Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 47 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
27 Νοεμβρίου 2014 16:32

MHN XAIΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ.

Βασίλης
Βασίλης
27 Νοεμβρίου 2014 16:18

Εγώ που είχα 9 μήνες ε.ε από 1-8-12 έως 23-6-13 μαζί με τις τριμηνιαίες δεν πήρα τίποτα.
Βέβαια το ΦΕΚ 3093 αναφέρει για την περίπτωση αυτή ότι θα τα πάρουμε 27-1-15. Τώρα πως ο συνάδελφος Κωστής πήρε αναδρομικά μόνο το Γ.Λ.Κ ξέρει μάλλον.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Βασίλης
27 Νοεμβρίου 2014 16:27

Συνάδελφε Βασίλη, πήρα αναδρομικά για διάστημα ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ μετά την 01/07/2014, ΤΟΝΙΖΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 01/07/2014 KAI ΟΧΙ ΑΠΟ ΓΛΚ, όπως όλοι σήμερα που είχαν ένα διάστημα ε.ε. ΜΕΤΑ ΤΗΝ 01/07/2014. Καλό είναι να διαβάζουμε προσεκτικότερα για να μην δημιουργούνται συγχύσεις και διχογνωμίες.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 16:30

27/01/2015 πρώτα ο θεός θα πληρωθώ και εγώ ( ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ) για το διάστημα μετά την 01/08/2012

ben
ben
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 16:48

Κωστη μπορει επειδη προπληρωνομαστε τον επομενο μηνα να μην πηρα της 26 μερες που λες,και να ειμαι επανω στην αλλαγη ακριβως της ημερομηνιας (24/4/14 διαγραφη +3μηνες=30/7/14 μαλλον τι αλλο να πω!!!!!!

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ben
27 Νοεμβρίου 2014 16:59

Εσύ ξέρεις σίγουρα ότι θα τα πάρεις εφάπαξ 27/01/2015, ενώ όσοι έχουν διαγραφή μετά την 01/07/2014 μπορεί εφάπαξ, μπορεί 36 δόσεις. Από προχθές αυτό σκέφτεσαι. Χαλάρωσε, πήγαινε καμιά βολτίτσα, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Δυστυχώς με το άγχος δεν βγαίνει κάτι.

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 21:04

Δεν έχω τέτοιο σκοπό να δημιουργήσω διχογνωμίες. Αντιθέτως όταν πληρώνετε κάποιος συνάδελφος η εφάπαξ η αναδρομικά πραγματικά χαίρομαι.

ben
ben
Απάντηση σε  Βασίλης
27 Νοεμβρίου 2014 16:37

Και εγω φιλε Βασιλη εχω και τους 23 μηνες .Τωρα ποτε θα παρω λεφτα ποσα και απο που ας μου απαντηση καποιος αμα ξερει σιγουρα.Ευχαριστω πολυ!!!!

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Βασίλης
27 Νοεμβρίου 2014 17:05

Η επιβεβαίωση του Johnny http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-36/#comment-11400

ben
ben
27 Νοεμβρίου 2014 13:23

Πηρε κανενας συναδελφος ε.α λεφτα σημερα απο τον ΟΛΚΑ οπως επρεπε να παρω και εγω για 26 ημερες που ήμουν ε.ε??????

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ben
27 Νοεμβρίου 2014 13:32

Σήμερα μου κατατέθηκαν στον ΠΑΛΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ τα αναδρομικά για το διάστημα ε.ε. μετά την 01/07/2014, περίπου 3.5 μήνες. Όποιος τον έχει καταργήσει ή οτιδήποτε άλλο πιστεύω με ένα τηλέφωνο ΟΛΚΑ-ΕΣ-Ν και τον παλιό αριθμό μητρώου θα τον ενημερώσουν.

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 15:50

με τι χρονια υπηρεσίας ήσουν ?? ποσα πείρες αν επιτρέπετε ??

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Takhs
27 Νοεμβρίου 2014 16:19

Μπορείς να υπολογίσεις ότι δικαιούσαι (50% διεκδίκησης) : http://enstoloi.net/voithimata/neo-misthologio/

antonis
antonis
Απάντηση σε  Κωστής
29 Νοεμβρίου 2014 23:09

ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΜΑ (ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ben
ben
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 16:27

Φιλε Κωστη εγω οπως γραφω δεν πηρα ουτε σεντς!!!ποτε πληρωθηκες πρωτη συνταξη τελος οκτωμβρη???η τριμηνες ηταν ιουλιος,αυγουστος ,σεπτεμβρης?

