Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 75 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
G.G.
G.G.
27 Φεβρουαρίου 2015 14:19

14/23-9-2011 απόφαση του Δ.Ε./Ε.ΛΟ.Α.Α
Προκειμένου να εξετασθεί η σχετική αίτηση για χορήγηση εφάπαξ στους διαγραφέντες με αίτηση τους, είναι απαραίτητη η προσκόμιση της εκδοθείσας από το ΓΛΚ συνταξιοδοτικής πράξης.

Dp
Dp
Απάντηση σε  G.G.
27 Φεβρουαρίου 2015 14:52

Η διαφορά μας, φίλε G.G, δεν είναι στις λεπτομέρειες αλλά στην ουσία:

– Κατέθεσες αίτηση αποστρατείας την 16-9-13 (προσωπικά την κατέθεσα την 18-6-13, ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΕΙΣ (3) ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ)

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
27 Φεβρουαρίου 2015 15:23

– Κατέθεσες αίτηση αποστρατείας την 16-9-13 (προσωπικά την κατέθεσα την 18-6-13, ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΕΙΣ (3) ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ)

– Η αποδοχή της αίτησής μου , έγινε την 20-7-13 ( ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΕΙΣ (3) ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ)

– Το ΦΕΚ αποστρατείας εκδόθηκε (έστω και οριακά) ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ….

Συμπέρασμα:

“ΕΝΩ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΩΘΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ… (… δυστυχώς θα μου αποδοθεί 2-3

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
27 Φεβρουαρίου 2015 15:25

…2-3 μήνες ΜΕΤΑ από σένα.

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
27 Φεβρουαρίου 2015 15:36

Δεν έχω ακόμα συνηθίσει την πλήρη “λειτουργία” του site και παρακαλώ τον admin να “συγχωνεύσει” τα αντικειμενικά λάθη που έχουν προκύψει από υπαιτιότητά μου….

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Dp
27 Φεβρουαρίου 2015 17:19

Φίλε Dp. Όπως διάβασες σε προηγούμενες αναρτήσεις μου ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου ότι το σύστημα είναι ΣΤΡΕΒΛΟ και μάλιστα ενίσχυσα τα λεγόμενα σου και με μια άλλη παράμετρο.
Επίσης μια άλλη παράμετρος είναι το πότε θα φτάσουν τα έγγραφα σου μετά την έκδοση του ΦΕΚ στο ΓΕΑ/ΟΛΚΑ για να τα αποστείλει στο ΓΛΚ και ΜΤΑ.
Συνήθως όλες αυτές οι μικρές λεπτομέρειες κάνουν το πρόβλημα μεγαλύτερο.
Απλά μου κάνει εντύπωση στην περίπτωση σου εφόσον η αποδοχή της έγινε στις 20-7-13 πως και δεν ήσουν σε κάποιο από τα δύο ΦΕΚ αποστρατειών (3 και 11 Σεπτεμβρίου). Μήπως κάπου είχε παραπέσει ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
27 Φεβρουαρίου 2015 14:59

Αντιληπτό. Με την κατάθεση της ΣΠ και της αίτησης χορήγησης εφάπαξ, σου χορηγείται επι τόπου αριθμ. πρωτ. και σου δίδεται κάποιο χαρτί που λέει ότι παρέλαβαν την αίτηση και σου αποδίδουν το συγκεκριμένο αριθμ. πρωτ. κάνοντας την αίτηση “αποδεκτή” ή γράφεις σ’ ένα δικό σου χαρτάκι τον αριθμ. πρωτ. και περιμένεις να σου σταλεί ταχυδρομικώς η “αποδοχή” της αίτησης μετά από συνεδρίαση της επιτροπής του ΕΛΟΑΑ? …ή τί άλλο?….και πότε τελικά ξεκινάς να “μετράς” στη σειρά αναμονής επίσημα ώστε να μπορείς να μάθεις τον αριθμό σου? (ας είναι και 700!)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 15:09

Παίρνεις “χαρτάκι” με τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Ενημερώνεσαι προφορικά για την σειρά σου, δηλ. πόσες αιτήσεις προηγούνται της δική σου.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
27 Φεβρουαρίου 2015 15:50

Ξέρεις φίλε aero, γιατί τα ρωτάω τόσο λεπτομερώς? … Διαβάζω το συνοδευτικό έγγραφο του ΜΤΑ και στην τελευταία παράγραφο αναφέρει ότι αφού καταθέσεις τα χαρτιά σου: “…οπότε θα καταστεί δυνατή η εξέταση-έγκριση του αιτήματός σας για τη χορήγηση του εφάπαξ βοηθήματος που σας αναλογεί”. Θέλω να πω, ότι π.χ. ο G.G. με τις εύστοχες “κινήσεις” του κατάφερε να καταθέσει τα χαρτιά του την 13/2/14 να πάρει αριθμ. πρωτ. αλλά την έγκριση να την πήρε κάπου σύντομα όταν έγινε η σύγκλιση της συνεδρίασης του ΔΣ/ΕΛΟΑΑ και τότε να άρχισε να “μετράει” η σειρά του (άσχετα από τον αριθμ. πρωτ. γραμματειακής αξίας). Αντίθετα, ο Dp όταν πήγε να καταθέσει τα χαρτιά του και αυτός λιγάκι αργότερα (όντως, το να είσαι στην Αθήνα έχει τα “υπερ” του…), να μην πρόλαβε τελικά την ίδια συνεδρίαση που είχαν τον G.G. αλλά να μπήκε στην επόμενη συνεδρίαση, μένοντας “πίσω” στην ουρά ουσιαστικά έναν περίπου μήνα και αρκετά νούμερα! Παρόλο ότι μπορεί να του είχε διεκπεραιωθεί η ΣΠ πριν τον G.G…. Σε συντομία, ίσως τελικά, ο αριθμ.… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 16:40

Κατάθεση Σ.Π. μαζί με την νέα αίτηση στο πρωτόκολλο εισερχόμενων του ΜΤΑ.
(σου παραδίδουν χαρτί με την ημερομηνία / πρωτόκολλο καταχώρησης)
Κατόπιν παραδίδουν στο αντίστοιχο τμήμα (ΕΛΟΑΑ) τις αιτήσεις χορήγησης εφάπαξ, όπου σύμφωνα με το πρωτόκολλο καταχωρούνται στην σειρά χορήγησης εφάπαξ (είναι ο αριθμός που έχουμε σε αναμονή, και τον μαθαίνεις με ένα τηλέφωνο).
Αυτό που αναφέρεται στο έγγραφο είναι όταν θα φτάσει η σειρά σου για να το πάρεις θα εξετάσουν – εγκρίνουν – χορηγήσουν (συνεδρίαση του Δ.Σ.) το αίτημα σου, για την απονομή του εφάπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 19:14

Σε κατάλαβα! ευχαριστώ.

(Νόμιζα ότι με την υποβολή του “πακέτου”, τα μαζεύουν για τον τρέχοντα μήνα και τα εξετάζουν-εγκρίνουν μιά φορά τον μήνα με σειρά έκδοσης ΣΠ και όχι με σειρά αριθμ. πρωτ. ώστε με αυτό το κριτήριο να πάρεις τη σειρά αναμονής από το συμβούλιο…αλλά δεν είναι έτσι! κρίμα….εδώ πράγματι, όπως λέει ο Dp υπάρχει μιά έλλειψη αξιοκρατικής διαδικασίας τήρησης σειράς…αλλά να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα στο Δημόσιο? καλά θα ήταν!!!….

