Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 49 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
aeroporiapostratos
aeroporiapostratos
4 Δεκεμβρίου 2014 19:17

Συνάδελφε Αχιλλέα
“ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ”

Θερμά συγχαρητήρια στον συνάδελφο Σμχο (ΜΕ) ε.α. κ. Αχ. Καρασαββίδη!!!!!!! για την πρωτοποριακή και ενημερωτικότατη σελίδα του http://enstoloi.tk/

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2014/12/blog-post_97.html#more

συναδελφικά συντακτική ομάδα aeroporiapostratos

Μανώλης
Μανώλης
4 Δεκεμβρίου 2014 15:11

Σήμερα το πρωί πήγα στο υποκατάστημα του ΙΚΑ και μου ενημέρωσαν το βιβλιάριο με το ΝΕΟ ΑΡΙΘΜΟ ΑΜΑ (ο παλιός του ΟΠΑΔ πλέον δεν θα ισχύει). Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο αφού και τα βιβλιάρια παραμένουν τα ίδια. Επίσης διαβάστε και αυτό.
http://www.dikaiologitika.gr/site/tag/%CE%9F%CE%A0%CE%91%CE%94

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Μανώλης
4 Δεκεμβρίου 2014 15:21

Συγνώμη που ξέχασα το εικονίδιο.

ΣΓΟΣ ΕΑ .....
ΣΓΟΣ ΕΑ .....
Απάντηση σε  Μανώλης
4 Δεκεμβρίου 2014 16:13

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΑ?

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΕΑ .....
4 Δεκεμβρίου 2014 16:46

Ναι. Πριν πάω πήρα πρώτα τηλέφωνο και ρώτησα. Μου είπαν ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να προμηθευτούμε το νέο ΑΜΑ παρά μόνο από τα κατά τόπους υποκαταστήματα. Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη. Μόνο το βιβλιάριο χρειάζονταν (και των μελών αν υπάρχουν).

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  Μανώλης
4 Δεκεμβρίου 2014 18:38

Δεν είναι υποχρεωτικό να πάρουμε το ΑΜΑ-ΙΚΑ άμεσα. Σε κάθε περίπτωση που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε το βιβλιάριο σε γιατρό για εξέταση ή συνταγή αυτός θα μας εντοπίσει στο σύστημα με το ΑΜΚΑ. Προς το παρόν η μόνη χρησιμότητα του ΑΜΑ-ΙΚΑ που μπορώ να σκεφτώ είναι ο έλεγχος της ασφαλιστικής μας ικανότητας στη σελίδα του ΙΚΑ. Όπως γράφει και ο συνάδελφος Μανώλης αυτό τον αριθμό μπορούμε να τον πάρουμε μόνο με επίσκεψη στο τοπικό υποκατάστημα ΙΚΑ. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι καλό να ενημερώσουμε τα βιβλιάρια μας χωρίς άγχος όποτε είναι βολικό, αφού δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός.

ΣΓΟΣ+ΕΑ+.....
ΣΓΟΣ+ΕΑ+.....
Απάντηση σε  Μανώλης
4 Δεκεμβρίου 2014 18:48

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

kostas_w
kostas_w
Απάντηση σε  Μανώλης
5 Δεκεμβρίου 2014 10:23

Αγαπητοί συνάδελφοι μήπως δέν είναι απλά και μόνο η αλλαγή ΑΜΑ απο ΟΠΑΔ σε ΙΚΑ αλλά κρύβεται και κάτι άλλο;
Ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2014/12/blog-post_66.html

PANOS
PANOS
4 Δεκεμβρίου 2014 13:21

Ανακοίνωση – ενημέρωση από την ΕΑΑΑ.
Φαντάσου να μην υπήρχε ο Αχιλλέας…….στα τυφλά θα πηγαίναμε.
http://eaaa.gr/%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1/

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  PANOS
4 Δεκεμβρίου 2014 15:32

Πω, πω ενημέρωση!! Επιτέλους τα είδαμε όλα. Πόσο πολύ ενδιαφέρονται άραγε για εμάς; Αν κρίνω από αυτό…. μάλλον καθόλου.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Μανώλης
4 Δεκεμβρίου 2014 15:54

Για να μην παρεξηγηθώ οφείλω να διευκρινίσω το ”για εμάς”. Τους Εξ. Υπαξ. εννοώ.

