Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 154 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιάννης
Γιάννης
4 Φεβρουαρίου 2016 10:36

Για να δούμε τελικά πότε και τι θα απαντήσουν.
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/02/blog-post_34.html#more

Τις ευχές μου για την προσφορά που μας παρέχεις Αχιλλέα

aero
aero
4 Φεβρουαρίου 2016 10:22

Αχιλλέα,
εύχομαι το site σου να συνεχίσει να υπάρχει για χρόνια πολλά.
Με την ανιδιοτελή δουλειά σου, κάλυψες ένα μεγάλο κενό στην ενημέρωσή μας. Γι΄αυτό και το site οδεύει από επιτυχία σε επιτυχία και έχει αγαπηθεί από τόσους πολλούς.
Θεωρώ πολύ σημαντικό ότι οι συνάδελφοι έχουν κρατήσει τα σχόλιά τους σε υψηλό επίπεδο κοσμιότητας, όλοι βλέπουμε τί γίνεται σε άλλα sites!
Αυτό αποδεικνύει (κατ΄εμέ) ότι το ήθος των συναδέλφων βρίσκεται αρκετά ψηλότερα από αυτό του μέσου Έλληνα.
Και κάτι τελευταίο που δείχνει πολλά … στις εκατοντάδες χιλιάδες υπαλλήλων του Δημοσίου, δεν έχει βρεθεί ούτε ένας να φτιάξει κάτι αντίστοιχο για τον τομέα τους.
Νά’ σαι καλά και να συνεχίσεις με τον ίδιο ενθουσιασμό για πολλά-πολλά χρόνια.
Υ.Γ. που οφείλεται το peak των σχολίων τον Νοε. 2014?

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  aero
4 Φεβρουαρίου 2016 10:33

Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του καλού συναδέλφου aero και να εκφράσω και εγώ με την σειρά μου, τις θερμότερες ευχές μου.

TONY
TONY
Απάντηση σε  aero
4 Φεβρουαρίου 2016 13:30

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!!!!!

Στέλιος Βλαχάκης
Στέλιος Βλαχάκης
4 Φεβρουαρίου 2016 08:53

Αγαπητέ συμμαθητή, Χρόνια Πολλά στο site και σε σένα καλή δύναμη και κουράγιο για μια το ίδιο δημιουργική συνέχεια!!! Να είσαι πάντα καλά!!

Johnny B.
Johnny B.
4 Φεβρουαρίου 2016 01:51

Αχιλλέα,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο site σου και με επιτυχίες όπως πάντα!!! Σ’ ευχαριστούμε πολύ!!!

Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
4 Φεβρουαρίου 2016 00:09

ΑΧΙΛΛΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
3 Φεβρουαρίου 2016 23:02

Αχιλλέα χρόνια πολλά για το site ( 28-1-2013).
Ένα μεγάλο ευχαριστώ που δημιούργησες αυτόν τον ιστοχώρο για την ενημέρωση όλων τον αποστράτων και όχι μόνο.

G.G.
G.G.
3 Φεβρουαρίου 2016 22:35

Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους 37.050.000,00 € του ΜΤΑ για καταβολή μηνιαίων μερισμάτων για το 2016.
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΒΩ346ΨΧΗ5-ΟΜΚ?inline=true

Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
3 Φεβρουαρίου 2016 19:34

Μακαρι Στεργιε ξερεις τι ειναι να μη μπορεις να σηκωσεις το κοπο μιας ζωης το αιμα σου αλλα να τραβαμε το μαρτυριο της σταγονας??

ben
ben
3 Φεβρουαρίου 2016 19:08

Καλησπερα σε ολους απο τηλ. Επικοινωνία σημερα με ΜΤΑ μου ειπαν οτι εχω σειρά κανονικου εφαπαξ 26 στο πινακα του σαιτ εχω το νουμερο 27 εαν θελετε το διορθώνεται! Τωρα απο πληροφορίες και για ενημερώση το αναφέρω οτι απο το Δεκέμβριο δεν εχει ξαναγίνει μου ειπαν συμβουλιο για εφαπαξ και μαλλον τα μοιρασαν απο μονοι τους σε Δεκέμβριο και Ιανουαρίο δλδ ηταν εγκεκριμένα απο Δεκέμβριο αυτα που εχουν δοθεί μεχρι τωρα !!Τωρα για Φεβρουαρίο μάλλον δεν θα γίνει συμβουλιο αλλα Μάρτιο αλλα πριν γινουν κρίσεις γιατι το επόμενο εαν αλλαξουν προσωπα μεχρι να ξαναγινει συμβουλιο θα παει Ιουνιος!!Αυτα απο εμενα καλο βραδυ σε ολους και μακαρι να βγω ψεύτης! !!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ben
3 Φεβρουαρίου 2016 22:43

