Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 68 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
κωστας
κωστας
13 Φεβρουαρίου 2015 11:02

ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 10-4-14.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  κωστας
13 Φεβρουαρίου 2015 11:21

Το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ χορηγεί τώρα (Φεβ. 2015) εφάπαξ σε όσους είχαν πρωτοκολλήσει αίτηση τον Δεκ. του 2013 (δηλαδή είχαν διαγραφεί τον Σεπτ. 2013).
Άρα τώρα η χρονική απόσταση μεταξύ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ έως τη λήψη εφάπαξ είναι 17 μήνες.
Δυστυχώς …
Υ.Γ. Συνάδελφοι που έχουν πρωτοκολλήσει στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ αίτηση για εφάπαξ τον Αυγ. 2014 (κάπου τότε κι εσύ;;), μας έχουν ενημερώσει ότι έχουν σειρά 500+. Με χορήγηση 20-30 εφάπαξ ανά μήνα ….. κάνε τη διαίρεση!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
13 Φεβρουαρίου 2015 11:26
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  aero
13 Φεβρουαρίου 2015 12:50

Έτσι που πάει στο τέλος θα μας το φέρει ο παπάς στον τάφο το ΕΦΑΠΑΞ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
13 Φεβρουαρίου 2015 17:05

Για παρηγοριά:
στο Δημόσιο, η διετής καθυστέρηση λήψης εφάπαξ είναι κανόνας.
Και τα ποσά υποπολλαπλάσια.
Υπομονή !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δημήτρης
13 Φεβρουαρίου 2015 17:32

Παρηγοριά το λες εσύ αυτό? ….ή μιά εύστοχη πρόβλεψη για το μέλλον που έρχεται και σε μας?….άστα βράστα!

κωστας
κωστας
Απάντηση σε  aero
16 Φεβρουαρίου 2015 12:50

ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 14′ .
ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ.

anastasios
anastasios
12 Φεβρουαρίου 2015 21:41

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΕΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΟΓΙΟΣ ΜΟΥ ΒΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ 25 ΣΤΙΣ 20/02.ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .

Manos
Manos
Απάντηση σε  anastasios
12 Φεβρουαρίου 2015 22:35

Την αίτηση την υπογράφει το παιδί. Την αίτηση με τα συνημμένα της (φ/α ταυτότητας,φ/α 1ης σελίδας βιβλιαρίου λογαριασμού τραπέζης και φορολογική ενημερότητα του παιδιού) μπορείς να τα πας εσύ ή και να τα ταχυδρομήσεις. Τα χρήματα κατατήθενται σε 1 με 2 μήνες.

Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  anastasios
13 Φεβρουαρίου 2015 00:44

Την καταθεση την κανει ο δικαιουχος (ο γιος σου) και μπορει απο 21-2. Η χορηγηση σε 2 με 3 μηνες.

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  anastasios
13 Φεβρουαρίου 2015 09:37

μπορεις και εσυ να καταθεσεις τα δικαιολογητικα βοεα (το εκανα εγω πριν τρεις μηνες αντι του γιου μου) και αν προλαβει να περασει συμβουλιο τελος του μηνα θα τα παρει σε ενα μηνα

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
13 Φεβρουαρίου 2015 17:07

Εσύ μπορείς να καταθέσεις τα δικαιολογητικά.
Όχι όμως να κάνεις “ανάληψη” !

G.G.
G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 19:04

Ανακοίνωση από το ΙΚΑ σχετικά με την θεώρηση των βιβλιαρίων και για την απόδοση του αριθμού μητρώου ασφαλισμένου (Α.Μ.Α.) που μας χορηγήθηκε αυτεπάγγελτα.
http://www.ika.gr/gr/infopages/press/20150212.cfm

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 19:15

Καλά κάνεις και μας τα λες φίλε G.G.

σε παλιότερο σχόλιο μου που είχα παρουσιάσει την επιστολή της ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ της 23/10/ 2014

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-44/#comment-12810

ανφέρθηκε το θέμα της ισχύς ασφαλιστικής ικανότητας για όλους μας και στα γενικά παρ. 2 γράφτηκε το ζητούμενο της “αυτόματης” ηλεκτρονικής ανανέωσης…

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 19:27

Να συμπληρώσω και κάτι που ξέχασα.
Όσοι συνάδελφοι είχαν ένσημα ΙΚΑ πριν την κατάταξη, τους αποδόθηκε ο αριθμός μητρώου που είχαν τότε.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορούν αν βάλουν τα στοιχεία τους να δουν την ασφαλιστική τους ικανότητα (και στα αριστερά πατώντας το βελάκι) την ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλιζόμενων μελών τους.
https://apps.ika.gr/eInsEligibility/

ilias
ilias
Απάντηση σε  G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 22:57

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση μήπως να το βάλει ο Αχιλλέας στην αρχική σελίδα ή στα γενικά να ενημερωθούν και οι άλλοι κλάδοι.

p.p
p.p
12 Φεβρουαρίου 2015 17:12

Σ’ευχαριστω φίλε Δημητρη .Εγω εύχομαι να σταματηση εδώ το κακό.

nikolas
nikolas
12 Φεβρουαρίου 2015 16:57

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΓΩ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 10-4-14 ΚΑΙ ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 10-7-14 ΣΕΙΡΑ 459
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΕ ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 5-8-14 ΣΕΙΡΑ 579
ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 10-5-14 (ΛΟΓΩ ΥΓΕΙΑΣ) ΣΕΙΡΑ 536

PANOS
PANOS
12 Φεβρουαρίου 2015 14:19

Άρα σύμφωνα με τον συνάδελφο yanis
(σημερινή ενημέρωση σειρά 17 με αρ πρωτ. 15047 30/12/2013)
και σε παλαιότερη του ίδιου
(Με ημερομηνία πρωτοκόλλησης 30/12/2013 ημέρα Δευτέρα αρ. πρωτ. 15047 και τελευταία ενημέρωση σήμερα έχω σειρά 57).
Συμπέρασμα, με το συμβούλιο Φεβρουαρίου θα πληρώσει 40 άτομα (έσοδα Ιαν. και Φεβ.) δηλαδή να υπολογίζουμε 20 άτομα ανά μήνα.

yanis
yanis
Απάντηση σε  PANOS
12 Φεβρουαρίου 2015 16:58

καπως ετσι ειναι………….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  yanis
12 Φεβρουαρίου 2015 19:20

Τί ισχύει για τους Ναύτες? ….ε!….δείτε και τα δικάς μας…να μπούμε σε εικοσάδες τώρα? από τριαντάδες?….