anastasios
anastasios
4 Δεκεμβρίου 2014 11:54

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος.
Πότε αρχίζει η άρση παρακράτησης εισφοράς ΒΟΕΑ; Όταν το παιδι κλείσει ακριβώς τα 25 έτη ή ημερολογιακά δηλ.το 2015 και αν γνωρίζει κάποιος τον χρόνο απονομής του ΒΟΕΑ από την ημέρα κατάθεσης της αίτησης.Ευχαριστώ

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  anastasios
4 Δεκεμβρίου 2014 12:54

Με την συμπλήρωση των 25 ετών, όχι με το ημερολογιακό έτος. Η χορήγηση γίνεται περίπου σε 2 με 3 μήνες.
Ο γιος μου με κατάθεση αίτησης 27-3 πληρώθηκε τέλος Μαΐου.
Τα χρήματα που σου παρακρατήθηκαν μετά την συμπλήρωση των 25 ετών θα σου επιστραφούν.

ben
ben
3 Δεκεμβρίου 2014 20:49

Καλησπέρα μπορεί καποιος να μου πει, έχω παρει συνταξη 4 μηνες τωρα αλλα δε εχω παρει κάποιο χαρτι κατι .Πως γίνεται πως γίνεται η ενημέρωση? ?? Περνουμε καποιο χαρτι η κατι αλλο μας στελνουν κατι αναλητηκο ??,
Ας μου απαντήσει κάποιος να ξέρω τι γίνεται, ευχαριστώ! !!

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ben
3 Δεκεμβρίου 2014 21:07

Για την σύνταξη πατά εδώ
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis
στα αριστερά σου πατά στην ένδειξη προσωποποιημένη πληροφόρηση

Για τα μερίσματα πάτα εδώ
https://www.mta.haf.gr/Login

ben
ben
Απάντηση σε  G.G.
3 Δεκεμβρίου 2014 22:43

Ευχαριστώ πολύ! !!!

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ben
4 Δεκεμβρίου 2014 00:20

Φίλε ben. Διάβασα την ανάρτηση σου σχετικά με τα βιβλιάρια. Ο συνάδελφος Πάνος έχει δίκιο αφού τα θεώρησε πριν από ένα μήνα, και εγώ Ηπείρου στα μέσα Οκτωβρίου είχα πάει και μάλιστα δυο φορές γιατί δεν είχα τον λογαριασμό ΙΒΑΝ μαζι μου. Από 29-10-14 πλέον δεν πάμε οι Αθηναίοι στην οδό Ηπείρου. Δες την παρακάτω ανάρτηση.

http://www.odigostoupoliti.eu/exipiretisi-asfalismenon-teos-opad-tidki-apo-ta-ipokatastimata-tou-ika/

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ben
4 Δεκεμβρίου 2014 10:04

Σε ερώτηση σου στις 3 Δεκ. 14
(Βάζω τα στοιχεία μου και μου λέει λάθος ΑΜΑ .ΤΟ ΑΜΑ είναι αυτό που γράφει το βιβλιάριο εμπρός σωστά?? Δεν γίνετε τίποτα εκτός εάν είναι άλλο)

Εφόσον το βιβλιάριο σου είναι προσωρινό όταν θα πας να το θεωρήσεις τότε θα στο εμφανίζει. Αν παλιά είχες εργαστεί και είχες ένσημα του ΙΚΑ σαν αριθμό μητρώου θα σου καταχωρήσουν τον παλιό ΑΜ που είχες.

