Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 35 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
HARIS
HARIS
24 Σεπτεμβρίου 2014 19:58

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ Η΄ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ ΠΑΛΙ;

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  HARIS
24 Σεπτεμβρίου 2014 20:55

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ . ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ (ΗΜΕΡ.ΚΑΤ.7 ΚΑΙ 9/10/2013) ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ, ΜΕΤΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ? ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ….????
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕ ΔΟΥΜΕ ! ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΑΠΟΙΟΣ?

Giannhs
Giannhs
24 Σεπτεμβρίου 2014 14:48

Είμαι ΕΜΘ απόφοιτος ΤΕΙ, πολύτεκνος και κατατάχτηκα 20/6/90. Μπορώ να αναγνωρίσω ως συντάξιμο χρόνο τα έτη σπουδών; Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Sternas+Stefanos
Sternas+Stefanos
24 Σεπτεμβρίου 2014 05:14

Spyro, Μπορεις σε παρακαλω να μου στειλεις το αρχειο στο email μου (Αχιλλέα εαν δε σου ειναι κοπος στειλε το email μου)

giorgos
giorgos
23 Σεπτεμβρίου 2014 22:39

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΠΥΡΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Spyros
Spyros
23 Σεπτεμβρίου 2014 21:45

Προς αποκατάσταση της αλήθειας και κάνοντας τον συνήγορο υπεράσπισης του giorgos οι αποστρατευθέντες από την 4/4 είναι 50 την 11/4 107 την 13/5 39 την 20/5 75 την 17/6 12 την 20/8 42 την 3/9 21 την 11/9 81 την 26/9 6 την 30/9 15 την 1/10 10 την 22/10 67 την 22/11 62 και τέλος την 28/11 79
Αυτά για το 2013. Ίσως κούρασα με τα νούμερα όμως οι ενδιαφερόμενοι ξέρουν που ακριβώς βρίσκονται.
Όπως βλέπετε το σύνολο είναι 668 άτομα μέχρι το τέλος του 2013.
Όποιος δεν το πιστεύει μπορώ να του στείλω τα αρχείο με e-mail.

Spyros
Spyros
Απάντηση σε  Spyros
23 Σεπτεμβρίου 2014 21:48

Λάθος πρόσθεση είναι 666. Ο Χριστός κι η Παναγία

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Spyros
24 Σεπτεμβρίου 2014 09:51

Αγαπητέ συνάδελφε εγώ διαγράφηκα με το ΦΕΚ 1224/24-10-13 και ήμασταν 20 άτομα.
Σε ποια από τις παραπάνω ημερομηνίες μας υπολογίζεις.

Sternas+Stefanos
Sternas+Stefanos
Απάντηση σε  G.G.
24 Σεπτεμβρίου 2014 12:02

Στο ΦΕΚ 1210/22-10-2014 ήμασταν 13 άτομα για αποστατεια

Spyros
Spyros
Απάντηση σε  G.G.
24 Σεπτεμβρίου 2014 12:10

Για να μην γράφω πολλούς αριθμούς έβαλα 22/10 67.
Αφού το θέλετε αναλυτικά είναι 22/10 47 άτομα και 24/10 20 άτομα σύνολο 67 όπως γράφω πιο πάνω. Και ο φίλος Στέρφας είναι στο ΦΕΚ 22/10 που είναι όχι 13 όπως αναφέρει αλλά 48.

Spyros
Spyros
Απάντηση σε  Spyros
24 Σεπτεμβρίου 2014 12:11

Λάθος όνομα Στέρνας και 47, η βιασύνη βλέπεις.

Sternas Stefanos
Sternas Stefanos
Απάντηση σε  Spyros
24 Σεπτεμβρίου 2014 12:18

Ναι εχεις δίκιο, δεν διαβασα ολο το ΦΕΚ

giorgos
giorgos
23 Σεπτεμβρίου 2014 14:23
D.Z
D.Z
Απάντηση σε  giorgos
23 Σεπτεμβρίου 2014 15:02

ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ Μ.Τ.Α. ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ (ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΥΝΤ.ΠΡΑΞΗ ΑΡΧΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013) ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΗΛ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΩΣΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 2014 ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΟΜΑΛΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ. ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ .

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  D.Z
23 Σεπτεμβρίου 2014 15:15

Πιο κάτω υπάρχουν σχόλια συναδέλφων με αιτήσεις Οκτωβρίου 2013 που έχουν ειδοποιηθεί από το ΕΛΟΑΑ για προώθηση υπεύθυνων δηλώσεων και Φ.Ε. προς πληρωμή ΕΦΑΠΑΞ. Πάντως και εγώ που έχω αίτηση αρχές Νοεμβρίου όπως και εσένα, χθες που επικοινώνησα με ΜΤΑ (εσ. 5066) μου είπαν ότι θα είμαι στο επόμενο συμβούλιο (δεν μίλησα με κοπέλλα).

Δημήτρης
Δημήτρης
23 Σεπτεμβρίου 2014 00:23

ΚΥΡΙΟΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΚ ΣΤΙΣ 12/04/2013 ΜΕ 157 ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΕΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΦΕΚ,ΤΟ ΦΕΚ ΣΤΙΣ 4/4/2013 ΑΡΙΘΜΟΣ 394 ΕΧΕΙ 57 ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΕΣ.

Α ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΑΥΤΕΣ.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΙΣ ΣΤΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΓΑΛΑΤΕ,ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΙΔΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;

Edit σχολίου: Το σχόλιο “λογοκρίθηκε” και σβήστηκαν εκφράσεις που πιθανόν να προσβάλλουν συναδέλφους.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  Δημήτρης
23 Σεπτεμβρίου 2014 14:18

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΑΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΟ ΦΕΚ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ 106 ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 51 ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΦΕΚ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ . ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΤΑ ΑΘΡΟΙΣΑ ΣΕ ΙΔΙΟ ΦΕΚ . ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ. ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΑΝ ΔΙΕΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ……ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΝΑ ΛΕΣ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΙΩΠΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΣΟΥ.

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  giorgos
23 Σεπτεμβρίου 2014 15:31

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΕΚ ΕΧΕΙ 157 ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ 200 ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΕΣΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΦΕΚ .

ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΦΕΚ 12/4 ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ;ΛΕΩ ΕΓΩ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΗΠΩΣ;

Edit σχολίου: Το σχόλιο “λογοκρίθηκε” και σβήστηκαν εκφράσεις που πιθανόν να προσβάλλουν συναδέλφους.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  Δημήτρης
23 Σεπτεμβρίου 2014 18:36

καλησπερα και πάλι φίλτατε Δημήτρη. Σεβόμενος τον διαχειριστή και κάτοχο του ιστότοπου δεν θα συνεχίσω έναν αδόκιμο διάλογο και καταννοώ τον ενδεχόμενο εκνευρισμό σου…….. Ο ιστότοπος της εφημερίδας της Κυβερνήσεως είναι διαθέσιμος για να διαβάσει ο καθένας τα ΦΕΚ. Επιμένω για 157 αποστρατείες τον Απρίλιο 2013 με διαγραφές στις αρχές .
Υ.Γ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΈΝΑ ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΚΤΙΜΗΤΟ!

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  giorgos
23 Σεπτεμβρίου 2014 18:37

……αρχές Μαίου.

Dp
Dp
Απάντηση σε  giorgos
23 Σεπτεμβρίου 2014 21:03

Και εγώ, φίλε giorgos, θεωρώ άκρως απαισιόδοξη κάθε σου τοποθέτηση στο παρών νήμα, επικαλούμενος “πληροφορίες”, “πηγές” κλπ, τα οποία αφενός δεν εκφράζουν επίσημες θέσεις του ΜΤΑ, αλλά αφετέρου είναι δικά σου, υποκειμενικά συμπεράσματα, από συνομιλίες με “κάποιον” στο ΜΤΑ (… ο οποίος μπορεί να είναι και καθαρίστρια).

Είναι καταφανές ότι έχεις πληρωθεί το εφάπαξ και δεν κατανοώ τον υπερβάλλοντα ζήλο σου να έχεις τόσο συχνές τοποθετήσεις επί του θέματος, το οποίο προφανέστατα απασχολεί τους ανθρώπους που είναι σε αναμονή.