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ben
27 Νοεμβρίου 2014 16:36

Το πιθανότερο είναι να πληρώσανε μόνο όσους είχαν διαγραφή μετά από 01/07/2014. Μόνο έτσι εξηγείται. Πάντως δεν βλέπω τον λόγο να ανησυχείς . Ούτε χάνεις, ούτε κερδίζεις τίποτε. Απλά έχεις να λαμβάνεις….

ben
ben
26 Νοεμβρίου 2014 01:57

Καλημερα συνάδελφοι.Μπορεί καποιος να μου πει ποτε και πως θα τα παρω τα αναδρομικά? ?? Απο 1/8/12 εως 23/4/14 οπου και διαγραφηκα ήμουν εν ενεργεία και απο 27/7/14 πληρωθηκα την πρώτη συνταξη.Εαν ξερει καποιος ας μου απαντήσει γιατι μπερδεύτηκα.Ευχαριστώ πολυ εκ το προτέρων! !!!

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  ben
26 Νοεμβρίου 2014 07:22

Καλημέρα συνάδερφε … εδώ τα πράγματα μπερδεύονται λιγάκι … ενώ στην αργή είχαν πει ότι εμείς που το διάστημα 1/8/12 εως 23/4/14 είμασταν εν υπηρεσία (ένα μέρος ) θα το παίρναμε εφάπαξ τώρα από ότι διάβασα θα μας το δώσουν σε 36 μήνες εγω πήρα σύνταξη τον 03 /2014 οπότε είμαι και σε αναμονή για το εφάπαξ που ακόμα δεν ξέρω με τι τρόπο θα το υπολογίσουν .
http://kranosgr.blogspot.gr/2014/11/blog-post_831.html

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Takhs
26 Νοεμβρίου 2014 08:51

ΦΕΚ 3093/18-11-2014 Αρθρο 2 παρ 3.Σύμφωνα με αυτό λοιπόν.

Από 1/7/2014 εως 31/12/2014 με την σύνταξη στις 22/12 εφάπαξ.
Από 1/8/2012 εως 23/4/14 από την Π.Α εφαπαξ στις 27/01/2015.
Από 24/4/2014 εως 30/6/2014 εαν είναι εως 250ευρώ με την σύνταξη μηνός Φεβρουαρίου αν είναι παραπάνω σε 36 μήνες πάλι αρχής γενομένης με την σύνταξη μηνός Φεβρουαριου.

ΒΡΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΦΕΚ ΣΤΟ ΕΤ.GR ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

ben
ben
Απάντηση σε  Δημήτρης
26 Νοεμβρίου 2014 09:24

Το εχω διαβάσει αλλα ακουω τοσα και εχω μπερδευτη!!! Και εγω ετσι το εχω ερμηνεύσει αλλα θα δουμε. τελικα, οτι γραψει το κοντερ θα παρουμε !!!!!

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  ben
26 Νοεμβρίου 2014 09:30

Διάβασε το ΦΕΚ3093 18 ΝΟΕ 2014 άρθρο 2 παρ 3 το οποίο αναφέρει τα έξεις: Στις περιπτώσεις που δικαιούχοι ήταν εν ενεργεία στελέχη των Ενόπλων ∆υνάµεων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώµατος και του Λιµενικού
Σώµατος – Ελληνικής Ακτοφυλακής κατά ένα µέρος του ανωτέρω χρονικού διαστήµατος (από 1−8−2012 έως 30−6−2014) και κατά το υπόλοιπο, κατέστησαν συνταξιούχοι, η εκκαθάριση και πληρωµή των ποσών της εν λόγω διαφοράς αποδοχών, που αφορούν το χρονικό διάστηµα της ενέργειας, θα γίνει σε µία δόση την 27−1−2015, από την Υπηρεσία στην οποία υπηρέτησαν κατά το χρόνο της ενέργειας (συµπεριλαµβανοµένου του χρονικού διαστήµατος των τρίµηνων αποδοχών, σε περίπτωση επιλογής τους). Η πληρωµή των διαφορών συντάξεων, που αφορούν το λοιπό µέρος του ως άνω χρονικού δια−στήµατος, στους εν λόγω δικαιούχους, θα γίνει από την αρµόδια Υπηρεσία της Γενικής ∆ιεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων ∆ηµόσιου Τοµέα, ως κατωτέρω

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Βασίλης
26 Νοεμβρίου 2014 10:12

μακάρι να είναι έτσι ….. μας έχουν τρελάνει με την παπαγαλίστικη παραπληροφόρηση …….

