Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 46 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Χρήστος
Χρήστος
20 Νοεμβρίου 2014 21:40

Κοίταξα και μελέτησα με μεγάλη προσοχή τον πίνακα με τις νέες συντάξεις (2015). Τοποθέτησα τα δικά μου στοιχεία. και με έκπληξη παρατήρησα οτι σε καθαρή σύνταξη……..δεν παίρνω καμία αύξηση. Δηλ. ότι παίρνω τώρα, (2014, 1200ευρώ) θα παίρνω και το 2015, (1204ευρώ) μετά την επιστροφή του 50%. Παρατήρησα οτι η αύξηση εξανεμίζεται όλη με τις κρατήσεις.
Αποστρατεύτηκα το 2008, με 33 χρόνια υπηρεσίας με βαθμό Αντισμηνάρχου και αποδοχές 2\3 Ταξιάρχου. (συντάξιμες αποδοχές προ νόμου 4093\12 2038 ευρώ)
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που παρατήρησε το ίδιο μπορεί να το επιβεβαιώσει και να πεί αν όντος είναι έτσι; Αν πράγματι αυτό συμβαίνει, τότε προς τι όλος αυτός ο ντόρος περί επιστροφής παρακρατηθέντων χρημάτων;
περιμένω μία απάντηση απο κάποιον.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
21 Νοεμβρίου 2014 08:32

Το ίδιο ισχύει για τους περισσότερους από εμάς. Υπάρχουν τρείς μειώσεις – κρατήσεις που επενεργούν σαν κόφτες και εξανεμίζουν κάθε πιθανή αύξηση στο ονομαστικό ποσό των συντάξεων. Αυτές είναι: ΕΑΣ (Ν3865/10) με κράτηση 3%>1400, 6%> 1700 για όλους , Ν.4002 με κράτηση 6%>1.700€ για όσους αποστρατεύτηκαν με αίτηση τους και είναι μικρότεροι από 60ετών, και η ΜΕΙΩΣΗ (Ν4093/12) με κράτηση 5%>1000, 10%>1500 και 20%>2000 για όλους. Ειδικά οι δύο πρώτες έχουν σαν μοναδικό μαξιλάρι ασφαλείας το ποσό εκκίνησης της κράτησης δηλαδή 1400€ και 1700€ με αποτέλεσμα να υπάρχουν συντάξεις με μεγαλύτερο ποσό βασικής που πληρώνονται τα ίδια ή και λιγότερα από συντάξεις με μικρότερο ποσό βασικής . Δες και τις παρακάτω συζητήσεις.

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Χρήστος
21 Νοεμβρίου 2014 21:36

Εγώ θα παίρνω 3€ λιγότερα! Το έχω γράψει πριν μερικές μέςρες

Μανώλης
Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2014 19:39

Μήπως ξέρει κάποιος να εξηγήσει τι μπορεί να σημαίνει αυτό.
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/%CE%92%CE%99%CE%A5%CE%9A%CE%97-%CE%99%CE%93%CE%A3/document?inline=true
Δεν ξέρω αν είναι για καλό ή για κακό αλλά φαίνεται πολύ μπερδεμένο. Από κάτι λίγο που κατάλαβα το ΜΤΑ/ΕΚΟΕΜΑ έβαλε συγνώμη για την έκφραση Δερβέναγα την τράπεζα και δεν θα μπορεί να διαχειριστεί μόνο του την περιουσία του;

PANOS_GK
PANOS_GK
Απάντηση σε  Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2014 21:43

Δεν είναι ακριβώς διαχείριση, αλλά έλεγχος όλων των εντολών πληρωμής όπως ακριβώς γίνεται σε κάθε δαπάνη όπου τα παραστατικά προωθούνται στον αρμόδιο πάρεδρο για τον έλεγχο της ορθότητας της δαπάνης.
Αυτό ισχύει για κάθε φορέα του στενού και ευρύτερου δημοσίου.
Επειδή οι λογαριασμοί του ΜΤΑ τηρούνται στην Τράπεζα της Ελλάδος δώσανε τον έλεγχο σε αυτήν.