Χρήστος
Χρήστος
3 Δεκεμβρίου 2014 18:29

Κύριοι καλησπέρα σας. Μετά απο πολύ μελέτη και εξέταση του θέματος των περικοπών, θέλω να καταθέσω τις σκέψεις μου και τις απόψεις μου διότι βλέπω οτι κάπου χάσαμε την μπάλα, και έχουμε μπερδέψει κάπως τα πράγματα όσον αφορά τις περικοπές στους απόστρατους. Βλέπετε τα αρμόδια όργανα των αποστράτων π.χ. ΕΑΑΑ, δεν έχει μπεί στον κόπο μέχρι τώρα να ενημερώσει σωστά και έγκυρα τα μέλη του. Κατ’αρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Η απόφαση του ΣτΕ, δεν αφορά τους απόστρατους. Αφορά καθαρά τα εν ενεργεία στελέχη. Τους απόστρατους απλώς τους επιρεάζει διότι η σύνταξη είναι απόρροια των μισθών τους. Τους απόστρατους τους επιρεάζει η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και όχι του ΣτΕ. Συνεπώς είναι λάθος να επικεντρονώμαστε στην απόφαση του ΣτΕ. Εξ’άλλου η απόφαση της κυβέρνησης έχω την εντύπωση οτι αφορά τα εν ενεργεία στελέχη. Πέρυσι, το 2013, και συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο, το Γ.Λ.Κ. στο ενημερωτικό σημείωμα, εκτός από την ενημέρωση για την παρακράτηση των αχρεωστήστως καταβληθέντ, κάτω-κάτω είχε μια παράγραφο η οποία ενημέρωνε τον κόσμο ότι αν επιθυμούν μπορούν να… Διαβάστε τη συνέχεια »

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Χρήστος
3 Δεκεμβρίου 2014 18:44

επειδή κατά λάθος έκλεισα το προηγούμενό μου σχόλιο, προσθέτω τα κάτωθι.
Όλα τα ανωτέρω αποτελούν απόψεις δικές μου και τα λέω με κάθε επιφύλαξη, μιάς και δεν μας ενημερώνει κανείς επι των θεμάτων αυτών. Η ένωσή μας ΕΑΑΑ, τηρεί σιγή ιχθύος.
Συνεπώς αγαπητοί συνάδελφοι γνώμη μου είναι να μην βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα, και να περιμένουμε μέχρι να δούμε τι ακριβώς θα γίνει με την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και μετά αποφασίζουμε. Εξ’άλλου κοντός ψαλμός αλληλούια. Πάντως ότι εμείς οι απόστρατοι έχουμε να κάνουμε με την απόφαση του Ελεγκτικού Συνέδριο, είναι γεγονός.
Περιμένω κάποιος που ξέρει κάτι παραπάνω ή μπορεί να μου απαντήσει στα δύο ερωτήματα περιμένω. Για μένα για να μήν παρεξηγηθώ, το σωστό είναι να ικανοποιηθούν όλοι οι συνάδελφοι. Ας γίνουμε εμείς η αιτία της δικαίωσης όλων.

Harry63
Harry63
Απάντηση σε  Χρήστος
3 Δεκεμβρίου 2014 19:49
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Χρήστος
3 Δεκεμβρίου 2014 21:02

Χρήστο στην προσφυγή που κάνατε τι ακριβώς ζητούσατε.
Την αποκατάσταση σύμφωνα για τις μειώσεις που έγιναν σε εφαρμογή της υποπαραγράφου Β3 της Παραγράφου Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 δηλαδή ( 5-10-15%), αλλά και για αυτές που έγιναν σε εφαρμογή των περιπτώσεων 31,32,33 της υποπαραγράφου Γ1 της Παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 δηλαδή (λόγω της μείωσης των βασικών κλπ που επηρέασαν το ποσό της βασικής σύνταξης).

Όσο για το ερώτημα σου αν η απόφαση αυτή θα ισχύσει μόνον για αυτούς που άσκησαν εφέσεις, είναι ότι η απόφαση ισχύει και είναι εκτελεστή σε αυτόν που την άσκησε. Αλλά επειδή υπάρχει το δεδικασμένο και επειδή αφορά πολύ κόσμο σε νορμάλ καταστάσεις η κυβέρνηση συνήθως την εφαρμόζει σε όλους. Επειδή με αυτούς που έχουμε μπλέξει δεν βγάζουμε άκρη και ούτε μπέσα έχουν μας βλέπω να τρέχουμε στα δικαστήρια για να δικαιωθούμε και εμείς.

Harry63
Harry63
Απάντηση σε  PANOS
3 Δεκεμβρίου 2014 21:37

Προσφυγές έκαναν και οι Ενώσεις Αποστράτων.Αυτό τουλάχιστον λένε στις ανακοινώσεις τους.

