Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 67 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
10 Φεβρουαρίου 2015 21:15

ΑΧΙΛΛΕΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΡΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΟΣΟΝ ΑΦΩΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ PSI (KOYREMA AΠOΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΤΑ ΚΛΠ),…ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΣ… ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣΤΑ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΝ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΕΣ.ΠΕΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΦΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ.
ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ,ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ. {ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΜΑΣ ΜΠΛΟΦΑΡΑΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΑΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ}}
ΚΟΥΙΖ:
ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΥΡΕΥΤΙΚΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΠΕΤΣΟΚΟΠΗΚΑΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(ΦΟΥΚΑΡΑΔΩΝ) ΜΙΚΡΟΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑΝ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ.
ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΘΥΜΑΤΑ..
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ..ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ….

aero
aero
10 Φεβρουαρίου 2015 18:21

Στο 1,07% το επιτόκιο για τις προκαταβολές έναντι εφάπαξ στο ΠΝ.
Υπεδιπλάσιο στην ΠΑ (δυστυχώς).
Γιατί; (ρητορικό το ερώτημα)

nick
nick
10 Φεβρουαρίου 2015 15:20

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟ∆ΟΧΩΝ ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ∆ΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ 08:28:41.
Γνωρίζει κανείς πια είναι η απόφαση

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  nick
10 Φεβρουαρίου 2015 21:40

Αφορά την απόφαση του ΣτΕ για την αποκατάσταση κατά 50%.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
9 Φεβρουαρίου 2015 23:09

Αχιλλεα,
αναρτηθηκε στο Διαδίκτυο (ΔΙΑΥΓΕΙΑ )η Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (αρ,πρωτ.1/0631) με σκοπό την ανάγκη Χορήγησης Βοηθημάτων Εξερχομένων για το έτος 2015. Το ποσό ανέρχεται σε 31.378.200,00 Ευρω, σε βάρος ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΎ/ΕΛΟΑΑ (ΚΑΕ 0631).
Σε παρακαλώ μπορείς να μας δώσεις κάποια έγκυρη πληροφόρηση -όπως πάντα κάνεις όλα αυτά τα χρόνια-για το εαν πρόκειται απο το ποσό αυτό, να δοθεί Συμπληρωματικό Εφάπαξ σε όσους , πήραν τότε λιγότερο Εφάπαξ( εφαρμογή Ν.4093/12) απο τους εξερχόμενους απο την ΠΑ απο Ιούλιο 2012 μέχρι Δεκ.2012(Διαγραφή απο ΠΑ στις 26/10/2012 με παλιά Ταμιακή Βεβαίωση πριν Ν.4093/12).
Σημειωτέον ότι κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο εκεί στον ΕΛΟΑΑ ΚΑΙ ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, Οτι πληροφορούμασθε σχετικά είναι απο τα 2 άλλα Οπλα.
Σε ευχαριστώ πολύ .

spyros
spyros
9 Φεβρουαρίου 2015 20:27

ΚΟΥΤΑΛΑ

spyros
spyros
9 Φεβρουαρίου 2015 20:27

ΑΥΤΗ Η ΑΤΙΜΗ <> ΤΙ ΚΑΝΕΙ…………………….

spyros
spyros
9 Φεβρουαρίου 2015 20:22

Απόσπασμα από ομιλία κυρίου ΑΝ.Υ.EΘ.Α. στη βουλή:

«Oι ένστολοι τα τελευταία τέσσερα χρόνια, δέχθηκαν μέχρι και 43% περικοπών στους μισθούς και τις συντάξεις». Πρόσθεσε όμως ότι επειδή η απόφαση του ΣτΕ δεν μπορεί να είναι άμεσα εκτελεστέα, θα υπάρξει διάλογος με όλους τους φορείς, με όλη την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, «από πάνω μέχρι κάτω» ώστε να επουλωθούν τα τραύματα σε εύλογο χρόνο.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

