Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 286 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Airwolf
Airwolf
26 Ιανουαρίου 2020 19:43

Δεν ξέρω τι αλλαγές έκανες σήμερα κ. Αχ. Καρασαββίδη, αλλά για 0,01 σεντς η στήλη ΕΦΚΑ μου βγάζει ακριβώς το ποσό που πήρα την Παρασκευή, έχω φύγει πριν το Μάιο 2016 ( με το προ Κατρούγκαλου ) και μέχρι την Παρασκευή στην στήλη Παλιά ΓΛΚ ήταν το ακριβές ποσό που έπαιρνα. Άρα φαντάζομαι πλέον θα κοιτάζω την νέα στήλη ΕΦΚΑ ? ✈

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιανουαρίου 2020 22:16

Στην αιτολογικη έκθεση στο υπό διαβούλευση Σ/Ν επί του άρθρου 24 (σελ. 27) γράφει :”Ως συντάξιμες αποδοχές νοείται ο μέσος όρος των μηνιαίων
αποδοχών του ασφαλισμένου διαιρούμενος με τον συνολικό χρόνο ασφάλισής του”. Το ανωτέρω αφορά την τροποποίηση του Ν. 4387/16,άρθρο 8 (Νόμος Κατρούγκαλου). Η ερώτηση μου αν καταργείται η έννοια των συντάξιμων αποδοχών από το έτος 2002 και εφεξής. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Ιανουαρίου 2020 00:11

Από ότι αναφέρετε στο άρθρο 24 ναι καταργείται. Δεν κοιτάνε εκεί που δεν εφαρμόζουν αποφάσεις του ΣΤΕ για επαναφορά συντάξεων στα επίπεδα του 2012 μας πάνε πίσω από τότε που βγήκαμε από τη σχολή για να υπολογίσουν τις συντάξιμες αποδοχές.. ΜΑΛΛΟΝ ΤΗ ΠΑΤΗΣΑΜΕ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
25 Ιανουαρίου 2020 01:20

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο 24 και όχι αποσπασματικά
http://www.opengov.gr/minlab/?p=4504

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
mpampis355
mpampis355
24 Ιανουαρίου 2020 16:29

ρε παιδια , παμε καλα????????
εδώ ελεγαν για αυξηση των συντάξεων τώρα τί έγινε?
είμαι ιπτάμενος στη ΠΑ και βγάζει μικρότερη σύνταξη από ότι με κατρούγκαλο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  mpampis355
24 Ιανουαρίου 2020 19:26

Αν θελετε διαβστε σην ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ απο σταρατα λογια ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  mpampis355
24 Ιανουαρίου 2020 20:35

Διάβασε από την αιτιολογική έκθεση (σελ. 28), ποιοι επηρεάζονται από τι νέες διατάξεις.
Για όλες τις απονεμηθείσες συντάξεις καθώς και τις αιτήσεις συνταξιοδότησης που έχουν υποβληθεί έως 30 Σεπτεμβρίου 2019………….κλπ

https://www.taxheaven.gr/attachment/6681
.
Έως τώρα λέγαμε οι παλιοί συνταξιούχοι και οι νέοι, τώρα έχουμε τους παλιούς τους νέους και τους ακόμα ποιο νέους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  G.G.
25 Ιανουαρίου 2020 13:05

Aκριβώς αυτό ….οι ΝΕΟΙ με τα ΝΕΑ ποσοστα αναπλήρωσης.Λυπάμαι πολύ για αυτούς τους συναδέλφους

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
kilo
kilo
Απάντηση σε  mpampis355
25 Ιανουαρίου 2020 09:03

