Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 150 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
aero
aero
21 Ιανουαρίου 2016 10:55

Ενημερωτικά, για όσους επίκειται να λάβουν εφάπαξ:
από πρόσφατη εμπειρία μου, το ποσό του εφάπαξ κατατίθεται στη τράπεζα περίπου δύο (2) εβδομάδες μετά το συμβούλιο.
Επίσης μετά από 2-3 μήνες θα λάβετε αναλυτικό έγγραφο για το ποσό που σας χορηγήθηκε.

Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
Απάντηση σε  aero
21 Ιανουαρίου 2016 13:54

Ευχαριστουμε aero για την πληροφορια

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
21 Ιανουαρίου 2016 16:20

…και μετά θα περαστεί από σένα (όχι αυτόματα) στη φορολογική δήλωση….σωστά? (δεν μιλάω για το ποιό εδάφιο, επειδή αυτό “παίζει” γενικώς…)

Ερώτηση 1: Μπορείς να ζητήσεις από το ΜΤΑ να σου βάλει το εφάπαξ σου π.χ. μισό-μισό σε δύο τραπεζικούς λογαριασμούς σου σε διαφορετικές τράπεζες? (θα μου πεις ότι μπορείς να τα μεταφέρεις ηλεκτρονικά μόνο σου αλλά υπάρχουν έξοδα μεταφοράς από τράπεζα σε τράπεζα που αυξάνουν με το ποσό)

Ερώτηση 2: Μετά την καταβολή του εφάπαξ μπορείς να αποπληρώσεις ηλεκτρονικά ένα δάνειό σου από τράπεζα (π.χ. στεγαστικό) ή σε μπλοκάρει το capital control και σου ζητούν μόνο μετρητά με αποτέλεσμα να βγάζεις 420 ευρώ κάθε εβδομάδα μέχρι “κάποτε” να φτάσεις το ποσό που χρειάζεσαι και να πας να αποπληρώσεις το δάνειό σου σε μετρητά ??? (!!!)

Εδώ “κολλάει” και το ερώτημά μου για τυχόν καταβολή του εφάπαξ από το ΜΤΑ σε περισσότερους του ενός τραπεζικούς σου λογαριασμούς ώστε να μπορείς να σηκώνεις παράλληλα 420άρια…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 17:02

Για να μπορείς να σηκώνεις παράλληλα 420άρια, θα πρέπει οι λογαριασμοί να έχουν διαφορετικό πρώτο όνομα.
Ο ΕΛΟΑΑ καταθέτει το εφάπαξ σε λογαριασμό, όπου πρώτο όνομα είναι αυτό του δικαιούχου.
Για μεταφορά μέσω ebanking από λογαριασμό μιάς τράπεζας, σε λογαριασμό άλλης (διαφορετικής), χρεώνεσαι τρία (3) €.

Δεν γνωρίζω σχετικά με την αποπληρωμή (ολική εξόφληση) στεγαστικού δανείου. Ίσως να υπάρχει ρήτρα προεξόφλησης και να μην συμφέρει.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
21 Ιανουαρίου 2016 17:32

Δεν ισχύει….(προσωπική εμπειρία). Σηκώνω από δικό μου λογαριασμό διαφορετικής τράπεζας 420άρια ταυτόχρονα…αρκεί να έχω χρήματα!

“Για να μπορείς να σηκώνεις παράλληλα 420άρια, θα πρέπει οι λογαριασμοί να έχουν διαφορετικό πρώτο όνομα.”

Με πρώτο όνομα το δικό μου, θα μου καταβάλλει εφάπαξ σε 2-3 διαφορετικούς λογαριασμούς αν το ζητήσω?

“Ο ΕΛΟΑΑ καταθέτει το εφάπαξ σε λογαριασμό, όπου πρώτο όνομα είναι αυτό του δικαιούχου.”

Ισχύει μέχρι 1000 ευρώ (νομίζω)…μετά αυξάνεται αρκετά….(μιλάμε για μεταφορές μέρους εφάπαξ π.χ. 30-40.000 ευρώ)

“Για μεταφορά μέσω ebanking από λογαριασμό μιάς τράπεζας, σε λογαριασμό άλλης (διαφορετικής), χρεώνεσαι τρία (3) €.”