Johnny B.
Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 14:05

ΘΕΜΑ: Ανανέωση Ασφαλιστικής Ικανότητας στα έμμεσα μέλη ασφαλισμένων σε ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (αφορά για όσους δεν έχει ακόμα ανανεωθεί αυτόματα) Λοιπόν, όπως σχολίασα πριν λίγες μέρες, η ανανέωση της ασφαλιστικής ικανότητας στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για τη σύζυγό μου (έμμεσο μέλος) δεν είχε γίνει αυτόματα. Είχε γίνει όμως για τα ανήλικα τέκνα. Όλοι μας έχουμε νέο ΑΜΑ (σειράς 2000+). Η διαδικασία ανανέωσης ασφαλιστικής ικανότητας και απόδοσης νέου ΑΜΑ (αν δεν έχεις πάρει) -όλοι ενδεχομένως μάθαμε- ότι πλέον γίνεται ηλεκτρονικά/αυτόματα, χωρίς να χρειαστεί να πάμε από κοντά στα γραφεία/ουρές κλπ. …καλώς και μπράβο τους!!! Όμως, για τη σύζυγό μου που μέχρι σήμερα το πρωί δεν είχε ανανεωθεί, τί έπρεπε να κάνουμε? …στο ακόλουθο σχόλιο έκανα αυτό που μου πρότειναν κάποιοι συνάδελφοι και τους ευχαριστώ πολύ. Δεν ήθελα δηλαδή να περιμένω επ’ αόριστον… γνωρίζοντας ότι μετά την 28/2 “λήγει” στο σύστημα η ασφαλιστική ικανότητα και αν χρεαιζόμουν κάτι έκτακτο για τη σύζυγο μέχρι κάποτε να ανανεωθεί στο σύστημα, άντε να βρεις άκρη! (στο ΙΚΑ μου είπαν ότι δεν είναι “αυτονόητη” η ηλεκτρονική ανανέωση, γιατί κάθε περίπτωση… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 20:25

Ευχαριστούμε.

Είναι πολύ κατατοπιστική και αξίζει να προσέξουμε την παράγραφο:

“Για τα προστατευόμενα μέλη (συζύγους και τέκνα έως 24 ετών) των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων του τ. Ο.Π.Α.Δ. / Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. η ανανέωση της ασφαλιστικής τους ικανότητας θα αναγγελθεί στο Εθνικό Μητρώο Δικαιούχων Περίθαλψης την Τρίτη 3/3/2015.”

(με καλή την πίστη στα λόγια τους…)

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
26 Φεβρουαρίου 2015 23:34

Έχω μια απορία. Πως γίνεται ο ΕΛΟΑΣ να αποδίδει το εφάπαξ χωρίς
ο δικαιούχος να καταθέσει συντ/κή πράξη και ο ΕΛΟΑΑ να υποβάλει τα μέλη του σε όλες αυτές τις καταστάσεις που διαβάζω καθημερινά στα σχόλια της αεροπορίας. Από ένα γρήγορο (αλλά όχι σε βάθος ψάξιμο θα έλεγα) διαβάζω ότι και τα δύο ταμεία(λογαριασμοί πλέον) συστάθηκαν με το ΝΔ 398/74 και μετατράπηκαν σε ειδικούς λογαριασμούς με τον Ν.2913/2001?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
27 Φεβρουαρίου 2015 11:19

MAKIS,
λες: “ο ΕΛΟΑΣ αποδίδει το εφάπαξ χωρίς
ο δικαιούχος να καταθέσει συντ/κή πράξη”.

Είσαι σίγουρος ;
Δίνει εφάπαξ χωρίς να έχει παραλάβει συνταξ. πράξη ;

ilias
ilias
Απάντηση σε  aero
27 Φεβρουαρίου 2015 13:23

Φυσικά είναι έτσι φιλε aero της καλές εποχές μέχρι τέλος 2012 πρώτα επερνες εφάπαξ και μετά συνταξη

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ilias
27 Φεβρουαρίου 2015 13:50

Μου έκανε εντύπωση ο ενεστώτας χρόνος: “αποδίδει εφάπαξ”.
Τώρα, με το σχόλιο του ilias, κατανοώ ότι αυτά ίσχυαν … προ τριετίας.

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
Απάντηση σε  ilias
27 Φεβρουαρίου 2015 19:44

Φίλτατοι aero και ilias.Εμμένω σ΄αυτά που έγραψα και εξηγώ:

1ον. Είμαι και εγώ από τους νέους σχετικά συντ/χους(1ος/2014)

2ον. Το εφάπαξ το έλαβα από ΕΛΟΑΣ αρχές Νοε 2014(πρωτ. 21/10/2013 ΕΛΟΑΣ), χωρίς εγώ προσωπικά να αποστείλω συντ/κή πράξη στό ταμείο και ούτε όπως φαίνεται από την πράξη απονομής εφάπαξ που μου στάλθηκε να μνημονεύεται αυτή(συντ/κη πράξη) πουθενά, σε αντίθεση με το ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ που δεν χορηγούν μέρισμα εάν δεν λάβουν συντ/κή πράξη από το ΓΛΚ(αυτό γίνεται υπηρεσιακά ΓΛΚ κοινοπ. στο ΜΤΣ κοινοπ. στο ΕΚΟΕΜΣ)

3ον.Αυτό που έγραψε ο ilias ναι συνέβαινε στον ΣΞ τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι του 2013 σε 3 μήνες το πολύ εφάπαξ και τον επόμενο σύνταξη(και μιλάω εξ ιδίοις όμμασι) και αυτό γινόταν κατά την απεινή μου άποψη για τον απλό λόγω ότι ήταν κατά πολύ λιγότερες οι αιτήσεις και υπήρχε μεγαλύτερη ρευστότητα από τα ταμεία

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
27 Φεβρουαρίου 2015 20:37

Είναι άλλη η διαδικασία : http://enstoloi.net/stratos/comment-page-19/#comment-6724 και επιπρόσθετα … μήπως δεν έφυγες με αίτηση αποστρατείας ?

Ilias
Ilias
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
28 Φεβρουαρίου 2015 22:23

Συμφωνώ μαζι σου οτι για το εφάπαξ του ΣΞ δεν απαιτείται πράξη απο το ΓΛΚ ανεξάρτητα αν φύγεις με κρίση ή με παραίτηση. Γι αυτο έγραψα τι γινόταν παλιά για να το τονίσω. Επειδή έζησα και τις δυο περιπτώσεις και του ΣΞ για μένα και της ΠΑ για τον αδελφό μου του οποίου εγω έτρεξα τα χαρτιά στο ΜΤΑ μπορώ να πω οτι στο ζήτημα χαρτιών αποστρατείας ο ΣΞ είναι πιο οργανωμένος με το γραφείο της ΔΟΙ που λειτουργεί στο ΓΕΣ

Dp
Dp
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
27 Φεβρουαρίου 2015 11:38

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιουργείται, με την απαίτηση της κατάθεσης συνταξιοδοτικής πράξης, είναι ότι επηρεάζεται η φυσιολογική σειρά καταβολής του “εφάπαξ” η οποία ρεαλιστικά θα έπρεπε να είναι αυτή που προκύπτει από τα ΦΕΚ αποστρατειών.

Κατά αυτόν τον τρόπο, συνάδελφοι που διαμένουν στην Αθήνα, μπορούν σε συχνά χρονικά διαστήματα να επισκέπτονται το ΓΛΚ, ώστε να ενημερώνονται για την πορεία έκδοσης της συνταξιοδοτικής πράξης, ενώ απεναντίας η πλειοψηφία των συνάδελφων της επαρχίας αναμένουν την ταχυδρομική αποστολή της συνταξιοδοτικής πράξης από το ΓΛΚ.

Αποτέλεσμα αυτού είναι να αποδίδεται το “εφάπαξ” ακόμα και μήνες νωρίτερα σε συναδέλφους που αποστρατεύτηκαν α ρ γ ό τ ε ρ α από κάποιους άλλους.

Γιατί αυτό που προφανέστατα είναι άδικο και αναξιοκρατικό δεν διορθώνεται τόσα χρόνια τώρα;

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Dp
27 Φεβρουαρίου 2015 12:50

Αγαπητέ φίλε Dp, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου με όσα έγραψες, αλλά θα προσθέσω και τα εξής:
Το σύστημα πάσχει από την αρχή του μέχρι να φτάσει κάποιος να καταθέσει την Σ.Π. για να λάβει σειρά για την χορήγηση εφάπαξ.
Πολύ φίλος μου και σειρά μου, καταθέσαμε την ίδια ημερομηνία αίτηση αποστρατείας (16-9-13), αλλά αυτός υπηρετούσε σε Μονάδα βόρειας Ελλάδος.
Επειδή ήμουν σε Μονάδα Αθήνας με καθημερινή παραλαβή – αποστολή αλληλογραφίας με ΓΕΑ, η διαβίβαση της αποστρατείας έγινε 19-9-13 η αποδοχή της έγινε στις 10-10-13 και πήρα ΦΕΚ στις 24-10-13, σε αυτόν τα έγγραφα προς το ΓΕΑ έφτασαν μέσα Οκτώβρη και τελικά μετά την αποδοχή πήρε ΦΕΚ 28-11-13.
Σύνταξη πληρώθηκα τον Φεβ. 14, και αυτός Μαρ. 14, Σ.Π. για το εφάπαξ κατέθεσα στις 13-2-14 και αυτός 27-3-14, με την διαφορά μας να είναι περίπου 135 άτομα.
Συνεπώς όπως καταλαβαίνεις η διαφορά έχει και αλλού τα αίτια της.

