Σελίδα υπ' αριθ. 152 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 152 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ 5-6-15 ΕΧΩ ΣΕΙΡΑ 407
Σχετικά με τα συμπληρωματικά εφάπαξ,με ημερομηνία πρωτοκόλλου 11-9-2013 και αν αφαιρεθούν οι εγκριθέντες του Ιανουαρίου,εχω σειρά 10.(τηλεφωνική ενημέρωση)
ΦΙΛΕ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΝΤΑ.
ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΕΓΚΡΙΘΕΝΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ…..ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
Τίτλος: “Μισθοδοσία Προσωπικού Μ.Τ.Α. 2016” (667.000 ευρώ)
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/01/2016_29.html
από το blog του aeroporiapostratos
Για την ενημέρωσή σας.
(Τα σχόλια δικά σας)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2014 ΚΑΙ ΜΕ ΑΡ.ΠΡ. ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΤΙΣ 31-3-15 ΣΤΟ ΜΤΑ ΕΧΩ ΣΕΙΡΑ 335
ΟΚ, προστέθηκε η πληροφορία.
Από τον πίνακα προκύπτει εύκολα και η μεγάλη μείωση στον αριθμό των αποστρατειών (περίπου στο μισό σε σχέση με την αρχή του 2014), καθώς οι τελευταίες αιτήσεις εφάπαξ είναι: (335-108) / 7,6 μήνες = 30 αιτήσεις / μήνα.
Σύμφωνα με τα προηγούμενα στοιχεία, το πρώτο εξάμηνο του 2014 (από 1-1-14 έως 30-6-14) υποβλήθηκαν 380 αιτήσεις εφάπαξ, δηλαδή 380 / 6 = 63 αιτήσεις / μήνα.
Βέβαια στο πρώτο εξάμηνο του έτους λαμβάνουν χώρα οι κρίσεις = αυτεπάγγελτες αποστρατείες, αλλά και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη (στις κρίσεις αποστρατεύονται μερικές δεκάδες και όχι εκατοντάδες συνάδελφοι).
Αχιλλέα,
με δεδομένα ΔΕΚ.15 και αφαιρώντας τα εφάπαξ ΔΕΚ=57 και ΙΑΝ=40 που εγκρίθηκαν (δεν ξέρω αν δόθηκαν ακόμα αλλά θεωρώ ότι θα τα λάβουν όλοι τους σύντομα), βρίσκομαι στο Νο.322 με κατάθεση ΣΠ την 6/3/15. Αν θες βάλε και μένα με μια μικρή επιφύλαξη για την ακριβή μου θέση.
ΥΓ1: Δεν σκοπεύω να ενοχλήσω τον ΕΛΟΑΑ για να δω αν έχω μικρο-απόκλιση μερικών θέσεων (είχα βρει το φθινόπωρο ότι έπρεπε να είμαι πιο μπροστά στη σειρά κατά 12-13 θέσεις αλλά προς το παρόν δεν έχει μεγάλη σημασία).
ΥΓ2: Μεταξύ εμένα και του Σπάρου υπάρχουν μόνο 13 συνάδελφοι που κατέθεσαν ΣΠ? τόσοι λίγοι τον Μάρτιο του 2015? …αυτά τα στατιστικά πρέπει να τα λάβει υπόψη του το ΕΛΟΑΑ όταν προϋπολογίζει εφάπαξ για τα επόμενα έτη!
Επίσης από δική μου εκτίμηση,
οι καταθέσεις ΣΠ στον ΕΛΟΑΑ μεταξύ 1 Νοε.14 και 31 Μαρ.15 (των αιτήσεων αποστρατειών κυρίως τέλη άνοιξης / καλοκαιριού 14) είναι περίπου το 50-60% από εκείνες της περιόδου 1 Αυγ.14 με 31 Οκτ.14 (των αιτήσεων αποστρατειών και κρίσεων χειμώνα / άνοιξης 14) που σημαίνει ότι το “ξεμπλοκάρισμα” θα πρέπει να ξεκινήσει φέτος κάπου το καλοκαίρι αν συνεχίσουν και δίνουν κατά το α’ εξάμηνο 40άδες το μήνα (φυσικά με την επιφύλαξη ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις μηνών λόγω έλλειψης τρόπου υπολογισμού όπως συμβαίνει στα άλλα Όπλα).