Στην περίπτωσή μου, δεν υπάρχει καμιά ρήτρα παρά μόνο τα capital controls… (από ότι ξέρω παίζει μετρητά για μερική/ολική αποπληρωμή ή ισόποση επιστροφή χρημάτων από εξωτερικό…αν είχα!)

“Ίσως να υπάρχει ρήτρα προεξόφλησης και να μην συμφέρει.”

(Αλλά μέχρι να πάρω εφάπαξ…αν πάρω…και όσο πάρω…μπορεί να έχουν αλλάξει πάλι τα πράγματα, ελπίζω προς το καλύτερο!)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 17:46

Συμπλήρωμα Μόλις ξεκίνησαν τα capital controls, επειδή έτυχε να είχα λογαριασμούς και στις τέσσερις μεγάλες τράπεζες (ανοιχτούς χωρίς χρήματα όμως), έδωσα την ευκαιρία ώστε συγγενείς και φίλοι που χρειάζονταν μετρητά στο χέρι να μεταφέρουν εβδομαδιαίως ποσά στο λογαριασμό μου στην ίδια τράπεζα με τη δική τους (χωρίς χρέωση κάποιου ποσού μεταφοράς) και στη συνέχεια να κάνω ανάληψη και να τους τα δίνω στο χέρι ενώ αυτοί σήκωναν και από το λογαριασμό τους πάντα για την ίδια εβδομάδα μιλάμε…δεν το έκανα με έναν μόνο λογαριασμό μου αλλά και με τους τέσσερις ταυτόχρονα….καλό ε? Από το 2016 και ύστερα, λένε ότι θα ελέγχουν τις μεγάλες διατραπεζικές μεταφορές ποσών (πάνω από τα 500 ευρώ?) στα πλαίσια του περιουσιολογίου που ετοιμάζουν…εκεί χρειάζεται προσοχή γιατί μπορεί να βρεθεί κάποιος στη δυσάρεστη θέση να του φορολογούν όσα δεν μπορεί να δικαιολογήσει από τις συνεχόμενες μεταφορές από τρίτα πρόσωπα στο όνομά του για διευκόλυνση αναλήψεων…να ‘χουμε το νου μας παίδες! ΥΓ: Αυτό σκοπεύω να κάνω και με το εφάπαξ προκειμένου να μηδενίσω με μετρητά το δάνειό μου… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 18:46

Συνάδελφοι, για τα τραπεζικα θέματα που συζητάτε, σας ενημερώνω ότι: α) Ο περιορισμός αναλήψεων που ισχύει είναι τα 420 € εβδομαδιαίως ανά λογαριασμό, μη συμπεριλαμβανόμενων των μεταφορών σε άλλο λογαριασμό. Δηλ. δεν μπορεί το όριο αναλήψεων + πληρωμών (με κάρτα συνδεδεμένη με το λογαριασμό αυτό ή μέσω e-banking) να ξεπεράσει τα 420€. β) Μπορεί το ίδιο πρόσωπο να έχει πολλούς λογαριασμούς και να κάνει χωρίς άλλους περιορισμούς, ταυτόχρονες αναλήψεις ή άλλες συναλλαγές μέχρι του ορίου των 420€ ανά εβδομάδα και ανά λογαριασμό. γ) Δεν επιτρέπεται η άντληση χρημάτων από λογαριασμό με σκοπόμ την εξόφληση δανείων. Μπορείς να εξοφλήσεις δάνειο μόνο με κατάθεση μετρητών. δ) Ποινή προεξόφλησης δανείου δεν υπάρχει πλέον σε καμία τράπεζα. Έγιναν προσφυγές πριν μερικά χρόνια και το κατάργησαν. Ακόμη κι αν το συμβόλαιό σας αναφέρει ποινή προεξόφλησης, μη σας ανησυχεί. Δεν ισχύει. Για να σας φύγει κάθε αμφιβολία, ζητήστε από την τράπεζά σας να σας εκτυπώσει το τρέχον υπόλοιπο του δανείου σας. Εκεί θα δείτε ότι σε περίπτωση προεξόφλησης, σας ζητάει ακριβώς το κεφάλαιο που έχει απομείνει… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 20:39

Συνάδελφε,

από προσωπική μου εμπειρία, τα 420 ευρώ αφορούν μόνο τις εβδομαδιαίες αναλήψεις σε μετρητά. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές από τον τραπεζικό λογαριασμό και οι αγορές με κάρτα debit δεν προσμετρούνται στο εβδομαδιαίο όριο των 420 ευρώ…μόνο οι αναλήψεις σε μετρητά περιορίζονται από τα capital controls εντός χώρας.