Dp
Dp
Απάντηση σε  G.G.
27 Φεβρουαρίου 2015 13:45

Αγαπητέ G.G. Έγραψα ότι η σειρά καταβολής ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΕΚ αποστρατειών (οι υπόλοιποι παράγοντες, δηλαδή χρόνος υποβολής παραίτησης, αποδοχή κλπ, είναι αστάθμητοι και δεν μπορεί να λαμβάνονται υπ΄ όψιν.) Να σου επισημάνω τώρα το ρεαλιστικό της υπόθεσης: – Εσύ, φίλε μου G.G, πήρες ΦΕΚ την 24-10-13. – Εγώ, πήρα ΦΕΚ την 21-10-13 , (δηλαδή νωρίτερα από σένα) Δεν είναι παράδοξο και άδικο να ΠΡΟΗΓΕΙΣΑΙ έναντι εμού (κατά 50 περίπου θέσεις) επειδή κατέθεσες την Σ.Π νωρίτερα; (πρόσεξε, δεν εκδόθηκε νωρίτερα η Σ.Π από την δική μου, απλά μπόρεσες και την κατέθεσες νωρίτερα) Δυστυχώς, υφίστανται εκατοντάδες τέτοιες περιπτώσεις, για τις οποίες η εκτίμησή μου είναι ο ορισμός της αδικίας, αναξιοκρατίας, μη ίσης μεταχείρισης συναδέλφων. Υ.Γ. G.G., η ανωτέρω σύγκριση έγινε με καλή διάθεση και προαίρεση. Εάν και εγώ ήξερα όσα συμβαίνουν θα φρόντιζα επίσης να καταθέσω νωρίτερα την Σ.Π, μη φειδώμενος εξόδων και ας μένω 600 km μακριά από την Αθήνα. ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ. Για ποιο λόγο δηλαδή το ΕΛΟΑΑ δεν μπορεί να… Διαβάστε τη συνέχεια »

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
Απάντηση σε  Dp
27 Φεβρουαρίου 2015 21:32

Όχι φίλε μου Dp. Ο ΕΛΟΑΣ δεν χορηγεί εφάπαξ με το ΦΕΚ αποστρατείας αλλά με την ημερομηνία άφιξης -πρωτοκόλλησης των δικαιολογητικών του καθενός. Η όλη διαδικασία για τον ΣΞ γίνεται ως εξής: Αμέσως μετά την διαγραφή και αφού έχουν ληφθεί οι απαραίτητες βεβαιώσεις-έγγραφα από την μονάδα-υπηρεσία του καθενός υπάρχουν 2 επιλογές(για αυτούς που είναι από επαρχία. Για αυτούς που είναι στο κλεινόν άστυ δεν γεννάται λόγος είναι αυτονόητη η αυτοπρόσωπη διεκπεραίωση).Είτε στέλνεις ΟΛΑ τα δικαιολογητικά σε ΕΝΑ φάκελο στο ΓΕΣ/ΔΟΙ με ΕΛΤΑ (συστημένο) με το φόβο μήπως λείπει κάτι ,μήπως δεν συμπληρώθηκε κάτι σωστά με συνεπακόλουθο πότε να σε πάρουν τηλέφωνο,πότε να ξαναστείλεις-διορθώσεις κάτι που λείπει, είτε <> μέσο μαζικής μεταφοράς(για ευνόητους λόγους) και πηγαίνεις ο ίδιος με την δυνατότητα συμπλήρωσης- διόρθωσης λαθών(Ο γράφων αυτό έκανε και από εμπειρία σου λέω ότι έχουν γίνει πολλά). Εκεί(ΔΟΙ/ΓΕΣ) στο αρμόδιο τμήμα γίνεται ένας πρώτος έλεγχος για την πληρότητα και ορθότητα των αιτήσεων(τις “κατεβάζεις” από ARMY.GR .Υπάρχουν όλα), τελειώνεις με την “χαρτούρα” και αρχίζει η ΑΝΑΜΟΝΗ. Στη συνέχεια γίνονται όλα μόνα τους και… Διαβάστε τη συνέχεια »

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
Απάντηση σε  Dp
27 Φεβρουαρίου 2015 21:52

Συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης 21:32
Διαγράψτε την λέξη κάποιοι.
Έχει πέσει στην αντίληψή μου κάθε είδους περίπτωση.
Άλλος με αίτηση τον 1ο μήνα του έτους να διαγράφεται τον 10ο και άλλος με 3ο μήνα να διαγράφεται τον 8ο ή και 9ο .Και εξηγώ τι σημαίνει “πακέτο’ αποστρατειών.Εγώ ας πούμε έπεσα σε “πακέτο’ που υπήρχαν κάποιοι μέσα (με κατάλληλες διασυνδέσεις) δεν βιάζονταν να διαγραφούν διότι ήθελαν να κερδίσουν το εξάμηνο και συνάμα προαγωγή.

Επειδή “έχει πολύ νερό το αυλάκι” με αυτά τα θέματα που λέμε και στα μέρη μου και για να μη γίνομαι κουραστικός,κλείνω εδώ για να μην τα θυμάμαι και με πιάνουν “τα διαβόλια μου”.

dimitris 13
dimitris 13
26 Φεβρουαρίου 2015 22:00

NAI ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ JHONNY B.ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ,ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ(ΣΥΡΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΕΚΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΔΥΣΚΟΛΟ!!ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ…ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ ΘΑ ΦΤΑΣΩ!!!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ Σ.Π?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  dimitris 13
27 Φεβρουαρίου 2015 00:03

Επιβεβαίωσέ το ξανά μαζί τους και ρώτα τους τί πρέπει να κάνεις για να πάρεις αντίγραφο…θα σου τα πουν!

Θεωρώ ότι για να σου είπαν ότι θα πάρεις σύνταξη τέλη Μαρτίου μάλλον δεν είναι εκτίμηση αλλά βασίζονται σε στοιχεία. Οπότε μάθε αν έχει εκδοθεί η ΣΠ και μην περιμένεις να αναρτηθεί. Στείλε κάποιον με εξουσιοδότηση μιά από τις ερχόμενες Παρασκευές (στα σίγουρα!) για να σου πάρει την πράξη και να την καταθέσει μαζί με την αίτηση που έχεις για το εφάπαξ στο ΜΤΑ, ώστε να πάρεις σειρά…

dimitris 13
dimitris 13
26 Φεβρουαρίου 2015 21:35

G.G….ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΑΖΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ”ΚΑΜΜΕΝΟΣ”..ΠΑΟΚΤΣΗΣ!!!ΣΕ ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ,ΜΕ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ..ΟΠΩς ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩς ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  dimitris 13
26 Φεβρουαρίου 2015 21:48

Δεν είμαι ο G.G. αλλά αυτός μας ενημερώνει σχετικά και πληρέστατα για το θέμα…

Πάντως, αν είναι έτοιμη όπως σου είπαν τηλεφωνικώς, πήγαινε ή στείλε κάποιον να σου πάρει αντίγραφο από το ΓΛΚ αύριο (Παρασκευές στα σίγουρα!).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 11:14

Johnny B. και dimitris 13
Ψάχνοντας το αρχείο μου διαπίστωσα κάτι που πιθανόν να σας χαροποιήσει.
Στην περίπτωσή μου, πέρσι, η ανακοίνωση του ΓΛΚ έλεγε:
ημερ. χρέωσης: 6 Φεβ. , ημερ. διεκπεραίωσης: 21 Φεβ.
Το έγγραφο ήρθε με απλό ταχυδρομείο στις 25 Φεβ. !!!
Ψάχνοντάς το καλύτερα, διαπίστωσα ότι η συνταξ. πράξη είχε εκδοθεί 7 Φεβ. (1 ημέρα μετά την χρέωση!!!) και είχε πάρει πρωτοκ. εξερχομένων 10 Φεβ.
Άρα η ημερομηνία διεκπεραίωσης είναι αρκετές ημέρες αργότερα από την ημερ. έκδοσης του εγγράφου.
Πιθανόν, λοιπόν, και οι δικές σας συνταξ. πράξεις να έχουν ήδη αποσταλεί και να τις λάβετε μέσα στην επόμενη βδομάδα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
27 Φεβρουαρίου 2015 14:31