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ben
26 Νοεμβρίου 2014 14:42

Μια χαρά σου τα λέει ο Δημήτρης φίλε ben αλλά δεν σου αρέσει.Τα ίδια λέω και εγώ σε προηγούμενη ανάρτηση 23-11 ούτε αυτό σε ικανοποιεί., Εάν λέγαμε ότι δεν πρόκειται να πάρουμε δεκάρα τσακιστή και αρχίζαμε όλοι να βρίζουμε και να αναθεματίζουμε θα ήταν μήπως καλύτερα;;; ή μήπως όποιος γράφει κάτι θετικό είναι εγκάθετος που σκόπιμα παραπληροφορεί συναδέλφους;;;

ben
ben
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
26 Νοεμβρίου 2014 17:46

Φιλε Αντωνη απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι δεν μου αρεσει οτι γράφετε? ????Εγω απλος αναφέρω οτι εχω χάσει τη μπαλα, και τελικα τι θα ισχύει και τι θα βαλω στη τσεπη και απο που. Αυτο ηταν το ερωτημα, και εαν θικτηκες φιλε μολις παρω το μαρουλακι θα βρεθούμε να κερασω καφε η οτι αλλο θέλεις τις τάξεως του καφε γιατι αλλιώς θα μπω και μεσα εαν θα θελεις κατι αλλο!!!!!! Και δεν πιστεύω να θικτης παλι που σου λεω να κερασω !!!!!! Καλο απόγευμα σε ολους!!!!

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ben
26 Νοεμβρίου 2014 19:06

Συνάδελφε ben και όσοι έχετε καταληκτική ημερομηνία πληρωμής σαν ε.ε. μετά την 01/07/2014 (ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΜΗΝΑ), δηλαδή ημερ. διαγραφής + 3 μήνες θα πληρωθείτε αύριο τα αναδρομικά (στους λογαριασμούς που είχατε σαν ε.ε.) για το διάστημα μετά την 01/07/2014. Δηλαδή εσύ ben αύριο θα πληρωθείς στον λογαριασμό που είχες ε.ε. για 26 ημέρες. Τα υπόλοιπα αναδρομικά σε όσους ήταν ε.ε. όλο το χρονικό διάστημα 01/08/2012-30/06/2014 θα δοθούν 27/01/2015 είτε εφάπαξ στον λογαριασμό σαν ε.ε. ή σε 36 δόσεις από ΓΛΚ στον λογαριασμό ε.α. Πάντως όσοι ήταν ε.ε. σε τμήμα του χρονικού διαστήματος 01/08/2012-30/06/2014 θα πάρουν το ποσό εφάπαξ το Γενάρη. Άσχετα λοιπόν ben αν κάποιος έχει πάρει την σύνταξη του, αύριο θα πληρωθεί από ΟΛΚΕΣ-Ν-Α μόνο για το διάστημα από 01/07/2014 και μετά που είχε αποδοχές ενέργειας στον παλιό του λογαριασμό. Εσύ για 26 ημέρες.

ben
ben
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 01:14

Φιλε Κωστή αυτο που με ενδιαφέρει , οπως και ολους εαν ηταν στη θεση μου ειναι το διάστημα 1/8/12 με 23/4/14 με τριμηνες μέχρι 27/7/14, πως θα παρω τα λεφτα.Αλλο να τα πάρεις εφαπαξ και αλλο σε 36 δόσεις. Αυτο ειναι το ζητούμενο και πιστεύω και σε ολους που ειναι στη κατηγορία αυτή. Γιατι οπως καταλαβες ολο το επίμαχο διάστημα ημουν ε.ε.και με τις τριμηνες πληρωθηκα σαν ε.α στης 27/7/14 την πρώτη συνταξη.Ευχαριστώ και καλο βράδυ! !!

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 11:16

Κωστής εγώ που εχω καταργήσει τον λογαριασμό μου τι θα κανω ???? εννοώ αυτόν που πληρωνόμουν σαν ενεργεία …….

ben
ben
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 13:17

Πάντως φιλε Κωστή η ωρα ειναι 13:10 και δεν εχει μπει ουτε σεντς μεσα στο λογαριασμό γιατι είναι ο ίδιος που μπαινει και η συνταξη η οποια μπηκε σήμερα .Για αυτο ρωταμε και ξαναρωταμε και γινομαστε γραφηκοι. Καλημέρα και παλι και πιστεύω οτι ουτε τα λεφτα θα παρουμε εφαπαξ το ποσο ολο οπως λεει το φεκ ξεκαθαρα!!!!!

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 13:30

Σήμερα μου κατατέθηκαν στον ΠΑΛΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ τα αναδρομικά για το διάστημα ε.ε. μετά την 01/07/2014, περίπου 3.5 μήνες. Όποιος τον έχει καταργήσει ή οτιδήποτε άλλο πιστεύω με ένα τηλέφωνο ΟΛΚΑ-ΕΣ-Ν και τον παλιό αριθμό μητρώου θα τον ενημερώσουν.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  Κωστής
27 Νοεμβρίου 2014 16:56

Παίδες, εγώ έχω διαγραφεί λιγάκι πιό μετά από εσάς (μέσα Νοε.14), οπότε σήμερα έχω στον ε.ε. λογαριασμό τρίμηνες + αναδρομικά ε.ε. από Ιούλιο 14. Επειδή ήμουν ε.ε. σε όλο το χρονικό διάστημα Αυγ.12-Ιουλ.14 εκτιμώ ότι τα αναδρομικά θα μπουν σε 36 δόσεις από τέλη Ιαν.15 είτε απευθείας στη σύνταξή μου αν έχει βγει μέχρι τότε (που δεν το νομίζω τόσο γρήγορα) είτε θα μπουν 1-2 μήνες αργότερα στη σύνταξή μου σε συμψηφισμό μετά την έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης και ύστερα σε κάθε μήνα κανονικά οι υπόλοιπες δόσεις μέχρι τέλους.