ΥΓ: Αλλά για αυτά που λέω, θα πρέπει να υπάρξει οπωσδήποτε μια μελέτη βιωσιμότητας που θα τεκμηριώνει το αληθές…
Σπάρε,
φαίνομαι να είμαι μόνο 13 θέσεις μπροστά σου με κατάθεση ΣΠ την 6/3/15 (περίεργο τόσο λίγες αιτήσεις μέσα σε ένα μήνα περίπου!!!).
Πότε έλεγξες τελευταία φορά τη σειρά σου με επικοινωνία με τον ΕΛΟΑΑ?
Έχεις αφαιρέσει σωστά τα εφάπαξ του μήνα που ρωτούσες?
Διευκρίνιση: Όταν σου λένε τη σειρά σου π.χ. στα μέσα του μήνα, αν δεν τους ρωτήσεις ακριβώς πόσα αφαίρεσαν τη στιγμή που ρωτάς, υπάρχει η περίπτωση να έχουν αφαιρέσει π.χ. 20 εφάπαξ και διαβάζοντας στο site ότι “δόθηκαν” 40 εφάπαξ, να βγάλεις μετά άλλα 40 κάνοντας λάθος εκτίμηση…
… γι’ αυτό, είναι καλό να ρωτάτε την σειρά σας στο τέλος του μήνα
όταν θα έχουν αφαιρεθεί οι εγκριθέντες.
Μπορείτε όσοι θέλετε να κατεβάσετε τη Μηνιαία Βεβαίωση Μερισμάτων Μ.Τ.Α. & ΕΚΟΕΜΑ Φεβρουαρίου 2016
https://mta.haf.gr/Login
Στον ΣΞ που ήδη καταβλήθηκε το μέρισμα ΜΤΣ διαπιστώθηκαν κάποια ευτράπελα!
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24625
Σ’ αυτούς τους δύο συνέβη το εξής. Ενώ λάμβαναν κανονικά το μέρισμά τους, αυτόν το μήνα τους καταβλήθηκε το ποσό των 0,01 ευρώ παρόλο ότι στο ενημερωτικό τους έγραφε το σωστό ποσό. Τι συνέβη? Ας είμαστε όλοι προσεκτικοί τέτοιες εποχές δεν σηκώνουν λάθη!!!???
Ο ΣΞ προηγείται σε σχέση με την ΠΑ στη χορήγηση εφάπαξ.
Διαβάστε εδώ
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24435
έχουν δοθεί όλα τα κύρια εφάπαξ μέχρι τον Ιούλιο του 2014 και περιμένουν οδηγίες για τους μετά.
Βλέπω σχόλια στον ΣΞ για μερίσματα του μηνός από ΜΤΣ ύψους 0,01 ευρώ!!!
Διαβάστε και μόνοι σας
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24625
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24623
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24549
Από την άλλη το σάιτ του ΜΤΑ έχει πέσει ενώ μέχρι χθες δεν είχε ανεβάσει το ενημερωτικό, ξέρει κανείς κάτι να μας πει?
Μόλις άνοιξε η σελίδα του ΜΤΑ και είδα ότι ανέβηκαν τα ενημερωτικά. Δεν υπάρχει σε μένα μέρισμα 0,01 ευρώ φαίνεται κανονικό αλλά δεν έχει καταβληθεί ακόμα για να είμαι απολύτως σίγουρος. Σε κάποιους του ΣΞ που καταβλήθηκε, συνέβη! Χρειάζεται η δέουσα προσοχή σε όλα.
Είμαι πλέον απόλυτα σίγουρος τώρα που μόλις μου καταβλήθηκε το μέρισμα. Δεν έχω τα προβλήματα που έχουν οι δύο τους στο ΣΞ. Ίσως υπάρχει κάποιος λόγος για τον καθένα τους. Πάντως πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί σε όλα όσα γίνονται και να έχουμε καθημερινή εγρήγορση.
