Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 319 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
28 Μαρτίου 2021 10:02

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΜΗΝΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ 6/4/2021 ΚΑΙ ΟΧΙ 2/4/2021 ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
28 Μαρτίου 2021 11:10

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΑ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
28 Μαρτίου 2021 11:46
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
28 Μαρτίου 2021 11:49

Εχουν πάει να ανάψουν κεράκι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
29 Μαρτίου 2021 09:40

Μπορεί να πιστωθούν τη Πέμπτη (1/4) το απόγευμα λόγω ότι η Δευτέρα(5/4) είναι αργία (Μ. Δευτέρα των Καθολικών).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Alfa
Alfa
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
29 Μαρτίου 2021 12:38

Εμεις ειμαστε καθολικοι?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΔΗ
ΠΔΗ
29 Μαρτίου 2021 13:46

Σαφώς επηρεάζεται από το “Πάσχα των Καθολικών” λόγω TARGET2.

Απλά, το “Πάσχα των Καθολικών” εορτάζεται σε ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ – ανά έτος -ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ (έως και του πέρατος του… σύμπαντος) και οποιοσδήποτε σοβαρός οργανισμός θα πρέπει να το λαμβάνει υπόψιν κατά την δημοσίευση του ετήσιου προγραμματισμού του.

Θα μου πεις “τι ψάχνεις να βρεις” ή ότι “δεν χάθηκε ο κόσμος για 3-4 μέρες”. Εντάξει συμφωνώ…

Αλλά…λέω εγώ τώρα.. 🙂

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
29 Μαρτίου 2021 14:30

Αρα την 2-4-2021 σταματά το παγκόσμιο εμποριο…ρουτίνα σκέψεων και αποφάσεων…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης
Παναγιώτης
26 Μαρτίου 2021 16:39

Ξέρουμε γιατί έχουν αργήσει οι μετατάξεις ΕΜΘ της Πολεμικής Αεροπορίας του 2019 και πότε πρόκειται να υλοποιηθούν;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστης
Κωστης
25 Μαρτίου 2021 21:43

Καλησπέρα και χρόνια πολλά, γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να μας ενημερώσει αν με την πληρωμή του μερίσματος του Απριλίου θα μπει και η αύξηση που αναλογεί από 9/3 που ψηφίστηκε στο ΦΕΚ; Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΓΝΑΤΙΟΣ
ΙΓΝΑΤΙΟΣ
Απάντηση σε  Κωστης
25 Μαρτίου 2021 21:49

Τον επόμενο μήνα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστης
Κωστης
Απάντηση σε  ΙΓΝΑΤΙΟΣ
26 Μαρτίου 2021 09:34

Ευχαριστώ πολύ Ιγνάτιε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κατερίνα
Κατερίνα
24 Μαρτίου 2021 13:01

Καλησπέρα σας,

Πρόσφατα έχασα το σύζυγο μου με 21 χρόνια υπηρεσίας στην Πολεμική Αεροπορία ως Αρχισμηνίας. Έχω δύο ανήλικα παιδιά και εγώ δεν εργάζομαι. Μπορείτε να μου πείτε τι περίπου ποσό θα λάβω ως σύνταξη και για πόσο χρονικό διάστημα? Τα παιδιά μου δικαιούνται κάποιο επίδομα και τι ποσό? Επίσης παρακαλώ να με ενημερώσετε και αν δικαιούμαι κάποιο εφάπαξ και τι ποσό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΔΗ
ΠΔΗ
Απάντηση σε  Κατερίνα
24 Μαρτίου 2021 17:21

Θερμά συλλυπητήρια. Θα σας πρότεινα να επικοινωνήσετε με το τμήμα Οικονομικού της Μονάδας που υπηρετούσε ο σύζυγός σας.
Πριν μερικά χρόνια, ως Δκτής μονάδας και ΕΟΥ είχα αντιμετωπίσει δύο (2) παρόμοια περιστατικά και σας διαβεβαιώ ότι υφίσταται ιδιαίτερη ευαισθησία από τους ΕΝ/ΕΝ συναδέρφους στην αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων, οι οποίοι θα σας ενημερώσουν και θα σας κατευθύνουν με ακρίβεια και υπευθυνότητα για το σύνολο των παροχών που δικαιούστε. Καλή δύναμη στην ανατροφή των παιδιών σας εύχομαι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κατερινα
Κατερινα
Απάντηση σε  ΠΔΗ
24 Μαρτίου 2021 22:00