Kostas
Kostas
20 Νοεμβρίου 2014 18:06

Καλησπερα σε ολους
Γνωριζει καποιος μεχρι ποια ημερομηνια αιτησης εχουν περασει συμβουλιο;

Μανώλης
Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2014 16:32

Θυμάστε που πριν μερικούς μήνες μάθαμε ότι μεταφέρθηκαν κεφάλαια από το Ε.Λ.Χ.Α.Ο.Σ. στο Ε.ΛΟ.Α.Α.; (Τα ΕΦΑΠΑΞ Ιουλίου;) Δεν ήταν δώρο αλλά δάνειο. Οπότε όποια ενίσχυση οικονομικής ρευστότητας δοθεί στο Ε.ΛΟ.Α.Α. πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό των 5.000.000,00 του εσωτερικού δανεισμού.
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/7%CE%9C%CE%9D%CE%A46-%CE%92%CE%A8%CE%95/document?inline=true

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2014 17:37

Δεν είναι και η πρώτη φορά που γίνεται. Τα πράγματα είναι απλά, με απόφαση τους να τα ξανά δανείσουν στον ΕΛΟΑΑ. Άλλωστε το ποσό για το ΕΛΧΑΟΣ είναι αρκετά μεγάλο για τις ανάγκες που πρέπει να καλύπτει. Και αυτά από δικά μας χρήματα έχουν μαζευτεί και δεν τα βλέπω να κάθονται και πολύ. Προκειμένου κάποια στιγμή να τα πάρει το κράτος (δανικά και αγύριστα) για άλλες του ανάγκες, ας τα δώσουν στην χορήγηση εφάπαξ.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  G.G.
20 Νοεμβρίου 2014 17:54

Συμφωνώ, αλλά όπως είχε γραφεί τότε φάνηκε σαν να ήταν κάτι σαν δωρεά και όχι δάνειο,
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-25/#comment-8684
γι αυτό και τότε φάνηκε σαν προσωρινή ανάσα. Τώρα βέβαια αν αυτό γίνεται συστηματικά είναι σαν μία δικλείδα ασφαλείας για να μην τα κάνει το κράτος σαν το PSI ένα πράγμα.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  G.G.
21 Νοεμβρίου 2014 13:03

Για “άλλες ανάγκες”? σώπα, τί λές? …ποτέ! ποτέ! (δες την “τρύπα” που θέλει να κλείσει το κράτος εν όψει αξιολόγησης της τρόικας!)

όσο για το ΕΛΧΑΟΣ, κάτι ξέρουν αυτοί και μαζεύουν χρήμα, οι καιροί είναι δύσκολοι…καλά κάνουν….

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Νοεμβρίου 2014 14:47

G.G ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ Μ.Υ.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Νοεμβρίου 2014 15:15

Ναι, έτσι μου φαίνεται και εμένα.
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/7%CE%9D%CE%93%CE%966-4%CE%978/document?inline=true
Δεν φαίνεται να αφορά εμάς.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2014 17:04

Αγαπητοί συνάδελφοι. Δεν γράφω ότι αφορά εμάς αλλά το Ταμείο Αρωγής Μονίμων Πολιτικών Υπαλλήλων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας/ΓΕΣ.
Και στο τέλος γράφω (Ας ελπίσουμε ότι όλοι όσοι είμαστε σε αναμονή λήψης του εφάπαξ θα υπάρξει σύντομα ανάλογη πίστωση μήπως και πληρωθούμε και εμείς), δηλαδή να χορηγήσουν και σε εμάς κάποιο ποσό για να πληρωθούμε.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
20 Νοεμβρίου 2014 18:07

Μήπως γνωρίζετε πόσοι μήνες είναι η αναμονή για εφάπαξ για τους Πολιτικούς Υπαλλήλους του ΥΠ.ΕΘ.Α ?

