Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 55 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κυριακιδης
Κυριακιδης
28 Δεκεμβρίου 2014 11:16

καλημέρα χρόνια πολλά σε όλους και ευχές για ένα καλύτερο αύριο Λοιπόν η ερώτηση είναι η έξης. είμαι σειρά του 93. έχω 3 ανήλικα παιδιά και θα ήθελα κάποιος να με πει αν έχω το δικαίωμα να φύγω απο την αεροπορία , το ποτε και πως. επίσης δεν εχω κανει ακομα κάτι για τα ένσημα του ΙΚΑ, αν εχουν αναγνωριστεί πως θα το δω αυτό εχω διαβασει τα άρθρα εχω μιλήσει και με τον υπεύθυνο εδω μεσα με εδωσε σχετικα λινκ. αλλα υπάρχουν αρκετή που με λενε οτι επειδη εχω τα ανήλικα εχω το δικαίωμα να φύγω ολα αυτα τα χρονια ειμαι σε κορυφές. ευχαριστω . εδω απο το λογιστηριο του κρατους (Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας. Ειδικά για τη θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης των στρατιωτικών, γενικά, ανδρών και γυναικών με τρία (3) τουλάχιστον παιδιά, από 1-1-2011 και μετά, αυξάνεται ο ελάχιστα απαιτούμενος για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος χρόνος συντάξιμης… Διαβάστε τη συνέχεια »

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Κυριακιδης
28 Δεκεμβρίου 2014 19:46

Βαλε τα δεδομένα σου στο δικαίωμα σύνταξης (είναι στα δεξιά της σελίδας) και ίσος σου λυθούν οι απορίες σου.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
27 Δεκεμβρίου 2014 20:25

JohhnyB ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.ΤΟ ΕΛΛΟΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΘΕΙ ΟΛΩΝΩΝ Η ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ.

marios
marios
27 Δεκεμβρίου 2014 19:01

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ. ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ !!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  marios
27 Δεκεμβρίου 2014 19:33

Όπως έχει ζητήσει και ο Αχιλλέας, δεν πρόκειται να μπω σε “πολιτικές” συζητήσεις και υπαινιγμούς, aero…μπήκα στον κόπο να κάνω κάποιες σκέψεις μιάς και εγώ είμαι άμεσα ενδιαφερόμενος ύστερα από το σχόλιο του Panos.

Αν δεν συμφωνείς, δικαίωμά σου…αλλά κράτησε μικρό καλάθι, φιλέ μου!

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Δεκεμβρίου 2014 20:09

Αγαπητέ συνάδελφε Johnny B. κανένας από εμάς δεν έχει το αλάθητο αλλά ο καθένας καταθέτει την σκέψη – άποψη του.
Από όσο γνωρίζω τα έσοδα του ΕΛΟΑΑ είναι από τις εισφορές μας.
Κανένας άλλος δεν μας δίνει κανένα ποσό – παροχή, ούτε μας τα δίνει η τρόικα.
Το αντίθετο συμβαίνει αν έχεις καταλάβει, όταν χρειάστηκαν χρήματα δήθεν εφεύραν το κούρεμα, δηλαδή μας τα έκλεψαν.
Όσο για τα έξοδα, ο ΕΛΟΑΑ είναι απλά ένας λογαριασμός, δεν είναι οργανισμός για να έχει λειτουργικά έξοδα.
Από ένα πρόχειρο υπολογισμό που είχα κάνει πριν από λίγο καιρό οι αποστρατείες μέσα στο 2014 ήταν περίπου 160 άτομα μαζί με τους 35ρηδες, και όχι 500 όπως αναφέρεις.
Όσο για την ρήτρα αξιόμαχου αυτή θα εφαρμοστεί για κατάθεση αιτήσεων εφάπαξ από 30-7-2014 και μετά, αφού πρώτα γίνουν οι αναλογιστικές μελέτες για την βιωσιμότητα των ταμείων, (για τις οποίες πήραν παράταση τα ταμεία 6 μήνες έως τέλος Ιουνίου), γεγονός ότι ακόμα είναι αβέβαιο σε πόσο χρόνο θα αρχίσουν να καταβάλουν τα εφάπαξ για αυτούς τους συνάδελφους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
27 Δεκεμβρίου 2014 20:51