Σας ευχαριστω πάρα πολυ για την άμεση ανταπόκριση σας. Να ειστε καλά!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Κατερίνα
24 Μαρτίου 2021 18:26

Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια για την απώλειά σας.
Μπορείτε να δείτε στο site της ΠΑ μερικά δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε.

https://www.haf.gr/staff/sintaxiodotika/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
24 Μαρτίου 2021 20:29

Τα θερμά μου συλληπητήρια. Για τα διαδικαστικά (αιτήσεις εγγραφα κλπ) να πάρεται τηλέφωνο στην Μοναδα και να ζητήσεται το γραφείο προσωπικού. Υπάρχει διαταγή που ο Διοικητής αναθέτει σε κάποιον να μαζεψει ολα τα εγγραφα προς βοήθεια σας, να σας πουν ποιος θα είναι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κατερινα
Κατερινα
Απάντηση σε  Σπύρος
24 Μαρτίου 2021 22:03

Σας ευχαριστω πολυ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεωργιος
Γεωργιος
23 Μαρτίου 2021 19:08

http://www.odigostoupoliti.eu/asep-proslipsi-280-epangelmation-opliton-epop-stin-polemiki-aeroporia/
Αν καποιος γνωριζει αν αξίζει και βασικα λιγο περιεκτικά αν υπάρχουν δυνατότητες για εξέλιξη περαν της 7ετειας και φυσικά μεταθέσεις που εχει. Ειδικότερα η κατηγορία βοηθού ελεγκτων πτήσεων που συνήθως υπηρετούν(φαντάζομε σε αεροδρομια)
και οτιδιποτε αλλο ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  Γεωργιος
23 Μαρτίου 2021 22:47

Καλησπερα, υπαρχει προοπτικη για μετα την 7ετια, μεταθεσεις ελεγκτη Μεγαρα Στεφανοβικειο Αλεξανδρεια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
24 Μαρτίου 2021 07:39

Η προκήρυξη αφορά Πολεμική Αεροπορία άρα οι μεταθέσεις θα είναι σε αεροδρόμια της ΠΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  aero
24 Μαρτίου 2021 13:12

Πες μου αν γνωρίζεις δεν αναφέρει κάτι για μοριοδοτηση στο προσόν γνώση υπολογιστή και επεξεργασία κειμένου κτλ αλλά το ζητάει σε πολλές ειδικότητες. Οπότε αυτό πως πιστοποιηθεί και πόση είναι η μοριοδοτηση του? Όσο διάβασα δεν μπόρεσα να το βρω αυτο

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γεώργιος
25 Μαρτίου 2021 22:38

Πιστοποιείται με αντίστοιχο πιστοποιητικό πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ
https://www.eoppep.gr/index.php/el/qualification-certificate/certification-of-license-information-and-knowledge/certified-operators-license-information-or-knowledge-of-handling-computers
https://computerlearn.gr/gnosi-ipologiston-dimosio-apodekta-ptyxia/
Δεν τίθεται θέμα μοριοδότησης.
Αν δεν υπάρχουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τότε η Επιτροπή Ελέγχου Δικαιολογητικών τον εντάσσει στον πίνακα ακαταλλήλων υποψηφίων που αποκλείονται από τις παραπέρα επιλογικές διαδικασίες.
(παραγρ. 8 & 9 της προκήρυξης).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεωργιος
Γεωργιος
Απάντηση σε  aero
27 Μαρτίου 2021 19:33