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  aero
20 Νοεμβρίου 2014 20:22

Για τους υπαλλήλους του ΥΠΕΘΑ δεν ξέρω, αλλά για το Υπ. Οικ. έχω εικόνα από συγγενή που έχει φύγει πριν από σχεδόν δυόμιση χρόνια και από ότι ξέρω δεν το έχει πάρει ακόμα. Επίσης φίλος που ήταν στην αστυνομία και έχει φύγει περίπου ενάμιση χρόνο πήρε ειδοποίηση για αναμονή σε βάθος πενταετίας.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
21 Νοεμβρίου 2014 09:05

Αυτή τη στιγμή τα Μετοχικά Ταμεία Σ-Ν-Α δίνουν εφάπαξ σε περίπου 12 μήνες, ενώ τα αντίστοιχα άλλων Δημόσιων φορέων το δίνουν σε πολύ μεγαλύτερο χρον. διάστημα (2-3 έτη).

Μήπως, λοιπόν, η οικον. ενίσχυση των 800 εκατ. € κατευθύνθηκε μόνο προς αυτά τα Ταμεία ;

spyros
spyros
20 Νοεμβρίου 2014 12:51

Μπράβο και πάλι Αχιλλέα για την γρήγορη ανταπόκριση.
Με τα νέα δεδομένα βοηθάς πολλούς που δεν μπορούσαν να υπολογίσουν σωστά τις συντάξεις τους.

G.G.
G.G.
20 Νοεμβρίου 2014 12:38

Αναρτήθηκε στη διαύγεια το ΑΔΑ: 7ΝΓΖ6-4Η8 – ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΥΕΘΑ / 19-11-14 σε εκτέλεση του σχετ. ια. ΑΠ 2/76469/ΔΠΓΚ/ 29 Σεπ 2014/Υπ.Οικ. που αφορούσε την οικονομική ενίσχυση (από τα 800 εκ.),και αναφέρεται στην δέσμευση πίστωσης ύψους (18.500.000) για την επιχορήγηση του Ταμείου Αρωγής Μονίμων Πολιτικών Υπαλλήλων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας/ΓΕΣ (ΤΑΜΠΥ/ΥΕΘΑ/ΓΕΣ) με σκοπό την εξόφληση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του προς τρίτους.
Ας ελπίσουμε ότι όλοι όσοι είμαστε σε αναμονή λήψης του εφάπαξ θα υπάρξει σύντομα ανάλογη πίστωση μήπως και πληρωθούμε και εμείς.

Μαρία
Μαρία
20 Νοεμβρίου 2014 12:17

Kαλημέρα σας.Με κατάθεση δικαιολογητικών για εφάπαξ 28-11-13 και αριθμό σειράς 161 (αυτό πριν 1 1/2 μήνα περίπου), σήμερα σε τηλεφωνική επικοινωνία με ΜΤΑ, μου είπαν ότι εφόσον το ταμείο έχει έσοδα μέχρι 10 Δεκεμβρίου, θα ειδοποιηθώ να στείλλω τα χαρτιά (φορολ.ενημερώτητα κ.λ.π) Αν όχι, τέλος του έτους αρχές Ιανουαρίου πράγμα που θεωρώ το πιθανότερο. Οπότε μιλάμε για εκταμίευση χρημάτων Φεβρουάριο!!!!!!!! Αυτά για ενημέρωση συναδέλφων.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Μαρία
20 Νοεμβρίου 2014 13:31

Γεια σου Μαρία, σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Σου είπαν μήπως ποια έσοδα εννοούν. Τα πάγια έσοδα ή την κρατική ενίσχυση που έλαβαν ή θα λάβουν. Αν δεν κάνω λάθος ήταν να δοθούν χρήματα στα μετοχικά ταμεία για τα ΕΦΑΠΑΞ. Μιλάμε για κάποια εκατομμύρια. Αν περιμένουν να έχουν έσοδα από τις πάγιες εισφορές και τις εκμεταλλεύσεις της περιουσίας του ΜΤΑ φοβάμαι ότι από ρευστότητα το ταμείο είναι μείον και δεν ξέρω μήπως πάει και πιο μακριά η βαλίτσα.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Μανώλης
21 Νοεμβρίου 2014 09:10

Λογικά (σύμφωνα με προηγούμενες αναρτήσεις) η σειρά σου τώρα είναι 80 η και μετά τις εκταμιεύσεις 40 εφάπαξ τον Νοε. και Δεκ.
η σειρά σου με το νέο έτος θα είναι 40 η.

Μανώλης
Μανώλης
19 Νοεμβρίου 2014 15:29

Δεν πρόλαβα να αναρτήσω την ερώτηση και πήρα την απάντηση. Εύχομαι περαστικά και στους δύο και γρήγορα με το καλό στα σπίτια τους.

ANΤΩΝΗΣ
ANΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Μανώλης
19 Νοεμβρίου 2014 17:10

Ποια είναι η απάντηση Μανώλη;;;

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
19 Νοεμβρίου 2014 17:18

Πήγαινε μία σελίδα πίσω και θα δεις. Φαντάζομαι ότι αυτό θα επηρεάσει τις πληρωμές ή μήπως όχι. Έχεις πιο αισιόδοξες πληροφορίες;

ANΤΩΝΗΣ
ANΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Μανώλης
19 Νοεμβρίου 2014 17:40

Oχι δεν γνωρίζω κάτι άλλο,θα προσπαθήσω αύριο να μάθω !!

ANΤΩΝΗΣ
ANΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
19 Νοεμβρίου 2014 23:19

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ του έτους 2014 που καταβλήθηκε στις 27/11/2014
Εχει ανοίξει η εφαρμογή από σήμερα

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
20 Νοεμβρίου 2014 10:57

ΑΝΤΩΝΗ
όντως έχει ανοίξει η εφαρμογή αλλά δεν καταβλήθηκε !

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
20 Νοεμβρίου 2014 13:51

Όντως, αλλά γιατί το ανάρτησαν τόσο νωρίς. Δεν χρειάζονταν αφού δεν συνοδεύεται από την πληρωμή της σύνταξης.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
20 Νοεμβρίου 2014 14:06

Για να σου ανεβάσουν το ηθικό Μανώλη, δεν είναι κακό πάντως. Στην αρχή της εφαρμογής η ενημέρωση ήταν πιο μπροστά από την πληρωμή όπως εχθές. Η πληρωμή ΕΦΑΠΑΞ για τους πρώτους 20 που έχουμε στείλει δικαιολογητικά θα γίνει την πρώτη εβδομάδα του Δεκέμβρη!!

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
20 Νοεμβρίου 2014 14:41

Από ηθικό Αντώνη δόξα το Θεό ακόμα πάμε καλά. Αλλά αυτό που φτιάχνει τη διάθεση είναι το νέο με το ΕΦΑΠΑΞ. Άντε και τον φάγαμε το γάιδαρο. Μας έμεινε λίγο η ουρά ακόμα. Να ‘σαι καλά Αντώνη.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
21 Νοεμβρίου 2014 13:20

Άκου φίλε Μανώλη. Καλά να τα πάρεις καινα τα χαρείς τον άλλο μήνα και μπράβο την υπομονή και το υψηλό ηθικό σου….

Άκου όμως και μιά ιστορία ενός συναδέλφου που και αυτός περιμένει τον άλλο μήνα να πάρει το εφάπαξ του….

Λοιπόν, περιμένει 60,000 ευρώ (λέει!) και χρωστάει ήδη περίπου 40,000 σε δάνεια που τον πνίγουν και άλλα 10,000 σε συγγενικό πρόσωπο που του δάνεισε πέρσυ όταν πνιγόταν και ήταν έτοιμος να τα τινάξει…οπότε όταν πάρει το εφάπαξ του και είναι “ολόκληρο” τότε θα του μείνουν καμμιά 10,000 με το ζόρι για την υπόλοιπη ζωή του μέχρι να τον παραλάβει το ΕΛΧΑΟΣ …

Συνεπώς, σκέψου την πικρή χαρά και το υψηλό ηθικό που έχει αυτό το άτομο στη ζωή του μόλις πάρει το εφάπαξ του τον άλλο μήνα….(φυσικά και έχει οικογένεια και παιδί που σπουδάζει)…ε?