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  PANOS
3 Δεκεμβρίου 2014 22:03

Φίλε μου PANOS απ΄ότι γνωρίζω δεν κάναμε για τα ποσοστά μείωσης 5%-10%-15%, διότι αυτό αφορά όλους τους συνταξιούχους πάνω απο 1000 ευρώ. κάναμε για εφαρμογή των περιπτώσεων 31,32,33,της υποπαραγράφου Γ1 της παραγράφου Γτου πτώτου άρθρου του ν. 4093-2012. Η δεύτερη έφεση ήταν (δεν θυμάμαι τις παραγράφους πάλι για τον ν. 4093 2012 που αφορούσε την αναδρομική κράτηση εξ αιταίας της μείωσης των ειδικών μισθολογίων των εν ενεργεία συναδέλφων δηλ. την αναδρομική μείωση απο τον Αύγουστο του 12 μέχρι τον Ιανουάριο του 13.. δηλ. κάναμε 2 ξεχωριστές εφέσεις.
Συμφωνείς για αυτά που λέω περί αποστράτων και Ελεγκτικό Συνέδριο; Τέλος εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ειλικρινά να δικαιωθούν όλοι οι συνάδελφοι μηδενός εξαιρουμένου.
Σε ευχαριστώ πάντως που απάντησες.

Johnny
Johnny
3 Δεκεμβρίου 2014 17:37

Όσα διαβάζουμε και σχετίζονται με αυτά που ρωτάτε…

http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2014/12/blog-post_0.html

(Τίτλος: Ανήθικη πράξη η δημιουργία υψηλών προσδοκιών)

aero
aero
3 Δεκεμβρίου 2014 16:50

Όπως μας είπε ο συνάδελφος ΔΗΜΗΤΡΗΣ
2 December 2014 at 09:38
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-33/#comment-11574

το ΕΛΟΑΣ θα συνεδριάσει στις 15 Δεκ. 2014, για να εξετάσει αν τίθεται θέμα λήψης συμπληρωματικού εφάπαξ σύμφωνα με τους νέους βασικούς μισθούς.
Γνωρίζεται αν υπάρχει ανάλογος προβληματισμός και στο ΕΛΟΑΑ ;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
3 Δεκεμβρίου 2014 16:52

… Γνωρίζετε αν υπάρχει ανάλογος προβληματισμός και στον ΕΛΟΑΑ ;

ben
ben
3 Δεκεμβρίου 2014 15:30

Συναδελφοι καλο μεσημέρι , ξερει καποιος να μου πει πως ανανεωνουμε τα βιβλιαρια ασθενειας των μελων και το δικο μας του ΟΠΑΔ???ειχαν ισχύει μεχρι 30/9/14 τωρα τι γίνεται και που??? Ευχαριστώ πολυ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ben
3 Δεκεμβρίου 2014 16:36

http://www.odigostoupoliti.eu/katargisi-theorisis-vivliarion-asthenias/#sthash.oNVSa4Dq.dpbs

Η θεώρηση έχει καταργηθεί, για πάντα!

Υ.Γ. το δικό σου δεν γράφει ότι “ισχύει εφ’όρου ζωής” ;

ben
ben
Απάντηση σε  aero
3 Δεκεμβρίου 2014 18:01

Τα βιβλιαρια τα εβγαλα 7/5/14 τωρα τι κανω??? Που παω???

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  ben
3 Δεκεμβρίου 2014 19:03

Συνάδελφε ben.
Εφόσον τα βιβλιάρια σου είχαν σφραγίδα με την ένδειξη προσωρινό (μέχρι κάποια ημερομηνία), θα πρέπει να πας στον ΟΠΑΔ στην οδό Ηπείρου στο 105 γραφείο.
Να έχεις μαζί σου αντίγραφο της συνταξιοδοτικής πράξης (θα την καταθέσεις σε αυτούς) και ακόμη το βιβλιάριο τραπέζης με κύριο δικαιούχο εσένα (χρειάζονται το ΙΒΑΝ) για να το καταχωρήσουν στα στοιχεία σου, θα σου θεωρήσουν τα βιβλιάρια και θα έχουν ισχύ εφ όρου ζωής.
Η παραπάνω διαδικασία γίνεται για μόνο μια φορά και την κάνουν στον ΟΠΑΔ για τα βιβλιάρια που είχαν εκδοθεί από αυτόν μέσα στο 2014, και ήταν προσωρινά.

ben
ben
Απάντηση σε  PANOS
3 Δεκεμβρίου 2014 20:37

Φιλε Πανο στην Ήπειρου εκει που τα εβγαλα θα λες ετσι??