Μπάμπης
Μπάμπης
9 Φεβρουαρίου 2015 19:25

Συγνωμη εμεις σαν απλα μελη -μετοχοι του ΜΤΑ δεν εχουμε καποιο οπλο απεναντι στην καθυστερηση καταβολης τους εφαπαξ που δικαιουμαστε…..ακομα και οι τοκοι που χανουμε ολο αυτο το διαστημα δεν θα μπορουσε καποιος να το διεκδικησει;

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Μπάμπης
9 Φεβρουαρίου 2015 19:52

Χρόνος καταβολής του εφάπαξ βοηθήµατος (Ν .398/74, άρθρο 15)
Καταβάλλεται µετά την έξοδο του δικαιούχου από την Π.Α. και εντός τριµήνου από της υποβολής των προβλεποµένων δικαιολογητικών στο ΤΑΣΑ από τους αρµόδιους φορείς.
Αλλά αναγκαστικά θα μπλέξεις με δικηγόρο όπου θα πρέπει να του καταβάλεις το ανάλογο τίμημα (ποσοστό) επί του διεκδικούμενου ποσού, οπότε μάλλον λιγότερα θα πάρεις στο τέλος.
Η δική μου άποψη είναι ότι προς αυτή την κατεύθυνση θα έπρεπε η ΕΑΑΑ να έχει αναδείξει και να πιέζει προς επίλυση των προβλημάτων (χορήγηση-ενημέρωση κλπ).
Εγώ προσωπικά έθεσα το πρόβλημα στην ΕΑΑΑ,…..αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,…..για να μην πω τίποτα βαρύτερο.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Φεβρουαρίου 2015 10:38

Μπάμπη,
Αν καταθέταμε (εγγράφως και πρωτοκολλημένη) μια αίτηση προς το ΜΤΑ, ζητώντας μια απάντηση στο ερώτημά σου,
θα είχαμε κάνει το πρώτο βήμα.
Νομικά είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν εντός 60 ημερών. (Σύνταγμα της Ελλάδας, Άρθρο 10, παραγρ. 3).
Πιστεύω, όμως, ότι η απάντηση θα είναι: “ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”.

Johnny B.
Johnny B.
9 Φεβρουαρίου 2015 19:22

Ενημέρωση για τα υπόλοιπα 50% αναδρομικά από το 2012 και την πλήρη αποκατάσταση μισθών/εφάπαξ/συντάξεων, ο τύπος γράφει σήμερα τα ακόλουθα:

“Ο αναπληρωτής υπουργός δεσμεύθηκε για την αποκατάσταση των απωλειών που είχαν οι στρατιωτικοί , σε εύλογο χρόνο…”

http://www.onalert.gr/stories/pote-tha-paroun-oi-stratiotikoi-ta-xrimata-kai-ti-tha-ginei-me-ta-vysmata/40685

Με λίγα λόγια ένεκα ανώθεν και έξωθεν πιέσεων…τα έστειλαν στο “υπερπέραν”!!!!

BASILIS
BASILIS
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Φεβρουαρίου 2015 19:53

Τι παράξενο. Στην Ελλάδα ζούμε. Άλλο τάξε και άλλο δώσε.

ΕΠΓΟΣ
ΕΠΓΟΣ
9 Φεβρουαρίου 2015 17:29

ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ,ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΕΠΓΟΣ
9 Φεβρουαρίου 2015 19:00

Πάντως στο ΜΤΝ και ξέρουν και ενημερώνουν και χορηγούν.
http://www.mtn.gr/ανακοινώσεις/363-χορήγηση-εφαπαξ-βοηθημάτων-2014-από-270-έως-912.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Φεβρουαρίου 2015 19:11

Γιάννη, είναι ΑΨΟΓΟΙ στο ΜΤΝ! Μιλάνε ανοικτά με νούμερα και χωρίς παραφιλολογίες…

Δες και το σημαντικότερο, 642 άτομα του 2014 θα πάρουν εφάπαξ (σε αυτήν την απόφαση, δεν ξέρω αν ακολουθήσει και άλλη απόφαση αργότερα) και δεν είχαν “υπόλοιπα” από το 2013, μάλιστα όπως φαίνεται πλήρωσαν μέσα στο 2014 και 270 άτομα του 2014!!!!!!!!!!!