ναι έχεις δικιο σε αυτο που αναφέρεις. Απλα η πολυπλοκότητα κατ εμε και σίγουρα είναι οτι καμία γραμματεία ΑΕΙ δεν θα δωση σε σπουδαστή που εχει της μισες ECTS που προβλέπετε για να εκδωση πτυχιο οποιαδήποτε βεβαίωση.(εκτος αν εχει ξαναγίνει σε παλιές προκηρύξεις και δεν εχει πέσει στην αντίληψή μου). Και ειδικότερα αναφέρομαι στην Β2 παρ 4——> (4) Όπου στην παρούσα προκήρυξη ορίζεται ως προσόν το αντίστοιχης ειδικότητας πτυχίο ή δίπλωμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ της ημεδαπής, η έννοια των όρων αυτών είναι ότι το πτυχίο περί του οποίου πρόκειται, στηρίζεται σε σπουδές που καλύπτουν με πλήρη επάρκεια το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου που ζητείται με την προκήρυξη. Την περί αυτού αντιστοιχία χορηγεί το αρμόδιο όργανο του Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ αντίστοιχα, στο οποίο ανήκει το Τμήμα που χορήγησε το εν λόγω πτυχίο.
Υ.Γ Μόνο για αυτούς που είναι σπουδαστείς αναφέρομαι και τους εχει μοριοδοτουμενους οπότε κατα κάποιο λογο οσοι ειναι σπουδαστείς πληροφορικής τουλάχιστον ενω το έχουν το προσόν δεν μπορούν να το αποδείξουν οσο τουλάχιστον είναι σπουδαστείς. Αυτά ελπίζω να μην κούρασα και ευχαριστω για την απαντηση σου.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
JK
JK
23 Μαρτίου 2021 14:53

ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΚΎΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΜΗΠΩΣ ΞΈΡΟΥΜΕ ΠΌΤΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΊ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΌΣ 4670 /20 ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΈΧΟΥΝ ΦΕΚ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΑΣ ΤΟ 2019 ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2020 ΕΧΑ4ΗΣΤΩ ΠΟΛΥ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΖΟΤΖΟΣ
ΤΖΟΤΖΟΣ
Απάντηση σε  JK
23 Μαρτίου 2021 19:02

Καλησπέρα συνάδελφε, με καλή πρόθεση, έχουμε πει ότι σε αυτό το σάιτ γράφουμε με μικρά γράμματα , θα σας απαντήσει ο Κύριος Αχιλλέας , καλό απόγευμα !!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
JK
JK
Απάντηση σε  ΤΖΟΤΖΟΣ
23 Μαρτίου 2021 22:39

Οκ φίλε μου δεν το γνωρίζα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
JK
JK
24 Μαρτίου 2021 17:02

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
23 Μαρτίου 2021 14:12

Αλλαγή ημερομηνίας πληρωμής του μερίσματος μηνός Απριλίου.
https://mta.haf.gr/2021/03/allagi-imerominias-pliromis-meri/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  nikos68
23 Μαρτίου 2021 14:51

Ας πληρώσουν….πρωταπριλιά…πριν δηλαδή. 🤔🤔🤔

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Σπύρος
23 Μαρτίου 2021 19:45

Δεν το κάνουν γιατί θα είναι διαθέσιμα από την προηγούμενη δηλαδή 31/5 το απόγευμα, πιάνεται ημερολογιακά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Airwolf
23 Μαρτίου 2021 22:33

Ε….και…πρεπει να υπάρχει ευελιξία στις αποφάσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  nikos68
23 Μαρτίου 2021 23:14

Απορία: Κάτι ανάλογο ισχύει και για τις τραπεζικές συναλλαγές των παπικών, στις ημερομηνίες του Πάσχα των Ορθοδόξων;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
CHPOL
CHPOL
22 Μαρτίου 2021 16:00

Κύριε Καρασαββίδη, σας παρακαλώ, δώστε μας λίγο τα φώτα σας όσον αφορά στο άρθρο που ανάρτησε το aeroporiapostratos περί αποφάσεως του ΜΤΑ να επιστρέψει κατ΄ εξαίρεση όπως λέει τα χρήματα από τις μειώσεις κρατήσεων του Ν4093 σε μερισματούχο για μέρισμα και ΕΚΟΕΜΑ και για το χρονικό διάστημα από 1/5/2013-31/3/2021. Το ποσό επιστροφής είναι στα 4300 Ευρώ. Τι ακριβώς εξαιρέσεις είναι αυτές που προβλέπει ένας νόμος που ούτως ή άλλως έχει κριθεί αντισυνταγματικός σε συγκεκριμένα άρθρα? Επίσης πως είναι δυνατόν να πρόκειται για μία και μόνον εξαίρεση? Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο περίεργο από αυτά που είναι κανόνας και όχι εξαίρεση σ΄ αυτή τη χώρα?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  CHPOL
22 Μαρτίου 2021 16:25

