Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 427 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Φρ. Ευάγγελος
Φρ. Ευάγγελος
23 Ιουλίου 2025 16:47

Καλησπέρα, πληρώνω τη μάχιμη πενταετία σε δόσεις. Επειδή το σύνολο των δόσεων ξεπερνάνε τα 35 χρόνια τι γίνεται όταν κλείσω τα 35 έτη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελος
Αγγελος
22 Ιουλίου 2025 15:00

Καλημερα κύριε Καρασσαβιδη εχω συνταξιοδοτηθει της 30-3-2017 και εχω καθαρη σύνταξη 957,03 € και μερισμα 381,19€ δικαιουμαι αναδρομικά τον Αυγουστο; Ευχαριστώ πολυ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
22 Ιουλίου 2025 13:26

Ξεκίνησα να πληρώνω τις κρατήσεις για το ΒΟΕΑ του τέκνου μου όταν ήταν 9 ετών. Όταν κλείσει τα 25 θα πάρει το ποσό που του αναλογεί για αυτά τα χρόνια ή θα έχω κάποιο πρόβλημα; Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
23 Ιουλίου 2025 11:42

Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
22 Ιουλίου 2025 10:22

Καλημέρα. Μία ερώτηση να κάνω γιατί υπάρχει κάποια σύγχυση.
Είμαι απόφοιτος Σ.Ι. τάξη ’94.
Το Σεπτέμβριο συμπληρώνω 35 έτη υπηρεσίας.
Θα περιμένω μέχρι τις έκτακτες-τακτικές κρίσεις του Ιαν και Μαρ ’26 αν κριθώ ευδοκίμως τερματίσας. Αν κριθώ έχει καλώς. Αν όχι θα υποβάλω αίτηση αποστρατείας.
Μπορεί κάποιος να απαντήσει 100% αν υπάρξει διαφορά στη σύνταξη, αν με αποστρατεύσει η υπηρεσία από το να υποβάλω εγώ αίτηση αποστρατείας;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
23 Ιουλίου 2025 17:07

Έτσι ακριβώς. Στα προσωπικά μου στοιχεία άλλαξα μόνο την “αιτία συνταξιοδότησης”. Υπολόγισα το πληρωτέο ποσό και στις δύο περιπτώσεις και βγαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο.
Ρώτησα απλά γιατί από διάφορους συναδέλφους λένε ότι, αν υποβάλεις αίτηση αποστρατείας (με συμπληρωμένα τα 35 χρόνια υπηρεσίας) υπάρχει μια επιπλέον κράτηση για κάποια χρόνια (δεν ξέρω πόσα), από την περίπτωση που σε “διώξει” η υπηρεσία. Γι’ αυτό έκανα την ερώτηση

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
falcon 25
falcon 25
21 Ιουλίου 2025 14:14

Αναδρομικά αποστράτων έως 2.619€: Ολοκληρώθηκε ο έλεγχος από ΕΦΚΑ–Πληρωμές εντός Αυγούστου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Elias
Elias
Απάντηση σε  falcon 25
30 Ιουλίου 2025 10:37

Καλημέρα εντός Αυγούστου; Έχουμε εικόνα για πότε; ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
20 Ιουλίου 2025 15:27

Τον Ιούνιο2024 έκανε έφεση το ΜΤΑ για συμπληρωματικό εφάπαξ σε πρωτόδικη απόφαση 8200ευρω συν 6% επιτόκιο απο ημερομηνία αγωγής. Το εφετείο προσδιορίστηκε για 22-2-2026 δηλαδή μετά απο 20 μήνες απο την έφεση. ΥΠΟΜΟΝΗ θα τα πάρουμε….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
21 Ιουλίου 2025 11:44

Δημήτρη όσα έγραψες αφορούν αγωγή που βασίζεται στο ότι οι νόμοι Ν. 4093/2012 και Ν. 4307/2014 κρίθηκαν αντισυνταγματικοί από το ΣτΕ, και κατά συνέπεια το τμήμα του εφάπαξ μέχρι το 2014 έπρεπε να υπολογιστεί με αποδοχές του Ν. 3205/2003;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Χάρης
21 Ιουλίου 2025 15:54