ΘΕΟΙ!!!!

Mike
Mike
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Φεβρουαρίου 2015 21:50

Εκτός από αυτό, έδωσαν και ξίφη. Όπως και ο Στρατός Ξηράς. Εμείς φύγαμε και δεν πήραμε. Ευχαριστούμε τις ηγεσίες της ΠΑ για την τιμή που μας έκαναν. Ας μας έλεγαν να συνεισφέρουμε 200 ευρώ να μας αγοράσουν.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Mike
11 Φεβρουαρίου 2015 22:11

Mike πράγματι, αυτό είναι τραγικό…

Mike
Mike
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Φεβρουαρίου 2015 14:02

Και φυσικά αναδρομική χορήγηση σε ε.α. θα επιστραφεί στον αποστολέα, οποιοσδήποτε και εάν είναι αυτός, ως προσβολή του θεσμού.

ΕΠΓΟΣ
ΕΠΓΟΣ
9 Φεβρουαρίου 2015 14:12

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΣΕ ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ 31-12-13 ΕΧΩ ΣΕΙΡΑ 53.ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.

Μπάμπης
Μπάμπης
Απάντηση σε  ΕΠΓΟΣ
9 Φεβρουαρίου 2015 14:27

Πότε θα γίνει το συμβούλιο …μήπως σου είπαν;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μπάμπης
9 Φεβρουαρίου 2015 15:41

Κάποιος γνωστός από Αθήνα που περιμένει το εφάπαξ αυτόν τον μήνα είχε την πληροφόρηση ότι θα γινόταν συμβούλιο την Παρασκευή που πέρασε…αλλά δεν έχει πάρει επιστροφή αν τελικά έγινε…

aero
aero
9 Φεβρουαρίου 2015 08:36

Συνοψίζω τις πληροφορίες για τις εν αναμονή αιτήσεις για εφάπαξ
(αναλόγως με ημερομηνία πρωτοκόλλησης).
Αίτηση 23-12-2013, σειρά 40
31-12-2013, σειρά 53 /// 7-1-2014, σειρά 72 /// 9-1-2014, σειρά 83 ///
16-1-2014, σειρά 116 /// 5-2-2014, σειρά 184 /// 13-2-2014, σειρά 205 ///
16-2-2014, σειρά 210 /// 5-3-2014, σειρά 247 /// 27-3-2014, σειρά 249 ///
11-4-2014, σειρά 352 /// 12-8-2014, σειρά 516 ///

elias
elias
Απάντηση σε  aero
9 Φεβρουαρίου 2015 09:12

Με ημερομηνία πρωτοκόλλησης 30/12/2013 ημέρα Δευτέρα αρ,
πρωτοκ. 15053 και τελευταία ενημέρωση Παρασκευή 6/2/2014
έχω σειρά 63.
Πως γίνεται 31-12-2013, σειρά 53 ????????

yanis
yanis
Απάντηση σε  elias
9 Φεβρουαρίου 2015 14:34

Με ημερομηνία πρωτοκόλλησης 30/12/2013 ημέρα Δευτέρα αρ,
πρωτοκ. 15047 και τελευταία ενημέρωση sήμερα εχω σειρά 57,εαν αφαιρέσουμε τα 20 ατομα του Φεβρουαριου πεφτω στο 37 ….παμε για τελος Φεβρ,αρχες Μαρτιου.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  yanis
9 Φεβρουαρίου 2015 23:26

yanis,
“τα 20 ατομα του Φεβρουαριου” που λες,
ειναι έγκυρη πληροφορία ή δική σου εκτίμηση;

yanis
yanis
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 09:58

είναι απο τηλ επικοινωνία με το ΜΤΑ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
11 Φεβρουαρίου 2015 10:42