Τελικά, “λεφτά υπάρχουν” ή όχι…γιατί άλλοι τα εισπράττουν ανά εκατοντάδες και εμείς ανά μερικές δεκάδες? τί πρόβλημα υπάρχει? μου λέτε?….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Φεβρουαρίου 2015 12:23

Τελικά, αν ο ΙΩΑΝΝΗΣ ο Ναύτης είναι ειλικρινής ….στο σχόλιο του,

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-51/#comment-13858

μάλλον για μιά κατάσταση λιγάκι καλύτερη από εμάς στο ΜΤΝ…μέσω χρόνο αναμονής στην ουρά τους 12 μήνες…έστω!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Φεβρουαρίου 2015 16:59

Τα ‘λέγες εσύ aero αλλά εμείς είμασταν αλλού…το κεφάλι ψηλά, όμως! έτσι? ….άστα βράστα!!!

Mike
Mike
12 Φεβρουαρίου 2015 13:57

Έχουμε εικόνα για το εάν ο Αναπληρωτής Υπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων κύριος Δημήτριος Στρατούλης, εκτός από την κατάργηση νόμων που αφορούν αυξήσεις ορίων ηλικίας-χρόνων ασφάλισης και την δυνατότητα κατοχυρώσεως συνταξιοδοτικού δικαιώματος, προτίθεται να αναθεωρήσει τον νόμο για τις περικοπές του 40% και του 20% πάνω από τα 1000 ευρώ για τους κάτω των 55 ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Mike
12 Φεβρουαρίου 2015 16:10

Mike,
αν τους ρωτήσεις θα σου πουν “ναί”…αλλά άσε πρώτα να εξασφαλίσουν “ρευστότητα” για να μην υπάρξει στάση πληρωμών τον επόμενο μήνα και ύστερα θα γίνει και αυτό που λες σε “εύλογο χρόνο”…

p.p
p.p
12 Φεβρουαρίου 2015 13:30

Απογοήτευση!Σειρά 352 πήρα σήμερα και μου είπαν μετα από ένα χρόνο θα πληρωθώ αποστρατευτηκα 26-10-13 Σύνολο 2 χρονιά. ΤΡΑΓΙΚΟ. Με δυο χρονιά καθυστέρηση τι τόκο χάνω με 35 χρόνια υπηρεσίας.Ο συνάδελφος οικονομικός ας με βοηθήσει. Ευχαριστώ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  p.p
12 Φεβρουαρίου 2015 16:01

Αγαπητέ φίλε δέν είναι μόνο ο τόκος που χάνεις: 1.Αν έχεις πάρει προκαταβολή θά πληρώσεις περισσότερους τόκους αν πληρωθείς σε 16-18 μήνες αντί για ότι προβλέπεται (δεν θυμάμαι τι προβλέπει το καταστατικό του ταμείου 3 η 6 μήνες μου φαίνεται ). 2.Ο τόκος εάν δεν έχεις πάρει προκαταβολή (δλδ ένα ποσό περίπου 100.000 με 35χρόνια) ποικίλλει ,σίγουρα όχι πάνω από περίπου 3% καθαρό επί του κεφαλαίου τον χρόνο και αυτό ανάλογα την σύμβαση με την τράπεζα. 3.Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ; Έχοντας στην κατοχή σου τα χρήματα του εφάπαξ αγοράζεις κάτι σήμερα με 100 όταν αύριο (μελλοντικό,μην σκέφτεσαι την σημερινή κρίση στην οικονομία όλα κάνουν κύκλο και η ζωή δεν σταματά στα 52-55-60) που θα τα πάρεις θα κάνει 115.(Τα 15 είναι το κόστος ευκαιρίας,οικονομικός όρος βέβαια)αλλά για σκέψου πόσες φορές είπες έχω 100 και πουλιέται κάτι 120 ,μου λείπουν τα 20 ρε γαμώτο θα το έπαιρνα(τα 20 που είπαμε παραπάνω=κόστος ευκαιρίας)και βέβαια αφορά επενδυτικά αγαθά όχι τηλεοράσεις,σμαρτφονσ κλπ… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
12 Φεβρουαρίου 2015 16:17

Συνεχίζω με άλλο παράδειγμα πραγματικό για το ΚΟΣΤΟΣ ΕΥΚΑΡΙΑΣ(Ισχύει γιά όλους μας πιστέψτε το,για αυτό υπάρχουν και οι τόκοι).
Είσαι ΕΜΠΟΡΟΣ και πουλάς οικιακό εξοπλισμό.Έχεις ταμπέλα (ΕΩΣ 24 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ).Αγοράζω λοιπόν εγώ 1.000ε πολύφωτα,2.000 ένα σαλόνι,και 3.000ε τραπεζαρία και τραπέζια σαλονιού.ΣΥΝΟΛΟ 6.000ε .Και σου προτείνω 5.000 μετρητά.Η πιθανότητα να το δεχτείς είναι 90%.ΓΙΑΤΙ;ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΜΕΤΡΗΤΆ ΝΑ ΕΚΜΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΥΚΑΡΙΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ.ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΝΕΜΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΧΡΗΜΑ……..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
12 Φεβρουαρίου 2015 19:29

Δημήτρη,

μιάς και μας εξήγησες καλά το θέμα των 31+ εκατ. ευρώ….και το κόστος ευκαιρίας με παραδείγματα κατανοητά, θα μπορούσες τώρα να μας εξηγήσεις για τη διαφορά μέχρι τα 41+ εκατ. ευρώ του συνόλου τί είναι? (π.χ. αποθεματικό?) μπορείς να μας διαφωτίσεις? (αν γνωρίζεις βέβαια).

ΥΓ: Κάτι ακόμα….γιατί δεν πας να κάνεις επίσημη καταγγελία για τα λεγόμενά σου? στο έχω ξαναπεί….αυτά που λες είναι πολύ σοβαρά πράγματα, σου αρκεί να λέμε εμείς ότι έχεις δίκαιο? γιατί δεν το προχωράς?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Φεβρουαρίου 2015 21:50

Φίλε Johnny τα 9εκ πολλά μπορεί να είναι όπως: 1.Αποθεματικό. 2.Εσωτερικά δάνεια επιστρεφόμενα(π.χ από ΕΚΟΕΜΑ,ΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΛΠ). 3.Άλλα έξοδα(διοικητικά,φόροι κ.α). 4.ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙΠΟΤΑ: Το λέει η λέξη ΠΡΟ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ δηλαδή υπολογίζω(βάζοντας κάποιες παραμέτρους όπως σύνολο προσωπικού,Π/Υ Π.Α,Ενοίκια κ.λπ,άρα ΜΑΝΤΕΥΩ.) τι περίπου θα εισπράξω μέσα σε μια χρονική περίοδο και τι θα ξοδέψω. Επειδή μας έβαλαν ρήτρα μηδενικού ελλείμματος πολύ πιθανό το ποσό να είναι κουλό(όχι όλο ) δηλαδή το περιθώριο να μην έχεις τα έσοδα που υπολόγισες. Στην Π.Α κανένας Π/Υ(όποιος έχει άλλη άποψη μάλλον δεν υπηρετεί στην Ελληνική Π.Α) δεν καταρτίζεται από μηδενική βάση είναι επί της ουσίας FAKE. Βάλε ότι είχαμε πέρυσι και λίγες αλλαγές και εντάξει μορέ.Αυτό δεν αφορά αδαείς,και ανεύθυνους συναδέλφους είναι θέμα πάγιας τακτικής.Για να πιστοποιήσεις αυτά που γράφω δες Π/Υ 2013 και μετά τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ του 2013(Τα πραγματικά νούμερα εκεί είναι το ζουμί).Τα ποσά μπορεί να συμφωνούν αλλά αν δεν ξέρεις δεν μπορείς να δείς τα κουλά. ΑΡΑ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ Π/Υ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΣΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ………ΠΟΤΕ.(ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡ. ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ… Διαβάστε τη συνέχεια »

Dali
Dali
Απάντηση σε  p.p
13 Φεβρουαρίου 2015 09:38

Με τι ημερομηνία κατάθεσης συνταξιοδοτικής πράξης στο ΜΤΑ ?

p.p
p.p
12 Φεβρουαρίου 2015 13:04

Απογοήτευση!Σειρά 352 πήρα σήμερα και μου είπαν μετα από ένα χρόνο θα πληρωθώ αποστρατευτηκα 26-10-13 Σύνολο 2 χρονιά. ΤΡΑΓΙΚΟ.Με δυο χρονιά καθυστέρηση τι τόκο χάνω με 35 χρόνια υπηρεσίας.Ο συνάδελφος οικονομικός ας με βοηθήσει. Ευχαριστώ.

G.G.
G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 10:58

Σημερινή ενημέρωση από ΜΤΑ για εφάπαξ. Έχω σειρά 205 όπως είχα ενημερώσει και παλαιότερα (πρωτ. 13-2-14) Συμβούλιο θα γίνει τέλος του μήνα για περίπου 25-30 άτομα αλλά μπορεί να είναι και μεγαλύτερο πάντα σε συνάρτηση με τα έσοδα των μηνών Ιαν. και Φεβ. 2015. Σε ότι αφορά τα αναδρομικά ισχύουν αυτά που είχα γράψει (σειρά, δικαιολογητικά κλπ), αλλά χωρίς να έχουν αποφασίσει ακόμα πότε θα ξεκινήσουν την χορήγηση, ούτε το χρηματικό ποσό που θα διαθέτουν κάθε μήνα για την ικανοποίηση των αναδρομικών, και χωρίς ακόμα να έχουν καταρτίσει την σειρά προτεραιότητας. Επιπλέον οικονομική ενίσχυση για τα αναδρομικά δεν θα υπάρξει και θα καλυφθούν από τον καθορισμένο Π/Υ του ΕΛΟΑΑ για το 2015, με συνέπεια όταν θα αρχίσουν τα αναδρομικά ο αριθμός των μηνιαίων χορηγούμενων εφάπαξ (τρέχων) να ελαττωθεί. Στο ποσό των 31 εκατ. είναι και το 1,5 για τις προκαταβολές, όπως είχε πει και ο φίλος Δημήτρης, και το οποίο θα διαμορφωθεί σε βάθος χρόνου, και πάντα σύμφωνα με τα μηνιαία έσοδα. Για το υπόλοιπο ποσό μέχρι τα 41 εκατ.… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 11:08

G.G. σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Σύντομος, απλός κατανοητός. Όπως πρέπει να είναι ο στρατιωτικός λόγος.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 11:20

Σ’ ευχαριστούμε πολύ G.G. για τη συνοπτική σου πληροφόρηση.

ΥΓ: Αν ήσουν στο Ναυτικό θα έπαιρνες αυτόν τον μήνα το εφάπαξ σου χαλαρά….με τέτοια σειρά προτεραιότητας στο ΜΤΑ? “στον καιρό”!!!

AV1ATOR
AV1ATOR
Απάντηση σε  G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 11:34

Επίσης από σημερινή ενημέρωση , σειρά 116 με πρωτ. 16/01/2014 .Για 40 εφάπαξ στο συμβούλιο Φεβρουαρίου , μου είπε η συνάδερφος που μίλησα .

yanis
yanis
Απάντηση σε  AV1ATOR
12 Φεβρουαρίου 2015 13:22

απο σημερινη ενημερωση σειρα 17 με αρ πρωτ. 15047 30/12/2013.
παμε για μαρτιο.

Μπάμπης
Μπάμπης
Απάντηση σε  yanis
12 Φεβρουαρίου 2015 13:31

πως καταφερνετε να τους βρειτε…σε εμενα δεν το εχουν σηκωσει ποτε…αρ πρωτ 14892 23/12/13 τι σειρα να εχω;

Μπάμπης
Μπάμπης
Απάντηση σε  Μπάμπης
12 Φεβρουαρίου 2015 13:51

Δεν το πιστευω…μολις με ειδοποιησαν να στειλω φορολογικη ενημεροτητα για να πληρωθω….

yanis
yanis
Απάντηση σε  Μπάμπης
12 Φεβρουαρίου 2015 13:53

Μάλλον εσύ συνάδερφε είσαι στα 40 άτομα του συμβουλίου που εγινε….επικοινώνησε με το Μετοχικό.

yanis
yanis
Απάντηση σε  Μπάμπης
12 Φεβρουαρίου 2015 13:54

πανω που σε εστειλα απαντηση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μπάμπης
12 Φεβρουαρίου 2015 19:32

Σε καλή μεριά Μπάμπη και σε λίγο yanis….και ελπίζω να τα προλάβετε σε ευρώ! (Πλάκα κάνω).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Μπάμπης
14 Φεβρουαρίου 2015 14:41

Αχιλλέα!
Αρχίζω να πιστεύω ότι στα internet computers του ΜΤΑ,
έχουν το enstoloi.net πάνω-πάνω στα bookmarks!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μπάμπης
14 Φεβρουαρίου 2015 17:02

Εγώ πιστεύω φίλε aero ότι χρησιμοποιούν και τις σελίδες του Αχιλλέα για να βγάζουν το εφάπαξ….έτσι?

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  G.G.
12 Φεβρουαρίου 2015 11:41

Φίλε G.G. είσαι πολύ κατατοπιστικός όπως πάντα.
Εγώ προσωπικά βλέποντας όλα αυτά σε σχέση με το εφάπαξ (μεγάλος χρόνος αναμονής) και επειδή τα οικονομικά μας δεν βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση και πολλοί συνάδελφοι το περιμένουν για να πάρουν μια ανάσα, ίσος το ταμείο μας θα έπρεπε να χορηγεί μια προκαταβολή 5.000 Ε (ενδεικτικό ποσό) με την κατάθεση της αίτησης χορήγησης εφάπαξ για την οικονομική ανακούφιση μέχρι να έρθει η σειρά του καθενός για να το πάρει.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Φεβρουαρίου 2015 19:38

Φίλε Γιάννη,
από το στόμα σου και στο συμβούλιο του ΜΤΑ τα αυτιά!

Το ξέρω από άλλες γειτονικές χώρες που έχουν και εκεί ουρά αναμονής και σε λίγους μήνες από την αποστρατεία (αν επιθυμούν) λαμβάνουν το 25-30% ως άτοκη προκαταβολή.

Εσύ λες για 5.000 ευρώπουλα…εγώ που δεν έχω πάρει ποτέ προκαταβολή, τους ζήτησα 10,000 ευρώ πριν 2 χρόνια περίπου αλλά από τότε περίμενα, περίμενα, έφυγα και ακόμα τίποτα….έστω και τώρα, καλοδεχούμενα…αλλά που?…μπα!!!

Dp
Dp
12 Φεβρουαρίου 2015 10:49

Κάνοντας μία απλή περιήγηση στην ιστοσελίδα του Μ.Τ.Ν, με κυρίευσαν μόνο αισθήματα θλίψης, αναμεμιγμένης με άκρατη απογοήτευση. Γιατί; Γιατί εύκολα διαπιστώνει κάποιος ότι το Π.Ν, μέσω του ιστοχώρου του Μ.Τ.Ν, τιμά, σέβεται, αποτίει φόρο τιμής στους απόστρατους συναδέλφους οι οποίοι επί σειρά ετών υπηρέτησαν το όπλο, δίνοντάς τους την δυνατότητα να ενημερωθούν άμεσα, απλά και άνευ ταλαιπωρίας για σειρά θεμάτων που τους απασχολούν. Απεναντίας, εκατοντάδες απόστρατου προσωπικού της Π.Α, όπως διαπιστώνεται από τις πάμπολλες τοποθετήσεις στον παρόντα χώρο – που, ευτυχώς, δημιούργησε ένας άξιος συνάδελφος- εναγωνίως προσπαθούν να ενημερωθούν τηλεφωνικώς από το Μ.Τ.Α περί των αυτονόητα κεκτημένων τους, κάνοντας την προσευχή τους , ώστε κάποιος να σηκώσει το τηλέφωνο στην άλλη άκρη της γραμμής που τελικά θα τους ενημερώσει κατά «υποκειμενική κρίση», δηλαδή «κατά προσέγγιση», για την πορεία του αιτήματος. Έχοντας πλήρη επίγνωση της αξίας του ΕΝ/ΕΝ προσωπικού της Π.Α που υπηρετεί στα Κέντρα μηχανοργάνωσης (ΚΜΗ), αναρωτιέμαι πολλάκις για ποιους λόγους δεν γίνεται μία αντίστοιχη ιστοσελίδα για το Μ.Τ.Α. όπου με διαφάνεια, αμεσότητα και ευκολία θα μπορεί να ενημερώνεται πλήθος… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
11 Φεβρουαρίου 2015 23:59