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  PANOS
3 Δεκεμβρίου 2014 21:24
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  PANOS
3 Δεκεμβρίου 2014 23:38

Ηπείρου 38 – Αθήνα. Την ιδια διαδικασία την εκανα πριν ενα μήνα επειδή και τα δικά μου ηταν προσωρινά. Απο το ΙΚΑ που ειχα παει με έστειλαν εκεί.

villas
villas
Απάντηση σε  aero
3 Δεκεμβρίου 2014 22:10
ben
ben
Απάντηση σε  villas
4 Δεκεμβρίου 2014 01:04

Φιλε Πανο θυμάσαι ημερομηνία που πηγες ακριβώς? ????

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  ben
4 Δεκεμβρίου 2014 09:53

Είχα πάει στις 27-10 και μάλιστα το τσέκαρα με την ημερομηνία που βάλανε στην σφραγίδα πάνω στο βιβλιάριο μου. Είδα την ανάρτηση του φίλου G.G. και μάλλον έχει δίκιο, απλά έτυχε να είναι ο χρόνος που πήγα πάνω στην αλλαγή. Συγνώμη πάντως που θα έστελνα στην Ηπείρου, δεν ήταν εσκεμμένο.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ben
3 Δεκεμβρίου 2014 16:51

Έχει καταργηθεί ο ΟΠΑΔ και οι ασφαλισμένοι του έχουν μεταφερθεί στο ΙΚΑ (Τομέας Ασφαλισμένων Δημοσίου). Σε όλους τους ασφαλισμένους (κυρίως και προστατευόμενα μέλη) έχει χορηγηθεί ΑΜΑ – ΙΚΑ . Αν πάς στο ΙΚΑ της περιοχής σου με τα βιβλιάρια υγείας θα σου δώσουν το ΑΜΑ για κάθε μέλος και θα σου πουν μέχρι πότε ισχύει η ασφαλιστική του ικανότητα . Κάθε ασφαλισμένος που διαθέτει ΑΜΚΑ, ΑΦΜ και ΑΜΑ-ΙΚΑ μπορεί να ελέγξει μόνος του την ασφαλιστική του ικανότητα στην σελίδα https://apps.ika.gr/eInsEligibility/ του ΙΚΑ.
Συνοπτικά:
1. Τα βιβλιάρια των κυρίως ασφαλισμένων του ΟΠΑΔ, μετά την απογραφή που έγινε το 2013, δεν χρειάζονται θεώρηση και ισχύουν εφ΄όρου ζωής.
2. Για τα προστατευόμενα μέλη, εάν το βιβλιάριο είχε θεωρηθεί μέσα στο 2013 και το προστατευόμενο μέλος συνεχίζει να δικαιούται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη , έχει δοθεί παράταση μέχρι τις 28/2/2015.
Για περισσότερες λεπτομέρειες διάβασε εδώ https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%95%CE%92%CE%914691%CE%A9%CE%93-0%CE%9C%CE%9C

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
3 Δεκεμβρίου 2014 17:21

Ο άμεσα ασφαλισμένος στην σελίδα https://apps.ika.gr/eInsEligibility/ μπορεί να δει και τα στοιχεία ασφάλισης των προστατευομένων μελών αν πατήσει στο μικρό βέλος αριστερά από την ημερομηνία έναρξης ασφάλισης.

ben
ben
Απάντηση σε  GEORGIOSP
3 Δεκεμβρίου 2014 20:41

Βαζω τα στοιχεία μου και μου λέει λαθος ΑΜΑ .ΤΟ ΑΜΑ ειναι αυτο που γραφει το βιβλιαριο εμπρός σωστα?? Δεν γινετε τιποτα εκτος εαν ειναι αλλο.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ben
3 Δεκεμβρίου 2014 22:16

Ο ΑΜ που γράφει το βιβλιάριο στην πρώτη σελίδα είναι του ΟΠΑΔ. Πρέπει να πας στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ της περιοχής σου (http://edu.klimaka.gr/dia-viou-mathhsh/anakoinwseis/1879-thewrhsh-vivliaria-astheneias.html) και να ζητήσεις τον ΑΜΑ-ΙΚΑ. Με αυτόν τον αριθμό μπορείς να μπεις στην σελίδα και δεις τα στοιχεία ασφάλισης σου και των προστατευομένων μελών.

ben
ben
Απάντηση σε  ben
4 Δεκεμβρίου 2014 16:01

Πηρα ΑΜΑ και ολα ΟΚ.Αλλα για κάποιον 9 χρόνων που δεν εχει ΑΦΜ πως θα δούμε την ασφαλιστικη ικανότητα???? Που για την δεις απο το ιντερνετ και να την τυπωσεις θελει και ΑΜΑ και ΑΜΚΑ και ΑΦΜ η εφαρμογή.

ben
ben
Απάντηση σε  ben
4 Δεκεμβρίου 2014 16:07

Ok το βρηκα με το βελακι ευχαριστώ πάρα πολύ! !!!