Ναι Χάρη..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
22 Ιουλίου 2025 12:23

Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αναστασία
Αναστασία
Απάντηση σε  Χάρης
29 Ιουλίου 2025 10:29

Καλημέρα κ.χαρη, μια ερώτηση
Αποστρατεία και διαγραφή Αύγουστος του 2014,
Θα πάρω και εγώ αναδρομικά εφάπαξ??
Δεν έχω κινηθεί νομικά
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
20 Ιουλίου 2025 14:03

Τέκνο πρόκειται να παραιτηθεί από τις ένοπλες δυνάμεις με 12 και 2 έτη σχολής. Δικαιούται επιστροφή κρατήσεων από μετοχικά ταμεία ,κρατήσεις για εφάπαξ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
20 Ιουλίου 2025 15:45

https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ την ενότητα 2. Ασφαλιστικό/4.Αποχώρηση χωρίς σύνταξη.
Βλ. Α5 και Α6

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
19 Ιουλίου 2025 19:00

Άρθρο 36
Υπολογισμός ύψους του εφάπαξ βοηθήματος που αφορά στη μετοχική σχέση με ειδικό λογαριασμό έως
την 31η.12.2014 – Τροποποίηση περ. α) παρ. 1 άρθρου 17 ν.δ. 398/1974. Καλησπέρα τι εννοεί…. (δεν υπολογίζετε το 100ευρω στον υπολογισμό του ΕΦΑΠΑΞ;) ,Κατάλαβα καλά;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
petros
petros
Απάντηση σε  Βασίλης
20 Ιουλίου 2025 13:39

https://enstoloi.net/efapax-stratotikon-afxiseis-2025/
Δες το Ε. Το είχε προβλέψει ο κυριος Αχιλλεας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θανάσης
Θανάσης
18 Ιουλίου 2025 12:52

https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ την ενότητα 2. Ασφαλιστικό/4.Αποχώρηση χωρίς σύνταξη.
Από όσα διαβάζω, ενας νέος ασφαλισμενος με 25 έτη +1 μερα, χρόνο ασφαλισης ο οποιος παραιτείται δίχως δικαίωμα σύνταξης, εχει δικαιωμα συνταξης στα 60 αν δεν εργασθεί πουθενά μετά την ΠΑ. Ενώ αν εργασθεί έστω και μια μέρα μετα την ΠΑ σε άλλο ασφαλιστικό φορέα, τότε το όριο ηλικίαςε πάει στα 67 εκτός αν συμπληρωθούν 40 έτη εργασίας απο το 63 ετη ηλικίας κι επειτα. Ισχύει αυτό ή κανω λάθος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Θανάσης
18 Ιουλίου 2025 15:11

Από την στιγμή που θα εργαστεί μετά την παραίτηση του θα πρέπει να συμπληρώσει το απαιτούμενο όριο ηλικίας του φορέα στον οποίο εργάστηκε τελευταία για να κριθεί το δικαίωμα του σε σύνταξη.
Σε γενικές γραμμές αυτό είναι.
ΙΚΑ 62.
ΟΑΕΕ 60 για παλιούς και 62 για νέους ασφαλισμένους.
ΟΓΑ 67.
.
Αν έχει 40 συντάξιμα με την συμπλήρωση των παραπάνω ορίων παίρνει σύνταξη από τον τελευταίο φορέα που εργάστηκε.
Αν δεν έχει 40 συντάξιμα το αίτημα του θα εξεταστεί από τον ενταχθέντα φορέα στην ασφάλιση του οποίου πραγματοποίησε τον περισσότερο χρόνο ασφάλισης, εκτός από τον τελευταίο. Στην περίπτωση αυτή από το ΕΦΚΑ/Δημοσίου. Θα πάρει λοιπόν σύνταξη στην ηλικία του τελευταίου φορέα (π.χ ΙΚΑ 62 ετών) για όσα συντάξιμα χρόνια έχει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Απ. Νίκος
Απ. Νίκος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Ιουλίου 2025 16:36