Όσο ποιο πολλά χρόνια υπηρεσίας έχετε τόσο χειροτέρα είναι τα πράγματα για εσάς. Όποιος έχει 16 εως 25 χρόνια πτητικής εμπειρίας το συντομότερο θα πρέπει να απευθυνθεί για εργασία σε αεροπορικές εταιρίες όπου έχει τη δυνατότητα να εργάζεται μεταφέροντας κόσμο έως τα 65 έτη σύμφωνα με τα ισχύοντα στον ICAO και ακόμα περισσότερο για γενική αεροπορία. Δυστυχώς στην αεροπορική αγορά εργασίας είναι εξαιρετικά δύσκολη η εύρεση εργασίας εάν αποστρατευτεί κάποιος σε ηλικία πάνω από 46-50 χρονών εκτός από κάποιους με ιδιαίτερους τύπους αεροσκαφών και όσους ασχοληθούν με την αεροπορική εκπαίδευση (όπου οι αποδοχές είναι πολύ πιο περιορισμένες)Είναι λυπηρό ότι πλέον για τους νεαρότερους η αναζήτηση εργασίας στον ιδιωτικό τομέα είναι μονόδρομος καθώς ακόμα και αν αλλάξουν το ασφαλιστικό oπου μειώνουν τις συντάξεις όσων λαμβάνουν επιδόματα επικινδυνότητας, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ξαναλλαξουν στο μέλλον όπου θα βρίσκονται σε δυσχερέστερη ηλικιακά θέση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
24 Ιανουαρίου 2020 15:34

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΙΑΣΜΕΝΟΙ Κ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ.ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΑΣΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΡΜΑ Κ ΨΟΦΑΝΕ….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
23 Ιανουαρίου 2020 23:35

Βλέπω ότι μερικοί συνάδελφοι συμφωνουν με το σκεφτικό του εξ ισου συναδέλφου ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ, απλά ντροπή του και ντροπή σας. Οι ΕΙΣΦΟΡΕΣ για μεγαλύτερη ΣΥΝΤΑΞΗ ….ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ στο ακέραιο από τη ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑ (κατα αυτό το ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ) των Ιπταμένων και όταν αυτός έπινε τα ουζάκια του κάποιοι ήταν ΜΕΣΑ μεχρι πολύ πολύ αργά το βράδυ για να μπορεί να βγάζει ΤΗ ΧΟΛΗ οτυ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Ηλιας
24 Ιανουαρίου 2020 01:10

Εγώ συνάδελφε Ηλία και λοιποί συνάδελφοι απ’ όλα τα Σώματα, βλέπω να τα παίρνει ο Αχιλλέας και να κλειδώνει τα σχόλια μέχρι την ψήφιση του Νομοσχεδίου, μπας και βάλουμε όλοι εδώ μέσα μυαλό με τις αντιπαραθέσεις μεταξύ μας.
Εδώ μέσα παίρνονται οι αποφάσεις από την Κυβέρνηση και δεν το έχω καταλάβει ? Κουλάρετε ρε σεις και αναζητήστε απαντήσεις σε ότι αφορά τα ήδη συνταξιοδοτικά ζητήματα και όταν ψηφιστούν τα νέα άρθρα που αδικούν κάποιους καλά να είναι τα δικηγορικά γραφεία, μαθημένα τα βουνά στα χιόνια που λένε στο χωριό μου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Airwolf
24 Ιανουαρίου 2020 10:42

Εχεις απόλυτο δικιο …αλλά μερικές φορές δεν μπορώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  Ηλιας
24 Ιανουαρίου 2020 15:14

Νομίζω ότι όλοι όσοι υπηρετήσαμε στην αεροπορία γνωρίζουμε την ερμηνεία της λέξης πτητικό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Απάντηση σε  Ηλιας
25 Ιανουαρίου 2020 00:41

Ο ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ λέει απλα ότι αν τα 35 χρονια τα δικά μου και τα δικά σου δίνουν Χ σύνταξη τα 32 επιπλέον που σου δίνονται ως πτητικα να σου δινουν 2Χ (διπλάσιο) και όχι 3Χ που δίνει ο Κατρουγκαλος. Και όχι να τα 35 πραγματικά να δινουν 1000 ερυω και τα 32 να δίνουν 1900. Το σωστό ειναι το κάτι λίγο από το διπλάσιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jimmys
Jimmys
23 Ιανουαρίου 2020 07:17

Με τα 5 χρόνια πλασματικά που δεν έχουν πληρωθεί, γιατί όσοι έφυγαν την περίοδο 2013-2014 δεν συνέφερε τι γίνεται??? Δεν θα προσμετρηθούν στην πραγματική υπηρεσία ??? Εάν όχι τι κινήσεις πρέπει να κάνουμε για να πέσουμε στα μαλακά??