Εκτιμώ ότι το υπόψη άρθρο είναι εμπεριστατωμένο και αντανακλά τις διάφορες πτυχές του προβλήματος: http://www.onalert.gr/stories/giati-to-sxedio-tou-neou-asfalistikou-epibaletai-na-aposyrthei/47661 από το ONALERT με τίτλο: “Ασφαλιστικό: Γιατί πρέπει να αποσυρθεί το σχέδιο που κατατέθηκε” Κάποιες επισημάνσεις: 1. Το ασφαλιστικό αλλά και οι συντάξεις των Στρατιωτικών και εν γενεί των υπαλλήλων του Δημοσίου, δεν δύναται να υπαχθούν σε έναν ενιαίο ασφαλιστικό φορέα, που θα λειτουργεί στα πρότυπα του Ι.Κ.Α , καθόσον και σύμφωνα με υφιστάμενη νομολογία και αποφάσεις της ολομέλειας του Ε.Σ.,διέπονται από ιδιαίτερες συνταγματικές διατάξεις… 2. Η μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού συστήματος δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται από την κυβέρνηση απλώς και μόνο ως ανάγκη ταχείας εκπλήρωσης «μνημονιακών» υποχρεώσεων για την εκταμίευση δόσεων. 3. Ένα δίκαιο σύστημα υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών πρέπει, εκτός από την αρχή της αλληλεγγύης, να λαμβάνει υπόψη και την αρχή της ανταποδοτικότητας. 4. Το σύστημα της νοητής κεφαλαιοποίησης, που σήμερα υιοθετείται επί της ουσίας έχει ήδη θεσπιστεί με το άρθρο 39 του ν. 4052/2012 στην επικουρική ασφάλιση. Ενσωματώνει μέσα του την περιβόητη «ρήτρα βιωσιμότητας» και αφήνει εκτός ασφαλιστικής κάλυψης τις συντάξεις λόγω θανάτου… Διαβάστε τη συνέχεια »
Συμφωνώ με όσα γράφει ο Vassilis T. Είμαι κι εγώ της 31ης Σειράς. Κάνουμε ακριβώς την ίδια σκέψη, έχοντας την ίδια εύλογη απορία.
Αγαπητέ κύριε Καρασαββίδη,
Θα ήθελα να ανοίξω ένα θέμα που δεν έχει θιχτεί σχετικά με τα εφάπαξ μεταξύ 28-7-14 και 12-8-14.
Οι συνάδελφοι αυτοί είναι της 31ης σειράς ΣΤΥΑ και κατέθεσαν clearance διαγραφής στις 25-7-14 (παρασκευή).
Η αλληλογραφία από το ΟΛΚΑ/ΓΕΑ έφυγε υπηρεσιακά με αποτέλεσμα η είσοδος της στον ΕΛΟΑΑ να γίνει μετά την 1-8-14.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι ο τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ. Αν γίνει με τον παλαιό τρόπο έχει καλώς.
Αν γίνει με νέο τρόπο που θίγει τους συναδέλφους, τι μέλλει γενέσθαι;
Προφανώς θα τεθεί νομικό θέμα από τους ενδιαφερόμενους καθόσον η κωλυσιεργία προκύπτει με ευθύνη του ΓΕΑ.
Μιλάμε για 19 Αξιωματικούς, ευδοκίμως τερματίσαντες οι οποίοι πέφτουν θύματα του συστήματος που υπηρέτησαν επί 35ετία.
Παρακαλώ πολύ να μπορούσα να έχω τη γνώμη-γνώσεις σας επί του θέματος.