Εάν ανατρέξεις στην διαύγεια υπάρχουν πολλές τέτοιες αναρτήσεις για εξαίρεση των μειώσεων του ν.4093, μια από αυτές (και η συνηθέστερη) είναι να υπάγει π.χ. ανικανότητα όποτε επιστρέφονται οι κρατήσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
CHPOL
CHPOL
Απάντηση σε  Σπύρος
22 Μαρτίου 2021 16:52

Ευχαριστώ πολύ Σπύρο, δεκτό και σεβαστό για τέτοιες περιπτώσεις και μακάρι κανείς να μην αντιμετώπιζε τέτοια σοβαρά προβλήματα. Παρ΄ όλα αυτά το δούλεμα συνεχίζεται από τους αρμοδίους προς όλους μας, διότι τέτοιου είδους εκκρεμότητες έπρεπε να είχαν επιλυθεί. Ο Νόμος έχει κριθεί αντισυνταγματικός για όλες αυτές τις κρατήσεις και φυσικά για το σύνολο αυτών που τις υπέστησαν. Όλοι αυτοί οι κύριοι που δήθεν συνάπτουν συμβόλαια με τον δήθεν κυρίαρχο λαό βλέπω ότι από το 2012 μας εμπαίζουν κανονικά (λέω 2012 διότι μιλάω για τον συγκεκριμένο Νόμο και τίποτα περισσότερο) πάντως και πολύ πριν και πολύ μετά από αυτό το έτος η νοοτροπία παραμένει ίδια.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
22 Μαρτίου 2021 12:28

Η συνεχής υποχώρηση της ΠΑ είναι πρωτοφανής !

Πρώτα ήρθε η περίπτωση του ΣΕΠΑ.

Πέρσι έμπεναν στα ΚΕΔΑ σχεδόν όλοι εκτός από τους δικαιούχους. Για παράδειγμα η περίπτωση του Ζούμπερι κ.α.

Φέτος ήρθε η σειρά του 251ΓΝΑ.

Αναμένουμε την επόμενη κίνηση !

Κρίμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  GeoP
22 Μαρτίου 2021 13:21

Λές η επόμενη να είναι το 4% απο τις προμήθειες…!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
Απάντηση σε  Σπύρος
22 Μαρτίου 2021 15:45

Κατά τη γνώμη μου είναι απολύτως βέβαιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλίας
Ηλίας
21 Μαρτίου 2021 21:37

Καλησπέρα σας.Επειδή μπερδεύτηκα με την απάντηση του Υπεεθα σε ερώτηση που του έγινε για τα συνταξιοδοτικά των ΕΠΟΠ όπου είπε ότι όλοι οι Υπξκοι ανεξαρτήτως προέλευσης θεμελιωνουν δικαίωμα σύνταξης στην ηλικία των 60 ή 40 χρόνια υπηρεσίας.Τελικά η αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας βάση του νόμου του 1974 θα εφαρμοστεί με τα τωρινά δεδομένα;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Ηλίας
31 Μαΐου 2021 19:09

Μια απάντηση κ. Αχιλλέας Καρασαββίδη είναι πολλοί ΕΠ.ΟΠ που έχουν το ίδιον προβληματισμό .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλίας
Ηλίας
5 Ιουνίου 2021 00:04

https://www.staratalogia.gr/2021/03/blog-post_63.html

Καλησπέρα σας.Το link στο ερώτημα που έθεσα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Ηλίας
5 Ιουνίου 2021 00:28

Η διατύπωση που έκανα στο ερώτημα μου είναι δικαιολογημένη γιατί όταν προσλήφθηκα στην πολεμική αεροπορία δεν μας ενημέρωσε κανείς για αυτόν τον νόμο τον απαρχαιωμένο γνωρίζοντας μόνο ότι συνταξιοδοτικά ακολουθούμε τους υπαξιωματικόυς μή παραγωγικών σχολών δηλαδή τους ΕΠΥ-ΕΜΘ.Θα μιλήσω προσωπικά για εμένα οπου έχω ακόμα ουτε 5 χρόνια μέχρι τα 50 και αυτονόητος ο προβληματισμός μου!Κανείς μέχρι τώρα δεν μας ενημερώνει επίσημα με καθαρές κουβέντες (φυσικά δεν απευθύνομαι σε εσάς οπου πραγματικά σας εκτιμώ για την βοήθεια που δίνετε απο αυτήν την σελίδα) για το μέλλον μας οπου με τα τωρινά δεδομένα είναι αβέβαιο.Σίγουρα σε 4-5 χρόνια μπορεί να έρθουν ολα τούμπα και να χαμογελάμε,οπως έγινε τελευτάια στιγμή για τους συνάδελφους ΕΠΥ αλλά στην δική μας περίπτωση των ΕΠΟΠ παρατηρώ ‘οτι δε θα βρεθεί λύση.Επείδή μάλλον έγινα γραφικός με τα λεγόμενα μου το σταματάω εδώ και μακάρι να επανέλθω στο υπαρχων ερώτημα αν δοθεί στο μέλλον θετική λύση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλίας
Ηλίας
8 Ιουνίου 2021 18:47