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Jimmys
23 Ιανουαρίου 2020 09:12

Για πρόσληψη πριν τη 1-10-1990 τα 5 χρόνια αναγνωρίζονται χωρίς καταβολή εισφορών.
Όσοι έφυγαν το 2013-2014 (με 25ετία), έχουν (λογικά) καταταγεί πριν το 1990.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  aero
23 Ιανουαρίου 2020 09:39

Δες την ΣΠ που σου απέστειλε το ΓΛΚ κατά τον κανονισμό της σύνταξης σου στην οποία φαίνονται αναλυτικά όλοι οι χρόνοι της πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας σου, ή την δεύτερη σελίδα από τα μηνιαία ενημερωτικά του ΕΦΚΑ, όπου φαίνονται συνολικά (όχι αναλυτικά).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντωνης
Αντωνης
22 Ιανουαρίου 2020 20:03

ΕΦΚΑ προς Στρατιωτικούς: Ξεχάστε τα πέντε (5) διπλά συντάξιμα χρόνια (ΕΓΓΡΑΦΑ)
https://staratalogia.blogspot.com/2020/01/5_22.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
22 Ιανουαρίου 2020 19:59

Έχω 48,5 συντάξιμα χρόνια (με πτητικά) και ποσοστό αναπλήρωσης 59,5%. Με τον νέο νόμο θα υπάρχει πλαφόν ποσοστού αναπλήρωσης στο 51,78% με συνέπεια να μειωθεί και η σύνταξη ?. Σταματάνε τα συντάξιμα δηλ. στα 42 χρόνια; Μετά τα 40 χρόνια θα έπρεπε να μειωθεί (μια που υπάρχει αύξηση σε αρκετά προηγούμενα χρόνια) στο 1%, τουλάχιστον κάθε επιπλέον χρόνο και χωρίς πλαφόν. Οι ιπτάμενοι θα ενδιαφερθούν ? .. !!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Ntasman
Ntasman
Απάντηση σε  Δημήτρης
22 Ιανουαρίου 2020 23:22

Το ίδιο ερώτημα έχω και εγώ. Υπάρχει περίπτωση με καμία εγκύκλιο να υπάρχουν εξαιρέσεις σε αυτό ;

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
23 Ιανουαρίου 2020 08:44

@Δημήτρης
Σύμφωνα με το προσχέδιο που κοινοποιήθηκε από εφημερίδα:
ΕΡΩΤΗΣΗ: Σταματάνε τα συντάξιμα δηλ. στα 42 χρόνια;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μετά τα 40 χρόνια ….
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μετά τα 40 χρόνια αυξάνεται το ποσοστό αναπλήρωσης κατά 0,5%
Τα ποσοστά αναπλήρωσης διαμορφώνονται:
40 συντάξιμα έτη: 50,01%
41 … 50,51%
42 … 51,01%.
.
48 … 54,01%

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
Απάντηση σε  Δημήτρης
23 Ιανουαρίου 2020 11:34

Αυτό με τους Ιπταμένους και έχοντες πτητικά είναι αστείο…!!!

…και τα πληρώθηκαν (πτητικούλη και ΦΠ) και τα θέλουν και στη σύνταξη…!!!

ΕΛΕΟΣ.