ben,
μας κοινοποιείς κάποιες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες (δεν έγινε συμβούλιο τον Ιαν., δεν θα γίνει τον Φεβ, θα αλλάξουν τα μέλη του συμβουλίου λόγω κρίσεων τον Μαρ., θα ξαναγίνει συμβούλιο τον Ιούνιο!).
Νομίζεις ότι έτσι ενημερώνεις τους αγωνιούντες συναδέλφους?
Εγώ την ενημέρωση που μας παρέχεις την θεωρώ ραδιο-αρβύλα.

ben
ben
Απάντηση σε  aero
4 Φεβρουαρίου 2016 00:26

Φιλε aero να σε πληροφορήσω οτι αυτο το μαλλον δεν θα γινει το Φεβρουάριο συμβουλιο μου το ειπαν απο το ΜΤΑ που επικοινώνησα για το νούμερο της σειρας για το εφαπαξ σημερα και οπως διαβασες τελειωνοντας την προηγούμενη αναρτήσει γραφω οτι μακαρι να βγω ψεύτης! !Καληνύχτα λοιπόν σε ολους και μακάρι να μπορεσουν να κανουν καθε εβδομάδα συμβουλιο και να δινουν Εφαπαξ! !!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ben
4 Φεβρουαρίου 2016 01:13

Ben,

εμένα αυτό που με νοιάζει είναι ένα και το αυτό!

Αν θα πάρω ολόκληρο το εφάπαξ μου και σε ευρώ…αν θέλουν να μου το δώσουν χωρίς συνεδρίαση ας το κάνουν, no problem!

ΥΓ: Αν λόγω κρίσεων-εορτών-γραφειοκρατίας κλπ σταματήσουν να δίνουν εφάπαξ και ξαναρχίσουν το καλοκαίρι τότε “θα είμαστε για κλάματα”…και δεν θα μας φταίει ούτε το “απεχθές” Μνημόνιο ούτε ο Μέγας “Κατρού”, ούτε ο “Πάνος”…

J.P.
J.P.
3 Φεβρουαρίου 2016 18:59

Απο τον ενα λογαριασμο βγαζουμε 840 οι δυο μας και συγκεκριμενα απο τον λογαριασμο που εχω για την συνταξη εγω βγαζω 420 απο την καρτα και η γυναικα 420 απο το ταμειο

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  J.P.
3 Φεβρουαρίου 2016 19:42

Έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα γιατί έχω έναν κοινό και έναν μόνος μου. Συνοπτικά 420 ανά δικαιούχο και ανά τράπεζα…όχι ανά λογαριασμό. Αντιγράφω από το site μεγάλης Τράπεζας :
”6. Αν ένας λογαριασμός έχει περισσότερους δικαιούχους, τι ισχύει;
Σε περίπτωση κοινού λογαριασμού, ο κάθε δικαιούχος του λογαριασμού δικαιούται να κάνει ανάληψη μέχρι του ποσού των €60 ημερησίως ή μέχρι του ανωτάτου ποσού των €420 ανά εβδομάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις αναλήψεις από ΑΤΜ, εφόσον ο δικαιούχος διατηρεί κάρτα στο όνομά του.
Για παράδειγμα, σε ένα λογαριασμό με δύο δικαιούχους που έχουν από μία κάρτα ο καθένας στο όνομά του, το ημερήσιο όριο είναι €60 για τον καθένα δικαιούχο, δηλαδή €120 για το λογαριασμό. Αντίστοιχα το εβδομαδιαίο όριο είναι €420για τον καθένα δικαιούχο, δηλαδή €840 για το λογαριασμό.”

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  J.P.
3 Φεβρουαρίου 2016 20:48

Και γιατί δεν βγάζει μια κάρτα J.P. να μην στήνεται στο ταμείο και ταλαιπωρείται ??