Με όλα τα άλλα που γράφεις, συμφωνώ.

Δηλαδή,
με το θέμα της εξόφλησης του δανείου μόλις πάρουμε το εφάπαξ, προς το παρόν υπάρχει πρόβλημα…πρέπει να έχουμε το ποσό στην άκρη σε μετρητά για να το εξοφλήσουμε. Δες πράγματα, να παίρνεις το εφάπαξ και να μην μπορείς να ξεπληρώσεις το δάνειό σου για να ησυχάσεις!!! Έλεος!!!

ΥΓ: Γι’ αυτό ρώτησα αν μπορεί το ΜΤΑ να ρίξει το εφάπαξ σε πολλαπλούς λογαριασμούς (π.χ. 2-3) στο όνομα του δικαιούχου ώστε να σηκώνει τα 420άρια κάθε εβδομάδα μέχρι να μαζέψει το ποσό (πέρα από τις λοιπές υποχρεώσεις σε μετρητά).

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 18:17

Φιλε johnny κατσε να (αν)το παρουμε πρωτα !!!!!! Ολα τα υπολοιπα ειναι ευκολα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  χρήστος
21 Ιανουαρίου 2016 18:30

Σωστά Χρήστο!

….αλλιώς θα μας τα πάρουν οι δικηγόροι που θα τρέχουμε…

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Ιανουαρίου 2016 12:07

Φίλε Johny B, ίσως να μην το διευκρίνησα καλά. Στο ποσό των 420€ προσμετρούνται οι συναλλαγές (αγορές) με κάρτα ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ όχι πιστωτικές. Δηλ. οι συναλλαγές κατά τις οποίες γίνεται άμεση μεταφορά χρημάτων σε αυτόν από τον οποίο ψωνίζεις (πχ super market κλπ). Επαναλαμβάνω, μόνο για αγορές με χρεωστική. Είναι 100% τσεκαρισμένο γιατί την κάρτα ανάληψης μετρητών χρησιμοποιώ συστηματικά από την αρχή του capital control και έχω κάνει και πολλές δοκιμές αναλήψεων από ΑΤΜs.

Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Ιανουαρίου 2016 02:01

Όχι φίλε,κάνεις λάθος.Με τις χρεωστικές κάρτες οι συναλλαγές είναι χωρίς όριο και δεν προσμετρούνται στο εβδομαδιαίο ποσό ανάληψης.Το έχω κάνει άλλωστε πολλές φορές,όταν είχε καλυφθεί το εβδομαδιαίο όριο που μπορούσα να κάνω ανάληψη.Μπορεί κάποιος για παράδειγμα,να κάνει αγορά από κατάστημα, χρησιμοποιώντας την χρεωστική του κάρτα για ποσό πχ 1000 ευρώ(αν βέβαια έχει τόσα διαθέσιμα στον συνδεδεμένο λογαριασμό του)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Ιανουαρίου 2016 17:32

Προφανώς Κωνσταντίνε έχεις πολύ χαμηλό όριο στις ημερήσιες αγορές με debit και αυτό σου δίνει την εντύπωση ότι “συμπλήρωσες”…πήγαινε στην τράπεζά σου και ζήτησε να σου το ανεβάσουν για να νιώθεις πιο άνετα….εφόσον υπάρχει και χρήμα διαθέσιμο!

makis
makis
21 Ιανουαρίου 2016 01:05

ΠΡ0ΣΟΧΗ ΠΑΥΛΟ ΤΟ Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας να λεει ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

pavlos
pavlos
Απάντηση σε  makis
21 Ιανουαρίου 2016 16:03

Ευχαριστω!!!!!

makis
makis
21 Ιανουαρίου 2016 01:00

Αναλυτικά για παυλο 1.Αίτηση αρχικού εφάπαξ βοηθήματος 2 Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας.
3 Φωτοτυπία τραπεζικού λογαριασμού με πρώτο όνομα του δικαιούχου
4 Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας χωρίς οφειλές για είσπραξη χρημάτων από ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ.
5 Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, για την οποία απαιτείται το γνήσιο της υπογραφής του Δηλούντος στην οποία θα αναφέρεται ότι: “Επιθυμώ όπως κατατεθεί το εφάπαξ Βοήθημα Αποστρατείας που μου αναλογεί από το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ στο λογ/σμό με IBAN ………… της Τράπεζας …………”.

makis
makis
21 Ιανουαρίου 2016 00:50

Παυλος μπες στη σελίδα του μτα και μετα ελοαα πατα στα έντυπα και κατέβασε αυτό που λέει αίτηση αρχικού εφάπαξ βοηθήματος. Στο έντυπο αυτό δεξιά λέει τα δικαιολογητικα , και αφού τα συμπλήρωσης Η αίτηση και η δήλωση του νόμου 1599 που αναφέρεται στην αίτηση θέλουν γνήσιο υπογραφής από τα κεπ τα άλλα έγγραφα δεν χρειάζονται και τα στέλνεις στο ελοαα

pavlos
pavlos
21 Ιανουαρίου 2016 00:21

Καλημέρα σε όλους ! Με ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ 20-05-14 με ειδοποίησαν χθές από το ΕΛΟΑΑ για αποστολή δικαιολογητικών για είσπραξη του κανονικού ΕΦΑΠΑΞ .Μηπως ξερει κανεις τα αντιτυπα για δικαιολογητικά(στο ΜΤΑ) δεν απαντάνε στα τηλέφωνα!!!!

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  pavlos
21 Ιανουαρίου 2016 11:13

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρεις την αίτηση για την χορήγηση αρχικού εφάπαξ, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που θα επισυνάψεις όπως αναγράφονται στο δεξιό μέρος της.
https://www.haf.gr/wp-content/uploads/imported/el/structure/units/mta/pdf/eloaa_11.pdf

ARAMP.GEO
ARAMP.GEO
20 Ιανουαρίου 2016 13:31

Καλημέρα σε όλους τους απόστρατους! Με ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ 13-05-14 και α.α 25 με ειδοποίησαν χθές από το ΕΛΟΑΑ για αποστολή δικαιολογητικών για είσπραξη του κανονικού ΕΦΑΠΑΞ περίπου στα μέσα του Φεβρουαρίου με το καλό και στους υπόλοιπους συναδέλφους…..

Johnny B.
Johnny B.
20 Ιανουαρίου 2016 12:55

Αχιλλέα,

είδα ότι αφαίρεσες 40 εφάπαξ από τη σειρά αναμονής όταν υπήρξε μόνο ο Παναγιώτης εδώ:

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-150/#comment-24198

που αναφέρεται σε συνεδρίαση στο τέλος του μήνα με καταβολή 40 κανονικών εφάπαξ.

Αλλά σε κάποιο άλλο σημείο υπήρξε συνάδελφος που αναφερόταν σε άλλο νούμερο, μπορεί και μικρότερο…

Μήπως θα ήταν πιο συνετό να περίμενες μέχρι το τέλος του μήνα και αν υπήρχαν και άλλες πληροφορίες για επιβεβαίωση των 40 εφάπαξ τότε να τα αφαιρέσεις??? (λέω τώρα…)

Johnny B.
Johnny B.
20 Ιανουαρίου 2016 16:40

Αχιλλέα,

το πρόσεξα αυτό αλλά τον προηγούμενο μήνα που είχες αφαιρέσει 40 άτομα στις αρχές του Δεκ.15 όταν έκανα έλεγχο λίγο πριν τα Χριστούγεννα, είχαν δοθεί μόνο 30 εφάπαξ και για τα άλλα θα αποφάσιζαν προς το τέλος του έτους…τελικά ξεπέρασαν τα 50 αλλά υπήρχε ένα μπέρδεμα για όποιον ήθελε να τσεκάρει τη σειρά του θεωρώντας ότι τα 40 που αφαίρεσες είχαν ήδη δοθεί…οπότε ο καθένας μπορούσε να έβγαζε διαφορετικά συμπεράσματα σε σχέση με αυτά που του έλεγαν από το ΜΤΑ…(προσωπική εμπειρία)