Άρα έγινε συμβούλιο τον Φεβ. και αποφασίσθηκε η χορήγηση 20 εφάπαξ. Σωστά ;

elias
elias
Απάντηση σε  aero
9 Φεβρουαρίου 2015 09:38

Συγνώμη τελευταία ενημέρωση Παρασκευή 6/2/2015
έχω σειρά 63.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  elias
9 Φεβρουαρίου 2015 10:08

Το “53” προέρχεται από πληροφορία από συνάδελφο
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-46/#comment-13077

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
9 Φεβρουαρίου 2015 12:59

Φίλε aero,
όλα αυτά που γράφονται “χύμα” εδώ τα λαμβάνω υπόψη και χθες προσπάθησα να κάνω μιά πρώτη προσέγγιση στο θέμα “πώς πάμε με το ρυθμό της καταβολής των εφάπαξ”.

Αν σε ενδιαφέρει σχολίασέ την αν όχι, την καλημέρα μου…

Τakhs
Τakhs
Απάντηση σε  aero
9 Φεβρουαρίου 2015 13:54

aero έχεις δίκιο για τις σειρές που ανάρτησες εγώ εχω καταθέσει χαρτιά 16-02-2014 μου έχουν πει ότι εχω σειρά 210 ….. αρα μέχρι το καλοκαίρι έκτος απροόπτου θα εχει αποδοθεί (αυτό δική μου εκτίμηση)… υπομονή να έχουμε ολοι και να παρακαλάμε να προλάβουμε να το πάρουμε …….

Johnny B.
Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2015 23:54

Φίλοι συνσχολιαστές και πρώην συνάδελφοι, επειδή λέμε πολλά και ρωτάμε πολλά για ρυθμούς και εκτιμήσεις καταβολής του εφάπαξ. Έβαλα κάτω τα πράγματα, όπως εσείς τα λέτε και αν αυτά που λέτε είναι σωστά, τότε και οι παρακάτω εκτιμήσεις μου είναι ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΕΣ (δεν τολμώ να πω σωστές επειδή υπάρχουν πολλές παραδοχές). Λέμε… Ο p.p. δηλώνει 11/4/14 σειρά 352 ο συνάδελφος του Αχιλλέα 5/2/14 σειρά 184…κοινός παρονομαστής η ενημέρωση και των δύο τους τις ίδιες περίπου ημερομηνίες, τί μας λέει? Μας λέει ότι μέσα σε 2 μήνες των αρχών του 2014 υπάρχει συσσώρευση 168 ατόμων στην ουρά αναμονής. Δες και τι άλλο βγαίνει….ο Γιώργος Ν. πριν από 3 εβδομάδες (επίσης πολύ κοντά στις ημερές ενημέρωσης με τους άλλους δύο) ρώτησε και έμαθε ότι με 12/8/14 έχει σειρά 516. Λέμε λοιπόν, μέσα σε 6 μήνες του 2014 (απόσταση μεταξύ φίλου του Αχιλλέα και Γιώργου Ν.) συσσωρεύθηκαν 332 άτομα στην ουρά αναμονής. Δηλαδή ενώ στους πρώτους μήνες του 2014 είχαμε μιά μέσα μηνιαία αύξηση των 84 ατόμων στην ουρά αναμονής, στα μέσα και μετά… Διαβάστε τη συνέχεια »

p.p
p.p
8 Φεβρουαρίου 2015 18:13

Με ημ. καταθέσεις στο ΜΤΑ 11-4-14 για ΕΦΑΠΑΞ Και με τελευταία επικοινωνία 28-1-15 είχα σειρά 352.Ξέρει Μήπως γνωρίζει κάποιος (σχετικός με το ΜΤΑ) πότε περίπου θ πάρω το ΕΦΑΠΑΞ και εάν είναι μαζί και το 50%. Ευχαριστώ πολύ..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  p.p
8 Φεβρουαρίου 2015 22:42