G.G. Το “κούρεμα” που έγινε, ξέρω ότι ήταν άδικο, αλλά δεν είδα πολλούς να τρέχουμε στα δικαστήρια και δεν έμαθα αν πρόκειται να δικαιωθούμε κάποτε με όποια κυβέρνηση και αν προκύψει…τέλος αυτό! Αν ξέρω καλά, το εφάπαξ δεν μας το δίνει ξερά-στεγνά το Ταμείο μας (μέσω του ΕΛΟΑΑ) αλλά το ποσό των εφάπαξ χορηγείται με έγκριση Υπουργών και σε ποσό που προκαθορίζεται αυστηρά (με το σταγονόμετρο)…οπότε, τι μου λές ότι η αποδέσμευση του ποσού δεν εξαρτάται από τα γενικότερα οικονομικά της χώρας? Αν τους λείπουν χρήματα για τα ελλείματα (τρύπες), θα τρέξουν να σου αποδεσμεύσουν χρήματα για να σου πληρώσουν το εφάπαξ σου? εσύ τί λές? ειδικά αν υπάρχει πολιτική αστάθεια? (δεν προχωρώ το θέμα). Δεν νομίζω ότι μέσα στο 2014 (Ιαν-Δεκ) + υπόλοιποι του 2013, έχουν πάρει σειρά μόνο καμιά 160 άτομα…αν δεν θα είναι συνολικά 500 τότε πόσοι θα είναι? ξέρει κάποιος επίσημα? Αν έκανα αυθαιρεσίες στους υπολογισμούς μου το δέχομαι, όπως όλοι έτσι και εγώ κάνω κάποιες σκέψεις…ίσως απαισιόδοξες…συμφωνώ, άλλωστε ουδείς γνωρίζει τα ακριβή “δεδομένα” φίλε aero.… Διαβάστε τη συνέχεια »

GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  Johnny B.
28 Δεκεμβρίου 2014 23:55

Τα έσοδα του ΕΛΟΑΑ προέρχονται.
Ποσοστό 4% υπολογιζόμενο στο βασικό μισθό, ΕΧΥ, ειδικής απασχόλησης, εξομάλυνσης και υψηλής ευθύνης.
Ποσοστό 4% σε περίπτωση προαγωγής (Διοικητικής ή βαθμολογικής) καταβάλλουν για ένα μήνα τη διαφορά των βασικών μισθών του βαθμού που προήχθησαν και του προηγουμένου βαθμού.
Ποσοστό 5% στις αποζημιώσεις για μετακινήσεις στο εσωτερικό ή εξωτερικό για οδοιπορικά μεταθέσεων, στις αποζημιώσεις εξωτερικού σε έκτακτα ή προσωρινά επιδόματα και πρόσθετης αμοιβής ή αποζημίωσης.
Ποσοστό 2%, από τις πληρωμές για προμήθεια υλικών, επισκευές, κατασκευές, μεταφορές υλικών, κατασκευή κτιρίων, εγκαταστάσεων και γενικά σε οποιαδήποτε τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και έσοδα από διάφορα ενοίκια.
Εγώ αυτά γνωρίζω.
Θα σε παρακαλούσα πολύ αν μπορείς να μας ενημερώσεις, πότε και πόσα μας δόθηκαν από τα δανικά?
Καλό θα ήταν να αναφερόμαστε σε πραγματικά δεδομένα και όχι σε εικασίες ή αυθαίρετες υποθέσεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Δεκεμβρίου 2014 14:29

