Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 36 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
30 Σεπτεμβρίου 2014 15:52

ΜΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΝΑ ΝΕΟ?

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
1 Οκτωβρίου 2014 08:11

Καλημέρα σε όλους και Καλό Μήνα.
Αυτό με το ΕΦΑΠΑΞ παιδιά έχει καταντήσει ανέκδωτο.

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  Μανώλης
1 Οκτωβρίου 2014 08:34

Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.

Θα αρχίσουμε Μανώλη να λέμε “εδώ το ΕΦΑΠΑΞ εκεί το ΕΦΑΠΑΞ, που είναι τι ΕΦΑΠΑΞ…!!!!!!!!
Και πάλι Καλημέρα σε όλους.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Stefanos
1 Οκτωβρίου 2014 09:00

Και από την άλλη μεριά Στέφανε, μπαίνει κανείς στο site του ΜΤΑ για κανένα νέο, αλλά, το τελευταίο τους νέο αφορά τη μείωση του συγχωρεμένου μερίσματος. Σιγή ιχθύος. Τι να πω. Λυπάμαι.

Mike
Mike
30 Σεπτεμβρίου 2014 13:24

Δείτε σήμερα τα μερίσματά μας στο ΜΤΑ 50 ευρώ κάτω και αναδρομικές μέχρι τα Χριστούγεννα.

Stergios P.
Stergios P.
Απάντηση σε  Mike
30 Σεπτεμβρίου 2014 14:34

Με μεγάλη μου λύπη αντίκρισα σήμερα τα μερίσματα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην στρατιωτική ηγεσία του ΓΕΑ, ιδιαίτερα στη διοίκηση του ΜΤΑ για την μύωση του μερίσματος. Μπράβο σας κύριοι για της πολλές μα πάρα πολλές κόκκινες γραμμές που βάλατε εξ αρχής και την αμετακίνητη θέση σας. Να ξέρετε ένα πράγμα πίσω έχει η αχλάδα την ουρά αυτά που κάνετε τώρα θα τα βρείτε μπροστά σας.
Σας ευχαριστώ

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  Stergios P.
30 Σεπτεμβρίου 2014 19:02

Τι αφορά αυτή η μείωση στο μέρισμα. Ήμαρτον επιτέλους κάθε μήνα και λιγότερα. ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ. Ευτυχώς που βάζουν και κόκκινες γραμμές.
Τί να πώ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Stefanos
30 Σεπτεμβρίου 2014 20:42

Μα δεν το ξέρατε (εδώ κι ένα μήνα) ότι μειώθηκε η τιμή του μεριδίου ;
http://enstoloi.net/miosi-timis-meridiou-ekoema-etous-2014/

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  aero
30 Σεπτεμβρίου 2014 23:13

Σωστά. Ευχαριστούμε για την υπενθύμιση

ANTΩNHΣ
ANTΩNHΣ
29 Σεπτεμβρίου 2014 22:17

Μαχαίρι» στα εφάπαξ των Στρατιωτικών ΑΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ μέτρηση ξεκινά για τις περικοπές στα εφάπαξ των στρατιωτικών αλλά και των υπαλλήλων της Βουλής, καθώς αν τα… Ταμεία τους (Στρατού, Ναυτικού, Αεροπορίας και Ταμείο Αρωγής Προσωπικού Βουλής) δεν μετατραπούν μέχρι το τέλος του 2014 σε επαγγελματικούς φορείς, τότε θα έχουν μειώσεις με την εφαρμογή του μαθηματικού τύπου που ισχύει για όλα τα Ταμεία που χορηγούν εφάπαξ, ώστε να μη δημιουργούν ελλείμματα. Για τους στρατιωτικούς ωστόσο στο νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι μπήκαν δικλίδες ασφαλείας καθώς προβλέφθηκε η ειδική εφαρμογή της ρήτρας αξιόμαχου, ώστε οι όποιες μειώσεις στην περίπτωση που τα Ταμεία τους δεν μετατραπούν σε επαγγελματικά να είναι μικρότερες. Οι μειώσεις με την εφαρμογή της ρήτρας αξιόμαχου θα ισχύσουν για όσους υπέβαλαν αίτηση συνταξιοδότησης μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου, δηλαδή μετά τις 30 Ιουλίου, όπως αναφέρεται σε εγκύκλιο που υπέγραψε την Παρασκευή ο υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Αντώνης Μπέζας. Η ρήτρα αξιόμαχου όμως που θα βάζει φρένο στις μειώσεις θα πρέπει να… Διαβάστε τη συνέχεια »

SOTOS
SOTOS
29 Σεπτεμβρίου 2014 16:22

Η απάντηση στο ερώτημά σου aero δεν είναι ούτε ναι ούτε όχι, αλλά κάποιοι το έχουν πληρωθεί και κάποιοι όχι. Όποιος έτρεξε τα χαρτιά του γρήγορα και πήρε αριθμό πρωτοκόλλου μέχρι 2/10/13 το πληρώθηκε.

Πιο συγκεκριμένα, μετά την ανάρτηση του “Spyros” -η οποία με βοήθησε πολύ- πήρα τηλέφωνο γνωστούς μου συναδέλφους που έχουν διαγραφεί με τα ΦΕΚ που ρωτάς, για να δω τι γίνετε.

Παραθέτω λοιπόν τις πληροφορίες που συνέλεξα:
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΦΕΚ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΕΦΑΠΑΞ
Α 4/4/13 9ος/13 ΝΑΙ
Β 4/4/13 11ος/13 ΟΧΙ
Γ 11/4/13 9ος/13 ΝΑΙ
Δ 11/4/13 5/10/13 τον κάλεσαν
Ε 20/5/13 17/10/13 ΟΧΙ
ΣΤ 20/5/13 25/11/13 ΟΧΙ
Ζ 20/8/13 2/1/14 ΟΧΙ
Η 11/9/13 27/12/13 ΟΧΙ
Θ (ΕΓΩ) 11/9/13 2/1/14 ΟΧΙ
Ι 11/9/13 2ος/14 ΟΧΙ

Συμπέρασμα:
Ο χρόνος που χρειάζεται κάποιος από την διαγραφή του μέχρι να πάρει αριθμό πρωτοκόλλου από το ταμείο κυμαίνεται από 2,5 έως 6 μήνες.
Κατά συνέπεια άτομα που βρίσκονται στο ίδιο ΦΕΚ μπορεί να έχουν 3 και 4 μήνες διαφορά στην εκταμίευση του εφάπαξ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  SOTOS
29 Σεπτεμβρίου 2014 17:13

OK, ευχαριστώ.
Καταλαβαίνω ότι τώρα (Σεπ. 2014) έχουν πάρει εφάπαξ
(ή πρόκειται να πάρουν σύντομα), οι συνάδελφοι που αποστρατεύθηκαν με ΦΕΚ Απρ. ’13 (και υπέβαλλαν αίτηση στον ΕΛΟΑΑ περίπου Σεπτ. ’13).

aeroporos
aeroporos
29 Σεπτεμβρίου 2014 14:46

Μια διευκρίνηση:
Όσοι συμπληρώνουν 35 ετία αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα.
Και όσοι αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα προηγούνται των άλλων που δηλώνουν αποστρατεία, για λήψη εφ άπαξ.

makislar
makislar
Απάντηση σε  aeroporos
29 Σεπτεμβρίου 2014 14:53

Όσοι συμπληρώνουν 35 ετία δεν αποστρατεύονται αν δεν κάνουν αίτηση αποστρατείας. Όσο για το εφάπαξ μπαίνουν στη σειρά τους, χωρίς βέβαια να περιμένουν το δίμηνο περίπου που περιμένουν οι λοιποί για την συνταξιοδοτική πράξη.

HARIS
HARIS
Απάντηση σε  makislar
29 Σεπτεμβρίου 2014 21:35

Σωστός ο Μάκης!!

kan
kan
29 Σεπτεμβρίου 2014 10:17

aero δεν μας λες από που προκύπτουν αυτά τα στοιχεία και δεν έχεις συμπεριλάβει αυτούς που συμπλήρωσαν 35ετία από τους Ιπταμένους που τα πήραν κατευθείαν το καλοκαίρι

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  kan
29 Σεπτεμβρίου 2014 11:03

Τα στοιχεία προκύπτουν από προηγούμενη ανάρτηση του
Spyros 23 September 2014 at 21:45
(μπορείς να τη δεις scrollάροντας κάτω).

Πάντως εγώ απλά έθεσα ένα ερώτημα που μπορούσε να απαντηθεί με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ.

Τέλος, αίτηση για εφάπαξ μπορούν να υποβάλλουν ΟΛΟΙ όσοι συμπληρώνουν 35 ετία. Όχι μόνο οι Ιπτάμενοι.
Και μπαίνουν στη σειρά ανάλογα με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Δεν τα παίρνουν “κατευθείαν” όπως λες.

aero
aero
29 Σεπτεμβρίου 2014 09:50

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1) Οι 107 αποστρατευθέντες με το ΦΕΚ 11-4-2013, έχουν πάρει εφάπαξ ;

2) Οι 39 αποστρατευθέντες με το ΦΕΚ 13-5-2013, έχουν πάρει εφάπαξ ;

3) Οι 75 αποστρατευθέντες με το ΦΕΚ 20-5-2013, έχουν πάρει εφάπαξ ;

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  aero
29 Σεπτεμβρίου 2014 10:09

Καλημέρα.
εδώ δεν έχουμε πάρει ΕΦΑΠΑΞ με ΦΕΚ Γ394 9-4-2013

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Stefanos
29 Σεπτεμβρίου 2014 10:57

OK, ευχαριστώ (υποθέτω ότι η απάντηση είναι ΟΧΙ και για τα 3 ερωτήματα που έθεσα).

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  Stefanos
29 Σεπτεμβρίου 2014 16:53

aero
Για να ξεκαθαρίσουμε τα πραγματα

Έχω ΦΕΚ Γ394 9-4-2013
Και κατέθεσα για ΕΦΑΠΑΞ
29-10-2013

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Stefanos
30 Σεπτεμβρίου 2014 12:11

… νομίζω το “άργησες” λίγο !
6,5 μήνες ?
Συνήθως χρειάζεται 2-3 μήνες το ΓΛΚ για να βγάλει τη συνταξ. πράξη κι άλλος ένας μήνας μεταξύ ΦΕΚ και διαγραφής.

Τέλος πάντων … η σειρά σου για εφάπαξ, πλησιάζει.

Τι να πούμε κι εμείς του 2014 !!!!

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  aero
30 Σεπτεμβρίου 2014 23:18

Έχεις δίκιο. Μάιο Αποστρατεία , Αύγουστος σύνταξη χαρτιά για ΕΦΑΠΑΞ μέσα Σεπτεμβρίου ..μια έκτακτη δουλειά και έτσι βρέθηκα τέλος Οκτωβρίου στην Αθήνα.
Να δούμε θα έχουμε κανένα νέο τον Οκτώβριο?

kan
kan
28 Σεπτεμβρίου 2014 21:48

Πάρα πολύ καλή η πρόταση του Στέφανου και του G.G. ας πιέσουμε όλοι και αν χρειαστεί να βάλουμε και ένα Δικηγόρο για να έχουμε επιτέλους μια επίσημη και σωστή ενημέρωση

Μανώλης
Μανώλης
27 Σεπτεμβρίου 2014 13:50

Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, παρατήρησα ότι και το ΜΤΣ και το ΜΤΝ έχουν ανεξάρτητο δυκτιακό τόπο από τα ανίστοιχα Επιτελεία τους. Μόνο του δικού μας ταμείου ο ιστότοπος λειτουργεί μέσω του Επιτελείου του λόγω υπαγωγής, αλλά έχω την εντύπωση ότι τα ΜΤΣ και ΜΤΝ έχουν την πιο ολοκληρωμένη και άμεση ενημέρωση. Τώρα και με αμφίδρομη επικοινωνία με τους μετόχους και μερισματούχους τους. Μήπως και εμείς δικαιούμαστε καλύτερη επικοινωνία με το ταμείο μας;

G.G.
G.G.
27 Σεπτεμβρίου 2014 12:02

Μια πολύ καλή κίνηση.
Ελπίζω να ακολουθήσει και το ΓΕΑ.
http://kranosgr.blogspot.gr/2014/09/blog-post_374.html

MHTSOS
MHTSOS
26 Σεπτεμβρίου 2014 18:34

Καλησπέρα, λοιπόν θέλω να σας πω ότι εμένα με ειδοποίησαν για να καταθέσω δικαιολογητικά 2 φορές Η πρώτη φορά ήταν τέλη Ιουνίου για να πληρωθώ το Εφάπαξ τον Ιούλιο αλλά δεν πληρώθηκα γιατί “δεν έφτασαν τα χρήματα” και η δεύτερη φορά αρχές Σεπτεμβρίου ( ένεκα Αύγουστος νεκρός μήνας ) για να πληρωθώ κατά τα τέλη του μήνα, αλλά από ότι φαίνεται ούτε αυτό το μήνα θα πληρωθώ γιατί σε τηλ. επικοινωνία που είχε συνάδελφος ίδιας περίπτωσης (3 είμαστε) του είπαν για τον επόμενο μήνα Θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τίποτα ας απαντήσει

ΣΓΟΣ ΤΤΗ
ΣΓΟΣ ΤΤΗ
26 Σεπτεμβρίου 2014 09:25

Εχω 168 “σειρά” με πρωτόκολλο τέλη Νοεμβρίου 13, οι 80 θα πληρωθούν τον Οκτώβριο, οπότε υπομονή….
Αχιλλέα, στον υπολογισμό του εφάπαξ μου “δώρισες” 4 χιλιάρικα περίπου….. Ευχαριστώ

Μανώλης
Μανώλης
26 Σεπτεμβρίου 2014 14:30

Μάλλον πως κατάλαβα τι έχει γίνει. Ο συνάδελφος ΣΓΟΣ ΤΤΗ είχε υπολογίσει το ΕΦΑΠΑΞ και λίγο παλαιότερα, όταν στον υπολογισμό ήταν με το μισθολόγιο του 2013. Τώρα που ο υπολογισμός γίνεται με του 2012 πραγματικά φένονται περίπου 4 χιλιάρικα παραπάνω. Αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων.

ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
Απάντηση σε  Μανώλης
26 Σεπτεμβρίου 2014 15:06

Οπως τα λέει ο Μανώλης είναι, ήταν γύρω στα 65 χιλιάρικα και τώρα με τον νέο υπολογισμό είναι 69.900 περίπου.
Είναι σίγουρο ότι το ΕΛΟΑΑ θα υπολογίσει με αυτά τα δεδομένα το εφάπαξ;
Για τον SOTO διαγράφηκα 19 Ιουνίου 13.

SOTOS
SOTOS
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΤΤΗ
26 Σεπτεμβρίου 2014 12:10

Αν θέλεις πες μας και με ποιο ΦΕΚ διαγράφηκες. Ευχαριστώ.

ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
Απάντηση σε  SOTOS
28 Σεπτεμβρίου 2014 10:23

ΦΕΚ 527Γ’/20.05.2013 , στο ίδιο ΦΕΚ είσαι;

SOTOS
SOTOS
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
29 Σεπτεμβρίου 2014 11:41

Όχι, είμαι σε μεταγενέστερο στις 11/9/2013.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Σεπτεμβρίου 2014 22:02

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΜΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΦΑΠΑΞ?

Μανώλης
Μανώλης
24 Σεπτεμβρίου 2014 21:59

Έχω να κάνω μία πρόταση προς το ΜΤΑ, αν αυτό είναι κατά πρώτο νόμιμο, κατά δεύτερο εφικτό και αν βέβαια διαβάζουν τούτο τον ιστοχώρο. Προτείνω λοιπόν το εξής, να μας ενημερώνουν ανακοινώνοντας ανώνυμα και μόνο με την ένδειξη ΜΤΑ τον πρώτο και τον τελευταίο αριθμό πρωτοκόλου κάθε συνεδρίασης, ο καθένας μας ξέρει τον αριθμό του και δεν θα χρειάζονται πολλές λεπτομέρειες. Είναι ο μόνος τρόπος πιστεύω να έχουμε μία επίσιμη ενημέρωση, έστω και με αυτόν τον τρόπο.

Billrem
Billrem
Απάντηση σε  Μανώλης
24 Σεπτεμβρίου 2014 22:23

Συμφωνώ και γω με τον Μανώλη…θα είμαστε καθημερινά σε αναμμένα κάρβουνα?? Απαιτείται ενημέρωση έτσι που αυξάνουν γεωμετρικά πλέον το χρονικό διάστημα από την υποβολή των δικαιολογητικών μέχρι την πληρωμή του εφάπαξ…

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  Μανώλης
25 Σεπτεμβρίου 2014 08:36

Αγαπητέ Μανώλη .
Πάρα πολύ καλή η πρόταση σου . Μακάρι να φθάσει και στα αυτιά των υπευθύνων του ΜΤΑ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Stefanos
29 Σεπτεμβρίου 2014 08:44

Μανώλη, πολύ σωστή η πρότασή σου!
Για να φθάσει, όμως, στο ΜΤΑ χρειάζεται να την στείλεις εγγράφως ώστε να πάρει το δρόμο της (να υλοποιηθεί ή να ριχθεί στον κάλαθο των αχρήστων).
Διατυπόνωντας προτάσεις εδώ (στα σχόλια του site} και περιμένοντας μήπως τυχόν τις διαβάσει κάποιος υπεύθυνος του ΜΤΑ, οι πιθανότητες υλοποίησης μικραίνουν.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  aero
29 Σεπτεμβρίου 2014 17:46

Αυτό το γνωρίζω πάρα πολύ καλά. Απλά διατύπωσα αυτή την πρόταση με σκοπό την παρακίνηση των συναδέλφων να σχολιάσουμε και να θίξουμε ορισμένα κακώς κείμενα ώστε να δουν οι ιθύνοντες (όλο και κάποιος θα διαβάζει, σε αυτό είμαι σίγουρος) ότι κάτι πρέπει να διορθώσουν για να βελτιωθεί η ενημέρωση που μας παρέχουν. Στα υπόλοιπα ταμεία ΜΤΣ και ΜΤΝ π.χ. η ενημέρωση αν όχι υποδειγματική είναι σαφώς καλύτερη από ότι το δικό μας. Βέβαια εκεί μάλλον υπάρχει καλύτερη συναδελφική αλληλεγγύη μεταξύ εν ενεργεία και αποστράτων. Δεν τολμώ να πιστέψω ότι το δικό μας ταμείο μας έχει διαγράψει εντελώς χωρίς να αφουγκράζεται τις ανησυχίες μας. Όσο για το site αυτό πιστεύω ότι είναι τόσο έγκυρο και αξιόπιστο που σίγουρα θα το γνωρίζουν και θα το εκτιμούν δεόντως τα ανώτερα κλιμάκια της Π.Α.

Μανώλης
Μανώλης
25 Σεπτεμβρίου 2014 13:48

Χωρίς να είχα υπόψη μου τις σχετικές ανακοινώσεις του ΜΤΝ, βλέπω τελικά ότι το δικό τους ταμείο είναι πιο μπροστά από το δικό μας σε ότι αφορά την ενημέρωση των αποστράτων και του προσωπικού γενικότερα. Πάντως αν υπάρχει θέληση από μέρους του ΜΤΑ για κάτι τέτοιο, ίσως να μπορέσουν και χωρίς την παρέμβαση της ΕΑΑΑ αφού όπως προαναφέρατε θα ωφελήσει και αυτούς γλυτώνοντας τους από τα τόσα τηλεφωνήματα αλλά και εμάς ενημερώνοντας μας σωστά και υπεύθυνα.
Σας ευχαριστώ.

Stefanos
Stefanos
25 Σεπτεμβρίου 2014 15:02

Αχιλλέα τέλεια η πρόταση σου.
Συνάδελφοι ας πιέσουμε για υλοποίηση.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Μανώλης
25 Σεπτεμβρίου 2014 10:56

Πάρα πολύ καλή η πρόταση. Αλλά για να φτάσει στα αυτιά των υπευθύνων δεν νομίζω επειδή το γράψαμε εδώ στον φιλόξενο ισότοπο να γίνει κάτι. Εκτιμώ ότι πρέπει να ασκηθούν πιέσεις ( επιστολές, τηλέφωνα ) προς την Ένωση Αποστράτων ώστε να θέση το θέμα στο ΜΤΑ και ίσος μπορέσει να γίνει κάτι, και να δούμε τελικά αν αυτή η Ένωση ενδιαφέρετε για τα μέλη της και τα προβλήματα τους.

Στέφανος
Στέφανος
Απάντηση σε  G.G.
25 Σεπτεμβρίου 2014 14:20

ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ
ΜΟΛΙΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΜΑIL
ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.
ΜΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΜΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΤΝ .
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΤΑ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  G.G.
26 Σεπτεμβρίου 2014 13:17

Λοιπόν, επειδή λένε πως στη βράση κολλάει το σίδερο, έστειλα και εγώ e-mail στο τοπικό παράρτημα ΕΑΑΑ ανάλογη εισήγηση για την καθιέρωση ανακοινώσεων από το ΜΤΑ.

Στέφανος
Στέφανος
Απάντηση σε  Μανώλης
27 Σεπτεμβρίου 2014 00:30

Συνάδελφοι πιέστε μέσα από τις Ενώσεις Απόστράτων να φθάσει το αίτημα μας στο ΓΕΑ και στο ΜΤΑ.

giannis
giannis
24 Σεπτεμβρίου 2014 21:25

εχω αριθμο πρωτοκολου 17/10/2013 και δεν εχω ειδοποιηθει

HARIS
HARIS
Απάντηση σε  giannis
24 Σεπτεμβρίου 2014 22:19

ΑΡΑ gianis ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ ΠΑΛΙ!!!!!