Spyros
Spyros
1 Δεκεμβρίου 2014 21:29

Αχιλλέα ρίξε μια ματιά στο πρόγραμμα της αεροπορίας γιατί μου φαίνεται ότι με τις πολλές τροποποιήσεις κάτι μπλόκαρε στον Ν4002 γιατί ότι ποσό και να έχεις σύνταξης δεν ενεργοποιείται κράτηση είναι σαν να απαλλάσσεσαι. Πιστεύω πως δεν κάνω λάθος.

Spyros
Spyros
1 Δεκεμβρίου 2014 21:49

Έχεις δίκιο δικό μου το λάθος.

PANOS
PANOS
1 Δεκεμβρίου 2014 18:43

Ανάρτηση από τον δικηγόρο Θ. Καρανίσα, που εκπροσώπησε κατά την εκδίκαση της υποθέσεως, τις Ενώσεις Αποστράτων.
http://karanisas.blogspot.gr/

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  PANOS
1 Δεκεμβρίου 2014 20:12

Συνάδελφε Πάνο δεν πρέπει να μας ενημερώσει κάποιος επίσημα τι γίνετε με το θέμα αυτό π.χ ΕΑΑΑ στην επίσημη ιστοσελίδα. Ρωτάω έτσι απλός τι γνώμη σου και μόνο τίποτε άλλο.

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Βασίλης
1 Δεκεμβρίου 2014 21:05

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε Βασίλη….αλλά η ΕΑΑΑ θα έπρεπε να είναι πιο δραστήρια και να ασχολείται περισσότερο. Πάρε για παράδειγμα την ιστοσελίδα του Αχιλλέα που μας φιλοξενεί προσφέροντας ενημέρωση και λύνει πολλές απορίες μας. Πόσο δύσκολο είναι για την ένωση μας έστω να έφτιαχνε ένα πρόγραμμα υπολογισμού σύνταξης ή μισθού ή να ασχοληθεί με το θέμα ενημέρωσης για την χορήγηση του εφάπαξ μας (πολλές φορές το έχουμε επισημάνει από εδώ) ή να έχει κάποιες πληροφορίες για τους μελλοντικούς αποστράτους (νόμους, δικαιολογητικά, και ότι άλλο αφορά ένα μελλοντικό συνταξιούχο).
Μπες στην ιστοσελίδα του ΜΤΣ ή ΜΤΝ και θα καταλάβεις την διάφορα και πως ασχολούνται με τα μέλη τους.

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  PANOS
1 Δεκεμβρίου 2014 22:39

Έχεις δίκιο φίλε Σπύρο, για ένα τόσο σοβαρό θέμα καμία ενημέρωση .Είναι απαράδεχτοι.

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Βασίλης
1 Δεκεμβρίου 2014 22:40

Συγνώμη για το λάθος στο όνομα .Φίλε Πάνο.

Harry63
Harry63
Απάντηση σε  PANOS
2 Δεκεμβρίου 2014 11:12

Αγαπητέ κ.Πάνο δεν ήθελα να κάνω κανένα σχόλιο για την ΕΑΑΑ αλλά επειδή έχω κάποια απωθημένα θα γράψω δυό λόγια:Τους έχω στείλει 3-4 φορές e-mail για κάποια ζητήματα και κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να απαντήσει.Τους απασχολούν τα δικά τους εσωτερικά προβλήματα (Διαμάχες μεταξύ μελών του Δ.Σ) και με τις οποίες γεμίζουν και την εφημερίδα μας.Κρίμα.

Mary
Mary
1 Δεκεμβρίου 2014 14:15

Κύριε Καρασαββίδη αφορά εμένα και τον σύζυγό μου.
Χρησιμοποιώ τον τύπο της ιστοσελίδα σας και συγκρίνω μόνο σύνταξη και όχι Μερίσματα όπου εμπλέκονται τα ΒΟΕΑ.
Το θέμα είναι ότι Ο ΕΠΓΟΣ που έφυγε το 2010 παίρνει οικογ. επίδομα 82 ευρώ (τρίτο παιδί) ενώ ο ΑΣΜΧΟΣ που έφυγε το 2013 παίρνει επίδομα τέκνων 50 ευρώ.( Υπάρχει κάποιος νόμος που έκανε κάποιες αλλαγές στο δημόσιο ).
Επίσης ενεργοποιείται Ο Ν.4002(>1700) και για τους δύο, με δυσανάλογα ποσά λόγω της οροφής του 1700.
Η ΟΥΣΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ,ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ, Ο ΕΠΓΟΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
1 Δεκεμβρίου 2014 13:41

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ?ΠΟΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ?ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
1 Δεκεμβρίου 2014 17:18

Δίνει εφάπαξ στις αιτήσεις 4-11-2013.

ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ
ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  aero
2 Δεκεμβρίου 2014 09:42

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΣΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ Μ.Τ.Α ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΜΗΝΙΑΙΩΣ; ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ 20 ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ
2 Δεκεμβρίου 2014 12:50
Μανώλης
Μανώλης
1 Δεκεμβρίου 2014 13:37

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους παιδιά.
Και ναι, είναι γεγονός. Το ΕΦΑΠΑΞ κατατέθηκε σήμερα. Και στα δικά σας.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  Μανώλης
1 Δεκεμβρίου 2014 18:40

Μανώλη, όπως είπαμε καλοφάγωτο και σε καλή μεριά! Θα ήθελα να μου πεις αν ήταν όσο το υπολόγιζες όταν απόφαφισες να φύγεις (2013) ή στην πορεία έπεσαν ψαλιδιές και είναι μικρότερο το ποσό?

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Johnny
1 Δεκεμβρίου 2014 19:25

Σε ευχαριστώ πολύ και στα δικά σου Johny B. Εκ των πραγμάτων όταν έκανα την αίτηση αποστρατείας είχε αρχίσει να μυρίζει μπαρούτι αλλά ήταν ακόμη νωρίς και μέχρι τώρα οι απώλειες ευτυχώς ήταν πολύ λίγες.

chris
chris
Απάντηση σε  Μανώλης
3 Δεκεμβρίου 2014 11:12

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΙΑ …..ΣΕ ΠΟΙΟ ΦΕΚ ΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ….

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  chris
3 Δεκεμβρίου 2014 13:32

Καλημέρα και σε ‘σένα chris. Ευχαριστώ πολύ και στα δικά σου. Αν και δεν έχει τόση σημασία το ΦΕΚ όσο η ημερομηνία κατάθεσης της συνταξιοδοτικής πράξης στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ που ήταν στις 4/11/2013, παρόλα αυτά το ΦΕΚ ήταν το Γ’ 486 – 13/5/2013. Τώρα μπορεί να απορήσεις γιατί από Μάιο πήγε Νοέμβριο, αλλά ας όψεται το ΓΛΚ με την τεράστια καθυστέρησή του. Περίπου 2+ μήνες έκαναν να βγουν οι συνταξιοδοτικές πράξεις τουλάχιστον τριών κοντινών ΦΕΚ (γι αυτό και ο μεγάλος συνωστισμός αιτήσεων στις 4-8/11/2013). Συνήθως χρειάζονται περίπου 40 μέρες, αλλά σε ‘μας έδωσαν τα ρέστα τους.

chris
chris
Απάντηση σε  Μανώλης
3 Δεκεμβρίου 2014 13:41

Ευχαριστώ…..σε Ρώτησα γιατί είμαι στο ίδιο ΦΕΚ έχω παει στο μτα χαρτιά για εφάπαξ και ακόμα δε έχει γίνει κατάθεση…..να σαι καλά όμως….

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  chris
3 Δεκεμβρίου 2014 14:39

Πότε κατέθεσες την συνταξιοδοτική πράξη; Μίλησες με το ΜΤΑ; Τι σου είπαν;

chris
chris
Απάντηση σε  chris
3 Δεκεμβρίου 2014 19:52

Ναι…..είμαι στην αναμονή για κατάθεση…..ευχαριστώ παντως

marios
marios
1 Δεκεμβρίου 2014 12:37

Kαλημερα και καλο Μηνα σε ολο τον κοσμο. Αποστρατευτηκα ΙΟΥΛΙΟ 2014. Πηρα τριμηνες αποδοχες. Τελος Νοεμβριου πηρα την 1η συνταξη. Γνωριζει καποιος να με ενημερωσει ποτε θα αρχισει να μου καταβαλεται το Μερισμα ?