Thank you, φίλε aero! Αυτό και αν είναι “παράδοξο”…μακάρι να συμβεί έτσι και σε μένα, αλλά ήδη έχω δρομολογήσει κάποιον συνάδελφο Αθηναίο, να πάει με δύο εξουσιοδοτήσεις (ΓΛΚ & ΜΤΑ) μόλις μπορέσει το συντομότερο… Ερωτήσεις προς “έμπειρους” συναδέλφους: α. Η αίτηση για το εφάπαξ θέλει να συμπληρωθεί και να υπογραφτεί πριν κατατεθεί στο ΜΤΑ από εμένα. Λοιπόν, αναφέρει στοιχεία όπως ΑΔΤ, Μονάδα, τηλ. Μονάδας κλπ…αυτά τα γράφω με βάσει τα στοιχεία που είχα ε.ε. και ας έχει αλλάξει τώρα π.χ. ο ΑΔΤ??? β. Ο αριθμ. πρωτ. για το εφάπαξ που θα πρέπει να πάρει ο συνάδελφος από το ΜΤΑ αφού καταθέσει την αίτηση+ΣΠ, θα του τον δώσουν γραμμένο σε χαρτί ή θα πρέπει να τα σημειώσει μόνος του για να μου τα πει τηλεφωνικώς? Επίσης, θα του πουν και τι σειρά αναμονής εκείνη τη στιγμή ή θα πρέπει να πάρω εγώ αργότερα (μετά μερικές μέρες) τηλέφωνο για να μάθω? γ. Η διαδικασία για το ΜΕΡΙΣΜΑ, γίνεται μετά τη λήψη ανάλογης επιστολής “αίτησης καταβολής” αργότερα ή μπορεί να συμπληρωθεί εκείνη τη… Διαβάστε τη συνέχεια »

dimitris 13
dimitris 13
26 Φεβρουαρίου 2015 21:09

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ:ΕΜΕΝΑ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΚ ΣΤΙΣ 29/12/2014..ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΕΙΣΗΓΗΤΗ.ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ,ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΠΩς ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ.Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΡΧΕΤΕ ΜΕΤΑ?ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  dimitris 13
26 Φεβρουαρίου 2015 21:28

Φίλε Δημήτρη 13 (Βάζελος ρε μπαγάσα?), η περίπτωσή σου είναι “αξιοπερίεργη”!

Έχεις πάρει αριθμ. πρωτ. από ΓΛΚ που φαίνεται στο site, σωστά? αλλά φαίνεται ότι δεν έχει ανατεθεί ακόμα σε εισηγητή, παρόλα αυτά σου είπαν ότι έχει διεκπεραιωθεί και θα πάρεις σύνταξη Απριλίου στα τέλη Μαρτίου? …καλό και αυτό!

Μάλλον, είσαι στην περίπτωση του φίλου G.G. που του την είχαν έναν περίπου μήνα έτοιμη αλλά δεν την είχαν ακόμα αναρτήσει…μέχρι που το πήρε χαμπάρι και το τακτοποίησε έγκαιρα. Αλλά σ’ εσένα φαίνεται ότι ούτε εισηγητή δεν είχαν ορίσει???!!! Τί να πω?

Η συνταξιοδοτική πράξη διεκπεραιώνεται-εκδίδεται πρώτα και ύστερα σου αποστέλλεται ταχυδρομικώς (εντός 2-3 εβδομάδων θα την έχεις πάρει αν εκδόθηκε αλλά δεν αναρτήθηκε, όπως λες). Πάντως, αν είναι έτοιμη όπως σου είπαν τηλεφωνικώς, πήγαινε ή στείλε κάποιον να σου πάρει αντίγραφο από το ΓΛΚ αύριο (Παρασκευές στα σίγουρα!).

ΥΓ: Άντε και θα πάρουμε το εφάπαξ κάποτε κοντά-κοντά…υπομονή λίγα χρονάκια ακόμα!!!

nick
nick
26 Φεβρουαρίου 2015 20:33

τελικα το MTA πρεπει να μας δουλευει κανονικα.οτι απαντηση του ερχεται.μια λεει θα πληρωσει 3-4 για οσους ειναι 1/2014 κ τωρα λεει καλοκαιρι.αν ειναι δυνατον.δεν μπορει να επεμβει καποιος;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  nick
26 Φεβρουαρίου 2015 21:24

nick,
δεν έχεις δίκιο.
Τον Ιαν. 2014 είχαν κατατεθεί πολλές αιτήσεις.
Ο SABDON λέει: “ημερομηνία κατάθεσης 29-1-13 σειρά 102
η εκτίμηση για το καλοκαίρι”.
Η σειρά 102 σημαίνει 4~5 μήνες (με 20~25 ανά μήνα).
4~5 μήνες από τώρα (Φεβ) είναι Ιουν-Ιουλ.
Δηλαδή καλοκαίρι.
Άρα το ΜΤΑ δεν μας “δουλεύει”.

nick
nick
Απάντηση σε  aero
26 Φεβρουαρίου 2015 22:24

μακαρι να εχεις δικιο.σε ευχαριστω παντως

G.G.
G.G.
26 Φεβρουαρίου 2015 17:59

Προς τον Johnny B.
Μετά την έκδοση της συνταξιοδοτικής πράξης θα σου αποστείλει το ΓΛΚ αντίγραφο της, καθώς και έγγραφο με θέμα απονομή σύνταξης.
Από τότε και μετά θα μπορείς να λάβεις αντίγραφο της εφόσον το χρειάζεσαι από το ισόγειο – πληροφορίες του ΓΛΚ που δέχεται καθημερινά.
Για να την πάρεις αμέσως μόλις δεις ότι διεκπεραιώθηκε θα μεταβείς εσύ ή άλλος με εξουσιοδότηση (Παρασκευή 11:00 μέχρι 15:00) στο 205 ή 206 γραφείο για να την πάρεις (στο 605 ή 606 έχει μεγάλη ουρά δεν το συνιστώ).
Αν δεις ότι την ανέλαβε και ο τρίτος εισηγητής να υπολογίζεις σε 10 μέρες περίπου είναι έτοιμη.
Σε μένα με ημερομηνία χρέωσης 29-1-14 (στον τρίτο εισηγητή) η συνταξιοδοτική μου πράξη έχει ημερομηνία έκδοσης 31-1-14 και στο σύστημα ενημέρωσης την πέρασαν σαν διεκπεραιωμένη 21-2-14.
Εγώ πήγα στις 13-2-14 και την πήρα (με είχε συμβουλεύσει άλλος συνάδελφος για το τι ισχύει), και μετά κατάθεση στο ΜΤΑ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
26 Φεβρουαρίου 2015 19:19

Σ’ ευχαριστώ πολύ φίλε G.G. Είναι πολύτιμες οι συμβουλές σου για όλους μας! Θυσαυρός! Διαπιστώνω όμως ότι αναφέρεσαι στην περίπτωσή σου που δεν είχε αναρτηθεί ακόμα στο site του ΓΛΚ η ολοκλήρωση της συνταξιοδοτικής πράξης σου αλλά σε επίπεδο εισηγητών είχε διεκπεραιωθεί, οπότε εσύ το μάθες στα γρήγορα και πήγες νωρίτερα και την πήρες “χέρι-χέρι” ώστε την πρώτη κοντινή (τότε) Παρασκευή (13/2) πήγες από τα γραφεία 205/206 την πήρες και “σφαίρα” στο ΜΤΑ για σειρά. Σωστά? Εμένα σήμερα (26/2) το μεσημέρι αναρτήθηκε επίσημα στη σελίδα του ΓΛΚ και άρα έχει διεκπεραιωθεί και εκδοθεί, σωστά? (Υπάρχει ΑΜ συντάξεως και αριθμός Πράξης). Δηλαδή, έχει εκδοθεί αλλά δεν έχει προφανώς ακόμα αποσταλεί/ταχυδρομηθεί σ’ εμένα. Δεν ξέρω πόσες μέρες μετά την έκδοσή της την αποστέλλουν αλλά υποθέτω ότι αυτό είναι δευτερεύον…σωστά? Οπότε, στην περίπτωσή μου για τις επόμενες π.χ. 3-4 εργάσιμες μέρες (αύριο δεν προλαβαίνω να πάω στην Αθήνα ή να εξουσιοδοτήσω κάποιον) πάλι πρέπει να πάω Παρασκευή (π.χ. την ερχόμενη 6/3) στα γραφεία 205/206 να πάρω αντίγραφο ή τώρα είμαι “οκ” για το… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 20:00

Η αποστολή σε σένα γίνεται ταχυδρομικά από το ΓΛΚ όποτε θέλει κάνα 15νθήμερο.
Πήγα στις 13-2 ημέρα Πέμπτη (τότε δεχόντουσαν Δευτέρα και Πέμπτη) και την πήρα από το 205 (με είχαν ενημερώσει ότι δεν κατεβαίνει – στο σύστημα άμεσος στις πληροφορίες).
Το πότε τις προωθούν δεν το γνωρίζω, μην σε πάρω και στο λαιμό μου.
Αν έχεις κάποιον να στείλεις από Αθήνα και αύριο (Παρασκευή) μπορείς να του κανείς εξουσιοδότηση (αυθημερόν) μέσω ΚΕΠ, και να πάει να την πάρει και να την καταθέσει στο ΜΤΑ.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 20:11
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 20:35

Μετά το Νοέμβριο 14 και εφόσον έχει διεκπεραιωθεί είναι στο ισόγειο στις πληροφορίες, γι αυτό και από Δευτέρα και Πέμπτη το άλλαξαν μόνο σε Παρασκευή. Παλαιοτέρα είχε μια μικρή καθυστέρηση, και όλοι μαζευόντουσαν στα γραφεία για να την πάρουν.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
26 Φεβρουαρίου 2015 21:11

Φίλε G.G.,
πρόκειται τελικά να κάνω σε κάποιον (Αθηναίο) γνωστό μου εξουσιοδότηση.

Αύριο δεν προλαβαίνω να του την ετοιμάσω και να του την στείλω στην Αθήνα, οπότε θα ακολουθήσω τη συμβουλή του Κωστή.

Φίλε Κωστή, λες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να πάω όποια μέρα θέλω στο ισόγειο αρκεί να έχει εκδοθεί/αναρτηθεί στο site η διεκπεραίωση της συνταξιοδοτικής πράξης, σωστά?

Λοιπόν, θα στείλω την εξουσιοδότηση σε γνωστό μου με courier αύριο μαζί με την αίτηση του εφάπαξ συμπληρωμένη-υπογεγραμμένη (που παρέλαβα ταχυδρομικώς από το ΜΤΑ), οπότε ο γνωστός μου τη Δευτέρα/Τρίτη πάει στο ισόγειο του ΓΛΚ παίρνει το αντίγραφο της “βεβαίωσης” (συνταξιοδοτικής πράξης) και πάει με δεύτερη εξουσιοδότηση στο ΜΤΑ και υποβάλει όλα (συνολικά δύο εξουσιοδοτήσεις από το ΚΕΠ).

ΥΓ: Φίλε Πάνο, αν κατάλαβα καλά, λες το ίδιο με τον Κωστή (από ισόγειο κάθε μέρα αν έχει εκδοθεί και αναρτηθεί), σωστά? ή λες κάτι άλλο (από το ισόγειο αλλά μόνο τις Παρασκευές άσχετα αν έχει αναρτηθεί/εκδοθεί)?

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 21:31

Δεν γνωρίζω αν δέχονται ή όχι εξουσιοδότηση για παραλαβή συνταξιοδοτικής πράξης. Αφού το αναφέρει ο G.G. θα ισχύει. (Στείλε και ένα φ/α ταυτότητας καλού-κακού). Πάντως καθημερινά πλέον, όπως ανέφερα πιο πάνω, αυτοπροσώπως έχεις την δυνατότητα να πάρεις συνταξιοδοτική πράξη αν έχει αναρτηθεί στο site ΓΛΚ διεκπεραίωση.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 21:32

Johnny B.
βλέπω ότι έχεις αγχωθεί και βιάζεσαι να καταθέσεις τη συνταξ. πράξη για να πάρεις σειρά για εφάπαξ.
Λοιπόν, αυτό ίσχυε πέρσι που είμασταν 70~80 απόστρατοι σε κάθε ΦΕΚ, οπότε πρωτοκολλούνταν δεκάδες αιτήσεις καθημερινά στο ΜΤΑ. Τότε είχε ουσία να “προλάβεις” να πρωτοκολλήσεις την αίτηση. Τώρα όμως δεν είστε πολλοί, οπότε και αν καταθέσεις αίτηση μια βδομάδα αργότερα δεν χάνεις πολλές θέσεις στη σειρά για λήψη εφάπαξ.
Χαλαρά …. στη Σαλλονίκη βρίσκεσαι !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
26 Φεβρουαρίου 2015 21:44

Πολύ σωστός aero! ΧΑΛΑΡΑ!

Εδώ, όπως πάντα, σε περιμένω όταν έρθεις!

Κωστή, δέχονται παντού εξουσιοδοτήσεις, ευτυχώς! Απλώς τώρα που λέει αυτά τα “χαλαρά” λόγια ο aero, σκέφτομαι να πάρω μιά “χαλαρή” πτήση με ryanair που κάποιες μέρες τις έχει 20 ευρώ πήγαινε-έλα + τα έξοδα του μετρό….ίσως, είναι σιγουρότερη/φθηνότερη λύση!

Απλώς, αυτό το σκεφτόμουν να το κάνω αργότερα, όταν θα μου στείλουν την αίτηση για το ΜΕΡΙΣΜΑ ή μπορώ να κάνω τώρα “σκούπα” όλα μαζί με μιά “κίνηση”?…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 11:32

Με Ryan, Παρασκευή 6 Μαρτ.
Αναχωρηση από Θεσ/νίκη 07:05, άφιξη Αθήνα 08:00
επιστροφή αυθημερόν (αναχώρηση από Αθήνα 14:00).
Κόστος 50€ πήγαινε-έλα.
Αν δεν προλαβαίνεις μπορείς να μείνεις μια νύχτα Αθήνα (το Hotel “Xenophon” έχει ειδικές τιμές για στρατιωτικούς 20€)
και να επιστρέψεις την επομένη με Ryan.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 11:40

Johnny B.
το μέρισμα θα αρχίσεις να το λαμβάνεις πολύ αργότερα (Μάϊο ή Ιούνιο).
Πρώτα θα σου στείλουν έγγραφο με τη “λυπητερή” (εγώ πλήρωσα 934€),
θα κάνεις κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα,
θα στείλεις το αποδεικτικό κατάθεσης στο fax 210-3615175,
θα πάρεις τηλ. για επιβεβαίωση (210-3675065 ή 5058)
και ύστερα θα αρχίσεις να λαμβάνεις μέρισμα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 15:22

Φίλε aero, πραγματικά το σκέφτομαι για την άλλη Παρασκευή με Ryan (όμως την 10/3 είναι 10+10 ευρώ…αλλά πάει λιγάκι πίσω…αν έχει τόσο σημασία!) για να είμαι και “σίγουρος” με τις ημέρες (μην πάω άσκοπα) μάλλον θα επιλέξω την άλλη Παρασκευή! Ωστόσο, είμαι και σε επαφή με συνάδελφο (ε.ε.) Αθηναίο (τον προετοιμάζω για τα “δικά” του! αν και έχει καιρό αυτός…) για να του στείλω το “πακέτο” με courier…θα δω μέσα στο Σαββατοκύριακο πώς θα το χειριστώ… Για το ΜΕΡΙΣΜΑ υπάρχει “τσουχτερό αντίτιμο” ΟΥΑΟΥ… (εντάξει, υπάρχει δικαιολογία αλλά τόσα πολλά… για τόσα λίγα…???!!!). Θα με καλύψουν από την ημερομηνία διαγραφής 14/11/14 και ύστερα ή από την ημερομηνία έκδοσης…κατάθεσης της ΣΠ? Αν είναι να πληρώσω και εγώ γύρω στο χιλιάρικο και περιμένω μέχρι να γίνουν ίσα αυτά που μου χρωστάνε (μαζί με τα αναδρομικά) με αυτά που θα τους οφείλω…δεν γίνεται επί τόπου (τότε) συμψηφισμός για να δω πόσα μένουν να πάρω ή να δώσω? ή μόνο “μπροστάντζα” και ότι πάρεις (αναδρομικά+κανονικά) έπειτα από 2-3 μήνες, μετά από το φαξάκι που λες?… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 19:28

Johnny B.
Για το ερώτημά σου για “συμψιφισμό” για το μέρισμα,
δυστυχώς δεν γίνεται.
Πρώτα θα πληρώσεις και μετά θα το “σώσεις”.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 20:37

Κατάλαβα.

Πες μου λιγάκι…

α. Θα με καλύψουν από την ημερομηνία διαγραφής 14/11/14 και ύστερα ή από την ημερομηνία έκδοσης…κατάθεσης της ΣΠ?

β. Θα με ενημερώσουν τηλεφωνικώς ή θα μου στείλουν αίτηση για να ξεκινήσει η διαδικασία που μου είπες? (Εθνική Τράπεζα, φάξ κλπ).

γ. Αν δεν θέλω/μπορώ να ξεκινήσω τώρα το μέρισμα, αλλά αργότερα π.χ. μισό χρόνο μετά…το μέρισμα που δεν πήρα, θα μου χορηγηθεί αναδρομικά ολόκληρο χωρίς περικοπές, όταν θα πληρώσω το χιλάρικο τότε?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
28 Φεβρουαρίου 2015 12:11

Johnny B.
για τις ερωτήσεις σου της 27 February 2015 at 20:37

α) Η μερισματοδότηση ξεκινά από την ημερομηνία λήξης των τρίμηνων αποδοχών.
β) Θα σου έρθει έγγραφο (τον Απρίλιο).
γ) Αν δεν πληρώσεις, δεν ξεκινά η καταβολή μερίσματος. Συνψηφισμός δεν γίνεται. Αν πληρώσεις π.χ. τον Ιούλιο, θα αρχίσει να σου καταβάλεται μέρισμα Αυγ. ή Σεπτ. μαζί με τα αναδρομικά από την ημερομηνία μερισματοδότησης (λήξης των τρίμηνων).

Φιλική συμβουλή: Τέλος Μαρτίου που θα πάρεις την πρώτη σου σύνταξη (μαζί και αναδρομικά), κράτησε στην άκρη ένα χιλιάρικο για το ΜΤΑ (μερίσματα).
Καλό Σαββατοκύριακο !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
28 Φεβρουαρίου 2015 18:30

Σ’ ευχαριστώ πολύ aero! Ιδιαίτερα για τη συμβουλή σου….(good!)

ΥΓ1: Αλλά να δω πόσα “χιλιάρικα” θα μπορέσω να βάλω στην “άκρη” και για άλλες τρέχουσες υποχρεώσεις…που με περιτριγυρίζουν….

ΥΓ2: Ας είναι καλά τα αναδρομικά 50% από την ε.ε. περίοδο 2012-2014 που μου έρχονται μηνιαίως σε 36 δόσεις και καλύπτουν σε ποσό πάνω από τα 2/3 του μερίσματος (+ΕΚΟΕΜΑ)….αν δώσω τώρα την “χιλιαρού” για αυτά, πότε θα μπορέσω να την “αποσβέσω”? ποτέ! Καλύτερα, αργότερα (κάπου το φθινόπωρο)…όταν υπολογίζω να μαζευτούν κάπου χίλια με τα αναδρομικά, να την δώσω πρώτα από την τσέπη μου (άντε βρες τα, τότε…συμφωνώ…) και ύστερα από κανά 2 μήνες να την πάρω πίσω ως αναδρομικά…λέμε τώρα…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
28 Φεβρουαρίου 2015 18:41

Φίλε aero και Αχιλλέα,

εδώ σας έχω και μιά “πονηρή” συλλογιστική:

Το ΒΟΕΑ για τα τέκνα κρατούνται από το μέρισμα για τους ε.α., σωστά? Αν κάποιος αποφασίσει να μην πληρώσει την “χιλιαρού” για να λαμβάνει μέρισμα έως ότου τα τέκνα του συμπληρώσουν την απαιτούμενη ηλικία καταβολής ΒΟΕΑ, τότε τα τέκνα θα λάβουν ΒΟΕΑ, πόσο? όσο τους αναλογεί θεωρητικά στις κρατήσεις μου που δεν θα πληρώνω (20.000+ ευρώ)? ή τόσο όσο έχει κρατηθεί στην ε.ε. εποχή? και αν ισχύει αυτό, πόσο δηλαδή θα πάρουν? …

loghsx
loghsx
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 09:52

Φίλε μου ,για ενημερωση .εγω εστειλα τον γιο μου χωρις εξουσιοδότηση και την πηραν.

loghsx
loghsx
Απάντηση σε  loghsx
27 Φεβρουαρίου 2015 09:54

στο ΜΤΑ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  loghsx
27 Φεβρουαρίου 2015 10:53

Το θέμα είναι αν ο γιός σου, χωρίς εξουσιοδότηση, μπορεί να πάρει τη συνταξ. πράξη από το ΓΛΚ ?

NIKOΣ
NIKOΣ
26 Φεβρουαρίου 2015 15:57

Καλησπερα,θα ηθελα μια διευκρηνηση,τι γινεται αν σε διωξει Π.Α.για λογους υγειας,τι κερδιζεις,αν συμφερει,ακουσα οτι περνεις δυο βαθμους πανω και ολο το εφαπαξ,εχει ποσοστο αναπηριας,εχω 30 χρονια πραγματικα χωρις πτητικα.Ευχαριστω πολυ.(δικηγορος υπαρχει να ασχολειται με αυτα)

DimitriSin
DimitriSin
Απάντηση σε  NIKOΣ
26 Φεβρουαρίου 2015 22:24

NIKO!?…
Τελικα βρηκες”ακρη”?
Ψαχνω & ΕΓΩ για εναν (καλο & σχετικο με το θεμα) ΔΙΚΗΓΟΡΟ…
Ξερεις (εσυ ή κανενας αλλος συναδελφος, οποιοσδηποτε) να μου συστησει καποιον που να εχει ασχοληθει με το θεμα (συνταξη, εφαπαξ, γραφειοκρατικα, χαρτουρα, κτλ,,,,)…????
Που μπορω να ρωτησω/μαθω ρε παιδια? Ποιος ΓΝΩΡΙΖΕΙ τελος παντων ρε παιδια!?… Εχει καταντησει αηδία πια… Ολο τα αλλαζουν (& φυσικα, παντα προς το…χειροτερο! Καθε περσυ & καλλιτερα που λενε!) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ προκαταβολικα για οποια απαντηση & για οποια βοηθεια! ΤΗΛ(VPN,XΩΡΙΣ χρεωση!)—>
6983xxxxxx
Ευχαριστω & παλι! Οποιαδηποτε πληροφορια (ή οποια βοηθεια) που θα οδηγησει στο να απλοποιηθουν οι διαδικασιες & οι ενεργειες, θα εκτιμηθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  DimitriSin
28 Φεβρουαρίου 2015 17:09

Τι τον θέλετε τον δικηγόρο, αγαπητοί συνάδελφοι ?
Αν σας αποστρατεύσει η ΠΑ, προβαίνετε στις ενέργειες που κάνει κάθε συνάδελφος που αποστρατεύεται.
Ενέργειες αποστρατευομένων στο
http://enstoloi.net/voithimata/eggrafa/

SABDON
SABDON
26 Φεβρουαρίου 2015 14:11

Σημερινή ενημέρωση με ΜΤΑ ΕΛΟΑ για όσους συναδέλφους περιμένουν το ΕΦΑΠΑΞ
ημερομηνία κατάθεσης 29-1-13 σειρά 102
η εκτίμηση για το καλοκαίρι

SABDON
SABDON
Απάντηση σε  SABDON
26 Φεβρουαρίου 2015 14:12

εκ παραδρομής ημερομηνία κατάθεσης 29-1-14

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  SABDON
26 Φεβρουαρίου 2015 16:49

Εγώ με ημερομηνία κατάθεσης 27/2/14 να υπολογίζω 170 περίπου (δηλαδή καλά Χριστούγεννα και εφόσον δεν μας πλακώσει στις κλωτσιές η Ανγκέλα)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
26 Φεβρουαρίου 2015 21:19

Στο πινακάκι “ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ”, με μπλε γράμματα πάνω δεξιά,
φαίνεται ότι κάποιος με ημερ. αίτησης 27-2-2014 έχει σειρά 198.

G.G.
G.G.
26 Φεβρουαρίου 2015 14:09

Σημερινή ενημέρωση για εφάπαξ.
Μέχρι τέλος Μαρτίου θα πληρώσουν συνολικά 67 εφάπαξ (συμπεριλαμβανομένων και των 40), που είναι όλα με πρωτόκολλο 2013, και παράλληλα από αρχές Μαρτίου θα αρχίσουν να καταβάλουν και τα αναδρομικά εφάπαξ.
Από Απρίλιο θα αρχίσουν με τα πρωτοκόλλα 2014, με εκτιμώμενο αριθμό χορήγησης 20 με 25 εφάπαξ.
Τέλος Μαρτίου θα έχω σειρά 205-67=138 πρωτ. 13-2-14.
Στην σειρά που έχω (165) του Αχιλλέα έχουν αφαιρεθεί τα 40 που γνωρίζαμε.

G.G.
G.G.
26 Φεβρουαρίου 2015 13:33

To υπόμνημα που κατατέθηκε από το συντονιστικό των ενώσεων στον ΥΕΘΑ, για την αποκατάσταση σύμφωνα με την απόφαση του ΣΤΕ.
http://www.apofoitoissas.gr/articles/2974-to-

Johnny B.
Johnny B.
25 Φεβρουαρίου 2015 23:07

ΘΕΜΑ: Έκδοση Συνταξιοδοτικής Πράξης από ΓΛΚ

Παρακολουθώ την εξέλιξη της υπόθεσής μου μέσω του taxisnet και ήδη η υπόθεσή μου έχει αριθμό πρωτ. ΓΛΚ (την 13/1/15) και επίσης έχει ανατεθεί στον κ. Μάνθο….από την 4/2/15 αλλά φθάσαμε 25/2 και δεν έχει γίνει η διεκπεραίωση.

Να ανησυχώ? Σ’ εσάς (αν θυμάστε), πώς μέρες διήρκυσε η διεκπεραίωση? Τί μου προτείνετε?

ΥΓ: Τα τρίμηνα “έληξαν” από την 15/2 και το ΦΠ αποστρατείας ακόμα βρίσκεται στη φάση αναμονής διάθεσης πιστώσεων έτους 2015 και θα ακολουθήσει έπειτα η υπόλοιπη διαδικασία…”πλέω σε αχαρτογράφητα νερά”…

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Φεβρουαρίου 2015 23:26

Είσαι πολύ κοντά Johny (από 13/1 έχει αργήσει όντως), τώρα για το Φ.Π. οι πιο πολλοί περάσαμε από 40 κύματα έως ότου πληρωθούμε

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
26 Φεβρουαρίου 2015 00:00

Επίσης να προσθέσω, μην ανησυχείς 20 με 30 μετά την ανάθεση θα εκδοθεί η Σ.Π. και καλώς το παρακολουθείς με αυτόν τον τρόπο. Έχε υπόψιν ότι μόλις δεις στο taxis ότι εκδόθηκε πρέπει να σπεύσεις άμεσα στο ΓΛΚ για παραλαβή και άμεση κατάθεση στο ΕΛΟΑΑ.(πρόσεχε ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης κοινού)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Δημήτρης
26 Φεβρουαρίου 2015 01:21

Συνάδελφε,κοίταξα την Σ.Π από το ΓΛΚ.Με ημερομηνία 14/2/2014 εγώ στην Λάρισα την παρέλαβα στις 8/3/14.Αυτά για κάποιον που μένει εκτός Αθηνών.

Οσον αφορά το Φ.Π φαντάζομαι ότι ενημερώθηκες,αλλά θα χρειαστεί φορολογική ενημερότητα(εφ’όσον το ονομαστικό ποσό του ΦΠ υπερβαίνει ένα ποσό) ,φωτοτυπία βιβλιαρίου,καθ’όσον τα χρήματα θα στα καταθέσει το Στρατιωτικό Ταμείο Λάρισας η Αθηνών μετά τον έλεγχο από το αρμόδιο ΕΛΔΑ αφού θα βγεί ΤΧΕ(Τακτικό Χρηματικό Ενταλμα) στο όνομά σου.Αν τα γνώριζες τότε ΟΚ.Πιστεύω ότι μέσα στον Μάρτιο θα δώσουν πιστώσεις για ΦΠ.Εσύ κάνε τακτική επαφή με το Τμ.Οικονομικού εφεξής.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 07:33

Σε εμένα (πέρσι), χρέωση 6 Φεβ,. διεκπεραίωση 21 Φεβ.
Πρώτη σύνταξη Απρ. (πληρωθηκα 28 Μαρτ.).
Μην ανησυχείς.

jaly
jaly
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 08:01

Με ημερομηνία πρωτοκόλλου ΓΛΚ 18-2-14, χρεώθηκε η υπόθεσή μου στον κύριο Μάνθο 11-4-14 και διεκπαιρεώθηκε 30-4-14. Πρώτη σύνταξη 5/14. Μόλις δεις στο taxisnet οτι εμφανίζει ημερομηνία διεπαιρέωσης σπεύσε στο ΓΛΚ (Κάνιγγος 29) ημέρες επίσκεψης κοινού (σήμερα στη σελίδα του ΓΛΚ στο link Επικοινωνία – Πληροφορίες γράφει κάθε Παρασκευή 11:00 – 15:00, αλλά μπορεί να αλλάξει πάλι) στον έκτο όροφο, στο γραφείο 605 ή 606 (δεν θυμάμαι ακριβώς) να πάρεις Φ/Α της συνταξιοδοτικής πράξης για να την καταθέσεις στο ΜΤΑ άμεσα γιατί κάθε ώρα καθυστέρησης μετράει!!.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 10:17

Johnny B: Καλημέρα όσο για την Ημερομηνία διεκπεραίωσης εάν πάρω παράδειγμα τη δική μου, μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα έχει ολοκληρωθεί και τέλος Μαρτίου να πληρωθείς την σύνταξη Απριλίου, όσο για τα Φ.Π τα αλλάζουν κάθε μήνα και για αυτό θα ενημερωθείς καλύτερα από τη μονάδα που κατέθεσες τα δικαιολογιτικά η από το ΑΤΑ. Καλή σου μέρα φίλε μου.

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 13:00

Από δική μου περίπτωση Johnny B.:Πρωτ. από ΓΛΚ μέσα Νοε 2013,
διεκπεραίωση αρχές Δεκ πληρώθηκα πρώτη φορά σύνταξη τέλος Ιαν 2014

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 14:28

Με λίγα λόγια….ΠΕΤΥΧΕ!!!! Λοιπόν, για άλλη μιά φορά η έκφραση ανησυχιών και έμμεσων παραπόνων προς κάποιων φορέα, έπιασαν τόπο!!!… Διαβάστε τί έγινε με τον Μπάμπη τότε: http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-51/#comment-13921 Αχιλλέα, το site είναι “δυναμίτης”!!!! Μόλις χθες αργά ανάρτησα το σχόλιο μου και αρκετοί συνάδελφοι έσπευσαν αμέσως να μ’ εμψυχώσουν αλλά και να με συμβουλέψουν για το τί γίνεται στο ΓΛΚ. Λοιπόν, σήμερα, πριν από λίγο…αναρτήθηκε στο taxisnet η διεκπεραίωση της συνταξιοδοτικής μου πράξης!!! (με πρώτο μήνα καταβολής σύνταξης 4/2015, δηλαδή τέλη Μαρτίου). Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους για τα σχόλια σας και ειδικά το site του Αχιλλέα, μέσω του οποίου πιστεύω ότι “εισακούστηκε” η ανησυχία μου….!!! ….και διεκπεραιώθηκε η διαδικασία μου την ίδια μέρα!!!! Την καλημέρα μου και πάμε καλά! ΥΓ: Πρώτο μου μέλημα, όπως λέτε και εσείς, να φροντίσω άμεσα να μάθω πότε μπορώ να πάρω αντίγραφο της πράξης από το ΓΛΚ (νομίζω από τη Γραμματεία στο Ισόγειο κάθε εργάσιμη μέρα μεσημέρι, αληθεύει? κάποιος μου είπε μόνο τις Παρασκευές το μεσημέρι, ισχύει?) και φυσικά, μόλις το πάρω να το καταθέσω την ίδια μέρα… Διαβάστε τη συνέχεια »

MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 15:16
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
26 Φεβρουαρίου 2015 15:44

Φίλε Μάκη, σ’ ευχαριστώ για την ενημέρωσή σου (το ΓΛΚ, για εξειδικευμένα θέματα), αναφέρει: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 14/10/2014 ———————————– >> Η Υπηρεσία Συντάξεων του Γ.Λ.Κ. (Κάνιγγος 29) για εξειδικευμένα θέματα θα δέχεται το κοινό μετά από την 1η Νοεμβρίου 2014 μόνο κάθε Παρασκευή από 11:00 μέχρι 15:00. Ως εκ τούτου από την ανωτέρω ημερομηνία και εφεξής η Υπηρεσία Συντάξεων δεν θα δέχεται το κοινό για εξειδικευμένα θέματα Δευτέρα και Πέμπτη. Ωστόσο, με μπερδεύει το παρακάτω link: https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/Επικοινωνία%20-%20Πληροφορίες Όπου γράφει….(δες, χορήγηση βεβαιώσεων) >> Καθημερινά θα δέχεται στο ισόγειο για την υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών συνταξιοδότησης, χορήγηση βεβαιώσεων και την παροχή γενικών πληροφοριών. (***) Η εξυπηρέτηση στην Υπηρεσία γίνεται μόνο με επίδειξη Δελτίου Ταυτότητας ή άλλου επίσημου νομιμοποιητικού εγγράφου, ή με επίδειξη νόμιμης εξουσιοδότησης σε τρίτο πρόσωπο. Συμπέρασμα: Μου φαίνεται ότι αν εγώ με την ταυτότητά μου ή κάποιος άλλος πάρει μιά εξουσιοδότηση από μένα με σκοπό τη χορήγηση βεβαίωσης από το ΓΛΚ (μάλλον έτσι αποκαλούν το αίτημα αντιγράφου συνταξιοδοτικής πράξης?), τότε καθημερινά στο ισόγειο μπορεί να γίνεται η δουλειά…. Μπορεί κάποιος να ξεκαθαρίσει… Διαβάστε τη συνέχεια »

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 20:00

Βεβαίως καθημερινά στο ισόγειο με την ταυτότητα σου !! Εγώ προσωπικά την παρέλαβα την ίδια μέρα που είδα ( site ΓΛΚ) ότι εκδόθηκε. Τις παρασκευές είναι για εξειδικευμένα ζητήματα. Μέτα από 2 εβδομάδες πάνω-κάτω θα σου έρθει και ταχυδρομικώς (απλό, όχι συστημένο) στην διεύθυνση που δήλωσες.

ben
ben
25 Φεβρουαρίου 2015 17:45

Καλησπέρα σας ξέρει κανείς τι παίζει με την ασφαλιστική ικανότητα τον μελων που δεν έχει ανανεωθεί και ειναι μεχρι τις 28/2/2015 τι γίνεται? ?? Και οτι στι μια κόρη που ειναι 22 ετων εχει χρωμα γαλάζιο η γραμμη με τα στοιχεία της ενω τις αλλης που ειναι μικρή και τις συζύγου ειναι άσπρη η γραμμη με τα στοιχεία τους!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ben
25 Φεβρουαρίου 2015 18:30
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ben
25 Φεβρουαρίου 2015 22:46

Η εμπειρία μου για το θέμα:

Στα ανήλικα τέκνα με νέο ΑΜΑ ήδη έγινε η αυτόματη ηλεκτρονική ανανέωση, αλλά για τη σύζυγό μου -επίσης με νέο ΑΜΑ- (έφθασε αύριο 26/2!!!) δεν έχει γίνει ακόμα η ανανέωση της ασφαλιστικής της ικανότητας (έμμεσα ασφαλισμένη).

Το είχα σχολιάσει ξανά εδώ:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-55/#comment-14247

Δεν ξέρω τί γίνεται αλλά αν δεν την ανανεώσουν μέχρι 28/2 (27/2 Παρασκευή), τότε θα έχει πρόβλημα αν χρειαστεί οτιδήποτε ιατροφαρμακευτικό καθότι θα φαίνεται στο σύστημα “ληγμένη”.

Αν υπάρχουν παρόμοια προβλήματα από εσάς και ήδη πήγατε στο ΙΚΑ και σας είπαν ότι π.χ. για τις συζύγους χρειάζεται να προσκομίσουμε “φρέσκο” πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, ας μας γράψει εδώ να ξέρουμε και εμείς.

Αλλιώς την άλλη εβδομάδα θα πάμε να μάθουμε από κοντά (χαρτάκι, ουρές κλπ).

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 00:20

Πρεπει να προσκομησειϛ εκκαθαριστκο τηϛ εφορειαϛ που να φαινεται οτι η γυναικα σου δεν εργαζεται και δεν εχει εισοδημα απο δικη τηϛ εργασια και αρα ειναι εμμεσα ασφαλισμενη απο εσενα. Δυστηχωϛ αυτο θα γινεται καθε ετοϛ στην αρχη του χρονου, για να εχει ασφαλεια μεχρι το επομενο ετοϛ.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 00:59

Εκτός από το εκκαθαριστκό τηϛ εφορείαϛ, χρειάζεται πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και την ταυτότητα της φ/α.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
26 Φεβρουαρίου 2015 08:36

… και φυσικά για τα ενήλικα τέκνα που σπουδάζουν, χρειάζεται βεβαίωση σπουδών από τη Σχολή τους.

thanos
thanos
Απάντηση σε  aero
26 Φεβρουαρίου 2015 11:24

που ομως τα καταθετουμε αυτα στο ικα της περιοχης μας ή στο ικα που ανηκουν οι πρωην οπαδ;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Φεβρουαρίου 2015 14:36

Λοιπόν, σας ευχαριστώ όλους!

Αναφορικά με την ανανέωση της ασφαλιστικής ικανότητας της συζύγου μου (τα τέκνα μου είναι ανήλικα και ήδη ανανεώθηκε αυτόματα)…πήρα ήδη “φρέσκο” πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, κατέβασα από το taxisnet το τελευταίο εκκαθαριστικό της εφορίας και έβγαλα φωτοτυπία την ταυτότητά της…αύριο χαρτάκι και στην ουρά στα κεντρικά του ΙΚΑ (φίλε thanos, έχουν μεταφερθεί με εγκύκλιο στα κεντρικά στις κατά τόπους περιφέρειες).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2015 13:40

ΙΩΑΝΝΗ & ΓΙΑΝΝΗ έκανα αυτό που έπρεπε.

Πήγα στα κεντρικά της περιφέρειας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και παρέδωσα τα αντίγραφα των εγγράφων που μου λέτε στο σχόλιο σας (ορθώς!) και φυσικά, ανανέωσαν την ασφαλιστική ικανότητα της συζύγου άμεσα για έναν ακόμα χρόνο.

Βέβαια, μου είπαν ότι η πολιτική είναι όλα τα έμμεσα μέλη (σύζυγος+ανήλικα τέκνα) που δικαιούνται ασφαλιστικής ικανότητας, θα την λαμβάνουν πλέον μόνο ηλεκτρονικά/αυτόματα, αλλά εγώ τους διευκρίνησα ότι αν ενδιάμεσα συμβεί κάτι στη σύζυγό μου (π.χ. 1/3 είναι Κυριακή!) θα φαινόταν “ληγμένη”…και συμφώνησαν μαζί μου!

Βέβαια, ο υπάλληλος επανέλαβε ότι δεν χρειαζόταν να πάω και θα μπορούσαμε να περιμένουμε μέχρις…όταν….Επίσης, τον ρώτησα αν χρειάζεται κάθε χρόνο να κάνω τα ίδια και αυτός επέμενε ότι μόνο ηλεκτρονικά/αυτόματα από δω και στο εξής….(είδομεν!)

ΥΓ: Με λίγα λόγια, ο καθένας μας ας πράξει όπως νομίζει, να ξέρει όμως ότι οι ουρές αναμονής είναι μεγάλες στο τμήμα ΜΗΤΡΩΟΥ και ξεπερνούσαν σήμερα τα 150 άτομα, δεν πήγα βέβαια στις 6:00 το πρωί (πριν ανοίξουν) αλλά πήγα στις 08:30 και τελείωσα στις 12:15…δική σας η επιλογή….

Antony
Antony
25 Φεβρουαρίου 2015 17:36

Ευχαριστώ G.G