Ευχαριστώ για την απάντηση σας .Γιατί στον υπολογισμό της σύνταξης στην εφαρμογή εμείς που καταταχθηκαμε το 2002 δεν μας αφήνει να το δηλώσουμε ώστε να υπολογίσουμε την σύνταξη μας;Μέχρι κατάταξη 2001 το δέχεται κανονικά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
20 Μαρτίου 2021 23:52

Σε αίτησή μου προς ΥΕΘΑ για το συμπληρωματικό εφάπαξ μου απάντησαν
3-ΙΑΝΟΥΡΙΟΥ -2020 δηλ.πριν ένα χρόνο και 2 μήνες περίπου ότι έχει γίνει έγγραφο προς τον κ.υπουργό για την χορήγηση η μη του συμπληρωματικού εφάπαξ.
ΔΗΛΑΔΗ ο κ.υπουργός το σκέφτεστε 14 μήνες.
Μας κρατούν με το έτσι θέλω δικά μας χρήματα.
Σταματώ εδώ γιατί είμαι οργισμένος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
21 Μαρτίου 2021 15:21

Για το θέμα έχει τεθεί ερώτηση στη Βουλή και έχει δοθεί απάντηση.
https://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=b4565595-f995-4a39-98e8-acd400ebf4a0
Υ.Γ. Το κατά πόσο μας ικανοποιεί η απάντηση, είναι ένα άλλο θέμα!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  aero
22 Μαρτίου 2021 11:35

Τη γνωρίζω.
Απλά όχι μόνο δεν με ικανοποιεί αλλά ..
α) Όταν αναφέρετε περί εφέσεως του Δημοσίου.
β) Όταν αναφέρει ότι επιτροπή επεξεργάζεται εισήγηση προς υπουργό ,ενώ σε μένα μου απάντησαν απο 3-1-2020 ότι έγινε εισήγηση από επιτροπή στον υπουργό και ανέμεναν απόφασή του.
Συμπεράσματα δικά σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
22 Μαρτίου 2021 12:19

Κερδίζουν χρόνο …. λέγοντας οτι περιμένουν την επιτροπή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Aντωνης
Aντωνης
20 Μαρτίου 2021 19:40
CHPOL
CHPOL
20 Μαρτίου 2021 11:52

Προς όλους τους αξιότιμους συναδέλφους παρουσιάζω αυτούσιο το κείμενο που, για τρίτη φορά (28/2/21) απέστειλα προς ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ.
Συνήθως στα e-mail μου, απαντούσαν εντός, το πολύ, πέντε ημερών, στην συγκεκριμένη ερώτηση δεν έχουν απαντήσει ακόμη. ΤΥΧΑΙΟ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
“Αξιότιμοι κύριοι, με αφορμή την εν εξελίξει διαδικασία απονομής συμπληρωματικού ΕΦΑΠΑΞ στους αποχωρήσαντες από τα έτη 2013-2016, σας αναφέρω ότι αν και εφόσον, σύμφωνα με τα τα άρθρα 10 & 15 του Ν. 4575/18, δεν προκύπτει δικαίωμα απονομής συμπληρωματικού ΕΦΑΠΑΞ βοηθήματος και λαμβάνοντας υπόψη τα προβλεπόμενα του ως άνω νόμου, ότι τα καταβαλλόμενα ποσά ήταν με την μορφή μιας ΕΦΑΠΑΞ ενίσχυση, θα επιθυμούσα να μου εξηγήσετε από που προκύπτουν, οι αναγραφόμενες στον φάκελο μισθοδοσίας, κρατήσεις. Προς υποστήριξη των ισχυρισμών μου, σας παραθέτω συνημμένα τον φάκελο μισθοδοσίας που εκδόθηκε κατόπιν εφαρμογής του ανωτέρω Νόμου.
Σας υπενθυμίζω ότι την ερώτησή μου την είχα υποβάλλει αρχικά στο e-mail eloaa@haf.gr στις 8/2/2021 και μετέπειτα στο e-mail findir.mta@haf.gr στις 15/2/2021, χωρίς να λάβω καμία απάντηση.”