Είναι προφανές ότι θα πρέπει να μπει πάνω όριο στο ποσοστό αναπλήρωσης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GeoP
23 Ιανουαρίου 2020 12:43

Εαν στο πτητικό έχουν γίνει κρατήσεις για σύνταξη,
γιατί να μην λάβουν αυξημένη σύνταξη?
Το ποσοστό αναπλήρωσης 0,5% δεν νομίζω ότι είναι παράλογο (προσωπική γνώμη).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ntasman
Ntasman
Απάντηση σε  GeoP
23 Ιανουαρίου 2020 15:32

Τα δίπλα εξάμηνα τα χρυσοπληρώνουν κάποιοι για να τα πάρουν και δεν βλέπω πολλούς να είναι διατεθημένοι να υπηρετούν σε μονάδες με δίπλα χρόνια. Όσοι είναι ξέρουν τι πάει να πει αυτό.
Όταν λες πτητικουλη σκέψου και λίγο αυτούς που έχουν φύγει.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
GeoP
GeoP
Απάντηση σε  Ntasman
23 Ιανουαρίου 2020 19:02

Για αυτούς που έχουν φύγει, ΔΕΝ έχω καμία αντίρρηση. Άλλωστε σε πολλούς εξ αυτών η οικογένειά τους κατά κάποιο τρόπο εξασφαλίζεται.

Αλλά, ΕΛΕΟΣ… στο όνομα των ΗΡΩΩΝ να βολεύονται άλλοι, οι περισσότεροι εξ αυτών αδίκως.

Να αυξηθεί κατά πολύ το πτητικό σε όσους πετάνε… αλλά μέχρι εκεί.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Δημήτρης
23 Ιανουαρίου 2020 15:42

Με το νέο νόμο θα πάρεις ποσοστό αναπλήρωσης 54-55% ενώ με τον εν ισχύ νόμο θα έπαιρνες 59,8% δηλαδή χάνεις 4-5% αντίστοιχα, δυστυχώς για όλους μας.Επίσης πχ για εξάμηνα από 2008 έως 2017, 10 χρόνια θα πρέπει να πληρώσει κάποιος επιπλέον εισφορές 12000-13000 ανάλογα τον βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο για να πάρει ανταπόδοση 5% για 10 χρόνια και τελικό ποσό αύξησης στη σύνταξη 70-75 ευρώ μηνιαίως δηλαδή 13 χρόνια για απόσβεση.
Οταν μπει για διαβούλευση θα πρέπει να επισημάνουμε την αδικία

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ntasman
Ntasman
Απάντηση σε  Αγγελος
23 Ιανουαρίου 2020 15:48

Συμφωνώ

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ntasman
23 Ιανουαρίου 2020 18:44

Το ποσοστό αύξησης 0,5% μετά τα 40 συντάξιμα ίσως φαίνεται μικρό
αλλά και το 2% που προέβλεπε ο ν. Κατρούγκαλου ήταν υπερβολικό
καθώς οδηγούσε σε παράλογη αύξηση της ανταποδοτικής σύνταξης
(την τριπλασίαζε αντί να τη διπλασιάζει).
Το έχει αναλύσει ο ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ εδώ
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-266/#comment-82426
καθώς και κάποιοι ανώνυμοι σχολιαστές εδώ
https://staratalogia.blogspot.com/2020/01/blog-post_0.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
21 Ιανουαρίου 2020 22:48

Διαβαζω οτι στο Σ.Ξ και το Π.Ν εχει ξεκινησει η διαδικασια αναγνωρισης της μαχιμης 5ετιας (κανω λαθος ?)… στην αγαπημενη μας Π.Α τρεχει κατι ή ειμαστε ακομη σε εορταστικη ?.. ευχαριστω και την καλησπερα μου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
21 Ιανουαρίου 2020 15:02

Είναι που θα καταργούσαν ο νόμος Κατρούγκαλου!
Όχι μόνο δεν καταργείται ,απλά τον πασπαλίζουμε με λίγο ζάχαρη (αύξηση συντελεστών) και τον καταπίνουμε αμάσητο.
Άντε να καλύψεις τα300 -350 ευρώ προσωπική διαφορά για να δείς επι πλέον στη τσέπη σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
21 Ιανουαρίου 2020 09:05