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
4 Φεβρουαρίου 2016 00:55

Σωστός! Μόνο με κάρτα μπορεί να το πετύχεις αυτό!

Αλλά το σημαντικότερο είναι άλλο….αν έχεις δάνειο και πάρεις εφάπαξ, δυστυχώς ακόμα δεν μπορείς να το αποπληρώσεις εκτός και αν έχει λεφτά στο σεντούκι ή βγάζεις 420άρια (500άρια σε λίγο) εσύ και οι συνδικαιούχοι σου από έναν ή περισσότερους λογαριασμούς μέχρι κάποτε να φτάσεις το ποσό που χρωστάς….ζήσε Μάη μου…

ΥΓ: Επιμένω στο θέμα της ανάληψης μετρητών από διαφορετικό συνδικαιούχο με ίδιο αριθμό λογαριασμού (με το ίδιο βιβλιάριο) μέσω γκισέ εκτός αν οι τραπεζικοί υπάλληλοι σημειώνουν κάθε φορά ποιος από τους συνδικαιούχους κάνει την ανάληψη και πόσα εντός του ορίου των capital controls…προσωπικά διατηρώ τις αμφιβολίες μου!

J.P.
J.P.
3 Φεβρουαρίου 2016 18:35

Καλησπερα, Johnny B. δεν ειναι ετσι, 420 ευρω ανα δικαιουχο οσους λογαριασμους και να εχεις στην τραπεζα. Εγω μαζι με την γυναικα μου βγαζω 840 την εβδομαδα

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  J.P.
3 Φεβρουαρίου 2016 18:48

Καλησπέρα. Εάν έχεις 2 λογαριασμούς στην ίδια τράπεζα ( κοινούς με την σύζυγο) και έχουν διαφορετικό πρώτο όνομα βγάζεις 840. Εάν έχουν και οι 2 το ίδιο πρώτο όνομα βγάζεις 420.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κωστής
3 Φεβρουαρίου 2016 19:41

Συμφωνώ με τον Κωστή, φίλε J.P.

Johnny B.
Johnny B.
4 Φεβρουαρίου 2016 01:06

Αχιλλέα νομίζω ότι το ξεκαθάρισες με τον καλύτερο τρόπο!

ΥΓ1: Προσωπικά ήμουν τυχερός που με την πάροδο των ετών κράτησα λογαριασμούς ενεργούς (χωρίς κίνηση) σε όλες τις μεγάλες τράπεζες και με το capital controls έβγαλα για όλους κάρτες και web-banking με αποτέλεσμα να “παίζω σ’ όλα τα ταμπλώ”!!! (Μάκαρι να είχα και τα ανάλογα χρήματα για να νιώθω την άνεση της ρευστότητας…).

ΥΓ2: Όπως είπα παραπάνω, έχω μια επιφύλαξη για το θέμα της ανάληψης 420 ευρώ από το γκισέ με το ίδιο βιβλιάριο (αριθμό λογαριασμού) από διαφορετικούς συνδικαιούχους…πως θα το ελέγχουν οι υπάλληλοι αυτό? Δεν το έχω κάνει να ξέρω (διότι τόσο εγώ όσο και τα ενήλικα μέλη της οικογένειάς μου χρησιμοποιούμε διαφορετικούς λογαριασμούς για καλύτερο control των εξόδων-εσόδων). Δηλαδή οι υπάλληλοι στο γκισέ καταγράφουν στην κάθε ανάληψη το ποιος παίρνει χρήματα και πόσα για να ελέγχουν ανά λογαριασμό αν ο κάθε συνδικαιούχους έπιασε το όριο των 420 ευρώ??? (στο ελλάντα? αρ γιου σίριους? θα έλεγε και ο Σόιμπλε…)

Johnny B.
Johnny B.
4 Φεβρουαρίου 2016 14:57

Αντιληπτό!

Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
3 Φεβρουαρίου 2016 17:04

Καλησπερα στο σαιτ γνωριζει καποιος τι γινεται με τα capital controls Τα 420 ευρω αναληψη ειναι ανα δικαιουχο που υπαρχει στο λογαριασμο δηλαδη με 2 δικαουχουςειναι 840 ευρω την εβδομαδα ??