Φίλε p.p.,

διάβασε αυτά που έχει γράψει λίγες μέρες πριν τόσο ο G.G. όσο και ο aero. Θα βρεις την απάντησή σου για το πώς και θα πάρεις πίσω τα α’ αναδρομικά (τα πρώτα 50%…αν ψηφιστεί η συνολική αποκατάσταση μέσα στο 2015, κάπου παρακάτω θα δοθούν με τον ίδιο τρόπο και τα β’ αναδρομικά).

Απλά μαθηματικά γνωρίζεις…δες τον Billrem που λέει ρυθμός το μήνα τα 20 άτομα, αλλά δες και τον κάτοχο του site που επισημαίνει ότι ο ρυθμός ήταν και ισχύει ακόμα τα 25-30 μήνα…κάνε την διαιρεσούλα σου και εκεί είσαι…

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2015 22:53

Επίσης να λάβουμε υπόψη και τους συναδέλφους ΕΜΘ (περιόδου αποστρατείας 2010 έως Σεπ. 2014) οι οποίοι δικαιώθηκαν (με τροπολογία που ψηφίστηκε τέλος Δεκ. 2014) και είναι να λάβουν και αυτοί εφάπαξ, και για τους οποίους δεν γνωρίζουμε ούτε πόσοι είναι, ούτε και σε ποια σειρά θα μπουν για την χορήγηση του.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
8 Φεβρουαρίου 2015 23:55

Σωστός ο PANOS!!! (ωχ! νέα παράματρος στην εξίσωση…)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Φεβρουαρίου 2015 08:49

Προς p.p.
λες ότι έχεις σειρά 352,
αν συνεχίσει να δίνει εφάπαξ με τον ίδιο ρυθμό (20 έως 30 ανά μήνα), λογικά θα πληρωθείς σε 12 – 16 μήνες.

ΛΑΜΠΡΟΣ
ΛΑΜΠΡΟΣ
8 Φεβρουαρίου 2015 09:33

Κατέθεσα για ΕΦΑΠΑΞ 23/12/2013 ξέρει κάνης συνάδελφος πότε θα το πάρω

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΛΑΜΠΡΟΣ
8 Φεβρουαρίου 2015 10:43

Δες τις παρακάτω αναρτήσεις σχετικά με την ημερομηνία κατάθεσης εγγράφων για το εφάπαξ, καθώς και τον ρυθμό χορήγησης, και κάνε περίπου τους υπολογισμούς σου.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-48/#comment-13384
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-48/#comment-13381
Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε στο ΜΤΑ τηλ. 2103675064-66-67.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
8 Φεβρουαρίου 2015 16:20

Εντάξει, ο πιό σύντομος δρόμος είναι η ευθεία….φίλε G.G.
Το ξέρω, αλλά όπως διαπιστώνουν οι περισσότεροι από εμάς όταν καλούν σε εργάσιμες ώρες και ημέρες αυτά τα νούμερα, θα πρέπει να έχουμε “τύχη βουνό” να μας απαντήσει κάποιος ή αγανακτούμε περιμένοντας μπας σηκώσει κάποιος το ακουστικό! Έτσι είτε ρωτάμε εδώ για μιά κατά προσέγγιση ενημέρωση (μας φτάνει αν είμαστε στην αρχή της αναμονής) είτε ταξιδεύουμε μισή Ελλάδα μπας και βρούμε κάποιον αυτοπροσώπως να τον/την ρωτήσουμε…

ΥΓ: Δεν εκφράζω τα παράπονά μου σε σένα, αλλίμονο! Σε ευχαριστώ που μας βοηθάς κιόλας! Βέβαια, ούτε καταγγέλω κάποιον συγκεκριμένα, με δυσαρεστεί όμως ότι φτάσαμε στο 2015 και έχουμε μείνει σε ορισμένα θέματα πίσω (στη δεκαετία του ’80? ίσως…). Στο εξωτερικό “επενδύουν” στην επιτυχία του customer service, εμείς θεωρούμε ότι μας γίνεται και “χάρη”….