Νέα, αισθητικά αναβαθμισμένη, ιστοσελίδα του Συνδέσμου Αποφοίτων Σχολής Ικάρων
https://web10.gr/sasi2/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δήμος
Δήμος
20 Ιανουαρίου 2020 15:38

Υπάρχει μήπως πληροφόρηση για το άν με το νέο ευνοϊκότερο τρόπο υπολογισμού των συντάξεων για τους έχοντες άνω των 30 έτη ασφάλισης,λαμβάνονται υπ όψη και τα εκστρατείας ,ή μόνον τα πραγματικά ?.Κυρίως ενδιαφέρει τους παλιούς που δεν κατέβαλαν εισφορές για την αναγνώριση των ετών αυτών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Δήμος
20 Ιανουαρίου 2020 21:50

Συνταξιμος χρονος ειναι και τα εκστρατειας και λαμβανονται υπ’ οψη. Απλα οι πριν την 1-10-1990 ειναι οι τυχεροι που δεν τα πληρωσαν

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Δήμος
20 Ιανουαρίου 2020 22:14

Ta 5 εκστρατείας προσμετρωνται σαν κανονικός συντάξιμος χρόνος….. αθροιζόμενα στα πραγματικά έτη υπηρεσίας …..για την ούτως η άλλως νόμιμη μη καταβολή εισφορών για τους λεγόμενους παλιούς. Μελέτησε λίγο την σελίδα συντάξεων του ΓΕΑ και θα το διαπιστώσεις!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Δημητρης
Δημητρης
20 Ιανουαρίου 2020 15:33

Ειναι δυνατο σε.μια.μισθοδοσια να.εχω υπολογισμο κρατησεων ΜΤΑ ΓΑΜ ΕΑ ενα ποσο και στην επομενη μισθοδοσια αντι να μειωνεται το υπολοιπο ποσο, αυτο να διπλασιαζεται σχεδον.
Τον Ιανουαριο υπολοιπο 530€, τον Φεβρουαριο 1015€.
Τι ειναι αυτο γνωριζετε;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημητρης
21 Ιανουαρίου 2020 07:53

https://mta.haf.gr/contact/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σ.κ.
Σ.κ.
19 Ιανουαρίου 2020 21:40

Καλησπέρα για ήθελα να κάνω μια ερώτηση μήπως γνωρίζει κάποιος γιατί με τις νέες -παλιες μισθοδοσίες δεν μπορώ να βγάλω άκρη .Ο πατέρας μου Κατατάχτηκε το 1990 στην πολεμικη αεροπορία και έφυγε το2011 με το βαθμό του ανθυποσμηναγου.. Το Σεπτεμβρη του 2020 γίνομαι 25. Τι ποσό(Βοεα) μου αναλογεί?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Σ.κ.
19 Ιανουαρίου 2020 22:11

θα πρέπει ο πατέρας σου να συμπληρώσει την σύνταξη ΓΕΑ και θα δείτε τι ΒΟΕΑ είναι να πάρεις
https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-gea/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας Κ.
Κώστας Κ.
19 Ιανουαρίου 2020 15:21

Καλησπέρα σας και καλή χρονιά!!!!
Θα ήθελα να σας ρωτήσω πότε μπορώ να φύγω με σύνταξη…
Είμαι ΕΜΘ σειρά του 97 (19/3) και είμαι γεννημένος το 1974:
1)17 μήνες θητείας σαν φαντάρος (1993-94) 2)έχω αναγνωρίσει τα πλασματικά.
3) παιδί ΑΜΕΑ
4) και τριτεκνος.
Σας ευχαριστώ πολύ!!!!
Περιμένω νέα σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Κώστας Κ.
19 Ιανουαρίου 2020 15:47

Πήγαινε στην εφαρμογή Δικαίωμα Σύνταξης του site δίπλα δεξιά στην σελίδα, βάλε τα στοιχεία που ζητάει και θα δεις πότε θεμελιώνεις συνταξιοδοτικό δικαίωμα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό