Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 73 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 16:30

Κύριοι,
ένα ακόμα θέμα που πρέπει να απασχολεί τους ε.α. συναδέλφους είναι η ύπαρξη σε προσβάσιμο μέρος του Γενικού Φύλλου Πορείας εφέδρου Αξκού με τις οδηγίες κίνησης και τα στελέχη εισιτηρίου.

Είναι υποχρέωσή μας!

Λογικά, όλοι το έχουμε “κάπου”…αλλά πού? Μιά καλή πρακτική εξάσκηση είναι να διαπιστώσουμε ότι εκεί που λέμε ότι το βάλαμε, υπάρχει…

ΥΓ: Γιατί τα λέω όλα αυτά? Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εκτός από το εφάπαξ, που περιμένουμε όλοι πώς και πώς….έχουμε και υποχρεώσεις την ύστατη ώρα…αμ πώς! Λοιπόν, διάβασα το παρακάτω άρθρο και πέρα από τα όποια συναισθήματα και εντυπώσεις, σκέφτηκα να βρω και να ξεσκονίσω το γενικό ΦΠ για πάν ενδεχόμενον!

http://www.onalert.gr/stories/paraviasi-sto-aigaio-apo-ton-idio-ton-arxigo/40915

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 18:51

johnny B. Εγώ φίλε το βρήκα γιατί είναι χρώματος Πράσινο και καταλαβαίνεις .. θα είμαι από τους πρώτους. Εύχομαι σε όλους καλό Τριήμερο και καλή Σαρακοστή.

ΣΓΟΣ ΕΑ .....
ΣΓΟΣ ΕΑ .....
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 21:11

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ?Η ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΕΑ .....
20 Φεβρουαρίου 2015 21:18

Στις οδηγίες για τον έφεδρο (πίσω μέρος), γράφει στην παρ.6 το τι και που πρέπει να κάνεις για την περίπτωση που αλλάζεις διεύθυνση.

Αν δεν το πράξεις δύναται να σου επιβληθεί και χρηματικό πρόστιμο από την ισχύουσα Νομοθεσία…οπότε πράξε ανάλογα και εγκαίρως…

ΣΓΟΣ ΕΑ .....
ΣΓΟΣ ΕΑ .....
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Φεβρουαρίου 2015 13:16

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ….

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 21:55

Αυτό το έχετε στα χέρια σας? Ο ΣΞ δεν τα μοιράζει

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Ηλίας
20 Φεβρουαρίου 2015 23:34

Το γενικό ΦΠ το έχουμε στα χέρια μας και σύμφωνα με τις οδηγίες του θα μετακινηθούμε ανάλογα με το τι θα γράφει η “διαταγή πρόσκλησης” που θα ακολουθήσει και θα λάβουμε (όταν εκδοθεί και αν θα μας αφορά, θα μας επιδοθεί).

Μarios
Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 16:05

Ευχαριστω. Παω για καμμια μπυριτσα τωρα ..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 16:11

Αν είσαι από Σαλονίκη μεριά, πάμε και μαζί!

Μarios
Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 15:21

Ενημερωσέ με σε παρακαλω , με ποιον νομο ψηφιστηκε απο την Βουλη , η εφαρμογη νεου καθεστωτος για το εφαπαξ , μετα την 1/8/14.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 15:25

Διάβασε εδώ ….

http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/

Την καλησπέρα μου!

Μarios
Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 14:34

Aς πραξει ο Αχιλλεας οτι νομιζει οτι ειναι σωστο. Εγω ειπα την γνωμη μου και επιμενω σε αυτην. Οτι γραφεις Johnny b ειναι φημες. Η σειρα ομως ειναι υπαρκτη!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 15:01

Μάριε, ποιές είναι οι φήμες? ότι μετά την 1/8/14 θα υπάρξει νέο καθεστώς για τα εφάπαξ? ….το λες φήμες? Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς? …

ΥΓ1: Μακάρι να τεθεί σε ισχύ η προτεινόμενη επέκταση μέχρι τα τέλη του 2014, χωρίς να ξέρω αρκετές λεπτομέρειες για το ποιούς αφορά αυτή η εισήγηση (π.χ. κατάθεση συνταξιοδοτικής πράξης μέχρι 31/12 ή διαγραφή???).

ΥΓ2: Έχουμε και ένα άλλο θέμα σε εξέλιξη….έλεγχος βιωσιμότητας Ταμείου, που αυτό θεωρητικά θα προσδιορίσει το ύψος και τον αριθμό των χορηγούμενων εφάπαξ ετησίως…(αυτά δεν είναι φήμες, δυστυχώς). Φήμες είναι η πρόθεση της νέας κυβέρνησης για απόρριψη του κριτηρίου βιωσιμότητας και του νέου τρόπου υπολογισμού, που ναι μεν ακούγεται “ευχάριστα” αλλά αυτό αποτελεί ακόμα “φήμη”…

Μarios
Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 13:50

Εχει σχεση ο αριθμος των ατομων (ως προς τη αναγραφη )στη λιστα). με τον τυχον νεο τροπο υπολογισμου χρηματικώς, του εφαπαξ JOHNNY B ? .Μηπως εννοεις οτι μετα το τελος του 7/14, οι υπολοιποι καταργούνται?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 14:08

Φυσικά και όχι! Δεν το ελπίζω, επειδή και εγώ είμαι με σας (μετά την 1/8/14).

Θεωρώ ότι για μας θα προκύψει άλλο σύστημα (ρήτρα αξιόμαχου?) αν θεωρηθεί βιώσιμο το Ταμείο μας…άλλωστε, όπως λέει και ο Αχιλλέας, δεν έχει ουσία να βλέπουμε νούμερα που θα πάρουν εφάπαξ μετά από 2 χρόνια….υποθέτω ότι όσο περνούν οι μήνες θα ενσωματωθούν και άλλοι αριθμοί στο πινακάκι, don’t worry, be happy!

Μarios
Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 13:35

Aχιλλέα με αρ. πρωτ. στις 11/8/14 , εχω το 514. Θα αναγραφει στον πίνακα με την σειρα του εφαπαξ ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μarios
20 Φεβρουαρίου 2015 13:38

Μάριε, μας το ξανά είπε ο Αχιλλέας, δηλαδή θα αναρήσει μέχρι τέλη Ιουλ.14 επειδή μετά το μέλλον αβέβαιο…(ως προς τον τρόπο υπολογισμού και το καθεστώς που θα υπάρξει).

G.G.
G.G.
20 Φεβρουαρίου 2015 13:31

Τα εφάπαξ που θα πληρωθούν από το ΜΤΑ μέχρι τέλος Φεβρουαρίου θα είναι 48.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
20 Φεβρουαρίου 2015 13:33

Ανατρεπτικός και σοκαριστικός ο G.G.!!!!

Έφερε φρέσκα δεδομένα (πάντα τεκμηριωμένα) και θα κάνει χαρούμενος ακόμα 8 συναδέλφους!!!! YES!!!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 13:45

Johnny B Άρχισε να τρέχει το πράμα . Άντε κοντεύουμε!!!!

Dp
Dp
20 Φεβρουαρίου 2015 12:07

Ουπς…

Sorry για το λανθασμένο εικονίδιο.

Dp
Dp
20 Φεβρουαρίου 2015 13:50

Χα, χα….

Ναι, διαπίστωσα άμεσα και την νέα μου…. γκάφα 🙂 🙂

Σκέφτηκα, άμεσα, ότι ίσως θα έπρεπε ο ιστότοπος να διαθέτει την δυνατότητα διόρθωσης για 1-2 λεπτά από τον χρόνο υποβολής του σχολίου, έτσι ώστε να διορθώνονται κάποια λάθη διατύπωσης…

-Βέβαια, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ο συνομιλητής, μου ανέφερε 42 άτομα.

Επί λέξη μου είπε: “Έχετε σειρά 250. Αφαιρέστε 42 που θα πληρωθούν την επόμενη εβδομάδα, οπότε να θυμάστε το νούμερο 208.

Επιπρόσθετα μου είπε ότι σε λίγο θα αρχίσουν να καταβάλλονται και τα “αναδρομικά εφάπαξ” και απλά εκτίμησε ότι με σειρά 208 θα πληρωθώ το καλοκαίρι…

Ήταν πολύ ευγενικός, εάν και φρονώ ότι θα πληρωθώ “πολύ μετά το καλοκαίρι” αλλά σε κάθε περίπτωση ήταν θετικό ότι ήταν μία έστω υποτυπώδης “επίσημη” για μένα -κατά κάποιον τρόπο- ενημέρωση.