Βέβαια, δεν έχω υπολογίσει τον “ξενοδόχο”…την τρόικα-δεσμεύσεις μνημονίου που αν μας γυρίσουν σε άλλες καταστάσεις (παράταση μνημονίου, περικοπές συντάξεων…) σε συνδυασμό με μιά ακυβερνησία-συνεχόμενες εκλογές (από Ιαν.15?) τότε μάλλον θα σε δραχμές αρκετά αργότερα…(καλό? ε!)

PANOS_GK
PANOS_GK
24 Νοεμβρίου 2014 17:50

Από σημερινή ανάρτηση στη διαύγεια για πληροφόρηση
Δ ι ο ρ ί ζ ε τ α ι
Γενικός Διευθυντής Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας ο Ασμχος (Ο) Παρθένιος Δόντσιος (18019) από λήψεως παρόντος και για τριετή θητεία.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  PANOS_GK
24 Νοεμβρίου 2014 18:55

Ο συγκεκριμένος κύριος είναι ιδιαίτερα φιλικός και συνεργάσιμος αλλά αυτό αρκεί? Το χρήμα δεν είναι στα χέρια του
…όταν του δίνουν, δίνει…οπότε σε άλλο επίπεδο θα πρέπει να έρθουν οι ανακουφιστικές αλλαγές! Με τη σημερινή γενική κατάσταση τα πράγματα είναι αβέβαια….(επικουρικές, εφάπαξ, ενωποιήσεις…όλα!).

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  PANOS_GK
25 Νοεμβρίου 2014 11:40

Σημερινή ενημέρωση απο ΜΤΑ .Η πληρωμή ΕΦΑΠΑΞ για τους πρώτους 20 που έχουμε στείλει δικαιολογητικά θα γίνει την άλλη Δευτέρα με Τρίτη ,υπομονή!!!!

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
25 Νοεμβρίου 2014 16:56

Σπουδαία νέα Αντώνη! Ποδαρικό ο Δεκέμβρης με το χρήμα ζεστό. Ο νέος Γεν. Δντής (καλορίζικος και σιδεροκέφαλος) αναλαμβάνει καθήκοντα δυναμικά και με όρεξη.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  Μανώλης
25 Νοεμβρίου 2014 18:59

Μανώλη, πού τη βρίσκεις τέτοια ζωντάνια και καλή προδιάθεση?…δίνεις θετική ροπή στη διάθεσή μας! Σκέτος δυναμίτης, είσαι!!!

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Johnny
25 Νοεμβρίου 2014 20:23

Εγώ φίλε Johny B. όταν βλέπω ένα ποτήρι μισό, το βλέπω μισογεμάτο και όχι μισοάδειο. Γιατί στο κάτω κάτω ότι είναι να γίνει θα γίνει. Δεν ωφελεί να απογοητευόμαστε για πράγματα που φτιάχνουν. Τα χρήματα με λίγη ή πολύ προσπάθεια γίνονται, ο άνθρωπος όμως όχι. Βλέπε τη θετική πλευρά. Να έχουμε την υγεία μας και τα υπόλοιπα φτιάχνουν.

Πιτ
Πιτ
23 Νοεμβρίου 2014 14:56

Εμένα μπορείτε να μου πείτε πως θα πω στην γυναίκα μου ότι το 50% από τα 500€ που μου κόψανε από το ’09 είναι τελικά 25€ ? Πρώτα απ’ όλα δεν θα με πιστέψει αφού ο Πρωθυπουργός μας χαιρετώντας στρατιωτικά στην ΔΕΘ, είπε ότι θα πάρουμε το 50% δηλαδή 250. Ποιον θα πιστέψει εμένα ή τον Πρωθυπουργό? Τη βλέπω να με χωρίζει.

PANOS_GK
PANOS_GK
Απάντηση σε  Πιτ
23 Νοεμβρίου 2014 17:20

Δες στα σχόλια για να καταλάβεις ότι υπάρχουν και χειρότερα:

Vaser: 23 November 2014 at 00:24
Βάσει του πίνακα που έχετε: Σύνταξη 2012 = 1006 euro (Σωστό-ακριβώς)…..Σύνταξη 2015 = 992 euro (Λόγω ν4093κλπ) δηλαδή θα μου ζητήσουν να τους πληρώσω και καθυστερούμενα??? SOS!!!

Ηλίας: 23 November 2014 at 12:39
δυστυχώς έτσι είναι…το θέμα έχει αναφερθεί και από άλλους συναδέλφους. Εγώ πχ θα έχω μείωση 4€ περίπου.