Johnny B.
Johnny B.
3 Φεβρουαρίου 2016 18:00

Σταύρο μπήκες στο νόημα αυτών που λέγαμε τις προάλλες μ’ έναν άλλο συνάδελφο… Δηλαδή, καλά πήρες το εφάπαξ σου και τώρα πώς θα ξεπληρώσεις π.χ. το δάνειό σου εν μέσω capital controls? η σκληρή πραγματικότητα του να ‘χεις τα χρήματα και να μην μπορείς να τα “δουλέψεις”! Λοιπόν, στην περίπτωσή σου, από κάθε τραπεζικό λογαριασμό μπορείς να σηκώνεις ρευστό μόνο 420 ευρώ την εβδομάδα άσχετα αν έχεις βάλεις 10 άτομα συνδικαιούχους… Οπότε αν είχες παλιά 3-4 τραπεζικούς λογαριασμούς (στην ίδια ή σε άλλη τράπεζα) που ήταν ανενεργοί και τους έκλεισες…έπαιξες και έχασες! γιατί τώρα θα μπορούσες να μεταφέρεις εκεί ηλεκτρονικό χρήμα που δεν έχει (χαμηλό) όριο συναλλαγών και να πήγαινες στην τράπεζα ή στις τράπεζες για να κάνεις ισόποσες αναλήψεις των 420 ευρώ άνετα την ίδια μέρα… ΥΓ: Πάντως είναι ευκαιρία να βάλουμε λιγάκι και το computer να δουλέψει (που πολλοί έχουν στο σπίτι για έπιπλο ή για να παίζουν τα παιδιά ηλεκτρονικά παιχνίδια) και να εμπιστευτούμε την τεχνολογία κάνοντας τις αγορές μας και τις πληρωμές μας ηλεκτρονικά χωρίς capital… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Φεβρουαρίου 2016 20:40

Μακάρι να είχες 10 συνδικαιούχους

10 συνδικαιούχοι Χ 420,00 € την εβδομάδα = 4.200,00 €
4.200,00 € Χ 4 εβδομάδες ο μήνας = 16.800,00 €

Και αυτό μόνο από ένα πιστωτικό ίδρυμα, αν έχεις και σε άλλο τότε μπορείς να βγάζεις αντίστοιχα του αριθμού των συνδικαιούχων και από το άλλο μεταφέροντας χρηματικό ποσό.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
4 Φεβρουαρίου 2016 01:20

Σ’ έναν λογαριασμό μου έχω 3 συνδικαιούχους…θα προσπαθήσω να τους μαζέψω και να πάμε ο ένας πίσω από τον άλλο στο γκισέ…ο ένας θα πάρει 420 ευρώ, ο άλλος 20 και ο άλλος 210 και έπειτα θα κάνουμε το ίδιο (με τα ίδια ποσά) την επόμενη και την μεθεπόμενη να δούμε…ελέγχουν το υπόλοιπο που σηκώνει ο κάθε συνδικαιούχους από τον ίδιο λογαριασμό με το ίδιο βιβλιάριο εβδομαδιαίως….έλεος!!!

Johnny B.
Johnny B.
3 Φεβρουαρίου 2016 18:20

Στέργιο,

μισό καλό και μισό κακό…

Άντε και το πάνε από τα 420 στα 500 ευρώ…κάτι είναι και αυτό!

Το κακό? Ως τώρα, όταν ήθελες να πάρεις μαζεμένα λεφτά, πήγαινες την Παρασκευή και έπαιρνες 420 ευρώ και ύστερα το Σάββατο και έπαιρνες ουσιαστικά μέσα σε 2 μέρες 840 ευρώ από έναν λογαριασμό…τώρα που θα το προσωποποιήσουν, θα πρέπει να θυμάσαι αν ήταν π.χ. Τρίτη που σήκωσες τα λεφτά και θα πρέπει να ξαναπάς την άλλη Τρίτη…

ΥΓ: Στέργιο βρήκες λύση για την αποπληρωμή του δανείου? ή σηκώνεις σιγά-σιγά χρήμα για να το μαζέψεις και να το δώσεις μετά όταν φτάσεις το ποσό σε λίγα χρόνια??? (ωρέ τρέλα με κορδέλα!!!)

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Φεβρουαρίου 2016 22:23

Johnny B:
Μπα τίποτε .