(……σιγά μην διαλέξω και πάλι λανθασμένο εικονίδιο…. :)…..)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
20 Φεβρουαρίου 2015 14:15

Φίλε DP, εδώ τα πράγματα τρέχουν λεπτό προς λεπτό!!! Τώρα βλέπεις ότι μέχρι τέλη Φεβ.15 θα είναι έξτρα 8 άτομα και όχι 2 που μας είπες πριν….

Ακόμα στα λεγόμενά σου υπάρχουν και πιό ευχάριστα νέα….επιτέλους, σου απάντησαν στο τηλέφωνο στο ΜΤΑ….να ανοίξουμε σαμπάνια! YES!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 14:26

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να τηλεφ. στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ όσοι έχουμε αίτηση μετά τις 15-1-2014.
Μια χαρά ενημερωνόμαστε κι από εδώ.
Ας τους αφήσουμε να εργάζονται απερίσπαστοι.
Είναι για το συμφέρον μας !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 15:12

Φίλε aero,

Συμφωνώ, αλλά και διαφωνώ…το “customer service” (είμαστε μέτοχοι, έτσι?) πάει περίπατο δηλαδή?…

Να εργάζονται απερίσκεπτοι ναί, αναμφίβολα….εμείς ανενημέρωτοι από αυτούς? πώς σου φαίνεται αυτό?…

Να διασχίζω μισή Ελλάδα για να βρεθώ κάποιο εργάσιμο πρωινό στην Αθήνα ώστε ευγενικά, για να μην τους ενοχλήσω, να προσπαθώ να μάθω κάποια πληροφορία? (όχι υποχρεωτικά με τη σειρά εφάπαξ), με αυτό με βρίσκεις αντίθετο?….

ΥΓ: Υπάρχει και αυτό το έγκυρο site, βέβαια! Καλό θα ήταν πολλοί να το συμβουλεύονται για να κερδίζουν χρόνο και να μην απασχολούν τους ΜΤΑτζήδες για θέματα σειράς εφάπαξ, συμφωνώ σ’ αυτό.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 16:27

Johnny B.
Διατυπώσα μια συγκεκριμένη σκέψη – προτροπή, ότι
“δεν χρειάζεται να τηλεφ. στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ όσοι έχουμε αίτηση μετά τις 15-1-2014. Μια χαρά ενημερωνόμαστε κι από εδώ.”

Την πήρες, λοιπόν, και την γενίκευσες καταλήγοντας σε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Α) Το customer’s service πάει περίπατο ; Φυσικά όχι.
Μίλησα για συγκεκριμένο ερώτημα. Αυτό για την σειρά λήψης εφάπαξ. Πιστεύεις ότι κάποιος συνάδελφος που κατέθεσε αίτηση π.χ. τον Ιούνιο 2014, αν πάρει τηλ. στον ΕΛΟΑΑ θα μάθει κάτι παραπάνω απ’ αυτό που ήδη ξέρει από εδώ ;
Β) Λες: “…εμείς ανενημέρωτοι από αυτούς? πώς σου φαίνεται αυτό? “. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Ισα-ίσα κάθε τόσο “φωνάζω” για την ανάγκη ενημέρωσής μας. Πιστεύω, μάλιστα, ότι η ενημέρωση πρέπει να γίνεται με τακτικές ανακοινώσεις ώστε να ενημερώνωνται ταυτόχρονα χιλιάδες μέτοχοι, αντί να απαντούν σε χιλιάδες τηλεφωνήματα.
Γ) Λες: “να διασχίζω ….. με αυτό με βρίσκεις αντίθετο?….”.
Είπα εγώ κάτι τέτοιο ;
Προσωπικά πιστεύω ότι αν διασχίσεις τη μισή Ελλάδα για να πας στο ΜΤΑ, οι εκεί συνάδελφοι θα σε δεχθούν φιλικά και θα σε εξυπηρετήσουν.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 16:41

Χαλάρωσε φίλε μου! Τα ίδια πράγματα λέμε…δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνουμε τα αυτονόητα.

Πάντως, εγώ Αθήνα δεν θα πάω με την ψυχολογία να με δεχτούν φιλικά και να με εξυπηρετήσουν….επιθυμώ να σηκώσουν το τηλεφωνό τους κάποια συγκεκριμένη ώρα/μέρα που θα καθορίσουν αυτοί για να μην τους απασχολώ από την έντονη εργασία τους (και εγώ στην Αεροπορία “μεγάλωσα”, έλεος!) και να μου απαντήσουν σε όποιο ερώτημα σχετικό με το εφάπαξ με απασχολεί (όχι υποχρεωτικά για τη σειρά που έχω, το οποίο μπορώ άνετα να το μάθω από εδώ).

ΥΓ: Πάμε καλύτερα και εμείς με τον Μάριο για καμμιά μπυρίτσα τέτοια ωραία μέρα?….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
20 Φεβρουαρίου 2015 16:36

Dp.
Συμφωνώ για την ανάγκη δυνατότητας διόρθωσης των σχολίων.
Επειδή, όμως, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα … άκου τί κάνω εγώ κι αν θέλεις ακολούθησέ το.
Γράφω το σχόλιό μου στο word, του ρίχνω μια ματιά και μετά με copy-paste το τοποθετώ στην “Υποβολή σχολίου”.
Δεν είναι χρονοβόρο, άσε που με σώζει κι από ορθογραφικά λάθη!

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
20 Φεβρουαρίου 2015 18:44

Ευχαριστώ για την παρότρυνση και την συμβουλή.

Δεν έχω ιδιαίτερο θέμα με την ορθογραφία.. 🙂

Με τα εικονίδια δεν τα πάω καλά..

Είτε θα ξεχάσω να βάλω ή στον “αστυνόμο” πάει το χέρι μου :'(

Dp
Dp
20 Φεβρουαρίου 2015 12:06

Με σκοπό την ενημέρωση του link ”ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ”.

Κατάθεση δικαιολογητικών 6-3-2014, σειρά 250 – 42 (που πληρώνονται την επόμενη εβδομάδα) = 208

Από σημερινή επικοινωνία (20-2-2015) με ΕΛΛΟΑ.

aero
aero
Contributor
20 Φεβρουαρίου 2015 12:47

Αχιλλέα πρόσεξες το “μείον 42” που μας λέει ο Dp?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
20 Φεβρουαρίου 2015 12:51

Αν είναι σωστό μήπως πρέπει να ξαναενημερώσεις το πινακάκι κατά -2 ?

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
20 Φεβρουαρίου 2015 12:51

Αχιλλέα επικοινωνία 18/2/2014 με ΜΤΑ και κατάθεση συνταξιοδοτικής πράξης 5/5/2014 323 Σειρά

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
20 Φεβρουαρίου 2015 13:42

Βεβαίως και είναι σίγουρο εγώ προσωπικά μίλησα με έναν Επγο. Σε ευχαριστώ.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
19 Φεβρουαρίου 2015 23:26

Aχιλλέα σε παρακαλω να μας γνωρίσεις εαν ξέρεις ποτε περίπου χρονικά θα ξεκινήσουν να δίνονται τα συμπληρωματικά εφάπαξ. Αποστρατευθηκα το δεύτερο εξαμηνο του 2012 και διαγράφηκα απο την ΠΑ στις 26/10/2012. {είμαι απο τους άτυχους(?) που δεν πρόλαβα τοτε λόγω άμεσης εφαρμογής του Ν 4093/12/στις 15-11-12)
Στα τηλέφωνα του ΕΛΟΑΑ δεν απαντάει κανείς. Το ίδιο να ισχύει άραγε και στα άλλα 2 ΕΛΟΑΣ(Ν)?
Ευχαριστώ πολύ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΛΕΩΝΙΔΑΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 00:18

Για το ερώτημά σου: “Το ίδιο να ισχύει άραγε και στα άλλα 2 ΕΛΟΑΣ(Ν)?”
Αναφορικά με το ΕΛΟΑΝ, κοίτα στο:
http://enstoloi.net/naftiko/comment-page-10/#comment-14078

aero
aero
Contributor
20 Φεβρουαρίου 2015 11:37

Μήπως γνωρίζεις (χοντρικά) πόσοι είναι οι αναμένοντες συμπληρωματικά εφάπαξ ;
(από 1-8-2012 έως 31-12-2013).

Johnny B.
Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 13:11

Να βοηθήσω και εγώ…. Επειδή έχω ημερομηνία διαγραφής 14/11/14, όταν γύρω στις 12/11/14 πήγα να κάνω τα “χαρτιά” μου, μου ζητήθηκε από το ΤΜ. ΟΙΚ. να περιμένω τους νέους φακέλους μισθοδοσίας (με έκδοση τα τέλη Νοε.14) του Δεκ.14 (με τα τρίμηνα) και να μην προχωρήσω τη διαδικασία με το φάκελο του Νοε.14 (που εκδόθηκαν τον Οκτ.14). Ο φάκελος μισθοδοσίας του Δεκ.14 περιελάμβανε τις αναπροσαρμογές με το νέο μισθολόγιο και εκτός από τα τρίμηνα, είχα και τα αναδρομικά των ε.ε. Στις αρχές λοιπόν του Δεκ.14 πήγα ξανά στο ΤΜ.ΟΙΚ και έκανα τα “χαρτιά” μου οπότε οι υπολογισμοί έγιναν με το νέο μισθολόγιο…αυτός ήταν ο λόγος που “έχασα” περίπου 3 εβδομάδες στο “περίμενε”, αλλά τελικά ο υπολογισμός από το ΟΛΚΑ του ΦΔΜ (την 7/1/15 εστάλει στο ΓΛΚ) έγινε με τα νέα δεδομένα, οπότε και τα εφάπαξ/σύνταξη θα ακολουθήσουν το νέο μισθολόγιο. Αυτό που έγινε μ’ εμένα δεν ήταν “χάρη” (έγινε και σε άλλους που είχαν διαγραφή πάνω-κάτω στην ημερομηνία μου και ετοίμαζαν μαζί μου τα “χαρτιά” τους). αλλά αυτό ήταν οδηγία του ΟΛΚΑ για να διευκολύνει την μετάπτωση των διαδικασιών…και ξεκίνησαν εμάς.… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 14:02

ΠΡΟΣΘΗΚΗ

‘Οταν πάρω συνταξιοδοτική πράξη και την υποβάλω στο ΜΤΑ, θα σας πω σειρά αναμονής (εκτίμησή μου γύρω στο 700+, αν βγουν οι 48 του Φεβ.14 και αν δεν έχουν πάρει σειρά πολλοί στις αρχές του 2015).

Έτσι θα διαπιστώσουμε όλοι μας ποιά είναι η “τάση” στην ουρά αναμονής…ώστε όσοι αποφασίσουν να φύγουν στο μέλλον να ξέρουν “πώς πάνε τα πράγματα” για να πάρουν το εφάπαξ….δηλαδή πάμε στα plus 2-3 χρόνια ή βελτιώνονται τα πράγματα μετά τα μέσα του 2016…??? (φυσικά θεωρώ ότι δεν θα μειωθεί και άλλο ο τρέχον ρυθμός των 20-25 ατόμων τον μήνα).

Antony
Antony
19 Φεβρουαρίου 2015 21:21

Αχιλλέα ισχύει για χήρες στρατιωτικών το ίδιο? Η Ένωση ΛΑΡΙΣΑΣ αναφέρθηκε για τυχόν δικαιολογητικά

PANOS
PANOS
20 Φεβρουαρίου 2015 09:07

Ας δοκιμάσει από την εφαρμογή του ΙΚΑ αν της έχουν αποδώσει ΑΜ και αν έχει ασφαλιστική ικανότητα.
Αλλιώς πρέπει να ακολουθήσει αυτά που ανέφερε ο Αχιλλέας.

Antony
Antony
19 Φεβρουαρίου 2015 21:08

ΕΡΩΤΗΣΗ Πήρα ΑΜΑ (ΙΚΑ) για όλα τα μέλη μέσω διαδυκτίου (enstoloi.net) λήγουν τα βιβλιάρια υγείας 28/2/2015 απαιτείται θεώρηση ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Antony
19 Φεβρουαρίου 2015 22:02

Antony, δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, don’t worry….σε κάποιους έχουν περάσει ορισμένα μέλη, σ’ άλλους κανένα, σ’ άλλους όλα….μέχρι την 28/2 που λήγει η ασφαλιστική ικανότητα (μάλλον) θα τα έχουν ολοκληρώσει όλα….υπομονή!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
19 Φεβρουαρίου 2015 22:03