(δεν τολμώ να του πω ότι η τρόικα στα πλαίσια των συζητήσεων για έξοδο από το μνημόνιο για το 2015 έχει ήδη προτείνει επίσημα την δραστική μείωση συντάξεων και άλλες περικοπές στα ταμεία….μηδενός εξαιρουμένου…)

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
21 Νοεμβρίου 2014 14:00

Την παροιμία που λέει όπως στρώνεις κοιμάσαι την ξέρεις. Όλοι έχουμε χρέη, αλλά το πόσο μας πνίγουν εξαρτάται από το κουμάντο μας σε αυτά. Και εγώ έχω δάνειο σπιτιού, παιδιά σε φροντιστήρια και ένα σπίτι που πρέπει να στέκεται όρθιο. Τι πρέπει δηλαδή να κάνω για να ικανοποιηθείς; Να φουντάρω μαζί με το γνωστό σου;

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
21 Νοεμβρίου 2014 14:44

Φίλε Μανώλη, μην με παρεξηγείς!!! …κάνε εσύ τα κουμάντα σου αλλά μην εφησυχάζεσαι με την κατάστασή σου επειδή στην άλλη γωνία μπορεί να μας περιμένουν και εμάς τα δύσκολα και τα χειρότερα (ειδικά όσο αρκούμαστε στα συντάξιμά μας) και τότε κάποιος άλλος θα μας πει τα ίδια που λες εσύ τώρα για τον γνωστό μου…(λες και έπρεπε ο γνωστός μου να ήταν έτοιμος για την επερχόμενη κρίση…).

Γενικώς, άστα βράστα! (σε έναν του στρατού στα 52 του που πήρε πριν από δύο χρόνια το εφάπαξ και ήταν συντηρητικός-υποδειγματικός στα έξοδά του και τα είχε όλα “under control” του βγήκε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και ήδη έχει ξοδέψει πάνω από τα μισά του εφάπαξ του για να κάνει θεραπείες επειδή το ΟΠΑΔ δεν τον κάλυπτε…όπως ήταν αναμενόμενο… (και έχει και αυτός έναν σκασμό υποχρεώσεις…), πόσα έπρεπε να είχε στην άκρη? όπως σου λέω, άστα βράστα…πάρε εσύ το εφάπαξ σου τον άλλο μήνα και καλό φάγωτο!

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
21 Νοεμβρίου 2014 15:11

Επειδή ακριβώς φίλε Johny B. δεν έχουμε κάτι να μοιράσουμε μεταξύ μας και επειδή πραγματικά κανείς δεν ξέρει τι τον περιμένει στη γωνία, πάντα πρέπει να φυλάμε πισινή όπως λένε. Δεν θέλω να σου κάνω τον καλό νοικοκύρη και τον αλάθητο κουμανταδόρο αλλά δεν επιτρέπω επειδή είπα ότι έχω καλό ηθικό και υπομονή να βρω και το μπελά μου, πειράζω κανέναν; Εξάλλου πάντα χρειάζεται η καλή ψυχολογία, μας βοηθάει να ξεπερνάμε τα περισσότερα προβλήματα. Σου εύχομαι καλή δύναμη.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  ANΤΩΝΗΣ
21 Νοεμβρίου 2014 15:41

Επίσης και σε καλό τόπο! Εμένα δεν με νοιάζει πότε θα το πάρω αν και εγώ το έχω ανάγκη και ο λόγος είναι απλός, δεν έχω πάρει ακόμα πράξη από το ΓΛΚ οπότε το μέλλον αβέβαιο και η αναμονή αιωνιότης….κάνω τα κουμάντα μου σφιχτά με όσα έχω και εύχομαι να μην συμβεί τίποτα σε μένα και στην οικογένειά μου…το εφάπαξ είναι κάτι που (αν μας δοθεί…ποτέ μην είσαι σίγουρα για τίποτα στην εποχή μας…), τότε εκείνη την εποχή (2016?) καλοδεχούμενο όσο και αν μείνει από αυτό που ελπίζω να έπερνα (λόγω ρήτρας αξιόμαχου κλπ)….έτσι σκέφτομαι και αυτό θα κάνω από εδώ και πέρα, όχι χαρές, όχι προσδοκίες, τίποτα, ψυχρά! (όχι θα κάτσω να σκάσω!!!???)