μετά από όλα αυτά…..μάλλον γλίτωσες το χωρισμό.

TasosK
TasosK
Απάντηση σε  Πιτ
24 Νοεμβρίου 2014 12:00

Θέλετε να πείτε πως η σύζυγος σας ακόμη πιστεύει τον πρωθυπουργό; Απίθανο μου φαίνεται.

Takhs
Takhs
23 Νοεμβρίου 2014 14:22
Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Takhs
23 Νοεμβρίου 2014 14:26

Η επιστροφή του υπόλοιπου 50% των περικοπών που αφορά σε αναδρομικά 22 μηνών από 1/8/2012 έως 30/6/2014 θα καταβληθεί στους συνταξιούχους, καθώς και στα πρόσωπα στα οποία έχει μεταβιβαστεί αιτία θανάτου η σύνταξη, σε 36 μηνιαίες ισόποσες δόσεις…
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ ΣΕ ΟΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ???? ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ??

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Takhs
23 Νοεμβρίου 2014 15:34

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΔ ΚΑΙ ΣΑ … Μαζί με τον αναπροσαρμοσμένο μισθό του Δεκεμβρίου, στις 27 Νοεμβρίου, θα λάβουν τα αναδρομικά Ιουλίου – Νοεμβρίου 2014 οι εν ενεργείαστρατιωτικοί και υπηρετούντες στα Σώματα Ασφαλείας ενώ οι συνταξιούχοιθα λάβουν τα αναδρομικά του εξαμήνου Ιουλίου – Δεκεμβρίου 2014 στις 22 Δεκεμβρίου με τη σύνταξη του Ιανουαρίου. Τα αναδρομικά θα είναι «ψαλιδισμένα» λόγω του συνυπολογισμού των κρατήσεων ενώ σε κάθε περίπτωση οι αποδοχές των ενστόλων δεν πρόκειται να επανέλθουν στα επίπεδα που ήταν τον Αύγουστο του 2012, καθώς η αποκατάσταση αφορά στο 50% των περικοπών. H αποκατάσταση αφορά στο 50% των περικοπών. Όπως προκύπτει από την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η καταβολή των αναδρομικών της περιόδου Αύγουστος 2012- Ιούνιος 2014, θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2015 ως εξής: – Αν οι δικαιούμενες συνολικές αναδρομικές διαφορές αποδοχών τους δεν υπερβαίνουν τα 250 ευρώ, αυτές θα καταβληθούν σε μία δόση, στις 27 Ιανουαρίου 2015. Για τους συνταξιούχους η καταβολή θα γίνει με… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
23 Νοεμβρίου 2014 18:51

Το ανέβασα έτσι όπως μου το έστειλε η Ε.Α.Α.Α ΠΑΤΡΑΣ για να καταλάβουν όσοι συνάδελφοι ήταν και ΕΝΕΝ στο διάστημα Αύγουστος 2012- Ιούνιος 2014,με ποιό τρόπο θα πάρουν τα αναδρομικά. θα γίνει σε μία δόση στις 27 Ιανουαρίου 2015, από την υπηρεσία στην οποία υπηρέτησαν κατά το χρόνο της ενέργειας, Για τα υπόλοιπα σαν συνταξιούχοι η καταβολή θα γίνει με τη σύνταξη του Φεβρουαρίου. Εκτός και εάν αλλάξει πάλι κάτι σε αυτά που μας έχουν ανακοινώσει!!!!!!

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Takhs
23 Νοεμβρίου 2014 19:43

Φίλε Takhs μήν πιστεύετε αυτά που παρουσιάζουν κάποιοι σε διάφορα Blocks, ή κάποιες φυλάδες όπως π.χ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ του Σαββάτου. παρουσιάζουν κάποιους πίνακες με το νέο μισθολόγιο και μιλάνε για γενναίες αυξήσεις. Είναι καθαρά παραπληροφόριση. Αυτοί αναφέρονται σε αύξηση βασικού μισθού και σε ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΗ σύνταξη π.χ. παρουσιάζει Αντισμήναρχο (ετσι αόριστα, χωρίς χρόνια υπηρεσίας και άλλα στοιχεία) να εμφανίζει την αύξηση του Β.Μ. του (απο 1515 ευρώ στα 1593 ευρώ) σαν αύξηση στις αποδοχές του κατά 78 ευρώ. Πράγματι έτσι είναι. Έλα όμως που η αύξηση στο πληρωτέο ποσό είναι 39 ευρώ χωρίς να τον επιρεάζει ο νόμος 4002\11,
Εγώ ειλικρινά αναρωτιέμαι που τα βρίσκουν αυτοί οι αλήτες και λένε ότι η επιστροφή του 50% θα κοστίσει στην κυβέρνηση (μισθοί και αναδρομικά) 630 εκ. ευρώ, και άν δινόταν το 100% η δαπάνη θα ξεπερνούσε το 1 δις.