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
8 Φεβρουαρίου 2015 14:41

Μάλιστα Κε συνάδελφε αυτό είναι το ταμείο μας.Προγραμμάτισε όμως και προκαταβολές εφάπαξ.Τα έχω επισημάνει πολλές φορές εδώ μέσα.

Αν αυτό που γράφεις ισχύει πραγματικά τότε :
Εγώ ο ΣΜΧΟΣ(Ο) Ε.Α Λιακούλης.Δημήτριος καλώ επίσημα να επέμβει άμεσα εισαγγελέας αεροδικών και ταυτόχρονα να γίνει ΕΙΔΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ αναφορικά με τον τρόπο διαχείρισης των δικών μας κρατήσεων από τους υπευθύνους του ταμείου. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ ΟΤΙ ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΑ ΕΦΑΠΑΞ ΑΠΟ ΤΟ 2013,ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΜΕΣΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΦΑΡΜΑΚΕΡΑ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.

Ούτε στο διηνεκές δεν υπήρξαν 800 και πλέον απόστρατοι το 2013.

ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ……………….ΦΙΔΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
8 Φεβρουαρίου 2015 15:15

Δημήτρη, σε παρακαλώ πρώτα από όλα ας χαμηλώσουν οι τόνοι επειδή μας τα λες καλά αλλά κάπου το πας στα όρια το θέμα (ίσως και εκτός ορίων νομίζω). Σε τέτοιες περιπτώσεις μην μας το λες μόνο τη διαμαρτυρία σου με έντονο ύφος αλλά να προβείς σε έγγραφη καταγγελία (σου) για έρευνα επί του θέματος. Προκαταβολές προβλέπονται και το ξέρεις. Αν υπάρχει απόφαση να δοθούν προτεραιότητα σε κάποιες προκαταβολές λόγω υγείας, εγώ το εγκρίνω και το επαυξάνω! Επίσης, σε άλλες χώρες δίνονται προκαταβολές εφάπαξ και σε ε.α. που αναμένουν επί μακρώ την καταβολή του….μήπως έχουμε τέτοιες περιπτώσεις και εμείς? (δεν το ξέρω αλλά το χρειάζομαι…). Λες ότι δεν υπήρξαν αποστρατείες που να έφθαναν τους 800 το 2013. Πόσοι γνωρίζεις/εκτιμάς ότι ήταν? Τί ποσό είχε διατεθεί για το 2013? (μέσα και οι προκαταβολές, συνολικά?). Θέλουμε να κάνουμε τους πρόχειρους λογαριασμούς μας για να δούμε αν “χωρούσαν” όλοι στο ποσό (εκτός και αν υπήρχαν πολλοί σε αναμονή από το 2012, που θα υπήρχαν σίγουρα). Γενικώς ψυχραιμία…αν υπάρχουν νομικά θέματα…στον εισαγγελέα, παρακαλώ…. ΥΓ; Μην… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΛΑΜΠΡΟΣ
8 Φεβρουαρίου 2015 12:46

Συνάδελφος με πρωτοκολλο 23-12-2013, έχει σειρά 40.
Κάπου εκεί θα είσαι κι εσύ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
8 Φεβρουαρίου 2015 13:41

Φίλε aero,
αν μου δώσεις απάντηση και στο παρακάτω ερώτημα θα σε παραδεκτώ! (έτσι και αλλιώς σε παραδέχομαι αλλά εδώ σου βάζω τα δύσκολα…)

23/12/13 λες περίπου 40 η σειρά,
αν…23/12/14…ποιά η εκτίμησή σου για τη σειρά?

(παραδοχές…το Ταμείο είναι βιώσιμο και θα συνεχίσουν να δίνονται τα εφάπαξ κανονικά)

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2015 15:39

Φίλε Johnny B. κατάθεση αίτησης στις 12-8-14 έχει σειρά ο συνάδελφος Γιώργος 516.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-46/#comment-13156
για την ημερομηνία που ζητάς είναι δύσκολο να ξέρουμε αφού αυτή την περίοδο θα πρέπει να καταθέτονται συνταξιοδοτικές πράξεις διαγραφέντων μηνός Οκτωβρίου 14.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2015 15:47

Να ξέρεις, θα σε “επαληθεύσω” στο περίπου μιάς και σε λιγότερο από μήνα (εκτίμηση) καταθέτω τη δική μου συνταξιοδοτική πράξη και θα πάρω “σειρά”… (δεκτές λοιπόν οι μικρές αποκλίσεις σε δεκάδες όχι σε εκατοντάδες! επειδή από το καλοκαίρι και μετά δεν υπάρχουν πολλές αποστρατείες, τσεκ τα ΦΕΚ!)…

ΥΓ: Αστειεύομαι βέβεαια για το “επαληθεύω”. Πάντως είναι καλή εξάσκηση των ικανοτήτων για πρόβλεψη βάσει δεδομένων! (όχι πρόβλεψη καιρού…βέβαια…).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2015 15:50

PANOS, μιλούσα στο φίλο aero!

Αλλά και εσύ δείχνεις μιά αρκετά καλή προσέγγιση επειδή πράγματι τώρα δίνουν “σειρά” στις διαγραφές Οκτ.14, εγώ υπολογίζω σε έναν μήνα το αργότερα μιάς και έχω διαγραφή στα μέσα Νοε.14 …

Θα δούμε και για αυτό το “σενάριο”….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2015 16:39

Φίλε PANOS, κάτι ακόμα…

το να έχει πάρει κάποιος σειρά για εφάπαξ την 23/12/14 θα πρέπει να έχει διαγραφεί μέσα στο καλοκαίρι, ο Γιώργος που λες έχει πάρει σειρά 516 την 12/8/14 όμως έχει διαγραφεί αρκετούς μήνες πριν. Οπότε η ερώτησή μου προς τον φίλο aero έχει υπόσταση (δηλαδή “τρέχει” σαν ημερομηνία η 23/12/14).

ΥΓ: Παρόλο ότι ο φίλος Δημήτρης ξέρει αρκετά διαδικαστικά θέματα, δεν έχει μάλλον απάντηση στο σημαντικότερο θέμα…τί είναι αυτό το υπόλοιπο 9.821.800,00 ευρώ? Εγώ και ο φίλος Γιάννης λέγαμε ότι είναι 8,3 εκατ. (έξω οι προκαταβολές) …το θέμα δεν είναι πόσο ακριβώς είναι αλλά τί είναι!!!???

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Φεβρουαρίου 2015 08:15

Οι αιτήσεις για εφάπαξ που πρωτοκολήθηκαν 23-12-2013, είναι αποστρατείες (χοντρικά) με ΦΕΚ τον Σεπτ. 2013.
Αυτές με πρωτοκ. 23-12-2014, αντίστοιχα θα έχουν ΦΕΚ αποστρατείας τον Σεπτ. 2014.
Άρα:
1) Αν έχεις μεγάλη υπομονή, μπαίνεις στο http://www.et.gr και αθροίζεις τις αποστρατείες.
2) Αν έχεις “μικρότερη” υπομονή, τηλεφωνείς στο ΜΤΑ και ρωτάς (χρειάζεται κι εκεί υπομονή – δεν σηκώνουν τηλέφωνα).
3) Τηλεφωνείς στο ΓΕΑ/Β1, και ρωτάς πόσοι αποστρατεύθηκαν το 2014.
Υ.Γ. Ρωτάς για το ποιά σειρά θα έχει κάποιος με πρωτοκ. 23-12-2014. Όχι πότε θα πάρει εφάπαξ !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
9 Φεβρουαρίου 2015 12:51

Φίλε aero,
δεν είπα πότε θα πάρει κάποιος το εφάπαξ, τί σειρά θα έχει τότε κάποιος ρώτησα.

Όλα αυτά που γράφω αποσκοπούν στη γενικότερη κατανόηση του θέματος “πώς πάμε με το ρυθμό καταβολής των εφάπαξ”, δεν με έχεις καταλάβει ακόμα….για μένα θα μάθω σύντομα σε κανέναν μήνα, δεν μιλάω για μένα….δες την παραπάνω ανάλυσή μου!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
9 Φεβρουαρίου 2015 14:59

Johnny B.
Δεν διαφωνώ με τις αναλύσεις σου.
Κι εγώ πιστεύω ότι ο ρυθμός απόδοσης εφάπαξ (που τώρα έφτασε στους 15 μήνες) θα σταθεροποιηθεί σε αυτά τα επίπεδα για το 2015 και μετά θα αρχίσει να μειώνεται.
Απλά σταματώ να κάνω “μακροπρόθεσμες” προβλέψεις, διότι δεν έχω τα απαραίτητα στοιχεία.
Σκέψου, όταν αποστρατεύθηκα πριν ένα χρόνο, το εφάπαξ δίνονταν max σε 6 μήνες.
Ο “συνωστισμός” έγινε το 2014 (διότι αποστρατεύθηκαν πολλοί το 2013).
Τώρα πιστεύω ότι τα πράγματα ομαλοποιούνται.
Μακάρι το ΜΤΑ να αρχίσει να ενημερώνει τους μετόχους του, όπως κάνει κάθε σοβαρή επιχείρηση.
Το customer’s service που έλεγες !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
9 Φεβρουαρίου 2015 15:38

Φίλε aero,
σ’ ευχαριστώ για την απάντησή σου. Υπάρχει αμοιβαία κατανόηση και κοινός μπούσουλας.

Ας δούμε πρώτα τα 8,3 εκατ. (ή τα 9+ εκατ με τις προκαταβολές) που κλείνουν τους λογαριασμούς, για πιό σκοπό αποταμιεύτηκαν…μακάρι να μην είναι αποπληρωμένες δανείων του ΜΤΑ και να είναι αποθεματικό…είδομεν!

Nick
Nick
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Φεβρουαρίου 2015 20:10

Συγνώμη κ.κ. συνάδελφοι που επεμβαίνω αλλά ξεχνάτε κάτι πολύ βασικό, το οποίο σύμφωνα με τον Ν.4281/14 αρθρ. 220, αλλάζει τον τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ για αιτήσεις που κατατίθεντο από 30/7/2014 και μετά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick
9 Φεβρουαρίου 2015 22:11

Φίλε Nick,

Όπως λέει και ο aero, εδώ μιλάμε για το ποιά σειρά θα έχει κάποιος με πρωτοκ. χχ-χχ-2014. Όχι πότε θα πάρεις εφάπαξ ! …και προσθέτω και εγώ, ούτε το πόσα θα πάρεις (νέος νόμος υπολογισμού).

Αλλά μιά που το αναφέρεις το ζήτημα αυτό…γνωρίζεις και εσύ ότι έχει “λιμνάσει” μαζί με την περιβόητη αναλογιστική μελέτη-βιωσιμότητα του Ταμείου!!! Φυσικά, επειδή η ουρά αναμονής παραμένει μεγάλη, αυτοί που θα πάρουν εφάπαξ με κατάθεση συνταξιοδοτικής πράξης μετά την 30/7/14 θα πρέπει να περιμένουν μήνες για να μην πω χρόνια…ως τότε θα “ανακαλύψουμε” πάλι τον “τροχό”….