Διάβασε εδώ για λεπτομέρειες

http://enstoloi.net/metaptosi-asfalisis-apo-opad-se-ika/

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Φεβρουαρίου 2015 13:30

Από δικό μου έλεγχο σήμερα….ανανέωσαν αυτόματα τα (ανήλικα) παιδιά μου με νέο ΑΜΑ 2000+ για έναν ακόμα χρόνο, αλλά όχι ακόμα τη σύζυγό μου (με νέο και αυτή ΑΜΑ). Αυτό έχει συμβεί και σε έναν ακόμα γνωστό μου, οπότε μετά την 28/2 αν δεν ανανεώσουν τελικά την ασφαλιστική της ικανότητα (έμμεσα ασφαλισμένη) και επειδή αυτό (λογικά) θα εμποδίζει τη χρήση του βιβλιαρίου, τότε θα πάμε μιά βόλτα στα κεντρικά για ενημέρωση….(χαρτάκι, ουρές κλπ)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
19 Φεβρουαρίου 2015 20:04

ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΠΟ ΟΠΑΔ-ΤΔΚΥ ΣΕ ΙΚΑ

Σήμερα 19/02/2015 αφού σταθήκαμε στην ουρά για 2 ώρες για την θεώρηση των βιβλιαρίων των μελών,και από τους 50 οι 7-8 είχαν πάρει τον καινούργιο Α.Μ μέσω της εφαρμογής του ΙΚΑ (Πως θα μπορούσαν άλλωστε άνθρωποι 60-70 ετών,με τι γνώση πληροφοριακών συστημάτων),και έπεσε διαμαρτυρία μεγάλη τι μας είπαν;

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΕΩΡΗΣΗ.

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΔΙΩΞΑΝ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΜΗΝ ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.

ΣΗΜΕΡΑ 19/02/2015 ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΙΚΑ ΛΑΡΙΣΑΣ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
19 Φεβρουαρίου 2015 20:53

Δημήτρη,
αν απλά διάβαζες αυτό εδώ:

http://enstoloi.net/metaptosi-asfalisis-apo-opad-se-ika/

δεν θα χρειαζόταν να πας καθόλου στην ουρά και να μπεις σ’ αυτήν την κουραστική διαδικασία….στερνή μου γνώση….

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
19 Φεβρουαρίου 2015 21:45

Φίλε όταν η Ε.Α.Α.Α μου στέλνει ΜΑΙL και γράφει ότι χρειάζεται θεώρηση,και υπερτονίζει τα δικαιολογητικά αποφάσισα να την πιστέψω.Αν πιστεύεις οτι γράφω ότι θέλω σου στέλνω το ΜΑΙL .

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2015 02:23

Δεν έχεις άδικο.Αλλά δεν με πείραξε η 1 1/2 ώρα αναμονή αλλά οι μεσόκοποι συνάδελφοι που περίμεναν στωικά χωρίς λόγο(αυτοί δεν είχαν προστατευόμενα μέλη πλην συζύγων βέβαια),και χωρίς να ξέρουν δικαιολογητικά,νέα ΑΜΑ κλπ.Μιλάμε για το τέλειο μπάχαλο.Ενημερώθηκε η Ε.Α.Α.Α φαντάζομαι θα επιληφθεί θετικά.

iliasTTH
iliasTTH
19 Φεβρουαρίου 2015 18:32

Σήμερα είδα τα χρήματα στο λογαριασμό. Έχω αρ. πρωτ.14446 στις 13/12/2013.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  iliasTTH
19 Φεβρουαρίου 2015 20:10

iliasTTH : Σε καλή μεριά και να είναι καλοφάγωτα.

iliasTTH
iliasTTH
19 Φεβρουαρίου 2015 23:30

Ευχαριστώ φίλε Στέργιο…. 14 μήνες αναμονή…..Άντε να παίρνουν σειρά και τα πρωτόκολλα του 2014….

arthur
arthur
19 Φεβρουαρίου 2015 17:54

Όποιος γνωρίζει ας μας πει παρακαλώ ποιον Αρ.Πρ. και σε ποια ημερομηνία ταχτοποιούν για το εφάπαξ. Στα τηλέφωνα επικοινωνίας δεν τα ανταποκρίνεται κανείς. Όποιος μπορεί ας βοηθήσει.

AV1ATOR
AV1ATOR
Απάντηση σε  arthur
19 Φεβρουαρίου 2015 18:33

δες στη κορυφή της σελίδας ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ με μπλε γράμματα (Τελευταία έγκριση: αρ.πρ. 14897) πρωτ. Δεκεμβρίου