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 15:04

Johnny B. Σε προηγούμενη ενημέρωση που είχα σε τηλεφώνημα μου στο ΜΤΑ μου είχαν πει τότε ότι είχα σειρά 186 με βάση την οποία είχε ενημερώσει τον πίνακα και ο Αχιλλέας. Προχθές (19/1) που με ενημέρωσαν για αποστολή των δικαιολογητικών ρώτησα τη σειρά έχω και μου είπαν 39 και για αυτό ζήτησα από τον Αχιλλέα να κάνει τη διόρθωση έτσι ώστε να γίνει πιο ακριβής η σειρά στον πίνακα έστω και για 1 άτομο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
21 Ιανουαρίου 2016 15:58

Παναγιώτη,

πρώτα από όλα, καλοφάγωτο σε λίγες μέρες και σε καλή μεριά συνάδελφε!

Αυτό που έκανες ήταν πολύ σωστό.

Αυτό που είπα, είναι να μην αλλάζει ο Αχιλλέας τη σειρά πριν να γίνει το συμβούλιο και αποφασιστεί “τότε” για τα “πόσα” εφάπαξ θα χορηγηθούν τελικά…ας μην μπερδεύουμε την προετοιμασία/συλλογή χαρτιών με τη χορήγηση…

Δηλαδή, προτείνω αφού απαντηθεί αυτό:

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-150/#comment-24266

τότε κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να αφαιρεθούν τα εφάπαξ, όχι νωρίτερα και στο περίπου.

Παναγιώτης
Παναγιώτης
20 Ιανουαρίου 2016 11:50

Αχιλλέα καλημέρα,
Θέλω να σε ρωτήσω για μία διαφορά που είδα στα μερίσματα που δίνει το ΜΤΑ με το πρόγραμμά σου. Μπήκα στη ΣΙ στις 18-9-89 και διαγράφηκα στις 25-7-15. Το πρόγραμμα μου δίνει 27,67 μερίδια, ενώ το ΜΤΑ δίνει 26,67. Επίσης στη δεξιά στήλη που υπολογίζεις τη μετοχική σχέση ΜΤΑ, βγαίνει ο αριθμός 26,10. Πού υπάρχει λάθος;
Ευχαριστούμε για την τέλεια δουλειά σου!!!

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
Απάντηση σε  Παναγιώτης
20 Ιανουαρίου 2016 15:06

Συγγώμη που παρεμβαίνω. Έχω την εντύπωση ότι το ΜΤΑ υπολογίζει διαφορετικά από εσένα τους μήνες στρατιωτικής Σχολής. Αν τους μειώσεις έναν έναν μήνα, θα διαπιστώσεις, πιστεύω, μια “σύμπλευση” με αυτά τα μερίσματα του ΜΤΑ. Στο γράφω αυτό γιατί σε συνάδελφο του Σ.Ξ, το ΜΤΣ υπολόγισε με διαφορετικό αριθμό τους μήνες της Σχολής σε σχέση με εμένα που έφυγα βέβαια επτά (7) μήνες μετά από τον συνάδελφο που ήταν συμμαθητής μου. Νομίζω ότι αυτή είναι η διαφορά.

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
20 Ιανουαρίου 2016 16:36

Έτσι ακριβώς. Ο συνάδελφος μου δεν αιτήθηκε τρίμηνες αποδοχές, όπως εγώ.

Παναγιώτης
Παναγιώτης
20 Ιανουαρίου 2016 17:24

Εγώ πήρα τρίμηνες αποδοχές και όντως η σύνταξή μου ξεκίνησε στις 26-10-15. Παρόλα αυτά το ΜΤΑ υπολόγισε 26,67 μερίδια και όχι 27,67

Chris K.
Chris K.
20 Ιανουαρίου 2016 09:26

Καλημερα με ημερομηνια καταθεσης ΣΠ 8-5-14 και α.α 12 κατεθεσα δικαιολογητικα στο ΜΤΑ για εισπραξη κανονικου εφαπαξ μεσα φεβρουαριου. (α.α συμπληρωματικου 700+) . Για εκδοση Φορολ. Ενημ. με οφειλες ρυθμισμενες η εφορια δινει Φ.Ε. και κραταει το 1/7 της συνολικης οφειλης.

Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
19 Ιανουαρίου 2016 19:30

Μονο τον ενφια χρωσταω 2 δοσεις Γεναρη Φλεβαρη οχι ομως ληξιπροθεσμο Πιστευω να μην υπαρξει κολλημα σωστο??

G.G.
G.G.
Contributor
19 Ιανουαρίου 2016 20:00

Δοκίμασες να εκτυπώσεις Φ.Ε. από το taxis, και δεν μπόρεσες ?

Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
Απάντηση σε  G.G.
19 Ιανουαρίου 2016 20:47

Δεν εχω pc απο το κινητο γραφω μπορει καποιος συναφελφος που πηρε εφαπαξ να μου πει ??

Johnny B.
Johnny B.
19 Ιανουαρίου 2016 21:27

Αν δεν έχεις pc, πήγαινε αύριο το πρωί στην εφορία και ζήτησε “φορολογική ενημερότητα για είσπραξη χρημάτων από το Δημόσιο” και είσαι “έτοιμος” (να ξέρεις ότι θα σου δώσουν ενημερότητα ισχύος ενός μήνα αλλά σου αρκεί).

Μάζεψε όμως και όλα τα υπόλοιπα χαρτιά που απαιτούνται (όπως σου τα είπαν από το ΜΤΑ).

Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
Απάντηση σε  Johnny B.
19 Ιανουαρίου 2016 21:34

Σ’ευχαριστω Johny B και σου ευχομαι και σενα το γρηγοροτερο να χαμογελασεις????

Σταυρος Μαστορακις
Σταυρος Μαστορακις
19 Ιανουαρίου 2016 18:15

Καλησπερα Αχιλλεα ηθελα να ρωτησω οταν μου ζητανε φορολογικη ενημεροτητα χωρις οφειλες για εισπραξη χρηματων απο ΜΤΑ/ΕΛΟΟΑ εννοουν ληξιπροθεσμες η ακομα και αυτες που τρεχουν αλλα δεν εχουν πληρωθει, π.χ ΕΝΦΙΑ Ιανουαριου Φεβρουαριου?? Σ’ευχαριστω.

Johnny B.
Johnny B.
19 Ιανουαρίου 2016 18:36

Όταν λένε όλα εννοούν όλα…

ΕΝΦΙΑ, Τέλη Κυκλοφορίας, Εφορία Έτους, Ληξιπρόθεσμες, …κλπ κλπ κλπ

Αν όλα τα προηγούμενα δεν είναι ληξιπρόθεσμα και τα πληρώνεις σε δόσεις στην εφορία (όχι όταν τα κανόνισες σε δόσεις μέσω τράπεζας και χρωστάς στην τράπεζα αλλά με την εφορία είσαι καθαρός) τότε πας στον έφορο και του ζητάς “φορολογική ενημερότητα για είσπραξη χρημάτων από το Δημόσιο” και είσαι “έτοιμος” με ενημερότητα ισχύος ενός μήνα μόνο…σου αρκεί….

Αν χρωστάς ληξιπρόθεσμες τότε μπες σε πρόγραμμα διακανονισμού με την εφορία ή αποπλήρωσέ τες αλλιώς εφάπαξ δεν παίρνεις…

GEORGE
GEORGE
19 Ιανουαρίου 2016 17:43

Καλησπέρα σε όλους τους απόστρατους! Με ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ 13-05-14 και α.α 26 με ειδοποίησαν σήμερα από το ΕΛΟΑΑ για αποστολή δικαιολογητικών για είσπραξη του κανονικού ΕΦΑΠΑΞ περίπου στα μέσα του Φεβρουαρίου .

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
19 Ιανουαρίου 2016 14:08

Καλημέρα σε όλους . Σήμερα με ειδοποίησαν από το ΜΤΑ να στείλω τα χαρτιά για λήψη αρχικού εφάπαξ με κατάθεση ΣΠ 20/5/2014 και α/α 39.Στον πίνακα του site από προηγούμενη ενημέρωση μου φαίνομαι με α/α 40 (Αχιλλέα κάνε τη διόρθωση σε παρακαλώ). Ακόμα μου είπαν ότι θα συνεδριάσουν προς το τέλος του μήνα και θα δώσουν 40 εφάπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
19 Ιανουαρίου 2016 16:26

Αχιλλέα,

για δώσε να καταλάβουμε το γιατί να δώσει αυξημένη προτεραιότητα μόνο στο επόμενο δίμηνο? Θες να πεις για να συμπορευτεί με τα ΜΤΣ και ΜΤΝ που είναι λιγάκι μπροστά μας και να συμπέσουν όλοι τους μέχρι αυτούς την 31/7?

Λες να μην έχει ξεκαθαρίσει το “τοπίο” με τα εφάπαξ των ένστολων (ΝΠΔΔ Ταμεία) και η αποφυγή κοινού ταμείου εφάπαξ στο Δημόσιο μέχρι τον Μάρτιο? …ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η καταβολή των εφάπαξ (σε 40άδες)….?

(αστειεύομαι ή είμαι πολύ αισιόδοξος? …ακούγοντας τα όσα κυκλοφορούν για “σκληρή γραμμή” του ΔΝΤ!)

Johnny B.
Johnny B.
19 Ιανουαρίου 2016 18:12

Για να ακριβολογούμε… όλα είναι θέμα “τεχνικής” επεξεργασίας των δεδομένων του ΕΛΟΑΑ και πολιτικής “θέλησης” για εφαρμογή των αποτελεσμάτων της μελέτης βιωσιμότητας (που ακόμα περιμένουμε να δούμε…και δεν είδαμε!). Πιο “ψιλιασμένοι” οι δικηγόροι προέβησαν σε αναλογιστική μελέτη το καλοκαίρι που προχώρησε με εκπονητή τη γνωστή εταιρεία. Τα αποτελέσματα νομίζω ότι τα “αναμενόμενα” που ισχύουν τα “ΟΜΟΙΑ” (?) σ’ όλο το “παλιομοδίτικο” δημόσιο της χώρας μας… Σας παραπέμπω στο link: http://www.dslar.gr/wp-content/uploads/2015/06/201506120902402848.pdf με τίτλο: “ΤΑΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ – ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ Ν.4281/2014” Εκπονητής: PRUDENTIAL ACTUARIAL SOLUTIONS LTD (12/06/2015) Επισημάνσεις: 1. Η παρούσα αναλογιστική μελέτη εκπονείται για τους σκοπούς του άρθρου 220, παράγραφος 1, του Ν. 4281/2014. 2. Σύμφωνα με τον ανωτέρω νόμο ο κλάδος επικουρικής ασφάλισης του ΤΕΑΔ θα πρέπει από 1/7/2015 και εφεξής, είτε να ενταχθεί στο ΕΤΕΑ (Ενιαίο Επικουρικό Ταμείο), είτε να μετατραπεί αυτοδίκαια σε ΝΠΙΔ υποχρεωτικής ασφάλισης λειτουργώντας σύμφωνα με τα άρθρα 7 & 8 του Ν.3029/2002. 3. Συμπερασματικά, η απόφαση για μετατροπή του Ταμείου σε ΝΠΙΔ έγκειται στο γεγονός, κατά πόσο οι αρμόδιοι… Διαβάστε τη συνέχεια »

makis
makis
19 Ιανουαρίου 2016 13:30

Καλήμερα. με ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ 20-05-14 και α.α 38 με ειδοποίησαν σήμερα από το ΕΛΟΑΑ για αποστολή δικαιολογητικών για είσπραξη του κανονικού ΕΦΑΠΑΞ μέσα στο Φεβρουάριο με το κάλο και οι υπόλοιποι

thanasis
thanasis
19 Ιανουαρίου 2016 13:06

Καλήμερα. με ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ 14-05-14 και α.α 27 με ειδοποίησαν σήμερα από το ΜΤΑ για αποστολή δικαιολογητικών για είσπραξη του κανονικού ΕΦΑΠΑΞ μέσα στο Φεβρουάριο. Με το καλό και στους υπόλοιπους συναδέλφους…..