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  marios
1 Δεκεμβρίου 2014 13:46

Μετά απο 1 χρόνο

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Χρήστος
1 Δεκεμβρίου 2014 13:53

Αν σκεφτώ οτι εγώ αποστρατεύτηκα τον Ιούλιο του 2008, πρό κρίσης, και το μέρισμα το πήρα Μάρτιο του 2009, τότε εσύ λογικό δεν είναι τώρα με τα χρόνια της κρίσης να το πάρεις μετά απο 1 χρόνο;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
1 Δεκεμβρίου 2014 17:07

Χρήστο προέρχεσαι από ΣΞ ή ΠΑ;
Το ρωτάω διότι στην ΠΑ το μέρισμα δίνεται περίπου 3 μήνες μετά την έκδοση συνταξ. πράξης απο το ΓΛΚ.
(ο marios προέρχεται από την ΠΑ).

Κύριοι, αν θέλετε, παρακαλώ χρησιμοποιείτε το ανάλογο εικονίδιο πριν την υποβολή του σχολίου σας.

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  aero
1 Δεκεμβρίου 2014 18:35

Προέρχομαι απο Π.Α. και απο Σ.Τ.Υ.Α. Για να κυριολεκτώ, η αλήθεια είναι ότι το μέρισμά μου βγήκε τέλη Γεννάρη του 2009 και το πήρα με το επόμενο τρίμηνο δηλ. αρχάς Μαρτίου του ΄09.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  marios
1 Δεκεμβρίου 2014 14:00

Συνήθως, από την στιγμή που θα κατατεθεί η συνταξιοδοτική πράξη στο ΜΤΑ χρειάζονται 3 – 4 μήνες για να αρχίσει να καταβάλλεται το μέρισμα.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Μανώλης
1 Δεκεμβρίου 2014 14:03

Από το ΜΤΑ θα σου σταλεί έγγραφο για να πληρώσεις το ποσό που σου αντιστοιχεί για το μέρισμα που θα λαμβάνεις (του επόμενου μισθολογικού βαθμού).
Απαραίτητη προϋπόθεση να έχεις καταθέσει την συνταξιοδοτική πράξη στο ΜΤΑ. Εγώ με καταβολή του ποσού στις 14-3-14 πληρώθηκα για πρώτη φορά από το ΜΤΑ τέλος Απριλίου (μισθοδοσία Μαΐου μαζί με τα αναδρομικά).

marios
marios
Απάντηση σε  G.G.
1 Δεκεμβρίου 2014 14:56

ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑ ΕΥΔΟΚΙΜΩΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ 31Η ΣΤΥΑ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ? ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΤΕΘΕΣΑ. ΠΗΡΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ.

Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  marios
1 Δεκεμβρίου 2014 15:55

Σε αυτή την περίπτωση όντως δεν το κάνεις εσύ αλλά γίνεται από την υπηρεσία αλλά και πάλι καλύτερα να το ρωτήσεις στο ΜΤΑ μήπως χρειαστεί να κάνεις κάτι εσύ προσωπικά γιατί το τμήμα μερίσματος (EKOEMA) είναι διαφορετικό από το ΕΛΟΑΑ.

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  G.G.
1 Δεκεμβρίου 2014 18:43

Για να μην τα πολυλογούμε, στην ουσία πήγες μέσα Μαρτίου και στον μισθό του Απριλίου (λογικά) δεν πρόλαβε να μπει το μέρισμα αλλά στον επόμενο μήνα μπήκε μαζί με τα αναδρομικά κανονικά….τί πιό γρήγορο και λογικό? καλά είσαι!!!

Johnny
Johnny
Απάντηση σε  marios
1 Δεκεμβρίου 2014 18:48

Πότε πήγε η συνταξιοδοτική πράξη στο ΜΤΑ? Κατέβαλες την διαφορά που σου προκύπτει για το μέρισμα? Αν καθάρισες, τότε στην μεθεπόμενη μισθοδοσία…