Βασίλης
Βασίλης
23 Νοεμβρίου 2014 09:41

Με έγγραφο της ΑΝΥΕΘΑ κ Γεννηματά από 29-08-2013 δόθηκαν οδηγίες να μειωθεί δραστικά το επιτόκιο χορήγησης προκαταβολής έναντι εφάπαξ του ΓΕΑ από το 5% που ίσχυε προκειμένου εναρμονισθεί με τους άλλους κλάδους των Ε.Δ.. Ο ΕΛΟΑΑ με την απόφασή του υπ. Αριθμ. 10/26-09-2013 αποφάσισε ήδη τη μείωση του σχετικού επιτοκίου στο 2,34%.

SOTOS
SOTOS
22 Νοεμβρίου 2014 21:16

Καλησπέρα
Με αφορμή το ερώτημα του Κώστα που ρωτάει : “ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ;;; ΜΕΝΩ Η ΦΕΥΓΩ ;; ” παραθέτω ένα φανταστικό σενάριο.
Ο συνάδελφος “Χ” το 2008 μόλις συμπλήρωσε 20 χρόνια υπηρεσίας έλαβε προκαταβολή από το εφάπαξ του 25000Ε. Κάθε χρόνο το ταμείο του αφαιρεί από το εφάπαξ που θα πάρει 5% Χ 25000= 1250Ε.
Αν ο συνάδελφος “Χ” μένει στην υπηρεσία μέχρι το τέλος, δηλαδή 35 χρόνια, το ταμείο θα του αφαιρέσει 1250Χ15=18750 τόκους + 25000 προκαταβολή = σύνολο 43750Ε από το εφάπαξ που θα πάρει. Έχουμε και λέμε: το έτος 2023 ο συνάδελφος “Χ” θα χρωστάει στο ταμείο 43750Ε, τα οποία θα του αφαιρεθούν από το εφάπαξ του.
Εάν το ταμείο τότε (2023) δίνει ένα εφάπαξ της τάξης των 30000Ε, ο συνάδελφος “Χ” θα πρέπει να επιστρέψει στο ταμείο 13750Ε, τα οποία θα τα αφαιρέσουν από την σύνταξή του σε 100 ισόποσες δόσεις.

Λοιπόν, τί συμβουλή θα δίνατε στον συνάδελφο “Χ”. Να μείνει ή να φύγει;
Περιμένω συμβουλές.

spyros
spyros
Απάντηση σε  SOTOS
22 Νοεμβρίου 2014 21:37

Αν και τα κριτήρια είναι υποκειμενικά να σου φέρω εγώ προς απάντηση ένα πραγματικό και όχι φανταστικό σενάριο.
Συνάδελφος απόστρατος με 32 χρόνια υπηρεσίας με τα νέα δεδομένα θα παίρνει σύνολο σύνταξης και μερισμάτων 1370 ευρώ, ενώ ο αντίστοιχος εν ενεργεία 1830 ευρώ.Όπως βλέπεις μιλάμε για διαφορά 460 ευρώ τον μήνα και αφού το θέτεις έτσι σε ετήσια βάση 5520 ευρώ άρα εσύ τι λες έχει όφελος να μείνει και ας πληρώνει τον τόκο ή όχι;
Συνυπολόγισε και το ότι αν δεν συμπληρώνεις 35 πραγματικά και όχι με τα πλασματικά μέχρι τα 60 σου από τον νόμο 4002 θα πληρώνεις και γύρω στα 100 ευρώ τον μήνα πρόστιμο.
Εσύ λοιπόν τί λες;

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  spyros
22 Νοεμβρίου 2014 22:44

Σπύρο,
αν αφαιρέσεις ένα δάνειο 400 ευρώ περίπου μέχρι το 2020 που τον πνίγει (λέμε) και έχοντας κάνει ευχές να πάρει σε δύο χρόνια ένα καλό (?) εφάπαξ, τότε εσύ τί νομίζεις λοιπόν? …όλα είναι σχετικά και οι διαφορές αυτές ακόμα…

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny
22 Νοεμβρίου 2014 23:21

Για να είναι σωστοί οι υπολογισμοί, θα ρώταγα τον συνάδελφο “Χ”, να μας πει πόσους τόκους θα πλήρωνε (αν αντί για την προκαταβολή του εφάπαξ που πήρε) έπαιρνε ένα αντίστοιχο δάνειο από τράπεζα.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  G.G.
23 Νοεμβρίου 2014 11:42

Γνώμη μου, για την περίπτωση του συναδέλφου “Χ” που είναι λίγο πριν από τα “κόκκινα” δεν πρόκειται να πάρει δάνειο από καμμιά τράπεζα. Επίσης, πολύ δύσκολα σήμερα παίρνει κάποιος δάνειο, ρώτησε να δεις…αυτός (αν κατάλαβα καλά) θέλει να πάει τσίμα-τσίμα μέχρι να πάρει το εφάπαξ του και από εκεί ο Θεός βοηθός!!!

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
23 Νοεμβρίου 2014 12:33

Την προκαταβολή εφάπαξ ο (συνάδελφος Χ) με τα δεδομένα του Σπύρου το πήρε το 2008, (όχι σήμερα όπως γράφεις) τότε που οι τράπεζες για ένα δάνειο σου έδιναν δώρο μια πιστωτική κάρτα και ένα ταξίδι στην εξωτική Χαβάη. Άλλωστε αν διάβασης προσεκτικότερα εγώ ρώτησα πόσο τόκο θα πλήρωνε αν έπαιρνε δάνειο για να δούμε την διάφορα κόστους που θα πλήρωνε τελικά.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
23 Νοεμβρίου 2014 12:37

Όχι Σπύρος (λάθος)…αλλά συνάδελφος SOTOS

nikos
nikos
Απάντηση σε  spyros
23 Νοεμβρίου 2014 12:31

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ. ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΗΤΡΑ ΑΞΙΟΜΑΧΟΥ ΘΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ 3-5% ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΛΟΓΩ ΜΕΙΩΣΗΣ (ΑΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ).

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  nikos
24 Νοεμβρίου 2014 00:30

Φίλε Νίκο, νομίζω ότι δεν έχει καθοριστεί ακόμα το ποσοστό της μείωσης στα πλαίσια της ρύτρας του αξιόμαχου, ούτε το βάθος χρόνου που θα διαρκέσει η μείωση μέχρι να “ισοπεδωθούν” τελείως τα εφάπαξ μας…οπότε: “τα πάντα είναι φλου”!!! (Προσωπικά εκτιμώ ότι η ρύτρα θα αφορά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό που λες, για να δούμε!)

nikos
nikos
Απάντηση σε  Johnny
24 Νοεμβρίου 2014 12:11

Kαλημέρα , και καλή εβδομάδα. Θέλω να παραμένω αισιόδοξος και να πιστέψω τα λεγόμενα για προσαρμοσμένη περικοπή 40% σε βάθος 8ετίας ή το μέγιστο 15ετίας ανάλογα με τις αναλογιστικές μελέτες που οσονούπω πρέπει να τελειώσουν γιατί πρε΄πει να αποφασιστεί η τύχη των ταμείων. Βέβαια δεν κρύβω την ανησυχία μου με αυτά που ακούω τελευταία. Αν πάντως η ρήτρα είναι μεγαλύτερη ίσως κάποιοι που παρέμειναν έιτε απο προσωπική επιλογή είτε λόγω μη πλήρωσης προϋποθέσεων συνταξιοδότησης θα δούν την διαφορά αποδοχών – σύνταξης να εξανεμίζεται μέσω της “εξαέρωσης” του εφάπαξ.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  Johnny
24 Νοεμβρίου 2014 12:22

Νίκο, εκεί είναι το μυστικό της υπόθεσης…ειδικά, αν γίνει ενωποίηση των ταμείων και πτώση της “επικουρικής” και των εφάπαξ θα υπάρξουν συνέπειες και στους νυν συνταξιούχους και στους εν αναμονή συνταξιούχους (αυτά τα έχει προτείνει η τρόικα στα μέτρα της για έξοδο από το μνημόνιο, δεν ξέρω αν υλοποιηθούν τελικά…είδομεν!).

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
22 Νοεμβρίου 2014 16:34

ΕΠΓΟΣ ΜΕ 1/3 ταξχου ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ,,,,,,,,,,,,,,,,,ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ…17,000 ΠΡΙΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ,,ΜΕ ΤΙς ΚΡΑΤΗΣΕΙς ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙς ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ , ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ;;; ΜΕΝΩ Η ΦΕΥΓΩ ;; ( ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ)

PANOS_GK
PANOS_GK
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
23 Νοεμβρίου 2014 12:03

Φίλε Κώστα. Επειδή σε έπιασε ο νόμος για το νέο υπολογισμό εφάπαξ, εκτιμώ ότι η όποια μείωση του εφάπαξ θα ισοσκελιστεί σε ένα μέρος της λόγω της αναπροσαρμογής των μισθών, αλλά και της μισθολογικής αύξησης που θα έχεις μετά από 3 χρόνια που θα φύγεις. Επιπλέον μπορεί σε 3 χρόνια η οποία κυβέρνηση να αποκαταστήσει τους μισθούς και για το υπόλοιπο 50%. Και επειδή η ψαλίδα μισθού-σύνταξης έχει ανοίξει εγώ στην θέση σου θα καθόμουν, άλλωστε τα 3 χρονάκια περνάνε γρήγορα.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  PANOS_GK
23 Νοεμβρίου 2014 16:19

Για Αξκους προέλευσης παραγωγικών σχολών Φίλε Πάνο gk οι μισθολογικές αυξήσεις σταματούν στα 32 χρόνια και 2/3 Ταξιάρχου Αν τώρα στα 50 φεύγα ο αγαπητός Κώστας δεν μπορεί να αποφασίσει μόνος του τι πρέπει να κάνει,εδώ η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια και τα πόδια!!!