Λοιπόν GIANNIS, είπα να μην απαντήσω αλλά αφού ρωτάς και μας επιτρέπει να “αμπελοφιλοσοφούμε” το site, άκου… O PANOS είπε: “Αναρτήθηκε στη διαύγεια ο Π/Υ Εσόδων-Εξόδων οικονοµικού έτους 2015 του Ε.ΛΟ.Α.Α. με σύνολο εσόδων (41.200.000,00) και σύνολο εξόδων (41.200.000,00)”. και “…το ποσό των 75.000,00 για κάθε εφάπαξ, θα μπορεί να χορηγεί τουλάχιστον περίπου 50 εφάπαξ το μήνα.” Ρωτάω λοιπόν, αφού άρχισες να “ζεσταίνεις” ξανά το θέμα: 1. Τα ποσοστά που λες εσύ στο δικό σου σχόλιο, βγάζουν το παραπάνω νούμερο των 41.200.000,00? 2. Συμφωνείς ότι ολοκληρωτικά το άνω ποσό θα μοιραστεί ισόποσα σε 11 μήνες για καταβολή και μόνον εφάπαξ? 3. Γιατί ισόποσα σε 11 μήνες και όχι εξ’ ολοκλήρου με μιάς δηλαδή, ποιός ο λόγος να μην δοθούν άμεσα στους δικαιούχους αν τα λεφτά υπάρχουν έτοιμα στον ΕΛΟΑΑ? 4. Ξέρεις πόσοι συνολικά περιμένουν επίσημα στην ουρά για να πάρουν εφάπαξ μέχρι σήμερα για να δούμε αν βγαίνουν οι υπολογισμοί των PANOS & G.G. ? 5. Δεν έχω σπουδάσει οικονομικά ούτε υπηρέτησα στο ΜΤΑ, επομένως λέω ότι διαβάζω και ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
27 Δεκεμβρίου 2014 17:00

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά! Λοιπόν, αν όλος ο Π/Υ του ΕΛΟΑΑ αφορά μόνο την καταβολή ΕΦΑΠΑΞ τότε ναί…αλλά νομίζω ότι υπάρχουν και άλλες δαπάνες του ταμείου. Υπάρχει και το θέμα της ρύτρας αξιόμαχου που θα κατεβάσει τα “υπερβολικά” 75.000 ευρώ στα 50.000-60.000 ευρώ μέσον όρο (δική μου εκτίμηση), τότε πάμε σε πάνω από 60 άτομα τον μήνα! λογικό? αμφιβάλω… Επίσης, έχω διαβάσει ότι υπάρχει και κάποια δικαίωση των ΕΜΘ στο εφάπαξ, μήπως υπάρχει και κάποιο ποσοστό δεσμευμένο γι’ αυτό το σκοπό? Λειτουργικά έξοδα και λοιπές δαπάνες ταμείου δεν υπάρχουν? όλα μείον… Εκτιμώ ότι “λογική” οροφή τα 40 άτομα τον μήνα, λέω… Κάτι ακόμα, μπορεί κάποιος να μας πει πόσοι έχουν πάρει σειρά για εφαπάξ μέχρι σήμερα ώστε να δούμε σε πόσους συναδέλφους οφείλει η Υπηρεσία εφάπαξ συνολικά? Ας υποθέσουμε ότι είναι υπόλοιποι του 2013 καμιά 50αριά και για το 2014 έχουν ήδη πάρει σειρά καμιά 500αριά, τότε οι 550 διά 11 δίνουν 50 τον μήνα, με μιά συντηρητική εκτίμηση των 40 ατόμων τον μήνα τότε το πράγμα κυλάει προς τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Δεκεμβρίου 2014 17:54

Φιλε μου το θεμα δεν προσφερεται για παραμυθια εκφοβισμου…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  S Stefanos
27 Δεκεμβρίου 2014 19:22

Johny B, οι συλογισμοί σου έχουν πολλές αυθαίρετες παραδοχές.
Ας περιοριζόμαστε στα δεδομένα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  S Stefanos
27 Δεκεμβρίου 2014 19:28

Ότι πεις….εσύ τί ελπίζεις? Πολλές Ευχές!!!