Johnny B.
Johnny B.
3 Φεβρουαρίου 2016 11:40

Αχιλλέα,

εδώ έχεις ακόμα έναν συνάδελφο με στοιχεία σειράς…

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-153/#comment-24807

aero
aero
Contributor
3 Φεβρουαρίου 2016 13:48

Και τα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία που αντλούμε από τους πίνακες σειράς εφάπαξ:
Αυγ. 2013 ~ Αυγ. 2014 , περίπου 850 αιτήσεις εφάπαξ
Αυγ. 2014 ~ Αυγ. 2015 , περίπου 320 αιτήσεις εφάπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
3 Φεβρουαρίου 2016 15:38

Σήμερα επιβεβαίωσα με την ευγενική κυρία στον ΕΛΟΑΑ ότι πράγματι είμαι στο Νο.322 που σου έδωσα.

Aero σωστά τα γράφεις και αναρωτιέμαι…πόσα θα κερδίσει το ταμείο μας από περικοπές 320 εφάπαξ ώστε να είναι “ευχαριστημένοι” οι “δανειστές”?

Δηλαδή μιλάμε ότι περισσότερο “κακό” θα κάνουν σε κάποιες οικογένειες παρά “όφελος” θα υπάρχει στο ταμείο!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Φεβρουαρίου 2016 16:01

Το θέμα δεν είναι αν θα ευχαριστηθούν οι δανειστές από περικοπές στα εφάπαξ. Σιγά μην νοιάζονται για το ΜΤΑ !
Το θέμα είναι αν το Ταμείο μπορεί να συνεχίσει να δίνει τα τρέχοντα εφάπαξ και στις επόμενες γενιές μετόχων.
Υπόψη ότι τα έσοδα έχουν μειωθεί λόγω μειωμένων εισφορών (λιγότεροι ε.ε., μικρότεροι μισθοί), λόγω τραγικά μειωμένων προμηθειών από την ΠΑ, ανύπαρκτων ενοικίων και ,φυσικά, μηδενικής κρατικής επιχορήγησης.
Ναι, τώρα με τις λίγες αποστρατείες ίσως φθάνουν τα λεφτά για ίδια (ή ελαφρά μειωμένα) εφάπαξ.
Σε δέκα χρόνια, όμως, εκτιμώ ότι δεν θα φθάνει ούτε για τους μισούς.
Και επειδή “το διοικείν εστί προβλέπειν”, πρέπει να γίνει κάτι ΤΩΡΑ. Πρίν είναι πολύ αργά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
3 Φεβρουαρίου 2016 19:37

Συμφωνώ αλλά σαν Έλληνες θα θέλαμε όλοι το “ΤΩΡΑ” που λες να είναι μια μέρα μετά από την είσπραξή του από εμάς με τον παλιό τρόπο…σωστά?

Ας βγάλουν λοιπόν έναν νέο ανταποδοτικό τρόπο υπολογισμού (κάπως δίκαιο αλλά όχι να κόβει το 30-40% του εφάπαξ σε μια νύχτα!) και ας το εφαρμόσουν αρχής γενόμενης από 1/1 κάποιου επόμενο έτους εξαιρώντας όσους ήδη περιμένουν στην ουρά επί χρόνια/μήνες (όχι αναδρομική ισχύ!!!) γιατί θα εισπράξουν “παράπονα” (δικαστικώς) ότι όταν έφυγαν δεν ήξεραν ότι θα άλλαζαν το εφάπαξ γιατί τότε μπορεί και να μην έφευγαν (το ίδιο ισχύει και για το θέμα της κύριας σύνταξης).

Νομίζω ότι συμφωνείς…

nick
nick
3 Φεβρουαρίου 2016 10:23

Καλημερα,με τα συμπληρωματικα εφαπαξ ,εχουμε κανα νεο;

ΝΙΚΟΣ ΑΘΑΝ.
ΝΙΚΟΣ ΑΘΑΝ.
2 Φεβρουαρίου 2016 23:23

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΙΜΑΙ 34 ΣΕΙΡΑ ΣΤΥΑ.
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΕΦΑΠΑΞ.
ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΠ 27-3-2015 ΕΧΩ ΣΕΙΡΑ 332.
(ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΤΑ ΕΓΚΡΙΘΕΝΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ).
ΤΗΛ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΟΑΑ 2-2-2016