(θα παρακαλούσα να μου δώσεις τον αριθμό του ΦΕΚ Απριλίου με τις αποστρατείες που “επιμένεις” ότι υπήρξαν…)

SOTOS
SOTOS
22 Σεπτεμβρίου 2014 17:49

Συνάδερφε Billrem, μήπως ρώτησες πόσα πρωτόκολλα μεσολαβούν από αυτά που πληρώνονται τώρα μέχρι το δικό σου στις 9/1/14?
Νομίζω πως υπερβάλουν λίγο ότι θα πληρωθείς 9/2015.
Έκανα ένα “flash back” στις αναρτήσεις συναδέλφων και διαπίστωσα οτι 5ο, 6ο και 7ο πλήρωσε πρωτόκολλα του 9/2013 που κατά τις εκτιμήσεις μου ήταν γύρω στα 120+.
Τώρα τον 9ο πληρώνει τα πρωτόκολλα του 10ου που πάλι, σύμφωνα με τα λεγόμενα συναδέλφων, θα πληρωθούν όλα. Δηλαδή από 5ο μέχρι 9ο (4 μήνες χωρίς τον 8ο) έχουν πληρωθεί και θα πληρωθούν συνολικά 220+ εφάπαξ.
Επομένως, κατά την ταπεινή μου άποψη, τα πρωτόκολλα 11ου και 12ου και ίσως μερικά του 1ου/14 θα πρέπει να πληρωθούν μέχρι τέλος του χρόνου γιατί σε καμία περίπτωση δεν υπερβαίνουν τα 220 (Εκτός και δεν πληρώσει κανένα εφάπαξ μέχρι τέλος του έτους).
Εάν κάνω λάθος στο συλλογισμό μου ας με διαφωτίσει κάποιος συνάδελφος με έγκυρες πληροφορίες από το ταμείο.

Υ.Γ Έχω πρωτόκολλο 2/1/2014 και κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  SOTOS
22 Σεπτεμβρίου 2014 19:08

Σωστός ο SOTOS!!!!!!

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  SOTOS
22 Σεπτεμβρίου 2014 20:00

Συνάδελφε SOTO από την στιγμή που χορηγήσαν εφάπαξ στα ”πρωτόκολλα” του Σεπ 2013 και συνεχίζουν με τα του Οκτ 2013 είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν υπάρχει αναδρομικότητα (01 Σεπ 2013) στην εφαρμογή του νέου νόμου. Αυτό σηματοδοτεί και τις ενέργειες των λοιπών (ΕΛΟΑΣ, ΕΛΟΑΝ). Προσωπικά πιστεύω ότι ο νέος τρόπος υπολογισμού (μετά την έκδοση ΚΥΑ ΥΠΕΘΑ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ όπως προβλέπεται στο νέο νόμο) θα προκαλέσει μειώσεις το πολύ έως 5% (μπορεί και λιγότερο) για ευνόητους λόγους….. Εάν θεωρήσουμε δεδομένο ότι οι αιτήσεις έως 31/7/2014 υπολογίζονται με τον παλαιό τρόπο υπάρχει και το σενάριο εσύ και όλοι με πρωτόκολλα 01/01/2014-30/07/2014 να πάρετε μεγαλύτερο εφάπαξ λόγω αύξησης βασικών μισθών (ΣΤΕ) που θα ισχύσει πιθανόν με το νέο έτος !!! Σενάρια όμως είπαμε σενάρια……….Για τα επίσημα θα μας ενημερώσει ο Αχιλλέας.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Κωστής
22 Σεπτεμβρίου 2014 21:29

Στην αρχή καλά το πήγες Κωστή ,μετά το έχασες λίγο δες παρακάτω γιατί Απόρριψη αναπροσαρμογής εφάπαξ λόγω παγώματος By Αχιλλέας Καρασαββίδης | 23 July 2014 | Εφάπαξ Στην προηγούμενη ανάρτηση Απόρριψη αναπροσαρμογής μερισμάτων και εφάπαξ από ΜΤΑ υπήρχε η πρόβλεψη: “Σύντομα θα ακολουθήσει και η απόρριψη των αιτήσεων για αναπροσαρμογή των εφάπαξ με το ίδιο σκεπτικό.” Επισημοποιήθηκε η (αναμενόμενη) απόρριψη της αναπροσαρμογής των εφάπαξ στρατιωτικών που διαγράφηκαν την περίοδο παγώματος των μισθών (1-7-2011 έως 31-7-2012), με σχετική απόφαση του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας: Απόφαση ΥΦΕΘΑ για εφάπαξ Πριν εκδοθεί η ανωτέρω απόφαση του ΥΦΕΘΑ, το ΜΤΑ είχε ήδη αποστείλει σχετική απορριπτική απάντηση σε όσους είχαν ζητήσει αναπροσαρμογή του εφάπαξ μετά το “ξεπάγωμα” των αποδοχών: Απόρριψη αιτημάτων εφάπαξ από ΜΤΑ Πλέον απομένει μόνο η δικαστική οδός για όσους θελήσουν να διεκδικήσουν την αναπροσαρμογή του εφάπαξ με τους νέους μισθολογικούς βαθμούς. Η εν λόγω υπουργική απόφαση είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει πρόκριμα και για τυχόν μελλοντική διεκδίκηση αναπροσαρμογής των ήδη χορηγηθέντων εφάπαξ από 1-8-2012 και μετά, σε περίπτωση αναδρομικής αύξησης των μισθών λόγω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2014 22:42