Αύριο το εφάπαξ στην τσέπη σου εύχομαι Στέφανε & Μάριε,
μαζί σας θέλω να είμαι….αλλά δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος ούτε και φοβισμένος…με δανεικά από τους ξένους ζούμε και το ξέρετε καλά….

Επαναλαμβάνω, δεν νομίζω ότι μέσα στο 2015 θα υπάρξει ξαφνική συντόμευση του χρόνου απόδοσης του εφάπαξ ούτε ότι “όλα θα πάνε καλά” και δεν θα υπάρξουν περικοπές (ρύτρα αξιόμαχου κλπ), από όποια σκοπιά και αν το δεις…

PANOS
PANOS
27 Δεκεμβρίου 2014 15:15

Αναρτήθηκε στη διαύγεια ο Π/Υ Εσόδων-Εξόδων οικονοµικού έτους 2015 του Ε.ΛΟ.Α.Α. με σύνολο εσόδων (41.200.000,00) και σύνολο εξόδων (41.200.000,00)
αντίστοιχα.
Με μια απλή διαίρεση του 41.200.000 : 11 μήνες (τον Αύγουστο δεν συνεδριάζουν) =3.745.454,00 που δύναται να χορηγεί το μήνα.
Αν υποθέσουμε σαν μέσο όρο (κατ εκτίμηση) το ποσό των 75.000,00 για κάθε εφάπαξ, θα μπορεί να χορηγεί τουλάχιστον περίπου 50 εφάπαξ το μήνα.

Χρήστος
Χρήστος
26 Δεκεμβρίου 2014 22:30

Καλησπέρα και Χρόνια πολλά σε όλους. Αχιλλέα, όπως παρατήρησα στο υπόδειγμά σου τα εισπραχθέντα μερίσματά μου, είδα ότι δεν συμφωνούν με αυτά που εγώ εισπράττω. Ενώ λοιπόν σύμφωνα με το υπόδειγμα, φαίνεται ότι πληρωτέο ΜΕΡΙΣΜΑ 170,20 ευρώ και πληρωτέο ΕΚΟΕΜΑ 56.35 δηλ. σύνολο 226,55 ευρώ. Όμως στην πραγματικότητα αυτά που εισπράττωεγώ στο χέρι, είναι πολύ λιγότερα. Συγκεκριμένα είναι. ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΜΕΡΙΣΜΑ 173,46 και ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΕΚΟΕΜΑ 22.61 ΕΥΡΩ Δηλ. σύνολο 196,07.
Ανέτρεξα και κατέβασα απο το Μ.Τ.Α. το μηνιαίο ενημερωτικό, και είδα κάποιες μικροδιαφορές στο φόρο, αλλά αυτό που μου δημιούργησε απορία και εκεί είναι η μεγάλη διαφορά στο πληρωτέο ποσό, είδα μια αναδρομική κράτηση (ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΚΟΕΜΑ) -34,83 ευρώ. Αυτή η μείωση είναι λόγω της μείωσης της τιμής του ΕΚΟΕΜΑ; Αν είναι όντως έτσι, ελπίζω απο τον επόμενο μήνα να σταματήσει Να σας πληροφορήσω ότι παίρνω 31,67 μερίσματα Υποπτεράρχου

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
26 Δεκεμβρίου 2014 20:45

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΡΕΧΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?

panos_pa
panos_pa
26 Δεκεμβρίου 2014 14:07

Στην σελίδα υπολογισμού εφάπαξ της ΠΑ, με ημερομηνία διαγραφής 23-11-2013
μου εμφανίζει σαν ημερομηνία μετοχικής σχέσης την 31-10-2013.
Έχετε σαν παρατήρηση (χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 20 ημερών λογίζεται ως πλήρης μήνας)
Δεν θα έπρεπε κύριε Αχιλλέα να έχει λήξη μετοχικής σχέσης 30-11-2013?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε εσάς και όλους τους συναδέλφους.

Αχιλλέας Καρασαββίδης
Αχιλλέας Καρασαββίδης
Απάντηση σε  panos_pa
26 Δεκεμβρίου 2014 20:20

Η λήξη της μετοχικης σχέσης του εφάπαξ είναι η τελευταία ημέρα του μήνα κυκλοφορίας του ΦΕΚ αποστρατείας.
Άρα είναι πάντα στις 30 ή 31 του προηγούμενου μήνα από τη διαγραφή.
Οι 20 ημέρες εννοούνται μόνο στον πρώτο μήνα (εάν μπήκες στη σχολή πριν από τις 10 του μηνός).

ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΣΓΟΣ ΤΤΗ)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΣΓΟΣ ΤΤΗ)
25 Δεκεμβρίου 2014 15:11

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΕΙΧΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΙΣ 11-12-14 ΑΠΟ ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ,ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΙΣ 12-12-14 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 25-12-14 ΕΚΑΝΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΤΜ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΕΠΙΤΑΓΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΚΟΜΑ (ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ). ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ ΣΤΙΣ 2-12-13. ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 1050 ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΝΣΤΟΛΟΙ.

ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΣΓΟΣ ΤΤΗ)
25 Δεκεμβρίου 2014 15:35

Χρόνια πολλά σε όλους.
Φίλε Δημήτρη καλοφάγωτο το εφάπαξ.
Συμπεραίνω από τα γραφόμενά σου, ότι μπήκε και το δικό μου εφάπαξ, αλλά επειδή είναι καινούριος λογαριασμός δεν έχω κάρτα να δω…..
Αυτό που γράφεις για λιγότερα χρήματα, μάλλον πρέπει να έχεις κρατήσεις από εισφορές τελικού βαθμού. Πότε έγινες Σμηναγός;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
25 Δεκεμβρίου 2014 16:52

ΛΟΓΙΚΑ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΦΑΠΑΞ. ΣΓΟΣ ΕΓΙΝΑ ΜΕ ΤΟ Π.Δ. ΤΙΣ 3-4-13 ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΤΙΣ 11-5-13. ΕΙΧΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ 27-1-13 ΑΣΜΧΟΥ. ΝΑΙ ΕΔΩ ΣΤΟ enstoloi.net ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ 1049,35 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ, ΠΕΡΙΕΡΓΟ! ΜΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ, ΕΓΓΑΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΝΑ ΤΟΤΕ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
25 Δεκεμβρίου 2014 20:05

ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
26 Δεκεμβρίου 2014 15:55

Αχιλλέα Χρόνια Πολλά και σε ‘σένα, σ’ ευχαριστώ για την απάντησή σου και απ’ ότι βλέπω με εκφράζει η τρίτη (3) περίπτωση που αναφέρεις. Ναι από 27-4-11 και μετά είμαι παντρεμένος οπότε εκεί οφείλεται η διαφορά λογικά. Θα το διαπιστώσω και όταν μου έρθει το έγγραφο από το ΜΤΑ.

nick
nick
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΣΓΟΣ ΤΤΗ)
26 Δεκεμβρίου 2014 19:34

ποσο ηταν το ποσο που ελαβες;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ+(ΣΓΟΣ+ΤΤΗ)
Απάντηση σε  nick
27 Δεκεμβρίου 2014 18:02

ΠΡΟΣ ΤΟΝ nick 52000 παρα 114 ευρω.

aero
aero
24 Δεκεμβρίου 2014 11:08

Μια αισιόδοξη σκέψη ….
Μελετώντας τη ροή πληρωμών εφάπαξ …
Στις 7 Οκτ. ο ΣΓΟΣ+ΤΤΗ είπε: “168 σειρά έχω εγώ με πρωτόκολλο 29 Νοεμβρίου”.
Στις 22 Δεκ. μας ενημέρωσε ότι: “…θα πληρωθώ μέχρι τέλος του 2014”.

Άρα το τελευταίο τρίμηνο το ΜΤΑ θα πρέπει να πλήρωσε τουλάχιστον 168 εφάπαξ.
Αυτό δείχνει ότι ο ρυθμός δεν είναι 20-30 εφάπαξ το μήνα, αλλά σαφώς καλύτερος!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
24 Δεκεμβρίου 2014 10:15

Εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους ε.ε και ε.α καλά Χριστούγεννα καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία για κάθε μέρα του χρόνου.

Καλή χρονιά !!!!

marios
marios
23 Δεκεμβρίου 2014 10:37

ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ … ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛ…..

Χρήστος
Χρήστος
22 Δεκεμβρίου 2014 21:46

Καλησπέρα σας κ. συνάδελφοι. Είμαι απο αυτούς που δεν έχει αλλάξει τίποτα στην σύνταξή μου, ότι έπαιρνα μέχρι τώρα απο το 2012 τα ίδια θα παίρνω και τώρα. Ή για την ακρίβεια, παίρνω 0,34 ευρώ αύξηση και μηδέν(0) αναδρομικά. Έφυγα με παραίτηση στα 33 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας με διοικ. βαθμό Αντσμχος και με αποδοχές 2\3 ταξιάρχου. και φυσικά είμαι 57 ετών. Ισως δεν πρέπει να απογοητεύομαστε, διότι όπως έγραψα και σε παλαιότερο σχόλιό μου, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πήρε ο καθένας τώρα αφορά καθαρά την απόφαση του ΣτΕ, η οποία ισχύει για τους εν ενεργεία συναδέλφους και όχι εμάς. Εμείς απλώς επειδή όποια αύξηση παίρνουν οι ε.ε. κατρακυλάει και σε εμάς. Θα το ξαναπώ άλλη μία φορά ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ και αυτή έχει βγεί και είναι καταπέλτης. Απλώς δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα και δεν έχει καθαρογραφηθεί. Επειδή Πιστεύω ότι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, ελπίζω κάτι καλό θα υπάρχει για μας τους απόστρατους. Δεν θέλω να δημιουργίσω ψεύτικες ελπίδες, αλλά ας περιμένουμε και… Διαβάστε τη συνέχεια »

TasosK
TasosK
Απάντηση σε  Χρήστος
22 Δεκεμβρίου 2014 22:48

Καλησπέρα συνάδελφε. Είμαι ακριβώς στην ίδια περίπτωση με εσένα. Στο λέω για να μην αισθάνεσαι μοναξιά. Όσο αφορά στην ελπίδα για βελτίωση, δεν ελπίζω σε οτιδήποτε πια.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
22 Δεκεμβρίου 2014 14:18

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΣΜΗΝΑΓΑΡΑ ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ.ΕΛΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΣΕΙΡΑ

ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
22 Δεκεμβρίου 2014 11:16

Νέα για το εφάπαξ……
Αργησαν να φτάσουν τα χαρτιά που έστειλα εδώ και 10 μέρες με συστημένο από τα ΕΛΤΑ και τα έψαχναν από το ΜΤΑ για να πληρωθώ το 2014 ειδάλλως αν δεν βρισκόταν τα χαρτιά θα πληρωνόμουν το 15. Τελικά ευτυχώς τα βρήκαν σήμερα και θα πληρωθώ μέχρι τέλος του 2014.
Ημερομηνία διαγραφής 19-06-13 και αρ. πρωτοκόλλου εφάπαξ 29-11-13

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ+ΤΤΗ
22 Δεκεμβρίου 2014 13:04

Σε καλή μεριά συνάδελφε ΤΤΗ. Καλοφάγωτο , καλά Χριστούγεννα και καλή χρόνια.
Άντε να παίρνουμε και εμείς σειρά.