Αγαπητοί συνάδελφοι (η πληροφόρηση είναι από φίλο του ΠΝ)
Οι αιτήσεις με την κατάθεση συνταξιοδοτικής πράξης στο ΜΤΝ πρωτοκολλούνται απευθείας στο βιβλίο εισερχόμενων εγγράφων του ΕΛΟΑΝ, και όχι στο γενικό πρωτόκολλο όπως γίνεται στο ΜΤΑ όπου κατόπιν παραδίδονται στο ΕΛΟΑΑ από όπου και παίρνουν σειρά προτεραιότητας για την χορήγηση του.
Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στην κοινή παρουσίαση των Μετοχικών Ταμείων θα δη πώς τέτοια ποσά όπως εύστοχα τόνισε ο συνάδελφος PANOS δεν υπήρξαν ποτέ, ακόμα και τις καλές εποχές για χορήγηση εφάπαξ.
http://www.mts.gov.gr/images/Koinh%20parousiash%20-%20Oct%202014.pdf

AV1ATOR
AV1ATOR
11 Φεβρουαρίου 2015 18:08

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει πως το Μ.Τ.Ν μπορεί και πληρώνει 642 εφάπαξ και το δικό μας το με το ζόρι να πληρώνει 20 με 3ο εφάπαξ το μήνα ?

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  AV1ATOR
11 Φεβρουαρίου 2015 19:42

Διαβάζοντας τις προηγούμενες αναρτήσεις των αγαπητών συναδέλφων σχετικά με τα εφάπαξ του ΜΤΝ και ψάχνοντας τις ανακοινώσεις χρονολογικά διαπίστωσα: 1. Ανακοίνωση στις 5-12-2014 (Εφάπαξ βοηθήματα μετόχων οι οποίοι έχουν λάβει πρωτόκολλο γραμματείας Ε.Λ.Ο.Α.Ν για το έτος 2013 από 3144 έως και 3214). 2. Ανακοίνωση στις 15-1-2015 (Εφάπαξ βοηθήματα μετόχων οι οποίοι έχουν λάβει πρωτόκολλο γραμματείας Ε.Λ.Ο.Α.Ν για το έτος 2014 από 01 έως και 269). 3. Ανακοίνωση στις 6-2-2015 (Εφάπαξ βοηθήματα μετόχων οι οποίοι έχουν λάβει πρωτόκολλο γραμματείας Ε.Λ.Ο.Α.Ν για το έτος 2014 από 270 έως και 912). Αν υποθέσουμε ότι ο αριθμός αντιστοιχεί σε αίτηση χορήγησης εφάπαξ τα εφάπαξ για το έτος 2013 είναι 3214. Αν το κάθε εφάπαξ είναι 50.000 τότε το ποσό που δόθηκε για όλο το 2014 (αιτήσεων 2013) είναι (3214 Χ 50.000 = 160.700.000) Αντίστοιχα για το 2015 ( αιτήσεων 2014) είναι (912 Χ 50.000 = 45.600.000) δηλαδή όσος είναι ο Π/Υ του ΜΤΑ για την χορήγηση εφάπαξ για όλο το χρόνο. Εκτιμώ ότι τα ποσά μου φαίνονται λίγο μεγάλα ίσως ο αριθμός πρωτοκόλλου και… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  PANOS
11 Φεβρουαρίου 2015 20:46

Είναι αυτονόητο ότι ο αριθμός πρωτοκόλλου δεν ταυτίζεται με τον αριθμό αιτήσεων για εφάπαξ.
Στη Γραμματεία πρωτοκολλούνται διάφορα έγγραφα και το “κοντέρ” ξεκινά από το μηδέν κάθε 1η Ιανουαρίου.
Ο μέσος αριθμός αποστρατειών από το ΠΝ, τα τελευταία έτη κυμάνθηκε στις 300 με 400 αποστρατείες.
http://x.6082.x6.nabble.com/2-440-td5001079.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 21:26

Εντάξει, γενικά ο αριθμ. πρωτ. στο ΜΤΑ μηδενίζει κάθε χρόνο και αφορά και άλλα θέματα όχι μόνο τη σειρά εφάπαξ…

Όμως στην απόφαση του ΜΤΝ δείχνει ότι η σειρά πρωτ. του ΕΛΟΑΝ (όχι του ΜΤΝ) είναι και σειρά προτεραιότητας…μάλιστα το χρήμα είναι “ζεστό” και μπορούν να το εισπράξουν από 9/2 με μιά φορολογική ενημερότητα χωρίς να περιμένουν μήνες στην ουρά…..!!!!

Ας με διαψεύσει κάποιος του Ναυτικού που τα ξέρει καλύτερα αλλά νομίζω ότι η απόφαση είναι ξεκάθαρη….642 εφάπαξ “ελάτε, πάρτε τα!” σε μιά απόφαση (που δεν μας αποκλείει ότι θα ακολουθήσει και άλλη το 2015…), αυτό είναι είναι μεγαλειώδες!

ΥΓ: Άραγε σε κάποια Ταμεία “λεφτά υπάρχουν” ενώ σ’ άλλα όχι? …τί παίζει άραγε με το ΕΛΟΑΑ και τα περιβόητα 8.3 εκατ….που δεν χωρούν πουθενά για το 2015??? σιωπή…..

astra
astra
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Φεβρουαρίου 2015 22:01

Εχεις δικιο Johny B εχω ενα φιλαρακι απο ΠΝ και μου ειπε οτι η σειρα πρωτοκ. του ΕΛΟΑΝ ειναι και η σειρα προτεραιοτητας,απλως τα περισσοτερα ειναι για το Λιμενικο Σωμα το οποιο πληρωνεται και αυτο απο το ΜΤΝ.

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Φεβρουαρίου 2015 22:47

Πράγματι, είναι απορίας άξιον. Πώς γίνεται και στο Μ.Τ.Ν. το χρήμα να ρέει άφθονο, και να ικανοποιεί εφάπαξ με τέτοιο ρυθμό και μάλιστα στο ακέραιο ενώ στο δικό μας ταμείο δεν τσουλάει με τίποτα. Αντί λοιπόν να κάθεστε και να αναρωτιέστε τι γίνεται και να προσπαθείτε να βγάλετε συμπεράσματα μόνοι σας, τα οποία μπορεί να είναι και λανθασμένα, γιατί δεν κάνετε ένα ερώτημα με μία ομαδική επιστολή στο Μ.Τ.Α. εκφράζοντας τους προβληματισμούς σας. Μερισματούχοι είμαστε και έχουμε κάθε δικαίωμα να μάθουμε τι συμβαίνει. Πάντως πληροφοριακά σας λέω. ένας φίλος μου, απόστρατος αξιωματικός του Λιμενικού, αποστρατεύτηκε τον Αύγουστο του 13 και το εφάπαξ απο το Μ.Τ.Ν. το πήρε τον Νοέμβριο του 13. Όταν το συζήτησα μαζί του απλά μου είπε ότι το ταμείο τους είναι το πιο εύρωστο και δεν έχει επειρεαστεί απο την κρίση όσο τα άλα ταμεία.

AV1ATOR
AV1ATOR
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Φεβρουαρίου 2015 03:18

Δυστυχώς ούτε και ένωση μας , παρόλες τις ενοχλήσεις δε δείχνει να ενδιαφέρεται για τέτοια <> θέματα . Μιάς και το έχουν εισπράξει όλοι προ καιρού ,είναι πιο ενδιαφέρον η διοργάνωση κοπής βασιλόπιτας .

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Φεβρουαρίου 2015 08:56

Johnny B.
Ούτε “είναι ξεκάθαρο” ότι ο ΕΛΟΑΝ δίνει 642 !!!! εφάπαξ κάθε μήνα, ούτε ότι οι συνάδελφοι του ΠΝ και ΛΣ “δεν περιμένουν μήνες στην ουρά”.
Εντάξει, το ΜΤΑ έχει προβλήματα (οικονομικά και ενημέρωσης) αλλά ας μην “θεοποιούμε” το ΜΤΝ.

astra
astra
Απάντηση σε  AV1ATOR
11 Φεβρουαρίου 2015 21:05

μια διορθωση απλως το ΜΤΝ απο 15/1/2015 μεχρι σημερα εχει δωσει 917 εφαπαξ,ειναι μακραν αυτοι οι Ναυτες!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  astra
12 Φεβρουαρίου 2015 08:20

Κύριοι διαφωνώ !
Επιχείρημα Α).
Στο πρωτόκολλο του ΕΛΟΑΝ δεν πρωτοκολλούνται μόνο αιτήσεις για εφάπαξ, αλλά κάθε εισερχόμενο ή εξερχόμενο έγγραφο για το ΕΛΟΑΝ.
Το γεγονός ότι το 2013 έφτασε το πρωτοκ. στον αριθμό 3244,
δεν σημαίνει ότι έδωσε τόσα εφάπαξ.
Η συνολική δύναμη προσωπικού ΠΝ και ΛΣ είναι 22 χιλιάδες άτομα.
Δεν είναι λογικό να αποστρατεύονται 3 χιλ. άτομα κατ’ έτος.
Θα είχαν “αδειάσει” σε 7 χρόνια !

Επιχείρημα Β).
Στην ανακοίνωση ΜΤΝ της 5-12-2014, αναφέρει ότι χορηγεί εφάπαξ σε αιτήσεις του 2013.
Στην ανακοίνωση της 15-1-2015, αναφέρει ότι χορηγεί σε αιτήσεις του Ιαν. 2014 (πρωτόκολλα από αριθμό 1).

Άρα …. ο χρόνος μεταξύ αίτησης και χορήγησης εφάπαξ στο ΕΛΟΑΝ είναι 12 μήνες.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
12 Φεβρουαρίου 2015 09:26

Στη Δι@ύγεια υπάρχει ο Προϋπολογισμός 2015 του ΕΛΟΑΝ
(ΑΔΑ: 7Γ6Ξ6-4ΥΛ)
Προβλέπει 30,5 εκατ.€.
Νομίζω ότι καθένας κατανοεί ότι δεν χορηγεί χιλιάδες εφάπαξ !

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  AV1ATOR
12 Φεβρουαρίου 2015 22:44

Σήμερα 12-2-2014 πέρασα από το ΜΤΝ/ΕΛΟΑΝ για υπόθεσή μου και ρώτησα για αυτά τα περηβόητα Εφάπαξ βοηθήματα μετόχων οι οποίοι έχουν λάβει πρωτόκολλο γραμματείας Ε.Λ.Ο.Α.Ν για το έτος 2014 από 270 έως και 912, και μου είπαν οτι αντιστοιχούν σε 50 περίπου εφάπαξ μόνο, τα υπόλοιπα ειναι αλληλογραφία. Μέσος χρόνος αναμονής 12 μήνες απο την στιγμή που θα υποβληθεί η αίτηση στο ΕΛΟΑΝ και θα λάβει πρωτόκολλο γραμματείας Ε.Λ.Ο.Α.Ν

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
14 Φεβρουαρίου 2015 14:44

ΙΩΑΝΝΗ, ευχαριστώ για την επιβεβαίωση.

ben
ben
11 Φεβρουαρίου 2015 16:40

Καλησπερα σας συναδελφοι!!Ξερει κανεις να μου πει αυτος ο γ…. server του ΜΤΑ για τα βλεπουμε τη μερισμα περνουμε αναλυτικα δουλευει ποτε? και ποτε εαν δουλευει?Περνω μερισμα απο τον Σεπτεμβριο και εχω δει αναλυση μονο 3φορες μεχρι σημερα. Ευχαριστω πολυ!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ben
11 Φεβρουαρίου 2015 21:03

Μόλις δοκίμασα και δουλεύει μια χαρά!
Κάνεις τα απαραίτητα 5 βήματα για να συνδεθείς;
α) ΑΦΜ, β) ΑΜΑ, γ) ΑΜΚΑ, δ) κλικάρισμα αποδοχής όρων χρήσης και ε) αποτέλεσμα αριθμ. πράξης ( με μείον αν είναι αρνητικό).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 21:45

Γιά εξήγησέ μου κάτι….γενικά για να μπεις στη σελίδα του ΜΤΑ πρέπει πρώτα να έχει εκδοθεί συνταξιοδοτική πράξη που θα την έχουν καταχωρήσει στη βάση δεδομένων τους πριν να κάνεις εγγραφή?

Σ’ εμένα που δεν έχω ακόμα συνταξιοδοτική πράξη, φυσικά δεν με “βρίσκει” και με “απορρίπτει” άσχετα αν τα στοιχεία που του δίνω είναι σωστά…έτσι δεν είναι?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Φεβρουαρίου 2015 08:30

Johnny B.
Έτσι είναι !
α) Τον Φεβ. (ή αρχές Μαρτ) θα λάβεις συνταξ. πράξη.
β) Ακολούθως το ΔΣ/ΜΤΑ θα σε εγγράψει στο Μητρώο Μερισματούχων.
γ) Μάρτ. ή Απρ. θα κληθείς να πληρώσεις περίπου 1000€ (διαφορά προαγωγής, γάμου, αναγνώριση xx μηνών).
δ) Αφού τακτοποιήσεις την οφειλή, θα αρχίσει να σου καταβάλεται μέρισμα (ΜΤΑ και ΕΚΟΕΜΑ). περίπου Μάιο ή Ιούνιο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
12 Φεβρουαρίου 2015 11:12

Σ’ ευχαριστώ πολύ aero! Πολύ καλή η πληροφόρησή σου αλλά μου χάλασες την μέρα με εκείνα τα 1000 ευρώ ….είπα ωχ!

ΥΓ: Δηλαδή αν όλα γίνουν στο χρόνο τους τότε κατ’ εκτίμηση, το μέρισμα θα το δω για πρώτη φορά, ύστερα από δύο μήνες μετά την πρώτη σύνταξη, σωστά?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
12 Φεβρουαρίου 2015 11:20

Στην περίπτωσή μου μεσολάβησαν τρεις (3) μήνες.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
12 Φεβρουαρίου 2015 20:56

Ουάου…..

aero
aero
11 Φεβρουαρίου 2015 15:50

Σύμφωνα με άρθρο του 2013
http://www.tragiko.net/2013/06/1500-6.html
«Όλη τη χρονιά πέρυσι (εννοεί το 2012) οι παραιτήσεις στην Πολεμική Αεροπορία ήταν 449.»

Σύμφωνα με άλλο άρθρο
http://veteranos.gr/pii-ine-apostrati-ton-ed-s-pou-kerdizoun-13/
« … όλο το 2013 άνοιξαν την πόρτα της εξόδου από την Αεροπορία περίπου 1.100 άτομα.»

Οι παραπάνω αριθμοί (αν είναι σωστοί) εξηγούν τη ραγδαία καθυστέρηση αποπληρωμής των εφάπαξ.

Μήπως γνωρίζει κάποιος πόσοι αποστρατεύθηκαν το 2014 ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 16:43

Φίλε aero, Όταν μιλάμε πόσοι αποστρατεύτηκαν το 2014, να ξεκαθαρίσουμε πρώτα κάτι, εννοούμε ότι γράφηκαν σε ΦΕΚ. Όχι πόσοι κατέβασαν παραίτηση, γιατί ακόμα και τότε ανήκουν στην ΠΑ. Λοιπόν, σου έχω βρει κατά προσέγγιση το νούμερο που ψάχνεις…στην εκτίμηση που έκανα πριν λίγες μέρες…με μία “interpolation” στην μέθοδο προσέγγισης…δηλαδή τί? Μεταξύ ΦΕΚ και κατάθεση στο ΜΤΑ συνταξιοδοτική πράξης τους 4 μήνες μέσον όρο (μπορεί και λιγότερο), τότε η συσσώρευση αριθμού πρωτ. στο πρώτο τετράμηνο του 2014 (με εξαίρεση τον Απρ.14 που ίσως να είναι μισός-μισός) οφείλεται σε αποστρατείες του 2013. Όταν ο Γιώργος Ν. πήρε σειρά 516 την 12/8/14, λογικά θα είχε ΦΕΚ στα μέσα του 04/14. Τον 08/14 ο Μ.Ο. ατόμων που έμπαιναν στην ουρά αναμονής υπολόγισα ότι είχε μειωθεί στα 55 άτομα τον μήνα. Δηλαδή με ΦΕΚ του 04/14 έπαιζε στα 55 άτομα τον μήνα τον Αύγουστο. Αυτό δείχνει πτωτική τάση για το Β’ εξάμηνο του 2014 που το υπολογίζω το ψηλότερο 40 άτομα τον μήνα. Για να έχω ασφάλεια στους υπολογισμούς μου εξαιτίας του υψηλότερου Μ.Ο. του… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 17:17

Επίσης, διαφωνώ για τα γραφόμενο του “ΤΡΑΓΙΚΟ” ως προν την πληροφόρηση των 449 ατόμων που έφυγαν το 2012…ίσως αναφέρεται μόνο στους Αξκούς….κάπου είχα δει μιά παρουσίαση των 850+ (πριν κλείσει το 2012) …μπορεί τελικά να ήταν και περισσότεροι!

Επίσης, στο ίδιο άρθρο γράφεται…
“Ταξίαρχοι και συνταγματάρχες που έχουν συμπληρώσει 31 χρόνια υπηρεσίας και πάνω έχουν μία αγωνία: να διασφαλίσουν το όποιο εφάπαξ τους έχει απομείνει…”

Θέλω να πω ότι η ίδια αγωνία υπάρχει ακόμα και 2 χρόνια μετά και ότι δεν χρειάζεται να είσαι Σμχος ή Ταξ/χος στα 31 χρόνια για φύγεις με πλήρη σύνταξη (αν αυτό εννοεί) αλλά μπορείς να φεύγει και στα 30 χρόνια με αυτούς τους βαθμούς και μία τουλάχιστον κρίση….(αυτά για να διορθώνουμε τις εντυπώσεις που δημιουργούνται).

DimitriS
DimitriS
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Φεβρουαρίου 2015 17:45

Σύμφωνα με πληροφορίες από ΓΕΑ Οικονομικό…Αεροπορίας (δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστη πηγή) τα ΦΕΚ αποστρατείας Αξκοι-Ανθστες 2014 είναι περίπου 400.

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  DimitriS
11 Φεβρουαρίου 2015 17:48

Λάβετε υπόψη και αυτό. Δε χρειάζεται να αποστρατευτείς για να πάρεις το ΕΦΑΠΑΞ. Αρκεί να έχεις συμπληρώσει 31 έτη

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ηλίας
11 Φεβρουαρίου 2015 20:51

Ηλία, λες: “Αρκεί να έχεις συμπληρώσει 31 έτη”.
Βρίσκεσαι στα σχόλια της Αεροπορίας και σε εμάς (ΠΑ) πρέπει να έχεις συμπληρώσει 35 έτη για να αιτηθείς εφάπαξ χωρίς να έχεις αποστρατευθεί.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Ηλίας
11 Φεβρουαρίου 2015 21:19

Το 31 χρόνια από πού προκύπτει ??
Αυτό που γνωρίζω εγώ είναι:

(άρθρο 18 του ΝΔ 398/74)
• Δύναται να προκαταβάλλεται στους µετόχους, που έχουν συµπληρώσει είκοσι (20), είκοσι πέντε (25) ή είκοσι οκτώ (28) ετών µετοχική σχέση µε το ΤΑΣΑ. Η εν λόγω προκαταβολή δεν µπορεί να υπερβεί το 60% του δικαιουµένου βοηθήµατος κατά την ηµέρα της υποβολής της αίτησης.

(άρθρο 13 του ΝΔ 398/74 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 16 του Ν.3075/02).
• Από 5-12-02 οι μέτοχοι που συµπλήρωσαν 35ετή χρόνο συµµετοχής αλλά παραµένουν στην ενεργό υπηρεσία ή επανέρχονται σ΄ αυτήν ως «µη δέποτε αποστρατευθέντες», έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν την καταβολή του νόµιµου βοηθήµατος µε διακοπή της μετοχικής σχέσης ή να τη διατηρήσουν συνεχίζοντας να καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές μέχρι την έξοδό τους από την ΠΑ, οπότε και θα λάβουν το εφάπαξ που θα αναλογεί στο συνολικό χρονικό διάστηµα της µετοχικής τους σχέσης.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Ηλίας
11 Φεβρουαρίου 2015 21:31

Γιάννη και aero, όπως τα λέτε είναι, αλλά το άρθρο του “ΤΡΑΓΙΚΟ” έχει πολλές ατέλειες και χρειάζεται διασταύρωσης των στοιχείων του…ειδικά για το 2012 “βγάζει μάτια” ότι πρόκειται για λάθος (μικρό) νούμερο αποστρατειών!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  DimitriS
11 Φεβρουαρίου 2015 20:53

DimitriS, σε ευχαριστούμε για τη πληροφορία.
Το “περίπου 400” το θεωρώ λογικό.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 22:02

Ίσως οι εκτιμήσεις μου για 600 άτομα max. που υπολογίζω ότι πήραν ΦΕΚ το 2014 να εμπεριέχουν λανθασμένο υπολογισμό ειδικά του Β’ εξαμήνου 2014 μιάς και ο πτωτικός ρυθμός αποστρατειών ίσως να είναι πιό ραγδαίος από ότι υπολογίζω, ώστε να έχουμε καμμιά 150 αποστρατείες λιγότερες και επίσης, καμμιά 50 αποστρατείες λιγότερες για το Α’ εξάμηνο….και έτσι να βγαίνει το 400 που λέτε…είδομεν!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Φεβρουαρίου 2015 20:57

Αυτό το θεωρώ αξιόπιστο (ΠΑ, 541 αποστρατείες το 2012).
http://x.6082.x6.nabble.com/2-440-td5001079.html
Προέρχεται από μεγάλη εφημερίδα με καλούς στρατιωτικούς συντάκτες.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 21:38

Τί να σου πω aero? αυτό το link που δίνεις φαίνεται “ψαγμένο”…ίσως ο Αχιλλέας που παρακολουθεί στατιστικά στοιχεία αρκετών χρόνων να έχει να μας πει τη γνώμη του και για το 2012 αλλά και για το που πάει η κατάσταση με τα εφάπαξ/αποστρατείες…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Φεβρουαρίου 2015 08:48

Αχιλλέα,
συμφωνώ με τα σχόλιά σου.
Προσθέτω δύο δικά μου.

α) Η εικόνα και ο σχολιασμός στο
http://x.6082.x6.nabble.com/2-440-td5001079.html
προέρχονται (φαίνεται κάτω-κάτω στη σελίδα) από την εφημερίδα Τύπος της Κυριακής 15-12-2013.

β) Ο ρυθμός αποχωρήσεων (12.500 στελέχη στην 6ετία) είναι φυσιολογικός. Δεν αποτελεί “κύμα φυγής”.
Όμως τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί σημαντικά η στελέχωση λόγω μείωσης εισακτέων στις Στρ. Σχολές, μη προσλήψεις ΕΠΟΠ κτλ.
Έτσι η συνολ. δύναμη έχει μειωθεί. Αντίστοιχα έχουν μειωθεί και οι εισφορές στα Μετοχ. Ταμεία.