Μανώλης
Μανώλης
19 Νοεμβρίου 2014 15:26

Καλησπέρα σε όλους.
Μήπως έχει κάποιος περισσότερες πληροφορίες για αυτούς που έχουν ειδοποιηθεί πότε θα γίνει η καταβολή του ΕΦΑΠΑΞ; Σήμερα που μίλησα με ΜΤΑ δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση και με προβληματίζει ότι ήταν πολύ αόριστη. Μέχρι το τέλος του χρόνου μου είπαν. Μπορεί να ισχύει αυτό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημήτρης
Δημήτρης
19 Νοεμβρίου 2014 15:21

ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΕΛΟΑΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΝΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ(ΧΑΛΑΡΟ ΜΕΝ) (ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΗ).ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΑΝ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΕΦΑΠΑΞ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ …………………….Η ΠΡΟΣΜΟΝΗ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΝΗΦΟΡΑ .ΑΥΤΑ.

Υ.Γ ΤΟΝ ΓΡΑΦΩ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΗΣ(ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ).

PANOS_GK
PANOS_GK
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Νοεμβρίου 2014 17:44

Περαστικά τους και γρήγορα να γυρίσουν με το καλό και πάντα με υγεία.
Αλλά αν υπάρχει πρόβλημα τα πράγματα είναι απλά, ας βρούνε έναν αναπληρωτή για να αναπληρώσει τον αναπληρωτή. Δεν θυμάμαι ποτέ να σταμάτησε να λειτουργεί κάποια Μονάδα, Μοίρα, αν απουσίαζε ο Διοικητής για οποιοδήποτε λόγο.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  PANOS_GK
19 Νοεμβρίου 2014 18:02

Εδώ τώρα είναι λίγο διαφορετικό γιατί στις περιπτώσεις που λείπει ο ένας από τους δύο υπάρχει αμοιβαία αναπλήρωση. Τώρα είναι και οι δύο σε κατάσταση ασθένειας και θα πρέπει να εξουσιοδοτηθεί ο τρίτος στην ιεραρχία για αντικείμενο που ίσως δεν είναι στην αρμοδιότητά του. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά έτσι πιστεύω ότι είναι.

Στάθης
Στάθης
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Νοεμβρίου 2014 19:11

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ…ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ Ο Κος ΑΓΕΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΓΝΑ !! ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ..ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝΤΩΝ ΕΦΑΠΑΞ….

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Νοεμβρίου 2014 19:14

από την γλωσσοφαγιά είναι ??? τους τρώει ολος ο κοσμος!!!!! χαριτολογώντας το λεω … γρήγορα περαστικά τους !!

aero
aero
19 Νοεμβρίου 2014 09:46
Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  aero
19 Νοεμβρίου 2014 13:42

aero ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Μία ερώτηση γιατί το διάβασα και άκρη δεν βρίσκω. Για λήξη μισθοδοσίας Οκτ 2014 (με τρίμηνα) πότε και πως δίδονται τα αναδρομικά για το διάστημα 01/08/2012-30/06/2014 ?. Ευχαριστώ εξαρχής.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστής
19 Νοεμβρίου 2014 16:49

27-1-2015 από ΓΕΑ/ΟΛΚΑ (Άρθρο 2, παραγρ. 3)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
19 Νοεμβρίου 2014 16:56

Συγγνώμη, λάθος.
Εσύ δεν ήσουν ε.ε. “κατά ένα μέρος του χρον. διαστήματος 1-8-2012 έως 30-6-2014”, αλλά ήσουν ε.ε. όλο το χρον. διάστημα,
οπότε πας στις 36 δόσεις.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  aero
19 Νοεμβρίου 2014 17:31

Ευχαριστώ για την απάντηση aero, ίσως κάνω λάθος, αλλά νομίζω οι 36 δόσεις ισχύουν για τους τώρα ε.ε. που ήταν ε.ε. σε όλο το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα και για τους τώρα ε.α. που ήταν ε.α. σε όλο το ίδιο χρονικό διάστημα. Στην πρώτη περίπτωση πληρώνει τα ΟΛΚΕΣ-Α-Ν, και στην δεύτερη το ΓΛΚ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
19 Νοεμβρίου 2014 20:12

Απ’ ότι καταλαβαίνω από την παραγρ. 3 του Αρθρου 2
τα αναδρομικά θα τα λάβουν εφάπαξ (ακόμα κι αν είναι >250€)
όσοι κατέστησαν συνταξιούχοι από 1-8-2012 έως 30-6-2014.
Οι υπόλοιποι πάνε στις 36 δόσεις.
Μακάρι το ΟΛΚΑ και το ΓΛΚ να τα ερμηνεύσουν πιό “ελαστικά”.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  aero
19 Νοεμβρίου 2014 20:16

Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  aero
19 Νοεμβρίου 2014 22:05

Νομίζω ότι μάλλον έτσι είναι τα πράγματα που τα λες!

Εγώ θα σου το έλεγα κάπως αλλιώς…πιό δύσκολα…

“Για λήξη μισθοδοσίας Νοε 2014 (με τρίμηνα) πότε και πώς θα δοθούν τα αναδρομικά για το διάστημα 01/08/2014-27/11/2014?”

α. θα δοθούν μαζί με τα τρίμηνα στα τέλη Νοε.14?
β. ξέχωρα τον Δεκ.14 ή στα τέλη του Ιαν.2015?
γ. μετά την έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης από το ΓΛΚ με την εκκαθάρυνση?
δ. θα τρέχεις μόνο σου να βρεις την άκρη?

…και τώρα για τα υπόλοιπα (τις παλιές αναδρομικές οφειλές) που λες σε 36 δόσεις, πότε θα είναι η πρώτη? μετά την εκκαθάρυνση από το ΓΛΚ? ή τον Ιαν. 15 για όλους όσους ήδη διαγράφηκαν και αναμένουν την έκδοση πράξης από το ΓΛΚ κάπου-κάποτε την Άνοιξη?

Μάλλον κάποιο μέντιουμ θα χρειαστεί να προσλάβει το site με αυτά που ψάχνουμε…

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  aero
20 Νοεμβρίου 2014 14:55

Πιστεύω Johnny B. την επόμενη εβδομάδα να ξεκαθαρίσει.Εγώ πιστεύω ότι για όσους εκδόθηκε ΦΔΜ θα πάρουν το ποσό μέσω ΗΔΙΚΑ (ΓΛΚ) εφάπαξ ή σε δόσεις. Πάντως όποιος συνάδελφος του οικονομικού γνωρίζει κάτι παραπάνω ας ενημερώσει.

Z.G
Z.G
18 Νοεμβρίου 2014 12:59

Καλημερα,πραγματι πολυ καλη μερα για μερικους απο εμας που περιμενουμε ειδοποιηση απο το Μ.Τ.Α για καταβολη του ΕΦΑΠΑΞ ,σημερα με πηραν τηλ και μεσα σε ενα Μηνα θα κατατεθουν τα χρηματα στο λογαριασμο μου(Για ολους τους φιλους-συναδελφους η σειρα και ημερ φαινονται σε παλαιοτερα σχολια )

Στάθης
Στάθης
Απάντηση σε  Z.G
18 Νοεμβρίου 2014 13:39

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΜΑΘΕΣ??

antonisaer
antonisaer
Απάντηση σε  Z.G
18 Νοεμβρίου 2014 19:48

Όντως πολύ καλή μέρα …και μένα σήμερα με αρ.πρωτ στις 7 Νοε 13 με ειδοποίησαν να στείλω τα χαρτιά. ..και στα δικά σας οι υπόλοιποι. ..

spyros
spyros
17 Νοεμβρίου 2014 19:16

Αχιλλέα καλησπέρα, δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο να προσθέσεις στον υπολογισμό της σύνταξης ακόμα μια παράμετρο (στις όντως ήδη πολλές) για όσους γονείς έχουν παιδιά με αναπηρία άνω του 80%. Σε αυτήν την περίπτωση απαλλάσσονται των νόμων Ν4024 και Ν4051. Σε ευχαριστώ

spyros
spyros
17 Νοεμβρίου 2014 21:09

O.K. δεν το γνώριζα. Ευχαριστώ.

ΤΖΟΤΖΟΣ
ΤΖΟΤΖΟΣ
17 Νοεμβρίου 2014 15:40

Ζ.G Με αριθμό πρωτ. 16/1/2014 μήπως μπορείς να πεις πότε περίπου θα πληρωθούμε?

Z.G
Z.G
Απάντηση σε  ΤΖΟΤΖΟΣ
17 Νοεμβρίου 2014 15:55

Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο ΜΤΑ (αν έχεις υπομονή)για ενημέρωση και εκτίμηση του πιθανού χρόνου πληρωμής.

ΤΖΟΤΖΟΣ
ΤΖΟΤΖΟΣ
Απάντηση σε  Z.G
17 Νοεμβρίου 2014 19:32

Ευχαριστώ, το θέμα είναι ότι δεν το σηκώνουν, Εσύ σε ποιό τηλ. νούμερο πήρες?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΤΖΟΤΖΟΣ
17 Νοεμβρίου 2014 20:37

Μη βιάζεσαι.
αφού τώρα θα δώσουν εφάπαξ σε αυτούς που έχουν πρωτοκ. αρχές Νοεμβρίου 2013, εσύ που έχεις πρωτ. Ιαν. 2014 (δύο μήνες μετά) θα πρέπει να περιμένεις μετά τον Ιαν. 2015.
Τους τελευταίους μήνες το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ έδωσε 40 – 80 εφάπαξ / μήνα.

Ένα άλλο δεδομένο μας το είχε δώσει ο:

Av1aTor 13 October 2014 at 10:59
“Καλημέρα , σε τηλ.επικοινωνία σήμερα με ενημέρωσαν ότι έχω σειρά 290 με Αρ.Πρωτ. 16/01/2014”.

Από τότε δώθηκαν 80 εφάπαξ, δηλαδή η σειρά του Αv1aTor τώρα είναι 210 ος. (290-80).

Κάπου εκεί θα είναι και η σειρά σου.

Ως το τέλος του χρόνου θα δώσουν 40 εφάπαξ,
κι έτσι η σειρά σου θα “πέσει” στο 170 περίπου.

Αν αρχίσουν να ξαναδίνουν 80 το μήνα, θα πρέπει να πληρωθείς Φεβ ή Μαρ. 2015.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  aero
17 Νοεμβρίου 2014 21:14

Κάνεις λάθος φίλε aero, το ΜΤΑ πλήρωσε πράγματι 80 συναδέλφους τον Οκτώβρη γιατί είχε να πληρώσει από τον Ιούλιο. Είχε έσοδα από κρατήσεις των ΕΝΕΝ από τους μήνες Αύγουστο,Σεπτέμβρη.Οκτώβρη. Οι δυνατότητες πληρωμής του ΜΤΑ σήμερα είναι 20 με 25 άτομα τον μήνα-λόγια του Προέδρου του ΜΤΑ. Αυτόν τον μήνα πράγματι θα πληρωθούμε 20 άτομα μόνο και άλλοι τόσοι τον Δεκέμβρη, οι περισσότεροι να σκεφθείς ότι είμαστε την τρίτη 4-11-2013 . Αρα οι υπόλοιποι συνάδελφοι που βρίσκονται σε αναμονή καλό θα είναι να υπολογίζουν με αυτούς τους ρυθμούς πληρωμής γιατον επόμενο χρόνο!

ΤΖΟΤΖΟΣ
ΤΖΟΤΖΟΣ
Απάντηση σε  aero
17 Νοεμβρίου 2014 22:46

aero σε ευχαριστώ πολύ, ποιό αναλυτικά δεν γίνεται!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
18 Νοεμβρίου 2014 09:02

Αν βέβαια ισχύει αυτό που λέει ο ΑΝΤΩΝΗΣ
(20-25 / μήνα , λόγια του Προέδρου ΜΤΑ)
τότε “πάει πολύ μακριά η βαλίτσα”. Δυστυχώς !