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
CHPOL
CHPOL
21 Μαρτίου 2021 18:11

Ευχαριστώ πολύ Αχιλλέα, διότι αρχικά είχα πρόβλημα και αναγκάστηκα να ξανά-ανεβάσω το κείμενο, πάντα ισχύει η σοφή φράση ”Γηράσκω αεί διδασκόμενος”

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αrk
Αrk
20 Μαρτίου 2021 10:09

Oσοι πήρατε πρώτη σύνταξη απο ΕΦΚΑ τον Φεβρουάριο σας ήρθε η Συνταξιοδοτική Πράξη?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
19 Μαρτίου 2021 22:12

Σε απάντηση της σχετικής Ερώτησης, που κατέθεσαν οι Βουλευτές κ.κ. Βασίλης Κεγκέρογλου και Γιώργος Φραγγίδης με θέμα «Συμπληρωματικά Εφάπαξ βοηθήματα και Κρατήσεις ν.4093/2012 μερισμάτων αποστράτων Στρατιωτικών», σας γνωρίζω τα ακόλουθα: Κατόπιν των παραπάνω, σας γνωρίζουμε ότι η αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ) επεξεργάζεται την υποβολή σχετικής εισήγησης, προκειμένου να αποφασισθεί η πλέον ενδεδειγμένη λύση αντιμετώπισης του ζητήματος του συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματος, επί τη βάσει της καταστατικής νομοθεσίας τον Ειδικών Λογαριασμών Αλληλοβοήθειας των Ενόπλων Δυνάμεων και της υφιστάμενης νομολογίας. Επίσης, ήδη, βρίσκεται στο στάδιο της νομοτεχνικής επεξεργασίας, σχέδιο νομοθετικής ρύθμισης, αναφορικά με τις μειώσεις και κρατήσεις του ν.4093/12, προκειμένου να ενταχθεί σε προσεχές νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ. Με το υπόψη σχέδιο προωθείται νομοθετική ρύθμιση για παύση, από την 1η Ιανουαρίου τρέχοντος έτους, των μειώσεων και κρατήσεων του ν.4093/2012 (Α΄222), στα μερίσματα και οικονομική ενίσχυση που καταβάλουν τα εν λόγω Ταμεία (ΜΤΣ,ΜΤΝ,ΜΤΑ) και οι οικείοι Ειδικοί Κλάδοι (ΕΚΟΕΜΣ, ΕΚΟΕΜΝ, ΕΚΟΕΜΑ) στους μερισματούχους τους. Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι η εν λόγω ρύθμιση, εφόσον τελικά ψηφισθεί, θα εφαρμοστεί χωρίς αναδρομική ισχύ και επομένως χωρίς επιστροφή των παρακρατηθέντων ποσών στους μερισματούχους για τους παρακάτω… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
19 Μαρτίου 2021 22:23

Με προβληματίζει η “πλέον ενδεδειγμένη αντιμετώπιση του ζητήματος”.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
19 Μαρτίου 2021 22:27

Μπορείς να διαβάσεις την απάντηση του ΥΕΘΑ-έγγραφο-στα ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
19 Μαρτίου 2021 22:58

Original … στο site της Βουλής
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-334/#comment-97994

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
20 Μαρτίου 2021 09:12

Από την απάντηση του υπουργού καθαρή λύση (αλλά ασύμφορη ) είναι ”η επαναφορά του συντάξιμου μισθού στις 31/12/2012”. Έτσι τελειώνει το θέμα του εφάπαξ διότι ο Ε.Λ.Ο.Α.Α είναι υποχρεωμένος να καταβάλει συμπληρωματικά και όλες οι δικαστικές αποφάσεις είτε στρέφονται κατά Ε.Λ.Ο.Α.Α είτε κατά Ελληνικού Δημοσίου τίθενται στο αρχείο. Επειδή όμως είναι ασύμφορη ψάχνουνε ”ενδεδειγμένες” δεν θα τους περάσει

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία