Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 257 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
10 Δεκεμβρίου 2018 13:14

Προαγωγή στο βαθμό του σμηναγου οκτωβρη 13 και διαγραφή δεκεμβρη13. προς Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
10 Δεκεμβρίου 2018 14:45

Βάλε Υπσγος και ημερομηνία 1-7-2013

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μιχάλης
Μιχάλης
10 Δεκεμβρίου 2018 19:51

Σταύρο εάν πήρες τρίμηνες αποδοχές, τότε στον υπολογισμό αναδρομικών ΜΙΣΘΟΥ πρέπει να βάλεις ημερομηνία διαγραφής Μάρτιο του ’14 και ημερομηνία μισθού 1/1/14

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Μιχάλης
10 Δεκεμβρίου 2018 20:00

Μιχάλη ΔΕΝ ισχύει αυτό, διάβασε την παράγραφο 3.α.
https://enstoloi.net/anadromika-2012-2016-logo-apokatastasis-misthologiou/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  G.G.
10 Δεκεμβρίου 2018 20:17

ΟΚ το είδα. Ευχαριστώ. Δυστυχώς όμως το ποσό που βγαίνει με αυτόν τον τρόπο είναι χαμηλότερο γύρω στο 15% από το ποσό της προηγούμενης επιστροφής μισθού για το ίδιο χρονικό διάστημα όπως αυτό φαίνεται στην βεβαίωση του ΓΕΑ.
Επίσης παρατήρησα ότι κάνοντας χρήση τα έτη Κονδύλη με τα οποία η Σύνταξη είναι μεγαλύτερη, συμβαίνει το αντίθετο σε ότι αφορά τα αναδρομικά Σύνταξης τα οποία είναι γύρω στο 10% λιγότερα. Πώς εξηγείται αυτό?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
10 Δεκεμβρίου 2018 11:02

Καλημέρα Αχιλλέα ήμουν ενεν έως τον Δεκέμβριο του 13 στην εφαρμογή για αναδρομικά μισθου ποια ημερομηνία μισθου βάζουμε?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
10 Δεκεμβρίου 2018 12:23

Προαγωγή στο βαθμο του σμηναγου πήρα οκτωβρη του 2013 και διαγραφή δεκεμβρη13

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
βασιλικη
βασιλικη
10 Δεκεμβρίου 2018 00:20

Για τα δωρα χριστουγεννων και πασχα εμεις οι συνταξιούχοι τι διαδικασίες θα κανουμε για αναδρομικα.Που πρεπει να παμε για να κανουμε αιτηση;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 19:41

Κατατέθηκε η τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών για την εφάπαξ φορολόγηση των αναδρομικών των στρατιωτικών και του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας. Η τροπολογία ρυθμίζει το θέμα της φορολόγησης η οποία θα είναι 20% και μετά την παρακράτησή της “εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση των δικαιούχων για τα εισοδήματα αυτά”.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 20:20

Άρθρο…
Τροποποίηση του άρθρου 60 του ν. 4172/2013

Στο τέλος της παρ. 4 του άρθρου 60 του ν.4172/2013 (Α’ 167) προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής:
«Εξαιρετικά, στα εφάπαξ χρηματικά ποσά που καταβάλλονται στους δικαιούχους του εφάπαξ χρηματικού ποσού των άρθρων 10 έως και 15 του ν. 4575/2018 (Α’ 192), μετά την παρακράτηση με συντελεστή είκοσι τοις εκατό (20%) που ορίζεται από τις διατάξεις της παραγράφου αυτής, εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση των δικαιούχων για τα εισοδήματα αυτά.»

Πηγή Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/43049

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 21:41

Ζητώ συγνώμη γιατί δημοσιοποίησα τα ανωτέρω χωρίς λόγο. Για ένα χρονικό διάστημα δεν ήταν δυνατό να κατεβάσω την ιστοσελίδα και έτσι δεν είχα ενημέρωση τα όσα γράφονταν σε αυτή..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 18:09

ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ , ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ……….Η “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ” ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ! ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΥΦΑΡΠΑΓΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟ ΣΥΝΑΜΑ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ , ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΣΆΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΟΚΝΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΩΣ ΤΑΓΟΙ ΑΞΙΩΝ , ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ . ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΟΛΩΝ ΑΝ ΕΙΜΑΙ “ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ” ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΟΣ ΑΛΛΑ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΝΙΓΗΡΗ.

Υ.Γ ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΤΟΥ ΤΟΝΙΣΜΟΥ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 19:00

Νίκο κατ΄αρχή χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις έχεις απόλυτο δίκιο να θυμώνεις, καθότι ο τρόπος που που μεθοδεύτηκε όλη αυτή η ιστορία με τα αναδρομικά, πραγματικά δημιουργεί ένα αίσθημα έντονου θυμού και απογοήτευσης. Η συμπεριφορά της πολιτείας απέναντι στο στρατιωτικό προσωπικό στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι τίμια(μέχρι στιγμή) και είναι απαράδεκτη. Όμως θέλω να πιστεύω ότι δεν θα ξεχαστεί από όλους εμάς, τους τελευταίους μοϊκανούς του ρομαντισμού -φιλότιμου του ελληνικού Δημσίου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
7 Δεκεμβρίου 2018 14:08

Η ΛΗθΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΝΗΣΤΊΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΟΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΘΟΥΝ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΑΠΩΛΈΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΔΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 14:22

Αυτή η ΚΥΑ είναι το δυσκολότερο σταυρόλεξο που έχει δημοσιευθεί! Ακόμη και ειδικός επί του θέματος αδυνατεί με σιγουριά να υπολογίσει τα αναδρομικά των στρατιωτικών! Το μόνο σίγουρο είναι ότι νομικά δεν στέκει,

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ελευθερία
Ελευθερία
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 14:40

Ναι αλλα δεν ξερουμε ποτε θα καταβληθουν θελω να πιστευω θα κανουμε μετα απο χρονια επιτελους χριστουγεννα!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απάντηση σε  Ελευθερία
5 Δεκεμβρίου 2018 15:46

Η καταβολή κάποιων χρημάτων σίγουρα είναι ένα ευχάριστο γεγονός. Όμως στην περίπτωσή μας δεν πρέπει να ζητάμε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτά που καθορίζει η απόφαση του ΣΤΕ, που δικαίωσε τους στρατιωτικούς για το μισθολόγιο και ήταν υποχρέωση της κάθε εξουσίας να εφαρμόσει. Ας περιμένουμε λίγο ακόμη για να βγάλουμε τα τελικά συμπεράσματα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 13:55

Αχιλλέα μετά τη διατήρηση του οικονενειακου επιδόματος ίσως θα βοηθούσε μια μικρη τροποποίηση στην εφαρμογή. Έτσι μάλλον θα εμφανιστεί πιο σωστά η προσωπική διαφορά. Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 16:08

Έχεις δίκιο, μπορεί να το δεις βέβαια αν αφαιρέσεις τα παιδιά, αλλά έτσι επηρεάζεται και το αφορολόγητο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 00:30

Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ για τα αναδρομικά με ημερομηνία 4 Δεκ, χορήγηση αναδρομικών έως 27 Ιαν. 2019..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 00:22

Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ για τα αναδρομικά με ημερομηνία 4 Δεκ, χορήγηση αναδρομικών έως 27 Ιαν. 2019.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 07:56

Λεπτομέρεια: από την απόφαση αυτή προκαλείται καθαρή δαπάνη
σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού έτους 2018,
συνολικού ύψους 363 εκατομμύρια €.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  aero
5 Δεκεμβρίου 2018 08:49

Αφορά μόνο τους “ένστολους”, για τα άλλα ειδικά μισθολόγια γράφει τα αντίστοιχα ποσά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
4 Δεκεμβρίου 2018 19:21

Καλησπέρα σας. Κύριε Καρασσαβίδη θα ήθελα να ρωτήσω εάν οι ΚΥΡΙΟΙ συνάδελφοι οι οποίοι είχαν συνταξιοδοτικό δικαίωμα (πριν τον ασφαλιστικό τον νόμο Κατρούγκαλου) και επέλεξαν να μη τo ασκήσουν και να συνταξιοδοτηθούν πρόωρα , (αλλά να συνεχίζουν να υπηρετούν και να εργάζονται), όταν με το καλό θα βγουν στη σύνταξη με πλήρη συντάξιμα χρόνια, θα θεωρούνται παλαιοί ή νεοι ασφαλισμένοι? θα καταβάλλεται δηλαδή και σε αυτούς η προσωπική διαφορά ή θα θεωρούνται νέοι ασφαλισμένοι και θα σφαγιαστούν! δηλαδή θα υποστούν μεγάλες και ΑΔΙΚΕΣ περικοπές ύψους 25%-30%.
Θεωρώ ότι είναι δίκαιο και νομικά ορθό να αντιμετωπίζονται ΙΣΟΤΙΜΑ από το νόμο όλοι συνάδελφοι στρατιωτικοί που έχουν τις ίδιες προϋποθέσεις συνταξιοδοτησης . Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Γιώργος
4 Δεκεμβρίου 2018 19:54