PANOS_GK
PANOS_GK
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
23 Νοεμβρίου 2014 17:05

Αντώνη έχεις δίκιο, δεν το διατύπωσα σωστά. Πάντως η ουσία είναι ότι έχει ακόμα μια μισθολογική προαγωγή μέχρι την αποστρατεία του, αυτό εννοούσα.

Χρήστος
Χρήστος
21 Νοεμβρίου 2014 21:47

Καλησπέρα και πάλι.Αχιλλέα, αξιόλογη και αξιέπαινη η εργασία σου. Δυστηχώς εγώ βάζοντας τα δικά μου στοιχεία, βλέπω οτι σε καθαρή σύνταξη πληρωτέω στο χέρι, η αύξησή μου είναι μόνον 4 ευρώ. άνθρακας λοιπόν ο θυσαυρός.
Θα έπρεπε όμως στην εργασία σου, στο υπόδειγμα δηλ., να προσθέσεις και μία στήλη με την επιστροφή του 100% των παρακρατηθέντων. Έτσι θα είχαμε μία ποιό ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το τι αντιστηχεί στον κάθε ένα απο εμάς. Ετσι πιστεύω θα ήταν ποιό εύκολο να υπολογίσει και ανάλογα θα κρίνει αν πρέπει και άν αξίζει να τους κυνηγήσει δικαστικά.
Αλλά πιστεύω ότι και πάλι τα ίδια θα ίσχυαν. σχεδόν μηδενική αύξηση.

Χρήστος
Χρήστος
22 Νοεμβρίου 2014 22:21

Το κοίταξα αγαπητέ μου Αχιλλέα. Δεν ανήκω σε καμία απο αυτές τις κατηγορίες. Οσο για την έκτακτη εισφορά, η διαφορά είναι αμελητέα. Μετά απο προσεχτικό έλεγχο, παρατήρησα ότι την όποια αύξηση, την εξαφανίζουν αφ’ ενός μεν ο περιβόητος νόμος που ισχύει για όλους τους συνταξιούχους 4093\13, (156,48 ευρώ), και εφ’ ετέρου δε ο νόμος 4002\11 ο ”δολοφονικός” νόμος, ο νόμος ο οποίος τιμωρεί τους συνταξιούχους κάτω των 60 ετών και επιβάλει σε μένα ένα ”πρόστιμο” 115,75 ευρώ, σε άλλους συναδέλφους ίσως και περισσότερο. Ο νόμος αυτός σταμάτησε να υπάρχει απο τον Αύγουστο του 2012, και ξανά εμφανίζεται ξανά με την επιστροφή των παρακρατηθέντων.
Είναι προφανές λοιπόν, ότι και 100% αποκατάσταση των παρακρατηθέντων να έχουμε, δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψουμε στις αποδοχές του Αυγούστου του 12.

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Χρήστος
22 Νοεμβρίου 2014 22:37

συμφωνώ λοιπόν απολύτως με τον φίλο GIORGOSP, ο οποίος έχει αντιληφθεί απολύτως το θέμα.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Νοεμβρίου 2014 15:31

ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΜΙΧΑΛΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ?

Dimitris haf
Dimitris haf
21 Νοεμβρίου 2014 13:17

…μονο τον ενφια που εχουν στο ονομα τους*

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Dimitris haf
21 Νοεμβρίου 2014 13:38

Και τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να έχεις πληρώσεις για να πάρεις φορολογική ενημερότητα.

Dimitris haf
Dimitris haf
21 Νοεμβρίου 2014 13:15

..Ενημερωση προς ολους τους συναδερφους :Οποιος θελει να βγαλει φορολογικη ενημερωτητα για εισπραξη χρηματων απο το δημοσιο,θα πρεπει ΠΡΩΤΑ,να εχει πληρωσει οχι μονο τον ΕΝΦΙΑ,αλλα και τις υπολοιπες δοσεις του!!Εαν επισης πληρωσει τις δοσεις,η ενημερωτητα που σου βγαζουν θα ειναι μηνιαια,διοτι το συστημα,ενημερωνεται μετα απο μια εβδομαδα..και μονο τοτε μπορειτε να βγαλετε διμηνεςκλπ.

βασιλης
βασιλης
21 Νοεμβρίου 2014 06:44

Γνωρίζει κανεις αν κάποιος του 91 η του 92 που τώρα έχει δυο παιδιά αλλά κανει τρίτο το 2015 η2016 πχ μπορεί να φύγει σαν τριτεκνος η πρεπει να έχει ηδη τρια παιδιά;