Συμφωνώ Αντώνη και έχω διαβάσει όλα τα post του Αχιλλέα. Δεν λέω ότι αυτοί που θα πάρουν εφάπαξ αύριο το πρωί θα μπορούν να ζητήσουν αναδρομική αναπροσαρμογή, ούτε κάποιος να πάρει αναδρομικά χρηματικό ποσό του Εφάπαξ. Εγώ είπα άλλο πράγμα : Εάν υποθετικά αύξηθουν οι βασικοί μισθοί (είναι το πιθανότερο μετά την απόφαση του ΣΤΕ), έστω από 01/12/2014 ή 01/01/2015 (το πότε θα δοθούν τα αναδρομικά από 01/08/2012 είναι άλλο ζήτημα όπως ξέρεις) και ο φίλος SOTOS πάρει το εφάπαξ του Δεκ 2014 ή Ιαν 2015 όταν θα ισχύουν πλέον οι νέοι αυξημένοι βασικοί μισθοί, αυτό θα υπολογιστεί με το ισχύον τότε χρηματικό ποσό του μισθολογικού του βαθμού.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Κωστής
22 Σεπτεμβρίου 2014 23:48

Οχι Κωστή θα πληρωθούμε σύμφωνα με τις αποδοχές του τελευταίου Μήνα σαν ΕΝΕΝ Τότε σταματά και η μετοχική σου σχέση με το ΜΤΑ. Ο νόμος έτσι ορίζει και πάνω σε αυτόν ΄’πατάει’ το ΜΤΑ είχε ήδη αποστείλει σχετική απορριπτική απάντηση σε όσους είχαν ζητήσει αναπροσαρμογή του εφάπαξ μετά το “ξεπάγωμα” των αποδοχών.

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Κωστής
13 Οκτωβρίου 2014 22:04

Αγαπητοι μου εκτιμω οτι θα πρεπει να ισχυσουν οι νεοι βασικοι μισθοι(οταν αυτοι εφαρμοστουν) στον υπολογισμο των εφαπαξ για οσους δεν τα εχουν παρει ακομα, καθοσον υπαρχει η αποφαση του ΣτΕ που αναφερεται και στην αναδρομικοτητα,δεν δυναται μια Υπουργικη Αποφαση να ανατρεψει την αποφαση του ΣτΕ.Παντως θα πρεπει τελικα οτι ισχυσει να ειναι κοινο για ολους μας .Θα μιλησω και με τον δικηγορο που εχει αναλαβει ενα θεμα δικο μου υπηρεσιακο και θα υπαρξει σχετικη ενημερωση.καλο βραδυ.

ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  Κωστής
23 Σεπτεμβρίου 2014 01:20

Συνάδελφε Κωστή μιλάς για τα πρωτόκολλα του Σεπ. και Οκτ. 2013 και λες ότι δεν θα υπάρχει αναδρομικότητα από 1 Σεπ. 13. Σου επισημαίνω λοιπόν τα εξής Αυτοί που έχουν (όπως εγώ) πρωτόκολλο στις 31/10/13 έχουν υποβάλει παραίτηση το Φεβ. ή το Μαρ. 13, έχουν ΦΕΚ στις 12/6/13 και διαγραφεί στις 12/7/13. Τότε (Ιουλ. 13) ο ΟΛΚΑ έστειλε τις αιτήσεις στο ΜΤΑ- ΕΛΟΑΑ για καταβολή εφάπαξ, αυτό με τη σειρά του το ΜΤΑ-ΕΛΟΑΑ ενημέρωσε τους δικαιούχους ότι ΜΕΤΑ από την χορήγηση την σύνταξης από το ΓΛΚ θα πρέπει να ξαναυποβάλουν αίτηση με το χαρτί της σύνταξης. Η σύνταξη από το ΓΛΚ μας δόθηκε τις 31/10/13, αυτό είναι ο αριθμός πρωτοκόλλου που συζητάμε και περιμένουμε (ίσως μέχρι τέλος του μήνα) να πάρουμε το εφάπαξ. Άρα γιατί σε εμάς να γίνει ο νέος υπολογισμός, αφού η ΚΥΑ λέει για αυτούς που παραιτήθηκαν μετά τις 31/7/13.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
23 Σεπτεμβρίου 2014 09:17

Δεν είπα ποτέ τέτοιο πράγμα συνάδελφε Νίκο. Είπα το εξής:”Προσωπικά πιστεύω ότι ο νέος τρόπος υπολογισμού (μετά την έκδοση ΚΥΑ ΥΠΕΘΑ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ όπως προβλέπεται στο νέο νόμο) θα προκαλέσει μειώσεις το πολύ έως 5% (μπορεί και λιγότερο) για ευνόητους λόγους….. ” Αυτό φυσικά δεν αφορά εσένα και όσους έχουν πρωτοκ. έως 31/7/2014 και όχι 31/07/2013 που γράφεις. Αυτό που ίσως σας αφορά τώρα ή μελλοντικά είναι η αύξηση των βασικών μισθών (ΣΤΕ) που σίγουρα θα γίνει.

Billrem
Billrem
Απάντηση σε  SOTOS
22 Σεπτεμβρίου 2014 21:30

Συνάδελφε SOTO μακάρι να είναι όπως τα υπολογίζεις…με ενημέρωσαν ότι την ημέρα που επισκέφτηκα το ΜΤΑ, 15 Σεπ. 2014 μεσολαβούσαν μέχρι τη δική μου αίτηση (9-1-2014) άλλες 275 αιτήσεις…φαντάζομαι ότι τώρα θα έχει μειωθεί κάπου στο 250…και ποιος μπορεί να μην είναι σε αναμμένα κάρβουνα??

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  Billrem
22 Σεπτεμβρίου 2014 22:13

Καλησπέρα σε ολους. Αν διαβάσατε κάποια προηγούμενα σχόλια έγραψαν ότι τα έσοδα του ΕΛΛΟΑ επαρκούν για 350-370 -περίπου εφάπαξ το χρόνο. (μέσος όρος 45000 , γιατί υπάρχουν και προκαταβολές)* Απο την αρχή της χρονιάς έχουν πληρωθεί γύρω στα 250. Άρα γύρω στα 120 θα πληρωθούν μέχρι τέλος της χρονιάς. Εκτός και αν αυξηθούν τα έσοδα!
* ΠΗΓΉ μέλος ΜΤΑ.

SOTOS
SOTOS
Απάντηση σε  Billrem
22 Σεπτεμβρίου 2014 22:16

Ok, Billrem. Ευχαριστώ.
Με την πληροφορία σου, μου επιβεβαιώνεις τον συλλογισμό μου οτι 11ος και 12ος είναι περίπου 200 πρωτόκολλα.
Άρα η πληρωμή του εφάπαξ δείχνει να σταθεροποιείται στους 12 μήνες, εφόσον το ταμείο συνεχίσει να πληρώνει με τον ίδιο σταθερό ρυθμό.
Επομένως, εσύ και εγώ μαζί, θα χαρούμε ιδιαίτερα με την έλευση του νέου έτους.
Να σαι καλά για τις πληροφορίες σου και μια συμβουλή.
Δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα μαύρα και να σκορπίζουμε απαισιοδοξία μέσα από τα μηνύματά μας. Καμιά φορά το ποτήρι είναι μισογεμάτο.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  SOTOS
22 Σεπτεμβρίου 2014 22:16

Εχουν πληρωθεί γύρω στα 250 απο την αρχή της χρονιάς.
( μΌΝΟ ΈΝΑ ΦΕΚ της 12/4/2013 είχε 156 ατομα)

τακης
τακης
Απάντηση σε  SOTOS
24 Σεπτεμβρίου 2014 09:16

στην ιδια περίπτωση είμαι και εγω αλλα τον 2-2014 .. οποτε προχθές διαβασα και αυτό και είμαι όχι στα κάρβουνα αλλα στα βουνά ….
http://www.onalert.gr/stories/to-efapax-stratiotikon-perna-sto-ypourgeio-ergasias

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
22 Σεπτεμβρίου 2014 15:35

ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΕΠΕΙΓΩΝ

giorgos
giorgos
19 Σεπτεμβρίου 2014 21:49

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013 ΚΑΛΟΦΑΓΟΤΑ ( ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ).

Billrem
Billrem
Απάντηση σε  giorgos
22 Σεπτεμβρίου 2014 09:57

Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα με τα εφάπαξ…υπέβαλα τα χαρτιά για εφάπαξ συναδέλφου 9 Σεπ. 2013 και το πήρε 25-5-2014, δηλαδή 9 μήνες αργότερα. Τα δικά μου τα χαρτιά τα υπέβαλα 9 Ιαν. 2014 (4 μήνες αργότερα) και κατόπιν ερώτησης στο ΜΤΑ η εκτίμηση είναι ότι θα το πάρω Σεπ. 2015…περίπου 20 μήνες μετά!! Δηλαδή εάν κάποιος υποβάλει παραίτηση από την ΠΑ σήμερα 22 Σεπ. 2014 πότε θα πάρει εφάπαξ??

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  Billrem
22 Σεπτεμβρίου 2014 12:18

Καλημέρα. Αντιλαμβάνομαι τις ανησυχίες σου αλλά οπλίσου με υπομονή και κάνε και καμμιά προσευχή να πάνε όλα καλά. Αν παρακολουθείς τα γραφόμενα μου (έχω επιβεβαιωθεί μέχρι σήμερα), ξεκίνησαν κάποια στιγμή στις αρχές της χρονιάς να κάνουν μία αναλογιστική μελέτη με το μοντέλο των 350 περίπου καταβολών εφάπαξ τον χρόνο και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα έσοδα ο χρόνος αναμονής ανέβαινε με γεωμετρική πρόοδο. Αν όλα πάνε καλά και λειτουργήσει και η ρήτρα αξιόμαχου θα παγιωθεί για μερικά χρόνια η διετής αναμονή και σε βάθος 10ετίας όταν όλοι θα φεύγουν στα 35 συντάξιμα θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση με άγνωστο το ύψος του εφάπαξ! Οπως είπε και ο οικονομολόγος Βαρουφάκης για το τι πρέπει να υποσχεθεί ένας ειλικρινής πολιτικός ,που θέλει να αναλάβει τις τύχες του τόπου, ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΑ. Θα μου πέιτε τι σχέση έχει αυτό με τα θέματά μας. Δυστυχώς όλα έχουν σχέση εδώ που φτάσαμε. Καλή υπομονή και καλή δύναμη σε όλους για αυτά που έρχονται. Δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα για να τα αποφύγουμε!

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  giorgos
22 Σεπτεμβρίου 2014 12:23

Τα άσχημα μαντάτα ήρθαν. Δεν διάβασα την είδηση αυτή νωρίτερα. http://www.onalert.gr/stories/to-efapax-stratiotikon-perna-sto-ypourgeio-ergasias

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  giorgos
22 Σεπτεμβρίου 2014 12:40

ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ Άρθρο 220 Θέµατα Υπουργείων Οικονοµικών, Εθνικής Άµυνας, Δηµόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Ναυτιλίας και Αιγαίου και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας 2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και του καθ’ ύλην αρµόδιου Υπουργού, η οποία εκδίδεται µέχρι την 31.10.2014, µετά από σύµφωνη γνώµη της Εθνικής Αναλογιστικής Αρχής, καθορίζονται οι τεχνικές παράµετροι από τις οποίες θα προκύπτει συντελεστής βιωσιµότητας ώστε να αποφεύγεται η δηµιουργία ετησίων ελλειµµάτων σε ταµειακή και δεδουλευµένη βάση, για το Μετοχικό Ταµείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), τους ειδικούς Κλάδους και Λογαριασµούς των Μετοχικών Ταµείων Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού (ΜΤΣ, ΜΤΑ, ΜΤΝ) και ρυθµίζεται κάθε άλλη αναγκαία λεπτοµέρεια για την εφαρµογή τους. Το αρµόδιο Διοικητικό Συµβούλιο εφαρµόζει την προσαρµογή των παροχών που απαιτούνται για να διασφαλιστεί ετησίως µηδενικό έλλειµµα στα ταµεία. Μέχρι την 30ή Νοεµβρίου κάθε έτους το αρµόδιο Δ.Σ. αποφασίζει την εφαρµογή της προσαρµογής για το επόµενο οικονοµικό έτος σύµφωνα µε την κοινή υπουργική απόφαση του πρώτου εδαφίου της παρούσας παραγράφου και σε… Διαβάστε τη συνέχεια »