Κανένας νόμος ποτέ δεν είναι τόσο λεπτομερής και δεν μπορεί να καλύψει όλα τα πιθανά ενδεχόμενα, γι’ αυτό άλλωστε υπάρχουν οι δικηγόροι και τα δικαστήρια! Σε παρόμοιες περιπτώσεις για την ασάφεια του νόμου δεν φταίνε οι συνάδελφοι που θα κληθούν να τον εφαρμόσουν, αλλά οι συντάκτες του, διότι θα μπορούσε να αναφέρεται κάποια “αντικειμενική” ημερομηνία (ημ/νία διαγραφής ή ημ/νία έκδοσης Σ.Π.). ‘Ομοια περίπτωση είναι για κάποιους παραιτηθέντες η έκδοση Συνταξιοδοτικής Πράξης από το ΓΛΚ πχ. στις 25-7-2014, αλλά επειδή αργεί η κοινοποίηση από το ΓΛΚ στον ενδιαφερόμενο, λογικά η κατάθεση της Σ.Π. στον ΕΛΟΑΑ θα έγινε μετά την 1-8-2014. Είναι θέμα απόφασης του ΕΛΟΑΑ – με “στενή” και άκαμπτη ερμηνεία του νόμου όλες οι ανωτέρω αιτήσεις θεωρούνται εκπρόθεσμες, διότι ο νόμος δεν εξετάζει την αιτία της αργοπορίας. Θα μπορούσαν ίσως να επιχειρήσουν να ερμηνεύσουν το “πνεύμα” του νόμου, θεωρώντας ως ημ/νία αίτησης την ημ/νία διαγραφής για τους αυτεπάγγελτα αποστρατευθέντες και αντίστοιχα την ημ/νία έκδοσης Σ.Π. για τους παραιτηθέντες (ως ημ/νία κάλυψης προϋποθέσεων λήψης εφάπαξ). Αλλά αυτό το ερώτημα θα απαιτούσε… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κύριε Καρασαββίδη, προσωπικά και μάλλον εκ’ μέρους και των υπολοίπων της 31ης σειράς, σας ευχαριστώ για την άψογη και εμπεριστατωμένη γνώμη σας σε χρόνο λιγότερο της μίας ώρας.
Θέλω να πιστεύω ότι οι ε.ε. συνάδελφοι του ΓΕΑ και ΕΛΟΑΑ θα δουν το θέμα με ευρεία σκέψη καθόσον μιλάμε ΜΟΝΟ για 19 Αξιωματικούς.
Αχιλλέα,
στο Ναυτικό και στον Στρατό Ξηράς, τι ισχύει? Τα ίδια με εμάς? και αν όχι γιατί άλλο ταμείο ερμηνεύει τα πράγματα “έτσι” και άλλο ταμείο “αλλιώς”?
Βασίλη,
εκεί “κολλάει” αυτό που είπε ο Αχιλλέας για “δικαστική οδό”, γνώμη μου είναι να μην περιμένεις το “πνεύμα” του νόμου παρακαλώντας από εδώ και από εκεί, θα σου το πω εγώ “κόψε, κόψε, κόψε”…αυτό είναι το “πνεύμα” του κάθε (μνημονιακού) νόμου…
Αν βέβαια προκύψουν μειώσεις που θα θεωρηθούν ότι αξίζουν τα δικαστικά έξοδα, προχωρήστε το αφού πρώτα εισπράξετε το όποιο ποσό…
Με βάση τα λεγόμενα του Αχιλλέα,
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-151/#comment-24458
υπενθυμίζω…
μπορείτε λοιπόν συνάδελφοι (αναγνώστες-σχολιαστές) σ’ αυτό το site με κατάθεση ΣΠ από 1/8/14 και μετά (αν θέλετε) να στείλετε τα στοιχεία σας (αριθμός πρωτ., ημερομηνία κατάθεσης και αριθμός σειράς) για να ενημερωθεί ο πίνακας με τη “Σειρά Εφάπαξ”, αφού πρώτα τα επικαιροποιήσετε με ένα τηλεφώνημα στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ.
Σε συνέχεια των σχολίων:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-151/#comment-24301
(αφορούν προϋπολογισμό ΕΛΟΑΑ)
Υπάρχουν οι παρακάτω εξελίξεις-τροποποιήσεις:
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/01/2015.html
Όπως βλέπετε ο προϋπολογισμός ΕΛΟΑΑ 2016, διαμορφώνεται στα 33,2 εκατ.€
Sorry,
θεωρήστε την παραπάνω ανάρτηση ως μη γενόμενη.
Δεν αφορά τον προϋπολογισμό του 2016, αλλά του 2015.
Καλά τα λες, σε βάθος χρόνου θα γίνουν τα ίδια και φέτος!!! (εκτίμησή μου)
Δηλαδή, στο τέλος του έτους θα βγάλουν 1-2 τροποποιητικές διαταγές με στόχο τον ισοσκελισμένο προϋπολογισμό του ΕΛΟΑΑ!!!
Άλλωστε καθ’ όλο το 2016 θα δοθούν εφάπαξ και στους μετά την 1/8/14 αλλά επειδή μέχρι σήμερα δεν ξέρουν στο ΜΤΑ ακριβώς τον τρόπο υπολογισμού (αν τελικά αλλάξει κάτι – περικοπές), περιορίζονται μόνο στους πριν την 1/8/14 και προϋπολογίζουν με αυτά τα δεδομένα, ύστερα θα προκύψουν εξελίξεις και θα βγάλουν συμπληρωματική διαταγή…(άλλωστε “λεφτά υπάρχουν” όσο εισπράττονται εισφορές, ενοίκια κλπ υπέρ ΕΛΟΑΑ)
ΥΓ: Διάβασα τα συνημμένα σου που μιλάνε για “Ισοσκελισμένους Προϋπολογισμούς” στα πλαίσια των υφιστάμενων Νόμων, ήτοι 33,2 εκατ. κατά το 2015 που όλα διατέθηκαν, με υπόλοιπο μηδενικό!
(Ένα μπράβο στον νέο οικονομικό διευθυντή στο ΜΤΑ, δείχνει ότι τα καταφέρνει καλά “ίσα βάρκα – ίσα γιαλός”!).
Διευκρίνιση
Ο μόνος κίνδυνος να χαθούν μεγάλα ποσά στα εφάπαξ είναι να μην επιτρέψουν οι “δανειστές” την “αυτοτέλεια” των στρατιωτικών ταμείων που προτείνει ο “Πάνος”, ανεξάρτητα αν είναι-δεν είναι βιώσιμα και να μας βάλουν στο “λούκι” του “θανατηφόρου” ΙΚΑ…
(πάντως αυτό δεν δικαιολογεί την μη εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης για το μέλλον του ΕΛΟΑΑ, αλλιώς πώς θα πείσει ο “Πάνος” για το “αυτεξούσιο” μέσω έγκρισης από τα αρμόδια υπουργεία για δημιουργία ταμείου τύπου ΝΠΙΔ?)
Αυτά που ακούστηκαν στο “onalert” και συμφωνώ με τον Αχιλλέα, αποτελούν μια “τάση” για “ήπια” προσαρμογή στα δεδομένα ενός τύπου ΝΠΙΔ ταμείου (μάλλον?)…ώστε να υπάρξει η επιθυμητή “βιωσιμότητα” στις επόμενες γενεές, εφόσον παραμείνουμε “αυτεξούσιοι”. Αλλιώς, όσο και “ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς” να θέλει να πετύχει ο “Παρθένιος”, τα πράγματα δεν θα περνάνε από το χέρι του και οι “ουρές αναμονής” θα “μακραίνουν”…οπότε θα αναγκαστούν για “βίαιες” προσαρμογές…καταστάσεις που απεύχομαι…
…άλλωστε τα λέει εδώ ο “μέγας ποιητής” G.G. με τη δική του εύστοχη ανάλυση!!! http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-149/#comment-24122 δηλαδή ότι από 1.1.2015 σε όλους τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης και Κεντρικής Διοίκησης ή Δημοσίου ή Κράτους, που χορηγούν εφάπαξ παροχές (και τα δικά μας ταμεία) εφαρμόζεται το διανεμητικό σύστημα προκαθορισμένων εισφορών με νοητή κεφαλαιοποίηση (NDC) για όλους τους ασφαλισμένους τους. Συνεπώς επισημαίνει ότι: 1. Η εφαρμογή του Ν. 4242/2014, όπως περιγράφεται αφορά ασφαλισμένους οι οποίοι έχουν καταβάλει εισφορές, έτσι ώστε να μπορεί να γίνει ο υπολογισμός, για το διάστημα από 1.1.2015 και μετά για την χορήγηση εφάπαξ και μόνο για το διάστημα αυτό, με το νέο τρόπο υπολογισμού (βάση το διανεμητικό σύστημα προκαθορισμένων εισφορών με νοητή κεφαλαιοποίηση (NDC). 2. Ο νέος τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ για το διάστημα από 1.1.2015 δεν θα έχει εφαρμογή σε όλους όσους διαγράφηκαν έως τέλος Ιανουαρίου του 2015 (λήξη μετοχικής σχέσης και καταβολή εισφορών τέλος Δεκεμβρίου 2014), και δεν σχετίζεται με το πότε κατατέθηκε η Σ.Π. ΥΓ: Όλα αυτά με το σκεπτικό ότι δεν υπάρξουν ριζικές αλλαγές στο μέλλον… Διαβάστε τη συνέχεια »
Σύμφωνα με τον αρχικό Π/Υ του ΕΛΟΑΑ για το 2015 είχε δοθεί στον ΚΑΕ:0631 το ποσό 31.378.200,00 € για την ανάγκη χορήγησης εφάπαξ εξερχομένων οικονομικού έτους 2015.
Με της δύο τροποποιήσεις το ποσό για την χορήγηση εφάπαξ μειώθηκε κατά 550.000,00 € για την κάλυψη άλλων εξόδων.
Σωστά είπες. Δεν πρόσεξα βέβαια που πήγε το μισό εκατ., μήπως στη μελέτη βιωσιμότητας? Βέβαια στην περίπτωση του 2016 τα πράγματα ξεκινούν από χαμηλά και όπως εκτίμησα μάλλον οφείλεται στις δεσμεύσεις από την τρέχουσα νομοθεσία στη χορήγηση εφάπαξ (μέχρι την 31/7/14). Εσύ πώς το βλέπεις αυτό που έγινε? Δεν νομίζω ότι ξέρουν “κάτι άλλο” ώστε να προϋπολογίσουν μικρότερα ποσά. Εκτός και να έχουν προβλέψει μεγάλες περικοπές στα εφάπαξ και το βλέπουμε “πλαγίως” από τώρα. Πάντως, τα έσοδα του ταμείου, εκτός απροόπτου (δηλαδή νέα νομοθεσία για τις εισφορές και το μέλλον του ταμείου) θα είναι περίπου τα ίδια. Ακόμα και η κάλυψη κάποιων λοιπών δαπανών θα την ξέρουν. Τα αποθεματικά τα έχουν στην άκρη στα πλαίσια ρήτρας μηδενικού ελλείματος ή βιωσιμότητας όπως θέλουν να την πουν… και μάλλον δεν έχουν μειωθεί από πέρσι εκτός και αν “έκαναν φτερά” από ρευστό και υπάρχουν μόνοι οι τίτλοι των repos του Βαρουφάκη… Επομένως, δεν ξέρω πότε θα βγει το νέο ασφαλιστικό και πως θα πορευτεί το μέλλον του ταμείου μας αλλά μόλις προκύψουν εξελίξεις… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλημερα
Και ενω εχω συμπληρωση τα χρονια και ειμαι ετοιμος να υποβαλλω αναφορα αποστρατειας εγινε και το θαυμα. Μου ζητουν να τους πληρωσω εφαπαξ το ποσο για την αναγνωριση των 6 πτητικων που εχω ητοι 6Χ650=3900 ευρω αλλιως δεν μου τα μετρανε τα 3 χρονια. Προσφατη αποφαση λεει της Β1. Ειναι ποτε δυνατον και σε αυτη ειδικα την περιοδο να εχω καβατζαρει 4000. Και καλα εγω ας πουμε οτι τα εχω τα πληρωνω και φευγω. Αλλος συναδελφος που δεν τα εχει δεν εχει δικαιωμα να φυγει??? Τι παπατζιλικια βρηκαν παλι??? Αν κανεις ομως λεει αναφορα παραιτησης τοτε δεν υπαρχει προβλημα, τα πτητικα στα αναγνωριζουν και τα πληρωνεις οπως ισχυε, απλα δεν ξερεις αν μετα απο αυτο δικαιουσαι συνταξης απο το ΓΛΚ. Τι περιπετειες ειναι αυτες που μας ανοιγουν παλι????
Είναι τυπικό το θέμα, εάν χωρίς τα πτητικά δεν θεμελιώνεις, τότε μπορείς να υποβάλλεις μόνο “αίτηση παραίτησης” (με κίνδυνο να μην πάρεις σύνταξη).
Η αίτηση αποστρατείας ξεκινάει με τη φράση “Αναφέρω ότι συμπλήρωσα το χρόνο υπηρεσίας προς απόληψη συντάξεως και επιθυμώ …”, οπότε εσύ δεν μπορείς να επικαλεστείς ότι έχεις θεμελιώσει, χωρίς προηγουμένως να έχεις αναγνωρίσει τα πτητικά.
Ανάλυση των 2 περιπτώσεων (παραίτηση – αποστρατεία) εδώ: http://enstoloi.net/stratos/comment-page-92/#comment-24405
κυριε καρασαββιδη στο ΓΛΚ μου ειχαν αναφερει οτι εαν εχεις πτητικα/καταδυτικα/κτλ. και δεν τα εχεις αναγνωρισει στην υπηρεσια μπορεις να τα αναγνωρισεις στο ΓΛΚ κατα την διαδικασια της συνταξης……ΙΣΧΥΕΙ…τελικα αυτο???
Ισχύει βέβαια, αλλά τυπικά (πάλι) το ΓΛΚ θα το συναντήσεις μετά τη διαγραφή όταν είσαι ε.α., τώρα συζητάμε τι τίτλο θα βάλεις στην αίτηση που θα κάνεις (παραίτηση ή αποστρατεία) ενώ είσαι ακόμα ε.ε.
Υποβάλλοντας παραίτηση ουσιαστικά παραδέχεσαι ότι δεν έχεις θεμελιώσει και παίρνεις την ευθύνη ότι θα αναγνωρίσεις πλασματικό χρόνο ώστε στη συνέχεια θα δικαιούσαι σύνταξη.
Εάν κάτι πάει στραβά (εάν υπάρξει κάποιο πρόβλημα και δεν μετρήσει κάποιο εξάμηνο στο ΓΛΚ) είσαι ξεκρέμαστος.
Πχ. αυτή η φράση υπήρχε σε μία Συνταξιοδοτική Πράξη που μου έστειλαν παλαιότερα, όπου τελικά το ΓΛΚ μέτρησε λιγότερα εξάμηνα από όσα υπολόγιζε ο ενδιαφερόμενος:
“Το δεκαοκτάμηνο από 01/01/2006 έως 30/06/2007 δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο για την προσαύξηση της σύνταξης καθόσον συμπίπτει με το Α εξάμηνο του 2007.”
Εάν ο συνάδελφος είχε υποβάλει παραίτηση (δηλαδή δεν θεμελίωνε χωρίς αυτό το εξάμηνο), τότε προφανώς δεν θα έπαιρνε σύνταξη!
Ετσι ακριβως αυτα μου ειπαν. Να παω στο ΓΛΚ και να ρωτησω αν δικαιουμαι συνταξης χωρις τα πτητικα κλπ κλπ. Χωρις αυτα δεν συμπληρωνω, αλλα να πληρωσω εφαπαξ και 4000 αυτη την περιοδο το βρισκω παραλογο. Ολοι μεχρι τωρα πληρωναν μετα και με δοσεις οπως γινεται και με τα εκστρατειας. Τωρα θυμηθηκαν και τα θελουν ολα εφαπαξ πληρωμενα????? Προς θεου δλδ.
οπως και ετη εκστρατεις (πολεμικα) δεν πρεπει να συμπιπτουν με πτητικα σωστα?
κατα πασα πιθανοτητα ειναι η περιπτωση της μεταπτωσης απο 18μηνα σε 6μηνα και ετυχε να συμπεσουν οποτε η το ενα θα μετραει η το αλλο λογικα δεν γινεται και τα 2.
Ερωτηση: Αν μετα απο επισκεψη στο ΓΛΚ παρω απαντηση οτι ειναι οκ τα πτητικα-εκστρατειας κλπ κλπ μπορω να κανω αναφορα παραιτησης και να προσμετρησω μετα τα πτητικα και πληρωμη για την αναγνωριση αυτων με δοσεις???? Αλλες επιπτωσεις ή διαφορες αποστρατειας και παραιτησης ( με την προυποθεση παραιτησης και απολαβη κανονικης συνταξης με αναγνωριση ολων οκ σαν να ηταν αποστρατεια)?????
Προς Διονυση: Καταβολή κανονικου Εφάπαξ με κατάθεση ΣΠ 4/9/2013 την 6/3/2014 και συμπληρωματικού την 6/2/2016 με το κα;λό και στα δικά σου.