Ευχαριστούμε για την λεπτομερή απάντηση. Ως προς την κύρια ερώτηση του συναδέλφου? Συμπλήρωση 25 ετών υπηρεσίας, παραίτηση και π.χ. μετεγκατάσταση στο εξωτερικό χωρίς περαιτέρω ασφάλιση στην Ελλάδα. Αυτό συνεπάγεται συνταξιοδότηση σε ηλικία 60 ετών?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Απ. Νίκος
18 Ιουλίου 2025 22:40

Σωστό.
Χωρίς ασφάλιση στον ΕΦΚΑ μετά την παραίτηση, είτε με παραμονή στην Ελλάδα είτε με μετεγκατάσταση στο εξωτερικό ισχύει η καταβολή σύνταξης σε ηλικία 60 ετών.
Αλλά αν μιλάμε για μετεγκατάσταση και εργασία στο εξωτερικό ίσως να είναι προτιμότερη η επιλογή χρήσης του χρόνου εργασίας στο εξωτερικό για αίτηση συνταξιοδότησης από τον ΕΦΚΑ/ΔΗΜΟΣΙΟ με την συμπλήρωση 40 ετών ασφάλισης (Ελλάδας + εξωτερικού).
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-408/#comment-130343
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-410/#comment-131738
Να σημειωθεί ότι τα σχόλια μου (σημερινά και παλαιότερα) βασίζονται σε προσωπική ερμηνεία των εγκυκλίων και των ιστοσελίδων που παραπέμπω. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για κάποια από τις περιπτώσεις που συζητάμε, καλό θα είναι να ζητήσει πληροφορίες από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Ιουλίου 2025 13:04

Καποιος δλδ με 26+5 πολεμικα = 31 χρονια συνταξιμα σε ΠΑ και αλλα 9 δουλεμενα στο εξωτερικο , μπορει να παρει συνταξη στα 56 πχ, ή εννοείς οτι θα την παριε στα 62? Ετσι ομως ο ενδιαφερομενος απαιτειται να μεταφερει τα 9 ασφαλισμενα χρονια που εργασσθηκε απο το εξωτερικο στην Ελλαδα νομιζω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Θανάσης
21 Ιουλίου 2025 19:19

Η γνώμη μου για την περίπτωση αυτή
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-410/#comment-131738 .
Με δύο επισημάνσεις.
1. Θα πάρει εθνική και ανταποδοτική σύνταξη με βάση τα χρόνια διαμονής και εργασίας στην Ελλάδα και όταν συμπληρωθούν οι προϋποθέσεις στη χώρα εργασίας θα πάρει ότι αναλογεί στα χρόνια διαμονής και εργασίας του εξωτερικού.
Δες τα παραδείγματα στην εγκύκλιο 37_2019 με ΑΔΑ: 7Ζ43465ΧΠΙ-8ΞΟ
2. Επειδή από χώρα σε χώρα υπάρχουν διαφορές στις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης πρέπει να ερευνήσει τις πιθανές επιπτώσεις που θα έχει στην χώρα εργασίας τυχόν συνταξιοδότηση από Ελλάδα σε μικρή ηλικία.
Βλ. ερώτηση Τι πρέπει να κάνω αν η ηλικία συνταξιοδότησης διαφέρει στις χώρες όπου έχω εργαστεί; Εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/work/retire-abroad/state-pensions-abroad/faq/index_el.htm

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ioannis
ioannis
13 Ιουλίου 2025 16:10