Για τον υπολογισμό της σύνταξης δεν υπάρχουν παλιοί και νέοι ασφαλισμένοι, υπάρχουν προ και μετά νόμου Κατρούλαγκου συνταξιούχοι. Για τους μετά νόμου Κατρούγκαλου υπάρχει επίσης ένα μεταβατικό διάστημα διατήρησης ποσοστού προσωπικής διαφοράς. Από 1-1-2019 δε υπάρχει καμιά προσωπική διαφορά για όσους συνταξιοδοτηθούν. Και επειδή φίλε Γιώργο τα λες ωραία να σου θυμίσω δύο σχετικά γνωμικά:
“Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε”
“Κανείς δεν δουλεύει για τη ψυχή της μάνας του”

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  major65
5 Δεκεμβρίου 2018 11:09

Όσοι επιλέξαμε να φύγουμε νωρίτερα ρισκάραμε πολλά, πετάξαμε καριέρες, ξαγρυπνήσαμε αρκετά βράδια. Όσοι επέλεξαν να μείνουν ξέραν τα πάντα γιαυτά που έρχονταν και όσοι δεν ήξεραν τους τα λέγαμε. Άρα λοιπόν “ο τολμών νικά”.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Βαγγέλης
5 Δεκεμβρίου 2018 13:29

Σε ένα υγιές συνταξιοδοτικό σύστημα, δεν υπάρχει περίπτωση ένας σειράς σου να έκατσε περισσότερα χρόνια στην εργασία και να πήρε και προαγωγή αλλά στο τέλος να βγάλει σε σχέση με σένα χαμηλότερη σύνταξη.
Υπάρχει προς το παρόν ένα “ανακάτεμα” που προκάλεσε ο νόμος Κατρούγκαλου και οι ψηφοθηρικές πολιτικές της κυβέρνησης (που βασίζει τις παροχές της σε ποσοστά ικανοποιημένων), πλην όμως τα πράγματα θα αλλάξουν αναγκαστικά στην πορεία, ανεξάρτητα από το ποια θα είναι η κυβέρνηση.
Έτσι είχε συμβεί κάποτε και στο παρελθόν, από όσο θυμάμαι, όταν οι απόστρατοι με 28-32 έτη πραγματικής υπηρεσίας λάμβαναν σύνταξη περίπου όσο και ο μισθός αλλά (τότε) ήταν αποσυνδεδεμένη η σύνταξη από το μισθό….και έφθασε ο καιρός που η σύνταξή τους ήταν ψίχουλα και αναγκάστηκε η Πολιτεία να συνδέσει πάλι τη σύνταξη του απόστρατου με το μισθολόγιο για να ανεβούν οι συντάξεις….όλα είναι ένα “κύκλος” δηλαδή…και εγώ ανήκω στις παλιές συντάξεις και θα βρίσκομαι “κερδισμένος” προσωρινά, βραχυπρόθεσμα… ας μην λέμε όμως ότι “τολμήσαμε” και “κερδίσαμε”, δεν είναι σωστό να το επικαλούμαστε. Αυτά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Δεκεμβρίου 2018 14:10

Ακριβώς επειδή τελικά παίζεται πολύ το ”έργο” της προσωπικής διαφοράς, δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι ότι παλιοί και νέοι συνταξιούχοι περίπου στο ίδιο καζάνι βράζουμε και ότι τελικά ο νόμος Κατρούγκαλου ευννοεί μόνο αυτούς που έχουν μικρό ασφαλιστικό βίο και πολύ λιγότερες ασφαλιστικές εισφορές. Αυτή είναι η αλήθεια και εμείς τσακωνόμαστε μεταξύ μας, αν κάποιος έφυγε πριν από 12/5/2016 και ο άλλος μετά και αδικείται ο ένας απέναντι στον άλλο. Ωστόσο επιμένω στο ότι κάποιος που αποφασίζει να αφήσει την σιγουριά της ενεργου υπηρεσίας τολμάει και ρισκάρει.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
4 Δεκεμβρίου 2018 11:13

Συνάδελφοι μία πληροφορία από έγκυρη πηγή: Η αναμενόμενη ΚΥΑ για τα αναδρομικά δεν έχει υπογραφεί. Ακόμη και τώρα γίνονται διαβουλεύσεις προκειμένου να καθοριστεί ο τρόπος υπολογισμού του φόρου και των κρατήσεων που θα παρακρατηθούν από τα αναδρομικά. Όλα αυτά που γράφονται στις διάφορες ιστοσελίδες είναι το λιγότερο παραπληροφόρηση και στάχτη στα μάτια των στρατιωτικών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
4 Δεκεμβρίου 2018 12:26

Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
4 Δεκεμβρίου 2018 23:58

Άμα είναι αυτές οι έγκυρες πηγές σου άστο καλύτερα. Το ράδιο αρβύλα….. είναι πιο έγκυρο!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 14:53

Μάλλον αδιάβαστος είσαι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μpampis
Μpampis
3 Δεκεμβρίου 2018 18:36

Με κάποιο επιπλεον μέρισμα του ΜΤΑ εχει ακούσει κανείς; Τι γίνεται;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 14:09

Αλαξε ο νομος περι Μ.Τ.Α. τι γινετε ψψηφιστικε νεος στην βουλη μετα την αποσυρση της τροπολογιας που ειχε κατατεθει τον Απριλιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 14:31

Δεν άλλαξε ο νόμος περί ΜΤΑ. Παραμένει ο ΑΝ1988/1939 ο οποίος συμπληρώθηκε με το άρθρο 58 του Ν4557/2018 (ΦΕΚ Α139) έτσι ώστε να προσαρμοστεί στις αλλαγές που έγιναν με το νέο μισθολόγιο (Ν4472/2016). Συμπληρωματικά και ανεξάρτητα από τον ΑΝ1988/1939 με το άρθρο 59 του Ν4557/2018 δόθηκε η δυνατότητα να χορηγείται προσωρινό μέρισμα και ΕΚΟΕΜ με την χορήγηση της προσωρινής σύνταξης και μέχρι την έκδοση οριστικής σύνταξης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 12:14

Συνάδελφοι τις τελευταίες ημέρες και σε διάφορες ιστοσελίδες (που αφορούν τους στρατιωτικούς), κυκλοφορούν πληροφορίες σε σχέση με τα αναμενόμενα αναδρομικά περιόδου 2012-2016. Οι σχετικές πληροφορίες είναι εκ διαμέτρου αντίθετες και δημιουργούν σύγχυση και εκνευρισμό. Συνάδελφοι θα πρέπει να συγκρατήσουμε στη μνήμη μας αυτά τα δημοσιεύματα και μετά την καταβολή των αναδρομικών και να δώσουμε ένα μάθημα σε εκείνες τις ιστοσελίδες που “σπείρουν” λανθασμένες πληροφορίες. Να μην ξανανοίξουμε τις ιστοσελίδες των ψευδών ειδήσεων. Η κοροϊδία πρέπει να έχει και ένα όριο, δεν δικαιούνται να παίζουν “βρόμικα πολιτικά παιχνίδια” σε βάρος τις ενημέρωσης των στρατιωτικών. Γράφω το σχόλιό αυτό στην ιστοσελίδα enstoloi.net, διότι είναι η μόνη την οποία εμπιστεύομαι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 13:07

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ΑΠΟΣΤΟΛΕ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
2 Δεκεμβρίου 2018 15:48

Αναδρομικά δώρα: Το ΓΕΑ παίρνει θέση για αγωγές και αιτήσεις, διαβάστε το παρακάτω link:

https://www.armyvoice.gr/2018/11/αναδρομικά-δώρα-γεα-αγωγές/

Σύμφωνα με το νέο έγγραφο, φαίνεται ότι όσοι κάνουν απλές αιτήσεις δεν έχουν και πολλές ελπίδες να διεκδικήσουν αναδρομικά δώρα και επιδόματα, καθώς οι αιτήσεις μπαίνουν στο αρχείο.

ΣΧΟΛΙΟ
Με λίγα λόγια, ότι δεν σου δώσουν αναδρομικά, μπορείς να το διεκδικήσεις μόνο δικαστικά …μπας και δικαιωθείς και το λάβεις…αλλιώς πας απευθείας στο αρχείο! (με μία κίνηση…πατ κιούτ)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Johnny B.
2 Δεκεμβρίου 2018 20:20

Το έγγραφο λέει τα αυτονόητα.
Ελπίζω την ίδια τύχη να μην έχουν και οι αιτήσεις στον ΕΦΚΑ.
https://www.efka.gov.gr/el/deltia-typoy/elektronike-aitese-syntaxioychon-ston-ephka-gia-tis-meioseis-sten-kyria-kai-epikoyrike
[…Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ,……………..για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεως ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ……κλπ]
Άραγε παράγει έννομο αποτέλεσμα μια αίτηση (για δώρα – ΕΑΣ) που αναφέρεται σε άλλο λόγο, όπως προτρέπουν κάποιοι τους συναδέλφους.

ΥΣ. Ανάλογο ερώτημα έχω υποβάλει προς τον Κ. Μητρόπουλο (εργατολόγο) αλλά έως σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
2 Δεκεμβρίου 2018 23:32

Ωραία, κράτησέ μας ενήμερους με κάτι τέτοια θέματα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία