμφέρον” του αξιόμαχου των ΕΔ αν δεν ταυτίζεται και με το δικό του “συμφέρον”? ….
Αν ψάχνεις για δουλειά, κοίτα κι εδώ:
http://www.nato.int/cps/en/natohq/recruit-wide.htm
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά στην Πολεμική Αεροπορία μας που Τιμά τον Προστάτη της Αρχάγγελο Μιχαήλ.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
Δεν θα ηρεμήσεις γιατί θα περιμένεις τις επόμενες……………
Με το εφάπαξ υπάρχει κάποια πληροφορία, αυτο το μήνα θα χορηγήσουν ??
Don’t worry, Be happy!
Θα αποφασίσει η Δρακουλέσκου και θα κυλήσουν οι διαταγές προς τα κάτω….όπως πάντα!
Υπομονή! Αλλού “καίγονται” τώρα στο ΜΤΑ (βιωσιμότητα, αναλογιστική μελέτη, μέλλον μετοχικών ταμείων)
Πως είναι δυνατόν στο ΜΤΝ να έχουν χορήγηση αιτήσεις μέχρι 7/2014 και οι δικοί μας τι κάνουν, ξεψειρίζουν την μαϊμού, γιατί τόση καθυστέρηση, έλεος.
To MTN έχει ικανοποιήσει αιτήσεις εφάπαξ μεχρι 7/2014 ενώ το ΜΤΑ μέχρι 3/2014,
διότι το 2013 οι αποστρατείες της ΠΑ (1090 άτομα) ήταν διπλάσιες συγκριτικά με το ΠΝ.
Το ΠΝ δεν ικανοποίησε περισσότερες αιτήσεις εφάπαξ , απλώς είχε λιγότερες αιτήσεις.