I.TSAKIRIS
I.TSAKIRIS
Απάντηση σε  giorgos
22 Σεπτεμβρίου 2014 13:45

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΗΜΜΈΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ Γενικής Διεύθυνση Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης του ΥΠΕΘΑ (ΓΔΟΣΥ/ΔΟΙ) ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΟ ON ALERT ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ?

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  giorgos
22 Σεπτεμβρίου 2014 13:15

Ουσιαστικά φίλε Γιώργο τίποτε επίσημο ! Όλα βρίσκονται στο επίπεδο μελέτης, υπολογισμού μαθηματικών τύπων και εφαρμογής τελικά του νέου νόμου. Κάτι που ήταν γνωστό από πριν!. Ας μην πανικοβάλουμε τους συναδέλφους που αναμένουν το εφάπαξ πριν υπάρξει ο νέος τύπος υπολογισμού του εφάπαξ με επίσημες ανακοινώσεις των ΕΛΟΑ. Επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω ότι το συγκεκριμένο site ενημέρωσης του Αχιλλέα διαφέρει μακράν από όλες τις άλλες πηγές ενημέρωσης μας για στρατιωτικά θέματα για ένα και μόνο λόγο: ΔΙΟΤΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ SITE ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ με ότι αυτό συνεπάγεται. Ας μην το χρησιμοποιούμε για ”κοινωνικό αυτοματισμό” όπως κάνουν κάποια site ενημέρωσης στρατιωτικών θεμάτων.

Μανώλης
Μανώλης
19 Σεπτεμβρίου 2014 14:39

ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΙΑ. Άντε και στα δικά μας οι υπόλοιποι.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2014 14:15

ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ

JIMSTAM
JIMSTAM
19 Σεπτεμβρίου 2014 13:20

συναδελφοι…μολις μου τηλ. απο ΕΛΟΑ να στειλω φ.ενημερωτητα και υπ.δηλωση για καταβολη του εφαπαξ ( με 9/10/13 καταθεση δικαιολογητικων)

Στέφανος
Στέφανος
Απάντηση σε  JIMSTAM
19 Σεπτεμβρίου 2014 13:30

Με το καλό αγαπητέ συνάδελφε.

Στέφανος
Στέφανος
Απάντηση σε  JIMSTAM
19 Σεπτεμβρίου 2014 13:36

Στην Υπεύθυνη Δήλωση τι πρέπει να δηλώσεις?
Μπορείς να μας βοηθήσεις?

makislar
makislar
Απάντηση σε  Στέφανος
19 Σεπτεμβρίου 2014 13:42

Ότι επιθυμείς να κατατεθεί σε τραπεζικό λογαριασμό (πλην ΕΘΝΙΚΗΣ νομίζω)

Στέφανος
Στέφανος
Απάντηση σε  makislar
19 Σεπτεμβρίου 2014 14:36

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

ΣΓΟΣ ΤΤΗ
ΣΓΟΣ ΤΤΗ
Απάντηση σε  JIMSTAM
19 Σεπτεμβρίου 2014 14:35

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση, καλοφάγωτα.

Στέφανος
Στέφανος
Απάντηση σε  JIMSTAM
23 Σεπτεμβρίου 2014 13:37

Υπάρχει κάποιος που να τον ειδοποίησαν για το ΕΦΑΠΑΞ , ο οποίος είναι μετά της 9/10/13?

Αγαπητέ JIMSTAM τι Νο σου είχαν πεί ότι είχες?

makislar
makislar
19 Σεπτεμβρίου 2014 13:20

Ευχάριστα νέα για εφάπαξ. Μόλις ειδοποιήθηκε συνάδελφος με αίτηση 7/10/13 για αποστολή των σχετικών χαρτιών.

Στέφανος
Στέφανος
Απάντηση σε  makislar
19 Σεπτεμβρίου 2014 13:31

Με το καλό να τα χαρείς.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
17 Σεπτεμβρίου 2014 12:54

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΗ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.ΠΑΛΙ ΑΛΛΑΞΕ?