Καλησπερα. ειμαι στο στον στρατο απο το 2003 ως εποπ, πριν μπω ειμουν ασφαλισμενος στο τεβε 4 χρονια με δικη μου επιχειρηση ενω παραλληλα δουλευα και σε αλλη επιχειρηση δηλαδη ειχα και ικα και τεβε ασφαλιση. τι ισχυει για αυτα τα παραλληλα ενσυμα? αν μπορειτε να με κατατοπισετε σχετικα με αυτα τα ενσυμα. ευχαριστω πολυ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ioannis
13 Ιουλίου 2025 23:12

Καλησπέρα.
Θα χρησιμοποιήσεις τον χρόνο ασφάλισης του ενός φορέα (π.χ ΙΚΑ) ως χρόνο διαδοχικής ασφάλισης με αυτόν του δημοσίου σύμφωνα με το άρθρο 19 του Ν4387/2016.
Έτσι θα έχεις +τέσσερα συντάξιμα έτη.
Τον χρόνο ασφάλισης του άλλου φορέα θα τον αξιοποιήσεις ως χρόνο παράλληλης ασφάλισης για προσαύξηση του ποσοστού αναπλήρωσης του παράλληλου χρόνου.
Για τα τέσσερα χρόνια παράλληλης εργασίας το ποσοστό αναπλήρωσης της ανταποδοτικής σύνταξης θα αυξηθεί 0,075% για καθεμία ποσοστιαία μονάδα (1%) επιπλέον εισφοράς του δεύτερου φορέα σύμφωνα με το άρθρο 36Α του Ν4387/2016.
Σχετικά τα άρθρα 19 και 36Α του Ν4387/2016 και το έγγραφο https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9D%CE%94%CE%A946%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%9A-%CE%913%CE%95?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Ιουλίου 2025 12:58

@GEORGIOSP
Μήπως μπορείς να μας αναλύσεις (με αριθμητικό παράδειγμα) την εφαρμογή της φράσης:
“Για τα τέσσερα χρόνια παράλληλης εργασίας το ποσοστό αναπλήρωσης της ανταποδοτικής σύνταξης θα αυξηθεί 0,075% για καθεμία ποσοστιαία μονάδα (1%) επιπλέον εισφοράς του δεύτερου φορέα σύμφωνα με το άρθρο 36Α του Ν4387/2016.”
Να υποθέσω ότι ισχύει και για τους Δ.Υ. ?
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  aero
18 Ιουλίου 2025 14:39

Καλησπέρα aero. Η έννοια του παράλληλου χρόνου ασφάλισης ισχύει μέχρι την 31/12/2016. Από την έναρξη λειτουργίας του ΕΦΚΑ, την 1/1/2017, δεν υπάρχει παράλληλος χρόνος ασφάλισης. Όποιος εργάζεται σε δύο διαφορετικούς πρώην φορείς που έχουν ενταχθεί στον ΕΦΚΑ έχει παράλληλο χρόνο απασχόλησης. Αν δηλαδή εργάζεται ως μισθωτός και ασκεί και ελεύθερο επάγγελμα για π.χ 3 έτη δεν θα έχει 6 συντάξιμα χρόνια. Θα έχει 3 συντάξιμα χρόνια και για την ανταποδοτική σύνταξη θα ληφθούν υπόψιν οι αποδοχές από τις δύο εργασίες. Υπάρχουν και άλλες επιλογές που αναλύονται στις σχετικές εγκυκλίους αλλά αυτός είναι ο γενικός κανόνας. Η περίπτωση του Ιωάννη αφορά περίοδο προ ΕΦΚΑ κατά την οποία νομίμως εργαζόταν ταυτόχρονα ασφαλισμένος σε ΙΚΑ και ΟΑΕΕ και όχι την περίοδο που ήταν στρατιωτικός. Από όσο γνωρίζω οι δημόσιοι υπάλληλοι, όπως και οι στρατιωτικοί, δεν επιτρέπεται να εργάζονται ή να ασφαλίζονται παράλληλα σε δύο φορείς. Εκτός από κάποιες κατηγορίες που με νόμο επιτρεπόταν, προ ΕΦΚΑ, η παράλληλη ασφάλιση ή η εργασία εκτός του Δημοσίου. Επομένως για όσους δημοσίους υπαλλήλους είχαν νομίμως παράλληλη ασφάλιση ισχύει η δυνατότητα προσαύξησης του ποσοστού αναπλήρωσης. Υποθετικό αριθμητικό παράδειγμα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ευάγγελος
Ευάγγελος
13 Ιουλίου 2025 11:42

Είμαι Απόστρατος από το 2012 χωρίς να έχουν προσμετρηθεί τα 5 πολεμικά λόγω μειωμένης υπηρεσίας 21 χρόνια 5 μήνες και 2 μέρες(τρία ανήλικα Διάταξη επί Καραμανλή). Ο ΕΦΚΑ δεν έχει κάνει δεκτή την αίτηση μου για προσμέτρηση λόγω ισότητας των δύο φύλων. Με παρέπεμψε στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Τι μπορώ να κάνω για να προσμετρηθεί η Μάχιμη Πενταετία από το 2012;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ευάγγελος
13 Ιουλίου 2025 15:15

Καλησπέρα.
Η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου έχει κρίνει αντισυνταγματικές τις διατάξεις που όριζαν ότι οι γυναίκες μπορούσαν να προσμετρήσουν την πενταετία με μόνο κριτήριο το δικαίωμα λήψης σύνταξης ενώ για τους άντρες ίσχυε η πρόσθετη υποχρέωση συμπλήρωσης 25 ετών υπηρεσίας.
Έχει προσφύγει συνάδελφος και δικαιώθηκε.
Βλ. την απόφαση της Ολομέλειας του ΕΣ εδώ.
https://www.elsyn.gr/sites/default/files/743_2018.pdf
Δεν γνωρίζω τι δικαιώματα έχεις, επειδή έχει παρέλθει η προθεσμία άσκησης έφεσης, αλλά μπορείς να πάρεις μια γνώμη από ειδικευμένο επαγγελματία.
Ο ΕΦΚΑ έχει δίκιο στην περίπτωση αυτή αφού ο διαχωρισμός ανδρών / γυναικών ίσχυε μέχρι την 25/11/2022 παρόλο που είχε κριθεί αντισυνταγματικός. Μόνο με προσφυγή, αν προβλέπεται, μπορείς να δικαιωθείς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
CHPOL
CHPOL
9 Ιουλίου 2025 13:02

Αυτή τη στιγμή θα ήθελα να εκφράσω την αγανάκτησή μου. Δεν είναι πρώτος λόγος τα χρήματα, αλλά η κοροϊδία. Αλήθεια τώρα, ψηφίστηκε ο Ν5018 το 2023 και ο ΕΦΚΑ, μετά από 2 έτη και 3 μήνες, ισχυρίζεται ότι θα τα δώσει πότε το Μάρτιο, πότε τον Μάιο και πότε τον Σεπτέμβριο. Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να αναγκαστεί να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις του. Είναι θλιβερό πέντε ή δέκα άνθρωποι να ταλαιπωρούν χιλιάδες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
Απάντηση σε  CHPOL
9 Ιουλίου 2025 13:51

Φίλε είναι απαράδεκτοι.. στο περίμενε μέχρι να δύσει ο ήλιος!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  CHPOL
10 Ιουλίου 2025 22:31

Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι Απαράδεκτοι.. Κάτσε να δούμε και αν θα είναι Σεπτέμβρη. Θα πάει Δεκέμβρη και αν

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
User1
User1
6 Ιουλίου 2025 18:03

Χαιρετώ την παρέα…Θέλω να δηλώσω παραίτηση μετά από 22 έτη πραγματικής υπηρεσίας(προέλευση ΕΠΟΠ και βαθμός Ασμία)…Ξέρει κανείς τι εφάπαξ θα πάρω και πότε (απο την ημερομηνία παραίτησης) και επίσης στο περίπου τι σύνταξη δικαιούμαι στα 67?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτριος
Δημήτριος
Απάντηση σε  User1
6 Ιουλίου 2025 20:36

Καλησπέρα, καταρχήν χωρίς συνταξιοδοτική πράξη δεν παίρνεις άμεσα εφάπαξ. Δικαιούσαι μόνο επιστροφή των εισφορών μετά από αίτηση σου. Συνάδελφε σου προτείνω να κάνεις υπομονή ακόμα 3 χρόνια υπηρεσίας, έτσι ώστε να μπορέσεις να αναγνωρίσεις τα +5 εκστρατείας. Έτσι θα χρειάζεσαι άλλα 10 εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, για να πάρεις σύνταξη άνευ ορίου ηλικίας. (+ εφάπαξ για τα 25 πραγματικά χρόνια στην Αεροπορία)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτριος
7 Ιουλίου 2025 11:18

Έχεις δίκιο Δημήτρη σε ότι αφορά την δυνατότητα αναγνώρισης της πενταετίας.
Όμως δεν ισχύει ότι με δεκαετή εργασία στον ιδιωτικό τομέα δικαιούται σύνταξη χωρίς όριο ηλικίας.
Διάβασε εδώ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ την ενότητα 2. Ασφαλιστικό/4.Αποχώρηση χωρίς σύνταξη.
Με εργασία μετά την αποστρατεία ισχύει το Α2.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Ιουλίου 2025 09:58

Δλδ Γώργο , ενας νέος ασφαλισμενος με 25 έτη +1 μερα, χρόνο ασφαλισης ο οποιος παραιτείται δίχως δικαίωμα σύνταξης, εχει δικαιωμα συνταξης στα 60 αν δεν εργασθεί πουθενά μετά την Αεροπορία. Σωστόν;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Ιουλίου 2025 10:19

Σωστά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
User1
User1
Απάντηση σε  Δημήτριος
7 Ιουλίου 2025 15:52

Ευχαριστώ συνάδελφε μάλλον για εκεί πάμε…υπομονή άλλα 3 χρόνια

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  User1
6 Ιουλίου 2025 22:11

Θα σου επιστραφούν άτοκα ότι χρήματα κατέβαλες για τον ΕΛΟΟΑ μέχρι την αποστρατεία σου, όσο για την σύνταξη, μετά απο 20-25 χρόνια ποιός ξέρει;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
User1
User1
Απάντηση σε  Ιωάννης
7 Ιουλίου 2025 15:53

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλίας
Ηλίας
4 Ιουλίου 2025 08:21

Απλά μία ενημέρωση για όσους αναμένουν αναδρομικά ΕΑΣ……. Είναι 2 επιταγές μια για ΕΑΣ και μία για τόκους. Αν χρωστάτε στην εφορία θα αφαιρεθεί το χρέος σας προς την εφορία ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ επιταγές ……αρα όποιος μπορεί ας εξοφλήσει την εφορία ΠΡΙΝ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
PANOS B
PANOS B
Απάντηση σε  Ηλίας
5 Ιουλίου 2025 14:01

ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ……………

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  PANOS B
7 Ιουλίου 2025 08:32

Θα τα πάρεις

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  PANOS B
10 Ιουλίου 2025 13:18

Αν χρωστάς στην εφορία και περιμένεις να “τα πάρεις πρώτα”,
θα σου αφαιρεθεί δύο φορές το χρέος προς την εφορία.
Και μετά “θα τρέχεις” με ενστάσεις για να σου επιστραφούν
τα εκ παραδρομής παρακρατηθέντα.
Γι’ αυτό λέει ο Ηλίας ότι “όποιος μπορεί ας εξοφλήσει την εφορία ΠΡΙΝ”.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιάσων
Ιάσων
30 Ιουνίου 2025 12:03

Χαιρετίζω την ομάς, ξέρει κανείς εάν δίνεται προκαταβολή εξόδων μετάθεσης και ποια είναι η διαδικασία που προβλέπεται;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ιάσων
1 Ιουλίου 2025 07:09